Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 20:35
Yessss! 55b6d besteld! Ik ga van een 1080p 37 inch lg sl8000 van 2009 naar een oled tv van 55 inch! Wat een mega verschil gaat dat geven! 😳😁

Nu hopen dat het effectief verwerkt gaat worden zodat ik het maandag kan ophalen (grote kans toch want het is nu op voorraad in Aken) anders mis ik de 500 Euro coupon.
En hopelijk gaat de ps4 pro er dan ook zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:23:
Yessss! 55b6d besteld! Ik ga van een 1080p 37 inch lg sl8000 van 2009 naar een oled tv van 55 inch! Wat een mega verschil gaat dat geven! 😳😁

Nu hopen dat het effectief verwerkt gaat worden zodat ik het maandag kan ophalen (grote kans toch want het is nu op voorraad in Aken) anders mis ik de 500 Euro coupon.
Heb je een duits adres moeten opgeven? Hoop wel voor je dat je de bonnen krijgt anders heeft het weinig zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:52
Major_ton schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:57:
[...]

Ja kan toch nu bestellen en over een paar dagen ophalen? Of blijf je de rest van 2017 ziek? (niet gemeen bedoeld)
Is niet zeker of je dan de online bonnen krijgt, online heb ik helemaal niks aan, plus het kan officieel niet. De Mediamarkt zelf als afleveradres opgeven lijkt mij toch niet juist en kans dat ze dan gewoon niet leveren. 1999 even vooruitbetalen op een afleveradres wat niet de bedoeling is gaat me ook wat ver.

Ik ben bij dit soort aankopen toch iemand die liever boter bij de vis heeft. Een auto betaal ik ook niet van tevoren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:41:
[...]

Is niet zeker of je dan de online bonnen krijgt, online heb ik helemaal niks aan, plus het kan officieel niet. De Mediamarkt zelf als afleveradres opgeven lijkt mij toch niet juist en kans dat ze dan gewoon niet leveren. 1999 even vooruitbetalen op een afleveradres wat niet de bedoeling is gaat me ook wat ver.

Ik ben bij dit soort aankopen toch iemand die liever boter bij de vis heeft. Een auto betaal ik ook niet van tevoren.
Je hoeft niet van tevoren te betalen, en leveren bij de desbetreffende mediamarkt zullen ze gewoon doen ook al gebruik je een vals thuisadres, dit is bij iedereen die dit met de eg910v aanbieding heeft gedaan ook gewoon goed gegaan. En het zal in de komende dagen wel duidelijk worden van anderen op dit forum of je de bonnen er wel of niet bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Fuk man, wat een mooie aanbieding, ik twijfel. Ik wil eigenlijk een 65 inch maar die is 2x zo duur!! Een meerprijs van 800 vind ik nog wel te billijken, maar voor 10 inch meer 1500€ extra lappen... Wat jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die LG maar ik wil de processor en betere brightness van de Sony.
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/586/32200501786_a8e6512505_z.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/527/31397463974_ca0ecc529b_z.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:59:
Leuk die LG maar ik wil de processor en betere brightness van de Sony.
[afbeelding]
Ik ook maar ik vrees dat deze nog weer duurder wordt dan de LG tv's.

Daarnaast wil ik eigenlijk 75"+ en dat is met OLED helemaal onbetaalbaar :'(
Dus ik ga toch die XE940 maar eens in de gaten houden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
Astennu schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:03:
[...]

Ik ook maar ik vrees dat deze nog weer duurder wordt dan de LG tv's.

Daarnaast wil ik eigenlijk 75"+ en dat is met OLED helemaal onbetaalbaar :'(
Dus ik ga toch die XE940 maar eens in de gaten houden.
Heb het zelfde. Heb nu nog een plasma van drie jaar oud, 65inch.
Als ik upgrade wil ik groter, 75inch dus. Bij OLED wordt dit 77 inch maar die prijzen, tering!
Wat bizar duur. Heb gelukkig nog 9 maanden de tijd maar 77inch is helaas onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een bod ontvangen van 1900 euro op de LG 55b6v bij Frans de smet in België. Uiteindelijk zojuist toch maar gereserveerd bij mediamarkt in aken. Hopelijk krijg ik de bonnen zodra ik de tv dit weekend ga ophalen en betalen. Soundbar erbij of blueray speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 23:04
Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:23:

Ah! zou ook wel willen bestellen en ophalen... Tv is uitverkocht in Krefield. (had gebeld vanavond). Ga vrijdag op wintersport (past er echt niet bij :| ). Online bestellen en over een week ophalen is enige optie. Krijg ik dan de bonnen ?

ps. is het mogelijk online voorraad te bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartpl1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-10 08:58
BlowFish schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:53:
[...]
Ja, kan je online zien. In Mönchengladbach en Essen hebben ze wel nog voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ouders hebben een tv van bij frans Desmet dus Belgen hoeven niet naar Nederland. 1900 Euro voor de 55b6v is een mooie prijs en winkel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:00
BlowFish schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:53:
[...]

Ah! zou ook wel willen bestellen en ophalen... Tv is uitverkocht in Krefield. (had gebeld vanavond). Ga vrijdag op wintersport (past er echt niet bij :| ). Online bestellen en over een week ophalen is enige optie. Krijg ik dan de bonnen ?

Mijn Duits is niet heel goed maar op MyDealz krijg ik de indruk dat als je online besteld en 'm afhaalt je de bonnen gewoon via de email, en dus pas ergens in februari krijgt. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Fuwor schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:35:
[...]

