Ter verdediging van Stefaan. Hij had ook op al mijn emails gereageerd. Alleen kwam het idd allemaal in de spamfolder terecht.
Mocht iemand er wat aan hebben; in Duitsland (Ludwigshaven) is de 65" C6 €2990,-.
Zojuist bij Smits opgehaald 55B6V voor 1650.
De 55C7 kon ik meekrijgen voor 2150,-
vond ik net te duur voor het verschil.
Ik vroeg voor 2000 neem ik hem mee maar dat kon niet
[ Voor 37% gewijzigd door ApC_IcE op 10-04-2017 19:14 ]
2000 is de inkoop prijs😂ApC_IcE schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:13:
Echt? zouden ze maar 150 winst maken daarop ?
had ik tog de 55c7 meegenomen, goede verbeteringen in het 2017 model.ApC_IcE schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:13:
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ja 150 euro winst reken maar uit als je per week een stuk of 10 verkoopt als het niet meer zijn. Ze maken zoiezo geen dikke winst die marge is minimaal.ApC_IcE schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:31:
[...]
Echt? zouden ze maar 150 winst maken daarop ?

Die verbeteringen zijn toch marginaal. Voor mij ook geen 500 meerprijs waard.darkreptile schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:34:
[...]
had ik tog de 55c7 meegenomen, goede verbeteringen in het 2017 model.
Reken je nu niet een beetje verkeerd of ben ik danig mis? Als 2150 de verkoopprijs is (incl btw)zou de verkoopprijs excl btw 1776,86 zijn. Ik denk dat je van dit bedrag moet uitgaan om eventuele winstmarge(s) te kunnen berekenen...cangri schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:34:
[...]
Ja 150 euro winst reken maar uit als je per week een stuk of 10 verkoopt als het niet meer zijn. Ze maken zoiezo geen dikke winst die marge is minimaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Witte8 op 10-04-2017 22:35 ]
Enige reden voor mij zou de response tijd zijn.darkreptile schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:34:
[...]
had ik tog de 55c7 meegenomen, goede verbeteringen in het 2017 model.
Verder kon ik daar niet echt in het beeld verschil zien
Kunnen we stoppen met inkoopprijzen bespreken? Die kennen jullie toch niet
Inputlag bedoel je?ApC_IcE schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:32:
[...]
Enige reden voor mij zou de response tijd zijn.
Verder kon ik daar niet echt in het beeld verschil zien
Net Stefaan gesproken, hij hoop morgen/ overmorgen met meer informatie te kunnen komen over de levering van de 55C7.
Inputlag op de B6 is na de laatste firmware volgens mij 28ms.
Op de C7 21ms
PSN ID: RedrumNL
same here........PlatteTV heeft alles in voorraad...tót je de boel in je winkelmand zet waardeloosDimens schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:52:
[...]
Tja, PlatteTV.nl..
Dimens in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Mijn TVtje daarna in Naarden besteld
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Mij werd gezegd "de week van 20 april", hopelijk bedoelt hij met "meer informatie" dat dat eerder gaat wordenRerder schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:42:
Net Stefaan gesproken, hij hoop morgen/ overmorgen met meer informatie te kunnen komen over de levering van de 55C7.
Klopt, maar hij noemde response time. Dat is namelijk iets andersNiek-panna schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:42:
[...]
Inputlag op de B6 is na de laatste firmware volgens mij 28ms.
Op de C7 21ms
Inputlag idd.Castus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:07:
[...]
Klopt, maar hij noemde response time. Dat is namelijk iets anders
Heb net de update gedaan (was met 5min klaar?) update van 800mb. Heb wel ziggo 150mbit maar dit was qua installeren erg rap waar mijn sony x85 nog een half uur bezig was.
Maar op de ps4 was ie iets stroperig. Dus nu update gedraait en vanavond even testen
Je hebt sowieso een goed scherm nu hoor! met de update ook een geode inputlag. Dus dat komt helemaal goed!ApC_IcE schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:54:
[...]
Inputlag idd.
Heb net de update gedaan (was met 5min klaar?) update van 800mb. Heb wel ziggo 150mbit maar dit was qua installeren erg rap waar mijn sony x85 nog een half uur bezig was.
Maar op de ps4 was ie iets stroperig. Dus nu update gedraait en vanavond even testen
Vandaag Audiovision aan de lijn gehad voor een aanbieding van een Homecinema set (Denon)
Het was behoorlijk druk vertelde ze omdat er weer veel TV's binnen waren gekomen.
Voor mijn TV wacht ik nog op de verdere 2017 modellen. Of als het niet passend is qua looks/features/budget wacht ik nog tot 2018.
Het was behoorlijk druk vertelde ze omdat er weer veel TV's binnen waren gekomen.
