Iets later dan gepland maar bij deze mijn box
Acer Aspire ES1-731-C8PE €389 retour onbekend maar de seal was verbroken dus nu krijg ik deze laptop en die is onaangetast en werkt perfect
Lenovo iomega IX4-300D €205,90 in 2013 nu iets van €100 zit een brief bij dat die gekocht is door Serge uit België op 31-12-2013 en defect is teruggestuurd op 20-04-2014 met factuurnummer en alle andere papieren WTFFFF leuk al die klantgegevens.. zal is kijken of ik de beste man kan bereiken en vragen wat er mis mee was

de klacht was iedergeval HDD wordt niet herkend. Er zit tevens wel een mooie stikker op dat die in de werkplaats is geweest zou die dan gemaakt zijn?
Cortese Torino C12010 €249 dacht zie een prachtig lere doosje zit vast niks in na al die verhalen gehoord te hebben. Maar maak het open en het label en alles zit er nog aan en op het glas zit nog plastic dus wie gaat mij vertellen dat er een adder is??
Philips mini chargeur met 2x AAA €0 ziet er goed uit maar toen keek ik naar de achterkant en de pinnen van de "stekker" zijn 45 graden gebogen en dus onbruikbaar...
Philips HDMI kabel 1.5m €0 alweer..
Apple oortjes €0 defect oordopje afgebroken
Lightning to USB cable 1m €0 alweer een neppe kabel..
4x Philips 9V batterij €0 goed voor de rookmelders
Star wars 8GB stick €0 tja gewoon weer extra ding voor zooi
Samsung wireless charger €17,90 seal verbroken, reden retour onbekend
JBL Tempo J03B €15 was in de iboodhunt
3x agloves touchscreen gloves €0 is voor mn vriendin en nichtjes ofja de koukleumen
1 paar chique schoenen €-10.000 met als verrassing een blaadje met retour omdat er schimmel inzit

WTF
Tot slot een piloot zonnebril die direct bij openen van de doos al geloot werd
Totaal €770,90
Laptop is leuk maar mijn eigen laptop is 10x beter en ook 17,3" dus tja poging doen tot verkoop
Die nas is opzich wel leuk als die werkt
Horloge is nog een twijfel
Eigenlijk had ik liever een leuke tablet of iets anders maar kan nu niet zeggen wauw dit is geweldig. Ondanks dat niet verkeerd en ik eindig weer in de plus.
[
Voor 5% gewijzigd door
stealther op 14-09-2016 03:13
]