Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
JvS schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:01:
[...]

Ja de 55B6 stond tot en met juli voor 4000 op de LG site maar was pas vanaf augustus leverbaar. Toen was-ie direct ook 2700 euro. Overigens stond de adviesprijs op de LG site toen op 2500 dollar.

Sterke indicatie dat de B7 hier voor 2700 geintroduceerd gaat worden. Mar je zou ook kunnen stellen dat de B6 eigenlijk ook voor 2700 is geintroduceerd.
Ik dacht dat ie aan het begin echt 3000 was hier even los van de prijs die je na onderhandeling kreeg.

Ik denk dat de introductie hier ook lager was vanwege de late levering. Als de 7 serie wel in april komt zal het toch eerder 3000 worden denk ik. Ben benieuwd hoeveel prijsverschil er tussen de B en C gaat zitten aangezien ik liever de C heb.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:10
Phusebox schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:55:
Ik zie nu meer sites die berichten over de 55B7 met een introductieprijs van ongeveer 2500 dollar.
Heb je hier een link van? Google laat het even afweten op dit punt...

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Quentin schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:48:
De mijne is vandaag verzonden.
Ik denk dat ik bij de 1e batch zit, net zoals Master_S, Ashy en hantheman.... die zullen allemaal dinsdag ongeveer bezorgd worden.
Ik heb de 55E6V besteld. Daarvan hadden ze er nog 1 op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:04:
[...]

Ik dacht dat ie aan het begin echt 3000 was hier even los van de prijs die je na onderhandeling kreeg.

Ik denk dat de introductie hier ook lager was vanwege de late levering. Als de 7 serie wel in april komt zal het toch eerder 3000 worden denk ik. Ben benieuwd hoeveel prijsverschil er tussen de B en C gaat zitten aangezien ik liever de C heb.
JvS in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 23:04:
Art&Craft lacht mij een beetje uit en beweert dat het bij Audio Vision om buitenlandse modellen gaat waarbij de sofware en dergelijke hier niet zouden werken. Iemand zou zijn tv hebben terug gestuurd wegens problemen en bij hen een Benelux gekocht hebben.
Typische bangmakerij van zaken die hun winstmarge willen verzekeren denk ik dan.
Dinsdag kunnen we dat ook met zekerheid ontkennen.
Een prijs hebben ze verder niet gegeven...
Inderdaad, ook voorgehad. Art&Craft vermijd ik als de pest. Aan de telefoon ooit een prijs gevraagd voor een computermonitor nadat ik die goedkoop elders gezien had. Ondanks dat ze op hun site lopen te adverteren met 'goedkoper gezien' was het direct een antwoord dat ze die lage prijs niet konden geven en ze dat straf vonden dat die zo goedkoop was... Terwijl die monitor niet eens zoveel goedkoper was. En dan toch hun duurder model proberen aansmeren.

Ik had het trouwens gevraagd aan Tom Neven van Audiovision en hij bevestigde dat de 55E6V weldegelijk het Benelux model is en geen import. Zal voor de andere modellen dus ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Was net bij de Mediamarkt in Aken en die doen niks aan de prijs van 2380 voor de 55B6V.

Snap de totale willekeur aan prijzen echt niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-10 12:44

PK

Phusebox schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:04:
Was net bij de Mediamarkt in Aken en die doen niks aan de prijs van 2380 voor de 55B6V.

Wat kan jou het schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Phusebox schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:04:
Jammer dat je ziek was laatst. Anders had ie voor 1500 euro aan je muur gehangen nu.
Master_S schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:26:
Voor welke prijs?

[ Voor 22% gewijzigd door ago op 28-01-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het juiste topic maar waar kan ik vinden hoe de Duitse 55b6d omgezet kan worden naar Nederlandse software en apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 14:24
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:28:
[...]Uiteindelijk na onderhandelen bij Audiovision een prijs van 2139€ gekregen voor de LG OLED55E6V. Dit was mede dankzij de prijsvermelding van Smits door de leden hier. Dikke merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PK schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:08:
[...]

Wat kan jou het schelen?
Mijn vrouw vond het wel een mooie tv. Als ze de 1999 prijs hadden gematched hadden we hem meegenomen.

Mij stoorde het logo uitsteeksel nog wel en de kwaliteit van de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:57:
[...]

Mijn vrouw vond het wel een mooie tv. Als ze de 1999 prijs hadden gematched hadden we hem meegenomen.

Mij stoorde het logo uitsteeksel nog wel en de kwaliteit van de rand.
Ja want "Phillips" tv's...Dat is kwaliteit tegenwoordig :-p
Uiteindelijk prijs gekregen van 1999 voor de 55B6, Benelux model van Art&Craft.
En 1960 bij Dierckx.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2017 12:19 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik rij nu Nederland weer in. De 55B6 meegenomen voor €1788,-. Ik moet zeggen wat een topwinkel. We komen binnen en krijgen als eerste wat drinken aangeboden omdat we een lange rit achter de rug hebben. Daarna een zeer enthousiast verhaal over de tv en oled in het algemeen (mijn vader is nog een leek op dat gebied). Meerdere keren werd het forum aangehaald en dat het topdrukte is. Vanwege het grote aantal bestellingen kunnen ze de tv's eerder uitleveren. Ik kreeg voordat ik vertrok van huis zelfs nog een mail met route instructies en een goede reis gewenst.

