Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 15:40

siemenz

Koetje

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik snap dat nooit, bedoel als je een tv koopt van 2000 euro, neem ik aan dat je gebruik maakt van een externe bron om voor het geluid te zorgen. Of zijn er echt mensen die dik 2000 euro uitgeven aan een tv en dan ook het geluid gebruiken van de tv? Aan die mensen, koop een iets goedkopere tv en geef wat geld uit aan een geluid..
Zet alleen mijn sr7007 aan bij series en films kijken.
Want series en films op Tv kijk ik niet ivm reclames en die paar programmas die ik kijk doen we gewoon via TV geluid. Anders overheerst vaak de bass in de slecht gemixte campingzender programmas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm te veel offtopic.

1 knopje indrukken is een hoop werk kennelijk voor velen :+
en als je alleen simpele tv kijkt, waarom dan zo'n duur oled tv kopen? vragen vragen

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:30
Jij gaat wel van veel dingen uit zeg.. Wat heeft deze discussie met prijs van de oleds te maken??

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:00
siemenz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:25:
Hou deze week ibood in de gaten. Ik heb via een medewerker begrepen dat de b55 daar te koop komt voor 1999
Volgens mij ben je beter af in een reguliere winkel zelfs als de tv 100 euro meer kost. Ibood is echt crap als het gaat om levertijd en service/garantie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:28
Is 3100€ een goede prijs voor een 65b6v?
Is excl verzendkosten 20€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Niet slecht. 3000 incl verzending bij Frans de Smet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Master_S schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:11:
Iemand ervaring met Audiovision in Mechelen ? Ik heb via mail een prijs van 2600€ gekregen voor de LG OLED55E6V. Toch weer een pak goedkoper dan andere Belgische shops, maar ken de winkel niet en op internet ook geen ervaringen over te vinden. Ziet er wel een degelijke winkel uit.
Uiteindelijk na onderhandelen bij Audiovision een prijs van 2139€ gekregen voor de LG OLED55E6V. Dit was mede dankzij de prijsvermelding van Smits door de leden hier. Dikke merci.

Gekozen voor deze en niet voor de B6 omdat ik 3D wou en ik de afwerking veel mooier vindt. Na lang nadenken toch niet gewacht op LG 7 reeks omdat ik eigenlijk wat teleurgesteld was dat er niet zoveel veranderd is. HLG interesseert me niet en de nits race is ook niet aan mij besteed.

De Sony A1 ging het ook niet worden, omdat ik echt niet geloof dat die 2000€ bij release gaat kosten. En ik weet niet of de premium prijs voor de betere processing het waard zal zijn (voor mij dan toch).

Ik ben helemaal tevreden, ik kom van een Panasonic 46PZ85 plasma die ik al 8 jaar heb. Dus een serieuze upgrade voor mij: OLED, 55 inch, 3D en helemaal klaar voor HDR (de bouwstenen toch). Belangrijkste ivm HDR vind ik toch wel de Dolby Vision ondersteuning.

Indien er geïnteresseerden zijn voor aankoop bij Audiovision, ik heb alles afgehandeld via mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:10:
nvm te veel offtopic.

1 knopje indrukken is een hoop werk kennelijk voor velen :+
en als je alleen simpele tv kijkt, waarom dan zo'n duur oled tv kopen? vragen vragen
Het gaat hier allemaal automatisch op stemcommando, ik hoef niet eens een knopje in te drukken ;) Er wordt ook simpele TV gekeken, niet alleen maar. En juist voor de niet simpele TV, en dus voor BluRay, HDR-content en gaming heb ik een OLED gekocht.

Buiten dat, de TV verstookt 145w, de receiver + sub ruim het vijfvoudige: 750w. Beetje onzinnig voor De Slimste Mens of het RTL journaal op de vroege morgen.

Ontopic:

Ik heb hier aardig wat mensen zien beweren dat de B7 supervlug €1500 zou gaan kosten, en dat de B6 nog veel sneller voor die prijs te koop zou zijn. Dat is inmiddels wel gelogenstraft, maar wordt er gewacht of toch tot aankoop van de 6 serie overgegaan?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-10 22:23
Master_S mooie prijs was dat met ophalen of verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 23:04
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:28:
[...]

