Rene, kan je de glickenhaus scg003 toevoegen, die past kwa specs goed bij de gt3's...
Mmm ik heb ook een paar keer een poging gedaan maar krijg hem niet aan de slag. Zijn er nog handmatig settings die je heb aangepast?Kayeos72 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:10:
Yes!! Ik heb crewchief!! Helemaal zelf alleen gedaan!!
Installeren die hap, alles installeren wat in het kader staat.
De eerste rij met grote buttons.
Je spel selecteren; ac 64 bits.
Zelfs mijn naam (Peter) geselecteerd, die roept ie zelfs.
Mocht het niet lukken, roep maar! Ik kan heel veel dingen niet maar dit lukte wel! Ghegheghe
Uh settings aangepast...uh nee..alles gewoon ingesteld. De handleiding geeft aan dat je plugin nodig hebt, die nog gezocht maar die zat er sl gewoon bij/in.
Ik vertel het even zo uit mijn hoofd, misschien dat ik iets oversla..of vergeet...
De eerste rij met grote buttons.
Je spel selecteren; ac 64 bits.
Zelfs mijn naam (Peter) geselecteerd, die roept ie zelfs.
Mocht het niet lukken, roep maar! Ik kan heel veel dingen niet maar dit lukte wel! Ghegheghe
Uh settings aangepast...uh nee..alles gewoon ingesteld. De handleiding geeft aan dat je plugin nodig hebt, die nog gezocht maar die zat er sl gewoon bij/in.
Ik vertel het even zo uit mijn hoofd, misschien dat ik iets oversla..of vergeet...
[ Voor 31% gewijzigd door Kayeos72 op 12-04-2017 22:38 ]
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Dat was een korte poll.... 😂phoentje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:44:Maandag 01-05-2017 - Paul Ricard- GT3
Event & Time schedule
19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race
INSCHRIJVEN t/m 30 april
Host Settings
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
- Practice1: 30MIN
- Qualify 2: 30MIN
- Race: 30 LAPS
- Weather: Clear
- Time of the day: 12:00
- Air Temp: : tba
- Fuel: 100% Fuel
- Tyre wear: Real tire usage
- Tyre blankets: On
- Damage: 20%
- Grip Level: 100%
- Max Players: tba
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Channel: Assetto Corsa
Server / Championship statistics & Standings:
- http://assetto-corsa.tk (Live timing, standings etc.)
Required Downloads / Mods:
- [center][h1]Optional Mods:[/h1][/center]
- http://www.racedepartment.com/downloads/pitconfig.8032/
- http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Extra info:
- INSCHRIJVEN VIA Deze LINK
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
- Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
- Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
- De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
Jammer dat het paul is geworden... ben er niet bij dan.. 😭😭
Have fun...
Een simulatie track in een simulatiespel. We zitten wat lijntjes uit en daar moet je binnen blijven...dit is zo'n non-track..
Maar hé, ik ben in de minderheid, maar het komt het dan net goed uit, dat ik dan een crematie heb...
Maar hé, ik ben in de minderheid, maar het komt het dan net goed uit, dat ik dan een crematie heb...
Whut ... noujazegpromise2die4 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:28:
Ff voor de tweakers die ERS endurance rijden....
Er is gisteren besloten met alle kampioenschappen te stoppen en ze gaan in overleg om het 1 en ander te veranderen.. ect ect ect...
Nu weet ik dat vele al niet meer terug zouden keren, omdat het slecht georganiseerd is en ze enkele personen niet echt sociaal vinden, maar voor de gene die dat wel wouden doen... het heeft geen zin meer there done 😧😧😧

Ik kan niet voor een ander spreken, maar het was wellicht té georganiseerd juist, het moest éxact zo en niet anders. Het is daardoor wel hoog ipv laagdrempelig (Simsync, login via PM, alle voorwaarden ondertekenen, verplicht op teamspeak, maar niet tijdens de race, verplicht je eigen naam enz) en dat geeft dus al wat wrijving op voorhand. We komen gewoon rijden voor ons plezier, niet om te zitten te stressen. Maar het heeft ook zeker wel positieve zaken, zoals rijden met eigen skins en iig geen kloothommels ertussen die maar wat raak butsen. Echter gaat dat hier op GoT eigenlijk ook best aardig en hier is het wel laagdrempelig, alle benodigdheden in 1 post. Ook is het niet verplicht, maar leuk als je joined! Dat geeft iedereen een kans, ligt een baan/auto je niet, joh sla je een keer over, of rij met een auto die je wel ligt.
Anyway, ik zou het graag afmaken. Had vooral zin in Silverstone en Le Mans. Daarna maar weer zien. Maargoed, het is definitief over?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Heb ik niet, maar komt wel goed. Pas me wel aan totdat ik mn pace op orde hebpromise2die4 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:54:
als je dashmeter pro gebruikt kun je ook op dashmeter pro de gele en blauwe vlaggen activeren heen als je dan een beetje grote tablet heb 8 inch of groter dan zie je dat blauwe en gele echt wel knipperen,...
Eens alpha, dit hadden de vaste leden al vermeld maar de crew luisterde niet he en dan gebeurd dit dus.. en er zijn vele crew leden daar maar er is er maar 1 die denkt alles te kunnen maken.. als hij groen zegt mag je heen rood zeggen... rene kent hem wel haha...
Tis jammer het is gebeurd en hopelijk leren ze er van, maar denk het niet haha..
En qua inschrijven ect ect is maar 1x daar moet je even doorheen. Maar dat uitschrijven en verplicht mee doen ja dat werkt nietvdat wisten ze maar goed toch doen he...
Ben benieuwd wat ze nu gaan brengen, maar vele zullen niet meer komen en zullen ze weer met het oude groepje verder gaan... and the story continues for a loooong time 😂😂
Persoonlijk rijd ik dit jaar nog mee als premium en dan is dat ook over en blijf ik junior... en verder kijken wat rene en mike gaan bouwen. Zal vast goed komen...
Tis jammer het is gebeurd en hopelijk leren ze er van, maar denk het niet haha..
En qua inschrijven ect ect is maar 1x daar moet je even doorheen. Maar dat uitschrijven en verplicht mee doen ja dat werkt nietvdat wisten ze maar goed toch doen he...
Ben benieuwd wat ze nu gaan brengen, maar vele zullen niet meer komen en zullen ze weer met het oude groepje verder gaan... and the story continues for a loooong time 😂😂
Persoonlijk rijd ik dit jaar nog mee als premium en dan is dat ook over en blijf ik junior... en verder kijken wat rene en mike gaan bouwen. Zal vast goed komen...
psssst .. tis Alfa van dat automerk jeweetwel

