vraag me ook af hoe ruim de voorraden normaal zijn met deze tv's , Smits vertelde me dat ze zeker met de scherpere prijzen veel verkocht werden , maar wat is veel in deze prijsklasse en verwacht dus dat de voorraad best klein is , zeker gezien de soms zeer ruime levertijdenwally21 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:27:
[...]
Inderdaad zo is het minder erg om "maar" een 2016 model te hebben.![]()
Qua leverbaarheid, van radio von brug begreep ik toen ik mijn tv ging halen dat de toestellen sowieso moeilijk leverbaar zijn en de voorraden dus laag zijn. Maar goed ik dat is van horen zeggen. Exacte details heb ik natuurlijk niet
Zojuist de 55B6V bij Smits Arnhem besteld!
In eerste instantie wilde ze niet lager gaan dan 2199, maar na wat aandringen en het noemen van dit topic mag ik hem nu op komen halen voor 1999
In eerste instantie wilde ze niet lager gaan dan 2199, maar na wat aandringen en het noemen van dit topic mag ik hem nu op komen halen voor 1999
Groetjes Danny
Dat komt al in de buurt van de 1750Rokusha schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:44:
Enig idee wanneer de 2017 prijzen bekend worden gemaakt? is dat meestal voor de release?
Weinig vrees ik, zolang ze niet zelf hun schermen maken. LG is geen dief van z'n eigen portemonnee en zal de schermen niet goedkoop van de hand doen.Pietervs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:50:
Panasonic, Philips (eigenlijk TP Vision) en Sony hebben op de CES bekend gemaakt OLED TV's te gaan leveren in 2017.
Ik vraag me af hoeveel effect dat gaat hebben op de prijzen?
Kijk, dat is nog eens leuk om te zien dat dit topic daaraan heeft bijgedragen!Rokusha schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:44:
Bovenstaande is gepost in het algemene oled topic en vond het wel gepast om ook hier neer te zetten. Netjes uitgelegd door aex351.aex351 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 04:08:
[...]
OLED55B6V heeft een adviesprijs van € 2.699,- en na een korting van LG voor € 2.499,- (-7,4%). We weten dat er Nederlandse verkopers zijn die deze televisie voor €2000 aanbieden (-20%). Maar ook hier biedt het merendeel de televisie aan voor de adviesprijs zonder korting van LG (+8%) Verder blijkt dat in Italië bepaalde verkopers al aan het stunten zijn en deze televisie voor €1740 verkopen (-35%).
55EG910V heeft een adviesprijs van € 1.999,- en heeft een adviesprijs met korting van LG voor € 1.799,- (-7,4%). Nederlandse verkopers bieden deze televisie al voor rond de €1500 aan (-25%). Maar het merendeel hanteert de adviesprijs (+11%), terwijl de adviesprijs met korting van LG geldend zou moeten zijn (omdat dit een vaste korting is, aangeboden door LG). Nu weten we dat in Duitsland de televisie al verkocht wordt voor €999,- (-50%), terwijl het merendeel in Duitsland zo rond de €1200 zit (-40%). Hetzelfde geldt voor Italië.
Kortom, er zit momenteel een gigantische marge op deze OLED televisies en je ziet dat de prijs steeds sneller omlaag gaat. Want de 55EG910V is een 2015 model en de OLED55B6V een 2016 model. Dus als dit zo doorzet dan wordt de OLED55B6V ook voor €1450-€1650 verkocht. Maar dan zijn we denk ik minimaal 2-3 maanden verder.
Zouden de prijzen volgende week nu echt weer met 500 euro omhoog gaan omdat de actie is afgelopen of was dat puur een marketing uiting???
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Inderdaad. Een LG scherm in een LG zal goedkoper zijn dan een LG scherm in een Sony bijvoorbeeld lijkt mij. Winst LG, transport, ontwikkelkosten etc.ago schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:32:
[...]
Weinig vrees ik, zolang ze niet zelf hun schermen maken. LG is geen dief van z'n eigen portemonnee en zal de schermen niet goedkoop van de hand doen.
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 06-01-2017 14:52 ]
Welke actie bedoel je?M@cer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:44:
Zouden de prijzen volgende week nu echt weer met 500 euro omhoog gaan omdat de actie is afgelopen of was dat puur een marketing uiting???
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ow ok. Tja, die kortingen zijn sowieso niet serieus te nemen. Een rondje bellen langs vier of vijf internetwinkels en je hebt de 55" B6 voor iets minder dan 2 ruggen en de 65" voor iets minder dan 3.
Minder dan 3 heb voor een 65 heb ik nog niet langs zien komen volgens mij. Vorige week nog een rondje gebeld langs de bekenden hier in het topic en Smits was de goedkoopste met 3150.ago schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:32:
[...]
Ow ok. Tja, die kortingen zijn sowieso niet serieus te nemen. Een rondje bellen langs vier of vijf internetwinkels en je hebt de 55" B6 voor iets minder dan 2 ruggen en de 65" voor iets minder dan 3.
Of misschien omdat over 3 weken de "BTW weg ermee" actie begint ??M@cer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:44:
Zie HIER
[ Voor 12% gewijzigd door Moost01 op 06-01-2017 16:55 ]
Die BTW dagen trapt toch niemand meer in lijkt mij..Moost01 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:53:
[...]
Of misschien omdat over 3 weken de "BTW weg ermee" actie begint ??
Zie HIER
Nee natuurlijk niet :baronruud schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:58:
[...]
Die BTW dagen trapt toch niemand meer in lijkt mij..

