Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:24

D_V

Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 05:47:
[...]

Die links naar eBay werken nooit. Ik krijg elke keer als iemand die post te zien dat er geen advertenties gevonden zijn.
Het ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/587f6c79d0376/587f6c79c8eef-465uu4h.jpg

Dit is inderdaad binnen 100km van mijn woonplaats. De situatie kan bij jou over de grens natuurlijk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
xdc schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:08:
vandaag via door dit forum via platte tv een 55b6v besteld voor 1999,-
bedankt voor alle info!

was helaas net te laat voor de duitse mediamarkt aanbieding
Ik krijg hem niet mee voor 1999,- bij plattetv.nl
Laagste was 2099,- ik ging voor 1999,- plus inruil maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:58
koekkoek schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:15:
[...]

Prima prijs. Niet zeuren over een paar tientjes. Laat je niet afleiden door Duitse MM acties etc. Goed gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
VCDfan schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Prima prijs. Niet zeuren over een paar tientjes. Laat je niet afleiden door Duitse MM acties etc. Goed gedaan.
Bullshit iedereen kon hem zo genaamd gewoon voor 1999 meenemen. 2099 zou ik dan ook zeker niet doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

koekkoek schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:15:
Haal 'm lekker in Duitsland voor 1700€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Vandeweek wilden ze bij verschillende zaken ook niet meer mee gaan met de oude bedragen voor de B6 en C6 65 inch. Geen 3000 euro meer dus. Ben benieuwd wanneer ze weer gaan zakken. Ik zag ergens dat de C6 65 inch in Zwitserland voor 2500 euro te koop is. Dat scheelt wel heel veel met de NL prijzen.

[ Voor 24% gewijzigd door MillanO op 18-01-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Heb mijn vader mijn B6 uit Duitsland op laten halen, maar het is duidelijk een voormalig geretourneerd toestel. Verpakking was met tape vastgemaakt en overduidelijk al eerder open geweest en ook zat er geen plastic om de voet heen. Ding uitgepakt, aangezet en het was gelijk duidelijk waarom die geretourneerd is, uniformiteit bij het netflix laadscherm is echt niet om aan te zien. Wordt weer een heel gedoe nu om dat ding om te ruilen. Iemand die weet of een geretourneerd artikel uberhaupt weer als nieuw verkocht mag worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jong2 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:10:
Heb mijn vader mijn B6 uit Duitsland op laten halen, maar het is duidelijk een voormalig geretourneerd toestel. Verpakking was met tape vastgemaakt en overduidelijk al eerder open geweest en ook zat er geen plastic om de voet heen. Ding uitgepakt, aangezet en het was gelijk duidelijk waarom die geretourneerd is, uniformiteit bij het netflix laadscherm is echt niet om aan te zien. Wordt weer een heel gedoe nu om dat ding om te ruilen. Iemand die weet of een geretourneerd artikel uberhaupt weer als nieuw verkocht mag worden?
Da's balen. Ik ga ervan uit dat je het product in ieder geval zelf ook weer kan retouren, maar het is de vraag of je de winkel kan aanspreken voor de extra kosten die je hiervoor moet maken. Ik denk zelf van wel: Ik verwacht zelf een nieuw product te krijgen bij een winkel, tenzij het heel duidelijk staat aangegeven op de site. (Zoals CoolBlue dat doet met Tweedekansjes). Nu dat bij jou niet het geval is (en ook nog eens het scherm overduidelijk niet goed is), mag het duidelijk zijn dat de winkel een wanprestatie heeft geleverd.

Je zou hier eens kunnen kijken: Reeds gebruikte artikelen als nieuw verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:14
Zal om de mediamarkt gaan ? Wat dacht je dan dat ze met geretourneerde artikelen doen ? Dat verkopen ze "gewoon" weer

Tegenwoordig gaat zoveel spul retour , mijn ervaring is dat ze meestal niet eens fatsoenlijk controleren of alles goed en/of compleet is

Zou er ook van balen hoor als ik een "gebruikt" product ontvang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Genoeg over dit onderwerp. Hoe zaken met retouren omgaan heeft natuurlijk helemaal niets te maken met de prijsdiscussie. Jullie kunnen jezelf uitleven in het Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Phusebox schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:31:
Deze adviesprijzen liggen 10% boven die van 2016, maar goed Denemarken is sowieso duurder normaal. Behalve dan dat de 55B6 daar nu voor bijvoorbeeld 1750 te koop is.

Lijkt er dus op dat de 2017 prijzen gewoon hetzelfde blijven qua adviesprijzen. De 55B6 had hier ook een adviesprijs van 3999 maar kwam sowieso met een startprijs van 2999 op de markt.
Ligt eraan op welk gebied, met tv's zijn ze daar spotgoedkoop.
De 65C6 is er voor rond de €2500,- te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Marcel9970 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:36:
Ligt eraan op welk gebied, met tv's zijn ze daar spotgoedkoop.
De 65C6 is er voor rond de €2500,- te krijgen.
Ze zijn daar niet gek, verlies zullen ze niet pakken, voor hoeveel kopen ze die jongens dan in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Het zou nu een beetje tijd moeten zijn dan MediaMarkt communiceert (via reclame) dat de BTW aktie a.s. woensdag gaat starten. Ik heb zelf nog niks gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
whiteclear schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:53:
Het zou nu een beetje tijd moeten zijn dan MediaMarkt communiceert (via reclame) dat de BTW aktie a.s. woensdag gaat starten. Ik heb zelf nog niks gehoord.
Als je concrete prijzen te melden hebt, ben je welkom om hier te posten. Algemene info kun je beter hier opzoeken: Media Markt BTW-actie 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09
Mediamarkt heeft in aanloop van de actie de prijzen vast verhoogd ;-)

