Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:30
Arjan90 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:39:
Bij Ibood de 55B6J voor 1.699. 55E6 voor 2.200. De Philips OLED hebben ze ook, voor 2.800!

http://www.ibood.com/nl/n...es/23400/1889/televisies/
Hoewel dit een LG Form is, Philips is een cashback actie gestart op hun oled: € 500.

Kan helaas niet vinden of ibood meedoet? Wel o.a Cool Bleu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-09 09:57
dinandus schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:43:
Hoewel dit een LG Form is, Philips is een cashback actie gestart op hun oled: € 500.

Kan helaas niet vinden of ibood meedoet? Wel o.a Cool Bleu....
Cashback geldt iBood uiteraard niet nee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:25
Als ibood de 55POS901F/12 levert moeten ze gewoon betalen. Ook al schrijven ze deelnemende winkels in NL dat is niet rechtsgeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hoezo dat? Als zij zeggen dat het bij een officiële Philips dealer gekocht moet zijn bepalen ze dat toch gewoon zélf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Brad Pitt schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:15:
Hoezo dat? Als zij zeggen dat het bij een officiële Philips dealer gekocht moet zijn bepalen ze dat toch gewoon zélf?
Nee, je mag als fabrikant niet handelsbelemmerend acteren. Enige hoe ze kunnen afschermen dat ibood etc hun producten voor scherpe prijzen aanbieden is dmv. regionale typenummers alleen op de voor nederland geldende typenr's te laten gelden in een cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Okay. Nou ja, gelijk hebben =/= gelijk krijgen. Zou de tv nog niet gratis bij hen willen betrekken maar voor diegenen die het wel willen doen: sla je slag en krijg de cashback terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Brad Pitt schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:20:
Okay. Nou ja, gelijk hebben =/= gelijk krijgen. Zou de tv nog niet gratis bij hen willen betrekken maar voor diegenen die het wel willen doen: sla je slag en krijg de cashback terug :)
Dat klopt, je zal er wrs. wel een brief of twee aan moeten wijden na de eerste afwijzing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 15:20
Denken jullie dat de prijs van de oled 65 inch b6 of vergelijkbaar nog onder de 2500 gaat in de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mrphara schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:26:
Denken jullie dat de prijs van de oled 65 inch b6 of vergelijkbaar nog onder de 2500 gaat in de komende maanden?
Ja, Nee, Misschien. Het enige wat je kan doen is de prijzen in de gaten houden, verder is het nogal een "glazenbol" vraag.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Bever! schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:13:
Als ibood de 55POS901F/12 levert moeten ze gewoon betalen. Ook al schrijven ze deelnemende winkels in NL dat is niet rechtsgeldig.
Een poos geleden stelde je dit ook al in een ander topic. Om mijn reactie daarop nog maar even te quoten:
Dimens schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:47:
[...]

Het lijkt mij zeer sterk dat dit onder handelsbelemmering valt. Er is nog altijd spraken van vrije handel en een actie waarvoor actievoorwaarden door de fabrikant zijn opgesteld - waarbij het mij lijkt dat zij hier nagenoeg vrij in zijn - lijkt mij geen vorm van handelsbelemmering. De geïmporteerde producten worden immers niet belast, de niet-geïmporteerde producten worden ontlast.

[...]

Hier zal de onderzoeksplicht van de koper in actie treden. Hetgeen in een andere winkel wordt geadverteerd, hoeft immers niet van toepassing te zijn in een andere winkel, ook al betreft de advertentie hetzelfde product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Bij Overgauw in Leiden vroeg ik naar de prijs van de 65W7V (de Wallpaper). Zonder echt onderhandelen kon ik deze al meekrijgen voor 7000 (ipv 8000 dus).
Wel nog steeds duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
mrphara schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:26:
Precies het model waar ik ook op zit te azen, ik zou de 65 b6v voor 2500 wel meenemen momenteel. Maar lukt me nog niet echt ergens tot dusverre.

Ik heb geen haast, dat scheelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mensen, genoeg gekletst over vermeende handelsbeperkingen in cashback acties. Jullie kunnen jezelf uitleven in het Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinivB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-06 21:38
Zo werkt het niet. Voordat je een luie vraag als deze post, kun je beter even de topic waarschuwing lezen. Die staat er niet voor niets.

[ Voor 80% gewijzigd door S1NN3D op 15-04-2017 15:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 08:23
Bij onze lokale elektronica boer in Wolvega kwam ik met moeite tot 1.800 euro. Lager wilde hij niet omdat hij er dan te weinig aan over zou houden en te weinig service kan bieden bij problemen. Evengoed prima, standaard prijs is 1.999. Vrouwlief vond het goed, dus voordat ze zich bedacht hebben we de TV snel besteld! Ik hecht veel waarde aan het ondersteunen van de lokale ondernemers en deze zaak heeft lokaal een goede naam. Eind volgende week komt hij binnen.