Mud.Starrr in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"Malt007 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:04:
Minder dan 3 heb voor een 65 heb ik nog niet langs zien komen volgens mij. Vorige week nog een rondje gebeld langs de bekenden hier in het topic en Smits was de goedkoopste met 3150.
dit jaar moet het ervan komen, afgelopen jaar wou ik al een nieuwe tv. maar door een aankoop van een nieuwe vouwwagen helaas de tv op een laag pitje moeten zetten.
nou ben ik natuurlijk aan het kijken voor de 2017 modellen, en ben natuurlijk heel benieuwd naar de prijzen hiervan.
maar ik wil in oktober/november een 65 inch kopen (max 3000 euro). is de LG65E6V dan nog een goede koop (mits de prijs max 300 euro is). of denken jullie dat deze prijs nog wel verder gaat zakken ??? als ze dan natuurlijk nog leverbaar zijn ???
nou ben ik natuurlijk aan het kijken voor de 2017 modellen, en ben natuurlijk heel benieuwd naar de prijzen hiervan.
maar ik wil in oktober/november een 65 inch kopen (max 3000 euro). is de LG65E6V dan nog een goede koop (mits de prijs max 300 euro is). of denken jullie dat deze prijs nog wel verder gaat zakken ??? als ze dan natuurlijk nog leverbaar zijn ???
Als ik goed begrijp van diverse sites wil LG deze 2017 modellen al in maart op april in Europa in de winkels hebben. En ik denk dat het daarna lastig wordt om vooral een B of E serie uit te halen uit de 2016 reeks.
De prijzen liggen volgens een Deense site vrijwel gelijk aan de introductieprijzen van de oude reeks dus 3000 euro voor een 55 inch B serie en alles daarboven alleen maar duurder.
De prijzen liggen volgens een Deense site vrijwel gelijk aan de introductieprijzen van de oude reeks dus 3000 euro voor een 55 inch B serie en alles daarboven alleen maar duurder.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien dat je tegen die tijd de B7 voor 3000€ kunt krijgen (in november 2016 kon je de B6 voor dat bedrag krijgen).harley2009 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:02:
dit jaar moet het ervan komen, afgelopen jaar wou ik al een nieuwe tv. maar door een aankoop van een nieuwe vouwwagen helaas de tv op een laag pitje moeten zetten.
Huidig aanbod Smits' voor de 65B6 Euro 3299,--. Heb de eerder genoemde 3150,-- of zelfs Euro 3000,-- nog nergens kunnen vinden....
[ Voor 3% gewijzigd door JanBu op 06-01-2017 20:03 ]
3K bij.... jawel.... SmitsJanBu schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:00:
Huidig aanbod Smits' voor de 65B6 Euro 3299,--. Heb de eerder genoemde 3150,-- of zelfs Euro 3000,-- nog nergens kunnen vinden....
In Finland was ie €1699 in de Black Friday periode
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 06-01-2017 20:52 ]
Vanmiddag gebeld met Smits en 3199 was het uiterste bedrag wat hij kon aanbieden. Morgen maar bestellen, was ongeveer anderhalve week levertijd
In november was ie 2950 en toen ik in december belde 3050. Ik dacht ik wacht nog even. Bizar dat de prijzen stijgen. Waarschijnlijk zijn er echt maar een paar over en denken ze die toch wel kwijt te raken.M@cer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:32:
Vanmiddag gebeld met Smits en 3199 was het uiterste bedrag wat hij kon aanbieden. Morgen maar bestellen, was ongeveer anderhalve week levertijd
Verwijderd
Hi allemaal,
Ik volg deze forum al een tijdje. Ik wil binnenkort een Oled aanschaffen. Ik twijfel nog tussen 55 of 65 inch.
Ben vandaag in de winkel van Foka in rotterdam geweest. Daar kreeg ik de 55b6 voor 2099 aangeboden en de 65b6 voor 3099, deze laatste had alleen wel een wachttijd van 1-2 weken. Daarnaast hebben ze ook een actie dat er gratis 5 jaar garantie bij zit.
Ik zie dat de prijzen elders weer hoger dan dit liggen. Toeslaan of nog wachten?
Greetz
Ik volg deze forum al een tijdje. Ik wil binnenkort een Oled aanschaffen. Ik twijfel nog tussen 55 of 65 inch.
Ben vandaag in de winkel van Foka in rotterdam geweest. Daar kreeg ik de 55b6 voor 2099 aangeboden en de 65b6 voor 3099, deze laatste had alleen wel een wachttijd van 1-2 weken. Daarnaast hebben ze ook een actie dat er gratis 5 jaar garantie bij zit.
Ik zie dat de prijzen elders weer hoger dan dit liggen. Toeslaan of nog wachten?
Greetz
Vorig jaar had de MM in Rotterdam de beste OLED prijzen tijdens de BTW Dagen, zou kunnen lonen nog een paar weken te wachten ... (tenminste voor de 910v toen)Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:17:
Hi allemaal,
Greetz
Volgens iemand op het Duitse hifi-forum is de 55B6D vanaf dinsdag bij de Mediamarkt in Duitsland 1999 euro. (+ een tegoedbon van 500 euro)
Dus als ik het goed begrijp is die dan 1500,-?D_V schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:31:
Volgens iemand op het Duitse hifi-forum is de 55B6D vanaf dinsdag bij de Mediamarkt in Duitsland 1999 euro. (+ een tegoedbon van 500 euro)
Enig idee of zo'n tegoedbon ook in Nederland te gebruiken zal zijn?
Je kunt de tegoedbon niet verrekenen op de tv. De tegoedbon krijg je vanaf 8 februari in je mailbox. Deze blijft geldig tot 30 juni 2017 en kan alleen besteed worden in de online shop. Ik denk alleen in Duitsland.De jong2 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 00:20:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is die dan 1500,-?
Enig idee of zo'n tegoedbon ook in Nederland te gebruiken zal zijn?
