Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:30
Mooie aanbieding ik zie het nu ook in de Media Markt Duitsland voor €999 voor de LG 55EG910V ik verwacht dat het gaat werken met Ci+ 1.3 (omdat ik bij deze televisie ook gebruik maakt van Ci+ wel moet deze versie 1.3 zijn) ik heb de LG 55EG910V gekocht via Media Markt Nederland maar precies zelfde toestel dus moet ook zonder problemen werken verwacht ik bijna €800 verschil in prijs goedkoper dan in Nederland. Als ik hem niet had gehad zou ik ook even naar Duitsland gaan let wel op de Garantie want je moet wel naar Duitsland terug

http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.html

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 31-12-2016 21:28 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 13:59
Van der Berg schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:46:
Mooie aanbieding ik zie het nu ook in de Media Markt Duitsland voor €999 voor de LG 55EG910V

Het is helaas niet mogelijk deze in het filiaal af te halen, maar wel te laten bezorgen. Kan ik hiervoor gewoon het adres van de dichtstbijzijnde (Duitse) Mediamarkt invullen? Of heb ik pech gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857803

Hoi Jeroen,

Je kunt de 910v bestellen op de site en invullen in welke mediamarkt in Duitsland je hem op wilt halen.
Betalen kun je daar ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Het is helaas niet mogelijk deze in het filiaal af te halen, maar wel te laten bezorgen. Kan ik hiervoor gewoon het adres van de dichtstbijzijnde (Duitse) Mediamarkt invullen? Of heb ik pech gehad? :?
Aangezien je eigen adres invullen niet gaat werken, kun je gewoon het adres van de Mediamarkt invullen. Heb ik ook gedaan, doen ze echt niet moeilijk over. Betalen kan ook gewoon in de Mediamarkt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Nostordici schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Aangezien je eigen adres invullen niet gaat werken, kun je gewoon het adres van de Mediamarkt invullen. Heb ik ook gedaan, doen ze echt niet moeilijk over. Betalen kan ook gewoon in de Mediamarkt zelf.
Bedankt, doe ik dat. Wat heb je als betalingsoptie gekozen? Vooruitbetalen (Vorkasse)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Bedankt, doe ik dat. Wat heb je als betalingsoptie gekozen? Vooruitbetalen (Vorkasse)?
Graag gedaan. Im markt zahlen of hoe het er ook staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Nostordici schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:26:
[...]

Graag gedaan. Im markt zahlen of hoe het er ook staat :)
Die optie heb je niet wanneer je niet de optie krijgt om het in de Mediamarkt op te halen (en dus gewoon laat bezorgen op het adres van die MediaMarkt), maar ik heb nu vooruitbetaling gekozen en als adres de MediaMarkt in Monchengladbach. Nu heb ik 14 dagen de tijd om het over te maken, dus eerst maar eens afwachten hoe het met de levering zelf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:23
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Die optie heb je niet wanneer je niet de optie krijgt om het in de Mediamarkt op te halen (en dus gewoon laat bezorgen op het adres van die MediaMarkt), maar ik heb nu vooruitbetaling gekozen en als adres de MediaMarkt in Monchengladbach. Nu heb ik 14 dagen de tijd om het over te maken, dus eerst maar eens afwachten hoe het met de levering zelf gaat.
Ja snapt toch wel dat ze pas het toestel gaan verzenden als jij betaald hebt hè?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Morgen heeft de Saturn en Medimax (is voor mij dichterbij dan de Mediamarkt) in Duitsland de actie, alles 20% korting. Even inhakent op het bovenstaande. Zoek zelf ook nog een bij voorkeur Samsung "55 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Hmm, ik heb even voor je gekeken. Bij mij is er helaas ook geen afhalen mogelijk. Ik ben bang dat er veel misbruik is gemaakt van deze functie en dat mensen het bijvoorbeeld niet kwamen ophalen. Enige optie die ik kan bedenken is dan bestellen via de Mediamarkt in Duitsland, maar dan zul je er wel eerst heen moeten gaan. Ze morgen even bellen is misschien ook een optie, anders rij je er voor niks heen. Wel jammer dat ze strenger zijn geworden qua afhalen in de winkel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nostordici schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Hmm, ik heb even voor je gekeken. Bij mij is er helaas ook geen afhalen mogelijk. Ik ben bang dat er veel misbruik is gemaakt van deze functie en dat mensen het bijvoorbeeld niet kwamen ophalen. Enige optie die ik kan bedenken is dan bestellen via de Mediamarkt in Duitsland, maar dan zul je er wel eerst heen moeten gaan. Ze morgen even bellen is misschien ook een optie, anders rij je er voor niks heen. Wel jammer dat ze strenger zijn geworden qua afhalen in de winkel. :(
De functie afhalen werkt inderdaad niet meer.
Ik heb er 3 besteld op 30-12, ben benieuwd of ik ze nog wel op kan gaan halen, heb al wel een bevestigingsmail gehad dat het 2-4 werkdagen gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Was te verwachten, de Duitse OLED wordt nu op vraag en aanbod (hier en Marktplaats) aangeboden voor 300-400 euro meer als wat er voor betaald is :'). Hopelijk trapt niemand erin.