Inmiddels is de 65" verhoogd van 3.999,- naar 4.499,- op de website... Je verwacht het niet...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

M@cer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:11:
Mediamarkt heeft in aanloop van de actie de prijzen vast verhoogd ;-)
Inmiddels is de 65" verhoogd van 3.999,- naar 4.499,- op de website... Je verwacht het niet...
De 65W7V??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nee de 65B6V

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Ow jammer :+
Belachelijke prijs. Her en der voor 3000€ te koop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen bij Smits mijn 55b6v opgehaald. Grote dank voor voor dit topic en wat een geweldige tv is dit zeg. Kom van een kleine Samsung van 4 jaar oud maar allemachtig wat een verschil. Kost wat maar dan heb je ook wat laten we maar zeggen. web os 3 i.c.m. de magic remote werkt ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10 15:08

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:39:
Ik heb vanmorgen bij Smits mijn 55b6v opgehaald. Grote dank voor voor dit topic en wat een geweldige tv is dit zeg. Kom van een kleine Samsung van 4 jaar oud maar allemachtig wat een verschil. Kost wat maar dan heb je ook wat laten we maar zeggen. web os 3 i.c.m. de magic remote werkt ook super.
Nice! Wat betaalde je ervoor bij Smits?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

1979,00 euro heb ik betaald. ik had de laatste die ze op voorraad hadden maar er kwamen wel weer nieuwe (weet niet exact wanneer).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 13:37

wally21

psn: Wally224

Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:15:
[...]

Bullshit iedereen kon hem zo genaamd gewoon voor 1999 meenemen. 2099 zou ik dan ook zeker niet doen.
Buiten om wat de prijzen kunnen zijn of geweest zijn. Vergeet ook niet dat de LG actie is afgelopen en de extra korting van €200,- op dit toestel nu niet meer door LG vergoed wordt maar dus. Vanuit de verkoper moet komen.
Dus kan het hier en daar weer iets duurder zijn als afgelopen maand.

Als je zo'n toestel echt wil haal je hem toch wel is mijn mening. En dan voor de op dat moment voordeligste prijs. Uiteraard het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar uiteindelijk zal hij altijd wel goedkoper worden dan jij er voor betaald hebt op dat moment.

Om maanden te gaan wachten op een prijsverlaging van pak m beed 100,- a 200,- had je er al lang plezier van kunnen hebben.
Maar dat is enkel mijn mening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wally21 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:53:
[...]

Buiten om wat de prijzen kunnen zijn of geweest zijn. Vergeet ook niet dat de LG actie is afgelopen en de extra korting van €200,- op dit toestel nu niet meer door LG vergoed wordt maar dus. Vanuit de verkoper moet komen.

Als je zo'n toestel echt wil haal je hem toch wel is mijn mening. En dan voor de op dat moment voordeligste prijs. Uiteraard het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar uiteindelijk zal hij altijd wel goedkoper worden dan jij er voor betaald hebt op dat moment.

Om maanden te gaan wachten op een prijsverlaging van pak m beed 100,- a 200,- had je er al lang plezier van kunnen hebben.
Tja 2000 euro is voor mij toch een psychologische grens waar ik niet over kan gaan. Zeker als ik de aanbiedingen in andere Europese landen zie kan het niet anders zijn dan dat NL winkels gewoon een hogere winstmarge hanteren.

Hoop dat ze in maart met nog een behoorlijke voorraad blijven zitten en dan wel moeten dumpen als de nieuwe serie voor de deur staat.

Met de huidige prijsstelling ben ik op dit moment toch meer geneigd voor een 2017 lcd model van Samsung te gaan. Zit je ook bijna op 2000 euro maar voor mijn gevoel kan OLED nog niet tippen aan het kleurbereik van de Samsung high end modellen. De mindere zwartwaarde neem ik dan voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
Weten jullie of Smits inruil van TV's doen? Heb een 65 inch plasma van 3 jaar oud. Wil een 65 inch OLED.

Zou eerst voor een standaard 4K scherm gaan van 75 inch maar OLED is toch een stuk stuk mooier. Helemaal nu HDR steeds mooier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Wackmack schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:39:
Weten jullie of Smits inruil van TV's doen? Heb een 65 inch plasma van 3 jaar oud. Wil een 65 inch OLED.

Zou eerst voor een standaard 4K scherm gaan van 75 inch maar OLED is toch een stuk stuk mooier. Helemaal nu HDR steeds mooier wordt.
Jep. Doen ze wel aan. Maar denk dat je aanbod dan tegen gaat vallen. MP krijg je er wellicht meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:51
Phusebox schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:26:
[...]

