Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Ik heb zelf op 31-12 de 55E6V gehaald en daarbij moest ik de bank van een 508 SW al omklappen. Ik zou goed meten voordat je naar Duitsland rijdt of het past.rohit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:56:
[...]
past de doos in bijvoorbeeld een peugeot 206? In mijn 159 gaat het zowiezo niet passen namelijk maar de 206 kan de banken plat en opening van de kofferbak is groter..
Gekocht bij Smits in Arnhem voor 2.400 euro. Erg prettig geholpen trouwens. Vriendin had nog twijfels over de grootte, mocht de TV retourneren als het echt te groot was.
Gelukkig na een week al goed gewend aan de maat en de TV mag blijven
[ Voor 21% gewijzigd door MichielK71 op 10-01-2017 15:12 . Reden: Toevoeging ]
terugbrengen dan, en hieronder genoemde winkel in België halen? scheelt je 500 euro!!meakerkhofs schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:10:
[...]
Ik heb zelf op 31-12 de 55E6V gehaald en daarbij moest ik de bank van een 508 SW al omklappen. Ik zou goed meten voordat je naar Duitsland rijdt of het past.
Gekocht bij Smits in Arnhem voor 2.400 euro. Erg prettig geholpen trouwens. Vriendin had nog twijfels over de grootte, mocht de TV retourneren als het echt te groot was.
Gelukkig na een week al goed gewend aan de maat en de TV mag blijven
http://www.fvdshop.be/ole...d-premium-tv-p-10010.html
[ Voor 64% gewijzigd door Rohit op 10-01-2017 15:26 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Doos was goed handelbaar, paste prima in auto (zie avatar) met banken neergeklapt.
Afmetingen met doos 1451 x 826 x 228 (bron: website LG)
Bij de uitgifte hielp een MM medewerker mij even mee maar ik had de doos er zelf ook wel ingekregen. Thuis zelf uitgeladen en aan de soort tiewraps kunnen optillen en binnen gezet.
Vanavond uitpakken en neerzetten & testen, jippie!
Luc79Ehv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:30:
Toen ik vanochtend rond 11u in Krefeld was stonden er 4 of 5 stuks direct in de winkel, waarvan ik er eentje gekocht heb. Maar de actie stond nergens in de winkel gecommuniceerd en de verkoper wist er in eerste instantie ook niks van, dus ik vermoed niet dat het storm loopt daar.
Doos was goed handelbaar, paste prima in auto (zie avatar) met banken neergeklapt.
Afmetingen met doos 1451 x 826 x 228 (bron: website LG)
Bij de uitgifte hielp een MM medewerker mij even mee maar ik had de doos er zelf ook wel ingekregen. Thuis zelf uitgeladen en aan de soort tiewraps kunnen optillen en binnen gezet.
Vanavond uitpakken en neerzetten & testen, jippie!
Alleen al een like voor je avatar
Erg tof dat de B6 en andere 2016 OLED TV's zo in prijs gaan zakken de komende tijd. Ik was me aan het orienteren op OLED televisies, en met een 1500,- budget komt het nu wel in de buurt!
Ideaal die actie in Duitsland. Persoonlijk was ik toch van plan om een soundbar erbij aan te schaffen, dus een soortgelijke actie in Nederland zou ik toejuichen
Dank voor jullie moeite en tips
Scheelt 400 euro en je vergelijkt de B6 met de duurdere E6rohit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:25:
besloten om ervoor te gaan!! ga straks proberen er ook 1 te halen uit Duitsland... Vanaf Eindhoven ook.. Mochten er mensen voor mij ergens in de buurt zijn geweest en weet hoe de voorraad daarvan is hoor ik het graag!
[...]
terugbrengen dan, en hieronder genoemde winkel in België halen? scheelt je 500 euro!!
En die in België is scherpgeprijst maar minder interessant nu die bij Mediamarkt Duitsland 1499 euro kost
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 15:46 ]
nu je het zegt haha! maar voor 500 euro goedkoper? weet niet of de E6 500 euro waard is!ago schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:43:
[...]
Scheelt 400 euro en je vergelijkt de B6 met de duurdere E6
En die in België is scherpgeprijst maar minder interessant nu die bij Mediamarkt Duitsland 1499 euro kost
Klopt, je mag de bonnen niet gelijk inzetten voor de tv. Dus alleen interessant als je binnen 6 maanden een uitgave van minimaal 500€ gepland had staanVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:45:
Ehm €1999 gewoon en die waardebon kun je enkel op andere producten toepassen. Maar dat het mooie aanbieding is is het zeker.
401 euro (1999 vs 2400)rohit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:50:
nu je het zegt haha! maar voor 500 euro goedkoper? weet niet of de E6 500 euro waard is!
De E6 heeft een mooie soundbar aan de onderkant. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Volgens mij is 3D redelijk dood op de nieuwe toestellen. Begreep al dat enkele merken het helemaal niet meer zouden uitbrengen in hun nieuwe modellenthehippy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:06:
Mooie prijs. €1500 euro is wel wat ik in gedachte had voor een 4K OLED tv. Dan misschien gelijk een PS4 Pro erbij kopen van de bonnen. Maar ik wil wel 3D en dat heeft de B6D volgens mij niet.
PSN & XBL: Denkoyugo
http://www.mediamarkt.de/...lg-oled55b6d-2103806.html
Bovenaan de pagina kun je bij "Mein Markt" zelf een filiaal kiezen, daarna zie je aan de rechterkant van de pagina "Im Media Markt Krefeld sofort abholbereit" of 'ie nog op voorraad is.