De lokale Expert had de 55B6 hem nog voor 2.699 staan, het ging niet over de 65B6 :+ Die hebben ergens een memo met prijsverlaging gemist!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pionier84
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-09 10:21
De lokale Expert had de 55B6 hem nog voor 2.699 staan, het ging niet over de 65B6 :+ Die hebben ergens een memo met prijsverlaging gemist!
[/quote]

Dan hanteert deze Expert niet de juiste prijs, deze is namelijk €1999 voor alle landelijke Experts. Zie ook website en folder (overigens nog te duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 11:10

Melkaz

Melkazar

Vandaag langs de lokale(Breda) PlatteTV winkel geweest om te kijken naar de 65B6. Helaas stond alleen de 55B6 in de showroom voor €1999. Verkoper aangesproken ivm de 65B6 en kreeg de prijs €3999 te horen. Toen ik melde dat hij bij de lokale Media Markt voor €3300 stond ging naar €3600 met als opmerking dat MM waarschijnlijk showroom model moest zijn.

Bij vermelden van prijzen concurrentenkon hij de prijs verlagen naar €3499. Volgens hem zijn zaken als Foka en Smits allemaal grijze import?

Al met al een teleurstellende ervaring en ziet het ernaar uit dat ik buiten Breda moet gaan kijken. Of is het ook mogelijk de onderhandelen over prijzen met bijv. Foka via de telefoon?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Melkaz schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:00:
Vandaag langs de lokale(Breda) PlatteTV winkel geweest om te kijken naar de 65B6. Helaas stond alleen de 55B6 in de showroom voor €1999. Verkoper aangesproken ivm de 65B6 en kreeg de prijs €3999 te horen. Toen ik melde dat hij bij de lokale Media Markt voor €3300 stond ging naar €3600 met als opmerking dat MM waarschijnlijk showroom model moest zijn.

Bij vermelden van prijzen concurrentenkon hij de prijs verlagen naar €3499. Volgens hem zijn zaken als Foka en Smits allemaal grijze import?

Al met al een teleurstellende ervaring en ziet het ernaar uit dat ik buiten Breda moet gaan kijken. Of is het ook mogelijk de onderhandelen over prijzen met bijv. Foka via de telefoon?
Je kan inderdaad beter zaken doen met Foka/Smits/Audiovision, zie: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" , dit zijn bedrijven die je de prijs gewoon per telefoon doorgeven. PlatteTV is nogal een vies spelletje aan het spelen, het zijn namelijk geen import modellen maar gewoon Benelux modellen. Inspelen op angst bij de mensen zodat je toch bij hun koopt.

Zie ook:
luuksnijmegen in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Dimens in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrodeparro
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 18:07
Heb vandaag de knoop doorgehakt bij mijn lokale winkel AVA Electro in Oost-souburg. Met hulp van de scherpe prijzen die jullie hebben bemachtigd :D, tot een compromis gekomen. C7 55" besteld, voor wat meer dan 2150, maar lokale service is mij ook wat waard ;-)

Wat wel voor mij nieuw was, dat men een cash back actie heeft van LG vanaf 21 april voor de C7 55" van 300 euri. Andere modellen ben ik vergeten te vragen, die vallen ook buiten mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:19
harrodeparro schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:26:
Wat wel voor mij nieuw was, dat men een cash back actie heeft van LG vanaf 21 april voor de C7 55" van 300 euri.
Waarom heb je daar niet op gewacht dan? Of gaat die ook gelden voor mensen die de C7 al eerder gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 00:35

aex351

I am the one

Arjan90 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:03:
Bij onze lokale elektronica boer in Wolvega kwam ik met moeite tot 1.800 euro. Lager wilde hij niet omdat hij er dan te weinig aan over zou houden en te weinig service kan bieden bij problemen. Evengoed prima, standaard prijs is 1.999. Vrouwlief vond het goed, dus voordat ze zich bedacht hebben we de TV snel besteld! Ik hecht veel waarde aan het ondersteunen van de lokale ondernemers en deze zaak heeft lokaal een goede naam. Eind volgende week komt hij binnen.