Hij gaf aan dat de service in principe via de LG service centers loopt, maar ik ook gewoon met de tv terug naar de winkel kan komen indien nodig.

Nu terug naar huis tv installeren, vaders overtuigen, dan kan hij deze overnemen en ik de 65 bestellen. :) Hiervan gaf hij aan dat die mogelijk 9 februari al uitgeleverd kan worden. Een dermate goed gevoel dat ik hier zonder problemen een aanbetaling voor zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Wat is tot nu toe de laagste prijs geweest voor de B6 en C6? Ik zit even in een wat lastige situatie. Ik ben namelijk van plan om (voordat de Xbox Scorpio uitkomt) een B6 of C6 te halen. Het gaat mij puur om de laagste prijs, want heel belangrijk vind ik curved en 3D niet ondanks dat mijn huidige EC930 dat wel heeft. Ik doe er verstandig aan om niet te lang te wachten met mijn EC930 te koop te zetten, zeker omdat er nu nog bijna een jaar garantie bij zit. Uiteraard wil ik ook niet te lang zitten zonder een groot scherm, dus ik moet het een beetje zien te timen.

Onlangs zag ik op Pricewatch nog staan dat de C6 2799 was en ineens afgelopen week zat hij op de 2300 geloof ik, een bizar verschil. Zelfs heel eventjes was de B6 gewoon veel duurder. Hoe ging dit vorig jaar? Had je bijna maandelijks wel van dat soort tijdelijke afprijzingen? En wat was het laagste bedrag? Mijn bedoeling is dus om mijn tv te verkopen en dan kijken hoeveel ik nog moet bijleggen voor een B6 of C6 en ik zit dus een klein beetje met tijdsdruk nu mijn tv nog echt wel wat waard is aangezien er nog volop garantie bij zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

BaZZeHH schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:15:
Ik rij nu Nederland weer in. De 55B6 meegenomen voor €1788,-. Ik moet zeggen wat een topwinkel. We komen binnen en krijgen als eerste wat drinken aangeboden omdat we een lange rit achter de rug hebben. Daarna een zeer enthousiast verhaal over de tv en oled in het algemeen (mijn vader is nog een leek op dat gebied). Meerdere keren werd het forum aangehaald en dat het topdrukte is. Vanwege het grote aantal bestellingen kunnen ze de tv's eerder uitleveren. Ik kreeg voordat ik vertrok van huis zelfs nog een mail met route instructies en een goede reis gewenst.

Hij gaf aan dat de service in principe via de LG service centers loopt, maar ik ook gewoon met de tv terug naar de winkel kan komen indien nodig.

Nu terug naar huis tv installeren, vaders overtuigen, dan kan hij deze overnemen en ik de 65 bestellen. :) Hiervan gaf hij aan dat die mogelijk 9 februari al uitgeleverd kan worden. Een dermate goed gevoel dat ik hier zonder problemen een aanbetaling voor zal doen.
Mooi! Gefelicteerd en goed om te horen! Voor de snelle beslissers, hun actie duurt nog tot vandaag 17.00 uur:
Door het aantal hebben we een speciale levering volgende week kunnen organiseren, zo schuiven alle bestellingen dus vooruit.

Een groot aantal zal al kunnen verzonden en/of afgehaald worden eind volgende week ( tenzij heel Nederland morgen kiest voor een 55B6 J natuurlijk )

55B6V: 1788 €

(om iedereen de kans te geven verlengen we de huidige actie zoals gisteren al aangegeven in de mail tot zaterdag 28/01/17 17u00)

55B6V: 1788 € (onderweg naar centrale magazijn)
55C6V: 1888 € (beschikbaar in centrale magazijn) topper!!!!
55E6V: 2188 € (staat klaar voor verzending vanuit centrale magazijn)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-10 13:46
Net bericht van Audiovision gekregen dat mijn 55B6V volgende week afgehaald kan worden.
Lekker snel!

Als je nog op zoek bent naar een Oled voor een gunstige prijs, dan zou ik ze vanmiddag nog even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 02:53
Ik wacht zelf nog even tot volgend jaar, dan krijg je weer een EK / WK (je merkt dat ik echt verstand van voetbal heb ;-)). Dan zijn er vast weer acties met 500 tot 1000 euro cashback op een TV. Komt mij dit jaar financieel niet zo goed uit ook.

Die €1788,- is wel echt een nette prijs overigens. Op de site van Audiovision staat ie voor een 700 euro meer, wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
Ik weet niet of mensen hier iets aan hebben maar ik kwam deze gisteren tegen.
Een LG 55EG910V voor € 1399,- bij Hofma

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik twijfel om hem nu bij audiovision te halen |:(

Nu lijkt er niet veel hoop te zijn dat de prijzen hier in nederland een beetje goed gaan zakken.

Maarja je moet de tv ook weer op gaan halen in België en met die benzinekosten erbij valt het prijsverschil ook wel weer mee.

