Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• multynoob
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:47

multynoob

Steam: ThePunkPantherNL

phoentje schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:38:

Assetto-Corsa.nl - Seat Leon TCR Euro Cup

[[URL=undefined]Afbeelding[/URL]]

Reglementen

• Je bent aanwezig op Discord met een werkende microfoon
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je rijdt met een echte naam (dus geen nicknames)
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

Tijdschema

• 19.45-20.00 – Practice (15min))
  • 20.00-20.25 – Qualify Practice (25min))
  • 20.25-20.30 – Pause (5min))
  • 20.30-20.50 – Race 1(20min))
  • 20.50-20.55 – Pause (5min))
  • 20.55-21.15 – Race 2(20min)Reversed Grid)

Tracks

04-11-2019 - Silverstone National
11-11-2019 - Barbagallo Raceway
18-11-2019 - Brands Hatch Indy
25-11-2019 - Donington Park National
02-12-2019 - Nurburgring Sprint GT
09-12-2019 - Red Bull Ring National
16-12-2019 - Vallelunga Club

23-12-2019 - Road Atlanta Short Course

Server Info

Wat wordt de volgende auto waar jullie mee gaan racen? Ik wil binnenkort mee gaan doen maar eerst zelf ff wat beter worden.

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
@multynoob Misschien dat er een GT3 endurance race komt, maar de kampioenschappen hadden zo'n lage animo en wisselende bezetting dat het de vraag is of nog iemand de moed heeft wat te organiseren..

Zo jammer, AC heeft alle banen en alle auto's... maar als er geen animo is houdt het op.. ;(

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift S met Koss mod

• Arkman
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 20:08
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:09:
@multynoob Misschien dat er een GT3 endurance race komt, maar de kampioenschappen hadden zo'n lage animo en wisselende bezetting dat het de vraag is of nog iemand de moed heeft wat te organiseren..

Zo jammer, AC heeft alle banen en alle auto's... maar als er geen animo is houdt het op.. ;(
Mijn goede voornemen voor 2020 is: deelnemen aan de funcup, ook al is mijn niveau van rijden schrikbarend laag :X

Hoe laag? Echt, schrikbarend laag, 8)7 maar de pret is er niet minder om ;)

Mijn inschatting is dat er wel voldoende animo is voor online races, maar dat deelnemers overstappen op andere games, zoals ACC.

Het zou inderdaad super zonde zijn als het ophoudt: AC loopt prima op normale hardware en ziet er imho prima uit en de content is gemakkelijk en kosteloos te verkrijgen.

Kom daar maar eens om bij andere sims: bij ACC heb je een Nasa computer nodig, en dan nog loopt het kudt, bij Iracing moet je een tweede hypotheek afsluiten, wat de kosten betreft, en bij RF2 is het online gedeelte geen polonaise AFAIK.

Wat voor mij persoonlijk de drempel om mee te doen wel verhoogt is het gegeven dat het niveau van wat ik hier zie qua tijden zie, vele malen hoger is dan mijn eigen gepruts.

M.a.w. eerst maar wat ervaring opdoen, was tot nu toe de insteek.

Hopelijk wordt 2020 alsnog een goed jaar voor AC.

• multynoob

multynoob

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:09:

Dat is jammer dat er geen nieuw kampioenschap komt! Had net zoals @Arkman niet zo'n hoog niveau maar wilde dat nu toch echt omhoog schroeven door veel te gaan rijden.

Zijn er nog andere kampioenschappen met AC waar je zo aan mee kan doen hier in Nederland of België?

Of is iedereen overgestapt naar ACC of andere racespellen?

• H-Alien
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:35

H-Alien

aka Schenk

@Arkman let wel op dat het vooral de echte fanatiekelingen zijn die ook hier het meest actief zijn, je ziet dus vooral de echte snelle jongens maar daaronder zitten een hoop normale lui met normale tijden ;)

Wat betreft animo, voor mij kwam de maandag niet uit en rij nu via srhi op de donderdagen ac (waar de bezetting overigens prima is) Ik heb het idee dat ac zeker nog populair is maar dat het wel zoeken is naar een actieve club op de dag die jou uitkomt. Af en toe een funrace tussendoor is dan wel leuk maar een tweede kampioenschap ernaast wordt voor mij dan iig wat teveel.

SRHI: discord.gg/wxnENEt | https://www.facebook.com/simracinghubinternational

• Alfa90_Buttje

dank voor de reacties/feedback mannen! Hopelijk volgt er nog meer d:)b

Persoonlijk ook een huge fan van AC! O+
Arkman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 06:48:
Mijn goede voornemen voor 2020 is: deelnemen aan de funcup, ook al is mijn niveau van rijden schrikbarend laag :X

Hoe laag? Echt, schrikbarend laag, 8)7 maar de pret is er niet minder om ;)
H-Alien schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:11:
@Arkman let wel op dat het vooral de echte fanatiekelingen zijn die ook hier het meest actief zijn, je ziet dus vooral de echte snelle jongens maar daaronder zitten een hoop normale lui met normale tijden ;)
^dit :)

en je kon het ook nog mooi zien aan mijn Porsche challenge van vorige week :+ .. in 2017 was ik al blij met een 1:43 en nu rij ik 1:40'ers .. zowaar sneller dan Johnny en Robbert (destijds) .. al zullen die zich ook ongetwijfeld verbeterd hebben in de tussentijd.

Ik blijf er bij, secondes moet je zoeken in rijstijl, je lijnen en remmen+exit .. de laatste 1s kun je vinden met setuppen en finetunen. Wil je in de top 10 moet je op een gegeven moment super secuur te werk gaan! In de race is vooral constant rijden zonder fouten maken het allerbelangrijkste.

En hoewel ik er vroeger ook van baalde sub-top10 rond te rijden, je moet het gevecht zoeken met de mensen om je heen, dan kun je alsnog een hele gave race rijden, mooie gevechten hebben. Al doende verbeter je, je.
Het zou inderdaad super zonde zijn als het ophoudt: AC loopt prima op normale hardware en ziet er imho prima uit en de content is gemakkelijk en kosteloos te verkrijgen.
En wat ook zo geniaal is, is de ongelooflijke bundel die je krijgt voor nu € 11,06 op Steam, gewoon ALLES!!
https://store.steampowered.com/bundle/6998/Assetto_Corsa_Ultimate_Edition/

.. en dan nog de talloze gratis mods, tracks en auto's .. echt HUGE!!
Mijn inschatting is dat er wel voldoende animo is voor online races, maar dat deelnemers overstappen op andere games, zoals ACC.
als er hier niets komt, dan ga ik ook in ACC een kampioenschap meerijden. ook vooral uit nieuwsgierigheid naar ACC .. en mijn interesse in de GT3 natuurlijk :)

[Voor 45% gewijzigd door Alfa90_Buttje op 27-12-2019 10:44]

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift S met Koss mod

• TiezZ_BE
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:52
Ik heb wel interesse in een nieuwe funcup. Ook doet mijn loadcell moeilijk soms, dus niet veel kunnen oefenen laatste weken.