Doet de lokale ondernemer ook het ondersteunen van de lokale consumenten? lijkt mij niet. We gaan toch geen 'lokale' ondernemers sponsoren? Waarom sponsoren zij de 'lokale' consumenten dan niet. 2000 euro voor een B6 is gewoon 400 euro teveel. Ja, de 'lokale' ondernemer zal zeker blij zijn.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Heb vandaag de knoop doorgehakt bij mijn lokale winkel AVA Electro in Oost-souburg. Met hulp van de scherpe prijzen die jullie hebben bemachtigd :D, tot een compromis gekomen. C7 55" besteld, voor wat meer dan 2150, maar lokale service is mij ook wat waard ;-)

Wat wel voor mij nieuw was, dat men een cash back actie heeft van LG vanaf 21 april voor de C7 55" van 300 euri. Andere modellen ben ik vergeten te vragen, die vallen ook buiten mijn budget.
Die cashback vind ik wel interessant om horen:-). Heb ik nog nergens gehoord of gelezen. Krijg je die dan als je de tv gaat ophalen?
Ik wou net vragen hoe het zat met de 65", maar zoals je schreef ben je dat vergeten vragen😬.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrodeparro
  • Laatst online: 05-03 18:07
Die cash-back zat in de onderhandeling, anders waren we nooit richting de 2150 gekomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat wel voor mij nieuw was, dat men een cash back actie heeft van LG vanaf 21 april voor de C7 55" van 300 euri.
Hmm, bij Foka/Smits was ie al voor 2150 te krijgen, Audiovision 2188. Haal er 300 cashback af en je komt op 1850/1888 tegen een adviesprijs van 2999 toch een flinke daling in prijs binnen de maand van release :o Wordt nog verleidelijk zo om toch de B6 binnen 14 dagen te retourneren en te opteren voor een C7 als ik die cashback mee kan pakken vanaf volgende week bij deelnemende LG-dealers. Bedoel voorheen was het 1600/1650 vs 2400 = gap van 750/800 euro voor een subtiele verbetering op bepaalde zaken. Straks door die cashback en omdat we drie weken verder zijn nog maar 250/288 euro. Krijg je toch een ander uitgangspositie en dan lonkt die C7 toch wel.

HLG is dan wel toegezegd door LG voor de B6, maar eerst zien, dan geloven. En een minder agressieve ABL/hogere SDR/HDR peak brightness is alleen maar fijn meegenomen. Daarbij klonk Dolby Atmos toch wel lekker in de oren uit de standaard speakers maar ik ben geen audiofiel noch heb echt gespitste oren op dat gebied. Dus tja :D Hmm, nachtje over slapen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Joosie200 schreef op zondag 16 april 2017 @ 01:27:
[...]

Hmm, bij Foka/Smits was ie al voor 2150 te krijgen, Audiovision 2188. Haal er 300 cashback af en je komt op 1850/1888 tegen een adviesprijs van 2999 toch een flinke daling in prijs binnen de maand van release :o Wordt nog verleidelijk zo om toch de B6 binnen 14 dagen te retourneren en te opteren voor een C7 als ik die cashback mee kan pakken vanaf volgende week bij deelnemende LG-dealers. Bedoel voorheen was het 1600/1650 vs 2400 = gap van 750/800 euro voor een subtiele verbetering op bepaalde zaken. Straks door die cashback en omdat we drie weken verder zijn nog maar 250/288 euro. Krijg je toch een ander uitgangspositie en dan lonkt die C7 toch wel.

HLG is dan wel toegezegd door LG voor de B6, maar eerst zien, dan geloven. En een minder agressieve ABL/hogere SDR/HDR peak brightness is alleen maar fijn meegenomen. Daarbij klonk Dolby Atmos toch wel lekker in de oren uit de standaard speakers maar ik ben geen audiofiel noch heb echt gespitste oren op dat gebied. Dus tja :D Hmm, nachtje over slapen dan maar.
Denk dat die 300 van de advies prijs afgaat 3000 euro -300 niet 2150 -300... :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 08:23
aex351 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:51:
[...]

Doet de lokale ondernemer ook het ondersteunen van de lokale consumenten? lijkt mij niet. We gaan toch geen 'lokale' ondernemers sponsoren? Waarom sponsoren zij de 'lokale' consumenten dan niet. 2000 euro voor een B6 is gewoon 400 euro teveel. Ja, de 'lokale' ondernemer zal zeker blij zijn.
Dat doet deze lokale ondernemer wel: met EK en WK mogen wij steevast een grote TV lenen om met de buurt de wedstrijden te kijken. Daarnaast ondersteunen ze meerdere activiteiten in het dorp als sponsor. En de service is goed. Dat een grote winkel lager kan dan een kleinere kleine winkel in ons dorp, lijkt me logisch. Voor 2000 euro had ik hem ook echt niet gekocht, maar voor 1800 euro ben ik overstag. Ik wil geen TV kopen bij een winkel die meer dan anderhalf uur rijden is, laat staan in België. Ieder zijn goed recht, toch?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nValentino_
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-09 23:49
Deze vraag heeft natuurlijk niets met de prijs discussie te maken. Als je zo graag iemands persoonlijke overwegingen wil weten, stuur dan een DM naar hem.