[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-01-2017 17:20 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Diederik-Jan schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:20:
Was te verwachten, de Duitse OLED wordt nu op vraag en aanbod (hier en Marktplaats) aangeboden voor 300-400 euro meer als wat er voor betaald is :'). Hopelijk trapt niemand erin.
Wat zou het alternatief dan zijn? De aanbieding is voorbij nietwaar (bij MM DE) of kun je het ergens nog goedkoper krijgen dan de V&A prijzen, laat staan in NL? Dus waar moet je intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:54:
[...]

Wat zou het alternatief dan zijn? De aanbieding is voorbij nietwaar (bij MM DE) of kun je het ergens nog goedkoper krijgen dan de V&A prijzen, laat staan in NL? Dus waar moet je intrappen.
Naar Duitsland gaan om er flink winst op te maken is vrij asociaal. Koop het dan niet als je het zelf niet gaat gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Diederik-Jan schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:01:
[...]

Naar Duitsland gaan om er flink winst op te maken vind ik vrij asociaal. Koop het dan niet als je het zelf niet gaat gebruiken.
Handel is handel....of je het asociaal vind of niet. Zeker als je er misschien maar een half uurtje voor hoeft te rijden (ga er vanuit dat het allemaal personen zijn die bij de grens wonen die dit doen)

[ Voor 19% gewijzigd door bvbal79 op 01-01-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Handel is handel....of je het asociaal vind of niet.
Wordt dan lekker een b.v. of een eenmanszaak. Maar daar zijn dit soort aanbiedingen niet voor bedoeld. Er zijn genoeg mensen die dus een OLED mislopen door dit soort grappen (ook op dit forum).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Diederik-Jan schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:19:
[...]

Wordt dan lekker een b.v. of een eenmanszaak. Maar daar zijn dit soort aanbiedingen niet voor bedoeld. Er zijn genoeg mensen die dus een OLED mislopen door dit soort grappen (ook op dit forum).
Je reactie is begrijpelijk. Maar wat bereik je er verder mee om het hier in dit topic te ventileren. Daarnaast zijn dit allerdaagse praktijken waar je niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
is ook gewoon strafbaar aangezien ze vast geen aangifte doen en de winst uit de boeken houden. Dit is geen incidentele verkoop maar inderdaad handel.

Maar goed als je er een wil hebben zou ik gewoon naar de dichtstbijzijnde Mediamarkt bellen en kijken wat er mogelijk is.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 01-01-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:45:
[...]

Je reactie is begrijpelijk. Maar wat bereik je er verder mee om het hier in dit topic te ventileren. Daarnaast zijn dit allerdaagse praktijken waar je niks aan veranderd.
Er zijn genoeg mensen die op dit forum lurken zonder er lid van te zijn. Als je daarmee potentiële kopers wakker maakt, dan blijven dit soort mensen met hun zogenaamde "handel" zitten.

Benieuwd overigens of er nog wat van de LG B6 afgaat, nu deze week de nieuwe modellen gepresenteerd gaan worden. Prijs kan vast nog wel goedkoper.

[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-01-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:43
Diederik-Jan schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:51:
[...]

