i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
klopt werkt hier ook nietCoronelHimself schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:00:
[...]
Ligt het aan mij of is het inschrijfformulier geblokkeerd?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Shit .. dan moet ik nu ook de 919 nemen héjohnnyverhoeff schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:35:
Ik doe mee met de 919.
Zou mooi zijn als Viggen dan ook kon, maar begreep gister dattie om 4:45 eraf moet voor zijn werk

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-04-2017 20:53 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
...
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En een C7R dan, want daar rij ik mee. Win ik ook eens een klasse ....Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:07:
Lijkt erop een 919 only race te gaan worden
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
doneCoronelHimself schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:00:
[...]
Ligt het aan mij of is het inschrijfformulier geblokkeerd?
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
http://racesimstudio.com/
Echt een genot om mee te rijden. Je krijgt de indruk dat de huidige formule 1 auto's ongeveer zo aanvoelen.
4 euro meer dan waard!
https://twitch.tv/madmikeplays
De benzine was op bij mijmjmbult schreef op zondag 16 april 2017 @ 00:15:
Waarom reed je de race niet uit Luxicon
...
Nice. Kun je een plaatje posten van de Ferrari en Max z'n auto?Wakkaman schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:53:
Ik weet niet of het al is gepost, maar als je van formule 1 houdt, koop deze mod:
Echt een genot om mee te rijden. Je krijgt de indruk dat de huidige formule 1 auto's ongeveer zo aanvoelen.
4 euro meer dan waard!
Voor 4 euro wil ik het wel overwegen. Misschien kunnen we er hier ook mee gaan racen.

www.simracingsystem.com
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 16-04-2017 11:44 ]

Je staat hoog in de rankingShva schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:44:
aankomende week nieuwe race series op simracingsystem, nu ook met group C en vintage f1
www.simracingsystem.com
Het zijn fictieve formule 1 auto'sAlfa90_Buttje schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:20:
[...]
Nice. Kun je een plaatje posten van de Ferrari en Max z'n auto?
Voor 4 euro wil ik het wel overwegen. Misschien kunnen we er hier ook mee gaan racen.
Is er al een Red Bull skin beschikbaar?Jiltjes schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:28:
Eerder ook al gepost, maar die is echt lekker!! In diverse realistische skins ook!!
[video]
DutchDevil79 schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:43:
Hmmm nee niet echt iets waar ik mee wil racen. Dan liever deze dadelijk als die uit komt.
[afbeelding]
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Heb de beta versie al een tijd heb die hier ook gepost, maar er is geen max skin helaas 😭😭😭Jiltjes schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:28:
Eerder ook al gepost, maar die is echt lekker!! In diverse realistische skins ook!!
[video]
Ja 1 maar niet die van max 😠😠
[ Voor 22% gewijzigd door PRM2D4 op 17-04-2017 09:30 ]
http://www.racedepartment...017-season-skins-by-agustín-vivo.14903/
Dat zou kicke zijn... want kon ze allemaal vinden op max na....Dissidend schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:12:
Afgelopen woensdag is er een skin pack voor uitgekomen. Als het goed is zit daar ook een max skin in.
Edit:...jij ben de beste.. max zit er bij 😆🚨🚨👍
[ Voor 10% gewijzigd door PRM2D4 op 17-04-2017 14:05 ]

Maandag 24-04-2017 - Paul Ricard - GT3 Test Race!!
Event & Time schedule
20.00 | Qualify Practice
20.15 | Race 1 & 2 & 3 (sprint races 6 laps)
INSCHRIJVEN t/m 23 april
Host Settings
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
- Qualify 2: 15MIN
- Race: 6 LAPS
- Weather: Clear
- Time of the day: 12:00
- Air Temp: : tba
- Fuel: 100% Fuel
- Tyre wear: Real tire usage
- Tyre blankets: On
- Damage: 20%
- Grip Level: 100%
- Max Players: tba
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Password: tweakers
Server / Championship statistics & Standings:
- http://assetto-corsa.nl (Live timing, standings etc.)
Required Downloads / Mods:
- [center][h1]Optional Mods:[/h1][/center]
- http://www.racedepartment.com/downloads/pitconfig.8032/
- http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Extra info:
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
- Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
- Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
- De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Na een aantal endurances races van mij blijkt steeds weer dat er enorm veel animo is om te racen. De server zit altijd vol met de races op maandag.
Wat hebben wij gedaan? We hebben een nieuwe website aangemaakt (wordt nog verder bijgewerkt en verbeterd) en vanuit deze website willen we alles inzichtelijk krijgen.
Oa.
- Stats op 1 plek (ook van bijv., de funserver op donderdag)
- Server info op 1 plek
- Agenda op 1 plek (niet meer zoeken op t tweakers forum
- Fun races van Robbert komen hier ook in te staan
- Tweakers = tweakers. Het forum is dus geintegreerd.
- Teamspeak dedicated voor tweakers members.
- etc. etc.
Ik zou zeggen neem vast een kijkje en als er iets niet goed werkt hoor ik het graag via een PM.
We proberen de races op tweakers nog altijd laagdrempelig te houden. Deze formule heeft zichzelf bewezen en iedereen hier heeft een sociaal leven (althans bijna iedereen
Er zullen dus geen verplichtingen komen zoals ERS dit wel heeft. Inschrijven is geen verplichting tot deelname. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik weet welke auto bijv. geplaatst moet worden op de server. Kun je niet? Geef dit dan via een bericht aan ons door en dan is het prima.
Wel is het voor je zelf noodzakelijk natuurlijk om te winnen om mee te doen. Maar its all up to you!
We gaan dus weer een kampioenschap starten die bestaat uit een aantal sprint races gecombineerd met een aantal endurances tussendoor.
Daarnaast denken we ook al na over een aantal andere type kampioenschappen voor in de toekomst. Omdat we al met de GT3s bezig zijn zullen we hier mee starten.
Last but not least.
!!!!!!! De website!
www.assetto-corsa.nl
De site doet het alleen niet bij mij? hij doet het weer

