Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
19.00 uur server open
20.00 uur kwali (7minuten)
20.08 uur race 1
gevolgd door race 2 in omgekeerde startvolgorde.
Wachtwoord GTHQ
MX5 Cup racing op een korte baan, zin in!!
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
https://twitch.tv/madmikeplays
Misschien wel een idee om een eigen Tweakers AC simrace TS kanaal te hosten? Hebben we geen last meer van de rare mute instellingen van BUG of mensen die met soundboards irritant komen doen.bazzard schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:12:
Mocht hosting een probleem zijn hoor ik het graag. Ik heb ruimte zat over en gratis beschikbaar.
*kuch admiraal *kuch

welke baan?Jiltjes schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:46:
Vanavond is het weer feest en gelet op de tijden die gereden worden, zou het wel eens heel close kunnen worden: http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server
19.00 uur server open
20.08 uur race 1
Wachtwoord GTHQ
Bron: http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op managerdc2.rackservice.org doet er te lang over om te antwoorden.
[ Voor 98% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-04-2017 13:58 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
goed ideeJurrr90 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:16:
[...]
Misschien wel een idee om een eigen Tweakers AC simrace TS kanaal te hosten? Hebben we geen last meer van de rare mute instellingen van BUG of mensen die met soundboards irritant komen doen.
Jammer om te lezen dat jullie blijkbaar minder tevreden zijn met de BuG teamspeak. Ook al zijn jullie alleen "Guest", verbeteringen of wensen mogen altijd gemeld worden bij de mods of admins.Jurrr90 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:16:
[...]
Misschien wel een idee om een eigen Tweakers AC simrace TS kanaal te hosten? Hebben we geen last meer van de rare mute instellingen van BUG of mensen die met soundboards irritant komen doen.
De trollers worden meestal in mum van tijd gebanned, mits daar natuurlijk even melding van gemaakt wordt...
Uiteraard blijven jullie van harte welkom en we zullen een zeker persoon even vriendelijk doch dringend verzoeken zich niet meer met jullie te bemoeien
Ik weet niet wat je dan voor meer controle zou willen hebben, maar neem eens de tijd om er over te komen praten als je dat wil. Er is bij BuG een hoop mogelijk en we staan open voor suggesties van mede tweakers!Jurrr90 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:05:
Het is meer dat je dan zelf controle hebt over alles.
YWHet mogen gebruiken van de BUG TS is natuurlijk erg vriendelijk!
Red Bull Ring NationalAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:57:
+1
*kuch admiraal *kuch
[...]
welke baan?
[...]
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
1 van de aanpassingen zou kunnen zijn dat je niet meteen uit het kanaal gegooid wordt wanneer je microfoon/speaker op mute gaatbvk schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:27:
[...]
Ik weet niet wat je dan voor meer controle zou willen hebben, maar neem eens de tijd om er over te komen praten als je dat wil. Er is bij BuG een hoop mogelijk en we staan open voor suggesties van mede tweakers!
[...]
YW
Last van Admiraal dus, dan gaan we daar als BuG Admins eens even wat aan doenAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:57:
+1
*kuch admiraal *kuch
[...]
welke baan?
[...]
De kanaalswitch zit alleen op de speakermute (als je anderen niet wilt horen, om wat voor reden dan ook, dan ga je dus direct naar AFK. Zet je de audio weer aan dan kom je weer netjes terug en dat allemaal automatischmjmbult schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:01:
[...]
1 van de aanpassingen zou kunnen zijn dat je niet meteen uit het kanaal gegooid wordt wanneer je microfoon/speaker op mute gaat
En jongens, als er wat is, als je van iemand last hebt, trek ons dan even aan de mouw!
[ Voor 62% gewijzigd door Lampuhkap op 04-04-2017 17:40 ]
Layout begint steeds meer vorm te krijgen. Camber is behoorlijk aangepast in deze versie.
Kunnen jullie natuurlijk doen, maar de BuG ts draait en wordt onderhouden en is gratis te gebruiken.Jurrr90 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:16:
[...]
Indien gewenst kunnen we ook 1 of 2 van jullie mod maken en daarmee ban rechten geven.
Dan ben je nog sneller af van de soundboarders dan ff een andere mod/admin vragen.
En een nadeel van opnieuw een TS server opzetten is ook wel dat je dan toch weer een stukje versplintering krijgt.