tsss .. wat een verhaal .. tuurlijk, er zit veel tijd in van de organisatie, van de website, dat moet je zeker niet onderschatten, maar het is best een hell of a job om animo te krijgen en dan te behouden, dan moet je wel oppassen dat je straks niet met 4 man zitten blijft .. (of één)dit hadden de vaste leden al vermeld maar de crew luisterde niet he en dan gebeurd dit dus.. en er zijn vele crew leden daar maar er is er maar 1 die denkt alles te kunnen maken.. als hij groen zegt mag je heen rood zeggen... rene kent hem wel haha...
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Anyway, ik heb me vanavond eens even zitten vermaken op Daytona! weer eens wat anders! 
wie hem ook eens wil proberen .. Daytona Roadcourse 0.95
Baan is mooi en functioneel lijkt hij ook prima. Best wel technisch baantje als je voor een scherpe tijd gaat, maar goed te doen. Hij is low-risk dus lage instapmoeilijkheidsgraad, dus niet zo risicovol als Bathurst of Nordschleife, ook geen grindbakken tegengekomen, dus makkelijk voor iedereen om te joinen. Nice graphics.
en the real deal ...
en de kwalificatie ..
IRL GT3 tijden 1:43/1:44 ... mijn tijd 1:46:351 dus behoorlijk realistisch qua rijervaring denk ik
Het wordt trouwens wel tijd dat de Ford GT40 2016 er eens bij komen zou ..
Er is wel een mod te koop voor $11
wie hem ook eens wil proberen .. Daytona Roadcourse 0.95
Baan is mooi en functioneel lijkt hij ook prima. Best wel technisch baantje als je voor een scherpe tijd gaat, maar goed te doen. Hij is low-risk dus lage instapmoeilijkheidsgraad, dus niet zo risicovol als Bathurst of Nordschleife, ook geen grindbakken tegengekomen, dus makkelijk voor iedereen om te joinen. Nice graphics.
en the real deal ...
en de kwalificatie ..
IRL GT3 tijden 1:43/1:44 ... mijn tijd 1:46:351 dus behoorlijk realistisch qua rijervaring denk ik
Het wordt trouwens wel tijd dat de Ford GT40 2016 er eens bij komen zou ..
Er is wel een mod te koop voor $11
[ Voor 70% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-04-2017 00:09 ]
Ja je kwam al wel redelijk mee. En oefening baart kunst. haha Maar de oude bakkies zijn hier jammer genoeg niet zo populair. Moet teveel in gewerkt worden denk ik.Barns schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:03:
Net ff op de GoT Fun Server gereden, thanks voor het hosten. Alle banden nieuw voor me en alle auto's nieuw, dus ik was bij lange na niet consistent genoeg. Goed gereden de anderen! Kreeg net belangrijk telefoontje, dus moest leaven aan het einde.
Is het misschien een idee om multi class te gaan rijden. Ik begin de GT3 wel een beetje saai te vinden.
Niet dat ik af ga haken, veel te gezellig, maar ik dacht gooi eens een balletje op.
Niet dat ik af ga haken, veel te gezellig, maar ik dacht gooi eens een balletje op.
sorry alfa hahaha 😆Alfa90_Buttje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:20:
[...]
psssst .. tis Alfa van dat automerk jeweetwel![]()
[afbeelding]
[...]
tsss .. wat een verhaal .. tuurlijk, er zit veel tijd in van de organisatie, van de website, dat moet je zeker niet onderschatten, maar het is best een hell of a job om animo te krijgen en dan te behouden, dan moet je wel oppassen dat je straks niet met 4 man zitten blijft .. (of één)
En ik onderschat het zeker niet ze doen echt hun best alleen ja soms is het wel handig naar de leden te luisteren...
Ben helaas wel gekicked... beetje jammer.. en zonde van me 20 euro die ik ze gegeven heb haha
Maar goed het is jammer maar het zij zo...
Zeker goed idee..bazzard schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:09:
Is het misschien een idee om multi class te gaan rijden. Ik begin de GT3 wel een beetje saai te vinden.
[ Voor 29% gewijzigd door PRM2D4 op 13-04-2017 10:40 ]
whut .. je bent echt gekicked?! Moeten wij ons zorgen gaan maken ?! 
Onder uitslagen staat alleen nog maar RF2 Nissan GT500 ... zijn de Endurance uitslagen gewist?
Onder uitslagen staat alleen nog maar RF2 Nissan GT500 ... zijn de Endurance uitslagen gewist?
Nee het is niet over bij ERS, ze zijn overgestapt naar Rfactor na dat 90% van de premium leden hierom gevraagd te hebben. Er wordt nu 1 keer in de week gereden op de donderdag. Je kunt je hiervoor gewoon inschrijven nog steeds.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:05:
[...]
Whut ... noujazeg![]()
![]()
Ik kan niet voor een ander spreken, maar het was wellicht té georganiseerd juist, het moest éxact zo en niet anders. Het is daardoor wel hoog ipv laagdrempelig (Simsync, login via PM, alle voorwaarden ondertekenen, verplicht op teamspeak, maar niet tijdens de race, verplicht je eigen naam enz) en dat geeft dus a....
Jij loopt het hardst te zeiken terwijl je niet eens rijdt bij de club van ERS en je loopt hier echt een slechte naam te creëren. Ik heb het voor je nagevraagd en dat is dus de reden dat je gewoon niet meer welkom bent. Registreer je ook niet onder een andere naam zoals je net hebt gedaan vooral.promise2die4 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:09:
[...]
sorry alfa hahaha 😆
En ik onderschat het zeker niet ze doen echt hun best alleen ja soms is het wel handig naar de leden te luisteren...
Maar goed het is jammer maar het zij zo...
Vind het alleen wel triest dat ze me account hebben gewist haha.. kunnen dus slecht tegen kritiek en grapjes haha.. en daar betaal je dan 20 euro voor hahaha stelletje boefjes zijn het...
En niet slim want nu hebben ze weer een lid minder hahaha..
Maar einde ers... dit zegt genoeg denk ik zo 😊 beetje jammer
[...]
Zeker goed idee..
wow doe is relaxt man,... ik zeik op niemand ik geef een mening en dat mag toch wel daarbij geef ik antwoorden op vragen die mensen stellen.. Daarbij rij ikwel bij ERS ik ben zelfs premium lid dus je navraag en antwoord daarop klopt nietflexity schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:19:
[...]
Jij loopt het hardst te zeiken terwijl je niet eens rijdt bij de club van ERS en je loopt hier echt een slechte naam te creëren. Ik heb het voor je nagevraagd en dat is dus de reden dat je gewoon niet meer welkom bent. Registreer je ook niet onder een andere naam zoals je net hebt gedaan vooral.
Wel apart dat je trouwens weet dat ze naar Rfactor ovestappen, maar moet navragen waarom ik gekicked ben,... en dat ik me aangemeld heb met een andere naam,...m.a.w. je bent dus een moderator van ERS?
en ik heb me zeker onder een andere naam aangemeld omdat het vreemde zaak is dat jullie dit doen,.. geef dan op zijn minst die 20 euro terug of stuur even een PM is wel zo netjes toch
snap best dat ze gefrustreerd zijn en dat op ieamnd willen afreageren no problem i can take it
maar klaar zo vind wel best hier is het toch veel gezelliger...
[ Voor 21% gewijzigd door PRM2D4 op 13-04-2017 13:30 ]
goed en dit allemaal gezegd hebbende ............................
laten we het onderwerp ERS los.
laten we ons focussen op de fun server voor vanavond
de hot competitie Paul richard
en de vraag combi klasse
.
laten we het onderwerp ERS los.