Tjeemig net nu ik in Duitsland een LG Oled EG910V heb gekocht, anders had ik wel even op deze aanbieding gewachtD_V schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:31:
Ik verwacht overigens dat je de coupons ook in de winkel kunt besteden, dat was bij mij namelijk ook het geval.
Het is overigens wel de LG OLED55B6D en niet de LG OLED55B6V, ik vraag me af of hier nog verschil tussen zit. Ook ivm garantie.
[ Voor 10% gewijzigd door Strider op 07-01-2017 13:54 ]
BlaBlaBla
Ik begrijp de discussie over het niet leverbaar zijn van de B6 niet helemaal, alle pricewatch winkels lijken gewoon nog 24u levering aan te geven. Mis ik iets?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zo! Voor die prijs had ik hem hier in NL gekocht!PK schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:01:
https://www.comet.it/tv-oled/lg-oled55b6v
1599,20€ wie biedt lager?
wijze woorden
Wauw! dat is wel een bizar, hopelijk krijgen wij ook dat soort prijzenPK schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:01:
39
Je zou het nog steeds kunnen doen, ik weet zeker dat je die 1000 zo voor je eg910v terug hebt op marktplaatsStrider schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:27:
[...]
Tjeemig net nu ik in Duitsland een LG Oled EG910V heb gekocht, anders had ik wel even op deze aanbieding gewacht. Ik ben namelijk van plan om er een Yamaha YSP-2500 soundbar bij te gaan kopen.
Ik verwacht overigens dat je de coupons ook in de winkel kunt besteden, dat was bij mij namelijk ook het geval.
Het is overigens wel de LG OLED55B6D en niet de LG OLED55B6V, ik vraag me af of hier nog verschil tussen zit. Ook ivm garantie.
Voor de 65" vragen ze 2x zoveelPK schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:01:
De Duitse versie heeft een lichtsensor.Strider schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:27:
[...]
Wait what, LG OLED's hebben geen lichtsensor? Dat is toch redelijk basic tech die elke tv heeft? Anders ben je zelf de hele tijd de 'backlight' aan het regelen overdag en 's avonds
hmm ik heb zojuist gekeken of je de OLED55B6D in Nederland kunt registreren en gaat dus helaas niet, logisch ook. Dat maakt het garantie plaatje wel wat lastiger, stel hij gaat stuk dan kun je er dus mee terug naar Duitsland.
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat gaat met mijn 55EG910V, je moet namelijk ook de bon inscannen en daarmee zien ze dat de TV niet in NL is gekocht en dus grijze import is. In het verleden heeft LG daar wel moeilijk over gedaan, dat maakt een Duitse TV toch wel wat minder interessant nu.
[ Voor 31% gewijzigd door Strider op 07-01-2017 16:24 ]
BlaBlaBla
Daar ben ik het wel mee eens, beetje vreemd dat zoiets ontbreekt. M;n 8 jaar oude sony heeft zelfs. Maargoed, toch zou ik een mooi oled scherm er niet voor laten staan
39
Verwijderd
Een lichtsensor lijkt me meer iets voor led (lcd) aangezien daar een variërende brightness belangrijker is. Bij oled mag het altijd wel volop? Of is dat in de avond echt te fel in je bakkes?
D is het distributiegebied waar ie voor bedoeld is, blijkbaar heeft Duitsland (/de duitstalige landen) nu een eigen letter. V is een algemeen europees model ...Strider schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:27:
[...]
Tjeemig net nu ik in Duitsland een LG Oled EG910V heb gekocht, anders had ik wel even op deze aanbieding gewacht. Ik ben namelijk van plan om er een Yamaha YSP-2500 soundbar bij te gaan kopen.
Verder geen verschil qua specs of garantie?apis29 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:00:
D is het distributiegebied waar ie voor bedoeld is, blijkbaar heeft Duitsland (/de duitstalige landen) nu een eigen letter. V is een algemeen europees model ...
Volgens mij de de V versie ook. Als je goed in de rand kant zie je wat sensors zitten langs de hele rand (erg klein) Ook heb je een optie in het menu voor vermoeide ogen welke de kleuren aanpast zodat het niet te fel (vermoeiend) voor je ogen wordt.
Ik zie hier op de LG site voor het Midden-Oosten ofzo ook een V model dus dat gebied hoort er misschien ook nog bij. Bij de specs staat hier wel "Illuminance Sensor : Color Sensor" net als op de Duitse LG site er Color Sensor bij 'Bildoptimierungs Sensor' in de specs staat. Het is voor LG niet ongewoon om op de sites voor verschillende landen meer of minder detail op de productpagina's te hebben
. Misschien staat het wel in de handleiding van de B6v op de NL pagina ...
Of je Europese garantie hebt bij LG zou ik niet weten ...
Weer wat geleerd
: Levant is zo'n beetje het westelijk deel van het Midden-Oosten
Of je Europese garantie hebt bij LG zou ik niet weten ...
Weer wat geleerd
[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 07-01-2017 17:17 ]
Op het Duitse forum komt dit steeds voorbij dat de V-versie de sensor niet zou hebben, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dit ook zo was. De 65" schijnt wel een verschil in tuners te hebben tussen de V- en D-versies.
Hoi allemaal,
Ik denk dat ik toch nog 55E6V ga kopen. Ik vind het jammer dat er geen 3D meer op de 2017 modellen zit.
Heeft er iemand nog een tip welke online winkel te benaderen voor een scherpe prijs?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik denk dat ik toch nog 55E6V ga kopen. Ik vind het jammer dat er geen 3D meer op de 2017 modellen zit.
Heeft er iemand nog een tip welke online winkel te benaderen voor een scherpe prijs?
