Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42
Lampuhkap schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:14:
[afbeelding]

Vandaag maar eens even de "250km distance in 1 session" achievement geprobeerd te halen.
Op de Nordschleife met een Ferrari F40 (niet de S3) op semi-slicks.

Heb er bijna 12 ronden voor nodig gehad, maar het is gelukt :D
En in de tussentijd ook mijn eigen PB nog verbeterd! :D

Alleen nu....spierpijn in de onderarmen, pijn in de polsen, kramp in de handen en ik voel mn schouders nu ook wel aardig xD

Vandaag geen AC meer voor mij :P das 1 ding wat zeker is :D
_O_

de F40 is een bitch met die fatass turbo :P

is dat de gehele Nordschleife?

Op de Tourist had ik vorig jaar zomer toen ik nog aanmerkelijk slechter reed, een 8:16 119.28% 8)7

heb er zelfs nog een filmpje van :D

.. zou ik nu toch onderhand beter moeten doen :P

[ Voor 108% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-04-2017 16:40 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:44
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:33:
[...]

_O_

de F40 is een bitch met die fatass turbo :P

is dat de gehele Nordschleife?

Op de Tourist had ik vorig jaar zomer toen ik nog aanmerkelijk slechter reed, een 8:16 119.28% 8)7

heb er zelfs nog een filmpje van :D
[video]

.. zou ik nu toch onderhand beter moeten doen :P

Idd de 'normale' Nordschleife, dus niet die met het GP circuit eraan.
Normaal trek ik 12 ronden achtereen echt niet, dan zit ik echt te schelden en te vloeken als t niet lukt.
Nu was t eigenlijk vanaf t begin al lekker, redelijk ritme gevonden en proberen constant te verbeteren. Ja, genoeg rondes er nog af gevlogen her en der, maar toch door blijven pushen :D

Lekker genieten van het gebulder,geknal en gejank uit de Tubi's, de fluit van de turbo's en blow-off. Man man, wat een heerlijke bak!

Mijn enige klachten zijn wel, dat de remmen wat zwakjes aanvoelen (je moet echt wel flink het pedaal naar beneden stampen wil je het gevoel krijgen dat ze aangrijpen) en ik zou nog wat meer ballen moeten kweken om wat meer te leunen op de banden, want er zit absoluut nog meer in.

De setup kan nog beter, de achterkant word bij lange na niet warm genoeg tenzij ik echt ga gooien met de auto. Dus alle tips hiervoor zijn welkom, want ik wil mijn PB nog wel verder omlaag krijgen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Lampuhkap op 20-04-2017 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Lampuhkap schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:14:
[afbeelding]

Vandaag maar eens even de "250km distance in 1 session" achievement geprobeerd te halen.
Op de Nordschleife met een Ferrari F40 (niet de S3) op semi-slicks.

Heb er bijna 12 ronden voor nodig gehad, maar het is gelukt :D
En in de tussentijd ook mijn eigen PB nog verbeterd! :D

Alleen nu....spierpijn in de onderarmen, pijn in de polsen, kramp in de handen en ik voel mn schouders nu ook wel aardig xD

Vandaag geen AC meer voor mij :P das 1 ding wat zeker is :D
Zonde va je tijd 😊 heb hier een ovale baan genomen auto gepakt gas pedaal vast gezet en ff biertje gepakt bbqtje aan en lekker in de zon gezeten.. nergens last van gehad haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
promise2die4 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:06:
[...]

Zonde va je tijd 😊 heb hier een ovale baan genomen auto gepakt gas pedaal vast gezet en ff biertje gepakt bbqtje aan en lekker in de zon gezeten.. nergens last van gehad haha.
Nah, ik vind de combo leuk om te rijden, dus dat was het probleem niet :P Alleen 12 rondes achter elkaar, das wel ff buffelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Hoeveel ronden met de mower? Gaan we iedere ronde pitten voor een nieuwe PU??

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 08:36

NickvB

Web/App Developer

Avond guys, even een random vraag tussendoor :)

Ik ben opzoek naar een leuk goedkoop* racestuurtje voor Asetto Corsa, mijn oog is gevallen op de Thrustmaster F430, is dit een aanrader?

Ik had voorheen een Thrustmaster Ferrari Experience 3-1 stuur, helaas hebben de flippers het begeven. De pedalen hiervan waren ook niet echt super daarom zoek ik nu een leuke upgrade.

Hoor graag jullie suggesties :)

* onder goedkoop versta ik tot 100 euro ong. evt een gebruikte

[ Voor 13% gewijzigd door NickvB op 20-04-2017 18:59 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Gebruikte Logitech G25 ?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Goed stuur, echter al ouder/prijzig ben bang dat de support bij moderne games minder is.
Is een Driving Force GT aan te raden?

[ Voor 7% gewijzigd door NickvB op 20-04-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

De g25 gaat nog goed mee, staat voor 125 2de hands op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:30
tot 24-4 voor de newbee's en enthousiasts AC op Steam incl. alle DLC 25 eu

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
loewie1984 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:56:
tot 24-4 voor de newbee's en enthousiasts AC op Steam incl. alle DLC 25 eu
Bijna ;) 25 is inclusief de Dream Packs :)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Server up!