[ Voor 82% gewijzigd door S1NN3D op 16-04-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Ik heb eens wat gegoogeld maar kan niks vinden over die cashback, behalve die ene melding van harrodeparro. Dinsdag maar eens rondhoren dan. Ik ben echt benieuwd of er ook in BE een cashback komt en hoeveel het zal zijn op de C7V. 500€ zou wel mogen want de tv kost 1000€ meer dan de B6V als opvolger (B7 niet meegerekend maar die komt niet direct)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
cangri schreef op zondag 16 april 2017 @ 02:45:
[...]

Dromen mag toch? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambilike
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
Nog even rondgebeld voor een aanbieding van de 65b6, maar deze zijn er nog niet. Het beste wat ik heb kunnen vinden is bij Apollo Almere voor 2630,- incl. transport, waarbij ik dan de Samsung soundbar K950 dan afneem voor 1149,- met promotie van gratis UHD blu ray player en 3 UHD films. Overigens wil Smits niet lager dan EUR 2799,- excl. transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Straks even langs Foka in Rotterdam om de 55B6V op te halen :)

Dit is het \[Prijs-discussie] OLED Televisies-topic, het noemen van de prijs die je betaald hebt zou deze post nuttiger maken dan in deze vorm ;)

[ Voor 58% gewijzigd door FeaR op 17-04-2017 15:39 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 00:35

aex351

I am the one

cangri schreef op zondag 16 april 2017 @ 02:45:
[...]

Ik denk dat je eerder kan rekenen als zijnde dat je het kan aftrekken van de inkoopprijs. LG geeft gewoon een x bedrag voor televisie y. Dus als de ondernemer nu alsnog voldoende marge overhoudt (wat ik wel verwacht) met 2150, dan kan je daar zo 300 van aftrekken. Dat is mijn redentatie.

LG wil natuurlijk die verkopen stimuleren. Een adviesprijs van 3000 houdt natuurlijk nooit lang stand wanneer de B6 wegvalt vanwege EOL. Dus dat moet opgevangen worden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fietsbel schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:24:
Straks even langs Foka in Rotterdam om de 55B6V op te halen :)
Verkopen die de tv nog steeds voor +- €1650?

Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik voor die actie van Ibood ga, maar ik vertrouw de afhandeling daar niet helemaal (hoor er een hoop slechte verhalen over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rub3s schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:37:
[...]

Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik voor die actie van Ibood ga, maar ik vertrouw de afhandeling daar niet helemaal (hoor er een hoop slechte verhalen over).
Jazeker, ik heb hem zojuist opgehaald. Ze hebben er nog een paar staan. Naar mijn mening doe je er goed aan om de TV te kopen bij echte winkel zoals Foka/Smits etc. Mocht er wat zijn zit je weer met transport/verzendkosten naar iBood.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Rub3s schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:37:
[...]

Garantie kwestie is al talloze keren opgegooid en hier off-topic.

[ Voor 18% gewijzigd door S1NN3D op 17-04-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
Beetje Jammer, ging er vanuit dat mede door de FOKA prijs na onderhandelen en de Ibood deal ook plattetv.nl wel wat met de prijs kon doen.

Ik verwachtte weinig van de inruil regeling van de oude tv, maar het bod dat ik zojuist via de mail kreeg was wel erg beroerd:

1399 + inruil van mijn UE55F8000...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16
Prijsoverzicht is weer aangepast. Philips cashback link toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
guppie schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:52:
Beetje Jammer, ging er vanuit dat mede door de FOKA prijs na onderhandelen en de Ibood deal ook plattetv.nl wel wat met de prijs kon doen.

Ik verwachtte weinig van de inruil regeling van de oude tv, maar het bod dat ik zojuist via de mail kreeg was wel erg beroerd:

1399 + inruil van mijn UE55F8000...
Was dus blijkbaar zonder inruil! Erg scherp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Zal inclusief inruil zijn waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
guppie schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:42:
[...]Was dus blijkbaar zonder inruil! Erg scherp!!
Alsof ze wat aan die oude tv's hebben? Kunnen ze hem zeker weer mooi in de pricewatch zetten O-)
Maar is idd meer een excuus op papier om korting te geven dan dat je hem ook daadwerkelijk moet inruilen vlgns mij ... (al is dit wel heel erg laag voor een nieuw-in-doos).

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 17-04-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Bij plattetv heb je op dit moment de LG 55EG920V voor 1599€. Wat mij trekt is de 3d en hdr via de hdmi.

Zijn de verschillen met de C6V erg groot? Het verschil zou 200€ zijn met de C6V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
* knip *
Topic waarschuwing lezen a.u.b.

[ Voor 96% gewijzigd door S1NN3D op 17-04-2017 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evanesco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:14
Noreia schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:18:
Bij plattetv heb je op dit moment de LG 55EG920V voor 1599€. Wat mij trekt is de 3d en hdr via de hdmi.