Bedankt voor de tip, vandaag hetzelfde aanbod gekregen incl verzending... Scheelt toch 160 euro in vergelijking met Smits...Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:17:
Hi allemaal,
Greetz
Op AV forum maakt een poster zich sterk dat de Sony A1 een pre-order prijs heeft van 1.999,00 EUR. Dat lijkt me wel heel straf, maar hij kon hem blijkbaar voor deze prijs bestellen. Benieuwd of dat gelet op allerhande algemene voorwaarden bij afwijkingen van de prijs door zeg maar Sony op dit prijsniveau kan blijven.
Ik dacht zelfs bij een Nederlandse winkel, maar heb niet alle posts doorlopen.
Nu wel alle Posts doorlopen...
https://www.smarthomeonline.nl/sony-kd-55a1
https://www.avforums.com/...lby-vision.2075752/page-6
Voor de 65 inch 2.999,00 EUR
https://www.smarthomeonline.nl/sony-kd-65a1
Nu wel alle Posts doorlopen...
[ Voor 35% gewijzigd door Witte8 op 07-01-2017 20:44 ]
Foka, Von Burg, Smits Arnhem, Mediamarkt BTW dagen.Ernst1g schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:11:
Hoi allemaal,
Als dat de prijs wordt voor OLED incl. De X1 extreme processor wordt het ff de eerste reviews afwachten + winkelbezoek en kan me bijna niets anders voorstellen dan inladen maar !Witte8 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:56:
Op AV forum maakt een poster zich sterk dat de Sony A1 een pre-order prijs heeft van 1.999,00 EUR. Dat lijkt me wel heel straf, maar hij kon hem blijkbaar voor deze prijs bestellen. Benieuwd of dat gelet op allerhande algemene voorwaarden bij afwijkingen van de prijs door zeg maar Sony op dit prijsniveau kan blijven.
Nu wel alle Posts doorlopen...![]()
Nog even verder gelezen. Er zijn mensen die de winkel gecontacteerd hebben en de prijs werd telkens bevestigd. Winkel vermelde dat dit door Sony gecommuniceerde prijzen zijn. Dit zou toch wel echt straf zijn.
Edit: Ik zonet de winkel via mail hierover gecontacteerd en bevestiging van de prijs voor de 55" inch Sony A1 gevraagd
Edit: Ik zonet de winkel via mail hierover gecontacteerd en bevestiging van de prijs voor de 55" inch Sony A1 gevraagd
[ Voor 22% gewijzigd door Witte8 op 07-01-2017 21:07 ]
Dat is goed nieuws. Dus zonder haggelen een OLED te krijgen voor 1999,-.
En misschien over een aantal maanden en in een aanbiedings weekend oid voor 1500,-
Nu nog kijken wat het verschil is tussen de Sony en de LG qua beeldkwaliteit etc.
En misschien over een aantal maanden en in een aanbiedings weekend oid voor 1500,-
Nu nog kijken wat het verschil is tussen de Sony en de LG qua beeldkwaliteit etc.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Enige wat van LG komt is het paneel an sich...al de rest is Sony(beeldfilter, processor, aansturing...) misschien dat dit de prijs mede "lager" kan houden voor SonyDarkSide schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:03:
Dat is goed nieuws. Dus zonder haggelen een OLED te krijgen voor 1999,-.
Voor de Philips en Panasonics geldt dat ook. En die spelen in het hogere segment.Witte8 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:12:
[...]
Enige wat van LG komt is het paneel an sich...al de rest is Sony(beeldfilter, processor, aansturing...) misschien dat dit de prijs mede "lager" kan houden voor Sony
Sony heeft de ZD9 als top TV (niet in 55" maar toch ook 5000,- voor een 65")
Dus ben benieuwd naar de beeldverwerking en CPU etc.
een paar honderd euro goedkoper dan een B6 nu is aantrekkelijk. Maar dan moet hij natuurlijk ook niet minder presteren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heb al antwoord van de winkel dat 1.999.00 EUR de juiste prijs is. Wel levertijd van 2-3 maanden zoals aan hun door Sony gecommuniceerd. Als je wil pre-orderen verwachten ze een min 25% voorschot.
Bizar. Sony staat niet bekend als het merk dat aan prijsstunten doet. Dit betekent dat dit of een broodje aap is, of dat LG en Philips (en zeker panasonic) nu onredelijke prijzen vragen.Witte8 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:47:
Heb al antwoord van de winkel dat 1.999.00 EUR de juiste prijs is. Wel levertijd van 2-3 maanden zoals aan hun door Sony gecommuniceerd. Als je wil pre-orderen verwachten ze een min 25% voorschot.
Normaal gesproken zijn Sony tv's flink duurder dan LG in een vergelijkbare klasse. Kijk eens naar de prijs van de 55xd9305 nu (>2.000 bij de reguliere winkels). Dan kan dit gewoon niet waar zijn. Zeker met die X1 extreme en de nieuwe geluidtechniek via het scherm zou ik eerder een prijs van 4.000-5.000 verwachten.
Als het toch waar is wat berreft die prijs ben ik erg blij want de belemmering voor mij om geen OLED te kopen, zijn de merken die het nu leveren (slechte ervaring LG en Philips blijft maar software issues hebben).
de X1 heeft geen luidsprekers daarom zal hij zo laag in prijs zijn
cq ik hoop verwacht dat de prijs niet klopt
Is er maar 1 winkel die die prijs bevestigd? Want dan zou ik toch even nakijken hoe betrouwbaar die toko is, zeker als ze een aanbetaling van 500 euro verwachten...Witte8 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:47:
In het forum dat hier eerder genoemd werd waren er ook behoorlijk wat mensen die hun twijfels hadden bij die prijs. Ik zou er voorzichtig mee zijn!