Tja 2000 euro is voor mij toch een psychologische grens waar ik niet over kan gaan. Zeker als ik de aanbiedingen in andere Europese landen zie kan het niet anders zijn dan dat NL winkels gewoon een hogere winstmarge hanteren.
Tja, wilde je voor de allerlaagste prijs gaan dan had je binnen de actieperiode van LG moeten kopen.
Die actie was per 8 januari voorbij, de centjes die LG bijlapte moet je nu zelf betalen.
Misschien dat de winkelier nog een extra duit in het zakje wil/kan doen, maar goedkoper zal voorlopig hoogstwaarschijnlijk niet worden.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vulcan750 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Tja, wilde je voor de allerlaagste prijs gaan dan had je binnen de actieperiode van LG moeten kopen.
Die actie was per 8 januari voorbij, de centjes die LG bijlapte moet je nu zelf betalen.
Misschien dat de winkelier nog een extra duit in het zakje wi/kanl doen, maar goedkoper zal voorlopig hoogstwaarschijnlijk niet worden.
Voor die actie was de prijs ook al 1999. Men wil nu gewoon het hoogste rendement uit de oude voorraad halen. Prima dat is een vrije markt. Ik ga geen 700 euro per jaar afschrijven op een tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:51
Phusebox schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:07:
[...]

Voor die actie was de prijs ook al 1999. Men wil nu gewoon het hoogste rendement uit de oude voorraad halen. Prima dat is een vrije markt. Ik ga geen 700 euro per jaar afschrijven op een tv.
Niet helemaal waar. In dit topic wordt pas eind oktober voor het eerst een prijs <€2000 voor de 55bv genoemd.
Met de huidige series Oledtv's kan je vast wel een paar jaar langer mee doen dan 3 jaar zonder het gevoel te krijgen naar een hopeloos verouderd beeld te kijken. ;)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-10 12:51
xdc schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:08:
vandaag via door dit forum via platte tv een 55b6v besteld voor 1999,-
bedankt voor alle info!

was helaas net te laat voor de duitse mediamarkt aanbieding
Bizar? Staan momenteel (ook bij plattetv) voor EUR 2699?? Was dat een tijdelijke stunt ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ford_Prefect schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Bizar? Staan momenteel (ook bij plattetv) voor EUR 2699?? Was dat een tijdelijke stunt ofzo?
Bellen, E-mailen en onderhandelen. Vooral niet afgaan op de prijs in de pricewatch / op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-10 12:51
Lukin schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Bellen, E-mailen en onderhandelen. Vooral niet afgaan op de prijs in de pricewatch / op hun website.
Zo... scheelt nogal. Je weet natuurlijk dat er marge is, maar.... Goed om mee te nemen. Zat ook naar dit type te kijken; schitterende tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Mag ik vragen welke platte tv winkel het was in welke stad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:20
Vandaag na lang de oled topics hier volgen de Lg 55b6v besteld voor 1969,- leuk prijsje, volgende week ophalen! Vond het een nette prijs voor wat ik merk met de pricewatch op tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Ben er schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:07:
Mag ik vragen welke platte tv winkel het was in welke stad?
Ik vind het zelf een beetje vreemd die prijs. Ik heb vandeweek ook met platte tv onderhandeld en die wilden die prijs absoluut niet geven. Ik vertelde dat andere winkels deze prijzen ook aan mijn hebben voor gesteld. De verkoper van platte tv vond dat een sterk verhaal en kon dus niet mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
MillanO schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:37:
[...]

Ik vind het zelf een beetje vreemd die prijs. Ik heb vandeweek ook met platte tv onderhandeld en die wilden die prijs absoluut niet geven. Ik vertelde dat andere winkels deze prijzen ook aan mijn hebben voor gesteld. De verkoper van platte tv vond dat een sterk verhaal en kon dus niet mee gaan.
Ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb ook onderhandeld met hun en het goedkoopst dat ik ze gekregen heb is 2160€
Mijn vader is een stuk slechter hierin en heeft in 1 app ze gekregen tot 2099. En ik heb echt moeite moeten doen. Ze zitten daar niet op 1 lijn! Bij Smits wel. 1999€ vd b6v en 2299 vd e6v. En omdat ik het onderste uit de kan wilde hebben ze er 1979€ van gemaakt. Na mijn MM Duitsland verhaal.
Geen eenduidig beleid daar.

Was vandaag ook in Panningen en die konden niet geloven dat ik een nieuwe 55b6v voor 1979€ had kunnen kopen! 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-10 12:45

aex351

I am the one

wally21 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:53:
[...]

In het buitenland zijn de prijzen nagenoeg gelijk gebleven hetzij nog verder gedaald. En dit is ook logisch want 1) het is inmiddels een oud model 2) de nieuwe modellen worden goedkoper. Toch vragen de Nederlandse winkeliers nog steeds de hoofdprijs. De Nederlandse consument heeft niets aan zulke winkeliers, die in plaats van eerlijke service leveren alleen maar uit zijn om de hoofdprijs binnen te halen. En de Nederlandse distributeurs spelen ongetwijfeld een rol hierin. Zou goed zijn als ook deze markt verder opengebroken wordt binnen de EU.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Laatst online: 09-11-2022
De nieuwe modellen goedkoper? Heb je daar al duidelijke, betrouwbare info over? Zo ja, kan je deze ff delen met ons aub.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thehippy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 11:42
https://www.mediamarkt.de...910v-oled-tv-2207383.html

Hij is er weer de 910V voor €999 bij Media Markt Duitsland. Ik had er zelf wel interesse in, maar wil toch wel een 4K OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In de VS zag ik nu de 55c6 voor 1500 dollar langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:21

reuzekind

Ik geloof in GoT

thehippy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:30:

Hij is er weer de 910V voor €999 bij Media Markt Duitsland. Ik had er zelf wel interesse in, maar wil toch wel een 4K OLED.
Hoe zit het met garantie als je hem bij MM Duitsland haalt? Kan je via LG Nederland direct aanspraak maken op garantie of moet je dan terug naar duitsland?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30
reuzekind schreef op zondag 22 januari 2017 @ 07:44:
[...]