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14
BlackCurry schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:59:
Ik weet niet of mensen hier iets aan hebben maar ik kwam deze gisteren tegen.
Een LG 55EG910V voor € 1399,- bij Hofma
Geen goede deal, is regelmatig €999,- bij Media Markt in Duitsland maar voor 1399 absoluut geen interessant model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Nou de twijfel is bij mij nu zo groot dat ik even een paar dagen afkoeltijd neem.

Wat ik zeker weet is dat ik een OLED65C6V wil. Vind hem echt prachtig en zelfs mooier als het rechte B model. Want die curve is echt super subtiel. Was er bang voor dat de curve te groot zou zijn bij 65 inch, maar zonet de 65 inch mogen aanschouwen naast de 65B en ik vind hem super mooi. Ook mijn vriendin vind deze verre weg het mooist. Plus ik wil 3D. Alleen hoop ik dat de input lag niet te hoog zal zijn met mijn ps4 pro.

Nu de prijzen.

Audiovision: 3098 plus 47 verzendkosten.
Art en Craft 3199 inclusief verzendkosten.
Foka Rotterdam 3250
Mediamarkt 3500

Wat is wijsheid. 3150 of 3500 zijn beide hoge bedragen voor een TV. En normaal kies je voor de laagste.
Echter als ik kijk naar betrouwbaarheid,geen gestress met garantie en benulux modellen, heb ik het beste gevoel bij de MM. Daarna volgend door Foka. Rotterdam is 2,5 uur rijden en de MM is op loopafstand.

Heb ook steeds gezegd voor 3500 neem ik hem mee.

Ik ga nog eens even rustig nadenken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:05
heb ik het beste gevoel bij de MM.

Dat zou je echt niet moeten hebben imho :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:31
Heb de C6 begin december bij Foka gekocht voor €3499. Ik vond de (ietsje) curve ook veel mooier dan de flat. ook de kijkhoek is heel groot. Vind het een prachtig gezicht op mijn tvmeubel. Nu 2 maanden later dus zo'n 300 euro goedkoper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Hear, hear.
Ik koop sowieso liever bij de speciaalzaak, de garantie loopt toch via LG. Mijn gevoel zegt dat als er iets is ik bij de speciaalzaak (Audiovision in mijn geval) kan aankloppen voor extra hulp.
Bij MM.... :|
Maar het gevoel en gemoedsrust is ook iets waard. Als jij beter slaapt bij MM, doen...
Cardwizard schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:01:
[...]

heb ik het beste gevoel bij de MM.

Dat zou je echt niet moeten hebben imho :o

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Yamaka schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:12:
Heb de C6 begin december bij Foka gekocht voor €3499. Ik vond de (ietsje) curve ook veel mooier dan de flat. ook de kijkhoek is heel groot. Vind het een prachtig gezicht op mijn tvmeubel. Nu 2 maanden later dus zo'n 300 euro goedkoper ;-)
Goede zaak Foka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
Foka bestaat al heel lang in Rotterdam, was speciaalzaak op fotogebied. Niet zomaar een winkel dus. Heb em telefonisch besteld, kreeg een zelfde prijs als Smit in Arnhem.
Gratis bezorgd de volgende dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
cyberneticorgan schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:18:
Ik wacht zelf nog even tot volgend jaar, dan krijg je weer een EK / WK (je merkt dat ik echt verstand van voetbal heb ;-)). Dan zijn er vast weer acties met 500 tot 1000 euro cashback op een TV. Komt mij dit jaar financieel niet zo goed uit ook.

Die €1788,- is wel echt een nette prijs overigens. Op de site van Audiovision staat ie voor een 700 euro meer, wel apart.
Maakt niet uit dat je niet weet of er een EK of WK is. Je weet in ieder geval wel dat er rond die tijd geld valt te besparen en dat is een stuk belangrijker.

De prijzen op audiovision en andere winkels zijn adviesprijzen en bij een 65 inch B6 kan het wel eens 1700 euro schelen met wat je daadwerkelijk moet betalen. Dat is toch een flink pak geld wat je in je zakken kan houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-10 16:00
Na lang wikken en wegen heb ik vandaag LG 55b6v gekocht bij Smits in Arnhem voor €1895. Vind ik een nette prijs en werd vriendelijk geholpen. Ik had een sony 46hx800, wat een verschil en dat al in full HD. Morgen 4k uitproberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:49

D_V

De 65B6D is op het moment weer 2999 bij de Saturn Duitsland.

http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled65b6d-2103805.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
En de 55BvD weer 1999,-

