Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:09:
[...]

Klopt, aangezien dat voor mij dichtbij was. Ik koop nog altijd liever dit soort dingen in een fysieke winkel die niet te ver weg zit in verband met problemen. Het hele 'ik heb geen vertrouwen in de service van LG' verhaal ga ik niet weer uitleggen.

Ik zou alleen voor een online shop kiezen als het dan significant goedkoper is. 1900 is dat voor mij persoonlijk niet.
Je wil premium service voor een shit-prijs. Gaat niet gebeuren, totaal onrealistisch. Je bent al zeker vier maanden lang aan het draaikonten. Word je daar zelf niet moe van? Ik plaatsvervangend wel.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren de 55B6V bij Foka besteld voor € 1.900 inclusief verzending en 5 jaar garantie *O* Kan elk moment bezorgd worden oOo

Smits kon ook meegaan met die prijs, maar kan geen 5 jaar garantie aanbieden (ze gaven zelfs letterlijk aan: ''De 5 jaar garantie leveren wij niet en mogen wij in Nederland ook niet aanbieden (dit is eigenlijk bij de wet verboden).''

PlatteTV, Hofma, Apollo en Radio von Burg konden niet meegaan met de prijs. Volgens PlatteTV was die prijs onhaalbaar voor ze en daarnaast vroegen ze aan mij of ik wel zeker wist dat het om een Nederlands model ging die nieuw in doos zit. Hofma waarschuwde mij dat ik er rekening mee moet houden dat als ik in het buitenland koop, ik niet kan terugvallen op LG Nederland.

Audiovision deed mij het aanbod van € 1.788,- (afhalen) en € 1.835,- (verzending), maar toch besloten om het maar binnen Nederland te houden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2017 12:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 23:25
Best wel irritant dat al die shops elkaar zwart proberen te maken en je bang maken met, zo komt het over, uit de lucht gegrepen claims over buitenlandse modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 00:24
Phusebox schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:09:
[...]

Klopt, aangezien dat voor mij dichtbij was. Ik koop nog altijd liever dit soort dingen in een fysieke winkel die niet te ver weg zit in verband met problemen. Het hele 'ik heb geen vertrouwen in de service van LG' verhaal ga ik niet weer uitleggen.

Ik zou alleen voor een online shop kiezen als het dan significant goedkoper is. 1900 is dat voor mij persoonlijk niet.
Ik ben het helemaal met The Killer eens. Je blijft maar excuses zoeken om maar niet tot aankoop over te hoeven gaan. De 2016 modellen gaan er momenteel bij veel aanbieders voor ramsj prijzen uit. Je kan nu een 2016 high-end Oledtv kopen voor een middenklasse prijs. Je kan wel wachten op "de perfecte tv" of dat je een Oledtv gratis bij 5 volle spaarkaarten krijg, maar dan blijft het wachten. Met de huidige b6 of e6 koop je een ongeëvenaarde toptv waar je jarenlang geweldig veel kijkplezier aan kan beleven. De 7-series zullen hooguit marginaal beter zijn, en het is maar de vraag of je dat "beter" ooit echt zal zien.
Bij Foka of Audiovision een 55b6 voor nog geen €1900 of een 55e6 onder de €2200. Gewoon belachelijk veel kwaliteit voor de centjes!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:05
Vulcan750 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:24:
[...]
Bij Foka of Audiovision een 55b6 voor nog geen €1900 of een 55e6 onder de €2200.
Wel een flink verschil dan tussen winkelprijs en een belletje bij Foka :?
https://www.foka.nl/product/122069515/LG-OLED55E6V

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:28
Never mind

[ Voor 96% gewijzigd door Cardwizard op 03-02-2017 13:01 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Phusebox, wat heeft het voor zin om steeds te vermelden dat je op een haartje na een oled hebt gekocht? Het wekt alleen maar irritatie op hier. Met je kritische inbreng is verder niks mis, zeer welkom juist. En dat je nog 2 jaartjes wacht tot oled stukken goedkoper en beter doorontwikkeld is, is alleen maar logisch. Maar hou op met die smoezen over "ik lag plat tijdens de MM Duitsland actie, MM Aken wilde niet met me handjeklappen, Audiovision geeft heel NL een dikke korting maar mij niet". Hou op daarmee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverdax
Jongens, laat het gewoon lekker. Als je je irriteert aan bepaalde posts van iemand, dan negeer je dat toch gewoon? Nu raakt dit topic wel erg vervuilt zo met bashen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
audiojunk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:42:
[...]

Wel een flink verschil dan tussen winkelprijs en een belletje bij Foka :?
https://www.foka.nl/product/122069515/LG-OLED55E6V
Tsja.. als ze voor iedereen de korting doen kunnen ze de toko wel sluiten. Brutalen hebben de halve wereld zegt men wel eens. :) ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:14:
Zo, gisteren de 55B6V bij Foka besteld voor € 1.900 inclusief verzending en 5 jaar garantie *O* Kan elk moment bezorgd worden oOo

[...]

Audiovision deed mij het aanbod van € 1.788,- (afhalen) en € 1.835,- (verzending), maar toch besloten om het maar binnen Nederland te houden :)
Ik ga hem waarschijnlijk ook bij Foka halen. Mijn huidige plasma TV heeft in het begin een vervelende storing gehad. Dat is destijds heel netjes opgelost met service aan huis, ophalen en weer terugbrengen. Voor €100 verschil wil ik niet meemaken dat ik naar België moet gaan rijden of opsturen, etc.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitIsDeLeven
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-03 19:21
Denken jullie dat de 65B6 de komende tijd nog gaat zakken?