Hoe zit het met garantie als je hem bij MM Duitsland haalt? Kan je via LG Nederland direct aanspraak maken op garantie of moet je dan terug naar duitsland?
Ik weet het antwoord niet, maar ik geloof dat dit al een paar keer naar voren is gekomen in dit topic. Ik zou even het topic doorzoeken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-07 17:03
https://www.bol.com/nl/p/...58921696-9200000056994917

Ik ken deze winkel niet die met BOL werkt, maar de OLED55b6v staat hier nu voor 1.999 op dit moment.
Scheelt eventueel weer even rondmailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo de reviews leest sturen ze best vaak producten op die niet meer verzegeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
Gisteren ook een 55b6v gehaald bij smits in arnhem voor 1999. Eerst bij de mediamarkt geweest maar die willen niks aan de prijs doen. Die zeiden dat ik maar moest wachten op de btw actie.
Doos is behoorlijk groot btw😂 pastte maar net in onze auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
Lau_P schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:06:
https://www.bol.com/nl/p/...58921696-9200000056994917

Ik ken deze winkel niet die met BOL werkt, maar de OLED55b6v staat hier nu voor 1.999 op dit moment.
Scheelt eventueel weer even rondmailen.
Als je de voowaarden van deze winkel leest blijkt het Art & Craft te zijn. Ook geen ervaring mee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg €1999 gezien voor de B6, haal daar eens €200 euro vanaf.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Mooi ding, helaas heb ik nog geen reactie van iemand kunnen bespeuren die bevestigt dat deze tv van de MediaMarkt met de Ziggo CI+ module werkt.

Nogal zuur om thuis te komen met die enorme doos en er dan achter te komen dat het niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wolly schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:28:
[...]

Mooi ding, helaas heb ik nog geen reactie van iemand kunnen bespeuren die bevestigt dat deze tv van de MediaMarkt met de Ziggo CI+ module werkt.

Nogal zuur om thuis te komen met die enorme doos en er dan achter te komen dat het niet werkt :+
Dat het geen 4K is ok, maar geen HDR, een vroege generatie oled met lage top brightness en als klap op de vuurpijl curved. Al was ie 500 euro dan nog niet.

Althans zo denk ik erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:24:
Genoeg €1999 gezien voor de B6, haal daar eens €200 euro vanaf.
Inderdaad. 1999 is blijkbaar vrij gangbaar ook zonder de LG korting. Op naar de 1750 nu :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Phusebox schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Dat het geen 4K is ok, maar geen HDR, een vroege generatie oled met lage top brightness en als klap op de vuurpijl curved. Al was ie 500 euro dan nog niet.

Althans zo denk ik erover.
4k, geen behoefte aan.
Verschil zie je toch niet.
Hdr vind ik meer een gimmick. Staat ook nog in de kinderschoenen.
Curved geen problemen mee.
Lage peakbrightness?
Oled lamp staat op max 55 hier.
Wat een licht geeft dit toestel af. 910v.

Althans zo denk ik erover :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
invincible30 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:55:
[...]

4k, geen behoefte aan.
Verschil zie je toch niet.
Hdr vind ik meer een gimmick. Staat ook nog in de kinderschoenen.
Curved geen problemen mee.
Lage peakbrightness?
Oled lamp staat op max 55 hier.
Wat een licht geeft dit toestel af. 910v.

Althans zo denk ik erover :) ;)
Ik heb de ks8000 hier met testen overdag op 60 tot 70% gehad en die gaat tot 1500 nits even zo uit mijn hoofd.

'S avonds uiteraard niet nodig. Maar goed zoals ik zei persoonlijke afwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:45
Lau_P schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Als je de voowaarden van deze winkel leest blijkt het Art & Craft te zijn. Ook geen ervaring mee overigens.
art en craft heb ik regelmatig wat besteld, in mijn ogen een prima winkel met prima service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Lau_P schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:51:
Inderdaad. 1999 is blijkbaar vrij gangbaar ook zonder de LG korting. Op naar de 1750 nu :P
€1999 is zo 2016. Op naar de €1500! (En dan niet in Duitsland, Denemarken of VS, maar gewoon in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 14:03
Ik heb het vermoeden dat momenteel de B6 het meest populaire model is, zeker omdat deze nu al een tijdje leverbaar is voor rond de 1999 euro. Veel lager is nog niet voorgekomen (in NL). Ik ben toch wel erg benieuwd hoe ver een winkel nog kan zakken met de prijs als er laten we zeggen 8 tweakers op de stoep staan. (niet mijn bedoeling om een niet toegestane inkoopactie te organiseren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoelang LG bewust de adviesprijzen omhoog houdt. De B7 zal namelijk ongeveer even duur zijn als de B6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 13:37

wally21

psn: Wally224

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:57:
Ik vraag me af hoelang LG bewust de adviesprijzen omhoog houdt. De B7 zal namelijk ongeveer even duur zijn als de B6.
Heb je ook een bron? De adviesprijzen die ik voorbij heb zien komen liggen op hetzelfde niveau als de B6 in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doolittle77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 19:18
opa_paul schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:01:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb ook onderhandeld met hun en het goedkoopst dat ik ze gekregen heb is 2160€
Mijn vader is een stuk slechter hierin en heeft in 1 app ze gekregen tot 2099. En ik heb echt moeite moeten doen. Ze zitten daar niet op 1 lijn! Bij Smits wel. 1999€ vd b6v en 2299 vd e6v. En omdat ik het onderste uit de kan wilde hebben ze er 1979€ van gemaakt. Na mijn MM Duitsland verhaal.
Geen eenduidig beleid daar.