[Voor 10% gewijzigd door TiezZ_BE op 27-12-2019 13:15]

• RaceKabouter
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-04 20:50
Ook ik zou wel eens een online race willen rijden. Heb een aantal maal de banen geoefend waar op wordt gereden. Maar als ik dan de tijden vergelijk met de tijden die ik weet te rijden, zakt mij de moed in de schoenen en durf ik niet mee te doen. Bang om de snelle jongens in de weg te rijden. Dus een funcup met bijvoorbeeld de Seat Leon, waar we elkaar evt helpen door een standaard setup hier te delen zou ik toejuichen.

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18:46
Setups kun je ook vragen, en willen de meeste ook wel delen (ik wel in ieder geval). Punt is als het verschil meer dan 1 a 2 seconden is dat een setup het probleem niet is en dat het aan je skills ligt. Enige oplossing hiervoor is oefenen, oefenen en... Oja oefenen.

Ik heb ook veel online filmpjes gekeken mbt racelijnen, remmen, sturen, acceleren en natuurlijk met de snelle jongens meekijken als die online zijn. Gewoon door blijven gaan, je wordt vanzelf sneller.

• boozt77
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-04 11:18
Hi, ik ben ook relatief nieuw met sim racen maar kom mijn rondjes inmiddels aardig een beetje door. Ik ben ook wel geïnteresseerd in een leuke competitie in te joinen. Ben benieuwd wat er hier volgt...
Grtz

• Umamiplayer
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 25-03 16:02
Ik was vorige week een beetje aan het stoeien met 90's touringcars op Bathurst, onwijs gave auto's om te rijden. Misschien een idee om daar een cup mee te doen? Heb geen idee hoe deze auto's het doen op andere tracks
Wel grappig, op t forum heel veel animo om te racen maar twee cups lang geen hond online te vinden, snap jij t nog @Alfa90_Buttje

AMD Ryzen 5 3600X / Asus PRIME X470-PRO / G.Skill Trident Z F4-3200 / Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G / Valve Index VR headset / Samsung C34F791WQ / Fanatec ClubSport V2.5 / Heusinkveld Sprint / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1

• Alfa90_Buttje
phoentje schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:35:
Wel grappig, op t forum heel veel animo om te racen maar twee cups lang geen hond online te vinden, snap jij t nog @Alfa90_Buttje
zo te lezen moeten we langzamer gaan rijden 8)7

:+

• RaceKabouter
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-04 20:50
Alfa90_Buttje schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:07:
[...]

zo te lezen moeten we langzamer gaan rijden 8)7

:+
Wat een goed idee _/-\o_ d:)b

• multynoob

multynoob

phoentje schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:35:
Zelf heb ik eigenlijk naar 2 verhuizingen mijn race-setup weer staan. En zo kan het voor de andere weer wat anders zijn. Misschien is het een idee om een paar losse race's te doen om zo weer wat coureurs erbij te krijgen.

Ik wil graag wat opzetten, de Audi VS Ginetta was dikke Fun ;)
Maar ik laat aan @Alfa90_Buttje , @multynoob , @RaceKabouter , @Umamiplayer etc etc over wat het word.
Regel het, ik zorg dat het actief staat en dat @Alfa90_Buttje er bij kan als Admin ;)

Die Ginetta tegen de heuvel op, bijna kippenvel :D

to linux or not ,that's my quest... | AMD 3950X | Trident Z 3600C14 | Asus X470-Pro | 970 EVO 500GB | EVGA 2080 XC | iRacing

• Card Nox
Een niet te ingewikkelde auto maakt de instap ook wat eenvoudiger wellicht (al was die Leon niet erg ingewikkeld). Heb er zelf een paar keer mee gereden maar vind er niets aan, te weinig power. Die Ginetta is wellicht wel een leuke keuze.

EDIT: Zojuist even ACC gekocht voor 26 euro op Steam (prijs nog tot 2 januari) ben benieuwd.

[Voor 16% gewijzigd door Card Nox op 30-12-2019 10:03]

• gas0line
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13:31

gas0line

Joomla ❤

Card Nox schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:38:

EDIT: Zojuist even ACC gekocht voor 26 euro op Steam (prijs nog tot 2 januari) ben benieuwd.
Begrijp ik nu goed dat Competizione alleen GT3 is?
Ik dacht eerst dat Competizione de nieuwe versie van AC was ;). Is die Competizione de moeite waard om ernaast aan te schaffen? Speel niet zo vaak maar als het qua tracks en cars echt goed is, is het wel de moeite waard misschien.

Voor Hen Die Wachten - cover by Ukkie #corona #covid #stayhome

• Card Nox
@gas0line, enkel GT3 ja. Als je niet zo heel speelt zou ik het niet kopen. AC is veel diverser kwa tracks en auto's. Enkel kopen als je GT3 leuk vind en kunt leven met de beperkte mogelijkheden.

• gas0line
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13:31

gas0line

Joomla ❤

Card Nox schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:47:
@gas0line, enkel GT3 ja. Als je niet zo heel speelt zou ik het niet kopen. AC is veel diverser kwa tracks en auto's. Enkel kolen als je GT3 leuk vind en kunt leven met de beperkte mogelijkheden.
Ja, daar heb je gelijk in.
Heb ook naar iRacing gekeken maar dan moet je toch wel paar keer per week wat doen om het eruit te halen. Rij eigenlijk te onregelmatig. Dus hou het maar bij mijn AC en rFactor2.