Ik vind dat de 55B6 nu echt voor bodemprijzen wordt aangeboden bij AudioVision en Foka, maar +/- 1250,- euro meer betalen voor een 65B6 vind ik eigenlijk niet normaal. Het kan toch bijna niet anders dan dat de marges op die tv vele malen groter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
DitIsDeLeven schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:03:

Ik vind dat de 55B6 nu echt voor bodemprijzen wordt aangeboden bij AudioVision en Foka, maar +/- 1250,- euro meer betalen voor een 65B6 vind ik eigenlijk niet normaal. Het kan toch bijna niet anders dan dat de marges op die tv vele malen groter zijn?
Ik denk dat de prijzen hooguit nog een beetje zakken. Lager dan 2800 zal het niet worden denk ik. Ook als je kijkt naar de 2015 65inch modellen. Maar wie weet, het is ook voorraad afhankelijk. Misschien gaan de laatste modellen goedkoper weg, maar als je pech hebt zelfs duurder.

3000 euro voor een 4k 65 inch OLED van 2016 met HDR game mode en 2 HDR film modus niet normaal?
Ik vind het een fantastische prijs voor deze techniek! Kijk waar de prijs vandaan komt man. Dan is dit toch een super prijs! Het verschil tussen 55 en 65 inch is altijd rond de 1000 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 03-02-2017 15:10 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf gokje wagen en hopen op 1500/1600 euro tegen dat de nieuwe modellen uitkomen.
Mijn huidige Sony,nog met CCFL buis doet het nog heel goed...Die gaan niet kapot jammer genoeg :-)
Misschien eind dit jaar wel voor de Oled van Sony gaan, heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Ik vind het verschil ook buitenproportioneel. Of het een broodje aap is weet ik niet, maar ik kreeg te horen dat er bij de 65" schermen veel meer snijverlies is.
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:07:
Ik blijf gokje wagen en hopen op 1500/1600 euro tegen dat de nieuwe modellen uitkomen.
Mijn huidige Sony,nog met CCFL buis doet het nog heel goed...Die gaan niet kapot jammer genoeg :-)
Misschien eind dit jaar wel voor de Oled van Sony gaan, heel tevreden over.
Ze gaan bijna 5000 euro kosten in beginsel. 1500 euro wordt lang wachten :9

[ Voor 27% gewijzigd door ago op 03-02-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
FOKA gaf gisteren telefonisch aan dat de voorraden voor de 6 serie ook aardig op beginnen te raken en er nog moeilijk aan de 65" was te komen (daarom wacht ik ook al een maand)... Dus ik verwacht niet dat de prijs nog heel erg veel zal zakken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:26:
FOKA gaf gisteren telefonisch aan dat de voorraden voor de 6 serie ook aardig op beginnen te raken en er nog moeilijk aan de 65" was te komen (daarom wacht ik ook al een maand)... Dus ik verwacht niet dat de prijs nog heel erg veel zal zakken..
Mmmm zo'n dingen kan je ook met een korreltje zout nemen denk ik. Lijkt mij een ideale slagzin om iemand over de streep te trekken. Ik lees hier dat sommige geleverde tv's in januari van de band gerold zijn...dus ze worden gewoon nog geproduceerd. Waarom kan je de oudere Oled's nog krijgen en de huidige zou plots niet meer lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverdax
Inderdaad pure verkooppraat van elke X winkel als je het mij vraagt om je toch een over de streep te trekken.
Kan natuurlijk nooit zo zijn dat een slechts één jaar ouder model nu al veel minder geleverd gaat worden, laat staan geproduceerd.

Maar goed, denk ook niet dat veel mensen hier erin trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
Hier niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 21:39
Msniekers schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:18:
[...]

Heb je je Sony ingeruild of is die 1895 zonder inruil?
Zonder inruil. Net de sony te koop aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750

Toch is het prijsverschil normaal, zo ook bij ledtvs.
Even gekeken bij Bcc: Bijv. LG55UH850V €1499 》 65UH850V €2499 of Samsung UE55KS8000 €2399 》UE65KS8000 €3399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ik ben net even bij de locale Expert geweest en die gaf aan dat LG Nederland momenteel een €500 premie geeft voor de OLEDs aan de winkels. Die wordt binnenkort omgezet in een vaste korting dus zullen de prijzen met €500 gaan dalen. Hij wilde nog wel iets meer korting geven op de OLED65B6V maar kwam niet verder dan €3750. Volgens hem komen de bodemprijzen van FOKA en AudioVision door parallel import, bijv. uit Duitsland. LG Nederland zou er dan ook geen garantie op geven. Dat boeit mij niet heel veel (als het al waar is). De winkel is toch je eerste aanspreekpunt voor garantie.

Wat ik me wel af vraag: zijn de TVs uitgeleverd door AudioVision wel in het Nederlands en zit er bijv. ook een NPO Gemist app op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
Lijkt mij sterk dat FOKA & AudioVision Duitse modellen verkopen. Juist omdat de Duitse modellen een ander typenummer hebben (D i.p.v. V als ik me niet vergis, dus bv B6D wat een Duits model is en B6V wat NL & BE model is). En lijkt mij ook sterk dat LG bij garantie ineens alles helemaal gaat controleren, dan zouden ze dus al op basis van het serienummer moeten terug zoeken aan welk land/importeur die origineel verkocht is. Daarnaast is er ook navraag bij LG geweest hoe het zat met garantie als ze de TV in DE kochten (met die korting wat je daar kreeg) en LG aan gaf dat je in principe voor de garantie/reparatie bij hun terecht kunt. Alleen in zeldzame gevallen waarbij LG het toestel niet kan (/wil?) repareren moet je dan weer terug naar de winkel.

M.b.t. apps. Ik meen meegekregen te hebben dat de apps gebaseerd zijn op het land wat je zelf in de TV instelt. Ik meen dan ook dat er waren die bv de Amazon Prime app al geinstalleerd hadden door de TV tijdelijk op Duitsland (of Engeland?) te zetten. (maar pin me er niet op vast).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:47
Zojuist al mn 65e6v ontvangen! Super communicatie met audiovision!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-10 19:27
RichieB schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:05:
LG Nederland zou er dan ook geen garantie op geven. Dat boeit mij niet heel veel (als het al waar is). De winkel is toch je eerste aanspreekpunt voor garantie.
Vraag mij af hoe ze dat gaan weigeren gezien we zoiets kennen als een Europese garantie. Grijze import is dacht ik een probleem bij goederen die van buiten de EU komt of niet bestemd zijn voor de Europese markt.