Als het goed is loopt de actie tot en met morgen.
Prijs was eigenlijk 2.399 dus dan is het maar 400 verschil.ago schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Klopt, je mag de bonnen niet gelijk inzetten voor de tv. Dus alleen interessant als je binnen 6 maanden een uitgave van minimaal 500€ gepland had staan
[...]
401 euro (1999 vs 2400)
De E6 heeft een mooie soundbar aan de onderkant. Zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Verder vind ik het geluid van de soundbar prima voor casual gebruik. Heb er ook een 2.1 Philips Fidelio bij maar daar maak ik alleen gebruik van bij films e.d.
Ook dat het OLED op glas is (dus het design) sprak me aan. En ik vond Arnhem al ver vanuit Groningen, laat staan dat ik naar België ga rijden voor een TV. Dan is Duitsland een stuk dichterbij. Maar gekocht is gekocht en ik ga er echt niet mee terug naar Smits.
Nee maar dat hoeft dus niet, de E6 is gewoon duurder dan de B6.meakerkhofs schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:04:
[...]
Prijs was eigenlijk 2.399 dus dan is het maar 400 verschil.
Verder vind ik het geluid van de soundbar prima voor casual gebruik. Heb er ook een 2.1 Philips Fidelio bij maar daar maak ik alleen gebruik van bij films e.d.
Ook dat het OLED op glas is (dus het design) sprak me aan. En ik vond Arnhem al ver vanuit Groningen, laat staan dat ik naar België ga rijden voor een TV. Dan is Duitsland een stuk dichterbij. Maar gekocht is gekocht en ik ga er echt niet mee terug naar Smits.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 17:54 ]
Mijn Duits is niet top, maar ik meen dat dat bij de voorwaarden op de site staat jaVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:50:
Dus je kunt een tv 14 dagen reserveren bij de MM?
D_V schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:57:
De "ietwat vage" Nederlandse webshop heeft de prijzen voor de Sony's inmiddels omhoog gegooit.
https://www.smarthomeonli...earch/result/?q=sony+oled
Tja, was te verwachten. Vraag is wat de waarde is van 2.999 als 1.999 na 'navraag bij Sony' de bevestigde prijs was.
Volgende week 3.999?
Ik wil graag een 55B6V kopen maar hoe zit het dan met de 2017 modellen? Prijs is nog niet geweten dacht ik. Maar zijn deze dan veel beter in specs? Ga ik echt zoveel verschil zien?
En die actie in MM duitsland? Ik krijg dus een bon van 500 euro, kan ik die meteen gebruiken om een PS4 te kopen?
En garantie? Als de tv kapot is moet ik dan helemaal naar Duitsland rijden? Of kan ik terecht bij LG Benelux?
Veel vragen, lees het topic eens door...
[ Voor 5% gewijzigd door S1NN3D op 15-01-2017 16:19 ]
Maar dan krijg je dus de online coupons omdat je online koopt? Ik kan nog steeds nergens heen dus ik ga toch nu maar definitief wachten op de 2017 modellen.De jong2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:58:
[...]
Mijn Duits is niet top, maar ik meen dat dat bij de voorwaarden op de site staat ja
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je krijgt 5 bonnen (creditcard formaat kaartje met een uniek serienummer) van €100, deze zijn apart of tegelijk uit te geven (mogen gecombineerd worden met elkaar en met andere acties etc), tot uiterlijk 30-06-2017. De caissière vertelde mij dat ze zo'n kaartje in principe als een lap contant geld van €100 beschouwen. Met uitzondering dat je er geen wisselgeld op krijgt, je moet de bon dus helemaal opmaken, je kunt wel iets van €60 kopen maar dan krijg je dus niks terug.Cowboy_Henk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:42:En die actie in MM duitsland? Ik krijg dus een bon van 500 euro, kan ik die meteen gebruiken om een PS4 te kopen?
Je kunt er in principe meteen weer mee terug de winkel in gaan en zowat alles mee kopen dus ook een tweede TV of een PS4, noem maar op.
Er zijn wat uitzonderingen je kunt geen cadeaubonnen, gaming cards, prepaid kaarten etc kopen. Maar op "normale" elektronica dus gewoon te gebruiken.
De exacte tekst op de achterkant van het kaartje:
Die Coupon-Card gewährt einen einmaligen Preisnachlass i. H. v. € 100 beim nächsten Einkauf in Ihrem Media Markt in Deutschland bis 30.06.2017 . Etwaiges Restguthaben verfällt. Keine Barauszahlungen möglich. Kombinierbar mit anderen Aktionen / Coupon-Cards Nicht einlöbar für: sämtliche Download-I Content- 1 GarningCards, Gutschein(-karten) -boxen), Prepaidservices / -karten, Bücher, Zusatzgarantien, Lieferservice, Verträge mit Drittanbietern u. Tchibo Cafissimo Produkte.
Zou je dan bij de 2e TV ook weer de bonnen krijgen?Luc79Ehv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:16:
[...]
Je krijgt 5 bonnen (creditcard formaat kaartje met een uniek serienummer) van €100, deze zijn apart of tegelijk uit te geven (mogen gecombineerd worden met elkaar en met andere acties etc), tot uiterlijk 30-06-2017. De caissière vertelde mij dat ze zo'n kaartje in principe als een lap contant geld van €100 beschouwen. Met uitzondering dat je er geen wisselgeld op krijgt, je moet de bon dus helemaal opmaken, je kunt wel iets van €60 kopen maar dan krijg je dus niks terug.