en de vraag combi klasse
.
Dat lijkt me ook een beter plan heren, de eigen kampioenschap die hier gehouden wordt organiseren. !
helemaal mee ees JW,.... en flex ik bedoel het heus niet rot maar soms kun je dingen niet anders typen en wordt dat soms verkeerd gelezen,..JW van Wijngen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:25:
goed en dit allemaal gezegd hebbende ............................
laten we het onderwerp ERS los.![]()
![]()
en de vraag combi klasse
![]()
.
Om een modbreak te voorkomen moeten we het onderwerp ERS maar verder loslaten denk ik. Het is jammer, maar vanwege het gedoe bij de vorige race niet vreemd in mijn optiek
@ontopic: Multiclass is erg leuk, maar je hebt dan eigenlijk wel een grote groep vaste rijders nodig, anders word de strijd per klasse erg beperkt. Het is natuurlijk allemaal het proberen waard, maar ik denk dat er wel kritisch gekeken moet worden naar de uitkomsten hiervan...
Mijns inziens is met een grote groep allemaal dezelfde (klasse) auto rijden toch echt het leukste, omdat je dan veel meer competitie onderling hebt
@ontopic: Multiclass is erg leuk, maar je hebt dan eigenlijk wel een grote groep vaste rijders nodig, anders word de strijd per klasse erg beperkt. Het is natuurlijk allemaal het proberen waard, maar ik denk dat er wel kritisch gekeken moet worden naar de uitkomsten hiervan...
Mijns inziens is met een grote groep allemaal dezelfde (klasse) auto rijden toch echt het leukste, omdat je dan veel meer competitie onderling hebt
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wijze worden ricardo... sluit me erbij aan...
En idd een van multiclass lijkt mij zeker een goed idee im in 😊
En idd een van multiclass lijkt mij zeker een goed idee im in 😊
en welke andere klasse dan ?
LMP is geloof ik alleen maar porsche 919 2015 en 2016
anders evt. gt2 maar die zijn niet heel veel sneller wat passeren wer lastiger gaat maken
anders evt. gt2 maar die zijn niet heel veel sneller wat passeren wer lastiger gaat maken
LMP dan, zijn in mijn ogen wel leukere auto's.
Lmps zijn zeker een aanrader maar gt2 zou ook leuk zijn... heb je volle bak 😊
Het is natuurlijk dmv mods mogelijk om meerdere LMP auto's in het spel erbij te zetten, maar dit zal dan wel goed gekozen moeten worden.johnnyverhoeff schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
en welke andere klasse dan ?
Dannog blijf je wel met het feit dat de strijd per klasse wel minder wordt...
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
klopt, alles heeft voordelen en nadelen. Ik denk dat je wel meer dynamiek krijgt tijdens een race.
En zijn goed gevulde starting grids.
En zijn goed gevulde starting grids.
multi-class is wel leuk maar je hebt gewoon minder mensen om mee te racen, ik zou eerder kiezen voor 2 races met reverse grid.
Oeh Jos dat is idd ook wel een leuk idee!
misschien nog een optie is om de ballast functie van AC te gebruiken,... of is dat teveel werk voor een admin op de server??
Joss start gewoon iedere race achteraan het veld, problem solved
Ik zat al eens mij te verwonderen hoeveel Groep C wagens er in AC zitten.
Dus even op Wikipedia en YouTube zitten neuzen.
Le Mans 1990 (willekeur).
* Mazda 787B (90&91)
* Mercedes Benz Sauber C9 (89)
* Porsche 962C (Long & Short)
Mis ik nog de;
Nissan R90CD en de R89C, ik dacht dat die r was als mod, kan hem niet vinden iig.
Jaquar XJR12, deze was er als skin voor de mod 787B?
Zag op het utubefilmpje geen GT's, maar de Porsche 935 MOBY DICk zou in aanmerking kunnen komen, maar tegen wie en wat?
Zo einde van deze brainfart.
* Mazda 787B (90&91)
Mis ik nog de;
Nissan R90CD en de R89C, ik dacht dat die r was als mod, kan hem niet vinden iig.
Zag op het utubefilmpje geen GT's, maar de Porsche 935 MOBY DICk zou in aanmerking kunnen komen, maar tegen wie en wat?