Zijn de verschillen met de C6V erg groot? Het verschil zou 200€ zijn met de C6V.
Tussen de 2015 (o.a. 920V) en 2016 (o.a. C6) modellen zit volgens mij een veel groter verschil dan tussen de 2016 en 2017 (o.a. C7) modellen. Voor €200 verschil zou ik zelf iig zeker een 2016 model kiezen.
Weet verder niet of curved en/of 3D een must zijn? Voor het geld van een 920V heb je namelijk ook een platte B6 (die geen 3D heeft). Heb hem zelf ook ;) Voor mij was curved juist een nogo en 3D boeit me niet. Mijn voorspelling is dat 3D over een tijdje sowieso dood is.

[ Voor 4% gewijzigd door Evanesco op 17-04-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
guppie schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:42:
[...]

Was dus blijkbaar zonder inruil! Erg scherp!!
1399 voor de B6 ja? Das inderdaad erg scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Joosie200 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:20:
1399 voor de B6 ja? Das inderdaad erg scherp!
Erg beroerd zegt ie net. Hij moet ook een fonkelnieuwe F8000 inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
ago schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:31:
[...]

Erg beroerd zegt ie net. Hij moet ook een fonkelnieuwe F8000 inleveren.
Dat was dus niet get geval, daar ging ik van uit... bleek een zonder inruilen prijs te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Resinman schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:59:
Prijsoverzicht is weer aangepast. Philips cashback link toegevoegd.
Is het misschien mogelijk om de 65C6 er ook nog bij te zetten? Volgens mij was de laatste en laagste prijs die ik hier had gelezen 2749 euro. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de knoop doorgehakt, toch de 55e6v geworden ipv de 65b6v. Deze vond ik toch iets te groot voor in de woonkamer. Naar Foka gereden en goed geholpen door Chris (en zijn collega) . 1399,- voor de 55B6V is niet juist. Deze is 1650,-

De 55E6V meegenomen voor 2075,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:32:
Ik heb de knoop doorgehakt, toch de 55e6v geworden ipv de 65b6v. Deze vond ik toch iets te groot voor in de woonkamer. Naar Foka gereden en goed geholpen door Chris (en zijn collega) . 1399,- voor de 55B6V is niet juist. Deze is 1650,-

Past die in een normale auto...heb zelf golf 6 4 deurs. Of moet ik met een busje gaan.

Wil de 55 inch versie binnenkort halen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Amaze86 schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:56:
[...]

Past die in een normale auto...heb zelf golf 6 4 deurs. Of moet ik met een busje gaan.

Wil de 55 inch versie binnenkort halen.
Op de website van LG staan ook de maten van de verpakking, kun je eenvoudig opmeten of het past in je auto.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:32:

Dan was ik persoonlijk voor de c7 gegaan tenzij die speakers een must zijn😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Speakers waren een must, weloverwogen beslissing dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Ik vind het design persoonlijk ook stuk mooier vd e6.
En 3d vind ik toch ook wel erg leuk op dit toestel. Veel beter dan in de bioscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
invincible30 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:15:
En 3d vind ik toch ook wel erg leuk op dit toestel. Veel beter dan in de bioscoop.
Is het ook wel maar als ik tv kijk kijk ik tv niet naar het design :P maar de e6 is wel heel mooi!😀 en geluid weet niet hoe het klinkt maar vast niet als een surroundsset? Geniet ervan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
invincible30 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:15:
En steken de kabel uit...zag in een filmpje ze beetje uitsteken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Laatst online: 19:33
MillanO schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:49:
[...]

Is het misschien mogelijk om de 65C6 er ook nog bij te zetten? Volgens mij was de laatste en laagste prijs die ik hier had gelezen 2749 euro. Correct me if im wrong.
Hier ben ik ook benieuwd naar, heb nu een prijs van 2999,- bij smit en 3099,- bij audiovision. Iemand de 65C6 recent lager aangeboden gekregen? Beide zijn inclusief thuisbezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

guppie schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:19:
Dat was dus niet get geval, daar ging ik van uit... bleek een zonder inruilen prijs te zijn!
Ja vast :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:39
1399 bij plattetv voor de 55b6? Dan zouden ze van een van de duurdere aanbieders ineens de goedkoopste zijn.

Geen demo model ofzo? (Niet dat ik er 1 nodig heb;) )

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
LuisjeNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:50:
1399 bij plattetv voor de 55b6? Dan zouden ze van een van de duurdere aanbieders ineens de goedkoopste zijn.