Je kunt er in principe meteen weer mee terug de winkel in gaan en zowat alles mee kopen dus ook een tweede TV of een PS4, noem maar op.
Er zijn wat uitzonderingen je kunt geen cadeaubonnen, gaming cards, prepaid kaarten etc kopen. Maar op "normale" elektronica dus gewoon te gebruiken.
[...]
Zo ja, dan kan je de TV dus wel voor 1500,- halen.
Breng je de eerste TV retour en lever je daarbij de bonnen weer netjes in die je bij de 2e TV hebt ontvangen.
Of zou dit niet lukken?
Fly or Die
Toch overstag gegaan? Krijg je geen spijt van.rohit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:25:
besloten om ervoor te gaan!! ga straks proberen er ook 1 te halen uit Duitsland... Vanaf Eindhoven ook.. Mochten er mensen voor mij ergens in de buurt zijn geweest en weet hoe de voorraad daarvan is hoor ik het graag!
[...]
terugbrengen dan, en hieronder genoemde winkel in België halen? scheelt je 500 euro!!
Is het gelukt? In mijn station nam hij behoorlijk wat ruimte in, maar ik weet uit eigen ervaring dat een 206 ook een ruimtewonder is. Hij is 'slechts' 82cm hoog, dus moet passen.
Inmiddels heb ik de 55b6v aan de muur gehangen. Nog een mooier effect!
wijze woorden
Die winkel is achter mijn hoek en als je hem mailt voor de beste prijs gaat er zeker nog een deel af...ago schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:43:
[...]
Scheelt 400 euro en je vergelijkt de B6 met de duurdere E6
Ik had 'm vanmiddag gemaild voor z'n prijs voor de 65B6V. Ff afwachten.Witte8 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:08:
Die winkel is achter mijn hoek en als je hem mailt voor de beste prijs gaat er zeker nog een deel af...
Ik wil ook een 55B6V!
De andere winkels die ik heb gecontacteerd kunnen idd nog geen prijs geven.Lau_P schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:33:
[...]
Tja, was te verwachten. Vraag is wat de waarde is van 2.999 als 1.999 na 'navraag bij Sony' de bevestigde prijs was.
Volgende week 3.999?
Ben toch heel benieuwd naar de officiële adviesprijs.
Voorlopig kan iedereen terug adem halen
Probeer ok ff hier:ago schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:10:
[...]
Ik had 'm vanmiddag gemaild voor z'n prijs voor de 65B6V. Ff afwachten.
http://www.fransdesmet.be
Bedankt voor de uitleg. Erg verleidelijk; MM Aachen is 1,5uur rijden voor ons. mijn vrouw ziet het ook wel zitten. Dus procedure is: LG oled55B6D kopen, je krijgt 5 bonnen van 100 euro. Je gaat de winkel uit, je doet de tv in de auto. Je gaat terug naar binnen, je koopt de PS4 pro voor 399 euro + een paar spellen en je gebruikt de 5 bonnen? Nice als dit zo is!Luc79Ehv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:16:
[...]
Je krijgt 5 bonnen (creditcard formaat kaartje met een uniek serienummer) van €100, deze zijn apart of tegelijk uit te geven (mogen gecombineerd worden met elkaar en met andere acties etc), tot uiterlijk 30-06-2017. De caissière vertelde mij dat ze zo'n kaartje in principe als een lap contant geld van €100 beschouwen. Met uitzondering dat je er geen wisselgeld op krijgt, je moet de bon dus helemaal opmaken, je kunt wel iets van €60 kopen maar dan krijg je dus niks terug.
[...]
Maar nu mijn vraag nog: hoe zit het met garantie? Stel ik kom thuis en ik merk een dode pixel of zo. Of na een aantal maanden heeft de tv kuren. Moet ik terug naar MM Aachen of kan ik garantie van LG Benelux aanspreke via de lg site ofzo?
1 dode pixel doen ze niks mee. Je moet er minimaal 5 hebben ofzo dacht ik. Heb er zelf ook 1 aan de rand. Maar zodra je 1 meter van de tv af staat zie je hem al niet meer (toch nog ergens goed voor dat 4kCowboy_Henk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]
Maar nu mijn vraag nog: hoe zit het met garantie? Stel ik kom thuis en ik merk een dode pixel of zo.
Kijk even je wordt helemaal overspoeld met oleds vanaf vandaag :
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-tv-video/oled/k0c175
De garantie bij deze tv is simpel, je moet terug naar MM Duitsland. Deze TV kun je niet op de Nederlandse LG site registreren, dat maakt het onmogelijk om in de Benelux garantie te claimen.Cowboy_Henk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Erg verleidelijk; MM Aachen is 1,5uur rijden voor ons. mijn vrouw ziet het ook wel zitten. Dus procedure is: LG oled55B6D kopen, je krijgt 5 bonnen van 100 euro. Je gaat de winkel uit, je doet de tv in de auto. Je gaat terug naar binnen, je koopt de PS4 pro voor 399 euro + een paar spellen en je gebruikt de 5 bonnen? Nice als dit zo is!
Maar nu mijn vraag nog: hoe zit het met garantie? Stel ik kom thuis en ik merk een dode pixel of zo. Of na een aantal maanden heeft de tv kuren. Moet ik terug naar MM Aachen of kan ik garantie van LG Benelux aanspreke via de lg site ofzo?
