bedoel je hiermee de gewone items of de andere boxen(zoals koop dan ibood box en de verstappen xxx box?) en als je hiermee bedoelt de andere ibood boxen(dus niet dikke box) kun je me dan vertellen waar je dit hebt gezien/wanneer men deze krijgt?TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:22:
[...]
Volgens mij kun je die disken er gewoon uithalen en dan gewoon diskpart...select disk 0....clean doen lijkt mij?
Wel vreemd dat alle items van de hunt nu verstuurd zijn...behalve de Dikke Box..die staat nog steeds op 15 september. Ik dacht dat ze die boxen altijd op voorhand inpakken....? Dan is het toch een kwestie van gelijk versturen?
Ik bedoel de 100 EU iBood box....dat staat gewoon in je MijN iBood.....daar staan ook de Track & Trace codes mocht je pakketje verstuurd zijn.valiante schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:55:
[...]
bedoel je hiermee de gewone items of de andere boxen(zoals koop dan ibood box en de verstappen xxx box?) en als je hiermee bedoelt de andere ibood boxen(dus niet dikke box) kun je me dan vertellen waar je dit hebt gezien/wanneer men deze krijgt?
uiteraard maar ik las het alsof er stond dat de ander ibood boxen(dus niet die betiteld met dikke box) eerder verzonden zouden worden.TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:25:
[...]
Ik bedoel de 100 EU iBood box....dat staat gewoon in je MijN iBood.....daar staan ook de Track & Trace codes mocht je pakketje verstuurd zijn.
excuus
Lees maar eens terug...er is iemand die de Box al heeftvaliante schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:26:
[...]
uiteraard maar ik las het alsof er stond dat de ander ibood boxen(dus niet die betiteld met dikke box) eerder verzonden zouden worden.
excuus

zeker gelezen en gezien maar er waren ook wat boxen weggeven via de hunt radia/social media en aangezien er nog maar 1 box bekend is vond ik t al zo vreemdTheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:27:
[...]
Lees maar eens terug...er is iemand die de Box al heeft
edit: ben gewoon ongeduldig en nieuwschierig

edit2: ik weet nog wel de vorige werd de verzending van de boxen zelfs vervroegd met meer dan een week
[ Voor 18% gewijzigd door valiante op 05-09-2016 20:32 ]
@Jovano heeft gewoon de eerste box, non-social. Hij is gewoon lucky lijkt het. Verder is er namelijk nog geen Hunt-box verzonden. Ook de hoofdkussens die ik heb gekocht zijn nog niet verzonden.valiante schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:28:
[...]
zeker gelezen en gezien maar er waren ook wat boxen weggeven via de hunt radia/social media en aangezien er nog maar 1 box bekend is vond ik t al zo vreemd
edit: ben gewoon ongeduldig en nieuwschierig
edit2: ik weet nog wel de vorige werd de verzending van de boxen zelfs vervroegd met meer dan een week
De afgelopen Hunt was mijn box op vrijdag besteld, maandag verzonden, dinsdag binnen. Ik verwacht stiekem morgen een verzending...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja de vorige hunts was het gewoon van: krijg je info van je factuur dan is t binnen een paar dagen(max) verzonden (mijn f5 knop gaat werkt nog harder op deze pagina dan tijdens de hunt )Richh schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:36:
[...]
@Jovano heeft gewoon de eerste box, non-social. Hij is gewoon lucky lijkt het. Verder is er namelijk nog geen Hunt-box verzonden. Ook de hoofdkussens die ik heb gekocht zijn nog niet verzonden.
De afgelopen Hunt was mijn box op vrijdag besteld, maandag verzonden, dinsdag binnen. Ik verwacht stiekem morgen een verzending...op Twitter laat de helpdesk in ieder geval nog niks los.
wat betreft de eerste box,ben ik blij dat ik moet wachten op de mijne,die box was niet al te denderend naar mijn mening
[ Voor 4% gewijzigd door valiante op 05-09-2016 21:41 ]
Spannend! Ik heb de box die in de nacht langsgekomen is, met verwachte verzenddatum 15 sept. Is mijn 3de box in de afgelopen 4 hunts. En dat zonder cheaten (Scripts e.d.)