Was vandaag ook in Panningen en die konden niet geloven dat ik een nieuwe 55b6v voor 1979€ had kunnen kopen! 😬
Die E6V aan 2299 klinkt wel heel verleidelijk. Kan dat ook online, denken jullie (vanuit België). Iemand nog een beter prijs gezien voor deze?
Want is nu zo'n beetje model dat ik liefst zou hebben: OLED 4k, HDR, 3D en niet curved (al is dat geen deal-breaker voor mij :-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:36
Resinman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:11:
Ik heb het vermoeden dat momenteel de B6 het meest populaire model is
De C6 en E6 bieden dan ook niet zo extreem veel meer. Een van de verkooppunten van de C6 en E6 is 3D support, en aangezien dat er helemaal uit gaat (B7, C7, E7 hebben het niet, en de Sony A1 schijnt het ook niet te krijgen). Is het nu dus ook verleidelijk(er) om de goedkopere B6 te kopen. Als ik de ruimte ervoor heb wil ook ook een nieuwe grote TV (nu nog 26" :X ), en dan een OLED natuurlijk. Het liefst zou ik er een met 3D hebben voor de enkele 3D film. Maar als dat er toch helemaal uit gaat is de keuze natuurlijk snel gemaakt om toch voor een goedkoper model zonder 3D te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally21 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Heb je ook een bron? De adviesprijzen die ik voorbij heb zien komen liggen op hetzelfde niveau als de B6 in het begin.
Daar heb ik het ook over, de adviesprijs van de B6 begon bij 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
doolittle77 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:25:
[...]

Die E6V aan 2299 klinkt wel heel verleidelijk. Kan dat ook online, denken jullie (vanuit België). Iemand nog een beter prijs gezien voor deze?
Want is nu zo'n beetje model dat ik liefst zou hebben: OLED 4k, HDR, 3D en niet curved (al is dat geen deal-breaker voor mij :-)).
Dan moet je ze bellen. De baas noemde namelijk 2399€, maar de verkoper had zich ervoor al versproken op 2299€.
Opsturen kan, maar dat kostte 50€. (Naar België wellicht meer)
Ik heb m alleen gehaald, omdat ik m die dag wilde en iets moest testen.
Twijfelde ook enorm over de e6, maar aangezien mijn vrouw al over een echtscheiding begon bij 1999€ heb ik dat maar even achterwege gelaten.
En zeg nou eerlijk. Wat heeft die e6 nou meer? Vind m niet eens heel veel mooier! 3D kijk ik niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
Het geluid van de E versie is wat beter ook kan je de box mooier vinden en sommige mensen houden wel van 3d natuurlijk.
Hier aanbieding van de B versie met gratis sound bar
https://www.artencraft.be/nl/lg-oled-tv-55b6v-386392-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
Ik volg dit topic ook al een tijdje omdat ik op zoek ben naar 65B6V. Ben vandaag maar eens langs geweest bij Media Markt en Plasma discounter. Beide winkels hanteren een prijs van €2.699,- voor de 55B6V en €4.499,- voor de 65inch. Toen ik vroeg wat de laagste prijs zou kunnen worden kon er amper €200,- vanaf.

Ik wees ze vervolgens op tweakers en dat er bijvoorbeeld bij Smits voor de 55inch €1.999,- gerekend word. Dit was volgens beide heren niet mogelijk omdat ze dan onder de inkoopprijs verkopen. Vervolgens keken ze op de site van Smits en zagen dezelfde prijs die zij hanteren.

Ik zie steeds prijzen van rond de €2.000 voor de 55 inch en €3.000,- voor de 65 inch voorbij komen hier, maar bij de media markt en plasma doen ze alsof ze water zien branden. Hebben die jongens gelijk dat de inkoopprijs echt rond de €2.000,- liggen en dat Smits (enige die ik steeds hoor voor die prijs) er geld op toelegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 06:14
zijn er wel meer voor die ze verkopen voor die prijs ... dat kun je vinden in dit topic

geloof me ze leggen er niks op toe .... kan toch niet , of denk je dat personeel maandelijks geld betaald ipv incasseert ?

De "truc" is dat ze er niet mee adverteren en andere winkels dan niet met de prijs mee (mogen!) gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Daarom leek het me ook al zo raar, maar 2 afzonderlijke partijen zeggen precies hetzelfde. Kijken in de computer en gaan rekenen om tot de conclusie te komen dat de inkoop prijs €2000 is. En als de marge groter is, waarom gaan ze dan niet mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

65B6V deze week gekocht bij Smits voor €3200,-.
Was helaas net te laat voor de Saturn actie over de grens voor €3000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:38:
65B6V deze week gekocht bij Smits voor €3200,-.
Was helaas net te laat voor de Saturn actie over de grens voor €3000,-.
Dus de prijzen op de site slaan dus nergens op. Als jij hem kan halen voor €3200 ipv €4499 is dat dus bijna €1300 goedkoper. Heb je eerst gebeld of ben je er gewoon heen gereden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Mistymo schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:33:
[...]