Voor Hen Die Wachten - cover by Ukkie #corona #covid #stayhome

• Card Nox
-

[Voor 100% gewijzigd door Card Nox op 30-12-2019 14:22]

• kroegtijger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 30-03 16:27
Card Nox schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:47:
@gas0line, enkel GT3 ja. Als je niet zo heel speelt zou ik het niet kopen. AC is veel diverser kwa tracks en auto's. Enkel kopen als je GT3 leuk vind en kunt leven met de beperkte mogelijkheden.
:Y En als je ook ruim aan de systeemvereisten kan voldoen. Het lust nogal een slokje resources.... Maar als je eraan voldoet en GT3 is je ding, dan is het ook fantastisch mooi om erin te rijden _/-\o_

It´s not a lie, if you believe it

• Card Nox
@kroegtijger, klopt. Ik haal de 75fps niet eens met epic en high.

• PRM2D4
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 03-04 08:10
Heren wees niet bang bij srhi is de opkomst nog steed ruim voldoende voor AC en wij blijven door gaan met AC zolang als men wil 😁😂

Dus als je zin hebt kun je altijd ff langs komen en wie weet mee rijden.

We rijden op donderdag om de week..

Wees welkom en zie mijn handtekening voor de discord link..

Of check facebook; https://www.facebook.com/simracinghubinternational

Cheers.

Edit: acc rijden we ook en starten 4-2 een kampioenschap.. wees er snel bij want de plekken zijn snel gevuld...

[Voor 17% gewijzigd door PRM2D4 op 31-12-2019 08:18]

SRHI GOES GTE WITH AC,.... AND GT3 WITH ACC!!! WANNA JOIN: https://discord.gg/vhaJSeH

• Maverick
  • Laatst online: 20:44
Vanwege de aanbieding op Steam en mijn nieuwe VR headset ook AC aangeschaft dit weekend. Maar waar ik verwacht had wel een leuke F1-2019 mod te kunnen vinden lijkt dit er niet bepaald te zijn? Ik kom er wel 1 tegen maar volgens mij zijn alle car-models gewoon hetzelfde. Ik heb er ook nog eens een betaalde auto voor nodig.
"Vroeger" ten tijden van GP3/4 had je ieder seizoen weer nieuwe mods met auto's die individueel gemodeleerd waren. Zijn dat soort dingen er tegenwoordig niet mee? Of zit ik dan bij AC gewoon verkeerd en moet ik een andere race-sim opzoeken als ik dat zoek?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Kayeos72
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 02-04 06:39

Kayeos72

~ Peter~

Maverick, ac heeft de grootste hoeveelheid aan mods, dus ook de gevraagde f1 2019;

https://www.google.nl/url...Vaw1MZ9VNwog9X3JP7rBwnWav

En de correcte jasjes;

https://www.google.nl/url...Vaw1tMEr7Nh0yhQjsetAQfBxx

Veel plezier ermee.

[Voor 32% gewijzigd door Kayeos72 op 30-12-2019 23:00]

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

• kroegtijger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 30-03 16:27
@PRM2D4 AC rij ik ook nog erg veel hoor. VR en ACC is geen doen voor m'n GPU helaas, en de ruime keuze aan tracks en auto's in AC is toch nog steeds geweldig.

It´s not a lie, if you believe it

• PRM2D4
@kroegtijger ja ik ken het,... zelf kan ik wel acc aan, maar vind jammer dat ze geen mods ondersteunen.

Dus blijven we lekker ac rijden, want die ondersteunen het wel..

Cheers.

SRHI GOES GTE WITH AC,.... AND GT3 WITH ACC!!! WANNA JOIN: https://discord.gg/vhaJSeH

• AeoIus
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 31-03 13:50
De maandagen zijn voor mij geen optie vanwege sporten, anders kan ik zeker wel een keertje meedoen.

Maar vastleggen op een volledige competitie is dan weer lastig met gezin en onregelmatige diensten van mijn vrouw.

SRHI met DTM en F3 is misschien af en toe ook wel leuk. Zijn die ook te krijgen bij racedepartement?

BF5: MrKlinkers Steam/Dirt Rally/Assetto Corsa: MrKlinkers

• PRM2D4
@AeoIus nee die zijn niet te verkrijgen bij RD,.. zijn betaalde mods..

Cheers.

• CoronelHimself
  • Registratie: mei 2006
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

PRM2D4 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:56:
@AeoIus nee die zijn niet te verkrijgen bij RD,.. zijn betaalde mods..

Cheers.
AeoIus schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 15:14:
De maandagen zijn voor mij geen optie vanwege sporten, anders kan ik zeker wel een keertje meedoen.

Maar vastleggen op een volledige competitie is dan weer lastig met gezin en onregelmatige diensten van mijn vrouw.

SRHI met DTM en F3 is misschien af en toe ook wel leuk. Zijn die ook te krijgen bij racedepartement?
De RSS F3 is wel gratis, af te halen op Racedepartment. :>

Steam - PTR83

• Maverick
  • Laatst online: 20:44
Kayeos72 schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:37:
Maverick, ac heeft de grootste hoeveelheid aan mods, dus ook de gevraagde f1 2019;

https://www.google.nl/url...Vaw1MZ9VNwog9X3JP7rBwnWav

En de correcte jasjes;

https://www.google.nl/url...Vaw1tMEr7Nh0yhQjsetAQfBxx

Veel plezier ermee.
Maar dit is precies wat ik zeg. 1 model voor 10 verschillende autos van 1 persoon. En nog betaald ook (hoewel dat niet het grootste probleem is imho). "vroeger" had je voor ieder seizoen voor de auto van ieder team wel keuze uit een aantal modders die hem gemaakt hadden. Waar is die modding community gebleven?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• PRM2D4
@Maverick Die zijn er nog steeds alleen modden ze nu meer de tracks met de shaderpatches ect...

En qua auto's zijn er meer dan zat en worden die geüpdate. Echt nieuwe auto's komen er bijna niet meer...

Cheers.

Acties:
  • +14Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: mei 2006
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

Na Thomson Road, Feldbergring en Deutschlandring heeft Fat-Alfie weer een nieuw circuit uitgebracht Fonteny. Deze keer is het gebaseerd op een set wegen in Frankrijk met een jaren 60 sausje eroverheen. Voor iedereen die van oude circuits houd of graag de hooligan uithangt op de normale weg is dit een must-have.

Fonteny

Fonteny kombocht

Steam - PTR83

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Ziet er top uit!

• -Sander-
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:26

-Sander-

///M Powerrrrrr

Dat zijn echt banen voor een funcup!! Prachtig zeg!