. Afgelopen 2 hunts waren mn boxen meer dan prima, hopelijk deze keer ook weer!
Die gecrypte/gelockte HDD's kan je gewoon een nieuw bestandssysteem opzetten en dan zijn ze gewoon te gebruiken.thethe2010 schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:52:
De HDD waren gecrypt/gelocked dus het was één bak retour.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Had in de laatste doos twee laptops zitten. Allebei moesten even opnieuw voorzien worden van windows. Een van de twee zat in oneindige boot-loop. ff Googlen en alles binnen afzienbare tijd goed aan de praat....ofwel als het op het eerste oog niet lijkt te werken, niet direct afschrijven....
Ik heb zo twee Surfaces uit twee boxen gehad. Behoorlijk kut om te fixen omdat je maar 1 USB-poort hebt, maar met een paar uurtjes werkt levert dat flink wat centjes opCidadao schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:49:
Had in de laatste doos twee laptops zitten. Allebei moesten even opnieuw voorzien worden van windows. Een van de twee zat in oneindige boot-loop. ff Googlen en alles binnen afzienbare tijd goed aan de praat....ofwel als het op het eerste oog niet lijkt te werken, niet direct afschrijven....
Twee Surfaces uit twee boxen....lucky bastardRichh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:16:
[...]
Ik heb zo twee Surfaces uit twee boxen gehad. Behoorlijk kut om te fixen omdat je maar 1 USB-poort hebt, maar met een paar uurtjes werkt levert dat flink wat centjes op
Was dit jaar op vakantie en bij thuiskomst heb ik helaas twee dozen gemist. Gelukkig vorige hunt eentje kunnen bemachtigen waarvan ik de spullen ook met een dikke profit heb verkocht. Ben zeer benieuwd wat er deze keer in de dozen zit.
Signature
ThnxXephicon schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:25:
[...]
Twee Surfaces uit twee boxen....lucky bastard
Verwijderd
Testdisk van cgsecurity doet wonderenJumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:24:
[...]
Die gecrypte/gelockte HDD's kan je gewoon een nieuw bestandssysteem opzetten en dan zijn ze gewoon te gebruiken.
mwah....gewoon :Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:44:
[...]
Testdisk van cgsecurity doet wonderen
code:
1
2
3
4
5
| cmd diskpart select disk x clean exit |
Dat is voldoende....waarbij x dan het nummer van een van die disken is.
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 06-09-2016 12:47 ]
Verwijderd
ja klopt dan zijn ze leeg....TheVMaster schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:46:
[...]
mwah....gewoon :
code:
1 2 3 4 5 cmd diskpart select disk x clean exit
Verwijderd
vergeet niet diskpart list om even te kijken of je wel de goede disk selecteerd. Anders overkom je wat mij weleens is overkomen: verkeerde disk selecteren: alles (bijna) kwijt.TheVMaster schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:46:
[...]
mwah....gewoon :
code:
1 2 3 4 5 cmd diskpart select disk x clean exit
idd fout is zo gemaakt: oops main drives wipedVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:51:
[...]
vergeet niet diskpart list om even te kijken of je wel de goede disk selecteerd. Anders overkom je wat mij weleens is overkomen: verkeerde disk selecteren: alles (bijna) kwijt.
Verwijderd
Yep en dan komt die Testdisk weer goed van pas hoor als je nog een OS hebt.valiante schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:52:
[...]
idd fout is zo gemaakt: oops main drives wiped
Om het topic maar weer even op het spoor van de iBood hunt te brengen: zijn er al meer mensen die hun box al ontvangen hebben op de enkeling na die hem zaterdag al kreeg? Beetje jammer dat ze de verwachte verzenddatum bijstellen van 6 naar 2 september en het dan vervolgens alsnog pas op of na de 6e versturen
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik denk dat bij zo goed als iedereen de verzenddatum op de 15e staat, zo ook hier...