Voor Alfa de Alfa erbij gedaan
DutchDevil79 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:37:

Dag: Donderdag 20-04-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server (clean racing)

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Nurburgring GP
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10

Race 2:
BMW M3 E30 DTM vs Mercedes 190 Evo II op Varano
Kwalificatie: 30 min

Race 3:
Honda Lawn Mower op Monza 1966 Junior Course
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Varano:
https://www.dropbox.com/s/gdficp0jaxl2126/varano.7z?dl=0

Honda Lawn Mower:
http://www.racedepartment...-racing-lawn-mower.15012/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
G27 is ook prima te doen (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Robbert, is dat een mod van Nurburgring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

ja kan nie joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:15:
Server up!

Voor Alfa de Alfa erbij gedaan
mooi op tijd :X

Nurburgring-layout_gp_b unavailable content?!

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-04-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Oki probeer nu is

Moet ok zijn nu

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
_O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Ik heb voor de Driving Force GT gekozen :)
ben benieuwd, door de Force Feedback zullen de dikkere auto's wel beter te besturen moeten zijn dan met m'n controllertje xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:30

Oxigeon

En zo is dat!

Ben zwaar aan he't denken om met AC te halen. Is het dan verstandig om de editie van 15e te pakken of die van 25e? Moet je om online te racen verschillende dlc hebben?

Tevens heb ik geen stuurtje en wil er nog ff geen aanschaffen. Deze game is een beetje te besturen met een ps4 controller?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
simpel: altijd de 3 dreampacks erbij aanschaffen! voor 25 euro een schijntje! :Y)

Red Pack ook meteen erbij nemen want iedere GT3 race die we rijden zit de Ferrari 488 GT3 wel in. O-)
Porsche Season pass (pack's I/II/III ) zou je ook kunnen overwegen want die rijden we ook geregeld (GT3)

't zal ondertussen wel richting € 100 gaan wat het mij allemaal gekost heeft, maar zijn geld DIK waard! _/-\o_

imho moet je een SIM als AC altijd met een stuurtje rijden, but that's me

[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-04-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:36:
Ben zwaar aan he't denken om met AC te halen. Is het dan verstandig om de editie van 15e te pakken of die van 25e? Moet je om online te racen verschillende dlc hebben?

Tevens heb ik geen stuurtje en wil er nog ff geen aanschaffen. Deze game is een beetje te besturen met een ps4 controller?
Wanneer je de DLC niet hebt kun je bepaalde online races, niet meerijden. Ik zou de dreampacks zeker aanraden. Naast extra auto´s krijg je ook extra circuits. In de standaardeditie mis je wel de snellere auto´s.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22

K-Jay

Klaas Jan

Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:36:
Ik ben met een controller begonnen, eerst om vast te stellen of ik het racen überhaupt leuk vond. Met een controller kun je best redelijke tijden neerzetten, een hoop lol hebben en de circuits leren kennen. Maar als je echt plezier wil beleven aan AC moet je gewoon een goed ffb-stuur hebben. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aanschaf (Thrustmaster T300 alcantara).

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Had gister jammer genoeg zelf weinig tijd om echt veel mee te racen maar volgens mij waren er wel leuke racejes gereden. Vond zelf de Grasmaaier leuker dan verwacht. Zeer grappig direct sturend autootje. Zal vanavond nog wel een room open zetten ermee. Kan ik zelf ook een race ermee starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Races gisteren waren idd erg leuk gister, thnx voor hosten Robbert d:)b

Helaas voor race 1 te weinig peut mee, dus in de laatste ronde stil komen te vallen. Wel leuke gevechten gehad met Hans, JW en nog een paar. Race 2 op Verano was gewoon erg krapjes, eerder met die Honda was een gouden combi (tot ik op kop liggend mijn voorwiel er onderuit reed op die broodjes), maar voor de 155 wat te krapjes. Desalniettemin wel redelijke tijden gereden en close racing met een groepje achterin, maar niet naar voren kunnen komen door gebrek aan pace.

De 155 is een tricky wagen en sinds wat updates (in banden v10?) rijdt ie niet meer als vroeger (4x4!) dus dat is heel erg jammer .. moet toch nog eens werk steken in het uitvogelen van een goede setup die voor mij werkt. In deze races was hij gewoon keurig competitief.

De grasmaaier was te onstabiel om leuk te zijn .. 1 mm teveel aan het stuur en hij ging eraf.. wel leuk om Monza in deze configuratie gezien te hebben. Wel leuk om een keer met oude F1 wagens te gaan rijden!! :)

@DutchDevil79 heb je misschien de uitslagen van de races?