En ja, met een zekere a zullen we ook ff babbelen.
De uitkomst daarvan wil ik hier best mededelen indien daar interesse in is.
Klopt, als je je geluid mute wordt je naar de afk verplaatst. Als je alleen je mic mute, niet.Lampuhkap schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:24:
De kanaalswitch zit alleen op de speakermute (als je anderen niet wilt horen, om wat voor reden dan ook, dan ga je dus direct naar AFK. Zet je de audio weer aan dan kom je weer netjes terug en dat allemaal automatisch) en als je de mic te lang uit hebt, dan gaat ie dat na een bepaalde tijd zien als idle, dan geeft ie daar ook een melding van. Ook dat trekt ie in zodra je weer spreekt of de mic aan zet. Die opties zijn er al sinds the beginning en is vooral om duidelijkheid te houden. Wie is er aanspreekbaar en wie niet, valt dan direct in 1 oogopslag te zien
De idle status die krijg je na een uur. (Is een nieuw experimenteel iets.) En na 3 uur idle wordt je in de afk gestopt.
Zoals Lampie zegt is dat iets om makkelijk te zien of iemand aanspreekbaar of in slaap gevallen is.
[ Voor 44% gewijzigd door Fonta op 04-04-2017 17:43 ]
atijd leuk die oude waggies,.... heb er gisteren nog even mee gereden en dan ook echt met manual shift pookje,.. GEWELDIG maar wel een geklungel als je paddles en auto clutch gewend ben haha..DutchDevil79 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:38:
[video]
Layout begint steeds meer vorm te krijgen. Camber is behoorlijk aangepast in deze versie.
misschien wel leuk idee om keertje alleen manual shift en clutch te verplichten met een race, kijken of de snelle jongens dan ook ineens zo snel zijn haha,....
gewoon bannen die handelFonta schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:39:
[...]
En ja, met een zekere a zullen we ook ff babbelen.
De uitkomst daarvan wil ik hier best mededelen indien daar interesse in is.
Zei ik laatst tegen de rechter ook.... ik bedoelde het niet zo rechter ik ben echt heeeeeeel lief en doe dit anders noooooooit..mjmbult schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:03:
Maar even serieus.. A is geen verkeerde kerel...meer irritant te noemen. Bannen zou ik te rigoureus vinden
Gelukkig geloofde hij me en kreeg ik 5 jaar voorwaardelijk en 376 uur taakstraf.... in plaats van 10 jaar de bak in zonder tbs........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toen werd ik wakker hahaha 😂
Jouw grappen zijn wel beter dan die van Admiraalpromise2die4 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:13:
[...]
Zei ik laatst tegen de rechter ook.... ik bedoelde het niet zo rechter ik ben echt heeeeeeel lief en doe dit anders noooooooit..
Gelukkig geloofde hij me en kreeg ik 5 jaar voorwaardelijk en 376 uur taakstraf.... in plaats van 10 jaar de bak in zonder tbs........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toen werd ik wakker hahaha 😂
Badumtss!mjmbult schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:16:
[...]
Jouw grappen zijn wel beter dan die van Admiraal

Prima kerel!mjmbult schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:20:
Ik kom straks wel ff babbelen op Ts lamp. Gr mike

[ Voor 57% gewijzigd door Lampuhkap op 04-04-2017 19:31 ]
Eensch. Hij houdt alleen nooit op met kakelen en hij rijdt naar mijn weten zelf niet, dus ga dan ajb elders heen.mjmbult schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:03:
Maar even serieus.. A is geen verkeerde kerel...meer irritant te noemen. Bannen zou ik te rigoureus vinden
Verder zal het best een toffe gozer zijn, maar ik kan het er niet bij hebben als ik even rijden wil.
Maar bannen gaat mij ook te ver hoor. Misschien is ie gewoon eenzaam
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Race 1 op YT gezet, als hij klaar is met processen zet ik hem hier.
Edit
[ Voor 8% gewijzigd door Jiltjes op 04-04-2017 22:00 ]
Heb even op de site meegekekenJiltjes schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:46:
Vanavond is het weer feest en gelet op de tijden die gereden worden, zou het wel eens heel close kunnen worden: http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server
19.00 uur server open
20.08 uur race 1
Wachtwoord GTHQ
Barns 3 pitstops en op 7 ronden gereden?!?!