Geen demo model ofzo? (Niet dat ik er 1 nodig heb;) )
Met inruilen LEZEN!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16
guppie schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:19:
[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:39
@cangri

Je kan ook in normaal reageren? :-(

Zet anders even een bril op B)

Iedereen hint naar de reactie over die TV met prijs dus ik vat het gewoon even samen om het forum overzichtelijk te houden

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
LuisjeNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:07:
@cangri

Je kan ook in normaal reageren? :-(

Zet anders even een bril op B)

Iedereen hint naar de reactie over die TV met prijs dus ik vat het gewoon even samen om het forum overzichtelijk te houden
Reageer ook normaal vroeg alleen of je wou lezen ;)
Maar lijkt me sterk dat ze hem voor 1399 aanbieden :O misschien idd demo model of iets of toch met inruilen :Y want als er een duur is is het wel plattetv😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Mensen, kunnen jullie het gekibbel nu laten voor wat het is. Dit levert alleen maar ballast op in het topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Plattetv biedt 'm aan voor €1699 (net in de mail ontvangen). Wat te mooi lijkt is het dus ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Heeft er nog iemand iets opgevangen over een startende cashback actie van de C7-reeks? Hier gelezen en elders op een forum. Maar de winkel weet van niks en aan LG op fb gevraagd maar daar weet men uiteraard ook van niks. De actie zou nochtans eind deze week starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:46:
Plattetv biedt 'm aan voor €1699 (net in de mail ontvangen). Wat te mooi lijkt is het dus ook....
Ben onderweg naar doetinchem en krijg inneens een mail van Plattetv.nl:

Beste Bas,

... De prijs van€1399 is overigens wel na inruil van uw werkende Samsung UE55F8000

Met vriendelijke groet,

Tim

Dat zou dus neerkomen op 300 euro voor UE55F8000.

4 mails daarvoor vroeg ik nog expleciet of 1399 met of zonder inruil was, waarna "Ivo" aangaf dat dit de prijs was zonder inruil.

1399 zonder inruil is mijns inzien ook aannemelijker dan met (1699 is de gangbare prijs na afdingen).
Echt was er nog een speciale paas aktie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
* knip *
Als je niets zinnigs te melden hebt, bespaar jezelf dan de moeite van posts zoals deze.

[ Voor 88% gewijzigd door S1NN3D op 18-04-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:26

charrel

Cortisol4life..

stevenleemans schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:05:
Heeft er nog iemand iets opgevangen over een startende cashback actie van de C7-reeks? Hier gelezen en elders op een forum. Maar de winkel weet van niks en aan LG op fb gevraagd maar daar weet men uiteraard ook van niks. De actie zou nochtans eind deze week starten...
Daar zou misschien sprake van zijn, maar zoals al eerder genoemd. Die cashback gaat echt niet van de laagste prijs af maar van de adviesprijs hoogst waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guppie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:37:
[...]1399 zonder inruil is mijns inzien ook aannemelijker dan met (1699 is de gangbare prijs na afdingen).
Echt was er nog een speciale paas aktie...
Niet echt... 1399 is flink onder wat de rest doet, niet zo aannemelijk dus. En dit was de "speciale" paasaanbieding (die natuurlijk helemaal niet speciaal is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:51:
[...]

Daar zou misschien sprake van zijn, maar zoals al eerder genoemd. Die cashback gaat echt niet van de laagste prijs af maar van de adviesprijs hoogst waarschijnlijk.
Cashback gaat van de prijs af die je aan de winkelier betaald... die hebben er alleen een handje van om tijdens zo'n actie de prijzen even tijdelijk met de cashback korting te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:26

charrel

Cortisol4life..

Punt blijft hetzelfde, je kan echt niet nog bv. 300€ kunnen aftrekken van de huidige laagste prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet je pas wanneer de actie er is en prijzen wel of niet worden aangepast. Wat jij aangeeft m.b.t. de adviesprijs is gewoon niet waar. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens naar de looptijd van de actie gekeken: De kassakorting loopt van 3 oktober t/m 8 januari

Oude meuk dus.... nu graag weer actuele prijsinformatie ipv geruchten of foutieve e-mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesepetazzie
  • Laatst online: 19:31
Prijs opgevraagd bij plattetv.nl en deze is op dit moment €2799,- voor de LG OLED55C7V

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koenselaar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 21:21
Na lang dit forum in de gaten te hebben gehouden vandaag de knoop doorgehakt.
Bij Electro World in Veen de OLED55C7V besteld voor €2150
Ook nog de SH5 Soundbar meegenomen. Helaas was de aanbieding van een tijdje terug dat je ze beide voor €2300 mee kon nemen er niet meer.
Wel heb ik €90 euro korting op de SH5 gekregen dus in totaal was ik klaar voor €2310.