Mijn Duits is niet heel goed maar op MyDealz krijg ik de indruk dat als je online besteld en 'm afhaalt je de bonnen gewoon via de email, en dus pas ergens in februari krijgt. Iemand die dit kan bevestigen?
Volgens mij is het zo: online bestellen en verzenden naar huis, dan krijg je de bonnen via email na 8 februari. Ze gaan geen kaartjes meegeven met het pakket men dunkt.

Als je in de winkel koopt of afhaalt dan krijg je daar fysieke bonnen op kaartjes. 5 van 100 euro per stuk die je op je volgende aankoop kan gebruiken.

Alhoewel ik hoop toch dat als je online bestelt, betaalt en dan afhaalt ook de fysieke bonnen krijgt in de winkel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ago schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:52:
Fuk man, wat een mooie aanbieding, ik twijfel. Ik wil eigenlijk een 65 inch maar die is 2x zo duur!! Een meerprijs van 800 vind ik nog wel te billijken, maar voor 10 inch meer 1500€ extra lappen... Wat jullie?
Zo zit ik ook hoor, eigenlijk is 1500 me budget maar ik heb op moment ook al een 51 inch dus ik denk dat ik de 55 inch te kleine vooruitgang vindt..
En daarom wacht ik nog wel eventjes, een 65 inch voor 1500 euro gaat er niet in zitten ben ik bang dus vandaar nog even wat extra door sparen en hopen dat er een mooie aanbieding komt van de 65 inch.

Ik denk echter dat de prijzen straks hard gaan dalen aangezien de productie verhoogt wordt en de productiekosten lager gaan worden, wat weer goedkopere prijzen gaat opleveren, althans dat denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10 11:47
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:19:
[...]
Ik denk echter dat de prijzen straks hard gaan dalen aangezien de productie verhoogt wordt en de productiekosten lager gaan worden, wat weer goedkopere prijzen gaat opleveren, althans dat denk ik :P
Ik denk dat dit nog tegen gaat vallen. LG levert immers alle OLED panelen waardoor ze hier monopolie op hebben en de prijs zelf bepalen van elk afgenomen display. Elke afnemer zal vervolgens een aantal eigen tweaks toepassen en er een competitief prijskaartje aan hangen om de nodige marge te pakken per TV. Doordat de panelen slechts bij 1 partij afgenomen kunnen worden zullen deze niet goedkoop zijn met als resultaat; een dure TV.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Prijs op mediamarkt.de voor de 55B6 is nog steeds € 1999,- met daarbij € 500,- aan bonnen.

Vreemd want de aanbieding stond tot 11-01-17.

[ Voor 21% gewijzigd door whiteclear op 12-01-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-10 11:19

Yuco

Womanizer!

Als ziet dat de 55B6 sinds mei dit jaar op de markt is voor € 4000 en iets meet dan een half jaar later hij effectief € 1500 bij de MM in Duitsland is dan ben ik benieuwd of we deze prijsontwikkeling de komende jaren vaker gaan zien. Volgend jaar rond dezelfde periode de B7 voor een vergelijkbare prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Er moet iets gaande zijn. Anders verlaagt de prijs niet zo extreem en snel. Niet dat er iets mis is met de TV. Maar er MOET een reden zijn. Misschien dat de B7 toch echt veel beter moet zijn. Alhoewel de specs zeggen dat het beeld gelijk is. Alleen Web OS 3.5 i.p.v. 3.0 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:30:
Er moet iets gaande zijn. Anders verlaagt de prijs niet zo extreem en snel. Niet dat er iets mis is met de TV. Maar er MOET een reden zijn. Misschien dat de B7 toch echt veel beter moet zijn. Alhoewel de specs zeggen dat het beeld gelijk is. Alleen Web OS 3.5 i.p.v. 3.0 ?
Het beeld van de B7 is niet gelijk aan de B6. Er zitten natuurlijk verbeteringen in, zie ook de beperkte informatie die uit CES 2017 is gekomen. Echte reviews zijn er helaas nog niet. Wat "nieuw" is, is dat het paneel binnen de 7 series (als het goed is) uniform van kwaliteit is tussen de verschillende modellen. Dit is niet het geval binnen de 6 lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Het beeld van de B7 is niet gelijk aan de B6. Er zitten natuurlijk verbeteringen in, zie ook de beperkte informatie die uit CES 2017 is gekomen. Echte reviews zijn er helaas nog niet. Wat "nieuw" is, is dat het paneel binnen de 7 series (als het goed is) uniform van kwaliteit is tussen de verschillende modellen. Dit is niet het geval binnen de 6 lijn.
En er is nu sprake van een hogere brightness. Ook hebben ze de ABL bij normale sdr content uitgeschakeld. Nu nog een manier vinden omdat ook voor HDR toe te passen en de peak brightness bij een 100% scherm moet ook veel hoger. Dan heeft LCD niks meer te zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:02

Thermometer

Whoop Whoop!

whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:30:
Mijn vermoeden is dat LG alleenheerser geweest op het gebied van betaalbare OLED televisies vorig jaar. Dit jaar komt er veel concurrentie bij, waarbij fabrikanten LG's panel pakken in hun OLED televisies (zie Sony bijvoorbeeld).

Dat betekent dat LG de marges die ze erop hadden vorig jaar (waarschijnlijk grote marges omdat ze de enige waren) moet inkorten om te kunnen blijven concurreren op dit gebied. Zo ver ik kan zien van de eerste reacties op CES over de B7 line, is vooral de helderheid verbeterd, maar zou de B6 lijn ook de software verbeteringen krijgen middels een software update. Interviews zeggen dat de B6 lijn ook de HLG variant van HDR krijgt, alsook WebOS 3.5. Het is dacht ik nog onduidelijk of de B7 lijn Technicolor HDR ondersteuning krijgt? Ik zag het in een video wel erbij hangen, maar kan er verder niks over terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
Thermometer schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:38:
[...]