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-04-2017 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:43

RKD

Ik vroeg me af, hoe zit het met het niveau op de wekelijkse online GoT races? Ik rij zelf nog maar kort met Assetto Corsa (wel wat langer met andere spellen). Is het een beetje toegankelijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

RKD schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:16:
Ik vroeg me af, hoe zit het met het niveau op de wekelijkse online GoT races? Ik rij zelf nog maar kort met Assetto Corsa (wel wat langer met andere spellen). Is het een beetje toegankelijk?
gewoon meedoen, iedereen is welkom. Gewoon netjes rijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RKD schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:16:
Ja hoe meer zielen hoe meer vreugd!
We doen Fun races op de donderdag en maandag meestal wedstrijden. A.s. een test race. Ik zou zeggen join ons op teamspeak en dan raak je vanzelf wel bekend met iedereen en de races.

Zie ook www.assetto-corsa.nl

paswoord voor ts = tweakers

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

Nou ik heb de knip dan getrokken. Na maanden de illigale versie te hebben gespeeld met mijn G27, toch maar besloten om hem via Steam aan te schaffen.

Assetto Corsa + dream packs + red pack + porsche season pass voor 37,51.
Ik zal eens kijken of ik binnenkort tijd heb om donderdag een race aan te sluiten. Over het algemeen mis ik nog wel eens een bocht, dus ben mooi opvulling voor de laatste plek :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Daar zit idd de meeste winst, foutloos rijden. Daarna komt het setuppen en finetunen van de lijnen en techniek. Merk dat, dat me nu na bijna een jaar rijden steeds beter af gaat. En nog zijn daar de Josstheboss-achtigen die secondes sneller zijn. Tja .. dat heb je toch. Ze rijden niet altijd mee :+ ;)

Feli met je aankoop d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Hupske schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:38:
Nou ik heb de knip dan getrokken. Na maanden de illigale versie te hebben gespeeld met mijn G27, toch maar besloten om hem via Steam aan te schaffen.

Assetto Corsa + dream packs + red pack + porsche season pass voor 37,51.
Ik zal eens kijken of ik binnenkort tijd heb om donderdag een race aan te sluiten. Over het algemeen mis ik nog wel eens een bocht, dus ben mooi opvulling voor de laatste plek :)
Goed bezig... en achterin het veld is het vaak ook wel leuker hoor 😊 minder stress ect haha...

Maar goed wat alfa zegt je rondes constant rijden is het belangrijkste de rest komt later wel.. want je hoeft er maar 1x af tebgaan en je leg zo 10 plaatsen lager... en geloof me mij gebeurd dat best vaak en thats fucked up haha..

Maar maandag gaan we een test race doen dus tot dan.... 👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Vanavond nog iemand rijden?

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

@Alfa90_Buttje Ik heb eigenlijk altijd vrij weinig geduld met dit soort dingen. Het moet altijd snel, zo snel mogelijk. Maar ik ga mijn best doen om het zo rustig mogelijk op te bouwen :)
Wat betreft een setup maken heb ik echt nog weinig kaas gegeten. Al mijn rondjes heb ik altijd nog gereden met de standaard setup.
Misschien kijken of dit enig effect zal kunnen hebben: http://www.racedepartment...s/the-setup-market.10149/

@promise2die4 Ik denk idd als je geen uitzicht meer hebt op een fatsoenlijke positie op de grid dat je dan idd niet heel veel stress meer hebt.
Verder is het spel ook bedoeld als ontspanning, mag geen stress bij komen kijken :9

Voor maandag zal ik eens kijken of ik de ketting af mag doen van mijn vriendin :+

Ik zie dat ik online nog de illigale naam heb :+ Eens zien hoe ik dat verwijder haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 21-04-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 20:12
Inderdaad gewoon je rondjes maken en dan komt de snelheid meestal vanzelf wel.
Ik merk aan mezelf dat ik ook redelijk wat rondes nodig heb om te wennen aan een baan, in tegenstelling tot andere die er gelijk top rijden :P

Dus @phoentje ik ben ook vanavond weer te vinden op je server :Y
Complimenten nog voor het opzetten van de site samen met Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat is de naam van de server momenteel? Ik heb wel zin om wat practice rondjes te gaan rijden.

Assetto-Corsa.nl | tweakers Community Racing

[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 21-04-2017 22:58 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Rene voor de race van maandag zit de Glickehaus niet in de inschrijf sheet,maar wel op de server. Is die beschikbaar voor de race, dan wil ik die nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
bobopalmtree schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:44:
Rene voor de race van maandag zit de Glickehaus niet in de inschrijf sheet,maar wel op de server. Is die beschikbaar voor de race, dan wil ik die nemen?
De mercedes amg gt3 zit er ook niet in en de SLS wel, maar iedereen vind denk ik de amg beter, misschien kan je die er ook in doen ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
AC en alle dlc zijn 50% off op steam dit weekend. Mis je nog iets of wil je de game proberen: dit is je kans :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Sn3gG3l schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:33:
AC en alle dlc zijn 50% off op steam dit weekend. Mis je nog iets of wil je de game proberen: dit is je kans :p
Hadden ze 2 jaar geleden moeten doen 😂😂😂

Heb nu de volle pond moeten betalen😈 maar was/is het wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
promise2die4 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:03:
[...]