BlaBlaBla
Laat dan wel je vrouw in de auto anders is de kans groot dat je zonder oled naar huis gaatCowboy_Henk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Erg verleidelijk; MM Aachen is 1,5uur rijden voor ons. mijn vrouw ziet het ook wel zitten. Dus procedure is: LG oled55B6D kopen, je krijgt 5 bonnen van 100 euro. Je gaat de winkel uit, je doet de tv in de auto. Je gaat terug naar binnen, je koopt de PS4 pro voor 399 euro + een paar spellen en je gebruikt de 5 bonnen? Nice als dit zo is!
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Het is gelukt!!! En idd overstag gegaan.. haha!Valandil schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:32:
[...]
Toch overstag gegaan? Krijg je geen spijt van.
Is het gelukt? In mijn station nam hij behoorlijk wat ruimte in, maar ik weet uit eigen ervaring dat een 206 ook een ruimtewonder is. Hij is 'slechts' 82cm hoog, dus moet passen.
Inmiddels heb ik de 55b6v aan de muur gehangen. Nog een mooier effect!
Nu zorgen dat die andere netjes terug betaald gaat worden.. oh en beeld is super!!
Had trouwens MM NL gebeld hij zegt voor de garantie kan je ernaar de NL winkel ermee.. geloof er eiglk niks van...
Paste prima in de 206!!
Zoals hierboven ook al aantal keer is gezegd 5 x 100 euro waardebonnen zijn gewoon pasjes.. En ja tv inladen en terug gaan om bijvoorbeeld een ps4 te kopen! Ik zou zeggen online bestellen en op afhalen zetten voor degene die nog twijfelen..!
[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 10-01-2017 23:44 ]
Mijn paneel is door lg onder garantie vervangen vanwege 1 dode pixelwally21 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:19:
[...]
1 dode pixel doen ze niks mee. Je moet er minimaal 5 hebben ofzo dacht ik. Heb er zelf ook 1 aan de rand. Maar zodra je 1 meter van de tv af staat zie je hem al niet meer (toch nog ergens goed voor dat 4k)
En als je een beetje je best doet krijg je over die aankoop weer een bon van 70 euro.Cowboy_Henk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:06:
[...]
Dus procedure is: LG oled55B6D kopen, je krijgt 5 bonnen van 100 euro. Je gaat de winkel uit, je doet de tv in de auto. Je gaat terug naar binnen, je koopt de PS4 pro voor 399 euro + een paar spellen en je gebruikt de 5 bonnen? Nice als dit zo is!
Let wel op, volgens mediamarkt.de is de PS4 Pro niet voorradig in Aken. (Bij veel filialen niet voor zover ik zie. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen)
Toch nog maar een keer contact opnemen daninvincible30 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 00:49:
[...]
Mijn paneel is door lg onder garantie vervangen vanwege 1 dode pixel
Echter staat hier het pixel beleid van LG
http://www.lg.com/nl/onde...2013-1355236551334-others
Zie alleen geen oled staan
[ Voor 26% gewijzigd door wally21 op 11-01-2017 07:23 ]
In Neuss stond er een hele stapel!D_V schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 03:28:
[...]
En als je een beetje je best doet krijg je over die aankoop weer een bon van 70 euro.
![]()
Let wel op, volgens mediamarkt.de is de PS4 Pro niet voorradig in Aken. (Bij veel filialen niet voor zover ik zie. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen)
Raar dat er dan op de site staat leverbaar in 4 weken? Geeft niet echt duidelijkheid als ik de tv in Aachen wil halen, dan moet de ps4 pro ook aanwezig zijn want die moet met de bonnen betaald worden!
Verwijderd
Gefeliciteerd man! Eindelijk van je Sony af dus...hahah.rohit schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:42:
[...]
Het is gelukt!!! En idd overstag gegaan.. haha!
Nu zorgen dat die andere netjes terug betaald gaat worden.. oh en beeld is super!!
Had trouwens MM NL gebeld hij zegt voor de garantie kan je ernaar de NL winkel ermee.. geloof er eiglk niks van...
Paste prima in de 206!!
Zoals hierboven ook al aantal keer is gezegd 5 x 100 euro waardebonnen zijn gewoon pasjes.. En ja tv inladen en terug gaan om bijvoorbeeld een ps4 te kopen! Ik zou zeggen online bestellen en op afhalen zetten voor degene die nog twijfelen..!
Ik krijg morgen mijn 65B6V binnen! Ik wou hem eigenlijk met de BTW dagen bij MM halen maar mijn Sony moest per se morgen terug en dan zit ik 2 weken zonder TV
(Oh ja, offtopic, wel grappig dat MM nog snel even voor de BTW dagen alle prijzen verhoogt!)
Dus toch maar gewoon voor de snelle swap gekozen.
Ben ergggggg benieuwd naar het beeld......
[ Voor 4% gewijzigd door flexje op 11-01-2017 11:21 ]
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Nou neem je vrouw even mee shoppen in Aken super leuke stadaudiojunk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:41:
[...]
Laat dan wel je vrouw in de auto anders is de kans groot dat je zonder oled naar huis gaat
Waar heb je hem besteld en voor welke prijs? De 65B6V is 3999,00 bij MM, dus de prijs excl BTW zou uitkomen op 3300 ofzo..flexje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:19:
[...]
Ik krijg morgen mijn 65B6V binnen! Ik wou hem eigenlijk met de BTW dagen bij MM halen maar mijn Sony moest per se morgen terug en dan zit ik 2 weken zonder TV
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb hem bij MM gekocht, gewoon in de shop is hij 4299! Op internet 3999.M@cer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Waar heb je hem besteld en voor welke prijs? De 65B6V is 3999,00 bij MM, dus de prijs excl BTW zou uitkomen op 3300 ofzo..
