Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sdk1985 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:07:
[...]

Het grootste verschil is dat bij OpenTTD niets een bestemming heeft, in tegenstelling tot Transport Fever. Helaas is dat ook meteen het zwakste punt van Transport Fever. Ook cargo zijn stiekem passagiers. Als je ergens aan het eind van de keten een schakel mist of een vraag/aanbod mismatch hebt dan stort de hele keten in op een redelijk overdreven manier. Het systeem van Railroad Tycoon 3 blijft wat dat betreft het beste. Daar wordt cargo meer waard per regio naar mate er daadwerkelijk vraag is. Ga je over bevoorraden dan wordt het minder waard, tot er een fabriekje bij komt.
Dit is wel mijn grootste irritatie, de bron productie is bepaald door afname in een stad. Als fuel/gas opeens niet meer nodig is en je hebt al een hele 2de lijn naar een andere stad liggen, kosten het soms maanden om die productie weer op dat niveau te krijgen.

Maar ook de 'afhaal frequentie' bepaald productie, als je bv 80 vrachtwagens neerzet en 4 treinen (van zelfde A en B punt), gaat de uiteindelijke productie allemaal naar de vrachtwagens, ondanks de treinen tot factor 10 meer kunnen verschepen.

Maargoed, zo zijn er meer zaken die bij TF nog gefixed moeten worden (files, prio systeem van passengers etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 13:25
Als ik begin in 1850-1880, kan ik dan beter beginnen met passagiers (paard wagen in het dorp en dan met de trein naar het volgende dorp) of levert het meer op als ik begin met voedsel? Dus graan naar de fabriek en dan voedsel naar het dorp?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cracking cloud schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:04:
Als ik begin in 1850-1880, kan ik dan beter beginnen met passagiers (paard wagen in het dorp en dan met de trein naar het volgende dorp) of levert het meer op als ik begin met voedsel? Dus graan naar de fabriek en dan voedsel naar het dorp?
Ik gebruik nooit paard en wagen, direct met treinen aan de slag. En als je verder in de tijd komt hebben bussen/vrachtwagens nog minder nut vanwege files, of je moet heel apart wegenroute maken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Ik begin zelf met graan / livestock / voedsel. Dat is makkelijk op te zetten en levert een stabiele goederenstroom op (en dus een stabiele inkomstenbron). Met passagiers krijg ik dat nooit goed voor elkaar in het begin van het spel.

Wel probeer ik zoveel mogelijk met de trein te doen. Paard en wagen hooguit voor hele kleine stukjes.
Volledig met paard en wagen kan ook wel, maar dan heb je daar wel een asociale hoeveelheid van nodig, gezien de beperkte snelheid en capaciteit. Dan kan je beter investeren in een goed spoornetwerk.

Als je weinig geld hebt in het begin van het spel, kan je ook nog boten overwegen. Die zijn niet snel, maar kunnen wel veel transporteren. Ik gebruik boten meestal in de periode 1850-1900 zodat ik in alle rust een goed spoornetwerk op kan zetten (en testen). Als het spoor goed draait, gaan de boten weg. Die zijn dan meestal toch aan het einde van hun levensduur.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Bedankt voor de tips. Kom erachter dat ik te 'veilig' wou beginnen, maar dat het geen kwaad kan om maximaal te lenen en eerst wat passagierstreinen op te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
cracking cloud schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:27:
Bedankt voor de tips. Kom erachter dat ik te 'veilig' wou beginnen, maar dat het geen kwaad kan om maximaal te lenen en eerst wat passagierstreinen op te zetten.
Ja dat had ik ook niet direct door. :P
Beter om direct een pak geld te lenen en een aantal goed draaiende lijnen uit te bouwen en zo begin je te snowballen.

Ik heb deze al even niet meer gespeeld maar ik zou het weer eens moeten oppikken. De slechte optimalisatie is zoals bij velen idd wel een domper want het heeft enorm veel potentieel in het genre.

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Deze maand komt de nieuwe update.
Over een paar dagen de bèta update .
Ze brengen eindelijk ook weer een performance patch erbij wat zeker nodig was.
Het spel vind ik geweldig, maar zodra je in het jaar 2000 en later komt en meer treinen, bussen etc heb daalt de FPS hard.
Ik hoop dat ze dit kunnen verhelpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
De performance patch komt toch later? Eerst komt er nog een tussentijdse patch die o.a. ondersteuning biedt voor 4k schermen en daarna komt de performance patch
Urban Games is working hard to further improve Transport Fever, with a particular focus on performance optimization. However, in order to achieve a real performance boost, some fundamental changes and therefore more development time is needed.

To bridge the waiting time, we decided to release a convenience patch as a next step. The patch aims to make your player's life easier by introducing several usability enhancements.

As a main feature, the patch brings a scalable user interface and therefore better support for 4k resolutions. Thanks to new fully-functional scroll bars, handling user interface components such as the line manager will be much easier. Also, the mod selection dialog in the main menu and the autosave feature have been improved. A range of additional small improvements and bug fixes complete the patch.