Zie http://europa.eu/youreuro...-returns/faq/index_nl.htm

Leve de eenheidsmarkt zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Dus de laagste prijs van de 55b is nu 1900? Behalve bij audiovision? Beetje raar smits had een veel beter prijs dan die 1900..
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ik moest vanavond toch in Rotterdam zijn dus ik ben even lang Foka gereden. De manager gaf aan dat ze donderdag de actie aan 1 klant verteld hebben en die vroeg of hij het mocht doorvertellen. Vrijdagochtend hadden ze tientallen bestellingen per E-mail en de telefoon hield vandaag ook niet op. Het resultaat is dat ze nu al zwaar over het afgesproken quotum heen zitten. En de actie zou het hele weekend duren. Ze hebben zelfs allemaal "LG OLED TV 4K" t-shirts aan. :-)

Enfin, ik heb €3150 gepind voor de 65B6V. Hij zocht op in de voorraad van LG Nederland dat de levertijd 2-3 weken is. Niks parallel import, gewoon een deal met de importeur. Enige rare was de 100% aanbetaling. Dat vond Foka eigenlijk ook, maar met "enkele tienertjes" marge willen ze geen annuleringen. Misschien moeten ze de "wet kopen op afstand" nog even nalezen mbt E-mail en telefoon bestellingen. ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door RichieB op 03-02-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Laatst online: 09-11-2022
https://www.smarthomeonline.nl/sony-kd-55a1

Miljaarde he... Het gaat echt waar zijn van die 4000-500 EUR. Alhoewel deze shop betrouwen we niet meer.😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichieB
Foka belde me net (ik was hun laatste OLED klant vandaag) met de volgende mededeling bestemd voor het forum:
Alle door Foka geleverde LG OLED TV's zijn het V type. Het is geen buitenlandse import maart een scherpe actie opgezet samen met LG Nederland.

Svp niet meer bellen hierover tenzij je natuurlijk een TV wilt bestellen.
Ze besteden hun tijd liever aan klanten dan dat ze dit verhaal steeds moeten uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ja, weet niet hoe vaak het in dit topic al verteld is. Foka is een reputabel winkel met een uitstekend track record. Dus ik snap best dat het frustrerend is om steeds maar dezelfde vragen te krijgen, nota bene van personen die allemaal vanuit hetzelfde topic komen.

Hetzelfde geldt voor Audiovision. Is gebleken dat het een betrouwbare winkel is die levert en zich aan afspraken houdt.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Witte8 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:04:
https://www.smarthomeonline.nl/sony-kd-55a1

Miljaarde he... Het gaat echt waar zijn van die 4000-500 EUR. Alhoewel deze shop betrouwen we niet meer.😂
gelukkig hebben er wat een pre order met prijs garantie staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Smits Arnhem: €3100 voor de 65b6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:01
Ik heb net ook met Foka gebeld, eerst met een medewerkster gesproken maar zij gaf aan dat de actieprijs alleen geldig was in de winkel en niet via telefoon/mail. Vervolgens doorgeschakeld met de bedrijfsleider toen ik aangaf niet in de buurt te wonen. Uiteindelijk een prijs gekregen van 1900 exclusief verzendkosten. Verzendkosten a 30 euro zou ik zelf moeten betalen wat ik wel enigszins vreemd vindt aangezien op hun website wordt aangegeven dat dat vanaf €50 gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Msniekers schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:37:
Ik heb net ook met Foka gebeld, eerst met een medewerkster gesproken maar zij gaf aan dat de actieprijs alleen geldig was in de winkel en niet via telefoon/mail. Vervolgens doorgeschakeld met de bedrijfsleider toen ik aangaf niet in de buurt te wonen. Uiteindelijk een prijs gekregen van 1900 exclusief verzendkosten. Verzendkosten a 30 euro zou ik zelf moeten betalen wat ik wel enigszins vreemd vindt aangezien op hun website wordt aangegeven dat dat vanaf €50 gratis is.
hou dan ook even de prijs van €2699 op de website aan voor de tv , dan verzenden ze hem met liefde gratis :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 03-02-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Foka is een beetje overrompeld door dit forum. Ze hebben een leuke weekend deal gesloten met LG om in de regio Rotterdam tientallen OLED TV's scherp te verkopen. Nu zitten ze waarschijnlijk al richting de 50 stuks en het is nog vrijdag. Geen wonder dat ze de niet-fysieke verkoop proberen af te houden.

Wat ik alleen niet snap is de strategie van LG Nederland. Juist door dit soort acties zet je toch kwaad bloed bij de winkeliers (en klanten daarvan) die niet meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48
Msniekers schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:37:
Tja en dan wordt ik niet geloofd als ik zeg dat winkels er een raar prijsbeleid op nahouden en de ene klant wel korting krijgt en de andere niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Phusebox schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:53:
[...]

Tja en dan wordt ik niet geloofd als ik zeg dat winkels er een raar prijsbeleid op nahouden en de ene klant wel korting krijgt en de andere niet.
hij krijgt toch korting .... jij komt inderdaad niet heel geloofwaardig meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Beetje verwarrend, waar kan ik het beste de 65b kopen tegen de beste prijs? en wat is die precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Cardwizard schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:15:
[...]

gelukkig hebben er wat een pre order met prijs garantie staan :+
Laat zeker ff weten hoe dit verder afloopt! En sowieso een dikke deal dan als de winkel zich houdt aan de contractdrinken. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Witte8 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:04:
[...]