Er zijn genoeg mensen die op dit forum lurken zonder er lid van te zijn. Als je daarmee potentiële kopers wakker maakt, dan blijven dit soort mensen met hun zogenaamde "handel" zitten.

Benieuwd overigens of er nog wat van de LG B6 afgaat, nu deze week de nieuwe modellen gepresenteerd gaan worden. Prijs kan vast nog wel goedkoper.
De prijzen van de 2016 modellen zullen halverwege dit jaar flink gaan zakken verwacht ik.

Zo ging het ook bij bijvoorbeeld de 65EF950V
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=430439&deliveryCountry=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De Philips OLED is nu ook al voor onder de €3000,- euro te koop. pricewatch: Philips 55POS901F Zilver Zal wel over een aantal maanden voor dezelfde prijs als de LG E6 verkocht worden (2299).

[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-01-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heren, jullie slepen elkaar weer mee in off-topic geklets en het ventileren van niet relevante persoonlijke meningen. En jullie weten echt wel beter. ;)

Als jullie willen discussiëren over marktwerking of andere economische zaken, zijn jullie welkom in andere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:54
Phusebox schreef op zondag 1 januari 2017 @ 14:46:
[...]

Ja snapt toch wel dat ze pas het toestel gaan verzenden als jij betaald hebt hè?
Ik had zelf gekozen voor betalen bij afhalen, het zal mij niet echt verbazen als mijn order daarom gecancelled gaat worden. Ik ben benieuwd :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Nostordici schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Ik heb intussen reactie van de klantenservice, helaas lijkt het er dus op dat het inderdaad niet mogelijk is ;( (al zeggen ze zelf wel dat dit "tijdelijk" is, maar ik verwacht niet dat het gedurende deze promo straks wel ineens mogelijk is)
Sehr geehrter Herr van den Broek,

thank you for your message.

Unfortunately it is temporary not possible to send article 2207383 "LG 55EG910V OLED TV OLED TV" in the market. Therefore, we ask you to choose another delivery option, if you are still interested in the product.

For further questions please feel free to contact us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:12
Als ik dit zo lees, heb ik aardig mazzel gehad dat ik gisteren de LG nog kon ophalen en ter plekke afrekenen.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:25
wezep schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:25:
Als ik dit zo lees, heb ik aardig mazzel gehad dat ik gisteren de LG nog kon ophalen en ter plekke afrekenen.
Morgen gaat de btw actie in 20% echte korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:00
alki schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:43:
[...]

Dan is die 800?
Hoe moet je het dan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
alki schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:43:
[...]

Bij Media Markt Duitsland?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Bij saturn maar tis toch maar 16% btw actie

[ Voor 56% gewijzigd door alki op 01-01-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:30
Taxatie vragen op het forum zijn niet gewenst.

Edit:
Ben je overigens in september ook al op gewezen in dit topic: Van der Berg in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".

[ Voor 150% gewijzigd door S1NN3D op 02-01-2017 05:52 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-06 16:25

Falastine

Think about my signature...

* knip *
Weg i.v.m. reactie op ongewenste vraag van hierboven.

[ Voor 111% gewijzigd door S1NN3D op 02-01-2017 05:54 ]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:20:
[...]

Ik heb intussen reactie van de klantenservice, helaas lijkt het er dus op dat het inderdaad niet mogelijk is ;( (al zeggen ze zelf wel dat dit "tijdelijk" is, maar ik verwacht niet dat het gedurende deze promo straks wel ineens mogelijk is)

[...]
Er zit daar wel iemand met de knoppen te spelen, je kunt de tv nu wel bestellen met uitgestelde betaling en aflevering in een Mediamarkt naar keuze. Wel is de levertijd langer geworden helaas.

Ik ben wel benieuwd wat de prijs gaat worden met de btw dagen, die blijkbaar morgen van start gaan? Al verwacht ik dat de tv duurder gemaakt zal worden. Iemand ervaring met de Duitse Mediamarkt of ze het kortingsverschil uitkeren? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Nostordici schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:47:
[...]

Er zit daar wel iemand met de knoppen te spelen, je kunt de tv nu wel bestellen met uitgestelde betaling en aflevering in een Mediamarkt naar keuze. Wel is de levertijd langer geworden helaas.