Mijn vermoeden is dat LG alleenheerser geweest op het gebied van betaalbare OLED televisies vorig jaar. Dit jaar komt er veel concurrentie bij, waarbij fabrikanten LG's panel pakken in hun OLED televisies (zie Sony bijvoorbeeld).

Dat betekent dat LG de marges die ze erop hadden vorig jaar (waarschijnlijk grote marges omdat ze de enige waren) moet inkorten om te kunnen blijven concurreren op dit gebied. Zo ver ik kan zien van de eerste reacties op CES over de B7 line, is vooral de helderheid verbeterd, maar zou de B6 lijn ook de software verbeteringen krijgen middels een software update. Interviews zeggen dat de B6 lijn ook de HLG variant van HDR krijgt, alsook WebOS 3.5. Het is dacht ik nog onduidelijk of de B7 lijn Technicolor HDR ondersteuning krijgt? Ik zag het in een video wel erbij hangen, maar kan er verder niks over terugvinden.
Ik vind het beangstigend bij LG hoor. De laatste jaren zijn wij als LG bezitter vaker een oor aangenaaid met software updates. Van 3.0 naar 3.5 misschien wel. Maar OS 1.0 ging niet naar 2.0 en 2.0 ook niet naar 3.0.

Mijn informatie schijnt toch vals te zijn als ik dit artikel lees?
nieuws: LG maakt webOS 3.0 beschikbaar voor webOS 2.0-tv's

[ Voor 9% gewijzigd door whiteclear op 12-01-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen LG display is wat anders dan LG. Ze willen gewoon veel meer geld verdienen. En dat doe je door meer klanten de beschikking te geven over je producten. Met een hogere productie tegen een lagere inkoopprijs verdien je alsnog meer dan enkel en alleen de panelen aan LG te verkopen en het voor een veel te hoge prijs op de markt te positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-10 20:00
whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:41:
[...]

Ik vind het beangstigend bij LG hoor. De laatste jaren zijn wij als LG bezitter vaker een oor aangenaaid met software updates. Van 3.0 naar 3.5 misschien wel. Maar OS 1.0 ging niet naar 2.0 en 2.0 ook niet naar 3.0.
uhm, weet niet in hoeverre dit is nagekomen maar: nieuws: LG maakt webOS 3.0 beschikbaar voor webOS 2.0-tv's

staat ook dat van 1.0 ze wel naar 2.0 zijn gegaan en van 2.0 naar 3.0..

ohh je had het zelf ook al gevonde haha!

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 12-01-2017 08:46 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
rohit schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:46:
[...]

uhm, weet niet in hoeverre dit is nagekomen maar: nieuws: LG maakt webOS 3.0 beschikbaar voor webOS 2.0-tv's

Ja ik las het. Had mijn post al aangepast. Een collega van mij heeft een web OS 2.0 tv (2015 model geloof ik) die gaat kijken of hij 3.0 actief heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:15:
Prijs op mediamarkt.de voor de 55B6 is nog steeds € 1999,- met daarbij € 500,- aan bonnen.

Vreemd want de aanbieding stond tot 11-01-17.
Ja de aanbieding is nog actief maar wel levering over 11 dagen! Voorraad is uitgeput momenteel. Ik heb gisteren online nog eentje gekocht op de site om 19uur dan was het nog levering 3-4 dagen, om 22 uur was het op levering 11-12 werkdagen.

En 500 euro coupon dat je krijgt is maar tot maandag 16/1, daarna krijg je niets meer. Dus zowiezo lukt dat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:04:
[...]

Ja de aanbieding is nog actief maar wel levering over 11 dagen! Voorraad is uitgeput momenteel. Ik heb gisteren online nog eentje gekocht op de site om 19uur dan was het nog levering 3-4 dagen, om 22 uur was het op levering 11-12 werkdagen.

En 500 euro coupon dat je krijgt is maar tot maandag 16/1, daarna krijg je niets meer. Dus zowiezo lukt dat niet meer
Hoezo krijg je deze niet meer? Er zijn nog enkele mediamarkts met voorraad in de buurt van de grens. Je kan kiezen deze af te halen bij het bestellen. Of je rijd "even" langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:10:
[...]

Hoezo krijg je deze niet meer? Er zijn nog enkele mediamarkts met voorraad in de buurt van de grens. Je kan kiezen deze af te halen bij het bestellen. Of je rijd "even" langs
Ja ok je moet wel steeds voorrraad checken op de site, in veel fillialen is de voorraad op, er zijn er inderdaad nog enkele. En dan krijg je de coupons meteen als je het gaat halen. Zowiezo is de coupon actie tot en met maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:22:
[...]

Ja ok je moet wel steeds voorrraad checken op de site, in veel fillialen is de voorraad op, er zijn er inderdaad nog enkele. En dan krijg je de coupons meteen als je het gaat halen. Zowiezo is de coupon actie tot en met maandag
Ja het zal wel hard gaan het is een mooie actie. Ik hoop dat NL gaat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-10 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:43:
Mensen LG display is wat anders dan LG. Ze willen gewoon veel meer geld verdienen. En dat doe je door meer klanten de beschikking te geven over je producten. Met een hogere productie tegen een lagere inkoopprijs verdien je alsnog meer dan enkel en alleen de panelen aan LG te verkopen en het voor een veel te hoge prijs op de markt te positioneren.
Ik was mij die bedenking ook aan het maken. LG is net als Samsung een conglomeraat. Die individuele bedrijven zijn veel eerder bezig met hun eigen sales targets dan wat een ander in die groep doet.