The patch will be available for beta testing starting on October 11 and is scheduled to be officially released at the end of October.

Be assured we won't stop our efforts, and we are confident to be able to release a major performance patch in the near future.

Thanks for your continued interest in Transport Fever and all the best!
bron

In ieder geval goed om te zien dat ze er nog mee bezig zijn en dat dit geen dood project is.

[ Voor 3% gewijzigd door cracking cloud op 09-10-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Er zitten improvements bij en fixes.
Wanneer de patch online is vandaag zal ik gelijk even kijken of ik verschil kan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
De patch zou vandaag komen, we wachten nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Owh, deze update trekt een hoop vervelende dingen uit de weg. :) Vooral de slopes. Wat ergerde ik me daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 12:21
Sinds ik mn laptop heb geüpdatet naar High Sierra krijg ik dit spel niet meer aan de praat, ik hoop dat deze update daar verandering in brengt.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Angelo2510 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:15:
Sinds ik mn laptop heb geüpdatet naar High Sierra krijg ik dit spel niet meer aan de praat, ik hoop dat deze update daar verandering in brengt.
Vreemd. Bij mij draait ie wel onder High-Sierra.

Opnieuw installeren van het spel heeft niet geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
Ik zie alleen maar oude patchnotes? :P

Edit: nvm, je bedoelde de patch zelf 8)7 De patchnotes zullen wel volgend vermoed ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Dr.Gordon op 12-10-2017 22:55 ]

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja ik zat ook al te kijken, maar het schijnt om een beta patch te gaan. Volgens mij is de release later deze maand.

[ Voor 23% gewijzigd door Jeroen O op 13-10-2017 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Jeroen O schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:33:
Ja ik zat ook al te kijken, maar het schijnt om een beta patch te gaan. Volgens mij is de release later deze maand.
Het is inderdaad de bèta patch zoals op steam, en de officiële pagina staat.
Eind oktober word de release van deze patch gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 12:21
Jeroen O schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:55:
[...]

Vreemd. Bij mij draait ie wel onder High-Sierra.

Opnieuw installeren van het spel heeft niet geholpen?
nee helaas niet.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Het 'enige' grote voordeel vind ik de scrollbar die eindelijk is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traibergen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-10-2023
Dat is inderdaad wel een groot voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Ik heb de game vandaag gekocht in de Sale voor €10.87 op steam :)

Alleen het spel staat op Nederlands, ik heb de optie nog niet gevonden om het op engels te zetten, iemand enig idee waar ik het kan vinden?

Ik heb deze parel gemist, ik heb Transport Tycoon en OpenTTD meer dan 1000+ uren inzitten en ik kwam deze tegen in de sale en dacht wow hoe kan ik die gemist hebben!!

Mashinky ben ik wel tegen gekomen maar die is nog niet af en wil ermee wachten. Die ziet er ook goed uit en meer de feel naar Transport Tycoon.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 10:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Kol Nedra schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:37:
Ik heb de game vandaag gekocht in de Sale voor €10.87 op steam :)

Alleen het spel staat op Nederlands, ik heb de optie nog niet gevonden om het op engels te zetten, iemand enig idee waar ik het kan vinden?

Ik heb deze parel gemist, ik heb Transport Tycoon en OpenTTD meer dan 1000+ uren inzitten en ik kwam deze tegen in de sale en dacht wow hoe kan ik die gemist hebben!!

Mashinky ben ik wel tegen gekomen maar die is nog niet af en wil ermee wachten. Die ziet er ook goed uit en meer de feel naar Transport Tycoon.
Even naar je bibliotheek in Steam. Rechtermuisknop op Transport Fever > Eigenschappen > Taal en dan de taal kiezen die jij wilt :-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Bedankt voor de tip! Neem em denk ik ook maar even mee,

Kwam deze onlangs ook nog tegen:

Workers & Resources, Soviet Republic!

https://store.steampowere...esources_Soviet_Republic/

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Voor wie hem nog niet heeft:t/m 11 februari krijg je 66% korting bij steam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40
Vandaag is Transport Fever 2 aangekondigd.

Release naar verwachting in Q4 van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19

Entity

9000rpm

Leuk! Ik speel TF nog regelmatig (zeker de grote hoeveelheid mods houdt het leuk) en de nieuwe features in TF2 zien er vooralsnog goed uit. Ben benieuwd of ze de performance ook onder controle hebben, want vooral in grotere maps ging de framerate wel flink omlaag wanneer de steden groter werden.

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 17:01
Wordt dit spel door jullie nog veel gespeeld? Ikzelf speel nog geregeld omdat er continu nieuwe mods uitkomen. Heb me ook aangemeld voor de Transport Fever 2 Beta!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel nog regelmatig, zeker nu ik no-car mod gebruik (dus mensen kunnen enkel OV gebruiken) kan je echt leuke dingen bouwen. Het is alleen jammer dat er veel mods zijn die 'anders' wegen, een NS intercity met max 120 man, terwijl een kleinere russisch model 250 man kan vervoeren.. keuze simpel :P

Blijft alleen jammer dat je treinen geen complexe routes kan geven.

