RichieB schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:12:
[...]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Er komt nog bij dat ik de B6 echt mooier vind op de foto's. Die overbodige soundbar van de E6 zou ik graag kwijt zijn. Hoe is dat als je ze in het echt ziet naast elkaar?
Als de prijzen zo dicht bij elkaar liggen ga ik wel twijfelen of ik toch niet de E6 moet nemen.

Ik vind de B6 persoonlijk ook mooier hoor, is net wat strakker vormgegeven. Maar dat wil niet zeggen dat ik de E6 lelijk vind, heb die net zo graag hier in de woonkamer staan. Het verschil qua uiterlijk tussen deze twee modellen vind ik minimaal dat ik deze niet meeneem in mijn afweging. Je zult ze zelf even in het echt naast elkaar moeten bekijken, maar ik vind ze beiden prachtig om te zien. 
Je zou het natuurlijk ook kunnen omdraaien en kunnen kijken naar de voordelen van de B6. Iets betere input lag (maar verwaarloosbaar eigenlijk  

), hogere (peak) brightness en hij is minimaal 250 euro goedkoper. Geld kan een heel belangrijk argument zijn.
Maargoed, uiteindelijk heb je toch maar één toestel in je woonkamer staan en het zijn beiden echt geen miskopen.