Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik had inderdaad het idee dat ik naar mezelf zat te kijken als ik mee had gedaan :P al zou het dan waarschijnlijk nog meer fouten gemaakt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door -Sander- op 10-04-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Ik had een veel betere race dan verwacht (3e!). Kon Ivo lang bijhouden maar uiteindelijk toch een uitstapje gemaakt waardoor ik aansluiting verloor. Toffe race!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

jammer Rene, was eenzame race zo. :|

De ferrari reed wel lekker rond, mits je em soepele inputs geeft.

wel een paar brown pants momentjes gehad, kerb geclipt in 130R en even oversteer moeten corrigeren :O

en een achterblijver die het nodig vond om langzaam door degner curve te gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 13:50
Op zich nog wel redelijk gereden ondanks de 100% GPU load en ~54fps en schokken tijdens de qualy. Vlak voor het einde van de qualy gauw van 2560x1440 naar 1920*1080 gegaan en dat liep beter, maar nou stonden alle apps dwars door me beeld .. dus op de stargrid gauw wat dingen uit gezet en opgeschoven dus toen ging het wel. Vervolgens kon ik de bordjes niet goed zien/lezen en remde ik prompt bij 50m i.p.v. 100m dus weer het grind in ... aaaarg |:(

maar verder ging het wel aardig :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Shva schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:05:
jammer Rene, was eenzame race zo. :|

De ferrari reed wel lekker rond, mits je em soepele inputs geeft.

wel een paar brown pants momentjes gehad, kerb geclipt in 130R en even oversteer moeten corrigeren :O

en een achterblijver die het nodig vond om langzaam door degner curve te gaan...
Ja echt balen. Zelfde strategie hadden we. Had nog spannend kunnen worden. Had minimaal tweede kunnen zijn.. Snap er niets van dat mn pit niets deed...

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
@ carlo... Volgende keer aan de kant met blauw. Scheelde serieus zo weinig of je had me dr afgetikt. Blauw is blauw niet voor niets of je nu denkt dat je sneller bent of niet. Je rijd niet voor niets op die plek.

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
CoronelHimself schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:49:
Hmmm uiteindelijk 11e, nadat iedereen zijn pitstops had gemaakt. ??Sprint race??Pitstop?? :P Lange tijd 8e gelegen, totdat ik een achterligger tegenkwam in het 1e deel van de dubbele linker voor het rechte stuk met de alternatieve pitstraat. Ik reed bijna achter op hem (lambo dacht ik) daarna iets te agressief op het gas waardoor ik nog net het gras raakte en meteen spinde. Verloor meteen 3 plaatsen, nou ja eerst 1 aan een geel wagentje, waar blijkbaar nog 2 anderen achteraan kwamen. Gelukkig konden zij me nog ontwijken, mijn excusus hier nog voor.
Ah, jah dat ging wel spaans, ik hield al links maar dat was nodig ook! :P

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:12
Zowaar een redelijk probleemloze race, ging redelijk gelijk op met Jur.
Tot mijn verbazing bleef Rene (te lang) staan bij z'n pitstop, daardoor als 2e de baan weer op gekomen en gebleven :)
Echt balen Rene, je kon em inderdaad goed bijhouden.

Bedankt voor het hosten iig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

-Sander- schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:57:
Ik had inderdaad het idee dat ik naar mezelf zat te kijken als ik mee had gedaan :P al zou het dan waarschijnlijk nog meer fouten gemaakt hebben.
Ik miste je al, samen glijden en maaien :)

Even een vraagje, was de stream stabiel en een beetje van kwaliteit (beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Nou hier ook een gezellige avond maar wel een k u t race... lag in het midden toen ik eerst vol de ankers in moest voor bas die de baan blokte. En daarna later jan willem tegen me aan knalde, waardoor ik spinde en rode bandjes had en dus 3e laatste lag.... gelukkig wel nog terug kunnen kruipen, maar ineens deed me rem het niet meer.. was een bug in assetto kon trappen wat ik wou maar hij remde voor geen meter meer... einde race dus..

Maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Heb me verder dik vermaakt....

Alleen wel 1 kleine opmerking, want ik zag vele met cut tracks ect sommige sneden hele stukken af, maar penalties werden er niet gegeven.. dus misschien idee om het nog realistischer te maken een pitlane appje te gebruiken 😊

Oja en lamp.. bedankt voor het snelle optreden en verwijderen van de kleuters 😉👍

En rene tnx for hosting en sterkte met je bekkie 😂😂

Till next time.

Ciao.

[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 11-04-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
ikzelf verremde me 2x bij de chicane voor start/finish waarbij ik de 2e keer voor Ruud(?) langs vloog buiten de baan en daarmee een plek won 8)7 maar die heb ik op het rechte eind weer voorbij gelaten, een beetje voorzichtig omdat ik niet wou dat er nog iemand van zou profiteren. Dus als iedereen oprecht raced ben je geen appje nodig. En die app is zelfs zo beroerd dat je soms net over de lijn gaat, met 1 wiel in het gras en dat wordt dan meteen als voordeel gezien en krijg je een waarschuwing/penalty volkomen onterecht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Het ging bij mij beter als verwacht, tijdens de start niet helemaal lekker weg, waardoor ik niet goed de eerste bocht in kon komen, maar die verloren tijd snel goed kunnen maken in de volgende paar ronden.

Aantal keer kunnen profiteren van de foutjes die de mensen om me heen maakten en tevens een paar leuke gevechten op de baan gehad. Hierbij ook het verschil tussen de auto's ook goed gemerkt (vooral kwa bochtensnelheid en acceleratie/remmen.
Gekozen om op softs te gaan rijden, dus ik moest ergens halverwege naar de pits (net als meer mensen gister).Na mijn pitstop kwam ik weer vlak achter meneer van Wijngen uit, die ik net voor zijn eigen pitstop had ingehaald. Na wat doorrijden op de nieuwe bandjes hem uiteindelijk weer weten in te halen.

Wil ook nog even de opmerking maken dat ik tot 2 keer toe bijna bovenop mensen gereden ben die rakelings weer de baan op reden na eraf gegaan te zijn, dit ging 1 keer met Alfa nog maar net goed (moest flink uitwijken om niet vol bovenop je te klappen).