Voor mijn TV wacht ik nog op de verdere 2017 modellen. Of als het niet passend is qua looks/features/budget wacht ik nog tot 2018.
Zou je dan niet beter nu een 2016 model kunnen kopen? Echt die 2016 modellen zijn echt goed hoor.sNielz123 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:55:
Vandaag Audiovision aan de lijn gehad voor een aanbieding van een Homecinema set (B&W+Denon)
in 2018 wil je misschien namelijk weer wachten op 2019.
tja, wat ik zoek:
- 3-3,5K
- 65 inch
- mooi design (zonder soundbar)
- OLED
Je zou kunnen zeggen dat een 2016 B serie in aanmerking komt, maar wat ik lees over de tinting in de hoeken stemt me niet echt positief. Nog even los van het design. Ik wil hem graag ophangen en ik vraag me af hoe mooi dat dan nog is doordat de onderkant aanzienlijk dikker is dan de bovenkant. Ik zou liever de hele tv dan iets dikker zien zodat het evenredig is en er niet zo'n gat ontstaat aan de bovenkant/achterzijde.
- 3-3,5K
- 65 inch
- mooi design (zonder soundbar)
- OLED
Je zou kunnen zeggen dat een 2016 B serie in aanmerking komt, maar wat ik lees over de tinting in de hoeken stemt me niet echt positief. Nog even los van het design. Ik wil hem graag ophangen en ik vraag me af hoe mooi dat dan nog is doordat de onderkant aanzienlijk dikker is dan de bovenkant. Ik zou liever de hele tv dan iets dikker zien zodat het evenredig is en er niet zo'n gat ontstaat aan de bovenkant/achterzijde.
Ik heb mijn 55B6V opgehangen, hangt zo ongeveer 5 cm van de muur af en dat ziet er prima uit.Nog even los van het design. Ik wil hem graag ophangen en ik vraag me af hoe mooi dat dan nog is doordat de onderkant aanzienlijk dikker is dan de bovenkant. Ik zou liever de hele tv dan iets dikker zien zodat het evenredig is en er niet zo'n gat ontstaat aan de bovenkant/achterzijde.
Stay hungry, stay foolish!
De Sony A1 zou leverbaar zijn vanaf begin mei. In Duitsland zijn dit de adviesprijzen:
- 55” Sony A1 - €3,999
- 65” Sony A1 - €5,499
- 55” Sony A1 - €3,999
- 65” Sony A1 - €5,499
Zou je daar een foto van kunnen maken vanaf de zijkant?RBN026 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:31:
[...]
Ik heb mijn 55B6V opgehangen, hangt zo ongeveer 5 cm van de muur af en dat ziet er prima uit.
Edit: mag je ook posten in het andere topic gezien we wel erg offtopic gaan nu.
[ Voor 12% gewijzigd door sNielz123 op 11-04-2017 14:07 ]
Is Audiovision ook scherp met de prijsstelling van receivers en dergelijke? Of zijn deze in Nederland voor vergelijkbare prijzen te koop?sNielz123 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:55:
Vandaag Audiovision aan de lijn gehad voor een aanbieding van een Homecinema set (B&W+Denon)
Ik ben nog in onderhandeling
[ Voor 87% gewijzigd door sNielz123 op 11-04-2017 15:40 ]
Genoeg off-topic gekletst hierover. Laten we dit niet een Audiovision prijs-discussie van maken in de volle breedte.
Dat was idd allang uitgelekt/bekend maar nu ook officieellosealot schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:36:
De Sony A1 zou leverbaar zijn vanaf begin mei. In Duitsland zijn dit de adviesprijzen:
- 55” Sony A1 - €3,999
- 65” Sony A1 - €5,499

Die 55" prijs is absurd hoog. De gedachte dat je een 2017 LG kan scoren voor de helft van de prijs, die de concurrentie ook nog eens flinke tikken uitdeeld op het gebied van input-lag.losealot schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:36:
- 55” Sony A1 - €3,999
- 65” Sony A1 - €5,499
Die Sony en Philips vallen sowieso af voor mij. En Panasonic biedt geen ondersteuning voor Dolby Vision.
Ach de adviesprijzen van de LG schermen liggen ook rond die prijs hoor. Die E7 is ook 3999. Dat zegt natuurlijk nog niets over voor welke prijs het hier weg gaatGANGSTERKILLER schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:38:
[...]
Die 55" prijs is absurd hoog. De gedachte dat je een 2017 LG kan scoren voor de helft van de prijs, die de concurrentie ook nog eens flinke tikken uitdeeld op het gebied van input-lag.
Die Sony en Philips vallen sowieso af voor mij. En Panasonic biedt geen ondersteuning voor Dolby Vision.
