opa_paul schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:39:
2140-2200€ voor de 55e6v?! Nou, daar had ik 'm ook voor genomen ipv de b6v. Bij mij was ie nog 2299 en bij de baas 2399!
Toch snap ik Smits Arnhem niet. Waarom spreken die niet 1 harde prijs voor een maand ofzo af. Ze weten van dit forum en weten dat als ze tegen 1 iemand een lagere prijs noemen dat de volgende die prijs ook willen. 1999 -> 1979 -> 1899 -> 1879€
Daar pakken ze zichzelf toch op?! Snap dit niet! Als ze nou wat harder zijn dan zouden ze van iedereen 1999€ hebben gekregen. (Behalve door Audiovision dan)
Ik had anders echt de e6v genomen voor 2199€.
Niet dat ik ooit 3D kijk en gebruik ook een extern audiosysteem, maar goed, het is toch een luxer product en je krijgt meer voor je geld!
Puur mijn mening hoor...
Helemaal mee eens! Ik was afgelopen vrijdag ook bij Smits met 1895 euro brandend in mijn knip voor een 55B6; wetende dat er in dit topic minimaal 1 tweaker is die hem daarvoor bij Smits heeft kunnen meenemen. In eerste instantie kon er helemaal niets van de prijs af (argument: de showroomprijs van € 2299,- is al een speciale 'BTW-actie' prijs), na enig aandringen kon hij dan toch voor € 1999,- mee.
Ik ben ervan overtuigd dat Smits inderdaad dit forum ook zal volgen en ze weten dat er hier aanbiedingen die ze hun klanten geven worden gedeeld. Door dan ook eenduidige prijzen te hanteren zullen ze meer kunnen verkopen (en blijkbaar zit er voor € 1875 ook nog voldoende marge op). Voor mij is het dan een principe kwestie; ik betaal dan nog liever wat meer bij de concurrent, dan dat ik bij Smits meer uit ga geven dan de laagst genoemde prijs op dit forum. Dan voel ik me pas echt genaaid. Ik had natuurlijk kunnen schermen met dit forum, maar dat heb ik niet gedaan op dat moment.
Dus...jammer voor Smits

en geluk voor de concurrent
En wie de gelukkige mag worden ga ik eens rustig bekijken komende dagen.
(hoewel ik weet dat Audiovision momenteel erg goedkoop is, ga ik de gok van het opsturen en vooraf betalen niet nemen. Zelf ophalen is een mogelijkheid, alleen kost me dat een halve dag en brandstofkosten)