De GT klasse op LeMans is pas in 1993 geintroduceerd (vanwege kostenbesparing en meer affiniteit met de auto's die op LeMans reden). In 1990 reden er eigenlijk alleen maar prototypes mee in 3 klasses. Group C1, Group C2 en IMSA GTP waren toen de klasses. Daarnaast waren de verschillen tussen de auto's best groot. De 787B was helemaal niet zo snel over een rondje, ze hebben LeMans in 1991 ook alleen gewonnen omdat de Mercedesen veel problemen hadden met hun betrouwbaarheid (iest wat niet in AC zit). Grootste nadeel van de 787B was eigenlijk dat die ontworpen was voor LeMans zonder chicanes. Alleen in 1990 werd Lemans dus aangepast met die 2 chicanes voor de veiligheid.Kayeos72 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:21:
Ik zat al eens mij te verwonderen hoeveel Groep C wagens er in AC zitten.
* Mazda 787B (90&91)
Mis ik nog de;
Hier kan je het hele veld zien:
http://www.racingsportsca...o/Le_Mans-1990-06-17.html
** Transmitting Brainfart #2**
GT2 / GTLM race/ kampioenschap
Banen:
- Daytona
Wagens:
- BMW M3 GT2
1245kg 485bhp 2.56kg/hp
- Chevrolet Corvette C7r
1320kg 495bhp 2.66kg/h
- Ferrari 458 GT2
1245kg 470bhp 2.65kg/hp
- Ford GTE LMS
1370kg 620bhp 4.8kg/cv (?)
- Lamborghini Huracan ST
1270kg 620bhp 1.04kg/hp
- Porsche 911 RSR 2017
1245kg 510bhp 2.49kg/hp
Late edit:
- Renault RS01
1120kg 550hp 2.04kg/cv (?)
Er zijn er dus 3 4 die gelijkgetrokken moeten worden, tenminste als er animo voor is.
(en gek genoeg is de Porsche het snelste..offline)
** end of Brainfart

Banen:
- Daytona
Wagens:
- BMW M3 GT2
1245kg 485bhp 2.56kg/hp
- Chevrolet Corvette C7r
1320kg 495bhp 2.66kg/h
- Ferrari 458 GT2
1245kg 470bhp 2.65kg/hp
- Ford GTE LMS
- Lamborghini Huracan ST
1270kg 620bhp 1.04kg/hp
- Porsche 911 RSR 2017
1245kg 510bhp 2.49kg/hp
Late edit:
- Renault RS01
1120kg 550hp 2.04kg/cv (?)
Er zijn er dus 3 4 die gelijkgetrokken moeten worden, tenminste als er animo voor is.
(en gek genoeg is de Porsche het snelste..offline)
** end of Brainfart