Hadden ze 2 jaar geleden moeten doen 😂😂😂

Heb nu de volle pond moeten betalen😈 maar was/is het wel waard...
Hij is al vaker in de aanbieding geweest hoor :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
johnnyverhoeff schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:49:
[...]

De mercedes amg gt3 zit er ook niet in en de SLS wel, maar iedereen vind denk ik de amg beter, misschien kan je die er ook in doen ? ;)
gLICKENHAUS staat nu in de selectie lijst erbij. Als jij een auto wil rijden die niet op de server staat moet je hem gewoon even inschrijven. Dan zorg ik dat er eentje bij komt ;0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Luxicon schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:56:
[...]

Wat is de naam van de server momenteel? Ik heb wel zin om wat practice rondjes te gaan rijden.

Assetto-Corsa.nl | tweakers Community Racing
http://www.assetto-corsa.nl voor alle info!

Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community is de huidige naam. Maar zoeken op tweakers is voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Sn3gG3l schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:33:
[...]

Hij is al vaker in de aanbieding geweest hoor :)
I know maar niet 2 jaar terug en niet met alles 50% off 😊

En AC is de centjes wel waard hoor... 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV
Hier mijn replay van de DTM race van afgelopen donderdag: YouTube: BMW E30 M3 DTM @ Nurburgring GP GoT Fun Race
Zit nog een leuk gevecht bij met Bob van Ingen.
Ik vond dit wel een leuke combinatie :)

@phoentje Ik heb net een filmpje gemaakt met mijn PB, misschien heb jij (en/of anderen) er wat aan: YouTube: McLaren 650S GT3 @ Paul Ricard GT PB 2:04:983 Assetto Corsa
En hier met externe cam: YouTube: McLaren 650S GT3 @ Paul Ricard GT PB 2:04:983 External Assetto Corsa

Ik ben trouwens beetje aan rommelen met resolutie en cpu/gpu encoding voor het opnemen, meeste is nog gewoon 1080p, maar sommige ook in 21:9 aspect ratio en in 1440p ultra wide met 20 mbit/s bitrate.
Ik ga zo misschien nog 4K@60 fps proberen, kijken of mijn PC dat trekt met alle instellingen op ultra :+

[ Voor 63% gewijzigd door JohnnyV op 22-04-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

@johnnyverhoeff Aah, ik zie dat je op sommige stukken zelfs de binnenkant van de curbs kan nemen.
Als ik de curbs aanraak glij ik meestal gelijk van de baan af, maar zover aan de binnenkant heb ik nog niet geprobeerd ivm invalid lap time. Zal eens een poging wagen morgen.

Ik kan aankomende maandag denk ik wel mee racen met jullie. Het enige is dat ik een belabberde microfoon heb. Als ik daar mee praat, worden jullie niet vrolijk van het gekraak/gepiep. Morgen maar eens proberen om de microfoon van de telefoon oordopjes te gebruiken.

Met de Porsche lukt het mij om over het algemeen rondjes in de 2.08 te rijden, maar met de andere auto's ben ik blij als ik de 2.10 haalt. Ligt dat aan mijn stuurmanskunst of zit het verschil in de standaard setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Hupske schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:23:
@johnnyverhoeff Aah, ik zie dat je op sommige stukken zelfs de binnenkant van de curbs kan nemen.
Als ik de curbs aanraak glij ik meestal gelijk van de baan af, maar zover aan de binnenkant heb ik nog niet geprobeerd ivm invalid lap time. Zal eens een poging wagen morgen.

Ik kan aankomende maandag denk ik wel mee racen met jullie. Het enige is dat ik een belabberde microfoon heb. Als ik daar mee praat, worden jullie niet vrolijk van het gekraak/gepiep. Morgen maar eens proberen om de microfoon van de telefoon oordopjes te gebruiken.

Met de Porsche lukt het mij om over het algemeen rondjes in de 2.08 te rijden, maar met de andere auto's ben ik blij als ik de 2.10 haalt. Ligt dat aan mijn stuurmanskunst of zit het verschil in de standaard setup?
Als je de 1e sector bedoeld, ja daar moet ik nog wel wat beter rijden, want ene Ivo pakt gewoon 7 tiende seconde op de 1e sector.
Maar ik weet niet hoe hij dat doet.

Voor de rest kan ik redelijk snel met bijna elke gt3 auto een aardige tijd neerzetten zonder lang aan de setup te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Hupske schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:23:

Je hoeft niet te praten hoor...is geen verplichting 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Hier "ene Ivo" :P
Ja die eerste sector gaat met de Nissan wel redelijk, echter de 2e en 3e lever ik juist weer tijd in...

Al met al moet het nog wel wat sneller kunnen echter is het voor mij belangrijker om straks 30 ronden constant m'n rondjes te kunnen rijden dan die ene hotlap er uit persen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Dissidend schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:58:
Hier "ene Ivo" :P
Ja die eerste sector gaat met de Nissan wel redelijk, echter de 2e en 3e lever ik juist weer tijd in...