• Arkman
Prachtig circuit, maar ook moeilijk: na 30 seconden was mijn voorruit aan gruzelementen 8)7

• Figuur84
  • Laatst online: 14:31

Figuur84

www.DC-SimRacing.NL

Mooie mod om een beetje mee te spelen @CoronelHimself dank voor het delen.

www.DC-SimRacing.NL

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:30
VRC Modding Team heeft zoals al eerder aangekondigd 2 iconische F1 auto’s uit 2005 uitgebracht (gratis):
Renault R25: https://www.racedepartmen...c-2005-renault-r25.30333/
McLaren MP4-20: https://www.racedepartmen...005-mclaren-mp4-20.30334/

[Voor 38% gewijzigd door PatrickC op 05-01-2020 12:05. Reden: Links aangepast naar RD. VRC Modding Team website was niet meer bereikbaar]

• SlootBV
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 31-03 11:55
Goede middag heren en wellicht dames,

Een aantal maanden geleden had ik mijzelf hier op het forum voorgesteld. En daarbij aangegeven dan ik ook eens mee zou willen doen met de races die georganiseerd worden. Hier is enkel niets van gekomen omdat eind November onze mooie dochter is geboren.

Sindsdien heb ik mijn pc zelden aangeraakt, enkel voor wat foto’s te bewerken en te uploaden. Gister heb ik voor het eerst weer even assetto corsa opgestart, maar tot mijn verbazing beleef ik enorm veel stutters en af en toe een screentear hier en daar. Nu is mijn GPU niet van wereldklassen, een gtx 1050ti, maar tik wel gewoon constant 60fps aan.

Heb geprobeerd hier op het forum te zoeken maar kon niet echt iets vinden. Hebben jullie misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Btw, ik gebruik content manager.

Alvast bedankt

• AWagen
  • Registratie: juli 2011
  • Niet online
SlootBV schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:32:
Goede middag heren en wellicht dames,

Een aantal maanden geleden had ik mijzelf hier op het forum voorgesteld. En daarbij aangegeven dan ik ook eens mee zou willen doen met de races die georganiseerd worden. Hier is enkel niets van gekomen omdat eind November onze mooie dochter is geboren.

Sindsdien heb ik mijn pc zelden aangeraakt, enkel voor wat foto’s te bewerken en te uploaden. Gister heb ik voor het eerst weer even assetto corsa opgestart, maar tot mijn verbazing beleef ik enorm veel stutters en af en toe een screentear hier en daar. Nu is mijn GPU niet van wereldklassen, een gtx 1050ti, maar tik wel gewoon constant 60fps aan.

Heb geprobeerd hier op het forum te zoeken maar kon niet echt iets vinden. Hebben jullie misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Btw, ik gebruik content manager.

Alvast bedankt
Zelf had ik hier ook last van maar dan vooral op AMD grafische kaarten en minder op Nvidia kaarten. Bij mij gebeurde het nadat ik een keer alt+tab uit Assetto Corsa had gedaan. Als je dan terug gaat naar Assetto Corsa draait hij in "borderless mode" wat dit bij mij veroorzaakte. FPS bleef wel desondanks wel hoog. Een fix was om vervolgens in Assetto Corsa een keer op alt+enter te drukken en het liep weer soepel.

Allicht dat dit ook jouw probleem is? Voor meer info Google maar eens op "Assetto Corsa alt tab"

builds.gg

• Arkman
@SlootBV

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Het is ook denkbaar dat de stutters veroorzaakt worden door je virusscanner, als deze op mijn computer actief aan het scannen is, tijdens AC krijg ik ook stutter en framedrops ondanks de 1080 TI

Zelf gebruik ik Avast antivirus en tijdens het "racen" zet ik de schilden tijdelijk uit.

Niet dat ik daardoor sneller ben, maar da's weer een ander verhaal :X

• jfeelders
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 03-04 07:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Of Windows Search Indexer. Of Windows Update. Of Onedrive die op de achtergrond draait.

• SlootBV
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 31-03 11:55
Bedankt heren, ga de adviezen volgen. Hopelijk is er verbetering. Ik laat het jullie weten!

• Alfa90_Buttje
Goede tips hierboven en @SlootBV feli met je dochtertje O+

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:02
https://tweakers.net/ext/f/osKcm1nPnLOfr2acPjU8gAfq/full.png

Er komt binnenkort een behoorlijk GT4 pack aan voor AC. Hopelijk is het nog steeds kwaliteit en niet enkel kwantiteit :)
Beakzz schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:56:
[Afbeelding]

Er komt binnenkort een behoorlijk GT4 pack aan voor AC. Hopelijk is het nog steeds kwaliteit en niet enkel kwantiteit :)
Official?

AMD Ryzen 5 3600X / Asus PRIME X470-PRO / G.Skill Trident Z F4-3200 / Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G / Valve Index VR headset / Samsung C34F791WQ / Fanatec ClubSport V2.5 / Heusinkveld Sprint / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1

• AeoIus
Ik heb een stutter meestal in de eerste ronde van het starten van een race, niet de opeenvolgende rondes en ook niet als ik de session herstart.

Met name de Nurburgring is irritant omdat dit meestal op het einde van het rechte stuk gebeurt in de remzone en hij in die periode geen reminput lijkt te krijgen. Menig crash to gevolg. Ook in Zandvoort gebeurt het wel op dezelfde plek(ken), dus het lijkt een struktureel inlaad iets of zo want de FPS blijft op zo'n moment goed.

Ik moet het spel nog eens op een SSD zetten om te zien of het nog steeds gebeurd en het toch met laden van het circuit te maken heeft. ,

• AWagen
  • Niet online
AeoIus schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:37:
Ik heb een stutter meestal in de eerste ronde van het starten van een race, niet de opeenvolgende rondes en ook niet als ik de session herstart.

Met name de Nurburgring is irritant omdat dit meestal op het einde van het rechte stuk gebeurt in de remzone en hij in die periode geen reminput lijkt te krijgen. Menig crash to gevolg. Ook in Zandvoort gebeurt het wel op dezelfde plek(ken), dus het lijkt een struktureel inlaad iets of zo want de FPS blijft op zo'n moment goed.

Ik moet het spel nog eens op een SSD zetten om te zien of het nog steeds gebeurd en het toch met laden van het circuit te maken heeft. ,
Dan allicht smoke generation eens proberen uit te zetten? Aan het begin van de race rijdt iedereen nog dicht bij elkaar en het vele smoke generation wil nog wel eens voor wat problemen zorgen in Assetto Corsa.