Prijzen jojoën wekelijks daar in DLD bij de saturn en MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is het niet gewoon zo dat als hun stock bijna op is dat de prijs dan onhoog gaat en zodra ze weer een nieuwe zending binnen hebben gaat voor die zending de prijs weer omlaag. Zo zorg je dat je voorraad mooi in beweging blijft en als er schaarste is hou je de prijs wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
Misschien, maar dit is niet iets wat een grote winkel hoort te doen.
Als je wilt dat je klanten boos en geirriteert raken dan is dit de manier.
Niemand vindt het leuk om een tv voor 2350 te komen en de volgende dag voor een kabeltje terug te gaan om te ontdekken dat je nieuwe tv 350 euro in prijs gezakt is.
Gebeurt dat vaker dan gaan je klanten enorm geirriteert raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Quentin schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:48:
Misschien, maar dit is niet iets wat een grote winkel hoort te doen.
Als je wilt dat je klanten boos en geirriteert raken dan is dit de manier.
Niemand vindt het leuk om een tv voor 2350 te komen en de volgende dag voor een kabeltje terug te gaan om te ontdekken dat je nieuwe tv 350 euro in prijs gezakt is.
Gebeurt dat vaker dan gaan je klanten enorm geirriteert raken.
Een keten als Saturn of Mediamarkt interesseert dat geen zak. En ze hebben volgens mij laagste prijs garantie binnen 2 weken dus er moet dan al langer overheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
klopping schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 21:33:
Na lang wikken en wegen heb ik vandaag LG 55b6v gekocht bij Smits in Arnhem voor €1895. Vind ik een nette prijs en werd vriendelijk geholpen. Ik had een sony 46hx800, wat een verschil en dat al in full HD. Morgen 4k uitproberen.
Op zich balen als ik de tv 10 dagen geleden voor 1979€ heb gekocht en nu bij Audiovision blijkbaar voor 1788€ te koop is.
Blijft een moeilijke inschatting. Wellicht over 4 weken 1600€? 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
opa_paul schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:57:
[...]
Op zich balen als ik de tv 10 dagen geleden voor 1979€ heb gekocht en nu bij Audiovision blijkbaar voor 1788€ te koop is.
Begin december 3499 voor de C6, nu al gelezen hier voor 3200. Zou dus 150 prijsval zijn per maand. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quentin
Zodra ik mijn tv binnen heb kom ik niet meer in dit topic terug :)
Er zullen altijd betere acties en betere tv's komen in de toekomst....
Nooit achterom kijken... lekker genieten van je tv voor een goed prijs (op dat moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groene henk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-07 01:52
Volgens mij probeert LG nog snel even van de oude voorraad af te komen voordat het 7 model er is. Tevens heeft LG een slecht kwartaal gehad door hun te weinig verkopende telefoons waardoor ze het geld even hard nodig hebben.
Ik verwacht trouwens niet dat de laagste prijzen nog veel gaan zakken. Wat ik wel verwacht is dat de gemiddelde prijs richting de laagste gaat alss het 7 model er is. Als die dan naar 3 maanden gezakt zijn met 400 euro, dan gaan de 2016
modellen ook nog iets naar benede
Dus 1800 voor de 55B6V en 3000 voor 65B6V zullen nog wel de komende 3 maanden blijven. Aan het eind van het jaar gaan ze misschien naar 1500 en 2500, idem zoals de 2015 modellen nu. Maar dan moet je wel harder zoeken omdat het 2016 model dan niet meer actief gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43
opa_paul schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Ach, je moet maar denken je hebt een geweldig mooie high-end tv voor <€2000 kunnen kopen. Diegenen die de tv direct bij de introductie kochten hebben pas reden zich achter de oren te krabben. ;)
Het blijft koffiedik kijken, maar veel zullen de prijzen volgens mij niet meer zakken. Kwaliteit heeft toch z'n prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Vulcan750 op 29-01-2017 13:31 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:23
Vulcan750 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Ach, je moet maar denken je hebt een geweldig mooie high-end tv voor <€2000 kunnen kopen. Diegenen die de tv direct bij de introductie kochten hebben pas reden zich achter de oren te krabben. ;)
Die hebben ook al een half jaar kijkgenot gehad he. Dus ik zou me als ik een early adapter was, ook niet zo'n zorgen maken over die prijs.

En hetzelfde ook voor de variatrie hier. Kom op zeg, het varieert tussen een paar tientjes en 150 euro ofzo op een uitgaven van rond de 1800. IK zou me daar echt niet druk om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Sja, maar niemand zal het leuk vinden als je de TV 10 dagen later voor bijna 200 euro goedkoper ziet. Kan je weer steken in goede 4K receiver of een NAS. Maargoed, die kans heb je altijd, zeker met elektronica en al helemaal met OLED's die gewoon nog erg 'nieuw' zijn en flinke prijsfluctuaties ondervinden.

Heb zojuist in ieder geval ook maar definitief de knoop doorgehakt. Betaling voor een 55B6V is verricht, nu wachten tot Foka mij belt voor de afleverafspraak. :'(.

Ik ga overigens van een HD-ready plasma (1024x768) naar UHD :+ . Maar erg tevreden over plasma geweest en nog steeds, vind het beeld nog steeds aangenamer dan menig LCD. Kan maar niet wennen aan het blurry beeld van een LCD

[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 29-01-2017 15:33 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

Adlermann schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:36:
[...]

Kom op zeg, het varieert tussen een paar tientjes en 150 euro ofzo op een uitgaven van rond de 1800. IK zou me daar echt niet druk om maken :)
Behalve bij Saturn Duitsland dan, daar is de 65B6D de ene week 2999 en de volgende week weer 4005 euro. Beetje lullig dus als je net 1000+ meer betaald hebt.

:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_S
Mail gekregen van Stefaan van Audiovision met aankoopbewijsje voor de garantie. Serienummer begint met 612, dus december 2016 model :)

Levering dinsdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rjozzie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 18:31
Ook de knoop doorgehakt. 2199 euro voor de LG 55EV6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernst1g
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-08 15:09
@rjozzie: waar als ik vragen mag? Bij audiovision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Smits in Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Master_S schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Wat heb je ervoor betaald?
2139€ excl. verzending

[ Voor 5% gewijzigd door Master_S op 29-01-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Nette prijs ook. Ik 2199 bij Smits ex 30 euro verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:15:
Nette prijs ook. Ik 2199 bij Smits ex 30 euro verzending
Ook een superprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:16
klopping schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 21:33:
Heb je je Sony ingeruild of is die 1895 zonder inruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
En heb er ook nog een muurbeugel bij gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedersPeugeot
  • Laatst online: 23-10 22:16
Iemand idee waar ik de 55c6v het goedkoopst kan halen?

Mary had a crypto key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
Was dat echt de laagste prijs? Ben er namelijk op zoek naar 1.En verwacht u eigenlijk of de prijzen nog verder omlaag gaan in eind februari als de nieuwe lijn uit komt in maart/april?

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie

[ Voor 14% gewijzigd door rjozzie op 29-01-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Had jij nog getwijfeld om de b6v te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

SpeedersPeugeot schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:42:
Iemand idee waar ik de 55c6v het goedkoopst kan halen?
Mister Hardware schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:44:
[...]

Was dat echt de laagste prijs? Ben er namelijk op zoek naar 1.En verwacht u eigenlijk of de prijzen nog verder omlaag gaan in eind februari als de nieuwe lijn uit komt in maart/april?
Bel eens de volgende dealers:

AudioVision (BE)
Foka
Smits
Apollo
Radio von Burg
Hofma
PlatteTV

Aangezien heel veel 'akties' vandaag ten einde lopen, weet ik niet of ze nog leuke prijsjes kunnen maken, maar waarschijnlijk wel. Want de prijzen zijn opzich niet zo heel veel lager dan voor de BTW-vrij dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:17
Zie nu dat de 65ef950V gedaald is naar 2800 euro vraagprijs. Is er iemand die deze TV toevallig recent nog gekocht heeft? Zo ja, heb je deze nog goedkoper kunnen krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Master_S
Mister Hardware schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:44:
[...]

Ik denk dat je voor de 55E6V niet veel lagere prijzen hoeft te verwachten. Ik vind 2140€ al een belachelijk lage prijs als je ziet wat je er voor krijgt tov B6: 3D, soundbar, premium afwerking.

Kost trouwens overal 2800-2999€ en vele speciaalzaken willen de prijs van Audiovision niet matchen. En ik verwacht ook dat de E6 sneller uitverkocht zal geraken omdat het één van de laatste 3D modellen is.

Voor mij was de keuze snel gemaakt, de 7 reeks is niet echt vernieuwend te noemen. En ik kan nu al genieten van OLED ipv tot eind 2017-begin 2018 te moeten wachten voor een goeie prijs van de 7 reeks.

Het is een keuze die je zelf moet maken, je kan steeds blijven wachten of gewoon doen. Kan zijn dat er de komende maanden nog 100 tot 200€ afgaat, maar het kan evengoed zijn dat de 6 reeks voorraden opeens op zijn en dan heb je toch spijt dat je te lang gewacht hebt.

Als je het geld hebt zou ik er nu één kopen en de OLED club vervoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:53:
[...]

Totaal niet, ik had wel eerst voor de B6 gemaild en voor de fun de prijs van de E6 gevraagd met de gedachte dat die wel 2600 tot 2700€ zou kosten. Dus als ik die prijs zag was het al beslist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Master_S schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:31:
[...]

Totaal niet, ik had wel eerst voor de B6 gemaild en voor de fun de prijs van de E6 gevraagd met de gedachte dat die wel 2600 tot 2700€ zou kosten. Dus als ik die prijs zag was het al beslist :)
Waar ik alleen niet op hoop is dat we mee gaan maken wat ene RT69 heeft meegemaakt. Lees review van hem maar eens op kieskeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
[...]

Wat betaal je daar aan verzendkosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:13:
[...]

Wat betaal je daar aan verzendkosten?
47€.
Dus jij hebt met 30€ plus muurbeugel prima zaken gedaan. Nederlands adresje is ook altijd fijn als kaaskop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:51:
[...]

Waar ik alleen niet op hoop is dat we mee gaan maken wat ene RT69 heeft meegemaakt. Lees review van hem maar eens op kieskeurig.
Die gast beweert wel dat de E6 en B6 dezelfde processor hebben...

Trouwens, moest dat echt zo dramatisch zijn zouden er wel meer klachten zijn.

Als het niet goed zou zijn ga ik gewoon naar de winkel terug. Zit toch 2 jaar garantie op.

Niet teveel van aantrekken en nog niet panikeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Master_S op 29-01-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
Master_S schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:26:
[...]

Die gast beweert wel dat de E6 en B6 dezelfde processor hebben...

Als het niet goed zou zijn ga ik gewoon naar de winkel terug. Zit toch 2 jaar garantie op.