Maar kan een price drop ook geen reden zijn dat er nieuwe modellen aankomen en men "oude" stock wil ruimen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ago

ago

whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:41:
Vast niet. Tis huilen met de pet op hier. De 55B6V staat voor €2699 te koop bij de Mediamarkt in NL. Met de BTW-dagen zeggen ze: Kom snel jongens, hij is nu €2231: matsprijsje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:32
rohit schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:46:
[...]

De update van 2.0 naar 3.0 is nooit doorgevoerd en gaat ook niet komen, is in diverse fora te vinden. Dit is voor mij een reden geweest om geen 2015 OLED te kopen (met Webos 2.0).
Tevens de update van 3.0 naar 3.5 gaat ook niet komen voor 2016 modellen, is op een Duitst forum al bevestigd.

[ Voor 5% gewijzigd door gielie op 12-01-2017 10:04 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
jimz93 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:39:
[...]

Ik denk dat dit nog tegen gaat vallen. LG levert immers alle OLED panelen waardoor ze hier monopolie op hebben en de prijs zelf bepalen van elk afgenomen display. Elke afnemer zal vervolgens een aantal eigen tweaks toepassen en er een competitief prijskaartje aan hangen om de nodige marge te pakken per TV. Doordat de panelen slechts bij 1 partij afgenomen kunnen worden zullen deze niet goedkoop zijn met als resultaat; een dure TV.
LG is monopolist wat betreft oled schermen, maar ze concurreren wel nog altijd met lcd schermen. Dus lijkt mij dat LG het liefste ziet dat iedereen een oled koopt, aangezien die van hun komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

gielie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Tevens de update van 3.0 naar 3.5 gaat ook niet komen voor 2016 modellen, is op een Duitst forum al bevestigd.
Dat zou erg zuur zijn, heb je een bron? Ze krijgen in ieder geval wel de nieuwe HDR versies: YouTube: LG Wallpaper OLED TV with Dolby Vision and Atmos at CES

Maargoed, eigenlijk zijn dit geen discussies die we hier moeten voeren, maar in OLED televisies

Ik zie dat de actie over is op de Duitse Media Markt site. De prijs is weer terug naar 2499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Thermometer schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:38:
Mijn vermoeden is dat LG alleenheerser geweest op het gebied van betaalbare OLED televisies vorig jaar. Dit jaar komt er veel concurrentie bij, waarbij fabrikanten LG's panel pakken in hun OLED televisies (zie Sony bijvoorbeeld). Dat betekent dat LG de marges die ze erop hadden vorig jaar (waarschijnlijk grote marges omdat ze de enige waren) moet inkorten om te kunnen blijven concurreren op dit gebied.
De concurrentie creëren ze zelf, ze hoeven toch geen oled's te verkopen aan andere merken? Kennelijk levert dit meer op dan als enige oled's te maken. De prijzen van oled's kunnen omlaag omdat:
1. oled populairder wordt dus schaalvoordeel;
2. LG hun processen optimaliseert en goedkoper kan produceren;
3. je niet jarenlang early adopter prijzen kunt hanteren. Veel mensen kijken naar prijskwaliteit en als de quantum dot (en straks QLED) prijzen zakken kun je niet achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Haha Duitsland actie is voorbij en meteen is het hier stil haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Bij de mediamarkt in hoorn hebben ze de prijzen vd LG oleds verhoogd zag ik vandaag.
55b6 is nu bijvoorbeeld 2699. Was 2599.

Btw dagen komen er aan natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:37:
[...]

En er is nu sprake van een hogere brightness. Ook hebben ze de ABL bij normale sdr content uitgeschakeld. Nu nog een manier vinden omdat ook voor HDR toe te passen en de peak brightness bij een 100% scherm moet ook veel hoger. Dan heeft LCD niks meer te zeggen.
Was dat maar waar. Ik vind het imageretentie (burn-in) verhaal ook nog wel wat eng, bij gebruik als PC-scherm. Maar ik geloof dat het wel steeds beter wordt met de nieuwere modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
Voor degenen die nog een (online)order bij Media Markt hebben openstaan om de 55B6D op te halen, zonet bevestiging gekregen dat je €500,- aan coupons direct in de winkel krijgt als je 'm gaat ophalen;
Guten Abend,

Sie bekommen die Gutscheine direkt hier,
wenn es eine Marktabholung war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik dit weekend niet kan genieten van de actie vd mediamarkt in Duitsland.
Hopelijk evolueren we sowieso naar een prijs rond de 1500 euro dan koop ik hem direct.
Laagste tot nog toe voor de 55B6 is 1900 euro ongeveer. Komt langzaam in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers, ik heb dit forum een paar maanden gevolgd en heb dankzij dit forum bij mm.de 3x 55eg 910v gekocht voor 999, 2 heb ik verkocht voor 1250 dus 500 winst, dus mijn tv is 500 zeg maar, ik ben er heel blij mee, wat een mooi beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:35:
Jammer dat ik dit weekend niet kan genieten van de actie vd mediamarkt in Duitsland.
Hopelijk evolueren we sowieso naar een prijs rond de 1500 euro dan koop ik hem direct.
Laagste tot nog toe voor de 55B6 is 1900 euro ongeveer. Komt langzaam in de buurt.
Voor €1900? België zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De jong2
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn er staat nu een 65B6 die nieuw in doos schijnt te zitten voor 2350 op marktplaats, het is dat 1500 mijn max is en ik dus maar voor de 55B6 in Duitsland ga anders had ik hem zelf op gehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:22
De jong2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:22:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn er staat nu een 65B6 die nieuw in doos schijnt te zitten voor 2350 op marktplaats, het is dat 1500 mijn max is en ik dus maar voor de 55B6 in Duitsland ga anders had ik hem zelf op gehaald.
Buiten het feit om dat het geen v&a is hier , en dat het een vaag verhaal is zal het vast geen toeval zijn dat de verkoper zo goed als dezelfde gebruikersnaam heeft als jij ? :F

[ Voor 21% gewijzigd door Cardwizard op 12-01-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 22:46
Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:55:
[...]