Laat zeker ff weten hoe dit verder afloopt! En sowieso een dikke deal dan als de winkel zich houdt aan de contractdrinken. 😊
haha ... ik ben daar niet ingetrapt hoor ... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:01
Phusebox schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:53:
[...]

Ik heb in ieder geval wel de intentie om te kopen dus ik laat het niet van 3 tientjes afhangen.
Misschien dat ze door de grote belangstelling door hun batch van actiemodellen heen zijn en daarom iets gaan stijgen in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ik moet zeggen dat ik door deze prijsstunt me toch ben laten verleiden om 5% meer te betalen dan ik van plan was. Ach, nu heb ik de TV wel een paar maanden eerder en zit ik niet in de stress of hij straks nog wel te leveren is. :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Na lang wikken en wegen vanavond de knoop doorgehakt en een ook een LG OLED 55E6V besteld bij Foka.

Telefonisch aantal dingen gechecked zoals:

NL/Benelux model? - Ja gaat om model met V aan het eind
€ 2100,- met gratis verzending? (wel om vragen) - Ja
Werkt met Ziggo smartcard / CI+ ? - Ja
Afkoelingsperiode 14 dagen? - Ja
5 jaar garantie? - Ja
Op voorraad? - Ja

Lijkt me toch een prima deal!

zoekhistorie:

- 2,5 week geleden vlak voor de BTW actie MM prijs was 2999,- kreeg 400,- korting dus 2599,-
- tijdens MM BTW actie was de prijs 2478,50
- stunt AudioVision België 2188,- + 47,- = 2235,- (later volgens mij 29,- retour)

Nu bij Foka dus de beste deal en 5 jaar garantie en gratis bezorgen € 2100,- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Edit: foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Phusebox schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:13:
[...]

En hierboven zegt iemand dat Foka zei levertijd 2-3 weken dus dat strookt niet met op voorraad?
Dat gaat over de 65B6V. De 55" modellen en 65E6V waren nog wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RichieB schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:14:
[...]

Dat gaat over de 65B6V. De 55" modellen en 65E6V waren nog wel op voorraad.
Oh my bad. Sorry verkeerd gelezen/onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Ik heb Frans Desmet net gemaild om info over de prijzen. Vorige mail zei men dat ze deze week naar een voorstelling bij Sony gingen. Mocht daarna mailen voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Mr. Noodle schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:58:
Beetje verwarrend, waar kan ik het beste de 65b kopen tegen de beste prijs? en wat is die precies?
Twee weken terug was dat 3000€ incl verzending bij Frans de Smet. Bel Audiovision ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Al reactie van Frans Desmet. Hij vraagt om vanaf woensdag terug contact te nemen aangezien hij dinsdag een afspraak heeft met Sony veronderstel ik dan. Hij hoopt dan meer te weten.

Heb hem daarnet ook voor de LG modellen gemaild en daar heeft hij nog geen afspraak voor met LG.2017 Modellen zijn zoals gezegd voor april.

[ Voor 28% gewijzigd door Witte8 op 04-02-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,
ik ben nu in aken en heb zojuist mijn 55b6d opgehaald bij MM en betaald. Deze heb ik op 11 januari online besteld met de melding om tijdens afhalen pas te betalen. Nu krijg ik verdorie mijn 500 euro aan bonnen niet mee. Weet iemand een manier om toch deze bonnen mee te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
RichieB schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:05:
Ik ben net even bij de locale Expert geweest en die gaf aan dat LG Nederland momenteel een €500 premie geeft voor de OLEDs aan de winkels. Die wordt binnenkort omgezet in een vaste korting dus zullen de prijzen met €500 gaan dalen. Hij wilde nog wel iets meer korting geven op de OLED65B6V maar kwam niet verder dan €3750. Volgens hem komen de bodemprijzen van FOKA en AudioVision door parallel import, bijv. uit Duitsland. LG Nederland zou er dan ook geen garantie op geven. Dat boeit mij niet heel veel (als het al waar is). De winkel is toch je eerste aanspreekpunt voor garantie.

Wat ik me wel af vraag: zijn de TVs uitgeleverd door AudioVision wel in het Nederlands en zit er bijv. ook een NPO Gemist app op?
Gisteren mijn 65b ontvangen van Audiovision (3000Eur incl verzending).
Benelux model, gemaakt januari 2017. NPO app staat erop. Geweldig beeld...

Track en trace moet je niet gebruiken bij Audiovision: 4 mails gekregen tijdens iedere stap van het leverproces. Top service!

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:27:
Beste allen,
ik ben nu in aken en heb zojuist mijn 55b6d opgehaald bij MM en betaald. Deze heb ik op 11 januari online besteld met de melding om tijdens afhalen pas te betalen. Nu krijg ik verdorie mijn 500 euro aan bonnen niet mee. Weet iemand een manier om toch deze bonnen mee te kunnen krijgen?
Die krijg je per mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:27:
Beste allen,
Als je de bonnen niet meer krijgt dan "laagste prijsgarantie" eisen. In Bremen bij Saturn is die tot en met 4 februari 1599,-. Zie deze post D_V in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

En anders annuleren en toch maar in Nederland kopen. Heb je tenminste ook apps gericht op de NL'se markt zoals Npo. Ik weet niet of je het D model kunt flashen met die van het V model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

BMTN schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:36:
[...]

Als je de bonnen niet meer krijgt dan "laagste prijsgarantie" eisen. In Bremen bij Saturn is die tot en met 4 februari 1599,-. Zie deze post D_V in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

En anders annuleren en toch maar in Nederland kopen. Heb je tenminste ook apps gericht op de NL'se markt zoals Npo. Ik weet niet of je het D model kunt flashen met die van het V model.
Goeie tip dat van Bremerhafen.
Voor €1999 een B6D is helemaal niet interessant, aangezien je voor €1780 een B6V kunt kopen (of kon kopen, het is hard gegaan, ze gingen als warme broledjes over de toonbank).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
[...]