Dus even aangegeven dat ik hem gewoon meeneem voor 3999
Oh dat is wel heel veel, ik heb een offerte van Foka voor 3099,- incl verzending.. moet alleen een weekje wachten..flexje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:25:
[...]
Ik heb hem bij MM gekocht, gewoon in de shop is hij 4299! Op internet 3999.
[ Voor 53% gewijzigd door M@cer op 11-01-2017 11:26 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat is inderdaad wel aan de hoge kant! Ik kan de 65E6V voor minder kopen bij de bekende shops.flexje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:25:
[...]
Ik heb hem bij MM gekocht, gewoon in de shop is hij 4299! Op internet 3999.
Zijn er recent nog mensen die een 65E6V hebben gekocht en voor welke prijs dan? Ben nog aan het twijfelen of ik voor de E of de B zal gaan.
Niemand die contact heeft opgenomen met LG hierover?
Hopelijk zakt de 7 serie ook snel naar 2000 euro ergens rond september ofzo. Maar ja 1500 is natuurlijk absurd goedkoop
Ben ik nou weer belazerd door MM? hahaha!Rido schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:27:
[...]
Dat is inderdaad wel aan de hoge kant! Ik kan de 65E6V voor minder kopen bij de bekende shops.
Zijn er recent nog mensen die een 65E6V hebben gekocht en voor welke prijs dan? Ben nog aan het twijfelen of ik voor de E of de B zal gaan.
Behoorlijk ja, ik zou de koop annuleren en even Smiths of Foka bellen..Dan kan je heel snel heel veel geld besparen... Bij Smiths in Arnhem zou hij op voorraad moeten zijn volgens de website, daar kreeg ik een offerte voor 3.199 + 60 euro verzending..
Ik heb vandaag echt geen tijd om te gaan. Maandag pas denk ik 😑
Ja je kunt gewoon nederlands als taal instellen en dan krijg je ook de nederlandse apps ter beschikking. Werkt allemaal prima! Gewoon in Duitsland kopen scheelt enorm veel geld! Heb mijn 65b6v daar voor 2999 aangeschaft.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:18:
Voor de mensen die de B6 uit Duitsland hebben gehaald, kun je de Nederlandse apps downloaden en zijn alle apps in het Nederlands wanneer je de taal wijzigt?
Waar heb je jij hem uiteindelijk gekocht?This-is-life schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:36:
[...]
Ja je kunt gewoon nederlands als taal instellen en dan krijg je ook de nederlandse apps ter beschikking. Werkt allemaal prima! Gewoon in Duitsland kopen scheelt enorm veel geld! Heb mijn 65b6v daar voor 2999 aangeschaft.
Bij saturn.de echter was dat een dag aanbieding, deze prijs is daarna echter nog een aantal keer meer voorbij gekomen dus ik raad je aan om de site in de gaten te houden.
Bestel hem online? en zet hem op afhalen.. betaal je ook 1999!Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:14:
[...]
Raar dat er dan op de site staat leverbaar in 4 weken? Geeft niet echt duidelijkheid als ik de tv in Aachen wil halen, dan moet de ps4 pro ook aanwezig zijn want die moet met de bonnen betaald worden!
Nederlands alles ook de apps! LG TV Plus heet de app!Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:18:
Voor de mensen die de B6 uit Duitsland hebben gehaald, kun je de Nederlandse apps downloaden en zijn alle apps in het Nederlands wanneer je de taal wijzigt?
Thanks!! Ja die Sony was echt belabberd... Die hebben ze vanochtend netjes opgehaald!flexje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:19:
[...]
Gefeliciteerd man! Eindelijk van je Sony af dus...hahah.
Ik krijg morgen mijn 65B6V binnen! Ik wou hem eigenlijk met de BTW dagen bij MM halen maar mijn Sony moest per se morgen terug en dan zit ik 2 weken zonder TV![]()
(Oh ja, offtopic, wel grappig dat MM nog snel even voor de BTW dagen alle prijzen verhoogt!)
Dus toch maar gewoon voor de snelle swap gekozen.
Ben ergggggg benieuwd naar het beeld......
Beeld is super!!
Ja MM NL is slim
uh en ik lees het nu, heel snel die bestelling van MM annuleren jij!! wat een verschil!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 11-01-2017 12:42 ]
Dus als ik hem vandaag bestel, en de actie loopt vandaag af zou ik hem dan kunnen afhalen maandag voor 1999 euro en met die 500neuro aan bonnen ook al loopt die actie af vandaag ?(denk ik)rohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Bestel hem online? en zet hem op afhalen.. betaal je ook 1999!
Als ik het goed begrepen heb vallen de OLED TV's onder een bepaald soort van premium support. Weet het fijne er niet exact van helaas. Zoek het even op.wally21 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:18:
[...]
Toch nog maar een keer contact opnemen dan
Echter staat hier het pixel beleid van LG
http://www.lg.com/nl/onde...2013-1355236551334-others
Zie alleen geen oled staan
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik heb daar niks over kunnen vinden.Major_ton schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Als ik het goed begrepen heb vallen de OLED TV's onder een bepaald soort van premium support. Weet het fijne er niet exact van helaas. Zoek het even op.
Bij mijn full hd scherm was de pixel ook duidelijk te zien van een paar meter afstand. Geen idee of dat qua service verschil uitmaakt ten opzichte van een 4k scherm?