Buiten het feit om dat het geen v&a is hier , en dat het een vaag verhaal is zal het vast geen toeval zijn dat de verkoper zo goed als dezelfde gebruikersnaam heeft als jij ? :F

[afbeelding]
De Jong komt ook zo weinig voor in NL. Al die vooroordelen gelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:55:
[...]

[afbeelding]
Ja tuurlijk gozer, Als ik een nieuwe 65 B6 zou verkopen zou ik er beduidend meer voor vragen dan 2350, voor die prijs ben je hem zo kwijt daarvoor zou ik echt niet hoeven te lopen adverteren op een tweakers forum.

De enige reden dat ik hem hier plaats is omdat ik er zelf al op zat te azen maar ik heb er op het moment het budget gewoon niet voor en ik weet dat er hier een aantal op het forum al zitten te zoeken naar een B6 voor 3000,- aangezien die prijs op het moment al onmogelijk lijkt, en deze advertentie zal zo weg zijn dus ik dacht wellicht maak ik hier iemand gelukkig.

En voor het geval je het nog niet wist, de Jong is de nummer 1 meest voorkomende achternaam in Nederland en dan is de Jonge ook nog eens een andere achternaam. Prima dat je dergelijke links hier niet mag plaatsen maar laat dit dan in het vervolg gewoon even weten in plaats van gelijk met beschuldigingen aan te komen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Beschuldig je niet ... toeval toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09 09:28
whiteclear schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb vandaag de actie ook nog mee gepakt (was in de buurt / kans wou ik niet mislopen). Heb nu een mooie 55B6 thuis staan :P

Ik had woensdag de order geplaatst via de site . In de winkel hebben ze een nieuwe order aangemaakt tegen dezelfde prijs zodat ik de waarde bonnen direct mee kon krijgen. :)
De verkoper verteld nog dat er al zo'n 15 stuks afgehaald waren deze week ( in het filiaal waar ik dus was )

Prijs was vandaag gewoon weer 2499,- in de MM. De 500eu "energiewende" aktie loopt nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Laatst online: 16:07

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

De jong2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:05:
[...]

En voor het geval je het nog niet wist, de Jong is de nummer 1 meest voorkomende achternaam in Nederland en dan is de Jonge ook nog eens een andere achternaam. Prima dat je dergelijke links hier niet mag plaatsen maar laat dit dan in het vervolg gewoon even weten in plaats van gelijk met beschuldigingen aan te komen zetten.
Dat.....en Hoorn en Almelo is ook nog wel een klein verschil :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Wel tof dat je toch de bonnen ineens mee krijgt als je de tv afhaalt ook al heb je online besteld. Hopelijk is dit in MM Aken ook zo.

Maar wat is dat met die PS4 pro 's zeg? Ik snap het niet dat er van de talrijke MM filialen in Duitsland er maar een paar een PS4 pro in huis hebben? Ik had zo gehoopt een PS4 mee te kopen met die bonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De jong2
Fraggert schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:29:
[...]

Dat.....en Hoorn en Almelo is ook nog wel een klein verschil :+
Haha helaas wel, maar goed in Almelo is er in ieder geval altijd wat te doen...

[ Voor 13% gewijzigd door De jong2 op 12-01-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

De jong2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:37:
[...]

Haha helaas wel, maar goed in Almelo is er in ieder geval altijd wat te doen...
Bedankt voor de tip, hij was helaas al vergeven. 2350€ is ook geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
ago schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:54:
[...]

Bedankt voor de tip, hij was helaas al vergeven. 2350€ is ook geen geld.
Inderdaad, ik ging er al vanuit dat die zo weg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-10 02:56

D_V

Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:35:

Maar wat is dat met die PS4 pro 's zeg? Ik snap het niet dat er van de talrijke MM filialen in Duitsland er maar een paar een PS4 pro in huis hebben? Ik had zo gehoopt een PS4 mee te kopen met die bonnen.
Ik denk dat dat een foutje op de site is, die dingen zullen wel gewoon op voorraad zijn. Iemand schreef hier al dat er in een filliaal gewoon een stapel Pro's stonden terwijl er volgens de site geen voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Hmm goede tips gelezen zojuist op dit topic! Ben zal maanden aan het kijken voor een 55b6, maar moet nog mijn Samsung 48HU7500 kwijt.
Meerdere zaken gemaild. Goedkoopste prijs die ik gehoord heb is 2100€ in België.
Nu lees ik dus prijzen van 1950€ hier. En helaas de actie in Duitsland mis gelopen. Net een paar dagen te laat gaan oriënteren.

Nu kan ik dus twee dingen doen zoals ik het zie. Smits, Valk, Foka of toch platte tv mailen en maar akkoord gaan met 1950€. Of toch online zoeken naar mensen die de actie wel benut hebben in Duitsland die er nog een 250€ mee willen verdienen.
Of zien jullie nog een derde optie?