Uiteindelijk na onderhandelen bij Audiovision een prijs van 2139€ gekregen voor de LG OLED55E6V. Dit was mede dankzij de prijsvermelding van Smits door de leden hier. Dikke merci.

Gekozen voor deze en niet voor de B6 omdat ik 3D wou en ik de afwerking veel mooier vindt. Na lang nadenken toch niet gewacht op LG 7 reeks omdat ik eigenlijk wat teleurgesteld was dat er niet zoveel veranderd is. HLG interesseert me niet en de nits race is ook niet aan mij besteed.

De Sony A1 ging het ook niet worden, omdat ik echt niet geloof dat die 2000€ bij release gaat kosten. En ik weet niet of de premium prijs voor de betere processing het waard zal zijn (voor mij dan toch).

Ik ben helemaal tevreden, ik kom van een Panasonic 46PZ85 plasma die ik al 8 jaar heb. Dus een serieuze upgrade voor mij: OLED, 55 inch, 3D en helemaal klaar voor HDR (de bouwstenen toch). Belangrijkste ivm HDR vind ik toch wel de Dolby Vision ondersteuning.

Indien er geïnteresseerden zijn voor aankoop bij Audiovision, ik heb alles afgehandeld via mail.
Dat is wel een heel mooie prijs. Ik heb er nu een gereserveerd staan voor 2299. Toch maar eens informeren, het is voor mij niet heel ver rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:27
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:28:
[...]

Ik ga deze winkel ook eens vragen naar een prijs voor de 65B6V, Het zou mooi zijn als ik op de valreep nog een passende prijs kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:49
FirePuma142 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:52:
[...]

Ik heb hier aardig wat mensen zien beweren dat de B7 supervlug €1500 zou gaan kosten, en dat de B6 nog veel sneller voor die prijs te koop zou zijn. Dat is inmiddels wel gelogenstraft, maar wordt er gewacht of toch tot aankoop van de 6 serie overgegaan?
Ik wacht tot eind mei dat mijn vakantie geld erop staat. Eigenlijk wilde ik na het verbouwen van mijn hele woning voor een Oled gaan. Maar omdat de nieuwe serie geen 3d ondersteunt ga ik voor een 65 inch C6 of E6. De C6 kon ik afgelopen weekend voor 3700 meenemen. Niemand heeft hier een glazen bol, maar zou de C en E serie nog het hele jaar goed leverbaar zijn? Probleem is dat mijn nieuwe TV vanaf mei minimaal 6 maanden in de doos blijft zitten door de verbouwing. Wil niet naast de boot vallen, maar ook niet onnodig teveel betalen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
zwembroek schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:10:
[...]

Ik wacht tot eind mei dat mijn vakantie geld erop staat. Eigenlijk wilde ik na het verbouwen van mijn hele woning voor een Oled gaan. Maar omdat de nieuwe serie geen 3d ondersteunt ga ik voor een 65 inch C6 of E6. De C6 kon ik afgelopen weekend voor 3700 meenemen. Niemand heeft hier een glazen bol, maar zou de C en E serie nog het hele jaar goed leverbaar zijn? Probleem is dat mijn nieuwe TV vanaf mei minimaal 6 maanden in de doos blijft zitten door de verbouwing. Wil niet naast de boot vallen, maar ook niet onnodig teveel betalen.
Ik zou wachten als je pas in de herfst de tv gaat gebruiken. Dan is de prijs echt wel goedkoper. Voorraad lijkt me ook geen probleem. Je kan nu toch ook 2015 modellen kopen voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Van die 2015 modellen klopt ja. Ik hou dit topic gewoon goed in de gaten voor een goede deal. Er zit natuurlijk wel een max aan de prijsdalingen.