Ik doelde meer op de 55" C7 met een adviesprijs van €2999, die je via meerdere winkels al kan krijgen voor €2150. De E7 zou ik alleen halen als je veel waarde hecht aan 't geluid van een TV, alle 2017 LG OLED's hebben dezelfde beeldkwaliteit.Castus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:42:
[...]
Ach de adviesprijzen van de LG schermen liggen ook rond die prijs hoor. Die E7 is ook 3999. Dat zegt natuurlijk nog niets over voor welke prijs het hier weg gaat. Maar ik snap de prijs wel. Ik snap dat je het gelijk trekt met de E7.
Klopt hoor, feit is echt dat de LG C7 zo snel hard onder de adviesprijs kruipt. Vergelijk het eens met de B6 vorig jaar. Die is echt pas redelijk 'recentelijk'(3 maand geleden oid) onder de 2150 gekomen.GANGSTERKILLER schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:51:
[...]
Ik doelde meer op de 55" C7 met een adviesprijs van €2999, die je via meerdere winkels al kan krijgen voor €2150. De E7 zou ik alleen halen als je veel waarde hecht aan 't geluid van een TV, alle 2017 LG OLED's hebben dezelfde beeldkwaliteit.
Het is een groot verschil.
Ik verwacht ook wel dat de E7 snel naar de 3000 gaat.
Je moet alleen niet vergeten dat de 'normale' mens gewoon de adviesprijs betaalt of even wacht op een 'leuke' deal bij de mediamarkt oid. Die zien gewoon de C7 staan voor 3000 EUR en de E7 voor 4000 EUR
Daar heb je helemaal gelijk in, haha.Castus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:56:
[...]
Klopt hoor, feit is echt dat de LG C7 zo snel hard onder de adviesprijs kruipt. Vergelijk het eens met de B6 vorig jaar. Die is echt pas redelijk 'recentelijk'(3 maand geleden oid) onder de 2150 gekomen.
Het is een groot verschil.
Ik verwacht ook wel dat de E7 snel naar de 3000 gaat.
Je moet alleen niet vergeten dat de 'normale' mens gewoon de adviesprijs betaalt of even wacht op een 'leuke' deal bij de mediamarkt oid. Die zien gewoon de C7 staan voor 3000 EUR en de E7 voor 4000 EUR. Wij horen niet meer bij dit groepje onwetenden.
Ik was laatst nog bij de Media Markt en toen vroeg ik nog (just for fun) of ze mee wilde gaan met de "underground tweakers" prijzen van de C7. Konden ze niet natuurlijk.
Die 55" B6 kost daar bijna net zo veel als een nieuwe 55" C7. Ik ben toch niet gek.
Even terugdenkend, ik denk dat de 2000 euro al 4-6 maanden geleden in Nederland is aangetikt. De prijzen in het buitenland lag toen ongeveer op 1800 euro. Nu is 1500 euro ineens prima mogelijk, zijn er nog meer mensen die niet geloven dat er een flinke marge op zit/zatCastus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:56:
[...]
Klopt hoor, feit is echt dat de LG C7 zo snel hard onder de adviesprijs kruipt. Vergelijk het eens met de B6 vorig jaar. Die is echt pas redelijk 'recentelijk'(3 maand geleden oid) onder de 2150 gekomen.
[ Voor 11% gewijzigd door aex351 op 11-04-2017 16:29 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Je mist het punt. één of twee maanden doet er niet toe.aex351 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:27:
[...]
Even terugdenkend, ik denk dat de 2000 euro al 4-6 maanden geleden in Nederland is aangetikt. De prijzen in het buitenland lag toen ongeveer op 1800 euro.
De B6 kwam ongeveer rond augustus uit. Die is pas rond december erg verlaagd.
De C7 is nog nauwelijks uit en is hij is al 900 EUR goedkoper dan de adviesprijs.
Net een C7 besteld bij Smits voor 3749 + 49 verzendkosten
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
65 inch ??Aaargh! schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:44:
55 inch met gouden randje, lijkt me logisch 65 inch
Lichtpuntje...
Uiteraard. Heb nu een 50" plasma en die is gewoon veel te klein, had me altijd al voorgenomen dat een vervanger minstens 60" zou moeten zijn. 65 is natuurlijk nog mooier.
[ Voor 35% gewijzigd door Aaargh! op 11-04-2017 17:54 ]
Eigenlijk absurd dat ze daar nog verzendkosten op tellen bij zo'n bedrag.Aaargh! schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:44:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Helemaal niet ! , dan moet je bestellen bij een internet winkel , daar ligt de adviesprijs ook een stuk hoger ..... dit is een fysieke winkel die je zo'n beetje de beste prijs geeft die te vinden is en dan gaan sommige ook nog zeuren om de verzendkosten ZUCHT ...Phusebox schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:43:
[...]