Ps, platte tv heeft geen vrienden gemaakt gisteren. Willen me 1799€ bij laten betalen met inruil. 2699 - 900 voor 48HU7500 of 2160€ incl korting voor de 55b6.
Geen idee wat mijn tv op MP nog op gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:57
Hier ook niet zo'n gunstig bod van platte.tv. Ik krijg de 65B6V met inruil van een samsung 55D6200 mee voor 3699. Heb meteen bedankt voor het bod maar ik zoek wel even verder daar ik al prijzen gezien heb hier van rond de 3200 voor de LG 65B6V.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Ik zou 'm niet inruilen. Zet 'm op Marktplaats of beter nog, verkoop 'm aan een familielid of vriend voor een matsprijs. Bij Fransdesmet.be is de 55B6V €1900 en de 65B6V €3000 incl verzending naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26
Als je geduld hebt zou ik gewoon wachten, er komt vast wel weer een andere mooi actie langs en wie weet wordt de nieuwe B7 wel geintroduceert voor € 2000,- ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
ago schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:29:
Ik zou 'm niet inruilen. Zet 'm op Marktplaats of beter nog, verkoop 'm aan een familielid of vriend voor een matsprijs. Bij Fransdesmet.be is de 55B6V €1900 en de 65B6V €3000 incl verzending naar NL.
Begrijp ik, maar op MP kan die goed nog maar 500€ opbrengen. Dan schrijf ik wel 1000€ af in 2 jaar.
En ik zou 500€ al een matsprijs vinden voor familie en vrienden.
Goede tip van Fransdesmet. Zal het in gedachten houden. Beneluxmodellen schijnt niets uit te maken toch?

@strider Qua 55b7 afwachten, nee dat gaat echt niet lukken. Die bieden ze dadelijk aan voor adviesprijs 2699 en daar blijven ze vast weer een maand of 6 standvastig in. Dan zit ik daar weer mee.
En nog zo'n actie als de Duitse ja? Denk je echt dat deze tv nog onder de 1750€ gaat komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• silkierchip
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:35:
Wel tof dat je toch de bonnen ineens mee krijgt als je de tv afhaalt ook al heb je online besteld. Hopelijk is dit in MM Aken ook zo.

Ik was gisteren bij MM Monchengladbach om mijn afhaalbestelling op te halen die op de 11de is geplaatst. 1999 + 500 aan bonnen. In eerste instantie werdt mij verteld dat de bonnen per email naar me toe zouden worden gestuurd omdat het een online bestelling was. Echter kwamen ze zelf met een workaround om de online bestelling ter plekke om te zetten naar een winkelbestelling waardoor ik dus wel vanuit de winkel bonnen kon krijgen. Daarbij kreeg ik uiteraard mijn bestelprijs van 1999 en niet de geldende winkelprijs op 12-1 van 2499. Gelijk de bonnen ingezet op een Yamaha YSA-1600 soundbar van 499, en alles in 1 transactie kunnen meenemen. TOPDEAL. Dank voor iedereen op deze forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

silkierchip schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:04:
Ik was gisteren bij MM Monchengladbach om mijn afhaalbestelling op te halen die op de 11de is geplaatst. 1999 + 500 aan bonnen. In eerste instantie werdt mij verteld dat de bonnen per email naar me toe zouden worden gestuurd omdat het een online bestelling was. Echter kwamen ze zelf met een workaround om de online bestelling ter plekke om te zetten naar een winkelbestelling waardoor ik dus wel vanuit de winkel bonnen kon krijgen. Daarbij kreeg ik uiteraard mijn bestelprijs van 1999 en niet de geldende winkelprijs op 12-1 van 2499. Gelijk de bonnen ingezet op een Yamaha YSA-1600 soundbar van 499, en alles in 1 transactie kunnen meenemen. TOPDEAL. Dank voor iedereen op deze forum!
Jammer van die euro!
Geintje, deze deal was jou op het lijf geschreven, nu hoef je ook niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:23
[...]

Uiteindelijk de tv dus voor €1600 ;)

http://www.correct.nl/art...Orw553lvtECFcMp0wodsXUFXg

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 14:24
Zucht... de duitse actie gisteren pas gelezen hier... net een dag te laat.
1999 plus 500 aan bonnen, ideaal voor een sonos soundbar erbij.
De bonnenactie is ook bijna afgelopen.

Ben er nog kapot van.

Kan dus nergens nu de tv meer gaan kopen wetende dat ik duizend euro teveel ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik baal ook echt van de actie, gisteren was ie nog te koop en wat denk je, vandaag ben ik weer fit genoeg om de deur uit te gaan... Ach ja. Nu moet ik dus echt wachten tot november ofzo tot de C7 betaalbaar is, de B7 vind ik te lelijk met die opvallende rvs rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:23:
Ik baal ook echt van de actie, gisteren was ie nog te koop en wat denk je, vandaag ben ik weer fit genoeg om de deur uit te gaan... Ach ja. Nu moet ik dus echt wachten tot november ofzo tot de C7 betaalbaar is, de B7 vind ik te lelijk met die opvallende rvs rand.
Waarom heb je hem niet gewoon online besteld dan??

ik heb nog 500 euro aan waardebonne :P dus iemand nog iets nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26
Ik begrijp het niet, hij stond gisteren toch gewoon online voor 1999,-? Had hem gewoon online besteld, dat had je sowieso moeten doen om er zeker van te zijn dat je er 1 kon kopen. Als de actie ingaat moet je niet twijfelen maar gewoon direct bestellen, dat heb ik ook met mijn 910V gedaan, die staat nu ook weer voor € 2999 op media-markt.de.

*En ik baal ook hoor, ik had gewoon 5x 910v's moeten kopen en niet 1 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Strider op 13-01-2017 10:40 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Quentin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:19:
Zucht... de duitse actie gisteren pas gelezen hier... net een dag te laat.
1999 plus 500 aan bonnen, ideaal voor een sonos soundbar erbij.
De bonnenactie is ook bijna afgelopen.

Ben er nog kapot van.