[ Voor 26% gewijzigd door -Sander- op 17-04-2017 21:24 ]
Tot snel 👊
Edit: site doet het hier wel..
[ Voor 6% gewijzigd door PRM2D4 op 17-04-2017 21:12 ]
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Verwijderd
...want vanmiddag heb ik een goeie deal gemaakt: een T500 RS gekocht, voor heel weinig!!
En dat bevalt erg goed!!!
Moet nog wel even wennen aan het anders aanvoelen, groter stuur en dat soort zaken. Maar ik hoop binnenkort toch weer strakke tijden neer te zetten.
Wat een verschil met m'n oude stuurtje zeg! Niet normaal!
Enigste nadeel is dat de fan best wel lawaai maakt, die ga ik dus nog eens vervangen voor een stiller exemplaar.
Maar voorlopig eerst even opnieuw leren rijden.
Doe er gelijk een wat grotere in...Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:56:
Vandaag m'n g27 afgekoppeld en netjes terug in de doos gedaan. Daar ben ik wel klaar mee nu, hij staat zelfs te koop....
...want vanmiddag heb ik een goeie deal gemaakt: een T500 RS gekocht, voor heel weinig!!
En dat bevalt erg goed!!!
Moet nog wel even wennen aan het anders aanvoelen, groter stuur en dat soort zaken. Maar ik hoop binnenkort toch weer strakke tijden neer te zetten.
Wat een verschil met m'n oude stuurtje zeg! Niet normaal!
Enigste nadeel is dat de fan best wel lawaai maakt, die ga ik dus nog eens vervangen voor een stiller exemplaar.
Maar voorlopig eerst even opnieuw leren rijden.
Staat op youtube hoe en welke, werkt super 👌
Goed werk rene! De graphics komen er zsm aan.phoentje schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:46:
Lieve mensen, Mike en ik hebben het idee gehad om toch een soort van competitie te maken binnen de groep die we nu al hebben op tweakers.
Na een aantal endurances races van mij blijkt steeds weer dat er enorm veel animo is om te racen. De server zit altijd vol met de races op maandag.
Wat hebben wij gedaan? We hebben een nieuwe website aangemaakt (wordt nog verder bijgewerkt en verbeterd) en vanuit deze website willen we alles inzichtelijk krijgen.
Oa.
- Stats op 1 plek (ook van bijv., de funserver op donderdag)
- Server info op 1 plek
- Agenda op 1 plek (niet meer zoeken op t tweakers forum
- Fun races van Robbert komen hier ook in te staan
- Tweakers = tweakers. Het forum is dus geintegreerd.
- Teamspeak dedicated voor tweakers members.
- etc. etc.
Ik zou zeggen neem vast een kijkje en als er iets niet goed werkt hoor ik het graag via een PM.
We proberen de races op tweakers nog altijd laagdrempelig te houden. Deze formule heeft zichzelf bewezen en iedereen hier heeft een sociaal leven (althans bijna iedereen)
Er zullen dus geen verplichtingen komen zoals ERS dit wel heeft. Inschrijven is geen verplichting tot deelname. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik weet welke auto bijv. geplaatst moet worden op de server. Kun je niet? Geef dit dan via een bericht aan ons door en dan is het prima.
Wel is het voor je zelf noodzakelijk natuurlijk om te winnen om mee te doen. Maar its all up to you!
We gaan dus weer een kampioenschap starten die bestaat uit een aantal sprint races gecombineerd met een aantal endurances tussendoor.
Daarnaast denken we ook al na over een aantal andere type kampioenschappen voor in de toekomst. Omdat we al met de GT3s bezig zijn zullen we hier mee starten.
Last but not least.
!!!!!!! De website!
www.assetto-corsa.nl
phoentje schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:46:
Lieve mensen, Mike en ik hebben het idee gehad om toch een soort van competitie te maken binnen de groep die we nu al hebben op tweakers.
Last but not least.
!!!!!!! De website!
www.assetto-corsa.nl

Ik denk wel dat die reglementen een probleem gaan worden
maareuh, snel gefixed!
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-04-2017 23:58 ]
Oh en het top idee van Mike is reversed grid tijdens de sprint races. Dus reversed grid voor race 2.
Moet je voor reversed grid nog wat bijzonders doen of kan AC zelf de grid omdraaien als je net een race gereden hebt? M.a.w moet je booked server hebben of kan het on the fly? Dat laatste scheelt veel werk nl
Maareuh, vanavond dus met de 919 hybrid 60 ronden op Daytona rijden met Gthq, verplichte pitstop.
19:00 practice
20:00 qualify
20:20 race
Blijf die ERS een maf ding vinden en snap de modes ook nog steeds niet helemaal. De ene keer denk ik, nu gaat ie lekker sparen, dan kan ik daarna knallen, istie zomaar weer op .. en een andere keer heb ik ineens power genoeg en kun je hem te pas en te onpas inzetten (meestal het eerste btw)
Voor de race zou je low preserve moeten gebruiken, en voor de qualy hi preserve of zelfs hotlap..