Uiteindelijk ben ik 8e geworden, totaal boven mijn verwachtingen _/-\o_

@phoentje Is het een leuk idee om van deze races een soort kampioenschap te gaan maken?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Ja goed idee en staat in de planning. Mike en ik gaan daarmee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Riqy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:01:
Wil ook nog even de opmerking maken dat ik tot 2 keer toe bijna bovenop mensen gereden ben die rakelings weer de baan op reden na eraf gegaan te zijn, dit ging 1 keer met Alfa nog maar net goed (moest flink uitwijken om niet vol bovenop je te klappen).
ja sorry .. dat uitstapje was ook niet gepland en ik wilde mijn plek uiteraard zien te behouden en op het gras rijden gaat wat ongecontroleerd. Ik zal vanavond de replay eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 15:47

K-Jay

Klaas Jan

bazzard schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:42:
[...]
Ik heb een deel van de race meegekeken. De beeldkwaliteit was prima. Wel af en toe een hapering en een keer hield hij er helemaal mee op, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben: na F5 had ik weer bewegend beeld. 't was iig prima te volgen. Een paar ronden voor het einde had ik het wel gezien en ben ik zelf Suzuka onveilig gaan maken met een Audi LMS :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:27:
[...]

ja sorry .. dat uitstapje was ook niet gepland en ik wilde mijn plek uiteraard zien te behouden en op het gras rijden gaat wat ongecontroleerd. Ik zal vanavond de replay eens gaan bekijken.
Moment waar ik het over heb was rond 2/3e van de race, vlak voor de haakse bocht halverwege het circuit.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:50:
ikzelf verremde me 2x bij de chicane voor start/finish waarbij ik de 2e keer voor Ruud(?) langs vloog buiten de baan en daarmee een plek won 8)7 maar die heb ik op het rechte eind weer voorbij gelaten, een beetje voorzichtig omdat ik niet wou dat er nog iemand van zou profiteren. Dus als iedereen oprecht raced ben je geen appje nodig. En die app is zelfs zo beroerd dat je soms net over de lijn gaat, met 1 wiel in het gras en dat wordt dan meteen als voordeel gezien en krijg je een waarschuwing/penalty volkomen onterecht 8)7
ben ik met je eens als mensen idd oprecht racen maar helaas doet niet iedereen dat,.. maar goed niet alleen voor dat zou je hem gebruiken,.. het is wel snapnnender met deze app en je mag heus wel verder de baan af dan 1 band met die app hoor,.. het past zich aan de baan aan.. want ook op suzuka dit keer hoefde je maar net teveel de baan uit te gaan en kreeg je en cut warning, alleen geen penalty,.. maar goed teveel is teveel en daar hoort een straf bij ;)

want gisteren op suzuka in de bocht na het rechte lange stuk daar namen vele hem heel wijd vol gas en dan vlogen ze de bocht uit maar behouden de snelheid waardoor ze er weer terug de baan op kwamen zonder waarschuwing ect,...

maar het is maar een idee he,... geen aanval ofzo hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren de Hybrid F1 mod geinstalleerd. Eerste indruk is goed. Ben ook meteen begonnen met het downloaden van alle skins van de huidige F1. Echter ik kon de skin van Max niet vinden. Ricciardo wel, maar Max niet. Heb ik er overheen gekeken of bestaat deze idd nog niet?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cantago
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-04 19:26
phoentje schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:18:
@ carlo... Volgende keer aan de kant met blauw. Scheelde serieus zo weinig of je had me dr afgetikt. Blauw is blauw niet voor niets of je nu denkt dat je sneller bent of niet. Je rijd niet voor niets op die plek.
Bedoelde je toen ik spinde in de hairpin of de keer dat je me in beeld kreeg op het rechte stuk over start finish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Mystikal schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:47:
Gisteren de Hybrid F1 mod geinstalleerd. Eerste indruk is goed. Ben ook meteen begonnen met het downloaden van alle skins van de huidige F1. Echter ik kon de skin van Max niet vinden. Ricciardo wel, maar Max niet. Heb ik er overheen gekeken of bestaat deze idd nog niet?
had ergens gelezen dat ze die nog zouden maken, dus ga er vanuit dat die er nog niet is.. ;)
kan hem namelijk zelf ook niet vinden (net gecheckt)

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Riqy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:53:
[...]

Moment waar ik het over heb was rond 2/3e van de race, vlak voor de haakse bocht halverwege het circuit.
ik zal vanavond even kijken, maar hoe dan ook sorry als het lomp ging, dat is uiteraard niet de bedoeling. Maar je bent boven mij geëindigd dus die plek heb je iig teruggekregen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:19:
[...]

ben ik met je eens als mensen idd oprecht racen maar helaas doet niet iedereen dat,.. maar goed niet alleen voor dat zou je hem gebruiken,.. het is wel snapnnender met deze app en je mag heus wel verder de baan af dan 1 band met die app hoor,.. het past zich aan de baan aan.. want ook op suzuka dit keer hoefde je maar net teveel de baan uit te gaan en kreeg je en cut warning, alleen geen penalty,.. maar goed teveel is teveel en daar hoort een straf bij ;)

want gisteren op suzuka in de bocht na het rechte lange stuk daar namen vele hem heel wijd vol gas en dan vlogen ze de bocht uit maar behouden de snelheid waardoor ze er weer terug de baan op kwamen zonder waarschuwing ect,...
kijk, die is obvious!! Dat dat hoort niet .. dat is gewoon cheaten of dan heb je gewoon een fout gemaakt en moet terecht bestraft worden als dit te vaak gebeurt .. ik bedoel meer dat ik een bocht nét niet haal of zelfs op het rechte stuk nipt het gras aanraak (afgeleid of wat dan ook) en je meteen een waarschuwing krijgt van "heeej pas op je hebt onterecht voordeel behaald!! :o " wat natuurlijk flauwekul is want in de berm rem je af :')
maar het is maar een idee he,... geen aanval ofzo hahaha :+
np, ik reageer even vanuit die laatste ERS race waar hij wel gebruikt werd en het (GoT) merendeel er wel over eens was dat hij veel te fanatiek was. Je moest 10s gas loslaten of tot 35kmh afremmen tot drive-throughs .. en er waren er bij die 3 drive-throughs hadden .. ik moest 2x afremmen en 2x een drive-through .. de leiijder Gerard de Baar kreeg zelfs een zwarte vlag en heeft de race niet uit kunnen rijden. Ging op zich ook nergens om geloofik ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:53:
[...]