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22

KrazyJay

SinergyX schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:59:
Ik speel nog regelmatig, zeker nu ik no-car mod gebruik (dus mensen kunnen enkel OV gebruiken) kan je echt leuke dingen bouwen. Het is alleen jammer dat er veel mods zijn die 'anders' wegen, een NS intercity met max 120 man, terwijl een kleinere russisch model 250 man kan vervoeren.. keuze simpel :P

Blijft alleen jammer dat je treinen geen complexe routes kan geven.
Voor complexe routes kan je waypoints gebruiken en specifieke platformen kiezen op stations... of zoek je nog iets complexers?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KrazyJay schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:29:
[...]

Voor complexe routes kan je waypoints gebruiken en specifieke platformen kiezen op stations... of zoek je nog iets complexers?
Met name het verplicht platform moeten kiezen is irritant, zeker bij stations met 6-10 lijntjes zou een auto-station keuze iets fijner werken.

Maar zoals openTTD had met pre-path signaling, dat mis ik wel. Nu pakt de trein altijd de kortste route, niet eventueel andere route als main-track bezet is.

• KrazyJay

KrazyJay

SinergyX schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:48:
[...]

Met name het verplicht platform moeten kiezen is irritant, zeker bij stations met 6-10 lijntjes zou een auto-station keuze iets fijner werken.

Maar zoals openTTD had met pre-path signaling, dat mis ik wel. Nu pakt de trein altijd de kortste route, niet eventueel andere route als main-track bezet is.
Platformen kiest hij vanzelf, behalve als je het wilt wijzigen (optimaliseren) kan je het aanpassen. Als je je seinen goed plaatst zou het conflictvrij moeten blijven. Alternative path finding bij obstructies mist wel, inderdaad.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KrazyJay schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:21:
[...]

Platformen kiest hij vanzelf, behalve als je het wilt wijzigen (optimaliseren) kan je het aanpassen. Als je je seinen goed plaatst zou het conflictvrij moeten blijven. Alternative path finding bij obstructies mist wel, inderdaad.
Maar die keuze is 'fixed', het is niet dat trein A perron 1 pakt, dat trein B op dezelfde lijn meteen perron 2 pakt. Enkel als je een nieuwe lijn toevoegt of je zet ze handmatig op een ander perron dat ze switchen.

Nu vang ik dit af door gewoon een 3x zelfde route te maken in 1 lijn, dan wachten tot eerste rondje is gedaan en dan laat ik de tweede trein pas gaan, zelfde met de derde. Dit is dan wel hoofdzakelijk bij A-B-C-B-A lijntjes waar bv passagiers op B instappen om naar A te gaan, terwijl de trein nog eerst naar C moet, passagiers kijken niet naar de evt rijrichting. Of ze gaan met ze allen op de tweede lijn A-C intercity, om weer terug te gaan naar B via de eerste lijn. Bij B is het dan altijd wachten en drukte, daar laat ik dus nu door die 3x dezelfde route in 1 lijn treinen elke keer op andere perrons binnenkomen zodat ze elkaar niet teveel in de weg zitten.

Dat is misschien ook een design-keuze van mezelf, ik werk nu met no-car en bouw bij elke stad alles erbuiten (met wat tram/bus verkeer van stad -> buiten), stations waar rustig 600 man nonstop staat te wachten (daarom skip ik ook veel treinen die bv extreem lage loadingspeed hebben).

Dan werk ik denk ik iets teveel OpenTTD minded, ik maak bijna nooit steden kapot om hele zooitje beter in te richting (kon ook niet bij TTD), soms moet je gewoon de ballen hebben en hele zooitje gewoon slopen voor wat nieuws :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2019 16:35 ]

• KrazyJay

KrazyJay

Ah zo... ja, per lijn 1 platform per stop. Dat zou wel beter kunnen inderdaad. Ik zou zeggen, draag het aan bij de Devs als feature request voor TF2. Lijkt me een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de mensen die hebben ingeschreven.
We are currently in the process of determining the participants. You will get notified if you were picked or not on October 16th.

Since the number of participants is limited and we received a lot of registrations, unfortunately we have to point out that quite some luck will be necessary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:08
Toevallig zit ik het weekend weer te spelen, ik merk wel dat het een stuk leuker is met mods.
Het maken van treinlijnen blijft een dingetje waarvan ik denk dat het slimmer moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

SinergyX schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 00:40:
Voor de mensen die hebben ingeschreven.

[...]
Jep, mailtje gehad dat ik het niet ben gekozen, dan maar wachten op de release zelf en beeldmateriaal wat word vrijgegeven.

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Zojuist is de release trailer uitgekomen:

spoiler:
11 December *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Jelte,89 op 06-11-2019 11:02 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oooh dat is al rap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:09
nog n paar weekjes wachten maar :-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19

Entity

9000rpm

Nice! Eens kijken of ik daar weer zoveel uur in kwijt kan (TF tot nu toe bijna 1500 uur volgens Steam.....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De weken tot 11 december maar doorbrengen met Planet Zoo dan :D

Zin in!!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
Daar gaat mijn vrije tijd tot aan de kerst.