Gister nog wel een pb gezet op 1.28.115
[ Voor 48% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-04-2017 07:43 ]
Ik zal even Jiltjes contacten. Ik vind namelijk dat GTHQ ook een plekje verdient op de website voor het aankondigen. Zoals we al zeiden het moet een plek zijn waarvanuit je alles kan benaderen. Dus ook de GTHQ wedstrijden moeten in de agenda aanwezig zijn zodat iedereen het overzicht heeft en niet 10 pagina hoeft terug te lezen wat wanneer isAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:29:
Ah toch Wordpress. Ja dat gaat lekker vlot ja. Hoe krijg je het forum erin? iframe in de code geknutseld of heeft Wordpress daar ook een standaard knop voor?
Moet je voor reversed grid nog wat bijzonders doen of kan AC zelf de grid omdraaien als je net een race gereden hebt? M.a.w moet je booked server hebben of kan het on the fly? Dat laatste scheelt veel werk nl
Maareuh, vanavond dus met de 919 hybrid 60 ronden op Daytona rijden met Gthq, verplichte pitstop.
19:00 practice
20:00 qualify
20:20 race
Blijf die ERS een maf ding vinden en snap de modes ook nog steeds niet helemaal. De ene keer denk ik, nu gaat ie lekker sparen, dan kan ik daarna knallen, istie zomaar weer op .. en een andere keer heb ik ineens power genoeg en kun je hem te pas en te onpas inzetten (meestal het eerste btw)
Voor de race zou je low preserve moeten gebruiken, en voor de qualy hi preserve of zelfs hotlap..
Gister nog wel een pb gezet op 1.28.115