Jonathan gewonnen met 0 valid laps
Alleen Benny en Jiltjes die een beetje tussen de lijntjes hebben gekleurd met 17 resp 19 ronden van de 26
Jah, de 2e race ging ik best lekker. Ik spinde in de laatst bocht opkomen rechte stuk, Illoeminati reed 1.5s achter me en kon me niet meer ontwijken helaas. Dus had suspension damage, pit in; maar snapte dat nieuwe pitsysteem niet. Dus vandaar paar x de pit in, vervolgens Google maar eens gestart om te zoeken hoe het werkteAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:17:
[...]
Barns 3 pitstops en op 7 ronden gereden?!?!
Wel een lekker geluidje die MX5, leuk om na tijden weer eens mee te doen.
voor de gene die ook dit probleem hebben en hem via usb tethering aanzetten,.. check eerst je IP adres of dat wel klopt zoja,....maak dan een internet brug tussen je bestaande verbinding en je tablet/mobiel, want anders gaat ie het nooit niet doen of ben je net als ik je hele avond aan het zoeken en aanpassen en uit eindelijk alles wissen en opnieuw installeren,.. wat dus eigenlijk niet hoefde hahaha.
mocht je er nog niet uit komen,.. schaam je niet en PM me maar ik ben nu een expert op het gebied van dashmeterpro hahahaha.
Je hebt een pmpromise2die4 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:09:
Ik had graag mee gedaan maar ik heb potverdomme zowat de hele avond zitten rommelen met dashmeterpro,.. die deed het niet meer grrrrr..
voor de gene die ook dit probleem hebben en hem via usb tethering aanzetten,.. check eerst je IP adres of dat wel klopt zoja,....maak dan een internet brug tussen je bestaande verbinding en je tablet/mobiel, want anders gaat ie het nooit niet doen of ben je net als ik je hele avond aan het zoeken en aanpassen en uit eindelijk alles wissen en opnieuw installeren,.. wat dus eigenlijk niet hoefde hahaha.
mocht je er nog niet uit komen,.. schaam je niet en PM me maar ik ben nu een expert op het gebied van dashmeterpro hahahaha.
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Ik heb wel twee android tabs draadloos verbondenKayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:13:
Heb je ook ervaring met draadloos verbinden??
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
In race twee hing je op mijn kont een aantal rondes lang en ik zaghet gat steeds kleiner worden! Jammer genoeg maakte je een glijer, want dat had wel eens heel spannend kunnen worden!Barns schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:38:
[...]
Jah, de 2e race ging ik best lekker. Ik spinde in de laatst bocht opkomen rechte stuk, Illoeminati reed 1.5s achter me en kon me niet meer ontwijken helaas. Dus had suspension damage, pit in; maar snapte dat nieuwe pitsysteem niet. Dus vandaar paar x de pit in, vervolgens Google maar eens gestart om te zoeken hoe het werkte![]()
Vandaar
Wel een lekker geluidje die MX5, leuk om na tijden weer eens mee te doen.
- Installeer de correcte Android app (die voor Assetto en pCars)
- Installeer de correcte server app op je pc (www.sensadigit.com/installation)
- Zorg dat je pc en Android toestel op hetzelfde netwerk zitten
- Start de Android app en long click in het midden van de Android app. Klik in het popup menu dat verschijnt op Preferences, scroll helemaal naar beneden en klik op Help, daar zie je het ip adres.
- In de ini file van de server app op je pc kan je 3 ip adressen invoeren. Voer het ip adres van je Android hier als eerste in en bewaar.
- Start de server app. Je ziet kortstondig een toast message op je Android om te melden dat de communicatie ok is.
Dit staat trouwens ook ergens weet ff niet waar maar goed dat wil dus ook nog weleens helpen😆

Is er hier iemand met veel geduld, die mij uit wil leggen hoe dat ik skins maak?
Ik heb PScs2 en de microsoft Visuals tool. Ik heb een paar filmpjes geraadpleegd en 1 was vrij duidelijk. Ik had mijn skin opgeslagen in de desbetreffende assetto car folder, maar in de showroom viewer was deze wit.