Hadden we deze prijzen maar hier: http://www.ebay.com/itm/201608451012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
ppatrick schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:04:
Master_S mooie prijs was dat met ophalen of verzenden?
Zonder verzending. Verzending is 35€. Voor dat geld rij ik niet naar Mechelen, TV gaat trouwens toch niet passen in de auto.

Ik had trouwens eerst een prijs voor de 55B6 gevraagd, 1770€ was het aanbod. Gewoon mailen naar hen met de laagste prijs die je op internet vindt. Is denk ik de enige winkel in België die zo makkelijk kortingen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:58:
[...]

Zonder verzending. Verzending is 35€. Voor dat geld rij ik niet naar Mechelen, TV gaat trouwens toch niet passen in de auto.

Ik had trouwens eerst een prijs voor de 55B6 gevraagd, 1770€ was het aanbod. Gewoon mailen naar hen met de laagste prijs die je op internet vindt. Is denk ik de enige winkel in België die zo makkelijk kortingen geeft.
Wtf? 1770? Dat is wel echt absurd laag. Voor iedereen die een 55 B6V wil is dit toch wel een erg mooie prijs. Benieuwd of anderen die prijs ook krijgen en of er nog winkels zullen volgen.

Website ziet er wel erg shabby uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:02:
[...]

Wtf? 1770? Dat is wel echt absurd laag. Voor iedereen die een 55 B6V wil is dit toch wel een erg mooie prijs. Benieuwd of anderen die prijs ook krijgen en of er nog winkels zullen volgen.

Frans de Smet zijn site ziet er ook niet uit maar is wel degelijk al jarenlang een goede zaak hier in de streek.
Mensen op leeftijd zou ik zeggen. Dusja het is al verrassend dat ze al een site hebben :-)
1500 voor een 55B6 komt steeds dichterbij en dan koop ik er één!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een nederlandse dealer/winkel die de 65B6V voor 3100 kan leveren?
Wil bij dat bedrag toch voor de 65 inch gaan ipv 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed1987
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-10 16:48
Zojuist ook Frans de Smet via zn website een bericht gestuurd en de 1770 aangegeven voor de 55B6V, Ik hoop snel bericht te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:17:
Nogal wiedes als je de 55" voor 1770 kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ik wil zelf ook een 65B6V, maar volgens mij moeten we niet gaan zoeken naar prijzen van 3100. Zeker de ervaring van hierboven, dan zou deze eerder naar de ~2800 oid moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
Phusebox schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:02:
[...]

Ik had eerst een hogere prijs gekregen, 1853€, wat ook niet slecht is. Dan 3 dagen later nog een mail gekregen dat die in promotie was voor 1770€.

Het enige waar je rekening moet mee houden is dat zijn prijzen maar voor een korte tijd gelden (mijn prijs was 10 dagen geldig). Voor de snelle beslissers dus.

Ik vond het eerst ook te mooi om waar te zijn, maar ik heb dan wat opzoekingswerk gedaan. Winkel bestaat al 20 jaar, op Google Maps ziet het er een normale speciaalzaak uit en op 9lives forum twee leden gesproken die daar ook een TV besteld hadden en die waren toch tevreden.

[ Voor 17% gewijzigd door Master_S op 24-01-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed1987
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:40:
[...]

Ik had eerst een hogere prijs gekregen, 1853€, wat ook niet slecht is. Dan 3 dagen later nog een mail gekregen dat die in promotie was voor 1770€.

Het enige waar je rekening moet mee houden is dat zijn prijzen maar voor een korte tijd gelden (mijn prijs was 10 dagen geldig). Voor de snelle beslissers dus.
Ik ben al een tijdje naar deze aan het kijken en vind 1770 het zeker waard! Thanks for sharing ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 21-10 23:04
Is die prijs niet ex tax / btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Als ik een bestelbon vraag bij een partij maar nog niet bevestigd/ondertekend heb kan ik er nog onderuit zeker? Wil morgen bij die Frans de Smet onderhandelen voor 3K inclusief verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Light21M schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:49:
Als ik een bestelbon vraag bij een partij maar nog niet bevestigd/ondertekend heb kan ik er nog onderuit zeker? Wil morgen bij die Frans de Smet onderhandelen voor 3K inclusief verzending
Je hebt volgens mij een wetelijke bedenktijd van 3 WERKdagen. Dus als je donderdag gaat kan je er nog tot maandag er onderuit. Als ik het goed heb...