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat de prijs klopt. Het klinkt in elk geval niet als Sony.Cardwizard schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:27:
de X1 heeft geen luidsprekers daarom zal hij zo laag in prijs zijn![]()
Als het wel juist is dan gaat het een interessant jaar worden voor oled.
Kan de Sony A1 eigenlijk opgehangen worden? Ik zie hier niks over op Google...
[ Voor 28% gewijzigd door EValentino op 07-01-2017 22:41 ]
dan zou ik bijna gaan balen dat ik de B6 gekocht heb ...... bijnakeepitfrosty schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:39:
[...]
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat de prijs klopt. Het klinkt in elk geval niet als Sony.
Als het wel juist is dan gaat het een interessant jaar worden voor oled.
In het AV forum heeft iemand hem alvast besteld en de aanbetaling betaald. Ik heb de prijsbevestiging "zwart op wit" via mail ontvangen. Ik ben ook terughoudend, maar we zullen zien.
@evalentino... de A1 is vesa compatibel via de aansluitingen in de kick stand
@evalentino... de A1 is vesa compatibel via de aansluitingen in de kick stand
Ze vragen momenteel de hoofdprijs voor LCD schermen en dat doet niet alleen Sony. Verder is het ook niet dat €1999,- een laag bedrag is voor een OLED televisie. En omdat het Sony's eerste 55" OLED televisie is betekend het ook niet direct dat ze daar de hoofdprijs voor kunnen vragen. Vergeet niet, het is LG die voorop loopt op het gebied van OLED.Lau_P schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:05:
[...]
Bizar. Sony staat niet bekend als het merk dat aan prijsstunten doet. Dit betekent dat dit of een broodje aap is, of dat LG en Philips (en zeker panasonic) nu onredelijke prijzen vragen.
Normaal gesproken zijn Sony tv's flink duurder dan LG in een vergelijkbare klasse. Kijk eens naar de prijs van de 55xd9305 nu (>2.000 bij de reguliere winkels). Dan kan dit gewoon niet waar zijn. Zeker met die X1 extreme en de nieuwe geluidtechniek via het scherm zou ik eerder een prijs van 4.000-5.000 verwachten.
Als het toch waar is wat berreft die prijs ben ik erg blij want de belemmering voor mij om geen OLED te kopen, zijn de merken die het nu leveren (slechte ervaring LG en Philips blijft maar software issues hebben).
Consumenten zitten ook niet stil en die zien ook in dat LCD niet meer high-end / state of the art is, nu OLED er is. Ik vermoed ook dat LCD televisies nu steeds sneller goedkoper aangeboden zal gaan worden. Je kan tegenwoordig al een 55" LCD televisie kopen voor €400,- €500,-., terwijl een 55" OLED televisie al te koop is voor €999,-. Wat je wel ziet is dat er minder aandacht is voor de kleinere formaten. En dat heeft volgens mij deels weer te maken met het gegeven dat ze meer geld kunnen vragen met de grotere formaten.
< dit stukje webruimte is te huur >
Sinds wanneer is €2000 voor een 55" bespottelijk laag? (Oled of niet)keepitfrosty schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:39:
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat de prijs klopt. Het klinkt in elk geval niet als Sony.
Aanbetalen zou ik nooit doen, wat een onzin.
Voor een sony highend tv is dat laag. De sony fald tv die op dit moment de highend versie is zetten ze daarmee compleet buitenspel. Ik zeg niet dat het niet kan maar ik heb mijn twijfels.ago schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:08:
[...]
Sinds wanneer is €2000 voor een 55" bespottelijk laag? (Oled of niet)
Aanbetalen zou ik nooit doen, wat een onzin.
Wat ik zo lees op het avs forum heeft die forbes persoon zelfs nu zijn twijfels aan zijn sony bron van de 55 voor 2k en 65 voor 3k.
Ook lees je op het moment nog niemand die bij de pers meeting van sony is geweest die de prijs kan bevestigen.
Als deze prijzen kloppen ga ik een maand aan de diarree.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Verwijderd
Voor de mensen die deze zaak in twijfel nemen. Gewoon betrouwbaar dus. Een strakingerichte fysieke winkel met een webshop erbij. En de Sony OLED kost inderdaad €1.999. Zelf ook besteld, orderbevestiging ontvangen en begin mei wordt het verstuurd.
Beetje spammerig, deze reclame.
Beetje spammerig, deze reclame.
[ Voor 53% gewijzigd door S1NN3D op 15-01-2017 16:17 ]
Vandaag een 65EF950V opgehaald bij Smits Arnhem naar aanleiding van de prijstips in dit topic. Waarvoor dank en heb € 2.699,- ervoor betaald. Door een onverwachte gebeurtenis afgelopen week is mijn dierbare Samsung plasma gesneuveld.
De B6 in 65 inch was € 3.199 en was zowel bij RvB als bij Smits en vond ik simpelweg te duur. De € 2.699,- is enorm veel geld, maar na vanavond Gravity weer te hebben gekeken heb ik een tevreden gevoel over. Het beeld is simpelweg fantastisch. Heb nog wel getwijfeld om eventueel voor een 55B6 te gaan voor € 1.999,-, maar van een 60 inch naar 55 inch te gaan kon ik geestelijk niet verwerken
.
1 ding wat nu even een domper is en dat is dat Netflix niet kan worden geïnstalleerd/bijgewerkt in de apps. Vermoed via de berichtgevingen op internet dat het een storing betreft, maar zeker weten doe ik het niet. Morgenochtend maar weer verder proberen.