Inderdaad jij bent de beste! Ik had ze allemaal los gedownload, maar Max miste ik nog. Daarnaast waren er een aantal coureurs die ook misten.Dissidend schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:12:
Afgelopen woensdag is er een skin pack voor uitgekomen. Als het goed is zit daar ook een max skin in.
Is dit gewoon een verzameling van skins die ik waarschijnlijk al heb, of is dit geheel nieuw? Want dan kan ik beter de huidige skins verwijderen.
Basement Bios ---- Exo-S
Ja ik had er ook al een zooi, maar kon die van max nergens vinden,.. althans niet die van 2017..Mystikal schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:57:
[...]
Inderdaad jij bent de beste! Ik had ze allemaal los gedownload, maar Max miste ik nog. Daarnaast waren er een aantal coureurs die ook misten.
Is dit gewoon een verzameling van skins die ik waarschijnlijk al heb, of is dit geheel nieuw? Want dan kan ik beter de huidige skins verwijderen.
En van wat ik gezien heb zitten ze er allemaal in,... maar kan ook mis gekeken hebben ben ook maar een mensch haha, dus als jij die van jou misschien wil/kan verglijken met de pack dan weten we zeker dat alles klopt en we de goede hebben
ik denk dat ik er ook maar aan ga geloven.
Voor nu, vanavond.
Ik zet 12 919's klaar. 2 RSR's en 2 C7R's.
We hebben 16 plekken, maar als er meer nodig is, maar ik nog een prive server aan, moeten we alleen ff overstappen...\
Pitstop is verplicht met minimaal een banden wissel!
Dinsdag 18 april 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Daytona Road (MOD)
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.
Dan kunnen we straks mooi een F1 race doen. Trouwens, jij bent toch bezig geweest met het ERS systeem? Klopt het je daar puur de MGU-K mod aan kunt geven, maar niet dat je speciaal het % recovery en delivery in kunt stellen?
Is de server online?Jiltjes schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:29:
Ik ga me erin verdiepen Rene, deze week een beetje druk, volgende week op vakantie, daarna ben ik volledig beschikbaar en ga ik het in orde maken.
Voor nu, vanavond.
Ik zet 12 919's klaar. 2 RSR's en 2 C7R's.
We hebben 16 plekken, maar als er meer nodig is, maar ik nog een prive server aan, moeten we alleen ff overstappen...\
Pitstop is verplicht met minimaal een banden wissel!
Dinsdag 18 april 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Daytona Road (MOD)
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.
[ Voor 86% gewijzigd door Luxicon op 18-04-2017 18:18 ]
...
Volgens mij kan dat in AC zelf sinds kort....Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:29:
Moet je voor reversed grid nog wat bijzonders doen of kan AC zelf de grid omdraaien als je net een race gereden hebt? M.a.w moet je booked server hebben of kan het on the fly?
Anders is er denk vast wel een tooltje of batch te vinden... zo niet dan een rolling start en via teamspeak de nummers opnoemen 😊
19.00 uur
Energy recovery instellen, kan gewoon in pits setup menu. Tevens was er een app in beeld hierover. Na de laatste updaten.
Met de D-Pad roep je het menu op om je pitsstopstrategie te plannen als je op de baan rijdt. Anders vindt je deze ook in het pits menu.
[ Voor 3% gewijzigd door Kayeos72 op 18-04-2017 18:45 ]
Ik denk dat er zeker nog een C7R vrij is....bobopalmtree schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:45:
Zijn alle 16 plekken vanavond ingevuld of kan ik er nog bij? Welke auto is dan eventueel nog vrij?
Ok bedankt.Jiltjes schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:54:
[...]
Ik denk dat er zeker nog een C7R vrij is....
Edit: Gelukt
[ Voor 68% gewijzigd door Luxicon op 18-04-2017 19:09 ]
...
Volgens mij nog een RSR, maar kom ff kijkenbazzard schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:13:
Is er nog een plek vrij misschien?
Als er niet genoeg ruimte is, laat het hier voor 20.00 uur weten, dan start ik een server op met meer ruimte
Een vraagje - want ik snap het nog steeds niet - is KERS iets anders dan het selecteren van high preserve en hotlap bijvoorbeeld? Die standen gebruik ik wel, maar op het rechte stuk gaat iedereen me hard voorbij, maar in de bochten gaat het opzich prima.
Races van een uur bevallen goed btw
...
wat is nou de beste setting voor een race?? Ik had low preserve maar had er weinig genot van, alleen de eerste 2, 3 ronden uit de pits volle bak, 350+ ervoor ... daarna was het echt matig.. dan was 340 al best.
[ Voor 53% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-04-2017 21:42 ]
Ik had nog net genoeg energie opgespaard zodat ik je in het laatste stuk van oval voorbij kon.
Het was niet makkelijk heel de tijd je energie managen en snel zijn.
Maar toch wel genoten, volgende keer hopen dat ik gewoon normaal kan starten
Jemig, 340 - 350. Ik ging maximaal 313.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:41:
JohhnyV gefeliciteerd met de 3e plek in de laatste meters van de race! ..![]()
![]()
![]()
![]()
wat is nou de beste setting voor een race?? Ik had low preserve maar had er weinig genot van, alleen de eerste 2, 3 ronden uit de pits volle bak, 350+ ervoor ... daarna was het echt matig.. dan was 340 al best.
...
Mijn top was 367 maar alleen in de eerste ronden uit de pits
[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-04-2017 22:32 ]
Haha, ik dacht dat jullie andere afstelling hadden voor de versnelling bijvoorbeeld.. Wat ik deed met ERS, is de mode instellen van charging naar hotlap bijvoorbeeld. Als ik de chat las, is er ook nog een KERS knop? Of bedoelen we dan hetzelfde? Ik zag dat wel bij de control settings voorbij komen, maar zag niets boven in beeld verschijnen als ik die knop gebruikte (voor KERS) en dacht / denk dat het niets doet.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:31:
Ja dat zag ik, ERS knop nog niet gevonden zeker¿?
Edit Toch even geprobeerd.... het werkt! Jemig, wat een verschil. Het is gewoon een instant boost knop. Nooit geweten dat het zo werkt. Handig om te weten!
[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 18-04-2017 22:44 ]
...
Ik hoorde het ook pas 2 dagen geleden, ik had wel een mgu-h knop maar die deed het niet op deze auto
[ Voor 41% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-04-2017 22:46 ]
Super, ik vond het al erg vreemd dat iedereen zoveel sneller was op het rechte stuk. Op een gegeven moment ging ik in een soort rustig aan doen mode rijden, want het had toch geen nut om te pushen.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:44:
Die knop released de elektrische energie en geeft je x seconden x pk erbij
Ik hoorde het ook pas 2 dagen geleden, ik had wel een mgu-h knop maar die deed het niet op deze auto
...
Bij passeren start-finish gaat het gele balkje naar vol. Met de combi van groen erbij zet hij dit om in het blauwe balkje en dat is imo wat er naar de wielen gaat en afhankelijk van de setting in het menu. Met de ERS knop dwing je energie van geel maar iig groen in het blauwe balkje te gaan. Zodra groen leeg is verdijnt ook de blauwe en ben je leeg. Anders gezegd, geel krijg je 1x gratis, groen is wat je zelf hebt opgespaard. Samen gaan ze in de blauwe voor je boost.
Zoiets
Hieronder het klokje wat ik bedoel alleen werken de balkjes in replay mode niet, dus geel blijft vol en blauw en groen zijn niet zichtbaar. Maar check het geluid en hoe snel de snelheid omhoog gaat, dan is er geen twijfel wanneer ik de boost erbij aan had.
[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2017 00:24 ]
Van mijn gevecht met @Alfa90_Buttje de laatste paar ronden
Een echte 'Push to Pass' knop
[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV op 19-04-2017 01:26 ]
Naja toch maar is wat vaker oefenen haha.. en Alfa bedankt voor de uitleg 😉😎👍
Waar het als het goed is op neer komt is dat het blauwe balkje de deployment is, dus hoeveel vermogen er door het hybride systeem wordt geleverd.
De groene balk is de hoeveelheid energie in de accu's. Deze zal tijdens een ronde bij laden tijdens het remmen.
De gele balk is het vermogen wat je mag gebruiken tijdens een ronde. Als deze leeg is heb je al je alles al verbruikt en moet je wachten op je nieuwe lap.
Als de groene balk leeg is heb je geen energie om te gebruiken.
Bovenstaande is mijn theorie, hopelijk vanavond even tijd om te valideren.
verder had ik nog deze gevonden ..
Bron: http://www.racedepartment...brid-ers-settings.129779/
"The Low setting uses less battery, especially on higher speeds/gears
The High setting uses more battery in higher speeds/gears
The Preserve from Aggressive setting, changes how torque is transferred to the front wheels, depending on their slip and thus using more or less battery and heating/wearing more or less the front tyres. Obviously the aggressive setting will give faster lap times but put the front tyres in more stress as well as consume more battery/energy per lap.
Keep in mind that LMP1 drivers use as low a setting as possible and manually boost the ERS with the button in order to overtake slower cars or defend their position"
In the recent club race, "Low Preserve" and using the manual button on the straight gave me decent and consistent lap times . In qualification I used "High Aggressive" with the manual ERS button.
[ Voor 86% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2017 08:37 ]
Nee leuk jongjohnnyverhoeff schreef op woensdag 19 april 2017 @ 01:25:
En een nog beter voorbeeld van hoe die knop werkt kan je in de laatste paar seconden van dit filmpje zien: YouTube: Porsche 919 @ Daytona Endurance Race
Van mijn gevecht met @Alfa90_Buttje de laatste paar ronden
Een echte 'Push to Pass' knop