Mijn dank is groot voor jullie geduld, nu al
Heb je er echt geen usb kabel in zitten voor eventueel stroom??Kayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:30:
Deze uitleg lijkt veel op de readme file. Mijn probleem is wws simpel. Op de pc "sending to android" op het juiste port nummer. Maar ik heb niet de melding dat de communicatie ok is. Router gereset en computer en tablet opnieuw opgestart.weet ff niet meer.
Is er hier iemand met veel geduld, die mij uit wil leggen hoe dat ik skins maak?
Ik heb PScs2 en de microsoft Visuals tool. Ik heb een paar filmpjes geraadpleegd en 1 was vrij duidelijk. Ik had mijn skin opgeslagen in de desbetreffende assetto car folder, maar in de showroom viewer was deze wit.
Mijn dank is groot voor jullie geduld, nu al
En voor wat betreft je skin dan heb je de verkeerde instellingen in je dds staan 😊
Neem de 8.8.8 24 rgb settings... en anders moet je de map naam veranderen het kan zijn dat je een spatie erin heb staan dan wordt hij niet herkent...
Cheers.
Als dat gelukt is, wil ik er nog een nummer op hebben, volgens mij was daar een template van op racedepartment.
Dan wil je de zogenaamde sponsoren erop (blijkbaar basic photoshop kennis). En dan als ik dit allemaal kan/weet, dan nog een iets moeilijker kleurenschema op de auto!
Veel sites of video's gebruiken Photoshop en 1 maakt hem met een 3d programma omdat deze simpeler was volgens hem.
Het is allemaal net te summier voor iemand met een klein begrijpertje
Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch als vormgever
[ Voor 3% gewijzigd door Kayeos72 op 05-04-2017 10:23 ]
Ja dat was idd voor 1 autoKayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:09:
Zo dan, is dat voor 1 auto? Kun je ook een "mal" maken voor diverse auto's?
Stickers op ruiten is erg tricky en om eerlijk te zijn vermijd ik ze altijd. Oh ik heb trouwens geen standaard Template..deze staan gewoon in je assetto map in Dev. En zoals al eerder genoemd, het is heel belangrijk dat je export instellingen goed zijn bij de .ddsAlfa90_Buttje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:20:
Ik heb wel een skin weten aan te passen toen voor GTHQ, maar had dus moeite met het startnummer op een ruit. Op de transparante ruit-laag was een nummer aangebracht. Deze kon ik wel weg gummen, maar dan was ook mijn ruit weggegumd .. ik kon er ook wel een nummer overheen zetten, maar dan zag je nog steeds het oude nummer er doorheen schijnen (immers transparant?!). Heb je hier tips voor Mike?
Je kan me ook je skin mailen en zeggen wat je precies wil hebben dan kan ik kijken of ik iets voor je kan doen
Ja, knap hoe jij zo strak kunt blijven rijden met iemand achter je! Dat vind ik altijd lastig nog haha.Jiltjes schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:42:
[...]
In race twee hing je op mijn kont een aantal rondes lang en ik zaghet gat steeds kleiner worden! Jammer genoeg maakte je een glijer, want dat had wel eens heel spannend kunnen worden!
F11 spiegel uitzettenBarns schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:50:
[...]
Ja, knap hoe jij zo strak kunt blijven rijden met iemand achter je! Dat vind ik altijd lastig nog haha.
Welke HUDs gebruik jij?Jiltjes schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:16:
Echt twee hele gave races gehad. Eerste race kon ik aansluiten bij snellere mannen in een battle group, voor meer dan de helft van de race. Clean as a whistle, erg gaaf. Race 2 was wat meer eenzaam.
Race 1 op YT gezet, als hij klaar is met processen zet ik hem hier.
Edit
[video]
Als je geen ervaring hebt met photoshop kijk dan wat tutorials op youtube om de basis onder de knie te krijgen en ga dan pas skins maken..Kayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:09:
Zo dan, is dat voor 1 auto? Kun je ook een "mal" maken voor diverse auto's?
Verder is het heus niet moeilijk maar geloof me check eerst tutorials op youtube..
Stickers op ruiten met name op de vooruit is niet zo heel moeilijk hoor... en hoort er wel bij mike 😊mjmbult schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:33:
[...]