Zou voor de zekerheid even bellen naar Duitsland! Kan je niet meteen ook betalen? Dan weet je het zeker dat je hem kan ophalen!Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:55:
[...]
Dus als ik hem vandaag bestel, en de actie loopt vandaag af zou ik hem dan kunnen afhalen maandag voor 1999 euro en met die 500neuro aan bonnen ook al loopt die actie af vandaag ?(denk ik)
Ben je vanuit Eindhoven helemaal naar Ajax gereden? Krefeld en Mönchengladbach liggen dichterbijrohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:23:
In Neuss stond er een hele stapel!
Ik belde krefeld in de middag toen hadden ze er 2.. Ik belde later toen hadden ze er 0 volgens diegene... nou is mij duits niet top... Ik belde Mönchengladbach die maakte het helemaal mooi, die zei schnapp des tages is voorbij dus gewoon 2499! Dus toen belde ik Neuss en mevouw was erg aardig en verstond als 1 van de weinige duitsers Engels! Die kon mij wel vertellen dat ze er nog 3 hadden! Dus toen maar voor zekerheid gegaan! Ik ben blij! OLED TV + MCRIB kunnen eten!!ago schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:41:
[...]
Ben je vanuit Eindhoven helemaal naar Ajax gereden? Krefeld en Mönchengladbach liggen dichterbij
Ja ik kreeg gisteren ook een dergelijke offerte van Smits Arnhem: €3149 (gratis ophalen of €60 verzenden). @flexje: wees geen dief van je portemonnee en annuleer je koop of regel op z'n minst de 17% korting van de komende BTW dagen.M@cer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:30:
Behoorlijk ja, ik zou de koop annuleren en even Smiths of Foka bellen..Dan kan je heel snel heel veel geld besparen... Bij Smiths in Arnhem zou hij op voorraad moeten zijn volgens de website, daar kreeg ik een offerte voor 3.199 + 60 euro verzending..
Ik wil eigenlijk ook de 65B6 maar voor dat geld heb je 2 Duitse 55 inchers en geld over. Dat voelt ook niet lekker
Kan ze naast elkaar hangen
Gefeliciteerd met je OLED!
Geen zorgen, je hebt een Europese garantie. Dat betekent dus dat producten die in Europa zijn aangeschaft hieronder vallen. Mocht er dan iets mee zijn dan kan je ons contacteren voor bijvoorbeeld advies, of een reparatie. Er is 1 maar. Mocht het toestel onverhoopt ooit niet meer gerepareerd kunnen worden dan wordt er uiteindelijk wel verwezen naar de winkel waar het product gekocht is.
rohit in "OLED televisies"
[ Voor 172% gewijzigd door Rohit op 11-01-2017 14:26 ]
Zijn er vaak vaste dagen/weken dat deze TV's flink (tijdelijk) afgeprijsd worden? Ik zie dat hij nu overal 2799 is. Een vriend van mij heeft de C6 voor 2599 weten te krijgen eind vorig jaar, maar dat was dus tijdelijk. Ik heb zelf een LG OLED EC930v en die zou ik dan verkopen (of inruilen) wanneer ik voor de C6 (of B6) ga.
Ik heb in de chat op PlatteTV gevraagd hoeveel ik nog zou moeten bijbetalen voor een C6 als ik mijn EC930 zou inruilen. Het kwam erop neer dat ik nog zo'n 1699 bij moest betalen dan. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Graag voor het eind van het jaar zou ik een C6 of B6 willen hebben.
Heb je het over de LG OLED55C6V?devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:34:
Hey mensen,
Zijn er vaak vaste dagen/weken dat deze TV's flink (tijdelijk) afgeprijsd worden? Ik zie dat hij nu overal 2799 is. Een vriend van mij heeft de C6 voor 2599 weten te krijgen eind vorig jaar, maar dat was dus tijdelijk. Ik heb zelf een LG OLED EC930v en die zou ik dan verkopen (of inruilen) wanneer ik voor de C6 (of B6) ga.
Ik heb in de chat op PlatteTV gevraagd hoeveel ik nog zou moeten bijbetalen voor een C6 als ik mijn EC930 zou inruilen. Het kwam erop neer dat ik nog zo'n 1699 bij moest betalen dan. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Graag voor het eind van het jaar zou ik een C6 of B6 willen hebben.
Dat zijn adviesprijzen. Als je een paar prijsvechters belt, kan daar honderden euro's af. Z'n rechte broertje (de B6, heeft geen 3D als je dat per se wil hebben) is nu €1499 bij Mediamarkt Duitsland (je betaalt €1999 en krijgt €500 aan tegoedbonnen die je aan iets anders moet besteden).
Verdomd nice deal maar dat geld heb ik nog niet. 3D boeit mij niets want helaas kan ik het totaal niet zien. Geen 3D en dat het niet curved is zijn de enige echte verschillen met de C6V he? En dan de C6V al wel de HDR patch heeft en de B6 nog niet.ago schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:47:
[...]
Heb je het over de LG OLED55C6V?
Dat zijn adviesprijzen. Als je een paar prijsvechters belt, kan daar honderden euro's af. Z'n rechte broertje (de B6, heeft geen 3D als je dat per se wil hebben) is nu €1499 bij Mediamarkt Duitsland (je betaalt €1999 en krijgt €500 aan tegoedbonnen die je aan iets anders moet besteden).
De kans begint steeds groter te worden dat ik dan uiteindelijk voor de B6 ga. Ik vind de lichte curve mooi van mijn huidige 930v maar niet zo'n groot prijsverschil waard. Ik doe er denk ik ook verstandig aan om mijn huidige OLED particulier te verkopen en niet inruilen bij Plattetv.