Het ziet er wel weer mooi uit. Hopelijk draait het een beetje op mijn MacBook Pro.
Train Fever en Transport Fever heb ik ook met plezier gespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:16
Zo net even de beta mogen proeven

moet zeggen het ziet er echt goed er uit even een uurtje gespeeld , maar het is even wennen maar de details zijn echte vele malen mooier dan de andere delen....

helaas alleen even een lesje gedaan en dus kan ik er niet veel over zeggen maar de basic is wel het zelfde het voelt weer als van ouds aan .. even iets anders met sommige dingen

maar de eerste indruk is erg goed
even freegame gedaan , het speelt weer lekker weg

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 09-11-2019 00:55 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heb nu wat meer bekeken maar het is wel een stuk moeilijker dan de eerste 2 delen ...

in het begin gaat het wel maar zo dra je echt een leuk spoorbaantje wil gaan leggen ....... holy shit zeg
ben nu bezig met een free game .. maar je moet echt rustig aan doen in het begin

doe eerste 4 steden met openbaar vervoer , dan kijken wat een van die steden nodig heb , dat ga je dan proberen te verzorgen

en zo zorg je eerst goed voor een basis , maar het lijkt wel of alles veel duurder is met kopen ..
zal 1 weer eens moeten opstarten om te zien of dat beter is met geld
maar al met al vermakelijk ... ben nog niet tot de moderne tijd gekomen

heb net mijn eerste stoom auto's _/-\o_
en nog geen treinen of boten :o

maar mensen die deel 1 gespeeld hebben zullen zich wel gaan vermaken het ziet er gewoon net iets beter er uit en je moet iets anders je dingen doen.. maar het wijst zich van zel

straks maar even kijken of ik wat foto's kan plaatsten

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

ravw schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:59:
Heb nu wat meer bekeken maar het is wel een stuk moeilijker dan de eerste 2 delen ...

in het begin gaat het wel maar zo dra je echt een leuk spoorbaantje wil gaan leggen ....... holy shit zeg
ben nu bezig met een free game .. maar je moet echt rustig aan doen in het begin

doe eerste 4 steden met openbaar vervoer , dan kijken wat een van die steden nodig heb , dat ga je dan proberen te verzorgen

en zo zorg je eerst goed voor een basis , maar het lijkt wel of alles veel duurder is met kopen ..
zal 1 weer eens moeten opstarten om te zien of dat beter is met geld
maar al met al vermakelijk ... ben nog niet tot de moderne tijd gekomen

heb net mijn eerste stoom auto's _/-\o_
en nog geen treinen of boten :o

maar mensen die deel 1 gespeeld hebben zullen zich wel gaan vermaken het ziet er gewoon net iets beter er uit en je moet iets anders je dingen doen.. maar het wijst zich van zel

straks maar even kijken of ik wat foto's kan plaatsten
Ik had inderdaad al vernomen dat de beta al was geleaked, of ben je beta tester voor UG?

Als je betatester bent, dan mag je toch geen gameplay delen met ons?
Hoeveel uur heb je er ongeveer opzitten nu?

Wel mooi om te lezen dat deel 1 spelers zich gaan vermaken _/-\o_

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Jelte,89 schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:07:
[...]

Ik had inderdaad al vernomen dat de beta al was geleaked, of ben je beta tester voor UG?

Als je betatester bent, dan mag je toch geen gameplay delen met ons?
:X :X ik heb geen afspraken met UG :X :X
Hoeveel uur heb je er ongeveer opzitten nu?

Wel mooi om te lezen dat deel 1 spelers zich gaan vermaken _/-\o_
nu een dik een halve dag maar veel dingen uit proberen
het gaat allemaal wat langzamer dan de eerste deel :o
en ook ik ben tot op heden weinig echte foutjes tegen gekomen _/-\o_

het grote verschil is hoe je upgrade

in een kan ik me herinneren dat je het hele platform waar je vracht op laat komen moest upgraden , nu kan je het zelf in stukken doen ( ivm een stuk weg wat in de weg zit )

dus je kan kiezen de platformen langer te maken of/ en meer platformen

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 11-11-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Modulaire stations, had ik idd al gezien in de dev video’s.

Nog geen screenies voor ons?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Is er al iets bekend over de economie? Anders dan in bijvoorbeeld Railroad tycoon waarbij de prijzen simpelweg kelderen bij een vraag/aanbod probleem, of transport tycoon waarbij er een onbeperkte vraag is voor de meeste goederen, moest elke industrie zijn afzet kwijt. Dus die zagerij levert in het begin super veel geld op en dan weigert hij ineens hout aan te nemen totdat je de gezaagde planken ook kwijt kun. Dit creëerde bij mij nog wleens wat schommelingen in het systeem.

[ Voor 57% gewijzigd door sdk1985 op 12-11-2019 01:54 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Jelte,89 schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:41:
Modulaire stations, had ik idd al gezien in de dev video’s.