Eigenlijk absurd dat ze daar nog verzendkosten op tellen bij zo'n bedrag.
Of het de beste prijs is, tja who knows.Treevium schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:46:
[...]
Helemaal niet ! , dan moet je bestellen bij een internet winkel , daar ligt de adviesprijs ook een stuk hoger ..... dit is een fysieke winkel die je zo'n beetje de beste prijs geeft die te vinden is en dan gaan sommige ook nog zeuren om de verzendkosten ZUCHT ...
Toen ik mijn 55C7 kocht was Smits 100 euro duurder en vroeg ook nog verzendkosten.
Voor 50 euro neem ik aan dat ze hem wel voor je installeren, mocht je dat überhaupt willen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vandaag voor 2150 C7 besteld bij Smits. 50 euro verzenden, voor 25 meer gaan ze hem ook ophangen bij me. Vond het wel prima eigenlijk, die muren van ons kennende.
Waarschijnlijk ook even professioneel laten kalibreren (ga hem ook als color grading scherm gebruiken) samen met een andere monitor die ik heb staan.
Waarschijnlijk ook even professioneel laten kalibreren (ga hem ook als color grading scherm gebruiken) samen met een andere monitor die ik heb staan.
ff off-topic excuus, het is geen 5 maar 8 cm.sNielz123 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:07:
[...]
Zou je daar een foto van kunnen maken vanaf de zijkant?
Edit: mag je ook posten in het andere topic gezien we wel erg offtopic gaan nu.

waar laat je dat kalibreren doen?Ph0en1x schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:33:
Vandaag voor 2150 C7 besteld bij Smits. 50 euro verzenden, voor 25 meer gaan ze hem ook ophangen bij me. Vond het wel prima eigenlijk, die muren van ons kennende.
ben ik ook wel in geïnteresseerd,
Ph0en1x schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:33:
Bekijk ook even dit topic, staan diverse tips in: (profesionele) Kalibratie OLED tvApC_IcE schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:48:
[...]
waar laat je dat kalibreren doen?
39
thanx ik ga even lezenFietsbel schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:49:
[...]
[...]
Bekijk ook even dit topic, staan diverse tips in: (profesionele) Kalibratie OLED tv
Ik ging daar ook vragen voor de 65B6V, wetende dat ik al ergens 2800 als prijs aangeboden had. Ging die kerel het in zn systeem proberen en bij 3140 gaf het systeem al negatieve marge aanGANGSTERKILLER schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:03:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in, haha.![]()
Ik was laatst nog bij de Media Markt en toen vroeg ik nog (just for fun) of ze mee wilde gaan met de "underground tweakers" prijzen van de C7. Konden ze niet natuurlijk.
Die 55" B6 kost daar bijna net zo veel als een nieuwe 55" C7. Ik ben toch niet gek.
Het is al vaker gemeld hier maar ter bevestiging: Ik heb mijn 65B6V bij Smits gehaald voor hun Ebay.de prijs (2649,-) plus 50 euro verzendkosten. Wou eerst wachten tot 2500 maar lijkt me niet dat die prijs snel voorbij gaat komen...
Dinsdag besteld, woensdag was betaling binnen, zaterdag in huis.
De reden waarom ik nu pas heb gepost is omdat ik nu eindelijk mijn gekwijl een beetje onder controle heb! =D
op welke afstand zit je?Aaargh! schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:53:
[...]
Uiteraard. Heb nu een 50" plasma en die is gewoon veel te klein, had me altijd al voorgenomen dat een vervanger minstens 60" zou moeten zijn. 65 is natuurlijk nog mooier.
Bedankt voor je foto, toch vind ik 8cm echt veel te veel.RBN026 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:20:
[...]
ff off-topic excuus, het is geen 5 maar 8 cm.
[afbeelding]
Waarom LG niet voor een design gaat zoals samsung met een extern kastje met de aansluitingen is mij een raadsel?!
PSN ID: RedrumNL
Wie wil dat nou ? Dat is terug in de tijd de allereerste plasmas hadden dit ook.Niek-panna schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:59:
[...]
Bedankt voor je foto, toch vind ik 8cm echt veel te veel.
Waarom LG niet voor een design gaat zoals samsung met een extern kastje met de aansluitingen is mij een raadsel?!
Ik wil alles uit het zicht geen kastjes,settop boxen etc. Gewoon een mooie tv aan de muur, vanuit je kijk positie zie je toch niet hoe dik zon ding is.
Dat kastje zie je ook niet. Is superklein en ligt gewoon "ergens". Ideaal, imho.alki schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:11:
Wie wil dat nou ? Dat is terug in de tijd de allereerste plasmas hadden dit ook.
Ik wil alles uit het zicht geen kastjes,settop boxen etc. Gewoon een mooi de tv aan de muur, vanuit je kijk positie zie toch niet hoe dik zon ding is.