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 11-01-2017 15:39 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als het toch pas voor het einde van dit jaar hoeft, kan je toch beter even wachten tot LG hun 7 serie uitbrengt? Je kan altijd nog voor een B6 of C6 gaan uiteindelijk want die prijzen zullen verwacht ik sowieso dalen dan.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:34:
Graag voor het eind van het jaar zou ik een C6 of B6 willen hebben.
Klopt idd.. Ik mocht van me vriendin een Smartwatch uitzoeken haha! Weet nog niet of ik dat doe..Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:02:
Als je die 500 euro ergens aan kan besteden is het een goede deal. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik ervoor moet kopen dus dan is de prijs alsnog 1999. Ach ja hopelijk komen er nog mooie deals de komende maanden.
Moet jij niet wachten op de S8 na het Note 7 debacle?rohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:03:
[...]
Klopt idd.. Ik mocht van me vriendin een Smartwatch uitzoeken haha! Weet nog niet of ik dat doe..
HAHA juist... Dat zou ook nog eens kunnen! Maar wil de Note 8!Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:04:
[...]
Moet jij niet wachten op de S8 na het Note 7 debacle?
De vraag is dan alleen of je internetbonnen of winkelbonnen krijgt.Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:55:
[...]
Dus als ik hem vandaag bestel, en de actie loopt vandaag af zou ik hem dan kunnen afhalen maandag voor 1999 euro en met die 500neuro aan bonnen ook al loopt die actie af vandaag ?(denk ik)
Ik neem aan winkel, aangezien je hem ook afhaalt.. maar ik weet het niet! Op zich geen probleem toch.. Koop je je spul via de online winkel en dan haal je het af in de winkel daar.. Je moet er in beide gevallen toch naar toe!D_V schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:05:
[...]
De vraag is dan alleen of je internetbonnen of winkelbonnen krijgt.
Mocht je internetbonnen krijgen dan ontvang je die pas vanaf 8 februari. Dan zou je voor die aankopen nog eens extra naar Duitsland moeten rijden, i.p.v. dat je nu meteen iets uitzoekt voor dat geld.rohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:11:
[...]
Ik neem aan winkel, aangezien je hem ook afhaalt.. maar ik weet het niet! Op zich geen probleem toch.. Koop je je spul via de online winkel en dan haal je het af in de winkel daar.. Je moet er in beide gevallen toch naar toe!
Als ik me niet vergis staat het antwoord al in dit reuze handige topicD_V schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:05:
[...]
De vraag is dan alleen of je internetbonnen of winkelbonnen krijgt.
Kan ik bevestigen want ik heb een mailtje gestuurd met dezelfde vraag gisteren. Vandaag hebben ze me zelfs willen bellen (maar ik kon niet opnemen toen) en heb dit als antwoord gekregen:rohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:25:
Kreeg dit net van de LG Facebook op de vraag hoe het met de garantie zat met een TV gekocht in Duitsland:
Gefeliciteerd met je OLED!
Geen zorgen, je hebt een Europese garantie. Dat betekent dus dat producten die in Europa zijn aangeschaft hieronder vallen. Mocht er dan iets mee zijn dan kan je ons contacteren voor bijvoorbeeld advies, of een reparatie. Er is 1 maar. Mocht het toestel onverhoopt ooit niet meer gerepareerd kunnen worden dan wordt er uiteindelijk wel verwezen naar de winkel waar het product gekocht is.
rohit in "OLED televisies"
Geachte heer Merchiers,
Dank voor uw e-mail.
Wat leuk dat u geinteresseerd bent in onze LG OLED televisies.Wij hebben geprobeerd u te bellen maar kregen u helaas niet te pakken.
In principe moet het geen probleem zijn u heeft namelijk een Europese garantie. Het enige wat kan gebeuren is dat mocht er een onderdeel in deze TV zijn gemonteerd die wij hier niet hebben wij dat onderdeel moeten bestellen en de reparatie iets langer kan duren dan normaal. Dit gebeurd echter bijna nooit. Mocht u ooit de TV ter reparatie aanbieden ( binnen garantie) en mochten wij aangeven deze niet te kunnen reparaeren dan moet er contact worden opgenomen met LG Duitsland voor afhandeling.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen wij dat graag!
Ik moet een Duits adres invullen 😕rohit schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:38:
[...]
Zou voor de zekerheid even bellen naar Duitsland! Kan je niet meteen ook betalen? Dan weet je het zeker dat je hem kan ophalen!
Natuurlijk heb je garantie, de vraag is of LG NL bij jou thuis langskomt om jouw Duitse LG tv te repareren. Volgens Google deden ze dat in 2013 iig niet. Je kunt een B6D ook niet op www.lg.com/nl registeren, dus LG NL kan jouw reparatie request denk ik ook niet in behandeling nemen.Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:09:
[...]
Kan ik bevestigen want ik heb een mailtje gestuurd met dezelfde vraag gisteren. Vandaag hebben ze me zelfs willen bellen (maar ik kon niet opnemen toen) en heb dit als antwoord gekregen:
Geachte heer Merchiers,
Dank voor uw e-mail.
Wat leuk dat u geinteresseerd bent in onze LG OLED televisies.Wij hebben geprobeerd u te bellen maar kregen u helaas niet te pakken.