De B6 in 65 inch was € 3.199 en was zowel bij RvB als bij Smits en vond ik simpelweg te duur. De € 2.699,- is enorm veel geld, maar na vanavond Gravity weer te hebben gekeken heb ik een tevreden gevoel over. Het beeld is simpelweg fantastisch. Heb nog wel getwijfeld om eventueel voor een 55B6 te gaan voor € 1.999,-, maar van een 60 inch naar 55 inch te gaan kon ik geestelijk niet verwerken
1 ding wat nu even een domper is en dat is dat Netflix niet kan worden geïnstalleerd/bijgewerkt in de apps. Vermoed via de berichtgevingen op internet dat het een storing betreft, maar zeker weten doe ik het niet. Morgenochtend maar weer verder proberen.
Gefeliciteerd en veel kijkplezier! Gravity is ook een prachtige film btw vanuit een technisch standpunt. Mooie film om een tv mee te testen.
Los van of de prijs wel of niet klopt, misschien zegt dit eerder iets over Sony en zijn prijzen, de huidige ingezette LCD technologie met dimbare LED back light. En dat ze zich nu realiseren dat ze buitenspel gezet zijn. Ik snap dat wanneer je merkgebonden/gevoelig bent dit een gevoelige snaar raakt. Maar met OLED heb je geen individuele back light light zones (over het aantal willen ze geen uitspraak doen) meer nodig om beter zwart / meer contrast te creëren (iets dat wordt toegepast bij de ZD9). Ze zijn nu afnemer van een LG paneel dat al deze eigenschappen al bezit. Het enige dat Sony nu nog moet doen is zijn eigen sausje eroverheen gooien.keepitfrosty schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:16:
[...]
Voor een sony highend tv is dat laag. De sony fald tv die op dit moment de highend versie is zetten ze daarmee compleet buitenspel. Ik zeg niet dat het niet kan maar ik heb mijn twijfels.
Wat ik zo lees op het avs forum heeft die forbes persoon zelfs nu zijn twijfels aan zijn sony bron van de 55 voor 2k en 65 voor 3k.
Ook lees je op het moment nog niemand die bij de pers meeting van sony is geweest die de prijs kan bevestigen.
Consumenten zien ook in dat OLED de next level is. En nu dat hun 'eigen' merk ook OLED gaat aanbieden zal je zien dat hele bevolkingsgroepen in gaan zien dat OLED momenteel de opvolger is van LCD. Ondertussen is Samsung bezig met uitstel van executie, en proberen ze de markt te verstoren met hun QLED serie (wat geen QLED is).
< dit stukje webruimte is te huur >
Mee eens hoor. Vind de zd9 ook zwaar overpriced voor de PQ die het geeft tov oled.aex351 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:07:
[...]
Los van of de prijs wel of niet klopt, misschien zegt dit eerder iets over Sony en zijn prijzen, de huidige ingezette LCD technologie met dimbare LED back light. En dat ze zich nu realiseren dat ze buitenspel gezet zijn. Ik snap dat wanneer je merkgebonden/gevoelig bent dit een gevoelige snaar raakt. Maar met OLED heb je geen individuele back light light zones (over het aantal willen ze geen uitspraak doen) meer nodig om beter zwart / meer contrast te creëren (iets dat wordt toegepast bij de ZD9). Ze zijn nu afnemer van een LG paneel dat al deze eigenschappen al bezit. Het enige dat Sony nu nog moet doen is zijn eigen sausje eroverheen gooien.
Consumenten zien ook in dat OLED de next level is. En nu dat hun 'eigen' merk ook OLED gaat aanbieden zal je zien dat hele bevolkingsgroepen in gaan zien dat OLED momenteel de opvolger is van LCD. Ondertussen is Samsung bezig met uitstel van executie, en proberen ze de markt te verstoren met hun QLED serie (wat geen QLED is).
Maar 3K voor een 65 inch sony Oledje heb ik wel oren naar (als het echt zo is)
steekt vinger op ! ......Verwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:45:
Voor de mensen die deze zaak in twijfel nemen. Gewoon betrouwbaar dus. Een strakingerichte fysieke winkel met een webshop erbij. En de Sony OLED kost inderdaad €1.999. Zelf ook besteld, orderbevestiging ontvangen en begin mei wordt het verstuurd.
https://g.co/kgs/p9l4ZW
https://nl.trustpilot.com/review/smarthomeonline.nl
de reviews van die winkel zijn allemaal pas na augustus 2016 geplaatst dus dat zegt niet zo heel veel , en als een user die net een dag geregistreerd is dat zegt dan vertrouw ik het al helemaal niet meer , sorry maar klinkt mij als : "als het te mooi is om waar te zijn , dan is het waarschijnlijk ook zo"
ik hoop voor iedereen dat het klopt uiteraard , want ik vind het dus echt een goede (lees te lage) prijs
[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 08-01-2017 01:26 ]
Het zou prachtig zijn als dat de prijzen voor dit jaar zouden worden, maar je hebt elk jaar wel een paar webshops die stunten met zeer scherpe prijzen voor nieuwe Oled tv's.
Als dan de leverdatum dichterbij komt is het artikel niet meer leverbaar of voor een andere prijs.
Ik zou zeer voorzichtig zijn met aanbetalen.
Hoewel ik zelf na ervaring met hun kwaliteit en service (veel banding, slecht werkende tv's en piss poor service)Sony een flutmerk vind, zijn ze natuurlijk niet helemaal gek.
Waarom zou je zoveel lager dan je concurrentie gaan zitten en tegen je eigen duurdere Led tv's concurreren, dat is gewoon onlogisch.
Als dan de leverdatum dichterbij komt is het artikel niet meer leverbaar of voor een andere prijs.
Ik zou zeer voorzichtig zijn met aanbetalen.
Hoewel ik zelf na ervaring met hun kwaliteit en service (veel banding, slecht werkende tv's en piss poor service)Sony een flutmerk vind, zijn ze natuurlijk niet helemaal gek.