kijk, die is obvious!! Dat dat hoort niet .. dat is gewoon cheaten of dan heb je gewoon een fout gemaakt en moet terecht bestraft worden als dit te vaak gebeurt .. ik bedoel meer dat ik een bocht nét niet haal of zelfs op het rechte stuk nipt het gras aanraak (afgeleid of wat dan ook) en je meteen een waarschuwing krijgt van "heeej pas op je hebt onterecht voordeel behaald!! :o " wat natuurlijk flauwekul is want in de berm rem je af :')

[...]

np, ik reageer even vanuit die laatste ERS race waar hij wel gebruikt werd en het (GoT) merendeel er wel over eens was dat hij veel te fanatiek was. Je moest 10s gas loslaten of tot 35kmh afremmen tot drive-throughs .. en er waren er bij die 3 drive-throughs hadden .. ik moest 2x afremmen en 2x een drive-through .. de leiijder Gerard de Baar kreeg zelfs een zwarte vlag en heeft de race niet uit kunnen rijden. Ging op zich ook nergens om geloofik ..
ja dat dacht ik dus ook toen ik het zag maar er waren er een paar die het deden en blijven dan wel voor je rijden vind dat persoonlijk niet kunnen vandaar dus het idee voor die app ;)

en voor wat betreft die endurance bij ers,.. daar is de plank goed mis geslagen, daar zijn we al overuit haha... dus daar kan je gee verglijking mee maken.

MAAAAAAR vergeet niet je kan die pitlane app zelf aanpassen he,..

dus stel rene draait de server en wil die app gebruiken kan hij de app instellingen aanpassen / wijzigen,.. zie hier:

http://www.drivingitalia....-app-per-il-taglio-pista/

latuuurrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

bazzard schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:42:
[...]

Ik miste je al, samen glijden en maaien :)

Kwaliteit was goed, gekeken op de iPad. Geluid kwam zelfs door :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Jiltjes schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:20:
Allround Championship
Ben jij een allrounder in het virtuele racen? Overal snel is, competitief tot op het bot? Tijd om mee te doen met dit kampioenschap. 6 races waarin je diverse skills moet hebben en vooral allround moet zijn.
Zin in? Doe mee op de hieronder te noemen dinsdagen. In de dagen daarvoor zal er een 24/7 lounge open zijn, waarin getraind kan worden, setups kunnen worden ingesteld, pitstops kunnen worden getraind en waarin we vooral met elkaar als community zaken met elkaar kunnen delen om samen nog allrounder te worden.

Kalender - Race Avond (dinsdag)
De kalender ziet er alsvolgt uit:

Dinsdag 4 april 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 7 minuten
20.07 uur - Race 01 - 25 minuten
20.35 uur - Race 02 - 25 minuten - Omgekeerde start volgorde

Auto: Mazda MX-5 Cup (DLC - Japanese Pack)
Circuit: Red Bull Ring short (DLC - RedPack)
Setup: Free

Dinsdag 11 april 2017
20.00 uur - kwalificatie - 8 minuten
20.08 uur - Race 01 - 25 minuten
20.35 uur - Race 02 - 25 minuten - Omgekeerde start volgorde

Auto: Abarth Assetto Corse (DLC - DreamPack #3)
Circuit: Nurburgring Sprint (GP)

Dinsdag 18 april 2017
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop

Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Daytona Road (MOD) - LINK
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.

Dinsdag 2 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop

Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Sebring (MOD)
Bijzonderheid: Verplicht om de andere klasse te kiezen dan je vorige race hebt gereden.

Dinsdag 9 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie - 15 minuten
20.15 uur - Race 01 - 30 minuten
20.45 uur - Race 02 - 30 minuten - omgekeerde start volgorde

Auto: Classic Team Lotus Type 49
Circuit: Silverstone '67 (DLC - Free Bonus Pack)

Dinsdag 16 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie
20.15 uur - Race 01 - 30 minuten
20.45 uur - Race 02 - 30 minuten - omgekeerde start volgorde

Auto: Lotus 72D (DLC - Dream Pack #3)
Circuit: Zandvoort (DLC - Free Bonus Pack)

Oefen server
De oefenserver is Minorated AB en open lobby en staat aan vanaf de woensdag vóór de geplande race. Iedereen kan joinen. De races zijn kort om zo aan te spreken bij het grotere publiek.

Race server
Deze server is Minorated AB en zal wachtwoord beveiligd zijn met het wachtwoord GTHQ. Enkel de mensen via de fora zullen hierbij aanwezig zijn.

LiveStream:
De races zullen via LiveStream ( http://gthq.nl/community/livestream ) worden uitgezonden, dus mocht je er niet bij kunnen zijn, kan je het nog steeds wel volgen via onze site. Ook een live map staat voor je klaar om ieders respectievelijke afstand on track te kunnen zien ( http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server ). Ook je snelst gereden tijd is hier te vinden onder Lap times.

Downloads
- Daytona Road -
http://www.racedepartment...aytona-roadcourse.132811/

- Sebring -
http://www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar

- Skin Packs -

(voice) Chat:
We zitten op Discord: discord.gg/BAsatDy
Vanavond,. server loopt al, is er de Abarth Assetto Corse op Nurburgring GP sprint.
Ben er zelf niet bij, maar koop is server admin.

Serverl loopt al
Practice session tot 20.00 uur.
Daarna 8 minuten kwali
25 minuten race 01
hierna meteen race 02 in omgekeerde start volgorde!!

Als het goed is, is nu wel alles okay ingesteld.

Veel plezier!

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:07
Jiltjes schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:52:
[...]Serverl loopt al
Practice session tot 20.00 uur.
Daarna 8 minuten kwali
25 minuten race 01
hierna meteen race 02 in omgekeerde start volgorde!!
Veel plezier!
Heel vet... Ik ben 20:20 thuis uit het werk, dus red het nét niet. Jammer! Kan ik joinen tijdens de race en race 2 mee doen? Of hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Wat wordt de volgende endurance race? Ik heb meestal maar een paar avonden om te oefenen en daar vanavond er 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Misschien wel even beter letten op de performance, want deze mod was niet helemaal fris wat nogal een grote invloed had op de race.

Trouwens pas de eerste keer dat ik dit zo mee maak. Normaliter draait hij bij mij keurig op 60fps (gecapped)

[ Voor 32% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-04-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
bazzard schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:28:
Wat wordt de volgende endurance race? Ik heb meestal maar een paar avonden om te oefenen en daar vanavond er 1 van.
Denk dat we het voorlopig bij Kunos maps houden moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Net thuis: session is closed to new connections.... Zonde! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Net ff geprobeerd met de 500, scheelt 3 sec met de rest. Kansloos. En de ring GP heeft mij als baan nog nooit gelegen helaas.
phoentje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:09:
[...]