Nickname does not reflect reality
Ja dat het enige waar Samsung beter in is hun Wallmount systeem. Zeer mooi plakt aan de muur
Lg heeft nu wel hun Wallpaper oled maar die is nog te duur.
Lg heeft nu wel hun Wallpaper oled maar die is nog te duur.
Ik schat zo'n 3.5-4 meter. Dus eigenlijk is 65" veel te klein, helaas is groter nog onbetaalbaar.
Ik heb de eerste benaderd die ik tegenkwam en dat was Dimitri Valkenburg. Als je nog alternatieven weet...ApC_IcE schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:48:
[...]
waar laat je dat kalibreren doen?
Aaargh! schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:45:
[...]
Ik schat zo'n 3.5-4 meter. Dus eigenlijk is 65" veel te klein, helaas is groter nog onbetaalbaar.
offtopic:
Ik zit op 2,5m en dan is 55inch al prima.
Daarachter staat mijn eettafel op 4m en dat is ook prima.
Ik merk vanaf 4,5m dat 65 inch zeker iets toevoegt. wellicht vanaf 4 ook inderdaad
Ik merk vanaf 4,5m dat 65 inch zeker iets toevoegt. wellicht vanaf 4 ook inderdaad
Nou eigenlijk niet maar ik vind het behoorlijk aan de prijs € 200,-Ph0en1x schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:04:
[...]
Ik heb de eerste benaderd die ik tegenkwam en dat was Dimitri Valkenburg. Als je nog alternatieven weet...
[ Voor 28% gewijzigd door ApC_IcE op 12-04-2017 10:13 ]
Op 2.5m afstand heb je voor een THX aanbevolen kijkhoek van 36º een TV nodig van zo'n 72 inch.ApC_IcE schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:12:
[...]
offtopic:
Ach gelukkig kunnen mensen ook voor hunzelf bepalen wat ze fijn vinden kijkenAaargh! schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:31:
[...]
Op 2.5m afstand heb je voor een THX aanbevolen kijkhoek van 36º een TV nodig van zo'n 72 inch.
Heren, laat jullie niet te veel meeslepen in off-topic kletsen over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, etc.
@Aaargh! en @Ph0en1x hebben de meest recente aankoop gedaan en hun prijs gepost; verder is de gehele laatste pagina voornamelijk off-topic slow-chat.
Terug naar de prijzen dus.
@Aaargh! en @Ph0en1x hebben de meest recente aankoop gedaan en hun prijs gepost; verder is de gehele laatste pagina voornamelijk off-topic slow-chat.
Terug naar de prijzen dus.
Ik ben erg geïnteresseerd in die nieuwe 'wallpaper' OLED tv (OLED65W7V). Die plakt je dus gewoon aan je muur. De prijs is alleen wat hoog. Adviesprijs is 7999 eur.
Ik heb een rondje gemaakt bij verschillende tv winkels om te vragen of ik mijn 2 jaar oude Samsung (UE55HU8500) kan inruilen en wat ik dan moet betalen.
Veel winkels hebben deze OLED nog niet. Maar Foka (R'dam) wel. Bij hen moet ik na inruil nog 6500 eur bijbetalen.
Bij Smits Arnhem moet ik ook 6500 eur bijbetalen.
En bij Plattetv.nl zou ik nog 6499 eur moeten bijbetalen. Het toestel wordt dan geleverd, geïnstalleerd en gemonteerd.
Ik denk er nog even over na...
Ik heb een rondje gemaakt bij verschillende tv winkels om te vragen of ik mijn 2 jaar oude Samsung (UE55HU8500) kan inruilen en wat ik dan moet betalen.
Veel winkels hebben deze OLED nog niet. Maar Foka (R'dam) wel. Bij hen moet ik na inruil nog 6500 eur bijbetalen.
En bij Plattetv.nl zou ik nog 6499 eur moeten bijbetalen. Het toestel wordt dan geleverd, geïnstalleerd en gemonteerd.
* knip *
Genoeg off-topic gekletst. Zie S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
[ Voor 91% gewijzigd door S1NN3D op 12-04-2017 13:51 ]
* knip *
[ Voor 83% gewijzigd door S1NN3D op 12-04-2017 13:52 ]
Ik denk dat je zonder inruil ook ongeveer zoveel zou moeten betalen. Ben benieuwd of meer mensen hier die W serie gaan proberen. Ben benieuwd wat mensen voor prijzen krijgen.Hotwheels schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:01:
Ik ben erg geïnteresseerd in die nieuwe 'wallpaper' OLED tv (OLED65W7V). Die plakt je dus gewoon aan je muur. De prijs is alleen wat hoog. Adviesprijs is 7999 eur.