Herstel dit is alleen via "koop op afstand". Maar je kan altijd een bestelling annuleren. Of je moet inderdaad een contract of bepaalde voorwaarden hebben ondertekend.

[ Voor 15% gewijzigd door whiteclear op 24-01-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Morgen krijg ik pas de bestelbon dus zolang ik niet toezeg of teken heb ik vrij spel lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
Dat lijkt mij wel. Als de winkel u verplicht tot koop dan moet dat op de bestelbon staan met uw handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
BlowFish schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:46:
Is die prijs niet ex tax / btw ?
Dat was toen ook mijn eerste gedacht :)

Maar nee, is incl. btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Wat zeg ik tegen frans de smet om 3k te bekomen? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Allez, wat is uw beste prijs, meneer De Smet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Schitterend! Ik ga proberen voor 2900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 14:24
Ik had Dierckx gemaild dat ik morgen in Antwerpen moest zijn en makkelijk langs kon komen en gevraagd wat hij nog aan zijn eigen prijs op internet van 1999 kon doen (voor de 55B6V)
Geen reactie en paar uur later heeft hij zijn site aangepast en de prijs weggehaald.. staat nu mail voor aanbod :S

Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken bij De Smet en Audiovision.. ik kan online namelijk nergens meer lage prijzen vinden om mee te schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
Quentin schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:11:
Ik had Dierckx gemaild dat ik morgen in Antwerpen moest zijn en makkelijk langs kon komen en gevraagd wat hij nog aan zijn eigen prijs op internet van 1999 kon doen (voor de 55B6V)
Geen reactie en paar uur later heeft hij zijn site aangepast en de prijs weggehaald.. staat nu mail voor aanbod :S

Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken bij De Smet en Audiovision.. ik kan online namelijk nergens meer lage prijzen vinden om mee te schermen.
Dat is inderdaad het probleem een beetje, de meeste winkels geloven niet dat je lage prijzen via mail krijgt. Die willen bewijs van een prijs op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik ben aangenaam verrast hoe snel nu de 2016 Oled modellen van LG in prijs dalen.

Hoelang zal die prijsdaling zich nog voortzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
H D R schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:55:
Ik ben aangenaam verrast hoe snel nu de 2016 Oled modellen van LG in prijs dalen.

Hoelang zal die prijsdaling zich nog voortzetten?
Kan niemand voorspellen aangezien niemand weet wat de voorraad is in Nederland of Europa of wat LG nog geproduceerd heeft voor de switch te maken naar 2017 toestellen, als ze al geswitched zijn.

Denk dat 1500 voor de 55B6V toch wel de bodemprijs wordt, bijzondere acties uitgezonderd, voordat de nieuwe serie op de markt komt. Misschien eind van het jaar als er nog voorraad is dat men nog verder zakt, maar nogmaals blijft koffiedik kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quentin
Ik moet mezelf corrigeren, mail van Diercxk was in de spam terecht gekomen :(
1979,- aanbod per mail.

Ik denk dat ik audiovision maar eens mail.
1770,- is wel heel erg scherp.
Master_S schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:07:[...]Dat is inderdaad het probleem een beetje, de meeste winkels geloven niet dat je lage prijzen via mail krijgt. Die willen bewijs van een prijs op de website.
Precies..
Mail van Diercxk was een nieuwe mail, geen direct antwoord op mijn mail en nergens in zijn aanbod stond de tv type vermeldt...
Dus onbruikbaar als pressiemiddel naar andere winkels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed1987
Zojuist bericht gekregen van Frans de Smet en helaas kunnen ze mij geen aanbieding doen omdat de "promoprijzen zijn afgelopen op dit model.." ze konden me helaas geen enkel aanbod doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Master_S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:58:
[...]