Niet teveel van aantrekken en nog niet panikeren.
Inderdaad. Zegt vast maar wat. Ev6 heeft betere soc, dus moet goed komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
2140-2200€ voor de 55e6v?! Nou, daar had ik 'm ook voor genomen ipv de b6v. Bij mij was ie nog 2299 en bij de baas 2399!
Toch snap ik Smits Arnhem niet. Waarom spreken die niet 1 harde prijs voor een maand ofzo af. Ze weten van dit forum en weten dat als ze tegen 1 iemand een lagere prijs noemen dat de volgende die prijs ook willen. 1999 -> 1979 -> 1899 -> 1879€
Daar pakken ze zichzelf toch op?! Snap dit niet! Als ze nou wat harder zijn dan zouden ze van iedereen 1999€ hebben gekregen. (Behalve door Audiovision dan)
Ik had anders echt de e6v genomen voor 2199€.
Niet dat ik ooit 3D kijk en gebruik ook een extern audiosysteem, maar goed, het is toch een luxer product en je krijgt meer voor je geld!
Puur mijn mening hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_S
rjozzie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:30:
[...]

Inderdaad. Zegt vast maar wat. Ev6 heeft betere soc, dus moet goed komen:)
Nog iets, ik dacht dat de G6 dezelfde soc heeft als de E6, dus ik denk niet dat LG die zal laten underperformen op hun flagship.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
opa_paul schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:39:
2140-2200€ voor de 55e6v?! Nou, daar had ik 'm ook voor genomen ipv de b6v. Bij mij was ie nog 2299 en bij de baas 2399!
Toch snap ik Smits Arnhem niet. Waarom spreken die niet 1 harde prijs voor een maand ofzo af. Ze weten van dit forum en weten dat als ze tegen 1 iemand een lagere prijs noemen dat de volgende die prijs ook willen. 1999 -> 1979 -> 1899 -> 1879€
Daar pakken ze zichzelf toch op?! Snap dit niet! Als ze nou wat harder zijn dan zouden ze van iedereen 1999€ hebben gekregen. (Behalve door Audiovision dan)
Ik had anders echt de e6v genomen voor 2199€.
Niet dat ik ooit 3D kijk en gebruik ook een extern audiosysteem, maar goed, het is toch een luxer product en je krijgt meer voor je geld!
Puur mijn mening hoor...
Helemaal mee eens! Ik was afgelopen vrijdag ook bij Smits met 1895 euro brandend in mijn knip voor een 55B6; wetende dat er in dit topic minimaal 1 tweaker is die hem daarvoor bij Smits heeft kunnen meenemen. In eerste instantie kon er helemaal niets van de prijs af (argument: de showroomprijs van € 2299,- is al een speciale 'BTW-actie' prijs), na enig aandringen kon hij dan toch voor € 1999,- mee.

Ik ben ervan overtuigd dat Smits inderdaad dit forum ook zal volgen en ze weten dat er hier aanbiedingen die ze hun klanten geven worden gedeeld. Door dan ook eenduidige prijzen te hanteren zullen ze meer kunnen verkopen (en blijkbaar zit er voor € 1875 ook nog voldoende marge op). Voor mij is het dan een principe kwestie; ik betaal dan nog liever wat meer bij de concurrent, dan dat ik bij Smits meer uit ga geven dan de laagst genoemde prijs op dit forum. Dan voel ik me pas echt genaaid. Ik had natuurlijk kunnen schermen met dit forum, maar dat heb ik niet gedaan op dat moment.

Dus...jammer voor Smits 8)7 en geluk voor de concurrent _/-\o_
En wie de gelukkige mag worden ga ik eens rustig bekijken komende dagen.

(hoewel ik weet dat Audiovision momenteel erg goedkoop is, ga ik de gok van het opsturen en vooraf betalen niet nemen. Zelf ophalen is een mogelijkheid, alleen kost me dat een halve dag en brandstofkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23
Tot nu toe is de communicatie vanuit AudioVision echt fantastisch, daar kan menig Nederlands bedrijf nog een puntje aan zuigen.
Van alle stadia van het verzendproces heb ik een persoonlijke en zeer vriendelijke mail gekregen en dat maakt het dat ik totaal niet het gevoel heb een "gok" te hebben genomen.
Ik verwacht de tv vandaag of morgen te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De $2500 voor de 55C7V is inmiddels ook verdwenen van desbetreffende website(s) zoals B&H Photo. Vast een foutje dus en zal wel weer terugkomen voor $ 2999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Voor de Tweakers die de Oled zelf hebben vervoerd. Moet dit perse recht op of mag het ook schuin/plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-10 15:01
zwembroek schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:12:
Voor de Tweakers die de Oled zelf hebben vervoerd. Moet dit perse recht op of mag het ook schuin/plat?
Een OLED kun je hetzelfde vervoeren als een LCD en dat kan dus plat. Best Buy adviseert eigenlijk elke TV rechtop te veroeren, maar volgens mij was het alleen bij Plasma een risico om de TV plat te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Shumway
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 18:06
Hoe groot is de verpakking van een LG OLED55* ?
Dat voor het geval ik inderdaad nog de auto pak richting AudioVision voor een B6V.
In mijn herinnering had ik al moeite om m'n oude Samsung 40" kwijt te kunnen, rechtopstaand op de achterbank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
Afmetingen met doos 1451 x 826 x 228 van de lg site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
G.Shumway schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:27:
Hoe groot is de verpakking van een LG OLED55* ?
Dat voor het geval ik inderdaad nog de auto pak richting AudioVision voor een B6V.
In mijn herinnering had ik al moeite om m'n oude Samsung 40" kwijt te kunnen, rechtopstaand op de achterbank...
Van de LG website:
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED55B6V-oled-tv