Al met al moet het nog wel wat sneller kunnen echter is het voor mij belangrijker om straks 30 ronden constant m'n rondjes te kunnen rijden dan die ene hotlap er uit persen.
mijn complimenten hoor dat je zo snel ben in S1 :o
Je zal dadelijk vast wel constant kunnen rijden aangezien je al 215 laps heb geoefend _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dissidend
Ja heb inderdaad al wat rondjes gemaakt.
Zal de leeftijd wel zijn maar eer dat ik een baan een beetje onder de knie heb ben ik inderdaad wat rondes verder :P
Hopelijk morgen nog wat uitproberen qua banden want daar ben ik nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Dissidend schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:11:
Ja heb inderdaad al wat rondjes gemaakt.
Zal de leeftijd wel zijn maar eer dat ik een baan een beetje onder de knie heb ben ik inderdaad wat rondes verder :P
Hopelijk morgen nog wat uitproberen qua banden want daar ben ik nog niet uit.
Je ben nou nog maar 3 tiende sneller in S1.
En ik heb zojuist mijn eigen video gedateerd, ben nu een stukje sneller 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Lekker bezig! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Voor een eerste poging vanavond een 2:06:604 gereden met de Ferrari 488 GT3 :D

Maar een 2:04 lijkt nog wel erg ver weg .. :o

@phoentje was het bewust dat je de versie met de chicane in de Mistral straight genomen hebt? De Blancpain series neemt het hele rechte stuk. Deze is daarom wel leuk hoor, maar dan wordt topspeed nog wat belangrijker.

Linksvoor heeft het best wel zwaar op deze baan, is steevast rood als ik over start/finish ga :+

Btw om even in de mood te komen..

[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-04-2017 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 22:11
Heb AC ook gekocht in de aanbieding via Steam met alle dlc's.

Het is erg wennen om de schakeling te maken naar AC op de pc. Voorheen speelde ik altijd F1 & Project Cars op de Xbox.
Ik vlieg echt snel de baan af ondanks dat ik denk voorzichtig te zijn, en met TC behoorlijk hoog... nog veel oefenen dus.

Lijkt mij in ieder geval leuk om in de toekomst deel te nemen aan de races! :) Voor nu nog iets teveel een gevaar op de baan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@Jordy8 je weet dat TC uit, en dan 1 het sterkst is, 2 zwakker en 3 weer zwakker enz? Dus als je hem op 5 hebt, staat ie bijna uit ;)

Feli met je aankoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Alfa90_Buttje schreef op zondag 23 april 2017 @ 01:13:
Ik heb gisteren ook in de Ferrari gereden en ik haal maar een top snelheid van 256 km/h (http://84.87.194.144:50042/lapdetails?lapid=6668#)

Jij doet gewoon 8 km/h sneller, dus misschien moet je andere gearing/vleugels doen om wat sneller te zijn rond de rest van 't circuit ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 22:11
Alfa90_Buttje schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:19:
@Jordy8 je weet dat TC uit, en dan 1 het sterkst is, 2 zwakker en 3 weer zwakker enz? Dus als je hem op 5 hebt, staat ie bijna uit ;)

Feli met je aankoop! :)
Aaaaaah, dat zal hem dan zijn. En ik maar hoger zetten |:(
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

De laatste sector gaat mij wel goed af op deze baan. Maar die eerste sector is nog hopeloos. Vooral die eerste chicane is lijkt nog helemaal nergens op om vervolgens de 2e chicane niet veel beter te nemen.

Frustrerend xD

Ik heb mij voor maandag in geschreven. Eens zien of mij dat bevalt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
Jordy8 schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:44:
[...]

Aaaaaah, dat zal hem dan zijn. En ik maar hoger zetten |:(
Bedankt!
Je ben niet de eerste en ook niet de laatste die dit doet denk ik haha..

Maar leuk dat je er bij komt en laat je niet gek maken zoals eerder vermeld.. achterin is ook zeker strijd maar met minder stress.. en zo nu en dan een plek 5 of 6 van de 20 voelt ook soms als 1e.... 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Rene, heb je de inschrijvingenlijst voor morgen aangepast? Ik zou zweren dat ik me had ingeschreven, maar ik zag mezelf er niet meer tussen staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Net ff een lounge ingedoken en dat was opeens verrassend close!!

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Aangezien ik nog steeds wacht op de creators update die 11april uit moest komen van win 10 zodat je hem in gaming mode kan zetten ben ik ff gaan zoeken...

En heb de iso gevonden op de microsoft site... dus wie niet wil/kan wachten.. je kan hem hier nu downloaden 😊

https://www.google.nl/amp...s-10-creators-update/amp/

Have fun 😉

[ Voor 15% gewijzigd door PRM2D4 op 23-04-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
promise2die4 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:39:
Aangezien ik nog steeds wacht op de creators update die 11april uit moest komen van win 10 zodat je hem in gaming mode kan zetten ben ik ff gaan zoeken...