Had nog nooit van Electro World gehoord maar moet zeggen dat ik er uitstekend ben geholpen.
Ze namen de tijd voor ons ( hebben er anderhalf uur gezeten ) en een kopje koffie werd ook zeer gewaardeerd door de wederhelft.

Al met al een zeer fijne ervaring en kan niet wachten tot de tv binnen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Koenselaar schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:30:
Na lang dit forum in de gaten te hebben gehouden vandaag de knoop doorgehakt.
Bij Electro World in Veen de OLED55C7V besteld voor €2150
Ook nog de SH5 Soundbar meegenomen. Helaas was de aanbieding van een tijdje terug dat je ze beide voor €2300 mee kon nemen er niet meer.
Wel heb ik €90 euro korting op de SH5 gekregen dus in totaal was ik klaar voor €2310.

Had nog nooit van Electro World gehoord maar moet zeggen dat ik er uitstekend ben geholpen.
Ze namen de tijd voor ons ( hebben er anderhalf uur gezeten ) en een kopje koffie werd ook zeer gewaardeerd door de wederhelft.

Al met al een zeer fijne ervaring en kan niet wachten tot de tv binnen is :)
Heb je nog een levertijd te horen gekregen?

Offtopic:

Net Stefaan aan de lijn gehad, morgen krijgt die meer info vanuit LG met betrekking tot de levering van de 55C7 model. Planning staat nog steeds dat ze deze week zouden moeten komen.

Ontopic:

Bij Mediamarkt Duiven was de 55B6 voor 1999 euro in de "actie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:58
Rerder schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:08:
[...]

In enschede ook, maar ze konden gaan tot 1799.

Maar dat waren wel demo-modellen. Dus nein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
charrel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:57:
Punt blijft hetzelfde, je kan echt niet nog bv. 300€ kunnen aftrekken van de huidige laagste prijs ;)
Ik zou niet weten waarom niet. Cashback en prijs van de winkel waar ik koop staan los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
Vanmiddag nog kort een discussie op de chat gehad met plattetv, ik baal flink en ze zakte naar 1599 (B6V) waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging. Het aanbod staat zwart op wit in de mail, dat moet toch iets waard zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
guppie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:34:
Vanmiddag nog kort een discussie op de chat gehad met plattetv, ik baal flink en ze zakte naar 1599 (B6V) waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging. Het aanbod staat zwart op wit in de mail, dat moet toch iets waard zijn..
Laat gaan. Koop hem gewoon ergens anders. Straks geven ze toe en krijg je een tv die is terug gebracht door (kleine) mankementen die niet iedereen opvalt of een demo model.

Mijn huidige tv heb ik daar ook 3 of 4x om moeten ruilen. Uiteindelijk was ik nog niet helemaal tevreden maar geen zin meer in dat gedoe. Ik weet er het fijne niet van maar ik heb zo mijn twijfels bij PlatteTV. Ik vertrouw ze niet.

Maar goed, redelijk off topic dit.

[ Voor 3% gewijzigd door MillanO op 18-04-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

charrel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:57:
Ligt er aan: als de cashback door LG gegeven wordt (en je dus bewijs van aankoop op moet sturen), dan natuurlijk wel :)

hoewel de kans inderdaad groot is dat de huidige prijzen wat gaan stijgen op het moment dat de cashback van start gaat en het alsnog een sigaar uit eigen doos is... }:O

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenleemans
Pietervs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:27:
[...]

Ligt er aan: als de cashback door LG gegeven wordt (en je dus bewijs van aankoop op moet sturen), dan natuurlijk wel :)

hoewel de kans inderdaad groot is dat de huidige prijzen wat gaan stijgen op het moment dat de cashback van start gaat en het alsnog een sigaar uit eigen doos is... }:O
Dan krijg je nog steeds cashback als je bij een goede winkel koopt;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenselaar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 21:21
[...]

Ik heb eind van de middag te horen gekregen dat de verwachte binnenkomst op de 25e van deze maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
[...]

Offtopic:

Net Stefaan aan de lijn gehad, morgen krijgt die meer info vanuit LG met betrekking tot de levering van de 55C7 model. Planning staat nog steeds dat ze deze week zouden moeten komen.

Ontopic:

Ik hoor het graag wanneer de C7V (55&65") daadwerkelijk beginnen aankomen in BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
stevenleemans schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:52:
[...]

Dan krijg je nog steeds cashback als je bij een goede winkel koopt;-).
In het algemeen geldt dat een cashback-actie vooral een cadeautje van de importeur aan de dealer is: hogere marge bij nagenoeg dezelfde verkoopprijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

prijk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:22:
[...]

In het algemeen geldt dat een cashback-actie vooral een cadeautje van de importeur aan de dealer is: hogere marge bij nagenoeg dezelfde verkoopprijs.
Genoeg cashback-acties waarbij de consument de bon op moet sturen, of de streepjescode van de verpakking, waarbij de consument de knaken op zijn rekening gestort krijgt hoor :)
Heb hier bijvoorbeeld eeb Dolce Gusto staan, gekocht met cashback, en een lens van mijn fotocamera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenleemans
prijk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:22:
[...]

Niet akkoord. In de winkel waar ik klant ben steeds cashback bovenop de korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij de laatste LG OLED cashback actie werd de korting gegeven op de adviesprijs bij de dealer en kreeg je dus achteraf niets terug van LG. De cashback had dan ook totaal geen invloed op de prijs die je uiteindelijk betaalde als je een beetje ging rond bellen en mailen.

Alleen de naïeve koper die zonder na te denken en onderhandelen een tv ging kopen had het gevoel goedkoper uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Iets waard als je effectief tot koop overgegaan was. Anders is het niets waard, er heeft geen verkoop plaats gevonden en een winkelier kan altijd zijn prijs aanpassen.

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
ebis schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:29:
Bij de laatste LG OLED cashback actie werd de korting gegeven op de adviesprijs bij de dealer en kreeg je dus achteraf niets terug van LG. De cashback had dan ook totaal geen invloed op de prijs die je uiteindelijk betaalde als je een beetje ging rond bellen en mailen.

Alleen de naïeve koper die zonder na te denken en onderhandelen een tv ging kopen had het gevoel goedkoper uit te zijn.
Toch wel. De acties die ze nu veel toepassen zoals Samsung momenteel is dat men het verschil betaald tussen wat je werkelijk hebt betaald bij de winkel en het cashback bedrag.

Vb: een tv kost 4000€ en ze geven een cashback boven 3500 tot max 4000€. Heb je dus 4000€ betaald, dan krijg je 500€ terug. Heb je 3800€ betaald, krijg je 300€ terug, heb je 3500 betaald, krijg je niks terug.

En dan is het zaken doen voor de slimmeriken onder ons;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Mensen, zullen we stoppen met speculeren of er een cashback actie komt en onder welke voorwaarden het dan zal gaan... Op deze manier is het alleen maar geneuzel in de ruimte. Met concrete info help je de mede-Tweakers meer op weg. Dus wanneer er sprake is van een actie graag hier even de link posten zodat we er allemaal kennis van kunnen nemen. Tot die tijd is het onzinnige topic-vulling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stevenleemans
Als de cashback actie (die is bevestigd) nog niet is gestart kan je geen link posten ook eh...
Ik heb de actie van Samsung ook een week op voorhand aangekondigd maar ik kende de juiste modaliteiten ook nog niet. Als dit al niet belangrijk meer is. Ik zou niet graag hebben dat iemand op het forum een tv koopt om dan 2 dagen later te horen dat er een cashback start;).

[ Voor 59% gewijzigd door stevenleemans op 19-04-2017 07:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
stevenleemans schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:55:
Als de cashback actie (die is bevestigd) nog niet is gestart kan je geen link posten ook eh...
Ik heb de actie van Samsung ook een week op voorhand aangekondigd maar ik kende de juiste modaliteiten ook nog niet. Als dit al niet belangrijk meer is. Ik zou niet graag hebben dat iemand op het forum een tv koopt om dan 2 dagen later te horen dat er een cashback start;).
In basis natuurlijk prima en top service naar iedereen maar als vervolgens iedereen er op los gaat speculeren hoe het qua voorwaarden zou kunnen werken, zijn we het doel voorbij geschoten. Laten we dat dus niet doen.

Aankondigen dat het komt: top! Vervolgens met z'n allen gaan speculeren over de voorwaarden: liever niet.

[ Voor 7% gewijzigd door S1NN3D op 19-04-2017 09:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ago

ago

Ga akkoord man met die €1599, dat is een geweldige prijs. €1399 kan nooit en te nimmer zonder inruil bedoeld zijn. Als dat al zo door die Ivo is bevestigd, dan was dat een fout. Dat wil niet zeggen dat ze daarom de tv voor €1399 aan je moeten leveren nu. €1599 is echt dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Speculeren over hoe een eventuele cashback vormgegeven kan zijn, zouden we niet meer doen.

[ Voor 89% gewijzigd door S1NN3D op 19-04-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Speculeren over hoe een eventuele cashback vormgegeven kan zijn, zouden we niet meer doen.

[ Voor 79% gewijzigd door S1NN3D op 19-04-2017 14:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 22:42
Ja joh ga na de waarschuwing gewoon lekker door met deze nutteloze discussie, het is toch 1 en al speculatie, post liever wat actuele prijzen, daar hebben we wat aan! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Misschien wordt het tijd voor het "Grote oled potentiële cashback speculatie topic". ;)

PSN: Oldzkoel

Pagina: 1 ... 40 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"