Afmetingen
Afmetingen met doos 1451 x 826 x 228
Set zonder voet 1229 x 715 x 48.6
Set met voet 1229 x 759 x 225
VESA 300 x 200
Gewicht met verpakking 25.1 Kilo
Gewicht zonder voet 15.3 kilo
Gewicht met voet 18.6 kilo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Shumway
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 18:06
ppatrick en Superhuuper bedankt voor jullie opzoekwerk _/-\o_
Zojuist met een meetlint de auto ingedoken. En... zelf vervoeren gaat niet lukken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Kan makkelijk plat. Onzin verhaal voor hedendaagse tv's

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D_V

D_V

De 55B6D is nu 1599 euro bij de Saturn in Bremerhaven. (Offline prijs, en voorlopig alleen daar)

https://www.mydealz.de/de...-lokal-bremerhaven-951942

Afbeeldingslocatie: http://flyer.redblue.de/D/SA/BRH/2901RIE1/detail/0001.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Mijn Duits is niet zo goed maar krijg je voor deze prijs ook nog een waardebon van 200 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 21:13
Heeft iemand zoals mij gedaan en de LG b6d online besteld en gaan afhalen in Mediamarkt Duitsland?
Ik ging mijn 509 euro coupon via email krijgen zeiden ze.
Heeft iemand die al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ppatrick schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:48:
Mijn Duits is niet zo goed maar krijg je voor deze prijs ook nog een waardebon van 200 euro?
Alleen als je overstapt van energieleverancier, aka hetzelfde wat wij hier in NL hebben met essent.

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 30-01-2017 14:50 ]

39

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Quentin
Mijn 55B6V van Audiovision is (volgens mijn vrouw) zojuist bezorgd.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

D_V schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:32:
De 55B6D is nu 1599 euro bij de Saturn in Bremerhaven. (Offline prijs, en voorlopig alleen daar)

https://www.mydealz.de/de...-lokal-bremerhaven-951942

[afbeelding]
Damn, hopelijk een leuke vooruitzicht voor de prijzen in Nederland. Alhoewel, in Nederland adverteren ze geeneens met stuntprijzen, enkel adviesprijzen. LG lijkt wel een hele ander beleid te hebben wat betreft adverteerprijzen die ze in Duitsland mogen hanteren.
Als ze in Nederland al gaan adverteren met 1999-2099 euro of iets dergelijks voor een 55B6 (wat dus geeneens een hele scherpe prijs is), zal het denk ik al storm gaan lopen. Immers de Nederlandse doorsnee consument heeft nog geen lagere prijs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedersPeugeot
  • Laatst online: 23-10 22:16
De 55c6v kreeg ik vanochtend per mail via audiovision.be voor de super prijs van €1888, later via pricewatch notificatie bij MaxICT voor €1915. Daar nu maar besteld vanwege de lage bezorgkosten.

Mary had a crypto key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

SpeedersPeugeot schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:41:
De 55c6v kreeg ik vanochtend per mail via audiovision.be voor de super prijs van €1888, later via pricewatch notificatie bij MaxICT voor €1915. Daar nu maar besteld vanwege de lage bezorgkosten.
Denk niet dat Max ICT gaat uitleveren en misschien wil je dat ook niet. De televisie is geeneens op voorraad en bovendien is de service\shopreviews van Max ICT twijfelachtig. Audiovision lijkt dan de betere (en snellere) keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Wellicht kun je hier andere winkels mee overtuigen om ook voor die prijs te doen. Hopelijk heb jij geen problemen met de winkel.

[ Voor 156% gewijzigd door ppatrick op 30-01-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

SpeedersPeugeot schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:41:
Jeetje, wat een topprijs, en dan heb je nog 3D ook.
En geen Realtek chipset!
Waarom valt Audiovision af? Die hebben ook geen hoge verzendkosten. En komen veel betrouwbaarder over volgens velen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

Zit er technisch veel verschil / voordeel of nadeel tussen de C6 en de B6? behalve dan 3 D en een gebogen scherm? Waarom is deC6 goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

JSA schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:24:
Zit er technisch veel verschil / voordeel of nadeel tussen de C6 en de B6? behalve dan 3 D en een gebogen scherm? Waarom is deC6 goedkoper?
De C6 is niet goedkoper dan de B6. Voor het verschil, LG heeft een mooie website waar je het kan vergelijken en er is een algemeen\technisch topic over OLED's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Net bij de MM de 65 inch C6 gezien, toch wel erg mooi met die lichte curve. Denk dat ik voor dat model ga, ook wegens 3d en chipset.

Wat een supermooi beeld zeg, zelfs bij de MM onder TL licht, wel een demo die draaide maar toch.
Nou maar hopen dat de prijzen net zo hard dalen als die van de 55 inch, stond nu te koop voor 4699,- :X

[ Voor 18% gewijzigd door fonsmeister op 30-01-2017 16:59 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Ik hou niet van curved, maar bij de C6 is ie echt minimaal. Erg mooi tv'tje inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23
Vandaag is mijn 55b6v bezorgd, nog even een dikke pluim voor AudioVision.
Erg vriendelijk en correct te woord gestaan en alle communicatie rondom de levering kwam van hun kant.