Yup, hier ook.Wildfire schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:06:
Ik denk dat bij zo goed als iedereen de verzenddatum op de 15e staat, zo ook hier...
Ik had de eerste box van 1 september, daar stond bij bestellen bij "Verwachte verzenddatum: 6 september", dat is echter een dag later bijgesteld naar 2 september waar het nog steeds op staat. Mijn broertje had een box van 2 september en daar staat de verzenddatum inderdaad op 15 september. Ik denk dat de eerste boxen al klaar stonden en dus een eerdere verzenddatum hebben.
+1(hoop nog steeds op een vervroegde bezorging )
[ Voor 14% gewijzigd door valiante op 06-09-2016 13:09 ]
* Wildfire toovaliante schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:09:
[...]
+1(hoop nog steeds op een vervroegde bezorging )
Kan wel een verzetje gebruiken en zo'n doos valt daar wel onder (zeker omdat dit de allereerste keer is dat het me gelukt is er eentje te bestellen). Zo benieuwd wat mijn box gaat bevatten...
[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 06-09-2016 13:11 ]
terugkijkende naar de boxhunt filmpjes zal iedereen zeker weer die triple lamp packs blomussen en actionfit headsets krijgenWildfire schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:11:
[...]
* Wildfire too
Kan wel een verzetje gebruiken en zo'n doos valt daar wel onder (zeker omdat dit de allereerste keer is dat het me gelukt is er eentje te bestellen). Zo benieuwd wat mijn box gaat bevatten...
Dat mag ik niet hopen...daar heb ik er hier nog genoeg van liggen...leverdatum van de box staat helaas nog op de 15e hier. Een drietal pakketten wordt vandaag afgeleverd door PostNL en nog twee staan op de 12e. Eh...en met pakketten bedoel ik geen boxenvaliante schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:12:
[...]
terugkijkende naar de boxhunt filmpjes zal iedereen zeker weer die triple lamp packs blomussen en actionfit headsets krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 06-09-2016 13:32 ]
dus ze doen zelfs gewone leveringen apart,best wel jammer had in de verzendkosten gescheeltTheVMaster schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:27:
[...]
Dat mag ik niet hopen...daar heb ik er hier nog genoeg van liggen...leverdatum van de box staat helaas nog op de 15e hier. Een drietal pakketten wordt vandaag afgeleverd door PostNL en nog twee staan op de 12e. Eh...en met pakketten bedoel ik geen boxen
4-5 boxen....lucky bastard againRichh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:36:
[...]
ThnxUit totaal 4-5 boxen trouwens. De tweede Surface was veel sneller te fixen omdat ik nog wist hoe het moest
Idd. Ik snap dat niet eigenlijk, sinds de allereerste keer dat er een box was heb ik proberen te bestellen... nog nooit in m'n leven ben ik tegen zoveel 404-errors aangelopen. Deze keer was de allereerste keer dat het lukte...
Ga je nog iets doen met die philips led lampen?Jovano schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:41:
Hier is die dan, de BOX BOX BOX (gekocht op 1 september rond 10:00 uur):
[afbeelding]
Het volgende zat in de box:
Velen staan niet meer in de pricewatch, vandaar deze tabel.
Ik vind het niet slecht voor een eerste box
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Lees: hint, hint. Nudge, nudge.Felicia schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:35:
[...]
Ga je nog iets doen met die philips led lampen?