* knip *
Hopeloos dit. Nog altijd off-topic dus weg.
Hopeloos dit. Nog altijd off-topic dus weg.
[ Voor 82% gewijzigd door S1NN3D op 12-04-2017 14:02 ]
Zojuist bericht van Foka gehad dat mijn 55c7 pas eind volgende week geleverd gaat worden.
Toch vreemd als hij verder wel overal op voorraad is.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Wie heeft zijn B6 met de Audiovision actieprijs al? Die van de eerste groep zouden deze week toch verzonden worden?
Damzz had al zo een gevoel daarom ben ik liever naar smit gereden direct op voorraad toen. met hun 5 jaar garantie verhaal van foka ik dacht bij me zelf als hun 1 tot 1.5 week zeggen is het meestal een maand vertrouw ze daar nooit zo en ook nog dat je de c7 niet eens kan bekijken in de winkel terwijl bij smits dat wel kan dus nu al helemaal geen spijt meer als ik ergens over twijvelde was het die 5 jaar garantie maar toen dacht ik heb daar zoiezo recht op dus was wel het ritje waard naar arhnem!😁Malignant schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:03:
Zojuist bericht van Foka gehad dat mijn 55c7 pas eind volgende week geleverd gaat worden.
Ik krijg hem vrijdag. Ik kreeg gisteravond een mailtje dat hij klaar was voor verzending. Ze rekenen ongeveer twee werkdagen voor de verzending. Ik had van tevoren aangegeven dat de bezorging op een vrijdag of in het weekend mij goed uitkomt. Doordeweeks maak ik lange dagen en ik vind het altijd zo'n gedoe als er iets bezorgd word en ik ben niet thuis. Een paar topics terug was er iemand die de tv eerder op zijn verjaardag binnen kreeg, ik vermoed dat die hem al heeft.aval0ne schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:30:
Wie heeft zijn B6 met de Audiovision actieprijs al? Die van de eerste groep zouden deze week toch verzonden worden?
Ik krijg de mijne normaal morgen geleverd.aval0ne schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:30:
Ik krijg hem ook morgen als het goed is.aval0ne schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:30:
Hallo, ter info: ik had stefaan even aan de lijn, hij wil jullie daarover informeren via mij : DHL is even een lading aan het zoeken van audiovision die ze tijdelijk kwijt zijn, maar de mensen van de eerste zending krijgen absoluut hun tv op de afgesproken datums, hij heeft deze dubbel verzonden, dus geen paniek moest het iets langer duren, iedereen krijgt zijn set misschien iets later dan normaal moesten er vragen rond ontstaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Light21M op 12-04-2017 17:35 ]
Een lading deze even kwijt zijnLight21M schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:33:
Hallo, ter info: ik had stefaan even aan de lijn, hij wil jullie daarover informeren via mij : DHL is even een lading aan het zoeken van audiovision die ze tijdelijk kwijt zijn, maar de mensen van de eerste zending krijgen absoluut hun tv op de afgesproken datums, hij heeft deze dubbel verzonden, dus geen paniek moest het iets langer duren, iedereen krijgt zijn set misschien iets later dan normaal moesten er vragen rond ontstaan.

Ik heb hem eergisteren ontvangen op mijn verjaardag.aval0ne schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:30:
Net nog na de openingsuren telefoon gekregen van stefaan . De eerste zending van televisies zijn kwijt geraakt bij dhl . Daardoor heeft stefaan de televisies van de 2e zending opnieuw verzonden naar de kopers van de eerste zending . Ik heb zonet dus een nieuwe track en trace code gekregen en deze werkt dus wel en ondertussen is de tv al gesorteerd en onderweg naar een dichterbij gelegen verdeelcentrum . Dus als alles verder vlot verloopt zal ik als nog morgen de televisie krijgen . Stefaan vroeg om dus niet direct te pannikeren en hem te overstelpen met mails en telefoons . Alles komt in orde alleen zal er dus mischien voor sommige onder de kopers wat vertraging zijn .Light21M schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:33:
Verwijderd
De mijne zat ook bij deze zending de tijdelijk kwijt is. Vandaag tot 3x pro actief door Stefaan gebeld met 1000x excuses, zeer netjes. Intussen einde middag van DHL nieuwe track&trace ontvangen van nieuw verzonden OLED55B6V. Track&trace wordt nu wel herkend en TV zit bij DHL al in sorteerproces. Moet morgen dus goed komen met aflevering.
Mooi is dat van dhl, komt de 2e zending nu dus in het geding van 17 april?