Red Bull ring ofzo ?
Volgens mij was de Le Mans toch ook best ok qua performance ? Deze was inderdaad af en toe best apart qua fps.

[ Voor 56% gewijzigd door -Sander- op 11-04-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door -Sander- op 11-04-2017 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Cantago schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:54:
[...]

Bedoelde je toen ik spinde in de hairpin of de keer dat je me in beeld kreeg op het rechte stuk over start finish?
Meen je het nu serieus? Je wordt hier op een ronde gezet he. Dus je moet gewoon aan de kant als je een blauwe vlag krijgt. Bekijk de video maar eens YouTube: blue flag

Bekijk de stats ook nog even:
Rene Vos : http://84.87.194.144:5004...ls?playerInSessionId=652#
Cantago NL: http://84.87.194.144:5004...ls?playerInSessionId=666#

Ja je hebt een paar rondjes sneller gereden. Maar aangezien je op een ronde gezet wordt moet dat voldoende bewijs zijn dat je langzamer bent?
Bekijk eventueel de kwalificatie tijd nog even. http://84.87.194.144:50042/sessiondetails?sessionid=123#

Waarschijnlijk kun je je voorstellen hoe pis link ik eventjes werd achter mn scherm toen je me er nog bijna afkegelde ook.

We hebben met zijn allen afgesproken aan de race regelementen te houden. Als ik gelapped wordt dan zou ik ook aan de kant gaan. En dan maakt het mij niet uit of ik denk dat ik sneller ben in die ronde.

Verder niet boos ofzo maar dit soort acties willen we allemaal liever niet. Al helemaal niet tijdens een endurance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
[...]

Ik voel een polletje aankomen 😊

Edit: je kan heus andere banen pakken hoor zijn er zat die het wel goed doen en er leuk uit zien.. dit was gewoon ff eentje die niet ok was shit happends... 😑

Hier nog wat leuke tracks.. Bahrain International ofzo.. hint haha 😂
http://assettocorsa.club/en/tracks.html

[ Voor 45% gewijzigd door PRM2D4 op 11-04-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
[...]

Nou dan wordt het wel heel beperkt .. plus dat dit echt een uitzondering was. Nee er zitten pareltjes tussen, ook Le Mans inderdaad. Suzuka is ook prima, mooie kwaliteit maar iets maakt hem erg zwaar waardoor bij mij de GPU meteen in de hoek knalt wat ie anders niet doet. De benchmark doet ie met 115fps min 42fps .. dus dikke reserves.

Het had naar voren moeten komen met het online rijden .. ik heb daarvoor steeds offline gereden om mijzelf met de baan vertrouwd te geraken, dat doe ik zonder peut verbruik en slijtage anders moet je steeds de pits in, of je kunt niet lekker hotlappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Mike en ik deden op 30maart al de melding van framedrops met de Suzuka mod.
Bathurst was trouwens ook een goede mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Bathurst = O+ O+ O+

ben nu de replay aan het kijken, damn, Raymond de Winter kegelde JW er even flink af in ronde 3 :X
Benny in de grindbak in ronde 1 en de kont verliest in ronde 6! :X zonde :'(
Riqy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:53:
[...]

zover ben ik nog niet. Ik zat je wel rondenlang op de kont zie ik nu :P tot je in ronde 9 in het grind kwam.

in ronde 11 even bumper aan bumper met Ruud van Hoevelaken en Tha Real Slim Shady .. wel fun :+
Riqy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:01:
ik heb het momentje gevonden .. vind hem zelf niet zo schokkend eig. Als jij in de auto zit tijdens het rijden ga ik wel in jouw dooie hoek de grindbak in.. maar daarna draai jij naar links en moet je mij uit de grindbak naar de weg zien sturen waar ik haaks op toe rij, éénmaal op het asfalt ga ik haaks rechtsaf, voor jou uitwijkend, waarschijnlijk n.a.v. Helicorsa of het geluid, want zien kon ik jou iig absoluut niet! En je ging wel van het gas, maar om nou te zeggen poepoeh .. misschien schrok je, dat snap ik.

daarna weer rondenlang achter Ruurd aan zitten jakkeren :+ .. incl. over-enthousiaste pass :+ .. daarna iets teveel een gat laten vallen zodat ik niet meer bij je in de buurt komen kon .. en na de finish, stel jonge honden .. Bas Berkenhout die een paar maal over zijn dak gaat, en diezelfde Ruurd die mij vervolgens torpedeert !!! Luchtte het op ?!?! :>

Al met al een animerende race .. vermakelijk. Misschien lag het aan mijn ATI glitch die soms lage framerates produceert .. maar ook na de herstart meteen de kop op stak, de hele replay heb ik zonder problemen gekeken, GPU rond de 41% load dus dat is prima.

edit: whut .. bij de start zit ik rond de 49fps met alle auto's en rook, terwijl mijn GPU op 51% zit en mijn CPU op 41% .. wtf .. wrom knalt ie er dan geen hogere framerate uit?! :? :'(

[ Voor 138% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-04-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Misschien Donnington proberen? Is ook een goede mod volgens mij. Gebruiken ze bij SRS.
http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/

[ Voor 26% gewijzigd door Jurrr90 op 11-04-2017 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

een van de Highland lay-outs? je heb de hoge snelheids versie die is 8 km lang is en de wat bochtigere versie die 12 km lang is. })

heb je een mooi uitzicht over het schotse landschap :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Shva schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:06:
een van de Highland lay-outs? je heb de hoge snelheids versie die is 8 km lang is en de wat bochtigere versie die 12 km lang is. })

heb je een mooi uitzicht over het schotse landschap :P
Heb jij ook wat te doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-10 11:51
Ik probeer het nog maar een keer 😃😃😃😄

Paul Richard

😁😁😁

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2017/04/PaulRicard.png

Maandag 01-05-2017 - Paul Ricard- GT3

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

INSCHRIJVEN t/m tba

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers

• [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
  • Practice1: 30MIN
  • Qualify 2: 30MIN

• Race: 30 LAPS
  • Weather: Clear
  • Time of the day: 12:00
  • Air Temp: : tba
  • Fuel: 100% Fuel
  • Tyre wear: Real tire usage
  • Tyre blankets: On
  • Damage: 20%
  • Grip Level: 100%
  • Max Players: tba