Gegarandeerd in de doos dit keer bij iedereen(mark my words):
- Philips SHQ5200
- Blomus Isolatiemanchet
- HDMI kabels
- EUR-->UK stekker
- Philips Led lampen per 3 verpakt (3.5W-35W ; 250lm)
- Philips SHQ5200
- Blomus Isolatiemanchet
- HDMI kabels
- EUR-->UK stekker
[ Voor 7% gewijzigd door Cidadao op 06-09-2016 16:58 ]
Ik heb ook een totaal van 4 boxen gescoord... in 7 jaar tijd. Mijn eerste bestelling bij iBood was in maart 2009. Ik heb nog nooit de inhoud van een box met veel winst kunnen verkopen; de inhoud was gewoon nooit van hoge waarde of niemand wilde het kopen. Nooit een smartwatch, tablet, laptop, NAS of mobieltje gehad in de box. Dus ik ga er vanuit dat het deze keer ook niet het geval is. Zal wel weer een cheap-ass mediaspeler zijn, of een partij XXXL T-shirts, sportschoenen maat 40, GU10 Osram lampjes, misschien zelfs nog een keer een balkon BBQ.Wildfire schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:46:
[...]
Idd. Ik snap dat niet eigenlijk, sinds de allereerste keer dat er een box was heb ik proberen te bestellen... nog nooit in m'n leven ben ik tegen zoveel 404-errors aangelopen. Deze keer was de allereerste keer dat het lukte...
Ik denk dat ze me gewoon haten daar in Amsterdam.
Ik ben er ook bang voor, al hoop ik natuurlijk van niet!Cidadao schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:56:
- Philips SHQ5200
- Blomus Isolatiemanchet
- HDMI kabels
- EUR-->UK stekker
aangezien de afgelopen hunts iedereen deze kreeg en ze deze hunt tijdens de huntshow lachend elke stream ook deze meuk erin pleurden zal dit zeker het geval zijnCidadao schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:56:
- Philips SHQ5200
- Blomus Isolatiemanchet
- HDMI kabels
- EUR-->UK stekker

Dat blauwe scherm ken ik ook wel hoorWildfire schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:46:
[...]
Geloof ik mijn 4e box achter elkaar (zonder cheaten).
Heb nog zo'n Biomus sok liggen van de vorige keer.
Heb nog zo'n Biomus sok liggen van de vorige keer.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
en ja hoor de aftrapper (eerste filmpje) van de vervroegde boxen
YouTube: 100 EUR IBOOD Box Juli 2016 Deutschland Unboxing
de duiters hebben wederom gewonnen met hun efficientie (met snelheid dan hehe)
effe filmpje kijke nu
edit: jesus dikke jackpot box wauw
edit 2: ehm titel zegt juli dus geen idee wat t nou is,either way im a moron sorry voor de clickbait in het geval dat ik het mis heb
effe filmpje kijke nu
edit 2: ehm titel zegt juli dus geen idee wat t nou is,either way im a moron sorry voor de clickbait in het geval dat ik het mis heb
[ Voor 40% gewijzigd door valiante op 06-09-2016 23:18 ]
Ach, als ik uiteindelijk de 100 euro er maar weer uit haal dan ben ik al tevreden. Alles meer is alleen maar mooi meegenomen
Volgens de titel is ie van juli en volgens de inhoud zou dat zomaar kunnenvaliante schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:29:
en ja hoor de aftrapper (eerste filmpje) van de vervroegde boxen
effe filmpje kijke nu
oh god ik zie dat nu pas,maar aangezien de boxen toch een mysterie zijn wie weet(ik voeg wel een dit toe,wat ben ik toch een sukkeltje de ongeduld laat me dubbel zien)Richh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:04:
[...]
Volgens de titel is ie van juli en volgens de inhoud zou dat zomaar kunnendesalniettemin een leuke box. Niet super maar ik zou tevreden zijn.