Nog geen screenies voor ons?
sprintscreen maken dan krijg je alleen het hoofdmenu te zien .. :-(

maar zal wel even kijken vanavond
maar mensen die deel 1 gespeeld hebben zullen makkelijk met deze ok beginnen ..

mat ik ook gezien heb zijn rotondes en een soort van klaver bladen _/-\o_

ben er nu ook weer achter hoe ik de wegen kan veranderen in mud naar asfalt

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 12-11-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Denk dat ik em straks ga preorderen,

Hij is hier vrij goedkoop imho

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even de 'leaked' versie snel getest.
sdk1985 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 01:50:
Is er al iets bekend over de economie? Anders dan in bijvoorbeeld Railroad tycoon waarbij de prijzen simpelweg kelderen bij een vraag/aanbod probleem, of transport tycoon waarbij er een onbeperkte vraag is voor de meeste goederen, moest elke industrie zijn afzet kwijt. Dus die zagerij levert in het begin super veel geld op en dan weigert hij ineens hout aan te nemen totdat je de gezaagde planken ook kwijt kun. Dit creëerde bij mij nog wleens wat schommelingen in het systeem.
Dit is nog steeds flink aanwezig, viel me op hoe snel een stad 'voldaan' was met hun brood toevoer, je zou verwachten over tijd dat dit weer toeneemt (consumptie), maar leek niet echt het geval.

Weet niet of ik nieuwe window-systeem echt fijn vind, je kan niet makkelijk meer van trein -> lijn -> stations aanpassen, lijkt enkel via lijn-management-window te lopen en ook dat nonstop 'whitestyle' wanneer je dat lijn-scherm of een depot selecteert, wordt wat irritant.

Modulair station bouwen is wel grappig, je kan cargo en passenger bij elkaar doen.

Grootste minpunt blijft nog wel lange tracks bouwen, als je laatste stukje niet 'vlak' was, blijf die je tunnels/bruggen houden bij lange stukken trekken, dat je alsnog stukje voor stukje moet doen.

Ziet er wel een aanzienlijk stukje mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Het was voor mij ook in het begin even zoeken , maar het went snel
maar dat alles wit word daar stoor ik me niet aan ben dat wel gewent van andere games

moet alleen even nog door krijgen hoe ik vracht en pax kan afhalen ....
want hier doet hij of alleen vracht of pax

ook al heb ik zo el aanvoer / afvoer vracht en dit ook met pax

dus stel je heb een vracht lijn met boot , en je wil daar een combi van maken met pax en je zet zo'n wacht ruimte neer en wacht plek maar de bood wil geen levens vlees mee nemen :-(

PS nu even wat minder met dit spel bezig .. ben nu met Rune 2 bezig _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 13-11-2019 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik speel de beta niet, dus misschien zeg ik wel doms...

Maar je hebt toch 2 typen voertuigen nodig? dus je kunt wel vracht en pax op het station/dock parkeren,
maar niet door 1 type vervoersmiddel afhalen, dus je zult ook een pax boot moeten laten rijden.

Dus net als in het echie… 1 treinspoor, maar een goederentrein en een pax trein

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
volgens mij zijn er boten bij die beide kunnen hebben net zo als treinen daar kun je ook zo wel vracht als pax mee vervoeren met 1 trein als je de juiste wagons er aanzet

want met boten en vliegtuigen loop je snel leeg met je bankrekening .. als dat fout gaat :o :(

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 13-11-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Jaja, hou maar op te klagen @ravw, wij moeten allemaal nog een maand wachten ;)

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De start is inderdaad wat moeilijker, maar binnen uurtje alweer 100miljoen aangetikt.

Jammer dat ik niet in de echte beta zit, dus weet niet wat ze nog toevoegen, anders had ik nog wel een lijst :P

• ravw
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:41:
De start is inderdaad wat moeilijker, maar binnen uurtje alweer 100miljoen aangetikt.

Jammer dat ik niet in de echte beta zit, dus weet niet wat ze nog toevoegen, anders had ik nog wel een lijst :P
speel jij van het eerste jaartal?
en hoe krijg je dat voor elkaar ...

misschien wat tips

mijn oude trukjes werken niet meer , en klopt het als de afstand te lang is dat ze geen vracht en zo mee nemen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel vanaf 1920 dacht ik met de eerste 2 stoomtreinen, de eerste jaren met alleen die paard/wagen is echt een drama.

Ik pak zo snel mogelijk de eerste volledige lijn voor een stad (leuke feature, die willen nu allemaal iets anders), food of gear zijn de 2 makkelijkste (directe lijnen), bij voorkeur zelfs beide voor 1 stad. Vervolgens tweede lijn bij een tweede stad, trein voor passagiers ertussen, profit.

Ergens is het zeker aan het begin meer kwestie van continue fast-forward zetten, je verdient wel geld maar je wil te veel te snel bouwen. En durf gewoon je lening meteen maximaal te zetten, startkapitaal van dacht 30 miljoen kan je bijzonder veel mee.