Stickers op ruiten is erg tricky en om eerlijk te zijn vermijd ik ze altijd. Oh ik heb trouwens geen standaard Template..deze staan gewoon in je assetto map in Dev. En zoals al eerder genoemd, het is heel belangrijk dat je export instellingen goed zijn bij de .dds
Je kan me ook je skin mailen en zeggen wat je precies wil hebben dan kan ik kijken of ik iets voor je kan doen
@promise2die4 probeer dubbelposten te voorkomen en edit bij voorkeur je eerste post ff als je nog wat wilt toevoegen
/admin-wannabee
pTracker en sidekick. De rest is van AC zelf
Je kan je stamp tool gebruiken en dan ver inzoomen en zo de bestaande weg halen... is wat lastiger maar jet werkt...Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:20:
Ik heb wel een skin weten aan te passen toen voor GTHQ, maar had dus moeite met het startnummer op een ruit. Op de transparante ruit-laag was een nummer aangebracht. Deze kon ik wel weg gummen, maar dan was ook mijn ruit weggegumd .. ik kon er ook wel een nummer overheen zetten, maar dan zag je nog steeds het oude nummer er doorheen schijnen (immers transparant?!). Heb je hier tips voor Mike?
Wil je de makkelijke versie 😂😂😂
Dan pak je een andere template van die auto waar niet die sticker op de ruit zit en knip deze eruit en plak hem op je eigen template en voila problem solved 😊
Helicorsa is ook wel een must voor in ac...
[ Voor 10% gewijzigd door PRM2D4 op 05-04-2017 14:19 ]
http://www.bing.com/image...electedIndex=2&ajaxhist=0
Hier zou ik mee uit de voeten kunnen totdat ik het zelf kan.
Er is toevallig niemand die in de buurt van Zwijndrecht woont of regio De Meern?
Kleine aanpassing gedaan aan de download link van Sebring.Jiltjes schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:20:
Allround Championship
Ben jij een allrounder in het virtuele racen? Overal snel is, competitief tot op het bot? Tijd om mee te doen met dit kampioenschap. 6 races waarin je diverse skills moet hebben en vooral allround moet zijn.
Zin in? Doe mee op de hieronder te noemen dinsdagen. In de dagen daarvoor zal er een 24/7 lounge open zijn, waarin getraind kan worden, setups kunnen worden ingesteld, pitstops kunnen worden getraind en waarin we vooral met elkaar als community zaken met elkaar kunnen delen om samen nog allrounder te worden.
Kalender - Race Avond (dinsdag)
De kalender ziet er alsvolgt uit:
Dinsdag 4 april 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 7 minuten
20.07 uur - Race 01 - 25 minuten
20.35 uur - Race 02 - 25 minuten - Omgekeerde start volgorde
Auto: Mazda MX-5 Cup (DLC - Japanese Pack)
Circuit: Red Bull Ring short (DLC - RedPack)
Setup: Free
Dinsdag 11 april 2017
20.00 uur - kwalificatie - 8 minuten
20.08 uur - Race 01 - 25 minuten
20.35 uur - Race 02 - 25 minuten - Omgekeerde start volgorde
Auto: Abarth Assetto Corse (DLC - DreamPack #3)
Circuit: Nurburgring Sprint (GP)
Dinsdag 18 april 2017
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Daytona Road (MOD) - LINK
Bijzonderheid: Verplicht om een klasse te kiezen. Dit is een multiclass race. De volgende race moet je de andere klasse kiezen.
Dinsdag 2 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop
Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Sebring (MOD)
Bijzonderheid: Verplicht om de andere klasse te kiezen dan je vorige race hebt gereden.
Dinsdag 9 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie - 15 minuten
20.15 uur - Race 01 - 30 minuten
20.45 uur - Race 02 - 30 minuten - omgekeerde start volgorde
Auto: Classic Team Lotus Type 49
Circuit: Silverstone '67 (DLC - Free Bonus Pack)
Dinsdag 16 mei 2017
20.00 uur - kwalificatie
20.15 uur - Race 01 - 30 minuten
20.45 uur - Race 02 - 30 minuten - omgekeerde start volgorde
Auto: Lotus 72D (DLC - Dream Pack #3)
Circuit: Zandvoort (DLC - Free Bonus Pack)
Oefen server
De oefenserver is Minorated AB en open lobby en staat aan vanaf de woensdag vóór de geplande race. Iedereen kan joinen. De races zijn kort om zo aan te spreken bij het grotere publiek.