[ Voor 10% gewijzigd door Kayeos72 op 13-04-2017 18:55 ]
doen we er ook nog 300 kilo in de achterbak der bijAlfa90_Buttje schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:14:
Joss start gewoon iedere race achteraan het veld, problem solved
denk dat ie dan nog wint eigenlijk hahaha...
ongetwijfeld
/me doet ook een duit in het zakjeKayeos72 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:18:
** Transmitting Brainfart #2**![]()
Banen:
- Daytona
Wagens:
- BMW M3 GT2
1245kg 485bhp 2.56kg/hp
- Chevrolet Corvette C7r
1320kg 495bhp 2.66kg/h
- Ferrari 458 GT2
1245kg 470bhp 2.65kg/hp
- Ford GTE LMS
- Lamborghini Huracan ST
1270kg 620bhp 1.04kg/hp
- Porsche 911 RSR 2017
1245kg 510bhp 2.49kg/hp
Er zijn er dus 3 die gelijkgetrokken moeten worden, tenminste als er animo voor is.
** end of Brainfart
Je kunt ook nog een historic DTM organiseren, met
- Alfa 155 V6 Ti,
- BMW e30,
- Ford Sierra Cosworth (is als Mod beschikbaar)
- Mercedes Benz 190E,
- Opel Calibra (is als Mod beschikbaar)
En de 155 is geen 4x4 meer, maar RWD dus dat is niet geheel correct, maar wel bruikbaar.
en ik heb de Vectra erbij. Maar de Calibra (4x4) die is er ook? hmmm..top!
Ik voel een dtm kampioenschapje aankomen of desnoods keer een race avondje met dtmetjes 😄
Nouja als het een mod is, issie al vrij oud dus zal qua 4×4 wel hetzelfde lot gehad hebben als de Alfa en dat is zelfs nog een Kunos auto!! Maar ga donuts en burnouts maken, dan zie je gauw genoeg of er banden blauw blijven.Kayeos72 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:43:
en ik heb de Vectra erbij. Maar de Calibra (4x4) die is er ook? hmmm..top!
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-04-2017 18:15 ]
Server gaat dadelijk op. Zal de practise van race 1 wat korter maken. Denk niet dat er veel nodig is. En download ook even deze baan dan kunnen we daar na de laatste race nog even op keten. Ben benieuwd hoeveel er op de kruising elkaar tegen komen. haha
http://www.racedepartment...ds/circuit-super-8.14777/
http://www.racedepartment...ds/circuit-super-8.14777/
DutchDevil79 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:11:
Dag: Donderdag 13-04-2017
Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:149.210.183.21
Race 1:
Ford F350 Stair truck op Brands Hatch Indy
Kwalificatie: 20 min
Race laps: 10
Race 2:
Lotus Evora GTC op Cadwell Park
Kwalificatie: 30 min
Race 3:
Veloce GTS-8 op Tor Poznan
Kwalificatie 30 min.
Benodigde downloads:
Ford F350 Stair Truck:
http://www.racedepartment...d-f350-stair-truck.14770/
Cadwell Park:
http://www.racedepartment.com/downloads/cadwell-park.11507/
Veloce GTS-8:
http://www.racedepartment.com/downloads/veloce-gts-8.9828/
Tor Poznan:
http://www.racedepartment...ads/tor-pozna%C5%84.6118/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Hi guys,
Voor de allround championship is de server op Daytona Road ook weer online.
Reminder, dit is een multi class een uurs race.
Let op! Er is net een update voor Daytona Road binnen, dus die moet je gebruiken.
Oefen sessies voor 30 minuten kwali en 30 minuten race.
Kies een van de klasses, de volgens (op Sebring) kies je de andere klasse.
Let op! Er is net een update voor Daytona Road binnen, dus die moet je gebruiken.
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
Na het weekend openen de inschrijvingen van het virtuele BMW M235i kampioenschap. Vorig jaar ook aan mee gedaan. Kost 25 euro dit jaar om mee te mogen doen maar dan krijg je wel vrij kaartjes voor de 24H van Spa voor. En als je kampioenschap wint mag je in een BMW M235i op Spa testen bij een echt team. Wel een mooie prijs lijkt me. Vorig jaar had Viggen die nog bijna gewonnen.
Beetje info erover:
http://www.autosportwerel...arten-dit-weekend-in-spa/
Beetje info erover:
http://www.autosportwerel...arten-dit-weekend-in-spa/
Ik ga proberen mee te doen Jiltjes, al zal het met weinig oefening zijn maar ken de auto's goed en de baan redelijk.
Ik heb net de daytona mod gedownload.Jiltjes schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:05:
Hi guys,
Maar elke keer als ik jullie server join, krijg ik checksum failed en een kick.
Ik heb de nieuwste AC en alle files gevalideerd via steam.
Ik heb geen idee waarom dit gebeurt.
Welke auto's kun je kiezen? Misschien een mod er tussen??
Gewoon de auto's van kunos, 919, 911 rsr en de Corvette c7 r
deze gedownload via race department: http://www.racedepartment...aytona-roadcourse.132811/
stond in de post van jiltjes
Ik heb het zelfde probleemjohnnyverhoeff schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:42:
[...]
Ik heb net de daytona mod gedownload.
Maar elke keer als ik jullie server join, krijg ik checksum failed en een kick.
Ik heb de nieuwste AC en alle files gevalideerd via steam.
Ik heb geen idee waarom dit gebeurt.