En heb de iso gevonden op de microsoft site... dus wie niet wil/kan wachten.. je kan hem hier nu downloaden 😊

https://www.google.nl/amp...s-10-creators-update/amp/

Have fun 😉
Wat is het voordeel hiervan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

johnnyverhoeff schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:48:
[...]

https://www.howtogeek.com...dows-10s-creators-update/

Hij is iets meer op gaming gericht. Onder andere

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Pffffffff ... ik weetnie hoeveel ronden, maar meer dan een 02:06.155 zit er ff niet in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 20:32

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het is ook gewoon een pokke baan :p niet aan mij besteed deze track.

[ Voor 32% gewijzigd door -Sander- op 23-04-2017 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op zondag 23 april 2017 @ 01:13:

Maar een 2:04 lijkt nog wel erg ver weg .. :o

@phoentje was het bewust dat je de versie met de chicane in de Mistral straight genomen hebt? De Blancpain series neemt het hele rechte stuk. Deze is daarom wel leuk hoor, maar dan wordt topspeed nog wat belangrijker.

Linksvoor heeft het best wel zwaar op deze baan, is steevast rood als ik over start/finish ga :+

Btw om even in de mood te komen..
[video]
Nee ontwetendheid :)

Ps als je nog mee wil doen. Ik heb de lijst van deelnemers gesloten. Mensen die zich voor morgen niet ingeschreven hebben kunnen mij een PM sturen.
15 man voor de test morgen w00t w00t!

[ Voor 11% gewijzigd door phoentje op 23-04-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Das iig lekker eerlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alfa90_Buttje schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:02:
Pffffffff ... ik weetnie hoeveel ronden, maar meer dan een 02:06.155 zit er ff niet in :/
Lijkt mij een prima tijd :9

Voor mijn 02:06.383 ben ik met met 7 liter aan fuel en op de softs naar buiten gegaan. Een rustige outlap gereden om daarna vol er voor te gaan. Om daarna ernstig rustig naar de pits te rijden, weer wat fuel erbij, nieuwe bandjes eronder en weer een poging wagen :+ Om daarna nooit meer ook maar iets in de buurt geweest van die tijd.

Hoe zit dat morgen overigens. Er zijn 3 races van 6 ronden. Tussen die races krijg je weer nieuwe bandjes en fuel? :9 Met de practice gaan de Soft bandjes ongeveer 10 ronden mee, daarna moet je langzaam aan toch wel flink aan tijd gaan inleveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 23-04-2017 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Hey jongens ik kom ook eens om het hoekje kijken als het mag :) Heb nog niet veel uren in AC maar de public lobbys zijn ook net als in Project Cars vaak drama.

Hoorde van Riqy dat er morgen een testrace is zou graag rondje mee willen karren.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, ik vroeg mij ook af hoe dat zit. Maar het zijn dus 3 races van 6 ronden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Ik dacht dat het een 1 uurs endurance race was 😅

Mijn vader gaat elke dag een half uur roeien.
Ik heb net een half uur nordschleife met GT3 gedaan, ga je veel meer van zweten :+
YouTube: BMW Z4 GT3 @ Nordschleife BTG 6:25.4 Assetto Corsa
Zitten hier en daar nog wel wat schoonheidsfoutjes in, en af toe de rev limiter, maar ja toch wel leuke ronde :9~

[ Voor 76% gewijzigd door JohnnyV op 24-04-2017 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Doel van vanavond is even wat dingen uit proberen. Het zijn inderdaad losse races met vers rubber.
Wil ook even testen hoe ik reversed grid kan inzetten op de 2e of 3e race. T kan dus ff rommelen worden in race 2 :p
Daarnaast wil ik na afloop graag horen hoe het er voor staat met fps en drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
lezut schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:16:
Rene, heb je de inschrijvingenlijst voor morgen aangepast? Ik zou zweren dat ik me had ingeschreven, maar ik zag mezelf er niet meer tussen staan.
Nee...?

open m zo wel ff voor je!

Edit... Er is een andere voor test he. Kijk ff op de site bij inschrijven.

[ Voor 11% gewijzigd door phoentje op 24-04-2017 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Ik zie het. Ben nu voor beide ingeschreven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
johnnyverhoeff schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:48:
[...]

Voordeel ervan is dat je in game mode minder programmas op de achtergrond heb draaien en de performance voor je game omhoog schiet.. dus dat kan oplopen tot aardig wat hogere fps 😊 zullen er geen 100 zijn maar 20 a 30 zou haalbaar moeten zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
promise2die4 schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:34:
[...]

Voordeel ervan is dat je in game mode minder programmas op de achtergrond heb draaien en de performance voor je game omhoog schiet.. dus dat kan oplopen tot aardig wat hogere fps 😊 zullen er geen 100 zijn maar 20 a 30 zou haalbaar moeten zijn...
Interessant! Ga hem ook even draaien na vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 12:28

Racing_Reporter

Contentmaker

Paul Ricard is een los downloadbare track toch jongens, of mis ik hier iets? Ik zie meteen deze: http://www.racedepartment.com/downloads/paul-ricard.6115/ *koopt in ieder geval de Red Pack, Tripl3 en Dream Pack 1. Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, maar misschien iemand later nog een losse race in de avond?