Het is mij nu iig wel duidelijk waar ik het nog laat liggen.
Jammer dat GTHQ_Jiltjes en ik elkaar op een ongelukkig moment tegenkwamen waardoor ik mijn ERS al bij het uitaccelereren moest gebruiken en gaf jou toen de kans aan te sluiten .. excuus aan Jiltjes btw maar ik wist even niet waar ik heen moest .. en Jiltjes zo te zien ook niet, hij ging helemaal dwars bij het uitkomen. 't Was best wel druk op de baan en je wist nooit wat de GT3 wagens gingen doen .. blijft ie op de ideale lijn en neemt ie de binnenbocht, of gaat ie buitenom en kun je binnendoor ..
Verder is Daytona een hele leuke baan gebleken! Heerlijk gereden gister
De andere 919's alleen weinig gezien, voor me waren ze rap vertrokken en op JohhnyV en Bob de Bauer na waren ze achter me langzamer.
Ik kan nu iiig zeggen dat ik Benny ingehaald en op een ronde gezet heb
btw weet iemand waar de serverstats/uitslag te bekijken is?
http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server daar bij sessionsAlfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:37:
[...]
Nee leuk jong.. ik had je al zien aankomen op de map, dus die laatste 5 ronden waren echt spannend!! .. en voor mijn gevoel moesten we nog een rondje, dus ik wilde me niet langer breed maken, je was duidelijk sneller ... maar toen ik 2 seconden later de vlag zag had ik wel even een "shit" momentje
![]()
Het is mij nu iig wel duidelijk waar ik het nog laat liggen.
Jammer dat GTHQ_Jiltjes en ik elkaar op een ongelukkig moment tegenkwamen waardoor ik mijn ERS al bij het uitaccelereren moest gebruiken en gaf jou toen de kans aan te sluiten .. excuus aan Jiltjes btw maar ik wist even niet waar ik heen moest .. en Jiltjes zo te zien ook niet, hij ging helemaal dwars bij het uitkomen. 't Was best wel druk op de baan en je wist nooit wat de GT3 wagens gingen doen .. blijft ie op de ideale lijn en neemt ie de binnenbocht, of gaat ie buitenom en kun je binnendoor ..
Verder is Daytona een hele leuke baan gebleken! Heerlijk gereden gister![]()
De andere 919's alleen weinig gezien, voor me waren ze rap vertrokken en op JohhnyV en Bob de Bauer na waren ze achter me langzamer.
Ik kan nu iiig zeggen dat ik Benny ingehaald en op een ronde gezet heb
btw weet iemand waar de serverstats/uitslag te bekijken is?
Superhandige uitleg van jullie hierboven btw!
...
Bron: http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op managerdc2.rackservice.org doet er te lang over om te antwoorden.

ah, de stats url is https://managerdc2.rackservice.org:50303/sessionstatDjie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:07:
Bij mij werkt het allemaal wel (mits ik niet via mijn werklaptop kijk)
en dan het zal die poort :50303 zijn die er niet doorheen komt @work
edit:
@johnnyverhoeff hoe the hell rij jij in ronde 6 een 1:25.485 in de race

[ Voor 55% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2017 12:34 ]
je kan toch ook gewoon naar deze site gaan: http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-serverAlfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:26:
[...]
ah, de stats url is https://managerdc2.rackservice.org:50303/sessionstat
en dan het zal die poort :50303 zijn die er niet doorheen komt @work
edit:
@johnnyverhoeff hoe the hell rij jij in ronde 6 een 1:25.485 in de race![]()
vanavond even bestuderen
Dag: Donderdag 20-04-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:
Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers
Race 1:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Nurburgring GP
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10
Race 2:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Varano
Race 3:
Honda Lawn Mower op Monza 1966 Junior Course
Kwalificatie 30 min.
Benodigde downloads:
Varano:
https://www.dropbox.com/s/gdficp0jaxl2126/varano.7z?dl=0
Honda Lawn Mower:
http://www.racedepartment...-racing-lawn-mower.15012/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
oh, ik ben niet zo slim johAlfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:36:
ja doh, maar daar zit de pagina https://managerdc2.rackservice.org:50303/sessionstat in embedded
Ik kan in mijn opgeslagen replay trouwens niet verder kijken dan lap 9, lap 1 t/m 8 zijn er niet
de limiet staat standaard vrij krap op 256 MB ofzo
als het goed is heb ik hem wel
doe de Alfa 155 Ti erbij en ik doe meeDutchDevil79 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:37:
Prorgamma voor Donderdag. Even de oude DTM bakjes uitlaten. En daarna nog even gezellig op de grasmaaier zitten.
Dag: Donderdag 20-04-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Race 1:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Nurburgring GP
Race 2:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Varano
[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2017 12:47 ]
De Alfa is te snel voor die andere twee.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:46:
de limiet staat standaard vrij krap op 256 MB ofzo
doe de Alfa 155 Ti erbij en ik doe mee
Porsche heeft er in 2016 voor gekozen om in de 8MJ klasse te gaan rijden (fabrikanten hadden toen de keuze 2MJ, 4MJ, 6MJ, 8MJ). Dat betekent dat ze op Le Mans 8MJ elektrische energie per ronde mogen gebruiken.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 00:10:
Bij passeren start-finish gaat het gele balkje naar vol. Met de combi van groen erbij zet hij dit om in het blauwe balkje en dat is imo wat er naar de wielen gaat en afhankelijk van de setting in het menu. Met de ERS knop dwing je energie van geel maar iig groen in het blauwe balkje te gaan. Zodra groen leeg is verdijnt ook de blauwe en ben je leeg. Anders gezegd, geel krijg je 1x gratis, groen is wat je zelf hebt opgespaard. Samen gaan ze in de blauwe voor je boost.
Zoiets.. en als iemand dan nog wil uitleggen hoe die strategieën nu exact werken en welke je in de race gebruiken moet, heel graag.
[video]
Hoe hoger de categorie, hoe meer energie je mag verbruiken, maar om dit te compenseren tegenover de andere teams zitten er restricties in de flow rate van de fuel naarmate je in een hogere MJ klasse zit.
Op de achterwielen zit een V4 benzinemotor met ik dacht ~500 pk. Op 2 manieren wordt elektrische energie opgeladen in de batterij (vandaar alleen setting BATTERY in de 919, waar de SF15-T ook MOTOR heeft), met een MGU-K (kinetische energie bij het remmen en coasten op de achteras), en via de uitlaatgassen die een turbine aandrijven, die op zijn beurt de energie opslaat in de batterij.
Dit is altijd een vaste waarde, waar je dit bij de SF15-T kan instellen van 1-15 oid.
Op de voorwielen zit een elektromotor die ~400pk kan leveren, deze motor verbruikt de elektrische energie uit de batterij.