Volgens mij waren er 2 versies van Daytona op Racedepartement ..
Ik zal zo even een GoT Fun Server hosten
edit: up ! down
GoT Fun Server
track: Daytona Roadcorse 0.96
GT3 diversen
Teamspeak @ 149.210.183.21
Qualy: 50 minuten
Race: 15 ronden
Benodigdheden: Daytona Roadcourse 0.96
Ik zal zo even een GoT Fun Server hosten
edit: up ! down
GoT Fun Server
track: Daytona Roadcorse 0.96
GT3 diversen
Teamspeak @ 149.210.183.21
Qualy: 50 minuten
Race: 15 ronden
Benodigdheden: Daytona Roadcourse 0.96
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 21:11 ]
Dat komt omdat er net weer een nieuwe versie is. Ik update hem nu.johnnyverhoeff schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:30:
deze gedownload via race department: http://www.racedepartment...aytona-roadcourse.132811/
Sorry voor de overlast!
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
Apart.. maar er zijn 2 versies dus download je die andere ff en kijken wat er dan gebeurd 😊johnnyverhoeff schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:30:
Edit; zie post van Jiltjes 😊
[ Voor 5% gewijzigd door PRM2D4 op 14-04-2017 19:59 ]
Geen overlast hoor.Jiltjes schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:58:
[...]
Dat komt omdat er net weer een nieuwe versie is. Ik update hem nu.
Sorry voor de overlast!
Ik dacht ik meld het alleen effe, want blijkbaar hadden meer er last van
Top helemaal goed!johnnyverhoeff schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:03:
[...]
Geen overlast hoor.
Ik dacht ik meld het alleen effe, want blijkbaar hadden meer er last van
Hij zou het nu weer moeten doen!
ik krijg weer een checksum failed als ik met de Ferrari 488 probeer te joionen, terwijl ik zelf host ?!?! 
En ik kom niet boven 35fps uit .. driver blijft in idle mode draaien i.p.v. omhoog te clocken
ff driver update en dan reboot, server is met 5 minuutjes weer up
up! en 60 fps gecapped
Nu heb ik de Ferrari, heeft JohhnyV checksum mismatch

En ik kom niet boven 35fps uit .. driver blijft in idle mode draaien i.p.v. omhoog te clocken
up! en 60 fps gecapped

Nu heb ik de Ferrari, heeft JohhnyV checksum mismatch
[ Voor 61% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 20:52 ]
net met de lambo erin en nu krijg ik checksum failedAlfa90_Buttje schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:36:
ik krijg weer een checksum failed als ik met de Ferrari 488 probeer te joionen, terwijl ik zelf host ?!?!
up! en 60 fps gecapped
wtf .. probeer eens een andere auto?!
[ Voor 72% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 20:53 ]
Die mod baantjes hebben wel vaak wat ellende hoor..
Kom er nu helemaal niet meer in ook.
Kom er nu helemaal niet meer in ook.
[ Voor 28% gewijzigd door -Sander- op 14-04-2017 20:55 ]
ja bij mij doet ie het nu juist
ik zag je wel even staan ar33 .. ik gooi de ferrari er wel even uit anders
er zaten skins bij van ERS .. die gooi ik eruit nu
ik zag je wel even staan ar33 .. ik gooi de ferrari er wel even uit anders
er zaten skins bij van ERS .. die gooi ik eruit nu
[ Voor 75% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 20:57 ]
met de porker ook niet 
beetje huilen met de pet op
beetje huilen met de pet op
[ Voor 40% gewijzigd door JohnnyV op 14-04-2017 20:55 ]
moment, even de ERS skins uitroeien 
ik denk dat ik ze nu heb !!
ik denk dat ik ze nu heb !!
[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 21:04 ]
GTHQ dan maar ? Die server doet het wel lijkt het.
ja doe maar dan, volgens mij had ik alle ERS skins eruit, alles Kunos .. maar apparently they did some more damage
Waarom denk je dat die skins t probleem zijn dan ?
nouja die hebben jullie niet
http://www.racedepartment...-roadcourse.14277/history
stelletje eikels, ze hebben 0.96 en versie 0.96 .. 2 releases op 1 dag !! Laat ik nou net de oude hebben
stelletje eikels, ze hebben 0.96 en versie 0.96 .. 2 releases op 1 dag !! Laat ik nou net de oude hebben

[ Voor 89% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 21:14 ]
ik heb nu 0.96 van Yesterday at 18:57 993 downloads. .. 1 bestand verschil 
ik start mijn servertje nu weer even up als GTHQ toch ook niet wil.
GTHQ doet het hier nu ook, maar kom mijn eigen servertje niet op
GTHQ it is!

ik start mijn servertje nu weer even up als GTHQ toch ook niet wil.
GTHQ doet het hier nu ook, maar kom mijn eigen servertje niet op
GTHQ it is!