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Channel: Assetto Corsa

Server / Championship statistics & Standings:

Required Downloads / Mods:

• [url=""]http://www.racedepartment.com/downloads/paul-ricard.6115/[/url]

Extra info:

[ Voor 81% gewijzigd door phoentje op 12-04-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:54:
Bathurst = O+ O+ O+

ben nu de replay aan het kijken, damn, Raymond de Winter kegelde JW er even flink af in ronde 3 :X
Benny in de grindbak in ronde 1 en de kont verliest in ronde 6! :X zonde :'(

[...]

zover ben ik nog niet. Ik zat je wel rondenlang op de kont zie ik nu :P tot je in ronde 9 in het grind kwam.

in ronde 11 even bumper aan bumper met Ruud van Hoevelaken en Tha Real Slim Shady .. wel fun :+

[...]

ik heb het momentje gevonden .. vind hem zelf niet zo schokkend eig. Als jij in de auto zit tijdens het rijden ga ik wel in jouw dooie hoek de grindbak in.. maar daarna draai jij naar links en moet je mij uit de grindbak naar de weg zien sturen waar ik haaks op toe rij, éénmaal op het asfalt ga ik haaks rechtsaf, voor jou uitwijkend, waarschijnlijk n.a.v. Helicorsa of het geluid, want zien kon ik jou iig absoluut niet! En je ging wel van het gas, maar om nou te zeggen poepoeh .. misschien schrok je, dat snap ik.

daarna weer rondenlang achter Ruurd aan zitten jakkeren :+ .. incl. over-enthousiaste pass :+ .. daarna iets teveel een gat laten vallen zodat ik niet meer bij je in de buurt komen kon .. en na de finish, stel jonge honden .. Bas Berkenhout die een paar maal over zijn dak gaat, en diezelfde Ruurd die mij vervolgens torpedeert !!! Luchtte het op ?!?! :>

Overdrijven is ook een vak zeg..... zo hard ging het allemaal niet hoor ik zat vol in me ankers en jw ook en we konden daarna gewoon verder rijden hoor, van beide kanten no problemo ff sorry tegen elkaar en weer door gaan... had alleen wat rode bandjes van het remmen daar kon jw niks aan doen.... maar verklote wel me race haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
phoentje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:56:
Poll: Next up?[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

[[url="http://undefined"]afbeelding[/url]]

Maandag 01-05-2017 - tba - GT3

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

INSCHRIJVEN t/m 07-04-2017

Host Settings

• Race: tba
  • Time of the day: 11:00
  • Damage: tba

Teamspeak

• Address: ts.bug-community.com

• [url=""]tba[/url]

Extra info:

Inschrijven tot 7-4-2017... dan ben ik te laat...😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Je moet idd uitkijken voor je custom tracks gaat toevoegen aan een kampioenschap, want als iemand punten verliest door een bug in de baan leidt dat vaak tot verhitte discussies. Maar dat kun je deels ondervangen door alleen bewezen banen te gebruiken (Donington en Paul Ricard zijn naar mijn weten beide in orde) of door voorafgaand aan een seizoen testraces te doen met de banen die 'nieuw' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:57:
[...]

Overdrijven is ook een vak zeg..... zo hard ging het allemaal niet hoor ik zat vol in me ankers en jw ook en we konden daarna gewoon verder rijden hoor, van beide kanten no problemo ff sorry tegen elkaar en weer door gaan... had alleen wat rode bandjes van het remmen daar kon jw niks aan doen.... maar verklote wel me race haha
maakt mij niet uit, ik had er geen last van, maar als damage aan staat kan dit wel vervelende gevolgen hebben voor jou of JW voor de aero in de rest van de race. Maar als JW er geen problemen mee heeft, prima dan :)
Als je blokkerend eraf gaat is het wel zo netjes niemand mee te nemen .. ging bij mij goed (nét, hé Ruurd) O-)
lezut schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:03:
Je moet idd uitkijken voor je custom tracks gaat toevoegen aan een kampioenschap, want als iemand punten verliest door een bug in de baan leidt dat vaak tot verhitte discussies. Maar dat kun je deels ondervangen door alleen bewezen banen te gebruiken (Donington en Paul Ricard zijn naar mijn weten beide in orde) of door voorafgaand aan een seizoen testraces te doen met de banen die 'nieuw' zijn.
die van Monaco zou ik eerst willen testen, want dat is een port, met name in de tunnel zat een hobbel volgens mij (niet die andere versie, dan liggen er zelfs kinderkopjes) :X

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-04-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:03:
[...]

Als je blokkerend eraf gaat is het wel zo netjes niemand mee te nemen ..
Helemaal mee eens, maar gaat vaak moeilijk als iets blokkeert kun je niks meer dan alleen hopen op het beste dat je niemand raakt... maar dat ging in dit geval ff niet....

But hey,.... thats the way of racing sometimes you win sometimes you loose and sometimes we make mistakes..... and somtimes you get unlucky and someone kicks you of the track...😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:13:
[...]

Helemaal mee eens, maar gaat vaak moeilijk als iets blokkeert
joh? :+

helaas zelf ook geregeld onbedoeld een tikje uitgedeeld, maar volgens mij gaat het langzaamaan beter. Dit keer geen grote brokken gemaakt, hooguit mezelf een paar keer voor de kop geslagen en de auto/banden uitgefoeterd .. dan waren ze weer koud en dan stonden ze weer in de fik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

INSCHRIJVEN t/m tba

Host Settings

Teamspeak

• [url=""]tba[/url]

Extra info:

ik zou zeggen, ik mis de optie -geen van allen- .. maar yas marina ben ik wel benieuwd naar.

Afbeeldingslocatie: https://www.amorat.net/vb/imgcache/2/4999.png

En anders Donington, maar alleen als je de Melbourne Hairpin er in meeneemt, anders is hij wel heel erg kort. Verder vrij technisch baantje weer.

edit: Paul Ricard zegt me ff niks, maar hij oogt wel interessant .. afhankelijk welke configuratie je kiest.

Afbeeldingslocatie: http://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/Paul-Ricard1A-10.ef687c3b39d9224bbfbb380fdfd49704.png

En anders Batthurst altijd goed, of een Nordschleife rematch :o

Road America is ook alweer een poos geleden .