Waarom zou je zoveel lager dan je concurrentie gaan zitten en tegen je eigen duurdere Led tv's concurreren, dat is gewoon onlogisch.
Sinds dat de introductrie prijzen van 55" OLEDS nog 3000,- zijn. En je nu nog 23 a 2400,- voor een 55"B6 neer moet tellen. Is 2000,- goedkoop (ik neem even niet mee dat als je belt dat je een B6 ook voor dat bedrag mee kan krijgen. Kijk nu alleen puur naar de winkelprijzen.ago schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:08:
[...]
Sinds wanneer is €2000 voor een 55" bespottelijk laag? (Oled of niet)
.
Daarbij zijn High End tv's nu eenmaal duur. Een goede LCD met goede HDR ondersteuning etc is ook rond die prijs.
Het blijft veel geld. Maar het is voor OLED goedkoop
Toch blijift die Quatom Dots interessant. Ja OLED is mooi. Maar in veel reviews komt een KS8000 aardig dicht in de buurt. Als Samsung zijn "ouderwetse" LCD techniek weet aan te passen en zwartwaarde, contrast en kleurbereik weet te verbeteren. Blijven deze schermen toch wel concureren. Zeker als de prijzen lager zijn. Als je straks met wat bellen er een voor 1500,- kunt krijgen zullen veel mensen toch geen 500,- extra over hebben voor OLED.aex351 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:07:
[...]
Los van of de prijs wel of niet klopt, misschien zegt dit eerder iets over Sony en zijn prijzen, de huidige ingezette LCD technologie met dimbare LED back light. En dat ze zich nu realiseren dat ze buitenspel gezet zijn. Ik snap dat wanneer je merkgebonden/gevoelig bent dit een gevoelige snaar raakt. Maar met OLED heb je geen individuele back light light zones (over het aantal willen ze geen uitspraak doen) meer nodig om beter zwart / meer contrast te creëren (iets dat wordt toegepast bij de ZD9). Ze zijn nu afnemer van een LG paneel dat al deze eigenschappen al bezit. Het enige dat Sony nu nog moet doen is zijn eigen sausje eroverheen gooien.
Kan prima. Je kan de Kap van de kickstand eraf halen. En daar heb je je Vesa mount.EValentino schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:41:
Kan de Sony A1 eigenlijk opgehangen worden? Ik zie hier niks over op Google...
De kickstand zelf kan dus niet los. En het scherm staat dus wat verder van de muur dan bij de concurentie.
Alle aansluitingen zijn wel downfacing. En als het goed is kan je het scherm nog naar boven kantelen om er wat makkelijker bij te kunnen.
Verder denk ik eerlijk gezegd ook dat 1999,- te mooi om waar te zijn is.
De B7 zal waarschijnlijk ook wel een advies prijs krijgen die zo'n 1000,- duurder is.
Dat maakt de Sony wel heel erg aantrekkelijk. De sony midrange LCD's zijn zo'n 1500,-
En de High Ends zijn ook > 2000,-. Kan me daarom niet voorstellen eigenlijk.
(Misschien gebruikt sony de B6 panelen. Nergens lees ik iets over de max helderheid of nieuwe pixelstructuur van de 2017 modellen. En kunnen ze op deze manier een mooie prijs bieden?)
Wat betreft de webshop met die lage prijs voor de Sony:
- kvk staat geregistreerd op een adres met huurappartementen
- reviews van de website zijn er te weinig om op te vertrouwen
- algemene voorwaarden gebruiken die van stichting keurmerk webshops maar is niet daar aangesloten
- 085 nummer schept weinig vertrouwen
- adres is een meubelboulevard maar zie de winkel daar nergens terug
Aan de andere kant heb ik wel een semi betrouwbaar linked in profiel gevonden van de mede eigenaar. Ik zou als jd aar gaat bestellen gewoon afhalen en afspreken te betalen bij afhalen.
- algemene voorwaarden gebruiken die van stichting keurmerk webshops maar is niet daar aangesloten
Aan de andere kant heb ik wel een semi betrouwbaar linked in profiel gevonden van de mede eigenaar. Ik zou als jd aar gaat bestellen gewoon afhalen en afspreken te betalen bij afhalen.
Idd. ben sowieso niet van de pre-orders.
Zeker niet bij shops die ik niet ken. En zeker niet als je ook 25% aan moet betalen.
Als de prijs juist is. Dan is hij strak ook voor dat geld bij de MM, Coolblue etc te krijgen.
Wachten moet je nu toch.
Zeker niet bij shops die ik niet ken. En zeker niet als je ook 25% aan moet betalen.
Als de prijs juist is. Dan is hij strak ook voor dat geld bij de MM, Coolblue etc te krijgen.
Wachten moet je nu toch.
Dat zou ik ook altijd adviseren, maar wilden zij geen aanbetaling van 500€ (!?)Phusebox schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:18:
Ik zou als je daar gaat bestellen gewoon afhalen en afspreken te betalen bij afhalen.
Klopt 25% aanbetalen. Op de pre-order.
Maar wat maakt die Pre-order nu interessant. Het duurt toch een maand of 3-4 voordat de Sony in de winkel ligt. Zij hebben hem niet al volgende maand of zo.
Dus als de Sony in de winkels ligt, haal je hem toch gewoon bij de MM voor 2k.
Of zie ik het verkeerd? Zie niets wat die pre-order bijzonder maakt. Behalve dat zij hopen de komende maanden van meerdere mensen 500,- aanbetaling te mogen ontvangen.
Maar wat maakt die Pre-order nu interessant. Het duurt toch een maand of 3-4 voordat de Sony in de winkel ligt. Zij hebben hem niet al volgende maand of zo.