Normaal zal Stefaan er alles aan doen om deze 2e zending ook op tijd te verzenden . De 2e zending die ik bedoelde waren tv's die deze week nog de deur uit moesten . Ik denk niet dat dit te maken heeft met de televisies die in de week van 17 april verzonden zullen wordencharrel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:43:
Mooi is dat van dhl, komt de 2e zending nu dus in het geding van 17 april?
iig netjes dat Stefan er zo strak op zit. Veel plezier alvast met jullie OLED's
Mensen, sinds vanochtend is er erg nog maar een heel enkel on-topic bericht gepost. Volgens mij begint de uiterste houdbaarheidsdatum van dit topic wel in zicht te komen. Het is niet nodig om allemaal te gaan posten wie zijn tv wel/niet heeft binnengekregen en te blijven slow-chatten over de zendingen van Audiovision. Probeer allemaal eens on-topic te blijven anders hebben we straks alleen maar pagina's vol overbodige ballast.
Vorige week donderdag bij Smits navraag gedaan naar de prijs van de B6, hij kost 1650 IPV de eerder genoemde 1600. Vond ik geen probleem ivm de snelle levertijd, hij werd de dag erna kostenloos gebracht (binnen Arnhem).
Ik heb het gevoel dat er niet heel veel rek meer zit in de prijzen.
[ Voor 13% gewijzigd door uNoTopia op 12-04-2017 22:17 ]
Smit's laagste prijs was 1650, niet 1600, dat is audiovision. Desondanks is het nog steeds een mooie prijs.uNoTopia schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:16:
Vorige week donderdag bij Smits navraag gedaan naar de prijs van de B6, hij kost 1650 IPV de eerder genoemde 1600. Vond ik geen probleem ivm de snelle levertijd, hij werd de dag erna kostenloos gebracht (binnen Arnhem).
39
Ik lees op het Duitse Hi-fi forum dat iemand de A1 al voor €900 minder dan de adviesprijs heeft (voor)besteld. Stond er nog niet bij maar ik neem aan dat het de 65" was
Zie ook de volgende adviesprijzen voor de Panasonic OLED:
55" 3.749 EUR
65" 5.149 EUR
Waren geen adviesprijzen maar een eerste aanbod op een prijsaanvraag. Hier nog een stuk lager bij een of andere samenkoopactie: http://www.private-sammel...65-ezw-954-tx-55-ezw-954/
TX-65 EZW 1004 für 5.699€ als Abholpreis im Ladengeschäft (adviesprijs €6999 schijnbaar)
TX-65 EZW 954 für 4.499€ als Abholpreis im Ladengeschäft (€5499)
TX-55 EZW 954 für 3-279€ als Abholpreis im Ladengeschäft (€3999)
Zie ook de volgende adviesprijzen voor de Panasonic OLED:
55" 3.749 EUR
65" 5.149 EUR
Waren geen adviesprijzen maar een eerste aanbod op een prijsaanvraag. Hier nog een stuk lager bij een of andere samenkoopactie: http://www.private-sammel...65-ezw-954-tx-55-ezw-954/
TX-65 EZW 1004 für 5.699€ als Abholpreis im Ladengeschäft (adviesprijs €6999 schijnbaar)
TX-65 EZW 954 für 4.499€ als Abholpreis im Ladengeschäft (€5499)
TX-55 EZW 954 für 3-279€ als Abholpreis im Ladengeschäft (€3999)
[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 12-04-2017 23:25 ]
Smits' laagste prijs was 1600:Fietsbel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:21:
[...]
Smit's laagste prijs was 1650, niet 1600, dat is audiovision. Desondanks is het nog steeds een mooie prijs.
Ik zie nu echter dat dit een uitzondering is, de meesten hebben inderdaad 1650 betaald.RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:46:
Heb net (tussen de bedrijven door) mijn 55B6V opgehaald bij Smits voor €1599. Hij staat nu ook al thuis.
http://www.mediamarkt.de/..._lg-55eg9109-2031572.html
Lg 55eg9109 1499 geen super aanbieding maar toch ff vermelden voor de liefhebber
Bij de duitse MM
Lg 55eg9109 1499 geen super aanbieding maar toch ff vermelden voor de liefhebber
Bij de duitse MM
haha een curved full HD (wel 3d dan) uit 2015 voor 1500 EUR. terwijl je de b6 al krijgt voor 100 meer.alki schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:04:
Lg 55eg9109 1499 geen super aanbieding maar toch ff vermelden voor de liefhebber![]()
Bij de duitse MM
Die is daar ook al vaak genoeg voor €999 te krijgen geweest (weliswaar de 910v ipv 9109)alki schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:04:
Lg 55eg9109 1499 geen super aanbieding maar toch ff vermelden voor de liefhebber![]()
Bij de duitse MM
* knip *
Zo te zien had je deze gemist: S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
Zo te zien had je deze gemist: S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
[ Voor 86% gewijzigd door S1NN3D op 13-04-2017 12:50 ]
Gaat er nog iemand naar Italië?