Geen idee qua afstand, echt superlange ritjes heb ik niet, maar nog niet gemerkt dat ze stoppen. Het is wel als het te lang op het station ligt, dit langzaam weer verdwijnt en productie omlaag gaat. Bij extreem lange ritjes is het dan slimmer met vrachtwagens het nonstop weg te halen en bij een nabijgelegen station te dumpen, en daar pas alles 1x in de zoveel tijd door enorm lange trein op te halen.

• ravw
Oke als ik wat verder ben maak ik zelf een dock station

dus waar ruwe matrial samen komt , zo wel trein en trucks van uit daar naar de verwerkings bedrijven
om vervolgens weer een tussen dock te hebben die het afgewerkte spul naar de steden brengt dit zo wel met trein als truck

korte afstanden zijn voor trucks , lange voor treinen
boten en vliegtuigen gebruik ik meer voor pax en de bussen dan , trams alleen als verbinding tussen grote tram / bus haltes ( en trams in het begin voor transport naar de omliggende steden steden , zeker als die luxe trams uit komen en dan de treinen weer voor de lange afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@ravw @SinergyX

Tot wanneer loopt de beta? weten jullie dat toevallig? zit eigenlijk wel te wachten op wat gameplay beelden, zolang duurt het immers niet meer tot release.

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee eigenlijk, ik neem aan richting het einde, daarna direct in launch.

Wel vaag dat je gewoon geen screenshots kan nemen, ik krijg gewoon mijn desktop te zien :P

• ravw
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:02:
Geen idee eigenlijk, ik neem aan richting het einde, daarna direct in launch.

Wel vaag dat je gewoon geen screenshots kan nemen, ik krijg gewoon mijn desktop te zien :P
dat heb ik ook .. je krijgt gewoon je opstart scherm van het spel en ingame screenshot wil niet lukken
heb dit met meerdere games trouwens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Gameplay video:

internix.be

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Hoewel de release pas over een paar dagen is, wordt er in de community al gewerkt aan verschillende mods. Deze mod voor een nachtmodus heeft in mijn ogen veel potentie:

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 20:35

qless

...vraag maar...

En 2.0 is uit.... straks maar even opstarten :)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Net begonnen met 2. Iets te vroeg een trein laten rijden, nu kom ik amper nog uit het rood. Je kan hier zo weer heel veel uur aan kwijt zijn :P

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Waar zit eigenlijk de kracht in dit spel? (deel 1) Heb de campaign van deel 1 weleens opgepakt, maar die verveelde mij redelijk snel. Is de sandbox veel leuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Sebastiaan92 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:33:
Net begonnen met 2. Iets te vroeg een trein laten rijden, nu kom ik amper nog uit het rood. Je kan hier zo weer heel veel uur aan kwijt zijn :P
niet te snel treinen willen pakken , met twee complete lijnen van vrachtauto's is goed voor te beginnen , dan gaat het snel met je geld , de inkomsten dan ...

vervoer van Pax even mee wachten .. tot je echt save kan gaan
dan eerst de bussen met hoofd stadion die grenst aan spoorwegen ,, als de bussen lekker lopen , dan een trein vanaf dat punt laten binnen komen en vertrekken _/-\o_

dan gaat het heel hard , maar maak ze niet te lang dan kosten ze teveel onderhoud tijdens het rijden , dat doet je vracht inkomsten te niet :X :X
Beakzz schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:38:
Waar zit eigenlijk de kracht in dit spel? (deel 1) Heb de campaign van deel 1 weleens opgepakt, maar die verveelde mij redelijk snel. Is de sandbox veel leuker?
sandbox doe ik altijd en kijken hoe ver je komt .. O+
ik vind dat veel leuker en ook proberen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen ....

[ Voor 49% gewijzigd door ravw op 11-12-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Denk dat ik em zo ook maar binnenhaal, hoe groot is de download in steam?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sebastiaan92 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:33:
In de 'demo' was ik met denk uurtje winstgevend en met 3 uurtjes meer dan genoeg geld om alles te doen.

Op hard is het gewoon iets tactischer spelen, maar ook daar eenmaal solide lijn en je bent vrij snel klaar.
Beakzz schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:38:
Creativiteit, hoofdzakelijk. Net als OpenTTD heb je snel dat breekpunt dat winst maken te makkelijk is, maar dan ga je gewoon leukere uitdagingen maken, complexe netwerken, mooiere layouts, stukjes nog efficienter, zeker met mods wordt het pas echt leuk.
(de uitdaging een TGV max speed op een map te laten halen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Jelte,89 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:27:
12 gig ongeveer. Je hebt het zo binnen.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53
Jelte,89 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:27:
12,3 GB..
ook net thuis en wil natuurlijk meteen aan de slag :), gelukkig gaat het met 12MB/s relatief rap :)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Oef, wel een aanslag op je machine zeg.. net de eerste 2 campagnes gespeeld en FPS ligt rond de 45.