Ik heb zojuist gelijk gemaild naar Frans de Smet voor de aanbieding van 1770 voor de B6, maar de reactie is dat ze dat niet kunnen bieden. Ik vroeg wat kun je dan wel beiden, maar zij geven aan dat de promo acties voor dit model voorbij zijn en geen korting kunnen geven. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10 18:45
Hier ook een mail van Smet dat ze niet kunnen matchen aan de prijzen en geen andere aanbieding kunnen doen op dit moment. Kennelijk waren we te massaal aan het mailen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Apart dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan. Er was wel een kortingsactie gaande maar ik zie bijna overal in het buitenland bijvoorbeeld de 65 inch B6 staan voor 2700 tot 3000 dollar. Hier vragen ze er doodleuk minimaal 500 euro meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MillanO schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:54:
Apart dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan. Er was wel een kortingsactie gaande maar ik zie bijna overal in het buitenland bijvoorbeeld de 65 inch B6 staan voor 2700 tot 3000 dollar. Hier vragen ze er doodleuk minimaal 500 euro meer voor.
Welke winkels zijn dat? daarnaast heeft nog niemand een reactie van audiovision volvens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Ashy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:58:
[...]

Welke winkels zijn dat? daarnaast heeft nog niemand een reactie van audiovision volvens mij.
Winkels in het buitenland. Ik bedoel ook buiten België.

Amazon:

https://www.amazon.com/LG...-Inch-Ultra/dp/B01CDF9UTQ

LG Usa:

http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED65B6P-oled-4k-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:33
Omgerekend naar euro's en met 21% BTW zit je alsnog op een kleine €3400. Je kunt 'm hier dus al voor minder krijgen door wat rond te bellen/te mailen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Light21M
Ik heb mijn bestelling geannuleer bij Diercxk,, deed moeilijk om te annuleren dus heb maar gemaild dat ik het annuleer met het herroepingsrecht)...

Audiovision bood mij het aan voor 3000 inclusief verzending

Dierckx beweerde na de annulering dat vanaf februari de tv's nog goedkoper worden

[ Voor 62% gewijzigd door Light21M op 25-01-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 08:30
3000 euro voor de 65 inch B6??? is niet slecht zeg..

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 25-01-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-10 15:01
De prijzen voor de E6 gaan ook omlaag: http://www.oled-info.com/...-end-2016-olede6-oled-tvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
k1978 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:53:
3000 euro voor de 65 inch B6??? is niet slecht zeg..
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ik heb inmiddels een prijs van 2955 voor de 65B6. Ik zou zelf voor een prijs van ~2770 willen gaan, is dat haalbaar denken jullie ?

Mijn beredenering is dat de 55"voor 1770 weg gaat, en dat de 65"ongeveer 1000 euro duurder is.

[ Voor 27% gewijzigd door Ashy op 25-01-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:28
waar kreeg je die prijs? Is dat Audiovision in Mechelen, BE?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ashy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:44:
Ik heb inmiddels een prijs van 2955 voor de 65B6. Ik zou zelf voor een prijs van ~2770 willen gaan, is dat haalbaar denken jullie ?

Mijn beredenering is dat de 55"voor 1770 weg gaat, en dat de 65"ongeveer 1000 euro duurder is.
Er gaat waarschijnlijk één 55B6 voor €1770 de deur uit, die nog niet geleverd is. Prijs lijkt me een fout van de verkoper gezien de reacties die anderen bij dezelfde winkel krijgen om de 55" voor dezelfde prijs geleverd te krijgen. €2955 is een fantastische prijs voor een fantastisch toestel. Niet mutsen, gewoon kopen.

En anders samen met Phusebox een ik-wil-er-wel-een-maar-heb-zestienhonderd-randvoorwaarden-clubje oprichten en geen OLED kopen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:00
Als je onder de 3.000 kan komen voor de 65" dan mag je je handen dichtknijpen... 2700 is echt een illusie op dit moment. Zeker aangezien je bij heel veel winkels gewoon de hoofdprijs van 4.499 mag betalen.