Dus de prijzen op de site slaan dus nergens op. Als jij hem kan halen voor €3200 ipv €4499 is dat dus bijna €1300 goedkoper. Heb je eerst gebeld of ben je er gewoon heen gereden?
Bij art and craft is de 65B6V nu 3499 incl een gratis soundbar. De prijzen van media markt en plasma discounter zijn dus veel te hoog.
https://www.artencraft.nl/nl/lg-oled-tv-65b6v-386395.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst gebeld, overigens meerdere winkels. Ik heb mijn keuze voor een winkel laten bepalen door de prijs, voorraad en locatie. Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 20:26

Helaas weer € 1399,-
*Balen, wilde er nog eentje kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Strider op 23-01-2017 09:54 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kondig je nieuwe tv's aan en dan wacht je zolang met het bekendmaken van de nieuwe prijzen. Wie heeft dat verzonnen? Meestal zijn prijzen meteen bekend bij nieuwe releases.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
[...]

Ik heb een bestelling lopen bij FOKA voor 3.099,- incl verzending voor de 65".
Helaas niet op voorraad, dus je moet wel even geduld hebben tot ze weer binnen zijn (hopelijk deze week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Iemand ervaring met Audiovision in Mechelen ? Ik heb via mail een prijs van 2600€ gekregen voor de LG OLED55E6V. Toch weer een pak goedkoper dan andere Belgische shops, maar ken de winkel niet en op internet ook geen ervaringen over te vinden. Ziet er wel een degelijke winkel uit.

[ Voor 75% gewijzigd door Master_S op 23-01-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Bij Smits doen ze hem voor 2300 euro niet de beste deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
ppatrick schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:31:
Bij Smits doen ze hem voor 2300 euro niet de beste deal als je het mij vraagt.
Ik koop hem liever in België voor de garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Master_S schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Garantie is toch niet slechter in NL? Mail fransdesmet.be voor hun beste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-10 20:00
ikdedinges schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:11:
Gisteren ook een 55b6v gehaald bij smits in arnhem voor 1999. Eerst bij de mediamarkt geweest maar die willen niks aan de prijs doen. Die zeiden dat ik maar moest wachten op de btw actie.
Doos is behoorlijk groot btw😂 pastte maar net in onze auto!
Groot? Koop maar eens een Sony 55".. Die past niet eens in je auto!! Haha de 55b6 paste prima in een 206!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 14:24
Master_S schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:41:
[...]
http://www.fvdshop.be/ole...d-premium-tv-p-10010.html
1999 euro en in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Dat is de B versie Master wil de E versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
ppatrick schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:30:
Dat is de B versie Master wil de E versie
Als je Foto Video Dierickx mailt voor zijn bodemprijs gaat er wellicht ook nog wat van de prijs vanaf.

En daarna nog even afchecken wat fransdesmet wil doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
https://www.artencraft.be/ kan je ook even mailen of bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte8
https://www.avforums.com/...by-vision.2075752/page-11

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/23s67sy.jpg

*edit* :)

[ Voor 39% gewijzigd door Witte8 op 24-01-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Prijzen zijn wat ik ook verwacht.
Zal echt blij zijn als er Oleds in de winkel komen die starten op 2000,- en dan later voor 1500,- te koop zijn,
Maar zover is het nog niet. De Sony heeft een "high end" processor en op de eerste geruchten ook goed geluid uit het scherm. Dit kan je gewoon niet als een "budget" tv op de markt brengen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus 4K voor de 55 inch, nog niet de prijzen waarvan je denkt dat OLED ook echt doorgebroken is voor de normale consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 15:17
Prijzen vanaf 4K wil ik er zelf niet voor uit leggen. Dit zou betekenen dat ik nu de eerste beste aanbieding van een 65B6 (3K of lager) dien te overwegen, of moet wachten tot dezelfde tijd volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 23:47
Al een tijdje aan het rondkijken voor de OLED55B6V en nu in aanloop naar de BTW actie her en der aan het rondvragen wat de "specialë" prijs kan zijn voor deze tv. Inmiddels aanbieding gekregen voor 2199. Ik kan in dit topic niet echt vinden behalve dat de prijzen schommelen of dit een mooie prijs gaat zijn of dat de prijs nog verder gaat stijgen. Ik heb berekend dat als ik hem bij MM haal met de BTW actie hij op 2230 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
lubbertkramer schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:16:
Al een tijdje aan het rondkijken voor de OLED55B6V en nu in aanloop naar de BTW actie her en der aan het rondvragen wat de "specialë" prijs kan zijn voor deze tv. Inmiddels aanbieding gekregen voor 2199. Ik kan in dit topic niet echt vinden behalve dat de prijzen schommelen of dit een mooie prijs gaat zijn of dat de prijs nog verder gaat stijgen. Ik heb berekend dat als ik hem bij MM haal met de BTW actie hij op 2230 uitkomt.
De meeste tweakers hier (nog voor de aktie van mediamarkt duitsland) kregen de 55B6V mee voor € 1975,-
Dit was wel de tijd dat LG nog € 200,- korting gaf aan de winkelbalie. De Mediamarkt BTW aktie zal de prijs inderdaad rond de € 2250 zijn. Dus dan is België nog goedkoper (KLIK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
whiteclear schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:19:
[...]