Specs:
Ryzen 2600
RTX2070

Settings:
3440x1440
Alles High, alleen AA op 2x ipv 4x

Misschien een reden om te upgraden naar een 3700x :)

[ Voor 22% gewijzigd door RobbieB op 11-12-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 22:15
Ik heb een cargostation geplaatst naast een graanboerderij maar er word niets verzonden (graan) zoals in transport fever 1, waarom ???.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-08 22:51
steenbok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:40:
Ik heb een cargostation geplaatst naast een graanboerderij maar er word niets verzonden (graan) zoals in transport fever 1, waarom ???.
Er moet een actieve lijn aanwezig zijn, dus rijdende vrachtwagens alvorens het cargostation wordt bevoorraad.
Plus heb je de laatste updates al geïnstalleerd?

[ Voor 6% gewijzigd door WeHoDo op 11-12-2019 21:52 ]

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
Ik bedoel een treinstation voor cargo dat is verbonden met de boerderij, de boerderij licht op als ik het station aanklik dus zijn ze toch verbonden zoals in transport fever 1 of is dat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-08 22:51
steenbok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:06:
Ik bedoel een treinstation voor cargo dat is verbonden met de boerderij, de boerderij licht op als ik het station aanklik dus zijn ze toch verbonden zoals in transport fever 1 of is dat veranderd.
Je moet ook een actieve werkende lijn hebben tussen stations. Anders werkt het niet.
Bij deel 1 was het zo dat als er geen lijn is, dat de cargo toch op station wordt gezet. Maar dat is nu niet.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Wat WeHoDo bedoelt is dat je een volledige werkende lijn moet hebben. Van boerderij tot huizen. Dus als je geen vrachtwagens of treinen hebt lopen naar de huizen die het nodig hebben, dan doet de boerderij niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
Probleem opgelost, vrachtfilter verkeerd aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
steenbok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:39:
Probleem opgelost, vrachtfilter verkeerd aangepast.
leuk he nieuwe spellen met nieuwe functies :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:34
Geweldig spel. Ik ben nu bezig om vracht hubs te maken en de vracht naar verschillende steden in de buurt te verschepen. een soort distributiesysteem zeg maar.

• RobbieB
Moet zeggen dat de campaign ook erg vermakelijk is. Heb nu de eerste 4 ‘tutorials’ gehad en wat ze erg leuk doen is dat ze niet alles voorkauwen. Gister een half uur zitten zoeken naar hoe ik een ‘streetcar’ kon kopen. Bleek dat die niet uit een road-depot, maar tram-depot moeten komen.
En aangezien de game echt net uit is bood internet ook geen soelaas, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:09
RobbieB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:27:
Wat WeHoDo bedoelt is dat je een volledige werkende lijn moet hebben. Van boerderij tot huizen. Dus als je geen vrachtwagens of treinen hebt lopen naar de huizen die het nodig hebben, dan doet de boerderij niks.
Nee, dit was in 1 wel zo, maar nu gaat ie ook al van bijvoorbeeld je bos naar je plankenfabriek vervoeren als je plankenfabriek nog niet aan een tool fabriek verbonden is, en die tool fabriek ook nog niet aan een stad.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ed-oorklep schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:47:
[...]

Nee, dit was in 1 wel zo, maar nu gaat ie ook al van bijvoorbeeld je bos naar je plankenfabriek vervoeren als je plankenfabriek nog niet aan een tool fabriek verbonden is, en die tool fabriek ook nog niet aan een stad.
Maar zal ook stoppen met de tijd, als voorraad vol is (elke product-fabriek heeft ook een klein stukje 'eigen verbruik'), dan heb je wel genoeg tijd de rest aan te sluiten.

Heb nu wel al 3 crashes gehad bij aanpassen van stations, nu maar elke keer eerst saven voordat ik een station ga aanpassen :P

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:56
Ziet er wel iets uit dat ik me in de toekomst ga aanschaffen. City builder honger is voorlopig gestild door Anno, maar vond bv cities in motion wel leuk. Cities skylines is te eentoning

• ravw
wel irritant dat de menu's anders zijn dan de gelekte beta
in de beta vond ik het persoonlijk makkelijker

Maar straks maar even verder

Verwijderd

Is er animo om een nieuw topic voor deel 2 op te zetten? Discussies lopen nu door elkaar. Ik kan me voorstellen dat het makkelijker praten wordt als er twee topics zijn.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zullen er nog echt veel blijven bij deeltje 1? Echt storm liep het nu ook weer niet met dit topic :P

Edit, wow..
YouTube: Massive City Growth! Transport Fever 2: City Timelapse

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Iemand enig idee waarom het spel (TF2 dus) niet snapt dat ik steen van helemaal rechts in het plaatje naar helemaal links wil shippen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nezR0bm.png
Heb al extra auto's gemaakt bij de steenfabriek en zelfs een nieuwe (weg)lijn van fabriek naar de construction plant helemaal niks, maar er wordt maar geen steen gemaakt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

@ElPaco En wat heb je nog meer nodig om construction materials te maken? En waar gaan die construction materials vervolgens naartoe? Je zult je volledige ketting moeten maken zodat er effectief vraag is bij die plant, en dan zorgen dat de juiste grondstoffen er geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
KrazyJay schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:09:
@ElPaco En wat heb je nog meer nodig om construction materials te maken? En waar gaan die construction materials vervolgens naartoe? Je zult je volledige ketting moeten maken zodat er effectief vraag is bij die plant, en dan zorgen dat de juiste grondstoffen er geraken
Er is enkel steen nodig en alles wordt vervolgens naar een stad gebracht die het nodig heeft (Wellington).