Ik ben wel benieuwd wat de prijs gaat worden met de btw dagen, die blijkbaar morgen van start gaan? Al verwacht ik dat de tv duurder gemaakt zal worden. Iemand ervaring met de Duitse Mediamarkt of ze het kortingsverschil uitkeren? Alvast bedankt.
Bij mij is ie nog steeds niet af te halen, tenminste niet in Monchengladbach, Huckelhoven, Krefeld of Duisburg. Ik krijg de volgende melding:

In meinem Media Markt Duisburg-Großenbaum leider keine Abholung möglich - bitte wählen Sie einen anderen Markt

Welk filiaal had jij gekozen waar het wel mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
JeroenBvd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:59:
[...]

Bij mij is ie nog steeds niet af te halen, tenminste niet in Monchengladbach, Huckelhoven, Krefeld of Duisburg. Ik krijg de volgende melding:

In meinem Media Markt Duisburg-Großenbaum leider keine Abholung möglich - bitte wählen Sie einen anderen Markt

Welk filiaal had jij gekozen waar het wel mogelijk was?
Papenburg, maar dat ligt voor jou denk ik behoorlijk uit de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Nostordici schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:06:
[...]

Papenburg, maar dat ligt voor jou denk ik behoorlijk uit de route.
Helaas, zelfs daar krijg ik dezelfde melding.

In meinem Media Markt Papenburg leider keine Abholung möglich - bitte wählen Sie einen anderen Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

JeroenBvd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:11:
[...]

Helaas, zelfs daar krijg ik dezelfde melding.

In meinem Media Markt Papenburg leider keine Abholung möglich - bitte wählen Sie einen anderen Markt
Misschien dat je even de cookies weg moet gooien en opnieuw proberen?
Of een andere PC proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door Pietervs op 02-01-2017 00:17 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Pietervs schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:16:
[...]

Misschien dat je even de cookies weg moet gooien en opnieuw proberen?
Of een andere PC proberen?
Helaas, beiden geprobeerd zonder succes. Zodra ik doorklik naar het winkelmandje staat er dat ophalen niet mogelijk is. Ik vrees dat ik nog maar wat langer moet wachten voordat ik over kan op OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

JeroenBvd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:27:
[...]

Helaas, beiden geprobeerd zonder succes. Zodra ik doorklik naar het winkelmandje staat er dat ophalen niet mogelijk is. Ik vrees dat ik nog maar wat langer moet wachten voordat ik over kan op OLED.
Jammer ;(
Hoopte dat dat het op zou lossen voor je, maar helaas...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 20:15

D_V

alki schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:55:
Bij saturn maar tis toch maar 16% btw actie
De 65B6D bijvoorbeeld is nu € 2.896,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D_V schreef op maandag 2 januari 2017 @ 02:54:
[...]

De 65B6D bijvoorbeeld is nu € 2.896,08
Ik zie geen gewijzigde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Phusebox schreef op maandag 2 januari 2017 @ 05:48:
[...]

Zodra je naar het winkelmandje gaat om te betalen krijg je de kortingsprijs te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
This-is-life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:30:
[...]

Zodra je naar het winkelmandje gaat om te betalen krijg je de kortingsprijs te zien.
Nope. Hier blijft gewoon dezelfde prijs er staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Phusebox schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:33:
[...]

Nope. Hier blijft gewoon dezelfde prijs er staan.
Ben je wel op saturn.de? Bij mij staat er toch echt de prijs met korting, je moet wel helemaal tot de check out gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
This-is-life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:40:
[...]

Ben je wel op saturn.de? Bij mij staat er toch echt de prijs met korting, je moet wel helemaal tot de check out gaan
Nu doet ie het wel (desktop), op mobiel niet. Met korting is de E serie nog 1000 euro hoger dan de prijzen die ik hier voorbij heb zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbremmer
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 2 januari 2017 @ 05:48:
[...]

In de winkelmand gaat de btw van het totaalbedrag af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rbremmer schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:19:
[...]