Owja, Laguna Seca is er altijd nog
en die in Amerika rijdt de GT3 ook op, met die oval/bankings erin .. Daytona wellicht?! _/-\o_

Edit: vanavond Daytona eens even proberen. De reacties zijn lovend :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/preview-png.178022/

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-04-2017 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cantago
phoentje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:39:
[...]

Meen je het nu serieus? Je wordt hier op een ronde gezet he. Dus je moet gewoon aan de kant als je een blauwe vlag krijgt. Bekijk de video maar eens YouTube: blue flag

Bekijk de stats ook nog even:
Rene Vos : http://84.87.194.144:5004...ls?playerInSessionId=652#
Cantago NL: http://84.87.194.144:5004...ls?playerInSessionId=666#

Ja je hebt een paar rondjes sneller gereden. Maar aangezien je op een ronde gezet wordt moet dat voldoende bewijs zijn dat je langzamer bent?
Bekijk eventueel de kwalificatie tijd nog even. http://84.87.194.144:50042/sessiondetails?sessionid=123#

Waarschijnlijk kun je je voorstellen hoe pis link ik eventjes werd achter mn scherm toen je me er nog bijna afkegelde ook.

We hebben met zijn allen afgesproken aan de race regelementen te houden. Als ik gelapped wordt dan zou ik ook aan de kant gaan. En dan maakt het mij niet uit of ik denk dat ik sneller ben in die ronde.

Verder niet boos ofzo maar dit soort acties willen we allemaal liever niet. Al helemaal niet tijdens een endurance
Ik verloor helaas de controle nét voor het rechte stuk en kwam na een flinke omweg eindelijk terug op de baan, kreeg blauw omdat jij er aan kwam en ging zoals je in de video kunt zien netjes aan de kant.
De regelementen zeggen: "If a blue flag is displayed on your screen, it tells you that a driver (who completed more laps than you) is going to overtake you and you are not allowed to defend.". Ik heb niet verdedigd en jij ging me niet inhalen aangezien ik daar sneller was, dus ik heb me netjes aan de regelementen gehouden.

Dat ik je in dit geval beter voorbij had kunnen laten is een ander verhaal, vooral omdat ik in sector 3 meer risico ging nemen en daardoor vrijwel direct weer spinde. Ik snap het helemaal dat je op dat moment pislink was. Ben het zeker met je eens dat ik je voorbij had moeten laten, als ik de herhaling zie dan was de Degner curve hier ideaal voor. Ik zal hier de volgende keer zeker op letten, ook al moet ik daarvoor flink afremmen. Ook zonder dat de blauwe vlag te zien is! Want die heb ik na het rechte stuk naar ik me herinner niet meer gehad.

Dan even vanuit mijn kant in de hoop dat je mijn frustratie ook snapt. Mijn kwalificatie werd 3x compleet verneukt door anderen, dus daar is niks representatiefs aan. Mijn servertijd daarvoor was al met gemak sneller dan die van iedereen op Jos na (0,042sec verschil). Daarnaast had ik in de race voordat jij achter me zat met gemak 2 rondes achter Jos gereden die op kop lag en reed ik in die ronden eindelijk mijn racepace. Zo traag was ik dus niet. Zwaar gefrustreerd was ik wel.

Qua consistentie had ik daardoor een dramatische race. Foutje bij de start (drive trough penalty), iemand die voor me spinde en achteruit de racelijn op reed (crash), iemand die vol de baan op schoot zonder ruimte over te laten (spin) en de daardoor benodigde extra pitstop die ik moest maken. Door alle frustratie die van kwalificatie tot start doorliep ging ik behoorlijk slecht rijden en ben veel te vaak door eigen toedoen gespind of buiten de baan geraakt. Hier ga ik ook zeker aan werken zodat ik er beter uit kan halen wat er in zit en de race voor iedereen leuker wordt.

Komt goed. In ieder geval bedankt voor je feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

INSCHRIJVEN t/m tba

Host Settings

Teamspeak

• [url=""]tba[/url]

Extra info:

Er ging wat fout bij stemmen kreeg 404 code,.. vraag me nu af of mijn stem wel door is gekomen kun je dat checken... mijn stem is bahrain 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
phoentje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:39:
[...]

Misschien moet je Lights Flash even onder een knop van je stuur programmeren. Doen ze irl ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Heeft iemand de hele replay van de afgelopen race (Suzuka) beschikbaar? Ik heb blijkbaar alleen m'n uitloopronde opgenomen :P

(Het liefst wel van iemand die de skinpack heeft geïnstalleerd zoda ik niet in een witte wagen te zien ben, replay komt in de showroom te draaien namelijk 8) )

[ Voor 40% gewijzigd door Dissidend op 12-04-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ik heb de CR file wel, ca. 500MB dachtik .. die kan ik vanavond wel uppen.

ik heb wel een skinpack geïnstalleerd
.. wie ben jij ingame? Owjah, Ivo de Groot .. geen idee jij reed te ver voorin :+

[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-04-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Als je dat wil doen graag!

Ivo inderdaad :)

[ Voor 28% gewijzigd door Dissidend op 12-04-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Dissidend schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:27:
Heeft iemand de hele replay van de afgelopen race (Suzuka) beschikbaar? Ik heb blijkbaar alleen m'n uitloopronde opgenomen :P

(Het liefst wel van iemand die de skinpack heeft geïnstalleerd zoda ik niet in een witte wagen te zien ben, replay komt in de showroom te draaien namelijk 8) )
Nah dat is lekker dan Suzuka is 1 van me ergste races en dan ga jij hem aan het grote publiek tonen... bedankt he 👍

Kijk je trouwens wel uit met uitzendrechten, of krijgen de deelnemers zwijggeld haha.. 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-10 11:57
Vanavond heb ik een vrije avond dus wou ik nog even een test doen met de Legends auto's. Iedereen is welkom om te joinen. Dit is het prorgamma voor vanavond. Morgen zal ik ook een programma met keer weer random auto's. Dat prorgamma komt in een post hierna.