De meeste tweakers hier (nog voor de aktie van mediamarkt duitsland) kregen de 55B6V mee voor € 1975,-
Dit was wel de tijd dat LG nog € 200,- korting gaf aan de winkelbalie. De Mediamarkt BTW aktie zal de prijs inderdaad rond de € 2250 zijn. Dus dan is België nog goedkoper (KLIK)
Die Belgische zag ik inderdaad, maar hoe zit dat met garantie? Ik zag inderdaad berichten over die actie, alleen doordat onze nieuwbouw oplevering uitgesteld was aanschaf TV ook uitgesteld zodat we de tv niet hoefden te verplaatsen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
lubbertkramer schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:21:
[...]

Die Belgische zag ik inderdaad, maar hoe zit dat met garantie? Ik zag inderdaad berichten over die actie, alleen doordat onze nieuwbouw oplevering uitgesteld was aanschaf TV ook uitgesteld zodat we de tv niet hoefden te verplaatsen :9
Ik weet zelf niet precies hoe het dan met garantie zit. Ik weet wel dat diverse tweakers hier toen de duitse mediamarkt aktie was, dat hun contact hebben gezocht met LG Nederland. Die gaven aan dat je gewoon RECHT heb op garantie omdat je in de EU een product koopt. LG komt dan alsnog bij je thuis om het product te repareren. Indien het defecte product niet gerepareerd kan worden (wat volgens LG bijna nooit voorkomt) dan moet je wel bij de winkel zijn waar je het product heb aangeschaft.

En dat laatste heeft mij toen gestopt om de Duitse versie te kopen. Ik heb geen zin dat ik een Duitse LG monteur thuis krijgt die geen woord Engels kan, of erger dat je terug naar de Duitse Mediamarkt moet. Nogmaals, of dit zo is weet ik niet. Maar ik wilde de gok niet nemen. Dan heb ik liever dat ik contact op moet nemen met LG België. Maar goed wie ben ik? :X

Ik wacht wel op een mooie aktie in NL. Dat komt echt wel zodra de nieuwe versies komen. Ik heb toch geen haast. Eerst verbouwen en verhuizen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Laatst online: 19-02 10:28
Ik snap dit gedoe over garantie nooit.
Het is gewoon wettelijk geregeld dat je binnen de EU garantie hebt:

De Europese richtlijn 99/44/EG over de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen biedt u als consument bescherming wanneer u iets koopt van een professionele verkoper uit een EU-lidstaat. Er zijn enkele uitzonderingen die niet onder de richtlijn vallen, namelijk:
•onroerend goed;
•zaken die gerechtelijk worden verkocht (executie).

Deze richtlijn geldt voor alle EU-lidstaten plus Noorwegen, Liechtenstein en IJsland.

In praktijk komt gewoon een bedrijf namens LG langs van het land waar je woont.
Als het bedrijf dat namens LG(NL) bij je thuis lang komt, aangeeft dat de tv niet repareerbaar is(moet je er al haast een kan met vloeistof overheen hebben gegooid zodat bijna alles defect is) dan komt er echt niet nog een monteur van het land van aanschaf langs.
Jij of LG kunnen gewoon het rapport naar de winkel sturen.
Die handelen het dan verder af met LG van het betreffende land.

Nadeel is de extra kosten van terugzending of zelf terugbrengen.
Hoewel verzending naar het buitenland tegenwoordig ook erg meevalt.
B.v. een 65-er tv kun je voor 6 tientjes terugzenden naar b.v. Duitsland als je goed zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:30:
Prijzen zijn wat ik ook verwacht.
Zal echt blij zijn als er Oleds in de winkel komen die starten op 2000,- en dan later voor 1500,- te koop zijn,
Maar zover is het nog niet. De Sony heeft een "high end" processor en op de eerste geruchten ook goed geluid uit het scherm. Dit kan je gewoon niet als een "budget" tv op de markt brengen.
Ik snap dat nooit, bedoel als je een tv koopt van 2000 euro, neem ik aan dat je gebruik maakt van een externe bron om voor het geluid te zorgen. Of zijn er echt mensen die dik 2000 euro uitgeven aan een tv en dan ook het geluid gebruiken van de tv? Aan die mensen, koop een iets goedkopere tv en geef wat geld uit aan een geluid..

Doe mij nou maar gewoon een oled tv die zo kaal mogelijk is. Ik hoef er ook geen apps op te kunnen zetten etc. Haal dat er maar af en maak de prijs goedkoper. Al het geluid wat gewoon uit de tv zelf komt is budget. Laat dan ook maar gewoon weg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
whiteclear schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:29:
[...]

Ik weet zelf niet precies hoe het dan met garantie zit. Ik weet wel dat diverse tweakers hier toen de duitse mediamarkt aktie was, dat hun contact hebben gezocht met LG Nederland. Die gaven aan dat je gewoon RECHT heb op garantie omdat je in de EU een product koopt. LG komt dan alsnog bij je thuis om het product te repareren. Indien het defecte product niet gerepareerd kan worden (wat volgens LG bijna nooit voorkomt) dan moet je wel bij de winkel zijn waar je het product heb aangeschaft.