Het gele balkje geeft de hoeveelheid energie aan die je in de ronde nog mag gebruiken, is die leeg dan heb je de max van 8MJ verbruikt (op Le Mans, op andere circuits is dat volgens mij naar verhouding).
Het groene balkje geeft aan hoe vol de batterij is. Je ziet hem leger lopen als je op het gas gaat, dit verschilt per setting (low preserve, high preserve, hotlap, etc.).
Je ziet hem weer vol lopen als je coast en remt (via de MGU-K), en hij loopt ook langzaam iets voller als je in z'n 7 over een recht stuk jaagt bij voldoende snelheid en maximale throttle deflection (deployment gaat dan bij alle profielen naar 0%), de turbine doet dan via de uitlaatgassen z'n werk.
Met de boost knop gaat de elektromotor maximaal z'n werk doen, je ziet dan het gele balkje (wat je nog mag verbruiken) en het groene balkje (wat er nog in de batterij zit), evenveel tegelijk leeglopen.
Heb je nog wel geel in het balkje, maar geen groen, dan heb je pech, dan is de batterij gewoon leeg, ongeacht of je nog mag verbruiken in die ronde.
Het blauwe balkje geeft inderdaad aan hoeveel energie er deployed wordt.
Is de batterij dus leeg, dan is het een achterwielaangedreven 500pk auto.
Met volle bak boost is het een 900pk vierwielaangedreven auto.
Met volle bak boost en zonder gas te geven is het een 400pk voorwielaangedreven auto
Veelal wordt inderdaad de instelling vrij laag gehouden, en met de hand wordt geboost om anderen in te halen. De deployment kan zelfs vanuit de pits remote gedaan worden.
Audi was vorig jaar zelfs bezig met software die de optimale deployment bepaalde;
Te lezen in dit stuk, dat de moeite waard is om eens te lezen: https://www.topgear.com/c...ng-audis-lmp1-le-mans-car.(...) as they’re restricted to how much electrical energy they can harvest and emit during a lap, they’ve just started playing with predictive software that allows them to calculate where and when they’ll catch the car in front. If it’s in a tricky set of corners where overtaking is difficult, they might boost to catch the other car before, or coast to save energy for the overtake afterwards. Electric power gives them options.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Niet slim, maar een goed leer proces!
De 919 op Sebring reeds gereden en uitvoerig getest. Daar rijden ze in het echt er ook mee, dat gaat geweldig, zo ook in de simulatie.
Algemene opmerking was dat er veel 919´s reden. Dat was jullie eigen keuze :laugh:
De keuze heb ik bewust open gelaten. Misschien in de toekomst toewijzen?
Hier het filmpje van gisteren avond van mij POV.
Ik zal zo Sebring erop zetten.
Let op, volgende week dinsdag GEEN race. De eerst volgende is 2 mei op Sebring!
@Alfa90_Buttje was idd even zoeken. Nog even wennen zo in de multiclass, je wil niet in de weg rijden en het snelheidsverschil is enorm.
Was het netjes met inhalen of hadden jullie alleen maar last van ons?