Edit: Zie net dat de herstart van een sessie wel soepel loopt.. Maar allicht toch het proberen waard?

[Voor 5% gewijzigd door AWagen op 08-01-2020 15:48]

builds.gg

• AeoIus
AWagen schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:47:
[...]
Dan allicht smoke generation eens proberen uit te zetten? Aan het begin van de race rijdt iedereen nog dicht bij elkaar en het vele smoke generation wil nog wel eens voor wat problemen zorgen in Assetto Corsa.

Edit: Zie net dat de herstart van een sessie wel soepel loopt.. Maar allicht toch het proberen waard?
Proberen kan altijd! Thanks

• Beakzz
Nee een samenwerking tussen Guerilla mods en the Rollovers geloof ik. Officiële content voor AC zal niet meer gebeuren ben ik bang. De eerste 2 auto’s zijn al te downloaden iig, maar je moet wel zin hebben in FB :/

• PRM2D4
[Afbeelding]

Als het goed is moet dit zeker een kwaliteits mod worden,..ze zijn er al geruime tijd mee bezig en op enkele sites las ik al goede reviews in de test fases.

Hopen dat die gauw te downloaden is,...

• Alfa90_Buttje
Klinkt leuk en lekker veel modellen :)

[Voor 46% gewijzigd door Alfa90_Buttje op 08-01-2020 20:18]

• jfeelders

jfeelders

Ik zie op Racedepartment mooie Lemans LMP2-skins langs komen voor Rollovers-wagens maar ik kan nergens vinden waar je die wagens kan downloaden/kopen. Ik heb nu een set LMP2 wagens van https://ac-forum.webnode.sk/cars/ maar die hebben geen goede Lemans-skins. Weten jullie hoe ik aan Rollovers-content kan komen?

• renzovdwolff
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22-03 17:25
[Afbeelding]

Deze groep mensen zit ik ook bij, zodra de release er is, zal ik hem hier delen ;)
En voor wat het waard is, onder de betatesters / rijders zit ook een aantal GT3/4 mannen tussen. :P

• renzovdwolff
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22-03 17:25
jfeelders schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:31:
Ik zie op Racedepartment mooie Lemans LMP2-skins langs komen voor Rollovers-wagens maar ik kan nergens vinden waar je die wagens kan downloaden/kopen. Ik heb nu een set LMP2 wagens van https://ac-forum.webnode.sk/cars/ maar die hebben geen goede Lemans-skins. Weten jullie hoe ik aan Rollovers-content kan komen?
Here you go ;) http://therollovers.it/

• Beakzz
renzovdwolff schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:07:
[...]

Deze groep mensen zit ik ook bij, zodra de release er is, zal ik hem hier delen ;)
En voor wat het waard is, onder de betatesters / rijders zit ook een aantal GT3/4 mannen tussen. :P
We gaan zien wat het waard is, maar ik kan niet wachten om het hele pack te testen iig ;) Het ziet er veelbelovend uit 👍

• jfeelders

jfeelders

Het Endurance Pack van The Rollovers staat op 'Coming Soon' (http://therollovers.it/free-mods/) maar er worden overal skins voor aangeboden. De Pack lijkt dus al online te zijn.

• Alfa90_Buttje

@jfeelders klopt, ik kan hem zo 123 ook niet vinden

@renzovdwolff heb jij een directe link of kun je de pagina updaten?

F8 Tributo :9~

Bron: http://therollovers.it/ferrari-f8-tributo/
https://therollovers.it/wp-content/uploads/2019/09/preview.jpg

American Endurance pack met Ferrari 488, BMW M6, Corvette en Ford GT 40 zie ik :)
Bron: http://therollovers.it/american-endurance-pack/
https://therollovers.it/wp-content/uploads/2019/10/Screenshot_rollovers_ferrari_f8_sc_road_atlanta2017_7-10-119-2-46-45-1024x640.jpg

[Voor 61% gewijzigd door Alfa90_Buttje op 13-01-2020 09:55]

• PRM2D4
renzovdwolff schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:07:
[...]

Enig idee wanneer die release is dan neem ik ff weekje vrij 😂

• Mystikal
  • Laatst online: 21:24

Mystikal

It never hurts to help

Sinds gisteren een probleem. Met alle ervaring in deze groep wellicht een quick fix.
Net voordat ik in de pit kom, auto's en tracks zijn reeds ingeladen (bij het opstarten van een nieuwe race) springt hij terug naar het menu, zonder melding.

Vrijdag geen probleem, zaterdag dit euvel. Geen drivers ge-update, verder geen veranderingen aan de pc.

Wat heb ik geprobeerd:
Force 32 bit
Graka drivers geupdate
1 scherm los gekoppeld (ik speel op de beamer, maar op monitor zelfde euvel)
Resolutie gecheckt (is gewoon 1080p)
Assetto Corsa folder in my documents gerenamed en opnieuw opgestart.
Opnieuw opgestart (natuurlijk).
Veel gegoogled....

Iemand een suggestie?

Basement Bios ---- Exo-S

• jfeelders

jfeelders

Kijk even in de ~\Documents\Assetto Corsa\logs-map voor log.txt en errors.txt. Die bestanden kunnen je verder helpen.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

jfeelders schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:06:
Kijk even in de ~\Documents\Assetto Corsa\logs-map voor log.txt en errors.txt. Die bestanden kunnen je verder helpen.
Geen idee waar ik dan nu naar moet kijken.

Inmiddels ben ik erachter dat het aan de Zandvoort track ligt. Andere tracks doen het wel. Iemand voor mij een kopie van het origineel? Wil niet heel assetto opnieuw installeren namelijk.

[Voor 97% gewijzigd door Mystikal op 19-01-2020 16:04]

Basement Bios ---- Exo-S

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:30
Mystikal schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:55:
[...]

Geen idee waar ik dan nu naar moet kijken.

Inmiddels ben ik erachter dat het aan de Zandvoort track ligt. Andere tracks doen het wel. Iemand voor mij een kopie van het origineel? Wil niet heel assetto opnieuw installeren namelijk.
En als je een verify van je game cache files doet in Steam?
https://support.steampowe...le.php?ref=2037-QEUH-3335

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Thanks voor de tip! Works like a charm. Hij vond 40+ files. :)

Basement Bios ---- Exo-S

• Arkman
Nu we het er toch over hebben ;) Ligt het nog in de lijn der verwachtingen dat er een nieuwe funcup wordt opgestart?