Race server
Deze server is Minorated AB en zal wachtwoord beveiligd zijn met het wachtwoord GTHQ. Enkel de mensen via de fora zullen hierbij aanwezig zijn.
LiveStream:
De races zullen via LiveStream ( http://gthq.nl/community/livestream ) worden uitgezonden, dus mocht je er niet bij kunnen zijn, kan je het nog steeds wel volgen via onze site. Ook een live map staat voor je klaar om ieders respectievelijke afstand on track te kunnen zien ( http://gthq.nl/simracing/...assetto-corsa-gthq-server ). Ook je snelst gereden tijd is hier te vinden onder Lap times.
Downloads
- Daytona Road -
http://www.racedepartment...aytona-roadcourse.132811/
- Sebring -
http://www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar
- Skin Packs -
(voice) Chat:
We zitten op Discord: discord.gg/BAsatDy
Een VEEEL betere (en meer hobbelige) Sebring gevonden.
LINK: http://www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar
Download de skin hier..Kayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:40:
Meneer Bult, mocht het niet te veel moeite kosten, zou je dan kunnen kijken of je dit kan maken met startnummer 72 op de GT3 R 2016?
Er is toevallig niemand die in de buurt van Zwijndrecht woont of regio De Meern?
http://www.racedepartment...e-gt3-r-hybrid-v1-0.4790/
En qua nummer kun je zelf beetje proberen toch 😊
Succes.
Zal eens kijken.. Ps ik woon in WoerdenKayeos72 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:40:
Meneer Bult, mocht het niet te veel moeite kosten, zou je dan kunnen kijken of je dit kan maken met startnummer 72 op de GT3 R 2016?
Deze kende ik al pastie ook op de 2016?promise2die4 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:17:
[...]
Download de skin hier..
http://www.racedepartment...e-gt3-r-hybrid-v1-0.4790/
En qua nummer kun je zelf beetje proberen toch 😊
Succes.
Dag: Donderdag 05-04-2017
Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:149.210.183.21
Race 1:
AC Legends GT class op Brands Hatch GP
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10
Race 2:
AC Legends GT class op Silverstone Classic
Race 3:
AC Legends GT class op Donington National
Kwalificatie 30 min.
Benodigde downloads:
AC Legends GT class:
https://www.dropbox.com/s...%20RC1%20Physics.rar?dl=0
Donington:
http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Als ik porsche 911 r gt3 2016 skin assetto in google type komt deze naar boven.. dus denk het wel, 😊
Edit:
Maar maak je niet al te druk om een skin je zit toch in de auto en zie je er geen zak van hahaha...
[ Voor 19% gewijzigd door PRM2D4 op 06-04-2017 09:00 ]
Wat doet ie niet dan???Kayeos72 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:41:
Zoals ik al dacht, skin doet ut nie.
Zal vanavond ook ff kijken..
Wauw dat Is wel het slechtste excuus dat ik ooit gehoord heb.promise2die4 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:57:
[...]
Maar maak je niet al te druk om een skin je zit toch in de auto en zie je er geen zak van hahaha...
Tis een andere 911, je zou het niet zo snel zeggen, maar hij is toch anders.promise2die4 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:12:
[...]
Wat doet ie niet dan???
Zal vanavond ook ff kijken..
Dus past de template niet en geeft hij een witte aan.
[ Voor 22% gewijzigd door Kayeos72 op 06-04-2017 12:52 ]
als je skin wit is dan is dat een ander iets dit heeft er niet mee te maken dat hij niet past...Kayeos72 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:50:
[...]
Tis een andere 911, je zou het niet zo snel zeggen, maar hij is toch anders.![]()
Dus past de template niet en geeft hij een witte aan.
Want de skin moet dan gewoon erop kunnen alleen vervormd hij zeg maar... kompleet wit is een ander probleem zoals ik eerder in een post had aangegeven..
Vanavond ben ik online en zal ff voor je kijken..
En gisteren zei je nog dat mijn grappen beter waren dan die van admiraal.. beetje stom om het dit keer serieus te nemen,...... pannenkoek hahahamjmbult schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:54:
[...]
Wauw dat Is wel het slechtste excuus dat ik ooit gehoord heb.