[ Voor 33% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 21:23 ]
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:12:
nouja die hebben jullie niet

die nieuwe was er toen nog niet slimkees!
rij ik me auto aan puin omdat ik met 1 oog naar jouw post kijk
fijn te weten dat die 919 een KERS knop heeft
[ Voor 73% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-04-2017 22:09 ]
Hahaha lekker bezig kerel haha... 😉Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:46:
die nieuwe was er toen nog niet slimkees!
genoeg assetto hier toch met de fun race op donderdag en kampioenschappen van rene en GTHQ
Ik doe niet mee met die competities enzo, rij alleen beetje voor mijn plezier. Moet zeggen dat ik die rFactor ook wel fijner vind dan die AC. AC ziet er grafisch wel iets mooier uit.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Net even wat getest op Paul Ricard, wat een baan... Lijkt met op een parkeerplaats met veel lijnen. Moest toch echt even opzoeken of de baan echt was, zeer inspiratieloos...
Toch even een paar ronden achter ivo aan, was close, tussen de >1 tot maximaal 2 seconden ronde na ronde.
Toch even een paar ronden achter ivo aan, was close, tussen de >1 tot maximaal 2 seconden ronde na ronde.
T probleem met die baan is, vind ik, dat er 1000 en 1 variaties van zijn en t wordt aangeven met 3 pionnetjes.
Zeker lastig om te leren voor t eerst
Zeker lastig om te leren voor t eerst
Vanavond bij GTHQ eindelijk weer eens met Viggen online gereden
http://managerdc2.rackservice.org:50303/sessionstat
prachtig gevecht tussen Viggen, JohhnyV en yours truly
ar33 aka Sander heeft volgens mij zijn eerste race gewonnen !!
http://managerdc2.rackser...ondetails?sessionid=1038#
ik had nog een 1:29.475 op Daytona met de Porsche 919 Hybrid, met 364kmh in de toerenbegrenzer!

http://managerdc2.rackservice.org:50303/sessionstat
prachtig gevecht tussen Viggen, JohhnyV en yours truly
ar33 aka Sander heeft volgens mij zijn eerste race gewonnen !!
http://managerdc2.rackser...ondetails?sessionid=1038#
ik had nog een 1:29.475 op Daytona met de Porsche 919 Hybrid, met 364kmh in de toerenbegrenzer!

[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-04-2017 01:31 ]
ik heb even met Gerard meegekeken ... een chaotisch ding die baan.bazzard schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:44:
Net even wat getest op Paul Ricard, wat een baan... Lijkt met op een parkeerplaats met veel lijnen. Moest toch echt even opzoeken of de baan echt was, zeer inspiratieloos...
Gerard rijdt wel strakke lijnen .. dat dan weer wel
Raar he haha
Dat is zeker waar... rfactor is ook een game dat door vele racers gespeeld wordt.. maar goed het oog wil ook wel wat toch 😊MrMarcie schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:42:
[...]
Ik doe niet mee met die competities enzo, rij alleen beetje voor mijn plezier. Moet zeggen dat ik die rFactor ook wel fijner vind dan die AC. AC ziet er grafisch wel iets mooier uit.
Dat is een andere variatie van de baan, buttje.
Maar Gerard reed wel aardig ja.
Maar Gerard reed wel aardig ja.
meen je niet 
kunnen we nog switchen?? .. Daytona rijdt wel aardig