• AWagen
  • Niet online
Arkman schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:20:
Nu we het er toch over hebben ;) Ligt het nog in de lijn der verwachtingen dat er een nieuwe funcup wordt opgestart?
Daar ben ik ook wel weer bij!

De werkzaamheden aan de pc zijn ondertussen weer afgerond en de teleurstellingen van vorig seizoen weer verwerkt! 7(8)7

builds.gg

• semtevruchte
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 31-03 14:40
ik heb in verschillende topics, servers en fora gezocht, maar kon nergens wijzer worden of er nog leuke leagues gereden worden in Assetto Corsa. Kan iemand mij hier mee helpen?

• Card Nox
@semtevruchte, serieus? Lees de laatste pagina nogmaals dan... Ja er worden nog veel cups gereden...

• AeoIus
semtevruchte schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:37:
ik heb in verschillende topics, servers en fora gezocht, maar kon nergens wijzer worden of er nog leuke leagues gereden worden in Assetto Corsa. Kan iemand mij hier mee helpen?
Een paar posts hierboven staat @PRM2D4 met in zijn handtekening:
SRHI GOES DTM AND F3 WITH AC,.... AND GT3 WITH ACC!!! WANNA JOIN: https://discord.gg/vhaJSeH

Ik heb afgelopen week mijn eerste DTM race meegereden en dat was erg leuk. Als laatste gekwalificeerd en zo goed als laatste geëindigd maar na ronde 1 reed ik wel op plaats 5 of zo en wel een leuke race gehad waar ik langzaamaan weer door iedereen werd ingehaald..
Ik ben te noob om met de snelle rijders mee te kunnen maar op race tempo lagen er toch wel een aantal dicht bij elkaar en ging het wel aardig.

Maar de pit muur sprong er voor toen ik de pit in wilde rijden O-) voor de verplichtte pitstop en vanaf dat moment ging het bergafwaarts }:O

Ook even nagebabbeld na de race en dat was gezellig/leuk en omdat ik het wel echt voor de lol doe is dat dan wel zo prettig.

• PRM2D4
AeoIus schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:54:
[...]

Ik heb afgelopen week mijn eerste DTM race meegereden en dat was erg leuk. Als laatste gekwalificeerd en zo goed als laatste geëindigd maar na ronde 1 reed ik wel op plaats 5 of zo en wel een leuke race gehad waar ik langzaamaan weer door iedereen werd ingehaald..
Ik ben te noob om met de snelle rijders mee te kunnen maar op race tempo lagen er toch wel een aantal dicht bij elkaar en ging het wel aardig.

Maar de pit muur sprong er voor toen ik de pit in wilde rijden O-) voor de verplichtte pitstop en vanaf dat moment ging het bergafwaarts }:O

Ook even nagebabbeld na de race en dat was gezellig/leuk en omdat ik het wel echt voor de lol doe is dat dan wel zo prettig.
Hey kerel,

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad daar doen we het ook voor. En zoals je al aangaf we hebben er inderdaad een hoop snelle bij maar ook genoeg in de achterhoede dus voor iedereen wat wils.

Zelf was het voor mij een mindere race maar goed hele kampioenschap zit ik al te klote haha. Heb gewoon sinds de kleine er is beetje weinig tijd om goed te oefenen.

In ieder geval op naar de volgende race jatoch, dus tot snel 🤙🏻

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 03-04 14:26
Hey Mensen, sinds kort ook een stuur aangeschaft voor Xbox one en PC. Wat diverse titels geprobeerd en ik vind AC verreweg het best aanvoelen.

Betaalaccountje genomen op racedepartment en al de nodige race tracks binnen gehaald voor de PC versie.
Zitten echt geweldige dingen bij zoals Fonteny, Feldbergring, Deutschland Ring, Rouen en Sveg.

Nu beetje op auto's aan het orienteren. Wat zijn de echte aanraders?

alvast bedankt!

• Alfa90_Buttje
@Mick3112 waar hou je van? GT3 is gewoon supervet om mee te racen. En de V8 Supercars mod is ook zeer indrukwekkend! O+

Maar als je gaat voor hotlappen kun je feitelijk iedere auto nemen. De Ferrari Enzo vond ik bijvoorbeeld erg vermakelijk. Lekker levendig en mooie sound! :)

AC Legens is ook episch! Zeker i.c.m. de Feldbergring O+

Ferrari F40 is ook erg imposant om mee te rijden (lees: om op de baan te houden).. :o

[Voor 10% gewijzigd door Alfa90_Buttje op 22-01-2020 10:20]

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

AeoIus schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:54:
[...]

*knip*

*knip*
Ah was jij dat, jij pitstraat-blokkeer-activist ;) Nee, was inderdaad een fijne race, wij zaten grote delen van de race best dicht op elkaar met mooie nette acties _/-\o_ Fijne van deze kampioenschappen is dat het inderdaad nog steeds voor de lol is, er wordt serieus en clean geracet, maar wel voor de fun. En er zijn idd altijd wel battles op de baan te vinden, niet alleen de snelle jongens rijden bij elkaar in de buurt ;)

• Mick3112
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:19:
@Mick3112 waar hou je van? GT3 is gewoon supervet om mee te racen. En de V8 Supercars mod is ook zeer indrukwekkend! O+

[YouTube: [Assetto Corsa] Barbagallo Speedway Holden V8 PB 0:55:623]

Maar als je gaat voor hotlappen kun je feitelijk iedere auto nemen. De Ferrari Enzo vond ik bijvoorbeeld erg vermakelijk. Lekker levendig en mooie sound! :)

[YouTube: AC Ferrari Enzo testdrive @ Goodwood circuit .. AWESOME F1 V12 SOUND !! DL link in text]

AC Legens is ook episch! Zeker i.c.m. de Feldbergring O+

[YouTube: AC Legends @ Feldbergring Germany]

Ferrari F40 is ook erg imposant om mee te rijden (lees: om op de baan te houden).. :o

[YouTube: [Assetto Corsa] Ferrari F40 @ Nordschleife Touristenfahrt (8:16:589)]
Bedankt voor de tips.

GT3 vind ik tof alleen daar houd ik de AI niet echt van bij omdat zij veel harder op de limiet rijden dan ik. Zal ook mijn gebrek aan circuitkennis zijn. Het feit dat ik nu zoveel extra tracks heb zal daar ook niet aan helpen.