En dat laatste heeft mij toen gestopt om de Duitse versie te kopen. Ik heb geen zin dat ik een Duitse LG monteur thuis krijgt die geen woord Engels kan, of erger dat je terug naar de Duitse Mediamarkt moet. Nogmaals, of dit zo is weet ik niet. Maar ik wilde de gok niet nemen. Dan heb ik liever dat ik contact op moet nemen met LG België. Maar goed wie ben ik? :X

Ik wacht wel op een mooie aktie in NL. Dat komt echt wel zodra de nieuwe versies komen. Ik heb toch geen haast. Eerst verbouwen en verhuizen ;)
Haha wij hadden verwacht in december te verhuizen dus wilden hem kopen tijdens black friday maar helaas liep de bouw vertraging op, nu een nieuwe kans met de btw acties die de prijs drukken. Maar bedankt v oor de informatie m.b.t. garantie, ga het eens bekijken of eens tegen de aanbieders aanhouden dat ik hem daar voor x prijs kan krijgen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik snap dat nooit, bedoel als je een tv koopt van 2000 euro, neem ik aan dat je gebruik maakt van een externe bron om voor het geluid te zorgen. Of zijn er echt mensen die dik 2000 euro uitgeven aan een tv en dan ook het geluid gebruiken van de tv? Aan die mensen, koop een iets goedkopere tv en geef wat geld uit aan een geluid..

Doe mij nou maar gewoon een oled tv die zo kaal mogelijk is. Ik hoef er ook geen apps op te kunnen zetten etc. Haal dat er maar af en maak de prijs goedkoper. Al het geluid wat gewoon uit de tv zelf komt is budget. Laat dan ook maar gewoon weg imo.
+1 voor deze. Kreeg aanbod voor de OLED55B6V maar ook voor zijn broertje met de soundbar maar die heb ik niet nodig aangezien ik daarvoor een eigen reciever + set heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

[...]

Eens hoor. Zelf wil ik ook geen soundbar e.d.
En smart zou ook weg mogen. ongeacht of tv 200 of 2000,- is.

Die zaken verzorg ik zelf wel extern

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het mooiste zou zijn als ze van de B een soort monitor maakte, zo dun mogelijke randen, minimalistisch design en geen speakers en een evenwichtige achterkant waarbij de electronica in het midden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 20:26
Ik zie graag een LG oled TV met een fatsoenlijk geïntegreerde soundbar + mogelijkheid tot het aansluiten van een wireless sub.

Geen plek voor zuilen en mijn vriendin vind een soundbar afschuwelijk :(

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Tsja, voor een simpele huis-, tuin-, en keuken-TV in DD2.0 of doodgeknepen DD5.1, zet ik toch echt niet mijn receiver aan, beetje onzinnig. Kijk ik naar een hogere kwaliteit bron of slinger ik de PS4/XONE aan dan gaat de receiver wel aan.

Tegelijkertijd is het geluid uit de soundbar van mijn E6 wel een stuk beter dan het geluid dat uit de B6 komt, dus daar heb ik dagelijks plezier van.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-10 20:00
[...]

Hoezo snap je dat niet? Koop je een tv voor alleen films te kijken met dts ofzo? Ik kijk voornamelijk tv i.c.m. Ziggo, daar ga ik echt niet mijn receiver voor aanzetten elke dag.. Voor normale tv programma's lijkt mij dit zwaar nutteloos.. Het geluid van de TV moet dus voldoende zijn voor dit soort dingen, en dat is bij de 55B6 prima! Geluid is goed genoeg hiervoor, kijk ik films dan zet ik mijn receiver gewoon aan!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

rohit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:46:
[...]

Hoezo snap je dat niet? Koop je een tv voor alleen films te kijken met dts ofzo? Ik kijk voornamelijk tv i.c.m. Ziggo, daar ga ik echt niet mijn receiver voor aanzetten elke dag.. Voor normale tv programma's lijkt mij dit zwaar nutteloos.. Het geluid van de TV moet dus voldoende zijn voor dit soort dingen, en dat is bij de 55B6 prima! Geluid is goed genoeg hiervoor, kijk ik films dan zet ik mijn receiver gewoon aan!
Een receiver zet ik aan omdat het niet alleen voor het geluid is maar ook het gemak. Het stuurt al mijn apparatuur aan naar de tv of mijn speakers (PS4, Sonos, XONE, digitale receiver).
Maar ik ben het met je eens, het geluid moet goed zijn. Al denk ik niet dat mensen zonder goede geluidsinstallatie uberhaupt een 55B6 kopen. Die zijn met een LED tv in de aanbieding ook al tevreden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Er is wel weer genoeg off-topic gekletst over het geluid. Terug naar de prijsdiscussie dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 15:40

siemenz

Koetje

Hou deze week ibood in de gaten. Ik heb via een medewerker begrepen dat de b55 daar te koop komt voor 1999

[ Voor 4% gewijzigd door siemenz op 24-01-2017 15:26 ]

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
siemenz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:25:
Hou deze week ibood in de gaten. Ik heb via een medewerker begrepen dat de b55 daar te koop komt voor 1999
de OLED55B6V ?
Pagina: 1 ... 20 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"