Dag: Woensdag 12-04-2017
Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server (clean racing)

Teamspeak server:149.210.183.21

Race 1:
Escort vs RX3 op Vallelunga Club
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10

Race 2:
AC Legends GT class op Zandvoort

Race 3:
AC Legends GT class op Kyalami Historic
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

AC Legends GT class:
https://www.dropbox.com/s...%20RC1%20Physics.rar?dl=0

Mazda RX3:
https://www.dropbox.com/s...egends_mazda_rx3.zip?dl=0

Kyalami Historic:
https://www.dropbox.com/s.../kylami_historic.rar?dl=0

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
En dan voor Donderdag weer een gevarieerd programma:

Dag: Donderdag 13-04-2017

Race 1:
Ford F350 Stair truck op Brands Hatch Indy

Race 2:
Lotus Evora GTC op Cadwell Park

Race 3:
Veloce GTS-8 op Tor Poznan
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Ford F350 Stair Truck:
http://www.racedepartment...d-f350-stair-truck.14770/

Cadwell Park:
http://www.racedepartment.com/downloads/cadwell-park.11507/

Veloce GTS-8:
http://www.racedepartment.com/downloads/veloce-gts-8.9828/

Tor Poznan:
http://www.racedepartment...ads/tor-pozna%C5%84.6118/

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Lekker bezig kerel.. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

wat is er mis met highlands? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Shva op 12-04-2017 11:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

perfect voorr een endurance deze mwhahaha:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?time_continue=39&v=75giQyyhNsc]

[ Voor 25% gewijzigd door Shva op 12-04-2017 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Denk aan de stemmen te zien dat yas marina de goede kant op gaat. Dit is ook een track die goed loopt overigens!
Ik denk Paul RIchard de keer erna. Dan staat die ook gelijk vast.
Mike en ik gaan vanavond het 1 en ander bespreken voor wat kampieonschappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

deze 2 banen zijn beter:

portimao, dikke layout

http://www.racedepartment...ternational-circuit.2874/

luccaring, een van de beste AC mods.

http://www.racedepartment...rcuito-dei-baluardi.6544/

[ Voor 15% gewijzigd door Shva op 12-04-2017 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
Shva schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:24:
perfect voorr een endurance deze mwhahaha:

[video]
Hmm misschien is dat wel beter optie voor die Stair truck dan Brands Hatch? Meningen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Opties, opties en nog meer opties. Wel grappig hoe Kunostracks absoluut niet populair zijn. Daar moeten ze toch eens iets aan doen. We kunnen er helaas maar 1 tegelijk rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
Kunos tracks worden al elke dag online gereden. Leuke van leagues en afgesproken races is dan ook om eens wat andere banen te rijden. Er zitten in AC gewoon maar weinig banen.

En moderne Silverstone, Nurburgering GP en Monza zijn gewoon erg saaie banen om op te racen als je het mij vraagt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Ik heb nog wel een hele batterij aan banen, maar zal dit straks met rene bespreken

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

DutchDevil79 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:48:
En moderne Silverstone, Nurburgering GP en Monza zijn gewoon erg saaie banen om op te racen als je het mij vraagt.
Ja eens, daarom misschien beetje afwisseling zoeken tussen GP tracks die gemaakt zijn voor F1 en de wat meer uitdagende banen zoals Donnington, Portimao en in extremis Macau.

Ik heb er in ieder geval alweer zin in! Eerst weekje strijden voor de snelste ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:36:
[...]

Hmm misschien is dat wel beter optie voor die Ford F350 Stair truck dan Brands Hatch? Meningen?
Afbeeldingslocatie: http://www.globalgse.com/uploaded/images/orig_20112013213152108_aircraft.passenger.stairs.3.jpg

????

7(8)7 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Portimao is idd super voor GT-racen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
Hij is iets ouder, maar ja zo een!

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/stage_front1-jpg.183824/

Dat word Donderdag gewoon even lekker keten in dit bakkie!

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-04-2017 12:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cantago
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:32:
[...]

Misschien moet je Lights Flash even onder een knop van je stuur programmeren. Doen ze irl ook :)
Ik heb even gegoogled, maar kan er niks over vinden qua app, mod of functie in Assetto Corsa, wat bedoel je er mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Is gewoon een button die je kan mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
^ wat hij zegt :)

in je AC besturingsinstellingen, onder assigned keys, Flash Lights even mappen naar een knop op je stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Niet dat dat flashen heel erg opvalt hoor..pas als het donker is in AC en dat wordt het niet.

Opties voor track awareness.

1) F11; een spiegel, provided bij Kunos. Pas als je erin kijkt, zie het flashen. (Voor sommige mensen geeft flashen, een goed gevoel) :*) .
2) Je hebt een alternatieve map mod, waarop je een iedereen kan zien rijden en waar op de baan.
3) Helicorsa. Do ik need toe say meer?
4) Rode pijl, provided bij Kunos

Lijkt me leuk om die staircase vast te rijden onder een viaduct!

De race gister, blijkbaar was er een iets andere startmethode, ik stond in de versnelling en rolde u iets en mocht een drive thru doen. Daarna schakelde ik rondes later op het rechte stuk naar zun 3 |:( . 3honderd en 70seconden straf in de pit!!
Race 2 was ik gewoon te langzaam, maar das geen nieuws op zich. Ik geniet van het meedoen op zich en af en toe, kan ik mij meten met iemand anders.

Maandag gt3 geracet op Suzuka, erg leuk, maar sinds ik een versnellingspook heb, is dat toch stukken leuker rijden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kayeos72 op 12-04-2017 14:37 ]

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cantago
Ooooh, ja die heb ik. Maar daar kan ik niks mee, dat moet degene die achter me rijdt dan doen. Verder heb ik optie 1 t/m 4 die Kayeos72 noemt al draaien. Het lijkt me dat Assetto beter de blauwe vlag vast kan houden zodra er iemand op zo'n 3 seconden achter je rijdt die er een rondje meer op heeft zitten.

Moet zeggen, als iemand achter je met zn lichten knippert dan is dat wel een duidelijk signaal. Kunnen we die niet invoeren?

[ Voor 17% gewijzigd door Cantago op 12-04-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Carlo Carlo Carlo... 3seconden of 3 honderste van een seconde... :(
Volgende race bind ik wel een kick command op een toets dan weet ik zeker dat je aan de kant gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
phoentje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:31:
Denk aan de stemmen te zien dat yas marina de goede kant op gaat. Dit is ook een track die goed loopt overigens!
Ik denk Paul RIchard de keer erna. Dan staat die ook gelijk vast.
Mike en ik gaan vanavond het 1 en ander bespreken voor wat kampieonschappen
en daarna??? bahrein :o :o :o
Kayeos72 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:34:
Maandag gt3 geracet op Suzuka, erg leuk, maar sinds ik een versnellingspook heb, is dat toch stukken leuker rijden. :)
schakel je sequentieel of H ??
Cantago schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:48:
Ooooh, ja die heb ik. Maar daar kan ik niks mee, dat moet degene die achter me rijdt dan doen. Verder heb ik optie 1 t/m 4 die Kayeos72 noemt al draaien. Het lijkt me dat Assetto beter de blauwe vlag vast kan houden zodra er iemand op zo'n 3 seconden achter je rijdt die er een rondje meer op heeft zitten.