Heb je tenminste ook apps gericht op de NL'se markt zoals Npo. Ik weet niet of je het D model kunt flashen met die van het V model.
Als je niet weet waar je het over hebt dan ook geen "advies" geven ... je hoeft niets te flashen , je kunt alle apps van over de hele wereld installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Treevium schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:50:
[...]

Als je niet weet waar je het over hebt dan ook geen "advies" geven ... je hoeft niets te flashen , je kunt alle apps van over de hele wereld installeren
Dus jij zegt hiermee dat het eigenlijk niet uitmaakt of je de B6V hebt of de B6D?

In dat geval voor de laagste prijs gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle Personeel daar was verre van klantvriendelijk. Heb er juist voor gekozen om pas in de winkel te betalen te betalen om er zeker van te zijn dat ik de bonnen mee zou krijgen. Uiteindelijk zelf maar de online shop gebeld en die melden mij dat ik de bonnen per mail zou krijgen. Nu zal ik nogmaals helemaal terug moeten om ze in te leveren. Mits jullie nog een alternatief hebben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Zijn er hier leden die extra garantie (3 jaar) nemen op hun OLED tv ? Bij Audiovision kan ik voor 195€ 3 jaar extra nemen. Nu twijfel ik een beetje want mijn plasma is al 8 jaar oud en nog nooit een defect aan gehad. Het is wel een Panasonic, ik weet niet hoe het zit met de bouwkwaliteit van LG tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
[...]

Maar moet de mediamarkt waar je hem ophaalt dan niet binnen een bepaald aantal kilometers liggen ten opzichte van Saturn Bremen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
BMTN schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:55:
[...]

Dus jij zegt hiermee dat het eigenlijk niet uitmaakt of je de B6V hebt of de B6D?

In dat geval voor de laagste prijs gaan dan.
Het verschil zit in de tuners , dus je hebt eventueel kans dat een Ci module van bv Ziggo niet gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:03:
Alle Personeel daar was verre van klantvriendelijk. Heb er juist voor gekozen om pas in de winkel te betalen te betalen om er zeker van te zijn dat ik de bonnen mee zou krijgen. Uiteindelijk zelf maar de online shop gebeld en die melden mij dat ik de bonnen per mail zou krijgen. Nu zal ik nogmaals helemaal terug moeten om ze in te leveren. Mits jullie nog een alternatief hebben!?
Alternatief is "laagste prijsgarantie" eisen. In Bremen bij Saturn is de B6D tot en met 4 februari 1599,-
Ben je weliswaar 100€ duurder uit, maar hoef je niet helemaal terug om iets 'nutteloos' te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Master_S schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:10:
Zijn er hier leden die extra garantie (3 jaar) nemen op hun OLED tv ? Bij Audiovision kan ik voor 195€ 3 jaar extra nemen. Nu twijfel ik een beetje want mijn plasma is al 8 jaar oud en nog nooit een defect aan gehad. Het is wel een Panasonic, ik weet niet hoe het zit met de bouwkwaliteit van LG tv's.
Heb je hem al besteld? Want Foka is met meer garantie scherper geprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
ionn schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:34:
[...]

Heb je hem al besteld? Want Foka is met meer garantie scherper geprijst.
Hij staat hier al te pronken :)

Die lage prijs van foka is hier trouwens maar een paar dagen geleden voorbijgekomen.

Maar ik heb met dit gegeven even naar Audiovision gemaild of er geen prijsje kan gemaakt worden voor de extra garantie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
Vanochtend mijn 55 B6 opgehaald bij Audiovision in Mechelen (lang leve de leaseauto ;) ).
Wát een tv! :9
Verder is het een behoorlijk mooie winkel (veel meer "premium" dan ik dacht), met erg aardige en behulpzame verkopers. Ik kreeg wat te drinken en ze hielpen de tv inladen, erg attent.
Achterin de winkel stonden nog flink wat Oleds op hun nieuwe baasje te wachten, zo te zien hebben ze het dankzij Tweakers enorm druk gehad. Hij gaf ook aan dat ze de originele poster die hun prijs hier op het forum bekend maakte erg dankbaar waren. Kan ik me voorstellen :P
Wel zei hij binnenkort (dit weekend) te stoppen met deze actie, omdat het steeds lastiger wordt de tv's te bestellen. Of dit een verkooptrucje is moeten jullie maar voor jezelf bepalen... Als je nog gebruik wil maken van de speciale prijs en je geen risico wil lopen, zou ik ze toch maar even bellen. ;)
Mocht ik over een tijdje weer iets nodig hebben, dan bel ik ze zeker even op voor hun prijs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Matizovic schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:28:
[...]
Of dit een verkooptrucje is moeten jullie maar voor jezelf bepalen...
[...]
Ik vermoed dat de originele marges op de TV's niet zo hoog zijn dat een winkel zelf deze stuntprijzen kan doorvoeren. Dan verdienen ze er waarschijnlijk niet veel meer aan. Ze zullen dus ook een betere inkoopprijs bij LG hebben bedongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Master_S schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:39:
[...]

Maar ik heb met dit gegeven even naar Audiovision gemaild of er geen prijsje kan gemaakt worden voor de extra garantie ;)
Hou ons op de hoogte. Mss maken ze voor de tweakers een goede prijs?

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de LG OLED55E6V besteld bij FOKA voor 2100 met 5 jaar garantie.
Omdat ik hem pas over ruim een week kan hebben was ik bang dat ik hem niet meer voor deze prijs zou kunnen krijgen maar gelukkig was dat geen enkel punt. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:38:
Omdat ik hem pas over ruim een week kan hebben was ik bang dat ik hem niet meer voor deze prijs zou kunnen krijgen maar gelukkig was dat geen enkel punt. :)F
Klasse van Foka, bizarre prijs. Zeker als je in ogenschouw neemt dat extra garantie van drie jaar een waarde heeft van een kleine 200 euro d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:38:
is dat inclusief verzend kosten?