Kap nou eens met die Box zo te verheerlijken... Straks wil iedereen hem...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
zo...je zult een neus 6p 32 gb in de Hunt gekocht hebben voor 419,95 nog geen week geleden en hem nu voor 399,95 op ibood zien
14 dagen retour recht toch?paulus_01 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:12:
zo...je zult een neus 6p 32 gb in de Hunt gekocht hebben voor 419,95 nog geen week geleden en hem nu voor 399,95 op ibood zien
ja retourkosten op eigen rekening wel.
met PayPal vergoedt als je dat hebt aanstaan
Eerste echte positieve ervaring met de Hunt.
Een LIFX Bulb gekocht, 2 dagen na de Hunt al ontvangen.
Een LIFX Bulb gekocht, 2 dagen na de Hunt al ontvangen.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Heb ik helemaal geen problemen mee, kan het zelfs wel gebruiken (op de Philips SHQ5200 na dan...). Maar dan ook wat andere mooie / bruikbare dingen graag... Liever geen kleding, want met mijn 2 meter pas ik het waarschijnlijk toch niet...Cidadao schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:56:
- Philips SHQ5200
- Blomus Isolatiemanchet
- HDMI kabels
- EUR-->UK stekker
Heb jij een doel voor die Blomus condoom dan?Powder Toastman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:43:
[...]
Heb ik helemaal geen problemen mee, kan het zelfs wel gebruiken (op de Philips SHQ5200 na dan...). Maar dan ook wat andere mooie / bruikbare dingen graag... Liever geen kleding, want met mijn 2 meter pas ik het waarschijnlijk toch niet...
Ach, kan de witte wijn / rosé van m'n vriendin en/of moeder koelen...Richh schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:49:
[...]
Heb jij een doel voor die Blomus condoom dan?
Heb ik het nodig? Nee, maar is zo'n ding dat af en toe wel van pas komt.
Mocht je er meer nodig hebben... stuur me een DMPowder Toastman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:02:
[...]
Ach, kan de witte wijn / rosé van m'n vriendin en/of moeder koelen...
Heb ik het nodig? Nee, maar is zo'n ding dat af en toe wel van pas komt.
Past dat ding om een fles wijn ja??? Mooi om te weten, dan kan ik ze daar mooi voor gebruiken!
Verwijderd
van het iBood forum, productpagina een bericht van moderator Wessel:
Bedankt voor jullie meldingen. Het is inderdaad wat raar als een verwachte verzenddatum rond de 6e aangepast wordt naar een datum in het verleden, terwijl er nog niks verstuurd is. We vermoeden dat het hier om een fout gaat. Alle bestelde iBOOD boxen worden naar verwachting volgende week verzonden! :-)
Groeten,
Wessel
Bedankt voor jullie meldingen. Het is inderdaad wat raar als een verwachte verzenddatum rond de 6e aangepast wordt naar een datum in het verleden, terwijl er nog niks verstuurd is. We vermoeden dat het hier om een fout gaat. Alle bestelde iBOOD boxen worden naar verwachting volgende week verzonden! :-)
Groeten,
Wessel
Ja, had er maar even om gevraagd, zo jammer om elke dag dat busje van PostNL voorbij te zien komen zonder die grote doos
Nu is er in ieder geval iets van duidelijkheid.
Verwijderd
En zo velen met je. Vandaar maar even doorgepost. THNKS voor het navragen bij iBood.D4V3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:52:
Ja, had er maar even om gevraagd, zo jammer om elke dag dat busje van PostNL voorbij te zien komen zonder die grote doosNu is er in ieder geval iets van duidelijkheid.