De fabriek werkt al met een andere steenfabriek, maar ik wilde uitbreiden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:37:
Zullen er nog echt veel blijven bij deeltje 1? Echt storm liep het nu ook weer niet met dit topic :P

Edit, wow..
YouTube: Massive City Growth! Transport Fever 2: City Timelapse
mogelijk pak ik hem voor de achievements nog even op :+

2 staat klaar, volgende week ofzo kan ik proberen.

is er ergens een lijstje met verbeteringen/toevoegingen in 2 tov 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ElPaco schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:53:
Iemand enig idee waarom het spel (TF2 dus) niet snapt dat ik steen van helemaal rechts in het plaatje naar helemaal links wil shippen?
[Afbeelding]
Heb al extra auto's gemaakt bij de steenfabriek en zelfs een nieuwe (weg)lijn van fabriek naar de construction plant helemaal niks, maar er wordt maar geen steen gemaakt.
Gaat met boot zoals ik zie? Die rit duurt te lang, als je er eentje vast heen en weer laat gaan en een tweede op full load, zou dit moeten gaan werken. Je hebt toch wel de correcte steen-cargo boot? :P

Check ook even of je catchment area klopt, die lijkt wat ver bij je contructionplant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik heb de boot al 5x op en neer laten gaan, dus dat zou het niet moeten zijn lijkt me. Verder bij het plaatsen gecheckt dat de catchment area goed was, en als aanvulling nog die mini lijn met de trucks gemaakt. Verder gecheckt dat de boot de juiste cargo aan kan, lijkt ook te kloppen.

Als ik gewoon een wegroute aanmaak van quarry naar die fabriek dan lijkt hij dat ook niet te pakken. Ik heb ook al alle wegen rondom die quarry gesloopt en opnieuw aangelegd (en gezien dat er van die mini paadjes komen) maar dat deed het ook niet. Savegame opnieuw laden ook niet, dus misschien is het gewoon een bug.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je die savegame ergens kan droppen, kan ik wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik verstuur hem even via DM! Bedankt voor het kijken alvast!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 20:35

qless

...vraag maar...

Het lijkt er op dat overladen van cargo niet mag, dus lijn van groeve naar fabriek mag geen overlaad hebben van boot naar auto e.d.

Tenmiste, dat probleem had ik met brandstof. Trein en dan naar auto ging niet, direct met autos van fabriek naar stad wel.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ah dat zou jammer zijn zeg. Ik zie nu zelf dat ik misschien ook te weinig demand heb (of te weinig van de construction materials plant naar mijn steden ship) waardoor het niet hard kan gaan. Maar ik zou wel verwachten dat er tenminste een klein beetje iets gebeurd.

Edit: Net even in de savegame die ik naar @SinergyX heb gestuurd een truck verbinding gemaakt tussen de groeve en construction metrial fabriek die er in de buurt zit, dat lijkt wel meteen te werken. Helaas gaat de boot dan nog steeds niks doen.

[ Voor 32% gewijzigd door ElPaco op 13-12-2019 16:42 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

ElPaco schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:36:
Ah dat zou jammer zijn zeg. Ik zie nu zelf dat ik misschien ook te weinig demand heb (of te weinig van de construction materials plant naar mijn steden ship) waardoor het niet hard kan gaan. Maar ik zou wel verwachten dat er tenminste een klein beetje iets gebeurd.

Edit: Net even in de savegame die ik naar @SinergyX heb gestuurd een truck verbinding gemaakt tussen de groeve en construction metrial fabriek die er in de buurt zit, dat lijkt wel meteen te werken. Helaas gaat de boot dan nog steeds niks doen.
In de eerdere TF-spellen, hing het opzetten van een gebruikte route af van een paar zaken, waaronder de reistijd (vooral voor passagiers), maar ook de prijzen per gereisde eenheid. Die werd dan weer bepaald door de snelheid van het ingezette materieel (of die snelheid gehaald werd of niet, was niet relevant). In jouw geval kan het zijn dat de reistijd te hoog is, of de prijs die het zou kosten om dit op deze manier te vervoeren te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ElPaco schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:32:
Ik verstuur hem even via DM! Bedankt voor het kijken alvast!
Hij was erg makkelijk gevonden, zet je Wellington Construction Supply line filter correct op 'unload' van steen bij Helstone Branch, opgelost :) Je had wel load aangezet bij Upper Wellington, maar geen unload, dus ze doen niets :)

Je hebt trouwens je horse line bij Quarry niet nodig, de Dock heeft genoeg catchment om de quarry te bereiken (als je op je dock klikt, zie je alles in catchment area 'wit' worden, waaronder quarry). Zou daarvoor gewoon extra bootje inzetten op die route.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste