Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://lgpromotions.nl/lg_17-0161/nl-nl/

Afbeeldingslocatie: https://lgpromotions.nl/lg_17-0161/nl-nl/header.jpg
Perfect beeld, perfect geluid

LG OLED TV is met zijn ondersteuning van zowel Dolby Vision™ als Dolby Atmos® de eerste tv in zijn soort. Beleef een geweldige bioscoopervaring met perfecte beeld- en geluidskwaliteit met het comfort van je eigen huis.

Dolby Vision
Dolby Vision is een HDR standaard die zorgt voor een betere helderheid, contrast en kleurweergave. Beelden worden met meer detail weergegeven waardoor beelden intenser zijn en je deze optimaal beleeft.

Dolby Atmos
Dolby Atmos biedt je een indrukwekkende 360° geluidservaring. Hierdoor wordt bijvoorbeeld het vallen van regen op een dak of een overvliegend vliegtuig realistischer en bevind jij je in het midden de actie.

Koop nu een LG OLED promotie model en de LG SJ9 soundbar en ontvang tot € 750,- direct voordeel:
Promotiemodel Direct voordeel
OLED65E7V € -500,-
OLED55E7N € -500,-
OLED65C7V € -300,-
OLED55C7V € -300,-
SJ9 € -250,-

Het directe voordeel wordt bij aankoop direct aan de kassa verrekend. Klik hier voor de actievoorwaarden.
Actievoorwaarden: https://lgpromotions.nl/lg_17-0161/nl-nl/conditions.php

[ Voor 47% gewijzigd door Joosie200 op 20-04-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:50
Argh, ik heb het te druk om nu Foka en Smits te bellen...
Zoals ik de voorwaarden lees is het pech voor degenen die net een C7 of E7 hebben gekocht, de actie is alleen geldig op aankopen vanaf morgen.

LEGO te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
totalatool schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:10:
Argh, ik heb het te druk om nu Foka en Smits te bellen...
Zoals ik de voorwaarden lees is het pech voor degenen die net een C7 of E7 hebben gekocht, de actie is alleen geldig op aankopen vanaf morgen.
Ik heb gebeld met FOKA en Smits. Beide bellen mij terug want dat moesten ze toch echt even uitzoeken voor mij. Terwijl de actie van LG knip en klaar is. Mocht ik meer weten dan post ik het hier. Als alles conform de voorwaarden verloopt zou je bij FOKA en Smits gewoon een C7 voor 1850 euro moeten kunnen bestellen. Of ze gaan natuurlijk nu de prijs ophogen met 300 euro. Min cashback = zelfde prijs als eerder vermeld. Ik zal het wel zien.

edit: Dat laatste is het geval bij Smits. Officiële antwoord aan de telefoon: "Met de prijs van 2150 euro hebben wij alvast geanticipeerd op de komende cashbackactie van LG." Op mijn vervolgvraag dat ze dus tot eind juni niets meer aan de huidige prijs kunnen doen zolang de cashbackactie loopt werd bevestigend gereageerd.

Zoiets had ik al wel verwacht.

Edit 2: teruggebeld door FOKA. Het laatste is ook het geval bij FOKA. "Dat wij 2150 als prijs hanteren voor de tweakers betekent dat wij al 850 euro afwijken van de adviesprijs. De genoemde actie die morgen in gaat is een kassakorting. De genoemde korting van 300 euro op de c7 zal afgaan van de adviesprijs van 2999 euro. Zodat degene die bij een willekeurige winkel binnen loopt het idee heeft een goede prijs te hebben gekregen met 2699 euro. Met 2150 euro heb je dus meer korting en lager kunnen wij niet gaan door daarop ook nog 300 euro korting te geven."

[ Voor 39% gewijzigd door Joosie200 op 20-04-2017 10:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• totalatool
Hele rare reactie, vind ik, want ze verdienen dus vanaf nu gewoon €300 meer op zo'n tv.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

totalatool schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:44:
Hele rare reactie, vind ik, want ze verdienen dus vanaf nu gewoon €300 meer op zo'n tv.
Waar zie jij een reactie dan? Ze gaan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ago schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:46:
[...]

Waar zie jij een reactie dan? Ze gaan het uitzoeken.
Ik was bezig om mijn vorige antwoord van edits te voorzien. ;) Ze hebben het uitgezocht. Zowel foka als Smits blijven bij: adviesprijs - kassakorting = hoe de actie geldt. Niet tweakersprijs - kassakorting = actieprijs. Want die 2150 van beide in het overzicht is al de scherpste actieprijs die ze aan een select aantal consumenten willen geven. Ze adverteren beide gewoon op hun site met 2999. Vanaf morgen dus met: nu voor 2699!

Viel te verwachten. Conform de kleine lettertjes van LG zou het ze sieren om wel de prijs van 2150 te verlagen. Dit doen ze dus niet om zo een marge te behouden.

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 20-04-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:48
Ik word straks gebeld door Stefaan van Audiovision en zal hem dan hiernaar vragen - maar ik verwacht dat ze daar hetzelfde zullen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

kartel vorming heet dat. Jammer dat er zo weinig concurrentie is op het scherpst van de snede. De cashback actie steken ze nu idd voor de helft in eigen zak.

De prijs zal wel weer verder gaan dalen, LG lijkt nu wat meer marge te geven, ik heb nog wel even geduld.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb dezelfde vraag nog uitstaan bij Electroworld Veen. Maar gezien hoe FOKA en Smits mij van dezelfde antwoorden bedienden verwacht ik weinig anders bij andere bekende winkels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, dit is helemaal geen cashback actie maar een simpele reclamecampagne waarbij de argeloze koper de indruk heeft dat er een korting te krijgen is.... werkelijke prijzen blijven gewoon gelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
lijkt me logisch dat ze niet nog eens 300 euro korting geven op de laagste prijs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Castus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 14:56
Niet zo hebberig jongens. De korting geldt inderdaad mooi op de adviesprijs en voor het gros van de bevolking is dat een mooie deal. Dat 'de werkelijke prijzen gewoon gelijk blijven' en dat de winkeliers een deel van de cashback in eigen zak steken is natuurlijk echt een hebberige reactie en misschien moet je blij zijn dat je een TV kan kopen voor 2150 die normaal voor 2999 wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:05
Castus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:43:
Niet zo hebberig jongens. De korting geldt inderdaad mooi op de adviesprijs en voor het gros van de bevolking is dat een mooie deal. Dat 'de werkelijke prijzen gewoon gelijk blijven' en dat de winkeliers een deel van de cashback in eigen zak steken is natuurlijk echt een hebberige reactie en misschien moet je blij zijn dat je een TV kan kopen voor 2150 die normaal voor 2999 wordt aangeboden.
Dus dat. Wanneer ik mensen zie klagen dat er niet nog eens 300 euro van de prijs van 2150 afgaat, heb ik zoiets van koop lekker de b6 voor 1650, of ga voor een goedkopere LCD tv. 2150 zo vlak na release is al een super scherpe prijs, mocht je dat nog steeds veelste duur vinden ligt een OLED tv wellicht simpelweg gewoon buiten je budget. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Wilde aanname dat de inkoopprijs van een 55C7 €1850 is. Dan verdienen Foka en Smits er tot en met vandaag €2150-1850=€300 op.
Vanaf morgen wil LG de klant €300 teruggeven aan de kassa, dus de winkel moet dat verrekenen. Met andere woorden, de winkel koopt effectief de tv in voor €1550 en verdient er nu ineens €600 op.
Wat de exacte bedragen ook zijn, deze winkels verdienen er nu gewoon weer veel meer aan en van een echte tweakersprijs is ineens geen sprake meer. De verschillen met andere winkels worden immers kleiner.

Gisteren stond ik nog even in de MediaMarkt in Utrecht. Tot mijn verbazing was de C7 er nog steeds niet te zien, ze hadden er geen plek voor in de winkel (lees, ze willen eerst van de B6 af).
Ik vroeg de verkoper wat die 55C7 moest kosten, en hij zei €2999. Ik zei dat dat €1000 meer was dan de B6 en sprak mijn vermoeden uit dat er wel over de prijs te praten zou zijn. De verkoper dacht niet eens een seconde na en zei al: "Voor €2800 mag u hem van me meenemen." Het verschil was gisteren dus nog €650, en als de MediaMarkt die kassakorting wel gewoon verrekent en naar €2500 gaat, dan is het verschil vanaf morgen dus nog maar €350...

Het is dus nu zoeken naar een winkel die niet veel boven Foka en Smits zat, maar wel de promotie doorberekent aan de klant...

[ Voor 5% gewijzigd door totalatool op 20-04-2017 11:57 ]

LEGO te koop

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Castus
totalatool schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:55:
Wilde aanname dat de inkoopprijs van een 55C7 €1850 is. Dan verdienen Foka en Smits er tot en met vandaag €2150-1850=€300 op.
Vanaf morgen wil LG de klant €300 teruggeven aan de kassa, dus de winkel moet dat verrekenen. Met andere woorden, de winkel koopt effectief de tv in voor €1550 en verdient er nu ineens €600 op.
Wat de exacte bedragen ook zijn, deze winkels verdienen er nu gewoon weer veel meer aan en van een echte tweakersprijs is ineens geen sprake meer. De verschillen met andere winkels worden immers kleiner.

Gisteren stond ik nog even in de MediaMarkt in Utrecht. Tot mijn verbazing was de C7 er nog steeds niet te zien, ze hadden er geen plek voor in de winkel (lees, ze willen eerst van de B6 af).
Ik vroeg de verkoper wat die 55C7 moest kosten, en hij zei €2999. Ik zei dat dat €1000 meer was dan de B6 en sprak mijn vermoeden uit dat er wel over de prijs te praten zou zijn. De verkoper dacht niet eens een seconde na en zei al: "Voor €2800 mag u hem van me meenemen." Het verschil was gisteren dus nog €650, en als de MediaMarkt die kassakorting wel gewoon verrekent en naar €2500 gaat, dan is het verschil vanaf morgen dus nog maar €350...

Het is dus nu zoeken naar een winkel die niet veel boven Foka en Smits zat, maar wel de promotie doorberekent aan de klant...
Dit slaat echt helemaal nergens op he, dat weet je zelf ook toch?

ten eerste die 2150 is inclusief de BTW. dus er gaat al 21% vanaf.en is de verkoopprijs voor de winkel dus maar 1776.85 EUR. in jouw verhaal maken ze dus nu al verlies.

sowieso weet jij de inkoopprijs van een winkel niet en je moet niet vergeten dat elke marge onder 25% voor een winkel echt weinig is hoor.

Hier komt bij dat marktprijzen ook belangrijk zijn. Als jij een winkel had en je had de C7 liggen waarvan je weet dat de prijs rond de 2150 ligt. Leg mij dan eens uit waarom je de prijs nóg meer gaat verlagen terwijl de prijs al ver onder de adviesprijs ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

totalatool schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:55:

|:(

Sorry, maar als je ergens geen verstand van hebt is het wellicht een idee om gewoon niks te zeggen. Allereerst vergeet je voor het gemak bijvoorbeeld de BTW, of de verrekening door middel van nacalculatie van de kassakorting, en je doet de aanname dat de winkelier geen marge inlevert en de aanname dat alle winkeliers direct zaken doen met LG NL, etc., etc.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• totalatool
Castus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:01:
[...]

Dit slaat echt helemaal nergens op he, dat weet je zelf ook toch?

ten eerste die 2150 is inclusief de BTW. dus er gaat al 21% vanaf.en is de verkoopprijs voor de winkel dus maar 1776.85 EUR. in jouw verhaal maken ze dus nu al verlies.

Hier komt bij dat marktprijzen ook belangrijk zijn. Als jij een winkel had en je had de C7 liggen waarvan je weet dat de prijs rond de 2150 ligt. Leg mij dan eens uit waarom je de prijs nóg meer gaat verlagen terwijl de prijs al ver onder de adviesprijs ligt.
Jemig, goed, jullie je zin. Voor het gemak had ik even de inkoop- en verkoopprijs inclusief btw gerekend. Ik snap ook wel dat dat niet de werkelijkheid is, maar dat maakt voor het voorbeeld natuurlijk geen fluit uit.

Doen we het anders: verkoopprijs ex btw is €1777. Inkoopprijs €1477 (en wederom, ik heb geen flauw idee wat die werkelijk is, maar hij ligt lager dan verkoop ex btw en de marge is kennelijk tot nu toe acceptabel geweest).
Nu krijgen ze geld terug van LG (of kopen ze gewoon voor minder in) en dus verdienen ze er meer op. Meer dan ze er tot nu toe aan wilden verdienen.

Wat klopt daar niet aan?

Nogmaals, ik denk dat het nu zaak is een winkel te vinden die zijn iets grotere marge gelijk houdt en dus de korting wel gewoon aan de klant doorberekent.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Heel veel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Dus volgens jou verdienen ze er nog steeds exact evenveel op?

LEGO te koop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het niet loopt zoals bij Samsung bv. Registreren op de cash-back site, streepjescode uit de doos knippen en opsturen; paar weken later geld op je rekening :-)
Daarom denk ik toch dat er wel degelijk onderhandeld wordt met LG rond de prijzen. Ze willen nu nog geen B7 voor 1850 over de toonbank laten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

totalatool schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:14:
[...]

Dus volgens jou verdienen ze er nog steeds exact evenveel op?
Op moment van verkoop ongetwijfeld. Dit soort B2B rebates vinden altijd plaats op basis van nacalculatie. De prijzen die je hier ziet zijn gebaseerd op inkoopprijzen die pas bij die nacalculatie realiteit worden. Dat betekent dat je een minimaal aantal moet verkopen van een product en/of productgroep om de maximale korting te verkrijgen. Bij een actie als deze zijn er dus meerdere factoren die van belang zijn om mee te wegen; verbindt LG bijzondere of extra voorwaarden aan deze actie voor verkoopkanalen, zijn de verkoopkanalen die jij noemt directe partners van LG of zit er nog een partij tussen of komen ze wellicht uit het (nabije) buitenland? Oftewel, het is koffiedik kijken maar een simpele rekensom zoals jij voorspiegelt is het zeer zeker niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Modbreak:Mensen toch... wat slepen jullie elkaar toch weer mee in off-topic geneuzel en speculaties op gebieden waarover we toch niet over de details beschikken.

Voor de gemiddelde consument is die LG actie mooi meegenomen; die weten immers niet beter dan de prijs die ze in de winkel zien. Voor de prijzen die hier in het topic genoemd worden, zal het een lastig verhaal zijn om daar nog verder onder te duiken door middel van de actie.

Laten we nu a.u.b. stoppen met die vage rekenmodellen en andere off-topic discussies over deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:15:
Ik heb dezelfde vraag nog uitstaan bij Electroworld Veen.
De consumentenactie start inderdaad. De cashback loopt nooit via LG maar via de winkel. Aangezien u al een speciale prijs (lees: ik refereerde in mijn mail aan de 2150 euro genoemd door @Koenselaar ) heeft gehad, gaat hier niet ook nog de LG cashback vanaf.
Ergo: een C7 voor 2150 euro, take it or leave it bij FOKA/Smits/ElectroWorld. Begrijpelijk voor de winkeliers, 'jammer' voor ons (als het echt een klassieke cashback was geweest dan hadden we geld retour kunnen krijgen via LG zelf, zoals Samsung vaak doet). Ben benieuwd waar Stefaan van AudioVision mee gaat komen. Maar aangezien ze allemaal niet echt veel uit elkaar zaten qua prijs zal deze actie van LG daar weinig verschil in gaan maken lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 11:10

Melkaz

Melkazar

Ik heb een offerte staan van €3099 inclusief bezorgkosten voor een OLED65B6V. Is dit een goede prijs? Ik twijfel nog behoorlijk aangezien ik prijzen van onder de 3000 euro heb gezien in dit topic.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16
Melkaz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:57:
Ik heb een offerte staan van €3099 inclusief bezorgkosten voor een OLED65B6V. Is dit een goede prijs? Ik twijfel nog behoorlijk aangezien ik prijzen van onder de 3000 euro heb gezien in dit topic.
Smits: €2650

Foka: €3000 + bezorgen + 5 jaar garantie

Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Scheelt behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Resinman schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:02:
[...]

Smits: €2650

Foka: €3000 + bezorgen + 5 jaar garantie

Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Zijn het bij Smits Benelux modellen en/of toevallig demo modellen? Wat een verschil in prijzen 8)7

Overigens is mijn aanbod van Foka. Opvallend dat er 100 euro tussen zit tussen mijn offerte en die van iemand anders van 7 April. Misschien moet ik ze even terugbellen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16
Melkaz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:09:
[...]

Zijn het bij Smits Benelux modellen en/of toevallig demo modellen? Wat een verschil in prijzen 8)7
Fietsbel in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Mocht de prijs na jouw contact €3099 blijven dan pas ik deze hier aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Resinman op 20-04-2017 14:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik heb zelf op dag 1 ongeveer 2299 betaald voor de 55C7V en daar uitermate tevreden over. 2150 is voor nu een mooie prijs en als je goedkoper wil moet je gewoon wachtent tot juni of later afhankelijk van wat je richtprijs is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Melkaz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:09:
[...]

Overigens is mijn aanbod van Foka. Opvallend dat er 100 euro tussen zit tussen mijn offerte en die van iemand anders van 7 April. Misschien moet ik ze even terugbellen, thanks :)
Even snel ff topic, excuses. Zit er ook een zegel op die doos zo dat je weet of het een demo model is of niet? Of dat een klant deze heeft terug gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DucSloerie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03-2024
De lokale Expert kan de LG OLED65B6V aanbieden voor €3200,- na contact met de vertegenwoordiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik vind het grappig dat men echt denk dat die cashback van 2150 zou zijn😂 logisch dat het op de advies prijs is toen ze de prijs daalde naar 2150? zeurde toch ook niemand? Terwijl die overal 3000 was! Als je het te hoog vind of je wilt een marktplaats prijsje dan kan je beter wachten tot 2019!😂 vind ze scherp.geprijsd wetend dat die maar max een maand uit is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08
Tis eigenlijk ook geen cash-back maar gewoon kassa-korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bacspin schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:52:
Tis eigenlijk ook geen cash-back maar gewoon kassa-korting
Zelfs dat niet... alleen een stukje reclame/marketing. Niemand betaald de adviesprijs dus het werkelijke effect is nul. Blijft over dat het mensen de indruk geeft dat er een voordeel te halen is en ze gaan kijken.

Nu weer naar gewoon de harde prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-05-2018
Heeft er iemand de 55C7 al ontvangen van Audiovision?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:49
GANGSTERKILLER schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:34:
Heeft er iemand de 55C7 al ontvangen van Audiovision?
Ik zou vandaag nog teruggebeld moeten worden:) ik was de eerste die met de nieuwe actie had besteld, als ik wat weet laat ik het horen!

Mocht ik ook iets te weten komen over een andere prijs (laagste prijsgarantie) dan natuurlijk ook. Dat is iig on-topic ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-05-2018
LuisjeNL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:46:
[...]

Ik zou vandaag nog teruggebeld moeten worden:) ik was de eerste die met de nieuwe actie had besteld, als ik wat weet laat ik het horen!

Mocht ik ook iets te weten komen over een andere prijs (laagste prijsgarantie) dan natuurlijk ook. Dat is iig on-topic ;)
Top. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymon89
LuisjeNL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:46:
[...]

Ook ik wordt vandaag nog terug gebeld mbt de C7. Ik had via mail al geinformeerd naar de cashback actie alsook de prijzen van de 65"modellen, daarover zou hij me ook per telefoon meer vertellen. Ik post het zodra ik iets weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:25
DucSloerie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:43:
De lokale Expert kan de LG OLED65B6V aanbieden voor €3200,- na contact met de vertegenwoordiger.
volgens mij kan dat een stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

DucSloerie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:43:
Na "contact" 😂
Schandalige prijs. Richtprijs moet onder de €2700 liggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:58
ago schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:55:
[...]

Na "contact" 😂
Schandalige prijs. Richtprijs moet onder de €2700 liggen.
Waarom is het schandalig? Dat niet elke winkel net boven de inkoopsprijs gaat zitten is niets mis mee hoor.

Als het minder verkopen met een hogere prijs een hogere omzet opleveren, dan is dat gewoon de ideale prijs voor die winkelier.

Ik vind het eerder schandalig dat jij verwacht dat iedere winkelier maar een dozenschuiver moet zijn voor een paar euro winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 21:49
Prijs van de c7 is bij audiovision ook 2150 geworden, zojuist is er 38 euro teruggestort op mijn rekening :-)

Nu nog wachten op de leverinformatie

[ Voor 15% gewijzigd door LuisjeNL op 20-04-2017 17:27 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Hier hetzelfde, 38 euro teruggekregen!
Waarschijnlijk kun je de 55C7 nu dus voor 2150 bij Audiovision bestellen.

EDIT:
Zojuist gebeld door Stefaan (bedrijfsleider Audiovision). De beste deal garantie blijft nog steeds geldig; de prijs kan dus nog verder dalen. De "cashback" actie heeft hier geen invloed op, net zoals bij de overige winkels; het is geen echte cashback maar meer een toestemming van LG om die korting te geven.
Levering van de 55C7 gaat binnenkort druppelsgewijs beginnen.
M.b.t. de 65" modellen willen ze wachten met de afhandeling van de 55" acties voordat daar meer over bekend wordt.

[ Voor 68% gewijzigd door Raymon89 op 20-04-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
Raymon89 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:41:

M.b.t. de 65" modellen willen ze wachten met de afhandeling van de 55" acties voordat daar meer over bekend wordt.
Ugh, kan niet wachten totdat de 65 inch modelen in de verkoop gaan. 55 is tog echt te klein, na 5 jaar kijken naar een 60 inch.

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
darkreptile schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:40:
[...]

Ugh, kan niet wachten totdat de 65 inch modelen in de verkoop gaan. 55 is tog echt te klein, na 5 jaar kijken naar een 60 inch.
Ik kan ook niet wachten.

Stel je voor dat de 65 inch versie tussen de 3250 en 3500 zal gaan liggen bij Audiovision. Niet echt waarschijnlijk maar als het wel zo is ga ik die volgende maand gelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

65C7 voor 3250 zou ik nu direct kopen!

Ik ga morgen even op onderzoek uit naar prijzen. 65B6 die goed geprijsd zal ook een mogelijkheid zijn.

Even zien of ik na morgen nog genoeg geduld ga hebben om te wachten. Huidige 37" tv is te klein en erg matig qua beeld.

De Sony 65A1 zal niet gauw op 3500 Euro komen.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• dunowe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09-2024
Even kort ietwat off-topic, maar ik wil even bedanken voor dit forum.
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een 55B6V voor 1598,- (Audiovision, top ervaring met deze verkoper), iets waar ik een 3tal weken geleden nooit had kunnen denken!
Mooie vervanger voor onze oude beeldbuis-TV!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08
Via bol.com kun je bij Deli Lifestyle de 55B6 voor 1699.- incl verzenden krijgen. Vreemd genoeg is deze tv niet op de eigen site terug te vinden.
Coolblue heeft alwel vast de pricewatch geupdate naar 2699.- voor de C7

(En bdw, de promotions site linkt de 55C7 door naar de B6 gek genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ze maken het wel lastig hoor. Ik heb momenteel twee offertes, eentje is 150 euro meer maar dan krijg ik daar wel 5 jaar garantie voor terug ipv 2. Is die 3 jaar garantie die 150 euro waard? Eigenlijk neem ik nooit extended garantie bij mijn aankopen maar bij dit soort bedragen klinkt het wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedenk dan wel dat die additionele garantie vooral een garantie is die minder discussie zal opleveren mocht er wat zijn..... de wettelijke garantie is niet beperkt tot 2 jaar en blijft gewoon geldig.

Kortom, het is nog steeds een fors bedrag voor een heel klein beetje zekerheid dat ook alleen bestaat zolang de winkelier na 2 jaar nog bestaat. En dan heeft hij nu ook al een wettelijke garantieverplichting.

Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Melkaz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:16:
Ze maken het wel lastig hoor. Ik heb momenteel twee offertes, eentje is 150 euro meer maar dan krijg ik daar wel 5 jaar garantie voor terug ipv 2. Is die 3 jaar garantie die 150 euro waard? Eigenlijk neem ik nooit extended garantie bij mijn aankopen maar bij dit soort bedragen klinkt het wel logisch.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Persoonlijk zou ik de 150 euro op zak houden, ik ben geen fan van extended warranties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
En daar is het garantie-spook weer... :F Zoals al talloze keren is aangegeven en in de topic-warning is opgenomen: hierover kunnen jullie discussiëren in het Shopping Forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

65B6

Smits 2749 Euro
Foka 2979 euro

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenselaar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 21:21
Even een beetje off topic, maar ik ben vanochtend gebeld door Eletro World Veen dat mijn C7 binnen is :)
Vanavond maar even ophalen met de werkbus want in mijn eigen auto past hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Laatst online: 04-05-2024
Melkaz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:16:
Kan je ook vertellen welk model ,welke prijzen en welke winkel? Daar waarvoor dit topic bedoeld is.

[ Voor 3% gewijzigd door Rerder op 21-04-2017 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Rerder schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:20:
[...]

Kan je ook vertellen welk model ,welke prijzen en welke winkel? Daar waarvoor dit topic bedoeld is.
Oja dat is wel zo handig, my bad. 8)7

Het betreft offertes voor de 65B6V bij Foka voor 2950 euro, de Smits prijs van Janar hierboven is echter lager dan wat mij is geboden (50 euro verschil).

Ik heb iig nog geen keuze gemaakt behalve dat het voor mij de 65B6V wordt. Foka kende ik al en heb ik wel een goed gevoel bij. Echter gebaseerd op o.a. ervaringen in dit topic ziet Smits er ook uit als een betrouwbaar bedrijf.

[ Voor 21% gewijzigd door Melkaz op 21-04-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bij televisiewinkel.nl
KNALLEN! 👊🏻 Een aanwinst voor ieder interieur, ook bij jou? De Philips 55POS901F is een superslanke 4K OLED TV met een stylisch design en driezijdig Ambilight. 📺 Tot en met maandag 12:00 uur van € 3.499,- voor € 2.699,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castus
Let op, hoe leuk dat ambilight ook is. Dit model betreft een panel van 2016. En heeft een inputlag van 59 ms oid. Je bent dus veel beter af met een B6/E6 als je niets met ambilight hebt.

Sterker nog, koop dan gewoon die C7 voor 2150 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Castus schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:54:
[...]
Voor mij toch een land te ver, dat Belgie :P
Ik hoop dat er ook zulke prijzen in Nederland gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Fireshade schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:03:
[...]

Voor mij toch een land te ver, dat Belgie :P
Ik hoop dat er ook zulke prijzen in Nederland gaan komen.
Deze prijzen zijn er al in Nederland. Gebruik de zoek functie en je zult zeker 2-3 winkels tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Castus schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:54:
[...]

Let op, hoe leuk dat ambilight ook is. Dit model betreft een panel van 2016. En heeft een inputlag van 59 ms oid. Je bent dus veel beter af met een B6/E6 als je niets met ambilight hebt.

DE philips heeft ook betere motion dan de LG's. En iig beter above black dan de 2016 lg's. Ook belangrijk.

Maar persoonlijk zou ik ook voor de b6 of c7 gaan hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 21-04-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Melkaz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:09:
[...]

Oja dat is wel zo handig, my bad. 8)7

Het betreft offertes voor de 65B6V bij Foka voor 2950 euro, de Smits prijs van Janar hierboven is echter lager dan wat mij is geboden (50 euro verschil).

Ik heb iig nog geen keuze gemaakt behalve dat het voor mij de 65B6V wordt. Foka kende ik al en heb ik wel een goed gevoel bij. Echter gebaseerd op o.a. ervaringen in dit topic ziet Smits er ook uit als een betrouwbaar bedrijf.
Indien niet snel nodig zou ik wachten op Audiovision welke in 2 weken met een actie zal komen (lees hier een verwachting van mij kant). 55C7 was in februari 2400 bij foka, smits, etc. en audiovision kwam met de prijs van 2188. Prijs van Audiovision is 2150 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Rerder schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:22:
[...]

Indien niet snel nodig zou ik wachten op Audiovision welke in 2 weken met een actie zal komen (lees hier een verwachting van mij kant). 55C7 was in februari 2400 bij foka, smits, etc. en audiovision kwam met de prijs van 2188. Prijs van Audiovision is 2150 op dit moment.
2150 is die ook bij smits en foka en bij smits direct op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

cangri schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:32:
[...]

2150 is die ook bij smits en foka en bij smits direct op voorraad
Enige verschil is dat bij Audiovision de prijs inclusief bezorging is.
Mooie prijzen van de drie aanbieders :)

Edit:
Mee eens, dat is ook de reden dat ik voor Foka ben gegaan. Mocht er iets mee zijn, is het maar 10 minuten rijden voor mij.

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 21-04-2017 19:13 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cangri
Fietsbel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:34:
[...]

Enige verschil is dat bij Audiovision de prijs inclusief bezorging is.
Mooie prijzen van de drie aanbieders :)
En nog even ter informatie ze hadden als eerst de 2150 want audiovision had eerst 2188 ja maar als je hem zelf afhaalt is het geen probleem! En je hebt geen gedoe dat als er wat is dat je hem terug moet sturen naar belgie. Maar iedereen zijn keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotwheels
  • Laatst online: 19-09 13:49
Zojuist heb ik een mail gekregen dat ik de 65W7 bij Foka kan halen voor 6500 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:17
Hotwheels schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:42:
Zojuist heb ik een mail gekregen dat ik de 65W7 bij Foka kan halen voor 6500 eur.
En ga je het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotwheels
  • Laatst online: 19-09 13:49
Ik denk het niet. Nog te veel...
Ik denk dat ik nog even moet wachten totdat de prijs iets daalt bij de winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Audiovision nog de B6 verkoopt 1598,- dan zal ik Stefaan vandaag bellen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:17:
Als Audiovision nog de B6 verkoopt 1598,- dan zal ik Stefaan vandaag bellen.
Als je nu eerst Stefaan belt, weet je de prijs en kun je gelijk bestellen....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26
Duitse mm tijdelijke aanbieding 2799 65b6d

https://www.mediamarkt.de...lg-oled65b6d-2103805.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Erg mooie prijs voor een media markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
zal MM nederland deze korting ook aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
darkreptile schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:01:
[...]

De Nederlandse MM stunt nooit met prijzen zoals de Duitse MM helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik zit nu zelf een beetje te kijken naar de 65C7, ik zie echter in dit topic prijzen genoemd van 3750,3850. Echter als ik op de sites van Foka, smits, etc. kijk zie ik overal 4699 na die promotieactie van LG?

Hebben jullie dan direct contact gezocht met bepaalde winkels, of heb ik gewoon net alle akties gemist?

Voor 4700 euro wacht ik nog wel even tot hij onder de 4k komt iig.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
vriesren schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:39:
Ik zit nu zelf een beetje te kijken naar de 65C7, ik zie echter in dit topic prijzen genoemd van 3750,3850. Echter als ik op de sites van Foka, smits, etc. kijk zie ik overal 4699 na die promotieactie van LG?

Hebben jullie dan direct contact gezocht met bepaalde winkels, of heb ik gewoon net alle akties gemist?

Voor 4700 euro wacht ik nog wel even tot hij onder de 4k komt iig.
Je hebt inderdaad niet ver genoeg gezocht. In BE kan je de tv goedkoper vinden via fransdesmet.be of via Audiovision (+-4000€), in NL allicht Smits en foka.

Maar je moet steeds bellen/mailen om de prijs te krijgen.

Overigens nog steeds erg moeilijk leverbaar die 65C7. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47
stevenleemans schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:48:
[...]

Je hebt inderdaad niet ver genoeg gezocht. In BE kan je de tv goedkoper vinden via fransdesmet.be of via Audiovision (+-4000€), in NL allicht Smits en foka.

Maar je moet steeds bellen/mailen om de prijs te krijgen.

Overigens nog steeds erg moeilijk leverbaar die 65C7. 8)7
Ah ok, ik ga maar eens mailen met wat zaken geloof ik dan :) Bij voorkeur heb ik toch Foka / Smits gezien garantie in NL mogelijk wat handiger is. Maar goed als het prijsverschil zo groot is met Belgie, misschien wel de moeite.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
[...]

Ik heb hem daar een tijd geleden (3 maanden) gekocht voor 2999,- prima afhandeling en garantie is toch europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
[...]

Je kunt het altijd proberen, ik woon aan de grens en mm duitsland wil ook nog wel eens meegaan met de aanbiedingen uit heerlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

alki schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:38:
Je kunt het altijd proberen, ik woon aan de grens en mm duitsland wil ook nog wel eens meegaan met de aanbiedingen uit heerlen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Kun je inderdaad bij jezelf neerzetten. Hij geeft een voorbeeld, waarom zou het vice versa dus niet kunnen als je een MM hebt vlak bij de duitse grens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Laatst online: 29-08-2020
Bedankt allemaal voor de moeite die is genomen om de beste prijzen te bemachtigen!

Vanmiddag een LG 55B6V opgehaald bij Foka.
Ik kan hem eigenlijk pas over een maand kwijt maar de verkoper wist mij te vertellen dat de voorraad snel op raakt.

Ze schijnen niet meer bij LG ingekocht te kunnen worden.
Er gaan er 2-3 per dag de deur uit en ze hadden er nog 13 op voorraad.
Hoeveel er dan nog beschikbaar zijn bij de distributeur is natuurlijk gissen maar ik wil het risico niet nemen. Nog even wachten met uitpakken dan maar O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
X-GAMER-X schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:21:
Nog even wachten met uitpakken dan maar O-)
Zou ik toch maar even doen om de TV alvast te testen. Als er nu iets mis is zal omruilen eenvoudiger gaan dan binnen een maand laten repareren...

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 00:35

aex351

I am the one

JanPhilips schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:36:
lijkt me logisch dat ze niet nog eens 300 euro korting geven op de laagste prijs.
* knip *
Pure speculatie die alleen maar voor onzinnige discussie zorgt.

Verder is de B6 is er bijna uit, dus het gat gaat opgevuld worden.

[ Voor 44% gewijzigd door S1NN3D op 23-04-2017 22:14 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46
Neem je inderdaad een groot risico mee door de tv niet direct uit te pakken. Als de tv bijvoorbeeld met een gebroken scherm uit de doos komt, moet je dit binnen 24 uur na aflevering melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
1699 bij duitse saturn
http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled55b6d-2103806.html
In de winkelmand gaat er 600 vanaf

[ Voor 18% gewijzigd door alki op 23-04-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Ik heb intussen van 2 winkels de bevestiging dat zij een deel van de cashback moeten betalen dus het verhaal van de marge is niet juist. En we mogen daar niet over discussiëren;-).

[ Voor 43% gewijzigd door S1NN3D op 23-04-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

bvbal79 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:15:
[...]

Kun je inderdaad bij jezelf neerzetten. Hij geeft een voorbeeld, waarom zou het vice versa dus niet kunnen als je een MM hebt vlak bij de duitse grens.
Punt is juist dat de Nederlanders nooit mee kunnen met Duitse aanbiedingen. Andersom geloof ik gelijk, maar daar heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46
ago schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:53:
[...]

Punt is juist dat de Nederlanders nooit mee kunnen met Duitse aanbiedingen. Andersom geloof ik gelijk, maar daar heb je niks aan.
Een Nederlandse Mediamarkt gaat niet eens mee met een andere Nederlandse Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenleemans schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:02:
[...]Ik heb intussen van 2 winkels de bevestiging dat zij een deel van de cashback moeten betalen dus het verhaal van de marge is niet juist. En we mogen daar niet over discussiëren;-).
Het is niet meer dan een reclamecampagne... en daar is het gebruikelijk dat dealers eraan bijdragen. Maar die bijdrage is meestal zeer beperkt, geen medelijden dus met de winkeliers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• totalatool
Ook ik wil even lichtelijk off-topic mijn dank uitspreken voor het bestaan van dit topic en de informatie die hier gedeeld wordt. _/-\o_

Ik heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en bij Smits in Arnhem een LG 55C7 in de auto laten laden. Uiteraard na netjes aftikken van €2150.

De eerste indrukken zijn meer dan goed, ook met "gewone" HD content. En m'n vrouw wil ineens de cilindersloten van de deuren vervangen. :P Inmiddels ben ik er wel achter dat mijn oude Smit CI+ module niet compatible lijkt te zijn met deze televisie, maar dat is voer voor een ander topic. De Apple tv en Popcorn Hour kunnen nu in elk geval met de oude tv mee naar de slaapkamer. :w

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Ff off topic is er al iemand die ze c7 binnen heeft van foka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 13:12
cangri schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:14:
Ff off topic is er al iemand die ze c7 binnen heeft van foka?
Zit er aan te denken om daar de bestelling te annuleren en maar naar Smits te rijden.
Heb nu al 3 leverdata doorgekregen, maar puntje bij paaltje nog niets mogen ontvangen.

Vanochtend maar weer gemaild, maar nog geen terugkoppeling.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Malignant schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:56:
[...]

Zit er aan te denken om daar de bestelling te annuleren en maar naar Smits te rijden.
Heb nu al 3 leverdata doorgekregen, maar puntje bij paaltje nog niets mogen ontvangen.

Vanochtend maar weer gemaild, maar nog geen terugkoppeling.
Ja dat dacht ik al ik was benieuwd want toen ik hem daar wou bestellen zeiden ze 2de week van april heeft u hem echt ;w dus toen dacht ik als ze nog wat aan de prijs doen wil ik nog wel wachten maar bleeft 2150 met 5 jaar garantie _O- ik zo ja dat heb je overal dus toen zei ik ;w ga wel naar smits heb er geen moment spijt van en bij smits kan je gewoon rustig de tv uitesten en demo's bekijken en je kan hem gelijk meenemen. En ze helpen je ook nog met inladen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08 17:37
Mag je de c7 plat of eventueel een beetje schuin in de auto vervoeren? Ook ik ben van plan om de 55c7 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

chang schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:14:
Mag je de c7 plat of eventueel een beetje schuin in de auto vervoeren? Ook ik ben van plan om de 55c7 te halen.
Jahoor, dat is geen probleem, dus snel halen! :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julianvvz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 08:10
Iemand al iets gehoord van de actie voor de B65 bij Audiovision via Stefan die vandaag zou starten (zie een vorige post ergens)?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adlermann
Zojuist een b6 gehaald bij de mediamarkt in Hengelo.

De adviesprijs was 1999, maar na lang onderhandelen en een gefrustreerde medewerker hebben we gesettled op 1800 inclusief bezorgen.

Hij was eigenlijk zonder bezorgen, dat wilde de medewerker echt niet. Maar de tv paste niet in mijn auto, dus van de magazijnmedewerker ok nog gratis bezorging gekregen :)

Ja, ik weet van de 1600 prijzen, maar dit is prima zo. Een winkel om de hoek heeft ook zo zo'n voordelen; en de wettelijke garantie regelt mediamarkt uitstekend.

Morgen komt hij al.

Ze hadden er nog een stuk of 6 in de winkel staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Adlermann op 24-04-2017 20:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Vandaag contact gehad met Smits in Arnhem. Morgen in de auto naar Arnhem en de 55B6 halen voor 1650 euro. Ik heb een mailtje gestuurd en werd daarop teruggebeld en de afspraak was gemaakt. Hij had ze nog op voorraad en heeft er een gereserveerd voor me.
Dus vanaf morgen een 55B6V in huis. Nu nog even wat UHD materiaal van internet plukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
Even voor de geintreseerde in de 65 inch, dit is nog steeds de laatste info ?
65B6

Smits 2749 Euro
Foka 2979 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 18:05
Heeft iemand enig idee voor hoeveel de Panasonic CZ-950 65'' te krijgen was toen de prijs op zn laagst was?
Dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten van de EZ series, kon de prijs niet meer vinden in pricewatch, dank.
Pagina: 1 ... 41 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"