Gisteren met die standaard 911 Carrera S tegen soortgelijke auto's gereden en die houd ik wel bij op 1 of andere manier.

Ik zal die auto's eens binnenhalen die jij genoemd hebt. Gisteren met een Singer 911 wat gereden op Fonteny en dat was ook wel het betere stuurwerk.

• Beakzz
Mick3112 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:20:
[...]

Bedankt voor de tips.

GT3 vind ik tof alleen daar houd ik de AI niet echt van bij omdat zij veel harder op de limiet rijden dan ik. Zal ook mijn gebrek aan circuitkennis zijn. Het feit dat ik nu zoveel extra tracks heb zal daar ook niet aan helpen.

Gisteren met die standaard 911 Carrera S tegen soortgelijke auto's gereden en die houd ik wel bij op 1 of andere manier.

Ik zal die auto's eens binnenhalen die jij genoemd hebt. Gisteren met een Singer 911 wat gereden op Fonteny en dat was ook wel het betere stuurwerk.
Haal hoe dan ook de R.S.01 even binnen. Hele vergeeflijke auto met super handeling

https://www.racedepartmen...y-acm-modding-team.17402/

Als je FB hebt kan je je aanmelden bij deze groep en alvast de eerste 3 GT4 auto's binnenhalen. De rest van het pack komt er "binnenkort" aan.

https://www.facebook.com/groups/119869641975310/

Dallara F317 Formula 3

https://www.racedepartment.com/downloads/rsr-formula-3.8040/

Ginetta Supercup 2017

https://www.racedepartmen...etta-supercup-2017.17522/

Skip barber :

https://www.racedepartmen...-for-assetto-corsa.26791/

Caterham 7 Super Sprint :

https://www.racedepartmen...-super-sprint-1995.16143/

Seat Leon TCR mod :

https://www.racedepartmen...seat-leon-tcr-2018.20109/

Daytona Prototype mod :

https://www.racedepartmen...car-pack-1-uscc-mod.7348/

Vooral mods gekozen die niet te lastig zijn, maar wel dikke lol.

Have fun!

Edit : En vergeet Bridgehampton niet. Mijn favo track in AC denk ik _/-\o_

https://www.racedepartmen...ampton-race-circuit.6604/

[Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 22-01-2020 11:56]

• Alfa90_Buttje
Np O+
GT3 vind ik tof alleen daar houd ik de AI niet echt van bij omdat zij veel harder op de limiet rijden dan ik. Zal ook mijn gebrek aan circuitkennis zijn.
absoluut. Ik heb de AI op 100% en zelden dat ze snel genoeg rijden .. ze rijden eigenlijk alleen maar in de weg. :D baankennis is idd alles! Ideale lijn en goede exit !!!

• Mick3112
Beakzz schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:52:
[...]

Edit : En vergeet Bridgehampton niet. Mijn favo track in AC denk ik _/-\o_

https://www.racedepartmen...ampton-race-circuit.6604/
Bedankt voor je tips. Ga ik binnenhalen.

Bridgehampton heb ik al ja, goede FFB daar. Ik had paar lijstjes bekeken van best track mods voor AC.

hebben jullie een goede versie van Suzuka? Ik had er 1 gedownload maar die voelde zo vlak als een biljartlaken aan dus die heb ik weer verwijderd.

• AeoIus
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:03:

absoluut. Ik heb de AI op 100% en zelden dat ze snel genoeg rijden .. ze rijden eigenlijk alleen maar in de weg. :D baankennis is idd alles! Ideale lijn en goede exit !!!
Nou ik ben op 90% begonnen en dat was al lastig zat. Race nu de AI op 95% met +/- 5% en inhalen en naar voren rijden en winnen zit er bij mij nog niet in hoor ;) Degene op 90% begin ik wel in te halen dus er is progress _/-\o_

Banenkennis scheelt een stuk inderdaad maar de goede exit is nog lastig merk ik. Zeker als ik probeer te pushen is het een crashfestijn en merk ik dat ik echt nog moet wennen aan hoe AC's physics model werkt. Ik moet nog uitvinden hoe mijn rijstijl zich vertaalt naar setup instellingen.

Wel mijn FOV flink bijgesteld om een beter gevoel te krijgen en dat bleek wel veel te helpen.

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Je moet ook niet naar @Alfa90_Buttje luisteren, die gozer is gewoon errug snel. Die denkt dat iedereen dat in zijn voeten heeft zitten ;)

• Alfa90_Buttje

nou, ACC is anders wel even weer andere koek .. AI op 100% kan ik nog net in de top 10 meekomen, maar inhalen lukt niet. Top rijdt net te wat hard .. 1:57ers :') .. net als gister IRL eigenlijk :P
En ook het setuppen moet ik weer helemaal aan wennen, want op dit moment heb ik er nog helemaal geen gevoel bij.

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:05
Sinds kort AC aangeschaft met alle dlc via steam.
Nu kom ik van GT sport en is het even wennen.
Nu speel ik met een stuur, Logitech DFGT, maar ik zit te klooien met de instellingen. De FFB is nogal...vaag. Met een BMW bijvoorbeeld stuurt die als een malle tegen en kom ik vervolgens in een slingerbeweging terecht en uiteindelijk in het gras.
Heeft iemand tips voor de instellingen?

• PRM2D4
@Mick3112 je kan hier ook even kijk voor nog wat leuke tracks ;)

https://mega.nz/#F!hdUDnYyY!yC96gh3H5G5urbvQ0Jfzww

• visboer32
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:48
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:18:

nou, ACC is anders wel even weer andere koek .. AI op 100% kan ik nog net in de top 10 meekomen, maar inhalen lukt niet. Top rijdt net te wat hard .. 1:57ers :') .. net als gister IRL eigenlijk :P
En ook het setuppen moet ik weer helemaal aan wennen, want op dit moment heb ik er nog helemaal geen gevoel bij.
Herkenbaar! In AC kom ik aardig dicht bij de tijden van de snellere jongens maar in ACC is het gat echt een slag groter... zou het die 488 zijn ;)

• Card Nox
@Gummiebeer, eerst vooral veel oefenen. GT is toch net even andere koek dan AC. Probeer ook eens een wat minder heftige wagens, weinig power en veel downforce. Begin eventueel met wat assists aan en werk die langzaam af. Als je de game echt onder controle hebt zou ik me pas druk maken om Settings.