[ Voor 26% gewijzigd door M@cer op 25-01-2017 15:12 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Lees dit topic eens door zou ik zeggen i.p.v. lukraak te vragen. Beetje eigen inzet wordt toch wel verwacht op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Ashy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:44:

Had dezelfde prijs maar wou het verzenden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Light21M
ringlord_oc schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:48:
waar kreeg je die prijs? Is dat Audiovision in Mechelen, BE?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Light21M schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:04:
[...]

Had dezelfde prijs maar wou het verzenden ;-)
Heb je ook 36 maanden waarborg ontvangen haha ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Samen koop acties zijn niet toegestaan op het forum. Topic warning gemist?

[ Voor 87% gewijzigd door S1NN3D op 25-01-2017 18:12 ]

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Als je zo kijkt naar de prijzen van de 2015 Oled 65 inch schermen, dan denk ik zelf dat de prijzen rond de 3000 blijven hangen. Ik heb inmiddels ook een leuk aanbod van 3200 voor de curved C6. Had liever een recht paneel, maar ik wil perse 3D. Ook een aanbod van de E6 voor 3735. Maar ik vind die soundbar spuuglelijk. Ga dit weekend beide TV\s nog een keer live aanschouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-10 17:59
* knip *
Gisteren deze gemist?
S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

[ Voor 90% gewijzigd door S1NN3D op 25-01-2017 20:48 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-10 12:58

pro_6or

amateur_60r

Iets IS goedkoop, of de prijs is laag, prijzen zijn niet goedkoop, dat is geen correct nederlands.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Vragen stellen over moderatie in het topic is niet handig en zorgt voor vervuiling. Hiervoor kun je een DM sturen. Zie het bericht voor toelichting op je vraag.

[ Voor 74% gewijzigd door S1NN3D op 26-01-2017 07:25 ]

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
* knip *
Liever niet reageren op off-topic geklets over het geluid.

[ Voor 100% gewijzigd door S1NN3D op 25-01-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

offtopic:
Dit is een prijsdiscussie topic

Was echt absurd druk in de Media Markt Zoetermeer. De 55B6 stond mooi prominent opgesteld met adviesprijs van 2699, na BTW korting 2230 euro. Zag er al een aantal mensen mee weglopen. Geen spectaculaire aanbieding, maar niet iedereen is op de hoogte van de kleinere spelers als Smits etc en dan oogt het natuurlijk als een 'hele mooie deal'.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-10 10:42

Yuco

Womanizer!

De 55b6 is bij de MediaMarkt in Breda tijdens de btw dagen € 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Na de btw korting of gaat daar de korting nog af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Hihi, wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
vrees dat de btw korting er al af is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ppatrick op 25-01-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Yuco schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:17:
De 55b6 is bij de MediaMarkt in Breda tijdens de btw dagen € 1999
Hoewel dat vaker is voorgekomen, ben ik verrast dat te horen. Goed om te horen dat zo'n grote speler al meedoet met die prijzen. Toevallig foto ervan? Eens kijken wat de webshops dan kunnen doen (behalve price matchen)

Edit: Hmm zag in de Samsung prijsdiscussie topic dat de 55KS7000 voor 1349 euro al over de toonbank gaat, daar gaat nog eens 300 euro cashback van af; 1049 euro. Bijna de helft van een B6, lastig lastig :+

[ Voor 21% gewijzigd door Yellowneck op 25-01-2017 20:26 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:23
Zonder btw kom je nooit op een rond bedrag uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maar ehm mensen die er nu al mee de Mediamarkt uitlopen etc. De actie begint morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
In Rotterdam was de 55B6V ook €2230 ofzo. Ik geloof het niet zo snel dat hij €1999 is in Breda.
Phusebox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:
Maar ehm mensen die er nu al mee de Mediamarkt uitlopen etc. De actie begint morgen toch?
Dan heb je niet goed opgelet. Voor clubleden (eigenlijk voor iedereen want je kan een pasje pakken) begon de BTW aktie om 18:00 vandaag

[ Voor 64% gewijzigd door whiteclear op 25-01-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:05

D_V

Moest net even in Venlo zijn bij de mediamarkt, moest je persé een clubcard aanschaffen (weliswaar gratis, maar gedoe...) om binnen te komen. Geen enkele oled meer te zien, de demo modellen waren zelfs van de muren verdwenen. Lag nog een prijsbordje, 2300 voor de 55B, zonder BTW neem ik aan.