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister Hardware schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:38:
[...]

is dat inclusief verzend kosten?
Ja, inclusief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Gisteren mijn 55B6 ontvangen van Smits uit Arnhem. Super goed geholpen via mail en telefoon. Scherpe prijs 1.820. En wat een beeld! En nu dit forum proberen niet meer te volgen om te voorkomen dat ik hem voor 1.500 langs zie komen over een paar weken 😂😂😂

Dank aan iedereen in dit forum voor alle tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Marty12345 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 08:13:
Gisteren mijn 55B6 ontvangen van Smits uit Arnhem. Super goed geholpen via mail en telefoon. Scherpe prijs 1.820. En wat een beeld! En nu dit forum proberen niet meer te volgen om te voorkomen dat ik hem voor 1.500 langs zie komen over een paar weken 😂😂😂

Enjoy it. Die 1500 zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 11:53
Marty12345 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 08:13:

Dat is wel een scherpe prijs! Heb je daar veel moeite voor moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Vergeet niet dat Smits de verzendkosten apart nog in rekening brengt. Die zijn 30 euro dus zou je op 1850 euro komen incl bezorgen en twee jaar garantie. Nog steeds een erg goede prijs!

Over het wel of niet veel moeite moete doen voor een bepaalde prijs. Het hangt dus blijkbaar ook erg veel af van het moment waarop je koopt. Zoals je kan zien bij de retailers hebben ze strenge afspraken met LG. De televisies worden ingekocht en verkocht per batch met de daarbijhorende marges/verkoopprijzen. M'n tip is wees assertief en bel de retailers op. Het gaat veelal om dagprijzen hier.

[ Voor 51% gewijzigd door Yellowneck op 05-02-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitIsDeLeven
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-03 19:21
Vulcan750 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Toch is het prijsverschil normaal, zo ook bij ledtvs.
Even gekeken bij Bcc: Bijv. LG55UH850V €1499 》 65UH850V €2499 of Samsung UE55KS8000 €2399 》UE65KS8000 €3399.
Hierboven is het verschil 1.000 euro. Neem nou Smits in Arnhem. Zij bieden de 55B6 aan voor 2.699,- euro en de 65B6 voor 4.799,- euro (ja online, en je moet bellen, dat weet ik). Dat is toch krankzinnig! 2.100 euro verschil. 8)7 Het kan toch niet zo zijn dat de productiekosten voor die extra 10 inch net zo groot zijn als een complete 55 inch OLED-tv?

Om weer terug te komen op die 1.000 euro: ik heb het idee dat de 55B6 nu voor zo'n 1750 euro te krijgen is. Zodra de 65B6 voor 2750 te koop is ga ik hem halen. Maar volgens mij is de goedkoopste prijs die ik voorbij heb zien komen 3100 euro?

Dat is nog altijd 1350 euro verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

De 910 is weer €999 bij de mediamarkt in Duitsland.

https://www.mediamarkt.de...910v-oled-tv-2207383.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
nrdnmg schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:39:
[...]

Dat is wel een scherpe prijs! Heb je daar veel moeite voor moeten doen?
Totaal geen moeite. Wel een tijdje zitten mailen over van alles en nog wat om een goed gevoel te krijgen bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:18

Fjeze

AllesPerfect!

Wat is jullie mening over deze TV voor EUR 999,-
Is toch nog een aardig verschil met de 55B6 voor EUR 1850,-

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Fjeze schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Maar dat is geen 4k scherm he? Gewoon Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Grudgie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:54:
[...]

Maar dat is geen 4k scherm he? Gewoon Full HD.
Ja dat weet ik. Maar ik zit een meter of 3,5 / 4 van de tv af. Dus of ik echt het verschil zie tussen full HD en UHD vraag ik me af.

Tv wordt vooral gebruikt om films en series mee te kijken. En voor de PS4 (niet pro)

Vandaar dat ik vroeg naar de mening hier. Ongeveer 900,- meer betalen voor UHD is dat de moeite.

[ Voor 11% gewijzigd door Fjeze op 05-02-2017 14:00 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Fjeze schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Ja dat weet ik. Maar ik zit een meter of 3,5 / 4 van de tv af. Dus of ik echt het verschil zie tussen full HD en UHD vraag ik me af.

Tv wordt vooral gebruikt om films en series mee te kijken. En voor de PS4 (niet pro)

Vandaar dat ik vroeg naar de mening hier. Ongeveer 900,- meer betalen voor UHD is dat de moeite.
Dat moet jezelf weten haha. Maar als ik nu een nieuwe tv zou gaan kopen, wat ik zelf in de zomer wil gaan doen. Zou ik nu echt wel voor een 4k scherm gaan. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

900 euro is inderdaad veel geld.
Tegelijkertijd: juist bij films denk ik dat je er profijt van hebt (als je bronnen tenminste goed zijn en geen gedownloade cam-versies uit de bioscoop :) ).

Maar dan de afstand: 3,5 tot 4 meter: dat suggereert weer dat FullHD wel genoeg zou moeten zijn. Ik snap je twijfel, zou het zelfs begrijpen als je die 900 euro nu in je zak houdt.
Maar puur persoonlijk zou ik voor UHD gaan, al is het maar om het knagende stemmetje in je achterhoofd die je vertelt dat je niet het meest optimale beeld hebt...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Naast 4K en HDR zijn de huidige OLED's ook 2 generaties verder en is er veel meer verbeterd, je betaald dus zeker niet alleen 900 euro meer voor UHD. Google maar eens op reviews en vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Pietervs schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:48:
[...]

900 euro is inderdaad veel geld.
Tegelijkertijd: juist bij films denk ik dat je er profijt van hebt (als je bronnen tenminste goed zijn en geen gedownloade cam-versies uit de bioscoop :) ).