Staat nu bij mijn iBOOD bij de Dikke doos
Verzendinformatie: 13 september 2016
[ Voor 19% gewijzigd door VincentVega op 07-09-2016 17:19 ]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
hier ook(wederom vervroegde bezorging woot)VincentVega schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:18:
Staat nu bij mijn iBOOD bij de Dikke doos
En bij mijn verwachte verzenddatum 2 september doos nu ook
Oh well
Same here!!!
valiante schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:19:
[...]
hier ook(wederom vervroegde bezorging woot)
Hier ook de 13e
I am the great Cornholio!
hier ook 13e, ff gechecked en je kan nog annuleren. Meestal voordat je track & trace binnen hebt kan je kijken of je je adres kan wijzigen of kan annuleren, zo niet dan is hij al uit de iBOOD opslagplaats
ben benieuwd
spannneeeend
[ Voor 30% gewijzigd door stealther op 07-09-2016 18:11 ]
Hier ook. Toch jammer, ik hoopte m deze week te krijgen
Hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook

Ach, toch fijn dat de box nu komt op de dag dat ik van het ziekenhuis de uitslag krijg van m'n endo-echoscopie. Hopelijk is dat een positieve uitslag, dan wordt die dag alleen maar beter als de box arriveert 
Plus in het geval van een positieve uitslag kan ik zeer waarschijnlijk de dag erop m'n opleiding hervatten. Yay
Plus in het geval van een positieve uitslag kan ik zeer waarschijnlijk de dag erop m'n opleiding hervatten. Yay
Verwijderd
Heb je zoveel boxen dan heb je zoveel boxen dan heb je zoveel boxen dan?DonkMatt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:01:
Hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook hier ook
Verwijderd
Wij hopen ook op een positieve uitslag voor je. Succes!Wildfire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:18:
Ach, toch fijn dat de box nu komt op de dag dat ik van het ziekenhuis de uitslag krijg van m'n endo-echoscopie. Hopelijk is dat een positieve uitslag, dan wordt die dag alleen maar beter als de box arriveert
Ik betrap me er nu op dat ik wel erg vaak zeg dat ik een onderzoek in het ziekenhuis heb gehad en volgende week de uitslag krijg. Eens op letten dat ik dat niet meer zo veel doe. Foei Brian!Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:21:
[...]
Wij hopen ook op een positieve uitslag voor je. Succes!
Maar bedankt desalniettemin hoor
You just did it again!!!Wildfire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:24:
[...]
Ik betrap me er nu op dat ik wel erg vaak zeg dat ik een onderzoek in het ziekenhuis heb gehad en volgende week de uitslag krijg. Eens op letten dat ik dat niet meer zo veel doe. Foei Brian!
Maar bedankt desalniettemin hoor
Succes iig
We duimen inderdaad met je mee...enneh..de box komt hier ook de 13e
Helaas zijn we dan beiden aan het werk, maar ik zal hem de 14e laten bezorgen bij het lokale PostNL punt...dan pik ik hem daar wel op.
De verwachte verzenddatum is de 13e, dus de eerste bezorgpoging zal de 14e zijn.TheVMaster schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:18:
We duimen inderdaad met je mee...enneh..de box komt hier ook de 13eHelaas zijn we dan beiden aan het werk, maar ik zal hem de 14e laten bezorgen bij het lokale PostNL punt...dan pik ik hem daar wel op.
oh ja helemaal vergeten komt nog een dag bovenop,ik houd t niet meer heheWildfire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:28:
[...]
De verwachte verzenddatum is de 13e, dus de eerste bezorgpoging zal de 14e zijn.
Ehhh....shit....stom van me.Wildfire schreef op Wednesday 07 September 2016 @ 23:28:
[...]
De verwachte verzenddatum is de 13e, dus de eerste bezorgpoging zal de 14e zijn.

Stiekem hoop ik nog steeds dat tie morgen wordt verzonden...valiante schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:09:
nog 5 dagjes slapen pffft XD
Edit: https://twitter.com/iBOOD/status/775331640713289728
[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 12-09-2016 16:17 ]
Adres wijzigen is niet meer mogelijk 
Status: Verwerking
[ Voor 22% gewijzigd door razerBE op 12-09-2016 16:56 ]
razerBE schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:55:
Hier ookrazerBE schreef op Monday 12 September 2016 @ 16:55:
Misschien met wat geluk nog verzending vandaag? Grote bedrijven kunnen nog tot praktisch middernacht pakketten versturen voor levering de dag erop 
* Wildfire hoopt maar blijft realistisch en zal gewoon van ontvangst woensdag uitgaan
* Wildfire hoopt maar blijft realistisch en zal gewoon van ontvangst woensdag uitgaan
Hier ook 13e als datum, eerste box dus ben wel erg benieuwd. Ligt over het algemeen de waarde altijd wel bij elkaar in de buurt of heeft er weleens iemand bijv. een tv gekregen of iets met echt veel hogere waarde?