Dus als de Sony in de winkels ligt, haal je hem toch gewoon bij de MM voor 2k.
Of zie ik het verkeerd? Zie niets wat die pre-order bijzonder maakt. Behalve dat zij hopen de komende maanden van meerdere mensen 500,- aanbetaling te mogen ontvangen.
Dear all, good morning.
I am in the market for a 65e6v, I see that in Denmark I can get it from their local mediamarkt for 3400e (http://www.elgiganten.dk/...d-oled-smart-tv-oled65e6v). It is a 10h drive back and forth to their closest one to Amsterdam with a company car, so 0 costs, however I would prefer to source it locally to avoid issues with warranties, localisations etc.. Plattetv goes lowest to 4100 while mediarmarkt offered 4600e yesterday, which is still 700/1200e too high compared to Denmark.
Any alternative or recommendation I would get I would really appreciate.
Thanks!
I am in the market for a 65e6v, I see that in Denmark I can get it from their local mediamarkt for 3400e (http://www.elgiganten.dk/...d-oled-smart-tv-oled65e6v). It is a 10h drive back and forth to their closest one to Amsterdam with a company car, so 0 costs, however I would prefer to source it locally to avoid issues with warranties, localisations etc.. Plattetv goes lowest to 4100 while mediarmarkt offered 4600e yesterday, which is still 700/1200e too high compared to Denmark.
Thanks!
Germany is closerspaya schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:34:
Dear all, good morning.
Thanks!
Germany is closer, but the lowest I found was 4300e, for 3500e I would drive this morningago schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:53:
[...]
Germany is closerIn Holland call the following shops and ask for their sharpest price: Foka Rotterdam, Radio von Burg Rotterdam, Smits Arnhem and Apollo Almere.
I mailed Foka and Radio von Burg but got no reply. I will wait until 12 to call Smits and Apollo.
Thanks!
Verwijderd
Volgens mij bestaat deze winkel nog niet zo lang, wat dus kan verklaren dat de reviews vrij recent zijn. De mede eigenaar ziet er inderdaad redelijk betrouwbaar uit. En bij het bestellen is het inderdaad geen probleem om te betalen bij het afhalen van het product.Phusebox schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:18:
Wat betreft de webshop met die lage prijs voor de Sony:
Heb hier al met de wederhelft gebabbeld dat het ok is om te beginnen sparen. Hopelijk geen desillusie en straks een andere prijs. Uiteraard hebben we nog tijd tot de reviews er zijn. Hopelijk ook een review van Tweakers.
Toen ik aan mijn vriendin vroeg of ze oled wel kende zei ze doodleuk
"Oled ? Neen die ken ik niet....Ik ken alleen maar Olaf" (cfr Frozen film)
"Is goed schat. Ik bestel dan wel een Olaf .... "
Edit: ik begrijp de scepsis omtrent de prijs en deel jullie "fronsende blikken"
Ik ga zelf even wat rondmailen naar winkels in België die ik ken en waar de prijs ook steeds onder de adviesprijs ligt bij een simpele prijsaanvraag. Ik zal de voornoemde Nederlandse winkel ook nog terug contacteren. Ik hou jullie op de hoogte.
Toen ik aan mijn vriendin vroeg of ze oled wel kende zei ze doodleuk
"Oled ? Neen die ken ik niet....Ik ken alleen maar Olaf" (cfr Frozen film)
"Is goed schat. Ik bestel dan wel een Olaf .... "
Edit: ik begrijp de scepsis omtrent de prijs en deel jullie "fronsende blikken"
Ik ga zelf even wat rondmailen naar winkels in België die ik ken en waar de prijs ook steeds onder de adviesprijs ligt bij een simpele prijsaanvraag. Ik zal de voornoemde Nederlandse winkel ook nog terug contacteren. Ik hou jullie op de hoogte.
[ Voor 28% gewijzigd door Witte8 op 08-01-2017 10:23 ]
Techradar.com
Sony OLED TVs release date, news and rumors
Sony OLED TVs release date, news and rumors
- What are they? Sony's debut bigscreen OLED TVs
- When are they out? Probably third quarter 2017
- What will they cost? 55-inch for $1,999 (about £1,580/AU$2,680) and 65-inch for $2,999 (about £2,370/AU$4,020)
Ik kan het bijna niet geloven. Dan moet er een addertje onder het gras zitten of heeft LG de afgelopen jaren gewoon dik lopen cashen.
Dwingt Sony LG op deze manier niet om enigsinds mee te gaan met hun prijzen, of in ieder geval lager te gaan zitten dan vorig jaar met hun introductie prijzen? een b7 55'' voor 1000 euro meer dat kan toch niet.
Ik zie het wel als goed nieuws though! go Sony.
Ik zie het wel als goed nieuws though! go Sony.
Als ik dit zo zie verwacht ik dat de nieuwe Oled 7 serie van LG aanzienlijk goedkoper zal zijn dan de huidige 6 serie.
Ach tegen de tijd dat ze leverbaar zijn hebben we al lang van onze oled kunnen genietenMajor_ton schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:26:
Als deze prijzen kloppen ga ik een maand aan de diarree.
Dus dat de nieuwe modellen wat goedkoper zijn misschien maakt mij dan minder uit.
Mja staat dan wel weer bij dat ze vanaf juli op de markt komen. Laat het augustus zijn dan zit een B7 ook ongeveer op die prijs waarschijnlijk.
Je mag toch verwachten zeker gezien het gebrek aan innovatie dit jaar dat de prijzen elk jaar wat kelderen.
Je mag toch verwachten zeker gezien het gebrek aan innovatie dit jaar dat de prijzen elk jaar wat kelderen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"