zou wel haast achterin één die toch besloot op rechts te gaan rijden toen ik er omheen zou .. dat was een close call, dan had ik mijn neus kort en hij z'n kont .. weet ff niet meer wie dat was .. dacht een Corvette.
allereerst dank voor de uitleg !!
top, dus in dezelfde klasse auto's kunnen anderen een andere verdeling peut-pk vs elektrische-pk hebbenPorsche heeft er in 2016 voor gekozen om in de 8MJ klasse te gaan rijden (fabrikanten hadden toen de keuze 2MJ, 4MJ, 6MJ, 8MJ). Dat betekent dat ze op Le Mans 8MJ elektrische energie per ronde mogen gebruiken.
Hoe hoger de categorie, hoe meer energie je mag verbruiken, maar om dit te compenseren tegenover de andere teams zitten er restricties in de flow rate van de fuel naarmate je in een hogere MJ klasse zit.
Maar net dus hoe je research/know how is .. weet je meer van elektrisch, dan zet je daar op in.
Op de achterwielen zit een V4 benzinemotor met ik dacht ~500 pk. Op 2 manieren wordt elektrische energie opgeladen in de batterij (vandaar alleen setting BATTERY in de 919, waar de SF15-T ook MOTOR heeft), met een MGU-K (kinetische energie bij het remmen en coasten op de achteras), en via de uitlaatgassen die een turbine aandrijven, die op zijn beurt de energie opslaat in de batterij.
Dit is altijd een vaste waarde, waar je dit bij de SF15-T kan instellen van 1-15 oid.
Dus geel vertegenwoordigd 0,0 MJ .. het is puur een indicatie "je mag/kunt nog zoveel verbruiken"Op de voorwielen zit een elektromotor die ~400pk kan leveren, deze motor verbruikt de elektrische energie uit de batterij.
[afbeelding]
Het gele balkje geeft de hoeveelheid energie aan die je in de ronde nog mag gebruiken, is die leeg dan heb je de max van 8MJ verbruikt (op Le Mans, op andere circuits is dat volgens mij naar verhouding).
En groen kan nimmer boven geel uitkomen dus .. ?! Andersom heb ik het al (te)vaak gezien
euh ... whut?Het groene balkje geeft aan hoe vol de batterij is. Je ziet hem leger lopen als je op het gas gaat, dit verschilt per setting (low preserve, high preserve, hotlap, etc.).
Je ziet hem weer vol lopen als je coast en remt (via de MGU-K), en hij loopt ook langzaam iets voller als je in z'n 7 over een recht stuk jaagt bij voldoende snelheid en maximale throttle deflection (deployment gaat dan bij alle profielen naar 0%), de turbine doet dan via de uitlaatgassen z'n werk.
was me nog niet opgevallen!Met de boost knop gaat de elektromotor maximaal z'n werk doen, je ziet dan het gele balkje (wat je nog mag verbruiken) en het groene balkje (wat er nog in de batterij zit), evenveel tegelijk leeglopen.
jeuh had ik goedHeb je nog wel geel in het balkje, maar geen groen, dan heb je pech, dan is de batterij gewoon leeg, ongeacht of je nog mag verbruiken in die ronde.
Het blauwe balkje geeft inderdaad aan hoeveel energie er deployed wordt.
goed om te weten .. ik had idd een keer geen peut tijdens het oefenen .. kon nog aardig op de boost vooruitkomen .. alleen dat duurt niet zo heel erg langIs de batterij dus leeg, dan is het een achterwielaangedreven 500pk auto.
Met volle bak boost is het een 900pk vierwielaangedreven auto.
Met volle bak boost en zonder gas te geven is het een 400pk voorwielaangedreven auto
wow .. ja dat is een hele nieuwe tak-van-sport dan .. hier kun je als coureur met de hersens en talent ook niet meer tegenop .. ik weet niet of dat nou zo'n goede ontwikkeling is .. stel Max vs Wehrlein met knappere koppen/software achter zich..Veelal wordt inderdaad de instelling vrij laag gehouden, en met de hand wordt geboost om anderen in te halen. De deployment kan zelfs vanuit de pits remote gedaan worden.
Audi was vorig jaar zelfs bezig met software die de optimale deployment bepaalde;

Te lezen in dit stuk, dat de moeite waard is om eens te lezen: https://www.topgear.com/c...ng-audis-lmp1-le-mans-car.
Jawel, als je gele balkje leeg is, je hebt dus je maximale hoeveelheid die ronde verbruikt, dan gaat ie gewoon door met de batterij laden, dat werkt altijd.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:16:
Dus geel vertegenwoordigd 0,0 MJ .. het is puur een indicatie "je mag/kunt nog zoveel verbruiken"
En groen kan nimmer boven geel uitkomen dus .. ?! Andersom heb ik het al (te)vaak gezien
Als bij jou het groene balkje vaak eerder leeg is dan de gele, dan gebruik je waarschijnlijk te vaak het Hotlap profiel waardoor de batterij de kans niet krijgt bij te laden
In de F1 kunnen ze in kwalificatie ook niet 2 rondjes achter elkaar in een soortgelijk profiel rijden, ze moeten tussendoor iedere keer laden door te coasten (dit zie je aan de knipperende achterlichten).
In z'n 7, bij bepaalde snelheid, gaspedaal 100% ingedrukt, dan gaat de deployment naar 0% bij een aantal profielen. Probeer maar uiteuh ... whut?
Dit is een voorbeeld van een 'Balanced low' profiel voor de SF15-T:
Balanced Low (1): This profile commences MGU-K power delivery at 120kmh at a rate of 10% total MGU-K deployment, on an increasing scale based upon speed, throttle opening, and gear selection, peaking at 80% of total MGU-K power between 170-250kmh.
Then, from 250-300kmh total output reduces to 40% of total MGU-K power, reducing still to 0% above 300kmh.
When on the throttle in this profile, the driver will receive MGU-K power only when the pedal is above 50% deflection. Below 50% throttle there will be no MGU-K power supplementing the ICU.
These areas (Road speed, throttle deflection) are multiplied together and
then multiplied once again with gear selection according to the below chart:
1st: 0%
2nd: 0%
3rd: 20%
4th: 50%
5th: 100%
6th: 100%
7th: 100%
8th: 0%
Examples:
1.) In the balanced low profile the driver is proceeding at 220kmh (80% or 0.8), on full throttle (1.0), in third gear (20% or 0.2), giving a multiplied MGU-K output of: 1.0 x 0.8 x 0.2 = 0.16 or 16% total MGU-K deployment.
2.) In the balanced low profile the driver is proceeding at 255kmh (40% or 0.4), on full throttle (1.0), in fifth gear (100% or 1.0), giving a multiplied MGU-K output of: 1.0 x 1.0 x 0.4 = 40% total MGU-K deployment.
[ Voor 8% gewijzigd door BamiHap op 19-04-2017 23:03 ]
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Zeker wel en het is zelfs belangrijk. Wanneer je accu (groen) leeg is en je over s/f gaat wordt de gele balk weer aangevuld,je mag dan weer een x aantal vermogen gebruiken deze ronde. Echter is je accu leeg en valt er niks te gebruiken.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:16:
Dus geel vertegenwoordigd 0,0 MJ .. het is puur een indicatie "je mag/kunt nog zoveel verbruiken"
Beide zijn staan dus los van elkaar, geel wat je reglementair per lap mag gebruiken, groen hoeveel er in de accu zit.
Veel extra info http://www.racecar-engineering.com/cars/porsche-919/
[ Voor 5% gewijzigd door bazzard op 19-04-2017 23:14 ]
Verwijderd
Een Noctua NF-A6x25...kost wel wat (voor een koelertje dan) maar dan heb je ook wat!