Ik heb de stille hoop ook nog altijd... Maarja: https://twitter.com/iBOOD/status/775340251275489281Wildfire schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:36:
Misschien met wat geluk nog verzending vandaag? Grote bedrijven kunnen nog tot praktisch middernacht pakketten versturen voor levering de dag erop
oh wow ibood heeft wel een instant internet trashtalk poster,mag wel bij de klantenservice werken dan heheRichh schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:35:
[...]
Ik heb de stille hoop ook nog altijd... Maarja: https://twitter.com/iBOOD/status/775340251275489281
edit: morgen middag/avond de thread weer in leven blazen met de gewichten van de boxen oei t wachten wordt t je niet makkelijk gemaakt
[ Voor 17% gewijzigd door valiante op 12-09-2016 18:42 ]
Woensdag wordt een spannende dag...
's Ochtends eerst naar de maag-, lever- en darmspecialist voor de uitslag van m'n endo-echoscopie vorige week.
Vervolgens weet ik in de loop van de dag op basis van die info of ik m'n opleiding kan hervatten.
En dan komt ook nog eens de iBood box
's Ochtends eerst naar de maag-, lever- en darmspecialist voor de uitslag van m'n endo-echoscopie vorige week.
Vervolgens weet ik in de loop van de dag op basis van die info of ik m'n opleiding kan hervatten.
Verwijderd
You did it again. Foei BrianWildfire schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:57:
Woensdag wordt een spannende dag...
Toch iemand die er op let dus
Ja, veel succes met het uitpakken heb ik wel nodig.succes in ieder geval.
Status is zojuist van bevestigd naar verwerken versprongen. Ik hoop dat ze alsnog op de post gaan vandaag!
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Helaas niet volgens https://twitter.com/iBOOD/status/775331640713289728MetaFrame schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:50:
Status is zojuist van bevestigd naar verwerken versprongen. Ik hoop dat ze alsnog op de post gaan vandaag!
Mijn vorige boxen zaten zeer ruim boven de aanschafprijs (800 en 1200€). Maar je kan altijd pech hebben. Gewoon dichttapen en weer terugsturen als hij ruk is.niekvandermeer schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:56:
Hier ook 13e als datum, eerste box dus ben wel erg benieuwd. Ligt over het algemeen de waarde altijd wel bij elkaar in de buurt of heeft er weleens iemand bijv. een tv gekregen of iets met echt veel hogere waarde?
uw pakket is verzonden verwacht moment: morgen de 13e waaaaat?
Hij is onderweg!
"Je bestelling is zojuist verzonden en wordt spoedig afgeleverd!"
Verwacht bezorgmoment
Morgen 13 september
8:30 - 10:30 uur
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
"Je bestelling is zojuist verzonden en wordt spoedig afgeleverd!"
Verwacht bezorgmoment
Morgen 13 september
8:30 - 10:30 uur
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
[ Voor 16% gewijzigd door Homeland op 12-09-2016 22:05 ]
Zojuist een mail gehad dat hij verzonden is! Hopelijk kan ik hem morgen ontvangen, anders woensdag.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Ook bij mij is de box dus tóch vandaag al verzonden!
Morgen tussen 15:00 en 17:00 bezorgd, wordt dus nog even geduld hebben
Morgen tussen 15:00 en 17:00 bezorgd, wordt dus nog even geduld hebben

[ Voor 42% gewijzigd door Divitiae op 12-09-2016 22:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.