Kan dus nergens nu de tv meer gaan kopen wetende dat ik duizend euro teveel ga betalen.
400 euro meer, niet duizend.
Je kunt ook geduldig wachten, Mediamarkt Duitsland (of een ander) zal vast nog eens met een mooie aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Waarom heb je hem niet gewoon online besteld dan??

ik heb nog 500 euro aan waardebonne :P dus iemand nog iets nodig
Ik vond het maar vaag om iets te bestellen en dan als aflever adres de winkel in te vullen. Bovendien lukte dat ook niet op mijn telefoon om daar doorheen te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:23
Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Ik vond het maar vaag om iets te bestellen en dan als aflever adres de winkel in te vullen. Bovendien lukte dat ook niet op mijn telefoon om daar doorheen te komen.
Wat is er vaag aan? Mediamarkt wil gewoon alleen verzenden in Duitsland, vandaar de lock op adres.

Als het niet lukt met telefoon pak je een computer? 8)7

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Jongens, back off, hij was ziek, hij zal hier genoeg van balen, commentaar is dus onnodig ;)
Wel jammer dat die maat van je er geen twee mee kon nemen. Of is hij niet meer gegaan?

[ Voor 32% gewijzigd door ago op 13-01-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ago schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:56:
Jongens, back off, hij was ziek, hij zal hier genoeg van balen, commentaar is dus onnodig ;)
Wel jammer dat die maat van je er geen twee mee kon nemen. Of is hij niet meer gegaan?
Nee die is niet geweest want ze hielden vast aan die prijs via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:07:
[...]

Nee die is niet geweest want ze hielden vast aan die prijs via de telefoon.
Probeerde ze bij mij dinsdag ook.. Toen maar naar een ander MM geweest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

OLEDS zullen alleen maar goedkoper worden, en de techniek alleen maar beter. Zou er niet zoveel waarde aan hechten met betrekking tot de MM actie. Zullen vast betere aanbiedingen komen. Ik wacht hoe dan ook eerst op de Sony A1 prijsindicatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:55:
OLEDS zullen alleen maar goedkoper worden, en de techniek alleen maar beter. Zou er niet zoveel waarde aan hechten met betrekking tot de MM actie. Zullen vast betere aanbiedingen komen. Ik wacht hoe dan ook eerst op de Sony A1 prijsindicatie.
Haha ja, ik denk dat het een geval is van FOMO (Fear of Missing Out). Ben er zelf ook slachtoffer van ;). Er zal vast wel weer een leuke aanbieding komen, maar de onzekerheid van prijsdalingen of acties in de toekomst, maakt het wel spannend zo. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 18:15

flexje

got-father

Nou, mijn 65B6V hangt sinds gisterenavond.......

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
flexje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:07:
Nou, mijn 65B6V hangt sinds gisterenavond.......
Niet geannuleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Nee, kon niet wachten :)
Ben jij tevreden met je B6?

Om heel eerlijk te zijn (verklaar me misschien gek) mis ik de Sony wel. Kleuren van de Sony vond ik zooo te gek. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Had je maar een Sony OLED moeten halen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
flexje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Om heel eerlijk te zijn (verklaar me misschien gek) mis ik de Sony wel. Kleuren van de Sony vond ik zooo te gek. 8)7
Voor 1000 euro? HAHA dan ben je echt gek!! Ik mis de Sony in principe niet, alleen de Android functionaliteiten.. Beeld is echt super van de LG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:20:
Had je maar een Sony OLED moeten halen ;).
Waar? Wanneer? ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silkierchip
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
ago schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Jammer van die euro!
Geintje, deze deal was jou op het lijf geschreven, nu hoef je ook niet meer terug ;)
Idd op het lijf! Ik wou de zilveren versie en waarvan ze aanvankelijk zeiden dat het niet op winkelvoorraad was en opnieuw besteld moest worden (ondanks dat ik vantevoren op website had uitgezocht dat deze op voorraad was in Monchengladbach), uiteindelijk bleken ze ergens in een hoekje nog EEN laatste hadden liggen. >:)
Met Visa kunnen betalen dus aankoopverzekering (was ook spannend om te zien of dat doorkon). Alles in 1 trip klaar...stond er wel 1.5uur binnen om alles geregeld te krijgen. 2k voor een top TV met top geluid.

PS. ja als je een deal ziet op MM Duitsland gewoon gelijk bestellen met afhaaloptie en betalen bij afhalen. NUL risico en je hebt de prijs gelijk te pakken. De order wordt na 10 dagen niet ophalen toch automatisch geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

flexje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Bespaart je 1000€ als je nu annuleert en elders bestelt. Maar als je liever een Sony oled hebt, zou ik even geduld hebben, anders ben je toch nooit tevreden met je LG.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 08:44

PK

Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:23:
En je gaat nu het hele komende jaar weer redenen posten om bij elke kans geen oled te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thehippy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 11:42
Er staat weer een OLED aanbieding bij Saturn in Duitsland:
LG OLED65B6D, 164 cm (65 Zoll), UHD 4K, SMART TV, OLED TV, DVB-T2 HD, DVB-C, DVB-S, DVB-S2, voor €2999

te groot en te duur voor mij maar wellicht voor iemand anders?

http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled65b6d-2103805.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
thehippy schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:34:
Er staat weer een OLED aanbieding bij Saturn in Duitsland:
LG OLED65B6D, 164 cm (65 Zoll), UHD 4K, SMART TV, OLED TV, DVB-T2 HD, DVB-C, DVB-S, DVB-S2, voor €2999

te groot en te duur voor mij maar wellicht voor iemand anders?

http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled65b6d-2103805.html
Volgens mij via verschillende zaken hier en in België ook voor ongeveer zelfde prijs te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
[...]

Hoe moet ik dat aan deze dame uitleggen?
Ik had alles perfect uitgelegd maar ze denkt dat ik het verzend naar mijn adres??
Ik weet niet of MM Aachen jouw truckjes toepast. Hoe krijg ik dit uitgelegd?
Op de manier dat ze schrijft, is Engels ook niet haar beste taal.