kunnen we nog switchen?? .. Daytona rijdt wel aardig
[ Voor 66% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-04-2017 00:16 ]
Afgelopen week ben ik weer gestart en ik krijg de Mercedes SLS GT3 niet voor elkaar op Vallelunga. Met de BMW Z4 knal ik de bochten door, maar de Mercedes stuurt lang niet zo scherp en heeft veel minder grip (niet spinnen, maar anders). Ik dacht aan overstuur. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd, maar ik moet erg veel moeite doen om een 1.39.xx ermee te rijden. Met de BMW gaat dat al snel naar een 1.38.xx, en die rijdt echt heerlijk. Bijvoorbeeld daarmee kun je eerste twee bochten volgas. Met de Mercedes bij lange na niet. Volgens mij is er dan iets goed mis met de afstelling van de Mercedes? Ook met de default setup kan ik die eerste bocht (lang) niet volgas door.
Bedoel je rFactor 1 of 2? Want met Factor 2 vind ik qua graphics prima. (2 video's van mij, m'n eerste meters met rFactor 2)promise2die4 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:51:
[...]
Dat is zeker waar... rfactor is ook een game dat door vele racers gespeeld wordt.. maar goed het oog wil ook wel wat toch 😊
...
Iedereen van ons die wel meedoen met die competities rijden ook gewoon voor hun plezier hoor.MrMarcie schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:42:
[...]
Van Mercedes moet je wel de AMG GT3 hebben, de SLS GT3 is volgens mij inderdaad niet competitief t.o.v. de andere GT3's.Luxicon schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 04:52:
Afgelopen week ben ik weer gestart en ik krijg de Mercedes SLS GT3 niet voor elkaar op Vallelunga. Met de BMW Z4 knal ik de bochten door, maar de Mercedes stuurt lang niet zo scherp en heeft veel minder grip (niet spinnen, maar anders). Ik dacht aan overstuur. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd, maar ik moet erg veel moeite doen om een 1.39.xx ermee te rijden. Met de BMW gaat dat al snel naar een 1.38.xx, en die rijdt echt heerlijk. Bijvoorbeeld daarmee kun je eerste twee bochten volgas. Met de Mercedes bij lange na niet. Volgens mij is er dan iets goed mis met de afstelling van de Mercedes? Ook met de default setup kan ik die eerste bocht (lang) niet volgas door.
Ik heb enige tijd geleden een life-time abo op rFactor2 gekocht, maar na een paar rondjes dancing on ice was ik er wel klaar mee. Krijg te sterk het gevoel dat het weghalen van grip een doel is geworden om simulatie te bereiken.
Rfactor 1 en 2.... 2 ziet er wel weer wat beter uit dan 1 uiteraard, maar is niet te verglijken met AC die blijft grafisch mooier.Luxicon schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 04:52:
[...]
Bedoel je rFactor 1 of 2? Want met Factor 2 vind ik qua graphics prima. (2 video's van mij, m'n eerste meters met rFactor 2)
rf2 moet je wel eerst de baan inrubberen voor je goede grip hebt, maar tis lang geleden dat ik rf2 gespeeld, ik ga kijken of ie nog leuk is zodra de update met VR support komt.
Ah, ik ben even op Youtube gaan kijken als extra check, maar daar komt diegene wel volgas, en met gemak, die bocht door. Zie 3:50. Deze auto is nodig om goed voor elkaar te hebben in de carrière mode, als ik alles met 90% a.i. halen wil.lezut schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:55:
[...]
Van Mercedes moet je wel de AMG GT3 hebben, de SLS GT3 is volgens mij inderdaad niet competitief t.o.v. de andere GT3's.
Ik heb enige tijd geleden een life-time abo op rFactor2 gekocht, maar na een paar rondjes dancing on ice was ik er wel klaar mee. Krijg te sterk het gevoel dat het weghalen van grip een doel is geworden om simulatie te bereiken.
...
Staan je instellingen dan wel goed, want die bocht moet je idd gewoon met volgas kunnen halen...Luxicon schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:00:
[...]
Ah, ik ben even op Youtube gaan kijken als extra check, maar daar komt diegene wel volgas, en met gemak, die bocht door. Zie 3:50. Deze auto is nodig om goed voor elkaar te hebben in de carrière mode, als ik alles met 90% a.i. halen wil.![]()
[video]
Geen idee, maar met de Z4 gaat dat prima. Eerder had ik er ook problemen mee, maar dit is zo gebleven na een verse installatie. Of moet ik speciaal voor de Mercedes, de instellingen aanpassen.promise2die4 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:16:
[...]
Staan je instellingen dan wel goed, want die bocht moet je idd gewoon met volgas kunnen halen...
...
Nee maar het kan zijn dat je de instellingen van je stuur en pedalen ect nog niet heb goed gezet...
Ik heb namelijk mijn standaard instellingen moeten aanpassen want anders reed het inderdaad voor geen drol 😊
Ik heb namelijk mijn standaard instellingen moeten aanpassen want anders reed het inderdaad voor geen drol 😊
Dinsdag 18 april 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Daytona Road (download laatste versie!!) LINK
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.
Welke klasse / auto gaan jullie rijden aankomende dinsdag? Dan weet ik hoeveel auto's ik in de server moet proppen, van welke klasse.
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.
Welke klasse / auto gaan jullie rijden aankomende dinsdag? Dan weet ik hoeveel auto's ik in de server moet proppen, van welke klasse.
Ik doe mee met de 919.
Mandatory pitstop betekend verplicht banden wissel en/of tanken ?
Oeh dat is een goede! Iig een banden wissel!johnnyverhoeff schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:35:
Ik doe mee met de 919.
Kun je gewoon meedoen? Want ik herinner me bij jullie server een soort inschrijving nodig is?Jiltjes schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:19:
Dinsdag 18 april 2017
...
Ligt het aan mij of is het inschrijfformulier geblokkeerd?phoentje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:44:Maandag 01-05-2017 - Paul Ricard- GT3
Event & Time schedule
19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race
INSCHRIJVEN t/m 30 april
Host Settings
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
- Practice1: 30MIN
- Qualify 2: 30MIN
- Race: 30 LAPS
- Weather: Clear
- Time of the day: 12:00
- Air Temp: : tba
- Fuel: 100% Fuel
- Tyre wear: Real tire usage
- Tyre blankets: On
- Damage: 20%
- Grip Level: 100%
- Max Players: tba
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Password: tweakers
Server / Championship statistics & Standings:
- http://assetto-corsa.tk (Live timing, standings etc.)
Required Downloads / Mods:
- [center][h1]Optional Mods:[/h1][/center]
- http://www.racedepartment.com/downloads/pitconfig.8032/
- http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Extra info:
- INSCHRIJVEN VIA Deze LINK
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
- Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
- Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
- De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
Steam - PTR83
Zou het op banden houden en tanken...
Zo en zo als je tankt koelen je banden af dus kun je beter nieuwe pakken 😊 want helaas zijn ze met pitstops in ac niet zo snel als in de f1 😂😂
Zo en zo als je tankt koelen je banden af dus kun je beter nieuwe pakken 😊 want helaas zijn ze met pitstops in ac niet zo snel als in de f1 😂😂