Maar dan de afstand: 3,5 tot 4 meter: dat suggereert weer dat FullHD wel genoeg zou moeten zijn. Ik snap je twijfel, zou het zelfs begrijpen als je die 900 euro nu in je zak houdt.
Maar puur persoonlijk zou ik voor UHD gaan, al is het maar om het knagende stemmetje in je achterhoofd die je vertelt dat je niet het meest optimale beeld hebt...
Dat is het volgende inderdaad.
Mijn versterker heeft HDMI 1.4 en gebruik een Raspberry Pi 2 en een gewone PS4.

Als ik dus UHD wil moet ik ook een nieuwe versterker, en een Shield TV gaan kopen. (Shield TV heb ik contact met een tweaker over om over te nemen)
Maar dan nog moet ik een nieuwe versterker kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Fjeze op 05-02-2017 15:19 ]

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invincible30
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

[...]

Ik heb ook de 910v gehad.
Volgende week komt de 55b6v binnen.

Enige reden dat ik de 910v heb verkocht is vanwege de near black issues.
Dus verticale banding bij donkere beelden.
Stoorde ik mij steeds meer aan.

De 2016 reeks heeft hier een stuk minder last van volgens de reviews en vooral de gebruikerservaringen.

Succes met je keuze.
Dit kan beter besproken worden in het oled forum trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Fjeze schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Dat is het volgende inderdaad.
Mijn versterker heeft HDMI 1.4 en gebruik een Raspberry Pi 2 en een gewone PS4.

Als ik dus UHD wil moet ik ook een nieuwe versterker, en een Shield TV gaan kopen. (Shield TV heb ik contact met een tweaker over om over te nemen)
Maar dan nog moet ik een nieuwe versterker kopen.
Ik zit een beetje met hetzelfde: ik heb nu een 42 inch plasma wat goed beeld geeft (op zo'n 3,5 meter).
Maar ik wil eigenlijk een OLED. Mijn versterker is van Denon, type AVRX2200 AVR-X2000. Type HDMI? Onbekend ;(
Voor TV gebruik ik een Humax 5400 die via de Denon loopt,
Verder heb ik een Popcorn VTEN staan, dus ook niet helemaal de laatste versie qua HDMI. Ook deze loopt via de DENON, net als mijn Samsung BR speler.

Maar ik heb het volgende bedacht:
Eerst de TV vervangen. Dat zal in ieder geval een net zo goed (en waarschijnlijk zelfs beter) beeld geven dan ik nu heb.
Daarna de versterker naar iets wat een hogere versie HDMI ondersteunt. Daarna de Popcorn en qua Humax en BR speler kijken we nog even aan wat er moet gebeuren :)

Enige wat roet in het eten gooide qua planning: een scheiding, waardoor ik over twee tot drie maanden ga verhuizen naar een huis met een grotere woonkamer. Gevolg is dat ik nu dus twijfel of ik tegen die tijd niet beter een 65 inch kan kopen... voordeel is wel dat de prijzen hopelijk weer iets gedaald zijn :)

[ Voor 0% gewijzigd door Pietervs op 06-02-2017 18:41 . Reden: Fautje ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Evanesco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:34
Na weken 'lurken' in dit topic zojuist ineens de knoop doorgehakt en telefonisch de LG 55B6V bij FOKA besteld voor €1900,- incl. 5 jaar garantie en verzending. Erg goede deal al zeg ik het zelf. Had overigens eerst gemaild gisteren, ze belden mij terug om te bevestigen en de procedure uit te leggen.

De huidige batch was op, waardoor de levertijd maximaal 2 weken is, maar dit kon ook zomaar een paar dagen zijn. Wel de volle mep vooruit betalen, maar gezien de positieve reacties in dit forum durfde ik dit wel aan. Nu afwachten tot hij bezorgd wordt, spannend! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

[...]

Heb ook de 910v gehaald voor 999 in Duitsland, ben er erg tevreden mee.
Had ervoor een HD-ready plasma, dus Full-HD is voor mij al weer een stap vooruit.
Toen ik die 9 jaar geleden kocht was ook de discussie of je full-hd op een paar meter afstand wel nut had of niet. Ik kon dus wel zonder 4K. Dan koop ik een X aantal jaar wel weer een keer een nieuwe die dan weer helemaal bij de tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niki-nl
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-06-2024
DitIsDeLeven schreef op zondag 5 februari 2017 @ 12:50:
[...]

Zodra de 65B6 voor 2750 te koop is ga ik hem halen.
Dat is zo'n beetje dezelfde prijs die ik zelf ook in gedachten had om een 65B6V te kopen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
Ik heb hem ook zojuist gekocht maar het punt was dat ze hem niet lager dan 2250 konden geven met daarnaast €30 aan verzend kosten omdat ze nog maar 1 model hadden. 10 minuten later kwam nog een klant en die wilde hem ook maar hij is dus bij deze bij foka niet meer leverbaar.
Ze zeiden wel dat die actie van €2100 alleen op vrijdag geldig was, wat naar mij mening heel raar is. Ze wisten waarschijnlijk dat hij goed werd verkocht en ze zijn daardoor weer de prijzen weer gaan verhogen. Maar ja 2280 is toch een mooie prijs.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 18:52
Niki-nl schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:26:
[...]

Dat is zo'n beetje dezelfde prijs die ik zelf ook in gedachten had om een 65B6V te kopen. _/-\o_
Allé, tot over een jaar dan maar ;-)
Tegen dan is er weer iets nieuws en zo blijf je wachten hoor

[ Voor 10% gewijzigd door Light21M op 05-02-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Fjeze schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:48:
[...]
Als je geld genoeg hebt, koop dan een b6 of e6, absoluut waar voor z'n geld. Maar voor €999 een 910v is ook zeker niet te versmaden. Als bonus krijg je ook nog eens 3d bij. Ik zou liever een fhd oledtv kopen dan een middenklasse ledtv. In die prijsklasse zal je niks beters vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ago

ago

Tis net vissen hier. Als je even geduld hebt, kun je de 55B6V voor €1700 binnenkoppen. Dan is het verschil nog maar 700 euro. Het is niet alleen de UHD, maar ook de HDR, een recentere en betere reeks en dat curved moet je ook maar willen.
Vulcan750 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:43:
Als je geld genoeg hebt, koop dan een b6 of e6, absoluut waar voor z'n geld. Maar voor €999 een 910v is ook zeker niet te versmaden. Als bonus krijg je ook nog eens 3d bij. Ik zou liever een fhd oledtv kopen dan een middenklasse ledtv. In die prijsklasse zal je niks beters vinden.
Ik heb voor €1049 de 55KS7000. Het is geen B6V, maar zeker geen middenklasser LED.