Dear Sir Merchiers,

You get the coupons from online while you have ordert he products online. After 2 weeks you have the products at home the online shop sends you the coupons by mail.

At the moment we cannot say when the PS4 pro is acailable sorry.

Mit freundlichen Grüßen

met vriendelijke groet

With the best regards

致以友好的问候

saludos cordiales

Pozdrawiam

Stefanie Maintz

Teamleiterin Kasse

Media Markt TV-Hifi-Elektro-GmbH AACHEN

Franzstrasse 6

52064 Aachen

Von: Marius Merchiers [mailto:marius.merchiers@gmail.com]
Gesendet: Freitag, 13. Januar 2017 02:08
An: Media Aachen, Kundenfeedback
Betreff: coupons with Bestellung........

Hello,

I made an order online on the mediamarkt.de site on date 11.01.2017.

The ordernumber is Bestellung....... , I chose to collect it in Mediamarkt Aachen.

I paid already with sofort.

The amount is 1999 euro so I 'm entitled to the 500 euro Energybonus coupon.

*But when I want to collect the order, can I get the coupons directly or will they be sent by mail because I made an online order?

* Is it possible to collect the order the week after and still get the coupons physically or is that too late?

* Another question; I want to buy the Playstation 4 PRO also in Mediamarkt but I noticed on the site there is almost none available!! In fact from the many Mediamarkt shops in Germany, there is only a few shops that have it!? How come there is so few available in whole germany?

* Will the ps4 pro be available coming next week, preferably monday?

Thanks,

Marius Merchiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:07:
[...]
Hoe moet ik dat aan deze dame uitleggen?
Ik had alles perfect uitgelegd maar ze denkt dat ik het verzend naar mijn adres??
Wat ze kunnen doen is de 'online bon' omzetten naar een nieuwe bon, als je nog in de winkel moet betalen. Maar jij hebt volgens mij al betaald? Denk dat het dan ook niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Cowboy_Henk schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:07:
Op de manier dat ze schrijft, is Engels ook niet haar beste taal.
Moest aan Allo Allo denken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie deze discussie niet in een pm voortzetten? Het heeft namelijk niks meer met een OLED tv te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:21:
Kunnen jullie deze discussie niet in een pm voortzetten? Het heeft namelijk niks meer met een OLED tv te maken.
Want cowboy Henk koopt een zadel? Hij koopt een oled tv en vraagt om tips om bij het afhalen ook gelijk zijn tegoedbon te kunnen verzilveren. Scheelt 'm weer een ritje Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ago schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Want cowboy Henk koopt een zadel? Hij koopt een oled tv en vraagt om tips om bij het afhalen ook gelijk zijn tegoedbon te kunnen verzilveren. Scheelt 'm weer een ritje Duitsland.
Het gaat hier om OLED tv prijzen en geen randzaken zoals een kortingskaartje waarmee je andere dingen mee kunt aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2023
Marktplaats advertenties spammen doen we hier niet. Je kan iets op Vraag & Aanbod plaatsen.

[ Voor 87% gewijzigd door S1NN3D op 15-01-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:05
Daarvoor koop je in Nederland ook gewoon nieuwe bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
niet de plek voor vraag en aanbod , en als je het dan doet zet het dan tenminste te koop op v&a van Tweakers ipv linken naar marktplaats :o

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 13-01-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor die prijs haal je hem inderdaad gewoon bij een van de vele NL winkels in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag avond laat nog de 55b6b bij mm aachen gereserveerd. Dus betaal pas bij afhalen. Tv is pas na 11 dagen af te halen. Gisteren een mailtje vertaald met Google translate naar het Duits en de vraag gesteld of ik de 500 euro bonnen na 11 dagen nog in ontvangst kan nemen bij ophalen van tv. Heb de bevestiging dat dit geen probleem is. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-10 02:56

D_V

ago schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Want cowboy Henk koopt een zadel?
_O-
ppatrick schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:37:
Daarvoor koop je in Nederland ook gewoon nieuwe bij de winkel.
"Ebay Kleinanzeigen" staat vol met nieuwe 55B6D's in doos net over de grens voor 1800/1850 euro. Beetje afpingelen krijg je ze waarschijnlijk nog "billiger".

https://www.ebay-kleinanz...34/oled-55b6d/k0l1182r100

[ Voor 56% gewijzigd door D_V op 13-01-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09 09:28
Off topic

[ Voor 96% gewijzigd door Kaaschef op 13-01-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Strider schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:33:
Als je geduld hebt zou ik gewoon wachten, er komt vast wel weer een andere mooi actie langs en wie weet wordt de nieuwe B7 wel geintroduceert voor € 2000,- ;)
Hmmm inmiddels staat mijn oude tv op MP en daar kan ik nog weleens 750€ voor krijgen zo te zien.
Zojuist gebeld met een zaak in NL, (nog bedankt voor de tip hier op het forum) en die bieden de tv voor 1979€ aan, wel 50€ bezorgkosten.
Nu kan ik mijn inziens een aantal dingen doen: (graag advies)
1) deze gewoon bestellen of halen voor die prijs.
2) een Belgisch type bestellen voor 1900€ maar dan wel garantie via België ipv via zaak NL.
3) een Duitse kopen voor 1750€ vlak over de grens die de actie bij MM wel genomen hebben, maar dan garantie via Duitsland MM.
4) wachten op een andere actie in de toekomst... (dan wel nabije toekomst want heb al twee geïnteresseerde voor mijn huidige tv)
5) wachten op de Sony of 2017 modellen.

Hoe denken jullie hierover? Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 18 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"