Dan moet diegene even die Wallpaper OLED voor mij halen:
https://www.yeppon.it/p-lg-65w7v-tv-oled-380995/
Hoe kan het dat die daar een stuk goedkoper is dan de 7999 eur dat hij in Nederland kost?
Hoe kan het dat die daar een stuk goedkoper is dan de 7999 eur dat hij in Nederland kost?
Omdat het kan, de marge op zulke televisies is gigantisch. Neem de C7 als voorbeeld, de onder-de-tafel prijs in Nederland is 2100 euro. Terwijl in Italië dit gewoon op diverse sites als prijs te vinden is. Sommige Nederlandse retailers gaan zelfs een stap verder. Die bieden doodleuk dezelfde televisie aan in het buitenland voor een lager bedrag. Ik vind dit alles behalve netjes.Hotwheels schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:17:
Gaat er nog iemand naar Italië?
< dit stukje webruimte is te huur >
Helaas is het een beetje de standaard in de Nederlandse "premium" huiskamer electronica door distributeurs.aex351 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:10:
[...]
Omdat het kan, de marge op zulke televisies is gigantisch. Neem de C7 als voorbeeld, de onder-de-tafel prijs in Nederland is 2100 euro. Terwijl in Italië dit gewoon op diverse sites als prijs te vinden is. Sommige Nederlandse retailers gaan zelfs een stap verder. Die bieden doodleuk dezelfde televisie aan in het buitenland voor een lager bedrag. Ik vind dit alles behalve netjes.
Toen Denon nog in handen van Penhold (Look & Listen) was bijvoorbeeld. Om bepaalde inkoopprijzen te krijgen moest je verplicht alle modellen op de beste plek van de winkel in een display hebben staan. Bood je via internet lagere prijzen aan dan advies kon je ineens niets meer bestellen, etc. Met Panasonic was er ook zoiets voor de VT serie plasma's.volkskrant:
Van vier elektronicamakers, Philips, Asus, Denon & Marantz en Pioneer, zegt Vestager dat ze prijsbeperkingen aan webwinkeliers hebben gesteld. Het effect daarvan gaat verder dan alleen maar kunstmatig hogere prijzen bij online-aanbieders. Sommige webwinkels gebruiken software die automatisch hun prijzen aanpast aan de laagste prijs die op internet is te vinden. Dat mechanisme is door de restricties van de vier fabrikanten gesaboteerd.
Ik denk dat dit met LG niet heel anders is en daarom Smits e.d. niet met goedkopere prijzen adverteren.
Ik hoop dat de EU verder gaat ingrijpen, want dit gaat marktwerking tegen.
@S1NN3D Ik heb de waarschuwing gelezen en desondanks dat dit ietsje offtopic is vind ik het toch een nuttige bijdrage omdat het mogelijk een verklaring voor de prijsstelling is.
[ Voor 8% gewijzigd door |sWORDs| op 14-04-2017 15:25 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Ik heb gisteren na wat aandringen de OLED55B6 kunnen kopen voor € 1649,00 incl. verzenden bij Plattetv.nl
Vandaag al netjes een email gehad dat hij onderweg is naar mij
De verkoper had wel tegen mij gezegd dat het een eenmalig bod is maar of dat voor andere klanten niet zal gelden valt te bezien, neem aan dat hun ook willen verkopen.
Vandaag al netjes een email gehad dat hij onderweg is naar mij
De verkoper had wel tegen mij gezegd dat het een eenmalig bod is maar of dat voor andere klanten niet zal gelden valt te bezien, neem aan dat hun ook willen verkopen.
Redelijk prijzig dus nog. 3400 eu voor de 65b6 en dan ook nog een demo model. Jammer. Wel bedankt voor het melden van de prijzen.
[ Voor 59% gewijzigd door FeaR op 25-01-2018 10:33 ]
Daar een vermelding maken van de prijzen bij o.a. foka/audiovision en dan willen ze wel meegaan hoor.
Moet ik wel zeggen dat mijn ervaring met de winkel wat minder was, maar miss was ik de uitzondering
Moet ik wel zeggen dat mijn ervaring met de winkel wat minder was, maar miss was ik de uitzondering

[ Voor 3% gewijzigd door LuisjeNL op 15-04-2017 07:36 ]
Lichtpuntje...
Bij Ibood de 55B6J voor 1.699. 55E6 voor 2.200. De Philips OLED hebben ze ook, voor 2.800!
http://www.ibood.com/nl/n...es/23400/1889/televisies/
http://www.ibood.com/nl/n...es/23400/1889/televisies/
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Met welke winkel?LuisjeNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 22:53:
Daar een vermelding maken van de prijzen bij o.a. foka/audiovision en dan willen ze wel meegaan hoor.
@charrel electroworld in veen
Lichtpuntje...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"