:D
Phusebox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:
Hier in Venlo begon het om 18.00 uur. Winkel was van 17.00 uur tot 18.00 uur dicht.

[ Voor 32% gewijzigd door D_V op 25-01-2017 20:27 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

[quote]whiteclear schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:
In Rotterdam was de 55B6V ook €2230 ofzo. Ik geloof het niet zo snel dat hij €1999 is in Breda.

[...]

BAM!
Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/ol5qt1sz1/20170125_200801.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
whiteclear schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:

[...]

Dan heb je niet goed opgelet. Voor clubleden (eigenlijk voor iedereen want je kan een pasje pakken) begon de BTW aktie om 18:00 vandaag
Haha triest dus alle echte aanbiedingen zijn al weg voordat het officieel begint. Wat een faalbedrijf is dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

whiteclear schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:
Ik geloof het niet zo snel dat hij €1999 is in Breda.
Waarom zou een vriendelijke medetweaker je willen foppen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
Vanmiddddag bij Audiovision voor 1788 de 55B6V gekocht.
Helaas moet ik er 1,5 week op wachten want hij was niet meer voorradig.
Ze begrepen het niet zo goed dat het opeens storm liep met de oled's daar :)

Ik kreeg per mail te horen dat ze t/m vrijdag en max 6 stuks voor deze prijs aanboden,, na die datum of als er 6 verkocht waren verviel de actie.
Die 6 stuks snap ik niet echt want ze hadden er geen meer op voorraad en moesten toch bij LG bestellen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

PlatteTV doet ook 1999 voor de 55B6. Je moet wel even hard spelen (net via de chat bevestigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Yuco schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:27:
[quote]whiteclear schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:25:

[...]

BAM!
[afbeelding]
Top. Ik neem mijn woorden terug xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

ago schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:30:
[...]

Waarom zou een vriendelijke medetweaker je willen foppen? :+
He, en nu is opeens € 1500 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Net bij de MM en BCC geweest. De prijzen van Smits en Audiovision laten zien. Ze waren er bij beide zaken stil van. Ook een medewerker die er rondliep van Sony was verbijsterd. Advies was kopen nu het nog kan hahaha. Ze verwachten geen grote voorraden van LG meer en ook met het verlagen van de adviesprijzen gaan ze deze prijzen niet matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
zwembroek schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:00:
Net bij de MM en BCC geweest. De prijzen van Smits en Audiovision laten zien. Ze waren er bij beide zaken stil van. Ook een medewerker die er rondliep van Sony was verbijsterd. Advies was kopen nu het nog kan hahaha. Ze verwachten geen grote voorraden van LG meer en ook met het verlagen van de adviesprijzen gaan ze deze prijzen niet matchen.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar audiovision. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
* knip *
Vragen omtrent de garantie hebben natuurlijk helemaal niets te maken met het verloop van de prijzen.

[ Voor 66% gewijzigd door S1NN3D op 26-01-2017 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elke Mediamarkt hier in de buurt is ie gewoon 2230 helaas. Weinig "aanbieding" aan.
Liever niet reageren op off-topic vragen.

[ Voor 100% gewijzigd door S1NN3D op 26-01-2017 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:48
Is het nu eigenlijk verstandig met deze BTW dagen om je geld uit te geven aan een OLED voor deze prijs zie Breda 1999,- voor de B6? Heel veel goedkoper gaan we hem denk ik niet zien, heb zelf wel ergens een reservering staan voor 1969 maar dat is in afstand al groter en de mediamarkt is al dichterbij voor mij.