Er ging wel ff wat tijd zitten in de kappen van het stuur halen, dit wil je uiteraard voorzichtig doen met een stuur uit deze prijsklasse.
Eerst de onderkant los en uiteindelijk de bovenkant waar ik bij de koeler kon komen.

Daarna was het vrij simpel.
De oude koeler eruit, stekkertje oversolderen op de nieuwe koeler. Die was 4 pin maar moest ik dus 2 pin maken.

Daarna de nieuwe koeler in de behuizing plaatsen. Dit paste alleen niet meer op de originele plek aan de bovenkap.
Gelukkig was er naast het koelblok nog een mooi plekje waar hij precies in paste.
Met wat extra sterke dubbelzijdige tape gaat dat heel goed!!

Resultaat: Een fluisterstille fan, en lekker racen zonder koptelefoon omdat je nu niet meer gek wordt van de herrie
Kzie nog nix om in te loggen.DutchDevil79 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:35:
Na het weekend openen de inschrijvingen van het virtuele BMW M235i kampioenschap. Vorig jaar ook aan mee gedaan. Kost 25 euro dit jaar om mee te mogen doen maar dan krijg je wel vrij kaartjes voor de 24H van Spa voor. En als je kampioenschap wint mag je in een BMW M235i op Spa testen bij een echt team. Wel een mooie prijs lijkt me. Vorig jaar had Viggen die nog bijna gewonnen.
Beetje info erover:
http://www.autosportwerel...arten-dit-weekend-in-spa/
Op de site : bmw-racing-cups.be, wordt er een kampioenschap gehouden voor €45,- om virtueel te racen op de banen die zij real-life racen, hierbij zitten 2 vrijkaartjes voor de 24hrs van Zolder.
[ Voor 14% gewijzigd door Kayeos72 op 20-04-2017 00:02 ]
Vergeet je drs en hybride niet
Zitten er nu geen shift lights op het stuur?
Ps. Welke mod is dit?
Ik moet eerst de mogelijkheden bestuderen en de juiste knopjes mappen op mijn stuur.
Dit is de mod die wat posts terug gepost werd met skinpack 2017
[ Voor 51% gewijzigd door PRM2D4 op 20-04-2017 08:49 ]

geen idee, is volgens mij omdat het een replay is.
deze mod is het:
Wakkaman schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:53:
Ik weet niet of het al is gepost, maar als je van formule 1 houdt, koop deze mod:
4 euro meer dan waard!
[ Voor 72% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-04-2017 12:38 ]
Hier kun je je inschrijven voor dit jaar. De races worden ook gestreamd en de prijs is weer een dag met een echt BMW team testen. En het is 25 Euro inschrijfgeld.Kayeos72 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:49:
[...]
Kzie nog nix om in te loggen.
Op de site : bmw-racing-cups.be, wordt er een kampioenschap gehouden voor €45,- om virtueel te racen op de banen die zij real-life racen, hierbij zitten 2 vrijkaartjes voor de 24hrs van Zolder.
https://www.bmwracingcups...p-ready-for-second-season
En dit is het schema. De races zijn dus met de BMW M235i cup auto in AC:
1. Spa-Francorchamps (België) 18 May (Thursday)
2. Zandvoort (Nederland) 15 June (Thursday)
3. Spa-Francorchamps (Belgie) 24 August (Thursday)
4. Nurburgring GP (Duitsland) 7 September (Thursday)
5. Silverstone Silverstone International (Engeland) 21 September (Thursday)
6. Zandvoort (Nederland) 5 October (Thursday)
[ Voor 24% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-04-2017 12:10 ]

Vandaag maar eens even de "250km distance in 1 session" achievement geprobeerd te halen.
Op de Nordschleife met een Ferrari F40 (niet de S3) op semi-slicks.
Heb er bijna 12 ronden voor nodig gehad, maar het is gelukt
En in de tussentijd ook mijn eigen PB nog verbeterd!
Alleen nu....spierpijn in de onderarmen, pijn in de polsen, kramp in de handen en ik voel mn schouders nu ook wel aardig xD
Vandaag geen AC meer voor mij