Ps ik ben van F1 naar AC gegaan en dacht ook dat het aan mijn stuur lag, nu meer dan een jaar later niets aan het stuur veranderd en kom ik toch redelijk goed de baan rond. Paar weken geleden zelfde verhaaltje van AC naar ACC, maar ook dat krijg ik langzaam onder de knie.

• visboer32
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:48
Card Nox schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 23:17:
Paar weken geleden zelfde verhaaltje van AC naar ACC, maar ook dat krijg ik langzaam onder de knie.
Dat bleek gisteren wel ;) , mooie overwinning!

• PRM2D4
@Gummiebeer ff googlen en je hebt wat instellingen,... anders ff hier je instellingen delen??

Let wel het is wat al gezegd is behoorlijk wennen om van gt te gaan naar ac. Want gt is arcade en kan je met een controller spelen. AC is een sim en is niet met een controller te spelen het is ook veel realistischer...

https://www.racedepartmen...tech-dfgt-settings.77586/

https://amp.reddit.com/r/...orksand_how_to_set_it_up/

Cheers 🤙🏻

[Voor 107% gewijzigd door PRM2D4 op 23-01-2020 06:47]

• Mick3112
Dank je. Ben ze aan het binnenhalen.

• AeoIus
PRM2D4 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 06:42:
@Gummiebeer ff googlen en je hebt wat instellingen,... anders ff hier je instellingen delen??

Let wel het is wat al gezegd is behoorlijk wennen om van gt te gaan naar ac. Want gt is arcade en kan je met een controller spelen. AC is een sim en is niet met een controller te spelen het is ook veel realistischer...

https://www.racedepartmen...tech-dfgt-settings.77586/

https://amp.reddit.com/r/...orksand_how_to_set_it_up/

Cheers 🤙🏻
Ik heb volgens mij ook wel in de Windows logitech driver settings wat uit moeten zetten om van die centreer tegenstuur af te komen.

• Card Nox
PRM2D4 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 06:42:
AC is een sim en is niet met een controller te spelen
Eens met alles op dit na, heb ik ook altijd gedacht tot ik laatst een filmpje van Jimmer tegenkwam.

YouTube: Is A Steering Wheel Faster Than A Gamepad?

Valt me mee hoe snel hij is, of het valt me eigenlijk tegen want had het totaal niet verwacht.

• PRM2D4
Card Nox schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:30:
[...]

Eens met alles op dit na, heb ik ook altijd gedacht tot ik laatst een filmpje van Jimmer tegenkwam.

YouTube: Is A Steering Wheel Faster Than A Gamepad?

Valt me mee hoe snel hij is, of het valt me eigenlijk tegen want had het totaal niet verwacht.
Ja die ken ik, maar ik snap je punt het is wel te doen maar denk dat je ook wel snapt wat ik wil zeggen,. Er is altijd wel iemand die dat truukje kent... maar arcade is controller sim is wheel its that simple🤪

• AeoIus
AeoIus schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:01:
[...]

Ik heb volgens mij ook wel in de Windows logitech driver settings wat uit moeten zetten om van die centreer tegenstuur af te komen.
In de Logitech G Hub instellingen van mijn G29 is het het vinkje weghalen bij: Centreerveer in Games met Krachtfeedback

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:05
Gisteravond dan voorzichtig de eerste rondes gemaakt op de Red Bull circuit met een Mazda Miata. Ging op zich al beter maar inderdaad erg wennen als je van arcade komt.
Rondetijden rond de 2:18 met als snelste persoonlijke record van 2:16,3.

Er zit progressie in! *O*

• SurfBoy
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:56
Ik heb dit weekend een samsung evo 860 250 gb uit een oude computer gehaald en ik wil deze gaan gebruiken om onder andere Assetto Corsa op te zetten. Ik heb echter best wat mods geïnstalleerd ondertussen. Weet 1 van jullie of de functie van Steam om je installatiefolder te verplaatsen ook alle mods meeneemt?

• AeoIus
SurfBoy schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:57:
Ik heb dit weekend een samsung evo 860 250 gb uit een oude computer gehaald en ik wil deze gaan gebruiken om onder andere Assetto Corsa op te zetten. Ik heb echter best wat mods geïnstalleerd ondertussen. Weet 1 van jullie of de functie van Steam om je installatiefolder te verplaatsen ook alle mods meeneemt?
Je kunt voor zover ik weet gewoon de steam folder kopiëren naar de nieuwe schijf en in Steam pas je daarna de steam game folder locatie aan.
Zo heb ik het enige tijd geleden ooit eens omgezet.

• PRM2D4
@SurfBoy nee dat doet die niet,.. gewoon op nieuw instaleren op die schijf is beste en dan je mods gewoon verplaatsen...

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Even een ethisch vraagstuk: Hoe zit het nu eigenlijk met kampioenschap / fun races vanuit tweakers? Gaan die nog komen of is iedereeen inmiddels overgestapt naar andere leagues. Geloof dat half tweakers bij de simracinghub zit maar vind het een beetje flauw om daar teveel updates over te doen als er nog vanuit assettocorsa.nl geraced gaat worden. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om raceverslagen en nieuws ook hier een beetje te delen als er geen dedicated tweakers races meer zijn.

• PRM2D4
Voor wie het leuk vind 6-2 starten we een test race met een aantal gte auto’s,...

Wil je weten welke kom dan ff langs en schrijf je gelijk in.

Als de test race goed gaat en we een leuke groep hebben gaan we kort daarop een kampioenschap starten,..

Dus wees welkom,.. zie uitnodiging in mijn signature of die van @H-Alien

Cheers.

• PRM2D4
H-Alien schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:57:
Even een ethisch vraagstuk: Hoe zit het nu eigenlijk met kampioenschap / fun races vanuit tweakers? Gaan die nog komen of is iedereeen inmiddels overgestapt naar andere leagues. Geloof dat half tweakers bij de simracinghub zit maar vind het een beetje flauw om daar teveel updates over te doen als er nog vanuit assettocorsa.nl geraced gaat worden. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om raceverslagen en nieuws ook hier een beetje te delen als er geen dedicated tweakers races meer zijn.
Dat viel mij ook al op vandaar dat ik wat meer promoot voor srhi om de leden die nog actief zijn of nieuw in de ac wereld de kans te geven om mee te racen,...

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Nu online
*acc verwisseld*

[Voor 79% gewijzigd door stijn014 op 01-02-2020 14:29]

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True