Gaat de prijs nog verder zakken na deze dagen of kan ik gewoon beter nu de OLED B6 variant kopen en er heel gelukkig mee zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 14:00
Kopen en heel gelukkig mee zijn, 1999,- is gewoon een hele mooie prijs.....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

DannyBevers schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:28:
Is het nu eigenlijk verstandig met deze BTW dagen om je geld uit te geven aan een OLED voor deze prijs zie Breda 1999,- voor de B6? Heel veel goedkoper gaan we hem denk ik niet zien, heb zelf wel ergens een reservering staan voor 1969 maar dat is in afstand al groter en de mediamarkt is al dichterbij voor mij.

Gaat de prijs nog verder zakken na deze dagen of kan ik gewoon beter nu de OLED B6 variant kopen en er heel gelukkig mee zijn? :)
Wow een 65B6 voor €1999,- Gelijk doen.

* Tylen houd graag van duidelijkheid 😉

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23
Quentin schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:45:
Vanmiddddag bij Audiovision voor 1788 de 55B6V gekocht.
Helaas moet ik er 1,5 week op wachten want hij was niet meer voorradig.
Ze begrepen het niet zo goed dat het opeens storm liep met de oled's daar :)

Ik kreeg per mail te horen dat ze t/m vrijdag en max 6 stuks voor deze prijs aanboden,, na die datum of als er 6 verkocht waren verviel de actie.
Die 6 stuks snap ik niet echt want ze hadden er geen meer op voorraad en moesten toch bij LG bestellen....
Ik vind het echt een top prijs dus heb er gisteren en eergisteren achteraan gemaild maar nog geen reactie helaas van AudioVision.
Jij maakt ook gebruik van het standaard info mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Laatst online: 28-10 12:44

PK

De 55E6V is nu € 2.478,37 bij Plattetv en BCC. Misschien aardig voor de niet-onderhandelaars onder jullie.

[ Voor 3% gewijzigd door PK op 26-01-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 21-10 21:54
PK schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:18:
De 55E6V is nu € 2.478,37 bij Plattetv. Misschien aardig voor de niet-onderhandelaars onder jullie.
is nog minstens €250 euro te veel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Light21M
Tylen schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:35:
[...]

Wow een 65B6 voor €1999,- Gelijk doen.

* Tylen houd graag van duidelijkheid 😉
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/260905x.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
Dat is echt een hele nette prijs voor een 65B6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
ViNOK16Bit schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Dat is echt een hele nette prijs voor een 65B6!!
werd 5 minuten later geannuleerd door de verkoper omdat prijs foutief was :p ik heb mijn maar besteld aan 3K

[ Voor 5% gewijzigd door Light21M op 26-01-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
Light21M schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:39:
[...]

werd 5 minuten later geannuleerd door de verkoper omdat prijs foutief was :p ik heb mijn maar besteld aan 3K
oh haha! Was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Laatst online: 21-08-2023
Telefonisch contact gehad met FOKA, zij kunnen de 65B6 leveren voor €3200. Ook bericht gehad van de Media Markt Duitsland dat ik mijn 55B6D's mag ophalen voor de "Schnapp des Tages" prijs van €1999. 1 is er voor mijzelf en 1 heb ik nog ter overname voor de actieprijs voor de geïnteresseerden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:10
De MM zou de BCC prijzen moeten volgen *(1/1.21). Daarmee zou je rond de 2050 euro uit moeten komen voor een 55E6V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ToWi1989 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:57:
De MM zou de BCC prijzen moeten volgen *(1/1.21). Daarmee zou je rond de 2050 euro uit moeten komen voor een 55E6V
Mediamarkt verkoopt geen E serie... En besides, ergens anders goedkoper betekend dat je die prijs krijg, niet die prijs min de BTW korting.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 26-01-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:10
http://www.mediamarkt.nl/...39573.html?ga_query=65e6v

Eergisteren stond de 55 er ook nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

BCC heeft de 910v staan voor €1486,45
Helaas alleen Full HD en curved maar de prijs is wel aardig voor een 55" oled

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"