In de winkelmand gaat de btw van het totaalbedrag af.
Klopt, vanochtend werkte het op mobiel in ieder geval niet. Maar goed verder geen interessante prijzen voor de 2016 reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
ik heb eventueel nog een afhaalbewijs voor een lg van 999 in Duisburg. Zelf wacht ik op het afhaalbewijs van eentje in Nordhorn. Die is donderdag verzonden richting de winkel.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Denzis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:26:
ik heb eventueel nog een afhaalbewijs voor een lg van 999 in Duisburg. Zelf wacht ik op het afhaalbewijs van eentje in Nordhorn. Die is donderdag verzonden richting de winkel.
Mocht je deze niet op gaan halen dan heb ik daar zeker interesse in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau_P
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 19:53
Diederik-Jan schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:50:
[...]

Mooie prijs inderdaad, zou denk ik wel voor €1400-1500 euro mee kunnen gaan.
De 55ef950v was 'helaas niet meer beschikbaar'. Wel een mooie aanbieding voor de 55-b6v en 55-e6v gekregen (zelfde bedragen zoals eerder genoemd hier, 1999 en 2350), maar dat vind ik toch wat te duur voor een tv. Hoopte de 55ef950v voor ca. 1500 te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

This-is-life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:40:
[...]

Saturn.de heeft ondertussen de prijs sneaky omhoog gegooit. Hij is nu ineens € 3.265,81 na aftrek BTW.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanheikoop
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-05-2020
Beste Tweakers,

;)

[ Voor 80% gewijzigd door Johanheikoop op 02-01-2017 18:44 . Reden: Verkeerde topic!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
buiten het feit om dat je voor dat bedrag gewoon een nieuwe kunt kopen is dit niet de plek voor vraag en aanbod

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 02-01-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.vanbeek5
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Nog net in het oude jaar bij Smits Arnhem 55B6V voor 1999 opgehaald.
Daarnaast nog 20% korting op vogel beugel gekregen.
Deze prijzen telefonisch zo afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zojammerhe
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-12-2024
Kon de verleiding niet meer weerstaan...

Een LG OLED65B6D besteld, Saturn DE, af te halen in filiaal. € 3265
Zover mijn duits alleen nog vandaag geldig dacht ik. Hopelijk lukt alles en zaterdag ophalen.
Mocht ik zover komen, dan laat ik nog even weten of de Ziggo het rechtstreeks doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
zojammerhe schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:11:
Kon de verleiding niet meer weerstaan...

Een LG OLED65B6D besteld, Saturn DE, af te halen in filiaal. € 3265
Zover mijn duits alleen nog vandaag geldig dacht ik. Hopelijk lukt alles en zaterdag ophalen.
Mocht ik zover komen, dan laat ik nog even weten of de Ziggo het rechtstreeks doet.
Wil niet zeggen dat het niet goed is of zo maar waarom niet een NL winkel proberen ? zoals bv Smits ?
Ziggo werkt dan zeker en je hebt geen gedoe met garantie (voor zover het gedoe zal geven)

Hoe dan ook je koopt een toppertje , ik geniet er elke dag van

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 02-01-2017 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zojammerhe
Cardwizard schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:23:
[...]

Wil niet zeggen dat het niet goed is of zo maar waarom niet een NL winkel proberen ? zoals bv Smits ?
Ziggo werkt dan zeker en je hebt geen gedoe met garantie (voor zover het gedoe zal geven)

Hoe dan ook je koopt een toppertje , ik geniet er elke dag van
Ik vond +800 euro prijsverschil een goede reden, plus dat de TV aan mn receiver (Marantz SR7009) hangt dus in principe alleen 1 HDMI +220V nodig. (Decoder aan de receiver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:39
Wellicht een hele domme vraag... Zo rond augustus verwachten wij gaan verhuizen naar onze nieuwbouwwoning. Zouden de prijzen van de OLED schermen al gedaald zijn? Of komen er dan weer nieuwe modellen uit welke rond dezelfde prijs zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
zojammerhe schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:35:
[...]