Moet zeggen, als iemand achter je met zn lichten knippert dan is dat wel een duidelijk signaal. Kunnen we die niet invoeren?
als je dashmeter pro gebruikt kun je ook op dashmeter pro de gele en blauwe vlaggen activeren he ;) en als je dan een beetje grote tablet heb 8 inch of groter dan zie je dat blauwe en gele echt wel knipperen,...

[ Voor 60% gewijzigd door PRM2D4 op 12-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW van Wijngen
Let op heren:
@ phoentje en @Cantago ........................................KLAAR nu :(:)
wat geweest is geweest _/-\o_
we gaan naar een nieuwe track (ik dacht Paul Ricard 8) )

zoals capt Button al zei; concentratie de komende week op de snelste ronde (ik dacht op Paul Ricard 8) )

O en aan rene en mike: het plaatje van Paul Ricard wat Alfa gepost heeft is niet de goede. je moet de baan hebben met de slinger in het rechte stuk. 8) 8) 8)

*O* -O- -O- *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Vanavond wat rondjes rijden JW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

[b][message=50890615,noline]promise2die4 schreef op woensdag 12 april

als je dashmeter pro gebruikt kun je ook op dashmeter pro de gele en blauwe vlaggen activeren he ;) en als je dan een beetje grote tablet heb 8 inch of groter dan zie je dat blauwe en gele echt wel knipperen,...
Wauw dat wist ik dan weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
Jip ik rij
wie host?
het programma van dutch is niet mijn favo auto's

ik rij overigens waar het gezellig is :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

mjmbult schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:19:
[...]

En ik ook niet! Je laat me toch niet zoeken naar iets wat er niet is he??

Ik heb een G29 en een G25 erbij gekocht voor de sequentiële versnellingspook, deze bleek niet compatibel te zijn met de G29, erg jammer!

Hey CrewChief is er sinds September ook voor Assetto? Ga ik straks effe checken!

[ Voor 10% gewijzigd door Kayeos72 op 12-04-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Net ff paul richard getest beide versies...

Heb fps van 230/240 maar op sommige stukken ineens een mega drop en zit ik op 80/90....

En op sommige bochten staan geen snelheids bordjes of zijn er rem punten te oriënteren. Misschien dat de heren voor ze gaan stemmen dit ook ff testen voordat we straks een baan hebben die het niet red.. of ben ik de enige die hier last van heb dat kan ook natuurlijk 😊
mjmbult schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:19:
[...]

Je kan ook niet alles weten he haha

[ Voor 22% gewijzigd door PRM2D4 op 12-04-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Ik host m wel. Zal m zo aanzetten

24h versie😇?

[ Voor 26% gewijzigd door phoentje op 12-04-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
jip

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Okay, waar kan ik de blauwe en gele vlaggen aanzetten in dashmeter pro, of is het een verlate 1 aprilgrap? Ik kan het niet vinden onder preferences namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
DutchDevil79 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:03:
Vanavond heb ik een vrije avond dus wou ik nog even een test doen met de Legends auto's. Iedereen is welkom om te joinen. Dit is het prorgamma voor vanavond. Morgen zal ik ook een programma met keer weer random auto's. Dat prorgamma komt in een post hierna.

Race 1:

Race 2:

Race 3:
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

AC Legends GT class:

Mazda RX3:

Kyalami Historic:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:
Ik ga ff mee racen in de Fun Server vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Kayeos72 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:56:
Okay, waar kan ik de blauwe en gele vlaggen aanzetten in dashmeter pro, of is het een verlate 1 aprilgrap? Ik kan het niet vinden onder preferences namelijk.
Ken je nou echt niks zelf peter hahaha 😝

Zit onder je preferences in DMP onder led bars en shift lights... dan ff naar additional led bars 1 en 2 aanklikken en ff kleur uitzoeken en dan de parameter invullen racing flags of wat je maar wil...

[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 12-04-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Server is up!
DutchDevil79 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:03:

Race 1:

Race 2:

Race 3:
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

AC Legends GT class:

Mazda RX3:

Kyalami Historic:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:05
Hoe zijn de meningen hier over ProTyres tegenover Danny Giusa's tyre temperatures?

http://www.racedepartment.com/downloads/protyres.14030/

Wat is er beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

:*) Yes!! Ik heb crewchief!! Helemaal zelf alleen gedaan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

promise2die4 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:20:
[...]

Ken je nou echt niks zelf peter hahaha 😝

Zit onder je preferences in DMP onder led bars en shift lights... dan ff naar additional led bars 1 en 2 aanklikken en ff kleur uitzoeken en dan de parameter invullen racing flags of wat je maar wil...
Kewl 8)7 goed verstopt zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Thanks!
Binnenkort zijn jullie te zien in onze showroom 8)
(Voor winkel, zie mijn auto/skin ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Lampuhkap schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:41:
Hoe zijn de meningen hier over ProTyres tegenover Danny Giusa's tyre temperatures?

http://www.racedepartment.com/downloads/protyres.14030/

Wat is er beter?
Vind pro tyres beter.. maar gebruik eigenlijk altijd die van dashmeter... 😤

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Ff voor de tweakers die ERS endurance rijden....

Er is gisteren besloten met alle kampioenschappen te stoppen en ze gaan in overleg om het 1 en ander te veranderen.. ect ect ect...

Nu weet ik dat vele al niet meer terug zouden keren, omdat het slecht georganiseerd is en ze enkele personen niet echt sociaal vinden, maar voor de gene die dat wel wouden doen... het heeft geen zin meer there done 😧😧😧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

nou dan is dat ook klaar :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2017/04/PaulRicard.png

Maandag 01-05-2017 - Paul Ricard- GT3

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

INSCHRIJVEN t/m 30 april

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers

• Race: 30 LAPS
  • Time of the day: 12:00
  • Damage: 20%

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Extra info:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Net ff op de GoT Fun Server gereden, thanks voor het hosten. Alle banden nieuw voor me en alle auto's nieuw, dus ik was bij lange na niet consistent genoeg. Goed gereden de anderen! Kreeg net belangrijk telefoontje, dus moest leaven aan het einde.
Pagina: 1 ... 27 ... 129 Laatste