[ Voor 17% gewijzigd door Racing_Reporter op 24-04-2017 09:19 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Als het een download track is zou ik graag willen weten welke ik moet downloaden. AC heb ik wel helemaal compleet met alle DLC.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
De mod voor vanavond Zie ook: http://www.assetto-corsa.nl/event/paul-ricard-gt3-2/

[ Voor 36% gewijzigd door phoentje op 24-04-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
0.9.7 idd.

ik lees in de release notes ..
Paul Ricard

New in v0.9.7:
- CPU optimisation: AI reduce of 50% CPU ocupation.
- GPU optimisation: reduce of 3 or 4 % GPU ocupation
zou goed moeten komen dan :+

Gisteren ook prima online gereden met 4 andere auto's.
En offline wat race'jes gereden met 16 auto's ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Willen jullie nog iets doen met die vloot Porsches trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Racing_Reporter schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:18:
Paul Ricard is een los downloadbare track toch jongens, of mis ik hier iets? Ik zie meteen deze: http://www.racedepartment.com/downloads/paul-ricard.6115/ *koopt in ieder geval de Red Pack, Tripl3 en Dream Pack 1. Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, maar misschien iemand later nog een losse race in de avond?
Dreampack II en III ben je ook benodigd .. !!
Bron: http://www.assettocorsa.n...m-pack-2-available.27206/

Dream Pack 2 – List of Contents

Track
Circuit of Catalunya – GP / MOTO GP version

Racing cars
/me AUDI R8 ULTRA 2014
FORD GT40 MKI
/me LAMBORGHINI Huracán GT3
/me Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003

Production cars
BMW M4 Coupé
BMW M4 Coupé Akrapovič Edition
LAMBORGHINI Countach 5000 QuattroValvole
RUF RT 12 R AWD
RUF RT 12 R RWD
Bron: http://www.assettocorsa.n...m-pack-3-available.29253/

Dream Pack 3 – List of Contents

Track
Brands Hatch Circuit – GP / Indy version

Racing cars
Abarth 500 Assetto Corse
LAMBORGHINI Huracán Super Trofeo
/me McLAREN 650 GT3
/me MERCEDES-BENZ AMG GT3

Historic racing cars
Lotus Type 25
Lotus Type 72
FORD Escort RS 1600

Production cars
Lamborghini Gallardo Superleggera
Lamborghini Gallardo Superleggera S3
.. en Brands Hatch wordt ook regelmatig gereden.

En de Porsche pack ook, ivm de 911 GT3 versies. niet? :?

of uitgesplitst ..

Porsche Pack I = niet benodigd`.. maar wel een aanrader :)
911 Carrera S
935 Moby Dick
918 Spyder
Cayman GT4 Clubsport
718 Cayman S
917/30
911 Carrera RSR 3.0 1974
Porsche Pack II = niet benodigd`.. maar wel een aanrader :)
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche Cayman GT4
Porsche 718 Boxster S Manual Transmission
Porsche 718 Boxster S PDK
Porsche 919 Hybrid 2015
Porsche 911 GT1
Porsche 962c long tail
Porsche 962c short tail
Porsche Pack III = niet benodigd .. maar wel een aanrader! :)
911 GT3 Cup 2017
911 Turbo S
911 GT3 R 2015
919 Hybrid 2016
908 LH
917 K
911 R
Enige die niet benodigd zijn, zijn de Japanese Pack en het Tripl3 pack.

Alle packs:
http://www.assettocorsa.net/en/dreampack/

[ Voor 35% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-04-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Ho goed dat je het zegt, die had ik er nog niet bijgezet in m'n lijst! Ze staan op m'n lijstje hoor ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Okee, al dat gekocht + de Porsche Season Pack (m'n eerste). Ik zie nu al historische battles voor me, nu nog ergens Le Mans zien te vinden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slither95
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Ik hoop eigenlijk dat ze iets gaan bedenken waardoor je niet meer alle (lees: bijna alle) DLC's nodig hebt om fatsoenlijk online aan races mee te kunnen doen. Bijvoorbeeld net zoals bij iracing waar je alle content op je pc hebt, maar zelf alleen mag rijden met content die je gekocht hebt.

Er zijn genoeg auto's die ik vrijwel nooit rij, maar wel moet hebben om online mee te kunnen doen. |:(

Ik snap dat ze dat in het begin niet gedaan hebben, omdat ze anders weinig DLC's verkopen, maar inmiddels zijn het behoorlijk wat DLC's geworden. En er komen er nog meer aan...

[ Voor 10% gewijzigd door Slither95 op 24-04-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:10
Slither95 schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:51:
Ik hoop eigenlijk dat ze iets gaan bedenken waardoor je niet meer alle (lees: bijna alle) DLC's nodig hebt om fatsoenlijk online aan races mee te kunnen doen. Bijvoorbeeld net zoals bij iracing waar je alle content op je pc hebt, maar zelf alleen mag rijden met content die je gekocht hebt.