XxX
DutchDevil79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:29:
Dag: Donderdag 05-04-2017
Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:149.210.183.21
Race 1:
AC Legends GT class op Brands Hatch GP
Race 2:
AC Legends GT class op Silverstone Classic
Race 3:
AC Legends GT class op Donington National
Kwalificatie 30 min.
Benodigde downloads:
AC Legends GT class:
https://www.dropbox.com/s...%20RC1%20Physics.rar?dl=0
Donington:
http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
[Edit] Nu wel toegankelijk, Thanks Dutch
[ Voor 29% gewijzigd door aph3x op 06-04-2017 20:37 ]
Met welke rijden jullie het liefst van de GT Legends?
Zelf vind ik de BMW CSL en Daytona zeer leuk. Daytona is altijd een jeugd liefde van me geweest sinds ik die in GT Legends heb gespeeld. Geweldige looks met Amerikaanse V8 erin.
De inschrijvingen voor de 25 Laps race op Suzuka voor morgen zijn gesloten!
Hierbij de definitieve lijst. Mocht ik van Michiel Hauptman en Slim Shady geen auto nog doorkrijgen per PM vanavond dan schrijf ik jullie uit.
Rene Vos 1 MCLAREN 650 GT3
Ivo de Groot 2 NISSAN GT-R NISMO 2014 GT3
Ricardo Smits 3 LAMBORGHINI HURACAN GT3
Ruud van Hoevelaken 4 MCLAREN 650 GT3
Mike Bult 5 MCLAREN 650 GT3
Klaas Wester / Alfa90_Buttje 6 FERRARI 488 GT3
Robbert de Rooij 7 NISSAN GT-R NISMO 2014 GT3
Jur Verlouw 8 PORSCHE 911 GT3 R 2016
Ray DeWinter 9 MCLAREN 650 GT3
Bas Berkhout 10 AUDI R8 LMS
jw van wijngen 11 BMW Z4 GT3
Michiel Hutman 12 Maak een keuze
Peter Kaijen 13 PORSCHE 911 GT3 R 2016
PTR83 14 BMW Z4 GT3
Cantago_NL 15 MCLAREN 650 GT3
Tha Real Slim Shady 16 Maak een keuze
Jos_theboss 17 FERRARI 488 GT3
ar33 18 FERRARI 488 GT3
Benny Ramaekers 19 LAMBORGHINI HURACAN GT3

Maandag 10-04-2017 - Suzuka- GT3
Event & Time schedule
19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race
INSCHRIJVEN t/m 07-04-2017
Host Settings
- Server name: VR|46 Racing | www.circuitpics.nl
- Server password: tweakers
- [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
- Practice1: 30MIN
- Qualify 2: 30MIN
- Race: 25 LAPS
- Weather: Clear
- Time of the day: 09:00
- Air Temp: : +/- 16 Degrees
- Fuel: 100% Fuel
- Tyre wear: Real tire usage
- Tyre blankets: On
- Damage: 20%
- Grip Level: 100%
- Max Players: 24
Teamspeak
- Address: ts.bug-community.com
- Channel: Assetto Corsa
Server / Championship statistics & Standings:
- http://assetto-corsa.tk (Live timing, standings etc.)
Required Downloads / Mods:
- [center][h1]Optional Mods:[/h1][/center]
- http://www.racedepartment.com/downloads/pitconfig.8032/
- http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Extra info:
- INSCHRIJVEN VIA Deze LINK
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
- Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
- Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
- De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
Gaat zeker een spektakel worden.... heb er zin in.phoentje schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:53:
Reminder voor morgen voor de mensen die zich hebben ingeschreven. Het gaat denk ik een spektakel worden!Maandag 10-04-2017 - Suzuka- GT3
Event & Time schedule
19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race
INSCHRIJVEN t/m 07-04-2017
Host Settings
- Server name: VR|46 Racing | www.circuitpics.nl
- Server password: tweakers
- [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
- Practice1: 30MIN
- Qualify 2: 30MIN
- Race: 25 LAPS
- Weather: Clear
- Time of the day: 09:00
- Air Temp: : +/- 16 Degrees
- Fuel: 100% Fuel
- Tyre wear: Real tire usage
- Tyre blankets: On
- Damage: 20%
- Grip Level: 100%
- Max Players: 24
Teamspeak
- Address: ts.bug-community.com
- Channel: Assetto Corsa
Server / Championship statistics & Standings:
- http://assetto-corsa.tk (Live timing, standings etc.)