Vanavond het beestje maar eens aansluiten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 13:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Al deze acties bewijst wel dat er veel marge zit in de initiele prijzen van de OLED tv's. Ben erg benieuwd naar de startprijzen in NL van de 2017 modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
fonsmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:57:
Net bij de MM de 65 inch C6 gezien, toch wel erg mooi met die lichte curve. Denk dat ik voor dat model ga, ook wegens 3d en chipset.

Wat een supermooi beeld zeg, zelfs bij de MM onder TL licht, wel een demo die draaide maar toch.
Nou maar hopen dat de prijzen net zo hard dalen als die van de 55 inch, stond nu te koop voor 4699,- :X
Ik ging ook naar de winkel om de 65 inch B6 te bekijken maar ik heb eigenlijk alleen maar naar de C6 gekeken. Voor mij stond het daarna gelijk vast dat de nieuwe tv een C6 moest zijn. Nu alleen nog even wachten tot ze rond de 3000 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
[...]

nou ik had deze laastste 2 maanden iets te weinig cash omdat een vriend van me in de problemen kwam en ik hem er uit heb geholpen en hij moet me nog 600 betalen en hij betaald me maandelijks 100 terug. Ik wil de tv eigenlijk 20februari halen voor 1900/2000.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
Master_S schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:28:
[...]

Ik denk dat je voor de 55E6V niet veel lagere prijzen hoeft te verwachten. Ik vind 2140€ al een belachelijk lage prijs als je ziet wat je er voor krijgt tov B6: 3D, soundbar, premium afwerking.

Kost trouwens overal 2800-2999€ en vele speciaalzaken willen de prijs van Audiovision niet matchen. En ik verwacht ook dat de E6 sneller uitverkocht zal geraken omdat het één van de laatste 3D modellen is.

Voor mij was de keuze snel gemaakt, de 7 reeks is niet echt vernieuwend te noemen. En ik kan nu al genieten van OLED ipv tot eind 2017-begin 2018 te moeten wachten voor een goeie prijs van de 7 reeks.

Het is een keuze die je zelf moet maken, je kan steeds blijven wachten of gewoon doen. Kan zijn dat er de komende maanden nog 100 tot 200€ afgaat, maar het kan evengoed zijn dat de 6 reeks voorraden opeens op zijn en dan heb je toch spijt dat je te lang gewacht hebt.

Als je het geld hebt zou ik er nu één kopen en de OLED club vervoegen :)
wat is dan de prijs van audio vision? 2100? ik wil hem 20 februari kopen. Maae tegen die tijd moet ik maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 20:34

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Ik zie en hoor hier regelmatig Audiovision voorbij komen met goede prijzen, over welke Audiovison hebben we het dan? Heb al een aantal pagina's terug gezocht, maar geen website gevonden (of er overheen gekeken).

Ik hoorde ook een prijs, zie hierboven van 2140 voor een E6V, voor die prijs zou ik hem meteen kopen. Hebben jullie gemaild/gebeld met deze zaak en wat is jullie vraag dan, rechtstreeks "wat is jullie prijs voor model xx"?

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
MillanO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:56:
[...] Ik ging ook naar de winkel om de 65 inch B6 te bekijken maar ik heb eigenlijk alleen maar naar de C6 gekeken. Voor mij stond het daarna gelijk vast dat de nieuwe tv een C6 moest zijn. Nu alleen nog even wachten tot ze rond de 3000 euro zijn.
Heb de C6 vanaf december, geen moment spijt. Verschrikkelijk mooi design, heel lichtjes gebogen waardoor hij goed uitkomt op mijn tv-meubel. 3D is geweldig. Nog geen minpuntje kunnen ontdekken. Geluid is goed voor normale tv. Voor series en film heb ik een Sony 5.1 Pascal set. Mijn prijs was toen nog geen 3500 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Moet zeggen dat ik in de winkels ook lang heb staan kijken bij de C6. Dus snap heel goed de lastige keuze van de mensen tussen de B6 en C6 aangezien het verschil in prijs tussen de toestellen minimaal is (100 euro). Maar toch, een curve ophangen blijft apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed voor heb zijn we in 2017 met de nieuwe modellen van die kromme meuk af.
Gelukkig maar...Kromme schermen zijn pas enigszins te verantwoorden vanaf 75 inch.
En dan nog, trekt op niks aan mijn muur. Ongelooflijk dat dit op tweakers wordt overwogen, heeft alleen maar nadelen zoals hier al meermaals is uitgelegd.
@Blackburn: de site van audiovision
http://www.audiovision.be/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:21:
Gelukkig maar...Kromme schermen zijn pas enigszins te verantwoorden vanaf 75 inch.
En dan nog, trekt op niks aan mijn muur.
Een curve staat juist goed op een meubel. 65inch is al verschrikkelijk groot, kan hem iedereen aanbevelen. Gelukkig is het heel persoonlijk, ik zou nu echt geen plat scherm willen :)
Heel erg zonde dat 3D er uitgaat, terwijl oled dit het beste presteert!
Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"