Er zijn genoeg auto's die ik vrijwel nooit rij, maar wel moet hebben om online mee te kunnen doen. |:(

Ik snap dat ze dat in het begin niet gedaan hebben, omdat ze anders weinig DLC's verkopen, maar inmiddels zijn het behoorlijk wat DLC's geworden. En er komen er nog meer aan...
Dat punt is al wel eerder langsgekomen op het officiële forum. Gaat niet gebeuren helaas. Wat dat betreft had Project Cars het beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ik zit die lijst auto's in de Porsche pack nog even te bekijken .. maar zo op het oog is hij niet benodigd :?

Hadden we de GT3's dan eerder al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alfa90_Buttje schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:56:
Ik zit die lijst auto's in de Porsche pack nog even te bekijken .. maar zo op het oog is hij niet benodigd :?

Hadden we de GT3's dan eerder al??
Volgens mij heb je niet de juiste lijsten.

Uit Porsche pack 3:

Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 911 GT3 Cup 2017

Overigens mogen we alleen met de 2016 racen nu :)

Ah en nog Edit; ik zie in je lijst wel de juiste. Alleen een typo. Je hebt bij een gt3 de 2015 staan, wat 2016 moet zijn.

Weer een Edit: toch niet helemaal de juiste lijst. In pack 3 mis je de 911 RSR 2017

[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 24-04-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ik kan hier @work niet op Steam :P

ik zou het wel aan kunnen zetten .. maarja .. feitelijk heeft dat niets met werk te maken dus must resist ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchDevil79
Zandvoort komt echt tot leven. Hier de laatse beta, even rondje met de Porsche daar:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Hmm jammer, ik ga de starttijd van de test niet halen vanavond, kan pas rond 20:30 aanschuiven. Is dat eventueel een mogelijkheid? Dan schrijf ik me namelijk nog in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
RKD schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:59:
Hmm jammer, ik ga de starttijd van de test niet halen vanavond, kan pas rond 20:30 aanschuiven. Is dat eventueel een mogelijkheid? Dan schrijf ik me namelijk nog in.
Dan start de race 1.. Sluit je even aan op teamspeak. Kijken we ff hoe we je in race 2 kunnen plempen :)
Schrijf je iig even in. Anders heb je sowieso geen auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

phoentje schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:08:
[...]

Dan start de race 1.. Sluit je even aan op teamspeak. Kijken we ff hoe we je in race 2 kunnen plempen :)
Schrijf je iig even in. Anders heb je sowieso geen auto ;)
Gedaan, ik sluit me aan zodra het kan. Ik kom op dit moment de achterhoede versterken zeg, dit is niet mijn baan....

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
euhm ... voor de nieuwe mensen, als we met reversed grid gaan werken, betekent dit voor race 2 en 3 dat de kanonnen achteraan staan en gedurende de race naar voren proberen te komen. Dit is weliswaar gewoon racen om positie en komt er dus geen blauwe vlag, maar wees wel realistisch en hou ruimte zodra iemand ernaast is, duw hem er dan niet vanaf. Samen zij-aan-zij door een bocht indien nodig. Respect voor elkaar. Hou het netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Wel handig die creators update...

Ff windows knop en G indrukken en je zit in de game mode en kun je gelijk streamen en opnemen... gaan ze het nu eindelijk snappen bij microsucks 😂😂

Wel jammer dat je weer dat ruk x box logo ziet😠😠😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Alfa90_Buttje schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:12:
euhm ... voor de nieuwe mensen, als we met reversed grid gaan werken, betekent dit voor race 2 en 3 dat de kanonnen achteraan staan en gedurende de race naar voren proberen te komen. Dit is weliswaar gewoon racen om positie en komt er dus geen blauwe vlag, maar wees wel realistisch en hou ruimte zodra iemand ernaast is, duw hem er dan niet vanaf. Samen zij-aan-zij door een bocht indien nodig. Respect voor elkaar. Hou het netjes. :)
Ik was al aan het zoeken naar een mod zodat ik de blue flags goed kan zien, maar zal er idd op letten. Helicorsa is al actief :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
promise2die4 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:16:
Wel handig die creators update...

Ff windows knop en G indrukken en je zit in de game mode en kun je gelijk streamen en opnemen... gaan ze het nu eindelijk snappen bij microsucks 😂😂

Wel jammer dat je weer dat ruk x box logo ziet😠😠😠
Bedankt voor de tip !
Even snel getest, maar lijkt inderdaad op een 11 procent toename in gemiddelde fps bij de Assetto Corsa interne benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
johnnyverhoeff schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:55:
[...]

Bedankt voor de tip !
Even snel getest, maar lijkt inderdaad op een 11 procent toename in gemiddelde fps bij de Assetto Corsa interne benchmark.
Graag gedaan 😊

En 11%.. wat voor kaart gebruik je en hoeveel mb intern geheugen??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
jemig .. da's wel veel :o

dan kunnen we Suzuka nog een keer proberen ;)

Pagina: 1 ... 30 ... 129 Laatste