Tja ik geloof niet dat je op korte termijn nog iets vanuit assetto-corsa.nl hoeft te verwachten en @raymondw wil wel wat hosten maar alleen als daar animo voor is, waar het nu nog niet echt op lijkt. Dan lijkt het mij meer dan prima om het SRHI komende AC gebeuren ook hier te bespreken en te promoten. Anders zou het hier alleen maar doodbloeden en dat zou ik iig heel erg zonde vinden.H-Alien schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:57:
Even een ethisch vraagstuk: Hoe zit het nu eigenlijk met kampioenschap / fun races vanuit tweakers? Gaan die nog komen of is iedereeen inmiddels overgestapt naar andere leagues. Geloof dat half tweakers bij de simracinghub zit maar vind het een beetje flauw om daar teveel updates over te doen als er nog vanuit assettocorsa.nl geraced gaat worden. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om raceverslagen en nieuws ook hier een beetje te delen als er geen dedicated tweakers races meer zijn.
Ikzelf ga nu iig het SRHI ACC kampioenschap mee doen omdat ik daar heel nieuwsgierig naar ben maar mis wel veel bekende namen van hier, daar wil je je toch wel aan meten maar nu moet je opnieuw kijken waar je staat, vooral omdat de game gewoon compleet nieuw en anders is.
Om daarnaast ook nog het SRHI AC kampioenschap te gaan doen vind ik eigenlijk wat teveel tenzij het ook 2 wekelijks is en goed te combineren valt. Ik vind AC te leuk om helemaal opzij te zetten
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2