In principe moet het geen probleem zijn u heeft namelijk een Europese garantie. Het enige wat kan gebeuren is dat mocht er een onderdeel in deze TV zijn gemonteerd die wij hier niet hebben wij dat onderdeel moeten bestellen en de reparatie iets langer kan duren dan normaal. Dit gebeurd echter bijna nooit. Mocht u ooit de TV ter reparatie aanbieden ( binnen garantie) en mochten wij aangeven deze niet te kunnen reparaeren dan moet er contact worden opgenomen met LG Duitsland voor afhandeling.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen wij dat graag!
BlaBlaBla
Verzin gewoon wat. Je haalt de tv toch op met je id-bewijs als legitimatie (als ze daar al naar vragen).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mijn vorige plasma van LG had ik in 2006 in Duitsland gekocht bij de "Mediaran" (inmiddels failliet). Hier moest vanwege "dansende rode pixels" een nieuw boardje in. De garantieperiode was ook nog eens net een week of 2 verlopen. LG stuurde gewoon netjes een reparatiedienst. Het was geen enkel probleem dat de tv uit Duitsland kwam en men was ook coulant wat betreft het verlopen van de garantieperiode.Strider schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:50:
[...]
Natuurlijk heb je garantie, de vraag is of LG NL bij jou thuis langskomt om jouw Duitse LG tv te repareren. Volgens Google deden ze dat in 2013 iig niet. Je kunt een B6D ook niet op www.lg.com/nl registeren, dus LG NL kan jouw reparatie request denk ik ook niet in behandeling nemen.
Maar wellicht zijn ze inmiddels strenger.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2017 18:14 ]
Hopelijk komen die aanbiedingsdagen een beetje in de buurt van de MM aanbieding van onze Oosterburen.
Misschien moet je dan eens beter lezen. 21%btw eraf houdt in dat je een korting van grofweg 17% krijgt.Thermometer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:16:
Hoeveel korting zou je kunnen verwachten met de BTW dagen van Media Markt in NL? Ik lees op sommige websites 21% en sommigen zeggen 17%. Enig idee wat gebruikelijk is op TV's van €2000+?
Hopelijk komen die aanbiedingsdagen een beetje in de buurt van de MM aanbieding van onze Oosterburen.
Die 55b6 komt op 2699/1,21=2230 eurThermometer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:16:
Hoeveel korting zou je kunnen verwachten met de BTW dagen van Media Markt in NL? Ik lees op sommige websites 21% en sommigen zeggen 17%. Enig idee wat gebruikelijk is op TV's van €2000+?
Ja klopt, dat las ik ook op de Media Markt site zelf. Alleen aangezien er veel uitzonderingen zijn op die regeling, dacht ik dat misschien bepaalde producten andere kortingen kregen. Waarschijnlijk dus OF geen korting, OF zonder de BTW?ToFast schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:18:
[...]
Misschien moet je dan eens beter lezen. 21%btw eraf houdt in dat je een korting van grofweg 17% krijgt.
Wellicht dat tegen die tijd de adviesprijs ervan gezakt is. Zo niet, was de Duitse aanbieding wel èrg sterk.
De stunt €1999 + 500€ aan bonnen is een megastunt. Wat mij betreft...
Hoe lang loopt die actie van 500 euro in bonnen dan nog? Ik wil vandaag bestellen maar ik kan maandag pas afhalen.
Ik hoop dan wel dat ik nog 500 euro in bonnen krijg maandag.
Beter zou zijn dat ik het kan halen als de ps4 pro in voorraad is dan kan ik ineens de bonnen gebruiken. Dus een uiterste datum wanneer je de bonnen nog zou krijgen zou handig zijn.
Dan bestel ik nu, kijk ik wanneer de ps4 pro op voorraad is en kan ik dan voor alle 2 rijden.
De bonnen aktie is gekdig tot de 16e van januari als ik het goed gelezen heb. De tv aktie daarintegen tot vandaag. Dus online bestellen is is voor mij de enigste optie nog.
Er is een grens voor wat ik wil uitgeven voor een TV en iets zegt me dat de 7 serie echt insane is. Ik vind de C6 al behoorlijk wat voor mijn doen.Silverdax schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:42:
[...]
Als het toch pas voor het einde van dit jaar hoeft, kan je toch beter even wachten tot LG hun 7 serie uitbrengt? Je kan altijd nog voor een B6 of C6 gaan uiteindelijk want die prijzen zullen verwacht ik sowieso dalen dan.
Maar ik zal het goed in de gaten houden, ook flink sparen, de EC930 verkopen en kijken wat ik nog moet bijleggen dan.
[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 11-01-2017 19:12 ]
Een dyson voor de vrouwPhusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:02:
Als je die 500 euro ergens aan kan besteden is het een goede deal. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik ervoor moet kopen dus dan is de prijs alsnog 1999. Ach ja hopelijk komen er nog mooie deals de komende maanden.
Koffiemachine
Geld uitgeven om het geld uitgeven is geen probleem, alhoewel dan nog. Heb niks nodig dus dan is het nog geen echte korting.
Ja over een paar maanden de Nintendo Switch. Ach ja too bad ik kon toch niet gaan afgelopen dagen.
Ja kan toch nu bestellen en over een paar dagen ophalen? Of blijf je de rest van 2017 ziek? (niet gemeen bedoeld)Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:54:
[...]
Geld uitgeven om het geld uitgeven is geen probleem, alhoewel dan nog. Heb niks nodig dus dan is het nog geen echte korting.
Ja over een paar maanden de Nintendo Switch. Ach ja too bad ik kon toch niet gaan afgelopen dagen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"