[ Voor 26% gewijzigd door ago op 05-02-2017 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nodog
  • Laatst online: 18-08 20:24
Vanmiddag nog net voor sluitingstijd bij FOKA erg goed geholpen aan een 65B6. Ik denk dat ik de laatste was die aan deze aktie mee heeft gedaan. :-)

De bedrijfsleider heeft me nog "gematst" (als je daarvan kunt spreken als je meer dan 3000 euro in goed vertrouwen vooruit betaald ;-) door een aanbetaling te accepteren. Met pinpas liep ik tegen een maximum wat ik per dag mag pinnen aan (heb ook nog nooit zoiets duurs gepind :-). Morgen ga ik de rest betalen.

Sowieso werd ik erg goed en prompt geholpen. Heel anders als de ervaring die ik had toen ik er een aantal jaren terug een plasma wilde kopen. Ben toen behoorlijk in mijn wiek geschoten zonder tv de winkel uitgelopen. Ongeinteresseerde verkopers, geen mogelijkheid tot afleveren, het sloeg echt helemaal nergens op wat ze toen presteerden. Er is dus duidelijk een nieuwe wind gaan waaien sinds deze bedrijsleider in funktie is. Wat een verschil zeg!

Ik ben dus positief verrast en kan iedereen aanraden om een bezoekje aan FOKA te brengen als je iets wilt aanschaffen op AV gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 00:11
[...]

Ik heb inmiddels ruim anderhalve maand een 55EG910V in bezit en het is echt een plaatje qua design en beeld. Als er vrienden langskomen dan denken ze dat het al een 4K tv is. Ik denk dat dit te maken heeft met de enorme kijkhoek en perfecte zwartwaarden. Uiteraard hebben ze er ook niet zoveel verstand van, maar kennen de term ;)

Ik zelf zag ook geen meerwaarde in 4K, aangezien ik niet game op de tv, tv kijk in full HD en films en series kijk ik ook gewoon in full HD. Verder ben ik van mening dat HDR nog teveel in de kinderschoenen staat, aangezien er nog geen echte standaard lijkt te zijn. De huidige HDR content is bedroevend slecht, op een aantal demo's na. Daarnaast is er dan weer een nieuwe UHD blu-ray player nodig en de daarbij behorende schijfjes die dus vaak erg tegenvallen.

Mijn tip is om voor de 55EG910V te gaan, zeker voor 999. Je kunt geen betere tv krijgen voor dat geld, de meeste leds zijn ook nog eens allemaal 50hz rond deze prijs. Aangezien je zelf aangeeft niet zoveel zin hebt om huidige apparatuur te vervangen en gezien de kijkafstand waarschijnlijk geen verschil zult zien tussen full HD en 4K. Met 900 euro (het prijsverschil) kun je best veel andere leuke dingen doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
nodog schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:48:
Vanmiddag nog net voor sluitingstijd bij FOKA erg goed geholpen aan een 65B6. Ik denk dat ik de laatste was die aan deze aktie mee heeft gedaan. :-)
Gefeliciteerd met je aankoop! :-) Wat is de verwachte levertijd bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Laatst online: 18-08 20:24
RichieB schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop! :-) Wat is de verwachte levertijd bij jou?
Thanks!

Levertijd 2 tot 4 weken. Ik hoop wel dat dat klopt want veel langer wachten zou, ondanks dat ik geen grote haast heb, toch wel een tegenvaller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Zojuist gecheckt, hij staat nu op 'Leider ausverkauft'. Ik denk niet dat de actie hiermee nog terug gaat komen.

Hopelijk gaat de Media Markt ook nog stunten met de B6D >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Strider op 05-02-2017 22:31 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
Ik heb bij Foka aangegeven dat ik liever niet het hele bedrag vooruit wilde betalen ivm slechte ervaringen. Toen namen ze genoegen met een aanbetaling van 10%

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
nodog schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:48:

De bedrijfsleider heeft me nog "gematst" (als je daarvan kunt spreken als je meer dan 3000 euro in goed vertrouwen vooruit betaald ;-) door een aanbetaling te accepteren. Met pinpas liep ik tegen een maximum wat ik per dag mag pinnen aan (heb ook nog nooit zoiets duurs gepind :-). Morgen ga ik de rest betalen.

Sowieso werd ik erg goed en prompt geholpen. Heel anders als de ervaring die ik had toen ik er een aantal jaren terug een plasma wilde kopen. Ben toen behoorlijk in mijn wiek geschoten zonder tv de winkel uitgelopen. Ongeinteresseerde verkopers, geen mogelijkheid tot afleveren, het sloeg echt helemaal nergens op wat ze toen presteerden. Er is dus duidelijk een nieuwe wind gaan waaien sinds deze bedrijsleider in funktie is. Wat een verschil zeg!

Ik ben dus positief verrast en kan iedereen aanraden om een bezoekje aan FOKA te brengen als je iets wilt aanschaffen op AV gebied.
Precies dezelfde ervaring vandaag bij FOKA. Ook een prettig gesprek gehad met de bedrijfsleider daar. Ik denk dat ik net iets voor jou was dan. Heb zelf de 65E6V meegenomen. Kan iedereen inderdaad ook een bezoekje aan FOKA aanraden, prima zaak! d:)b
Pagina: 1 ... 25 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"