Required Downloads / Mods:
- [center][h1]Optional Mods:[/h1][/center]
- http://www.racedepartment.com/downloads/pitconfig.8032/
- http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Extra info:
- INSCHRIJVEN VIA Deze LINK
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
- Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
- Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
- De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
MzzL
Op de vorige baan snapte ik dat deze uit stond.
Dan valt er misschien nog wat te halen voor de mensen achter in welke langzaam zijn maar wel clean rijden
Ps. Ik ben de enige in de audi, kijken of dit wat gaat uitmaken
[ Voor 14% gewijzigd door bazzard op 10-04-2017 07:46 ]
Gisteren na een spin in de eerste bocht direct rode achterbanden dus de 2 bochten daarna er weer af ..
Laat maar dan .. was trouwens ook wel goed want was best wel laat en moe.

Vanavond maar zien waar het schip strand

gisteren swa/JosstheBoss op Suzuka met de 488 zien rijden .. manmanman .. als op rails zo mooi
[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-04-2017 09:22 ]
Ik rij ook op een rails, alleen mijn rails is volgens mij aangelegd door een stelletje dronkenlappen... zwabber alle kanten op haha.Alfa90_Buttje schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:36:
Ik kreeg de audi niet lekker rond. De Ferrari komt beter uit de verf, maar deze baan ligt me voorlopig nog niet..
Gisteren na een spin in de eerste bocht direct rode achterbanden dus de 2 bochten daarna er weer af ..
Laat maar dan .. was trouwens ook wel goed want was best wel laat en moe.
Vanavond maar zien waar het schip strand
gisteren swa/JosstheBoss op Suzuka met de 488 zien rijden .. manmanman .. als op rails zo mooi
Maar goed suzuka is gewoon een baan waar een klein foutje grote gevolgen kan hebben, maar dat is juist de uitdaging.
En qua schade aan de auto mag die van mij wel op 30%... maakt het wat spannender 😊
Tot vanavond mannen..👍
Veel plezier mannen.
Doe ikgooien101 schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:04:
@phoentje Ik ben vergeten een auto te kiezen en kan helaas niet bij de file om het aan te passen, maar om het een beetje uit te balanceren zou ik vanavond graag met de audi rijden (kan dat nog?)
Ter info. Alle server specs staan in de post vermeld. Er is dus inderdaad schade vanavond. 20%
dus ..
iedereen voorzichtig bij de start !!! 't Is een endurance dus die win je niet in de eerste bocht!
/me schopt zichzelf ook nog maar eens

Precies..... dusssssss in de 2e bocht gewoon proppen hahaha..Alfa90_Buttje schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:01:
bedankt voor het vermelden!![]()
dus ..
iedereen voorzichtig bij de start !!! 't Is een endurance dus die win je niet in de eerste bocht!
/me schopt zichzelf ook nog maar eens
Nee gekheid. Zou leuk zijn idd als we de eerste bochten rustig aan nemen zo en zo voor de fps voor sommige... en om het leuk te houden voor iedereen en niet gelijk de helft eraf spint...
LET WEL OP... de ene auto heeft langere remweg dan de ander...houdt hier dus ook rekening mee aub 😆
Jammer, had er wel zin in
Maar als iedereen zun plas op houdt tot de volgende ronde, komt het waarschijnlijk wel goed...
Zul je zien dat juist ik er iemand eraf tik...

Liep wel op je in maar de pitstop bugde me... heb 40sec vast gestaat... via ESC uiteindelijk mn setup veranderd...
Daarna nog gepushed om het gat te dichten, maar daardoor kwamen er alleen maar meer kleine foutjes. Wel tot het einde van de race de rondetijd binnen éénn seconde van mijn snelste tijd kunnen houden, ondanks de nulstopper.
Phoentje nog bedankt voor het organiseren en iedereen bedankt voor het netjes racen (nou ja, in ieder geval bij mij in de buurt)

Steam - PTR83
Daarna weinig concentratie en dus veel fouten. Ik snap ook niet dat er zoveel mensen naar mijn stream zaten te kijken, meer een voorbeeld van hoe het niet moet.
Thanks voor het hosten en ben benieuwd naar het volgende circuit