Ik vond +800 euro prijsverschil een goede reden, plus dat de TV aan mn receiver (Marantz SR7009) hangt dus in principe alleen 1 HDMI +220V nodig. (Decoder aan de receiver).
je hebt dit topic gelezen toch ? ...... ik heb de tv goedkoper bij Smits in Arnhem gekocht dan dat deze nu bij de Saturn kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

Cardwizard schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:36:
[...]

je hebt dit topic gelezen toch ? ...... ik heb de tv goedkoper bij Smits in Arnhem gekocht dan dat deze nu bij de Saturn kost
En buiten dat was 'ie gisteren € 2896 bij diezelfde Saturn.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zojammerhe
Echt een fluctuatie-TV dus, bij Smits in Arnhem is ie nu weer 4799 euro.... (Cardwizard, was je niet in verwarring met de 55 inch? (nu 2699 euro, een perfecte deal...).(Grappige is dat ie daar een 4:3 verhouding heeft, op andere websites ook als 21:9 verhouding (+-) te vinden... is het nou zo moeilijk om de A.R. goed te houden?)
Ach ja, keuze gemaakt, nu niet meer naar de prijzen maar naar de TV kijken.... net zoals keukens kopen.... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:23

DarkSide

theres no place like ::1

JaMaaT schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:36:
Wellicht een hele domme vraag... Zo rond augustus verwachten wij gaan verhuizen naar onze nieuwbouwwoning. Zouden de prijzen van de OLED schermen al gedaald zijn? Of komen er dan weer nieuwe modellen uit welke rond dezelfde prijs zitten?
Blijft altijd lastig. De ces gaat deze week van start en hier worden de 2017 modellen aangekondigd. Maar het duurt vaak nog wel tot mei ( soms juni) voordat ze beschikbaar zijn. In augustus zijn ze dan net uit.
Volgens mij zijn de 2916 modellen pas rond oktober gaan dalen.

Dan is het ook nog afwachten wat de prijzen voor de 2017 modellen gaat zijn. En wat de invloed is op de 2016 modellen.
Afhankelijk van de voorraad kunnen de 2016 modellen wel interessant zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:39
Gewoon goed in de gaten blijven houden dus! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
zojammerhe schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 06:32:
Echt een fluctuatie-TV dus, bij Smits in Arnhem is ie nu weer 4799 euro.... (Cardwizard, was je niet in verwarring met de 55 inch? (nu 2699 euro, een perfecte deal...).(Grappige is dat ie daar een 4:3 verhouding heeft, op andere websites ook als 21:9 verhouding (+-) te vinden... is het nou zo moeilijk om de A.R. goed te houden?)
Ach ja, keuze gemaakt, nu niet meer naar de prijzen maar naar de TV kijken.... net zoals keukens kopen.... ;-)
Nee ik ben niet in verwarring , dit topic staat er echt vol me :*)

55 inch rond de 2000 euro
65 inch rond de 3000 euro

bellen en vragen naar de beste prijs die ze kunnen aanbieden , dan heb ik het over zaken zoals Smits Arnhem , daar heb ik ze beide voor die prijs gekregen door te vragen terwijl op de website (zoals je al aangeeft) een veel hogere prijs staat aangegeven.

Zo zijn er nog meer zaken die daar aan meedoen , zijn in dit topic wel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De B6 is nu 1722 euro in Engeland. Soms heb ik het idee dat de winkeliers in Nederland graaiers zijn. Overal binnen Europa heb je indrukwekkende deals op tv's behalve hier. Het is dat de LG OLED een vaste stekker heeft anders had ik in het weekend even naar de UK gereden.

[ Voor 22% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-01-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:17:
De B6 is nu 1722 euro in Engeland. Soms heb ik het idee dat de winkeliers in Nederland graaiers zijn. Overal binnen Europa heb je indrukwekkende deals op tv's behalve hier. Het is dat de LG OLED een vaste stekker heeft anders had ik in het weekend even naar de UK gereden.
je bent toch vrij om een tv uit Italië , Engeland , Duitsland en ga zo maar door te halen ??

de deals in NL zijn over het algemeen ook zeer indrukwekkend , alleen moet je er zelf naar vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Cardwizard schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:27:
[...]

je bent toch vrij om een tv uit Italië , Engeland , Duitsland en ga zo maar door te halen ??

de deals in NL zijn over het algemeen ook zeer indrukwekkend , alleen moet je er zelf naar vragen :9
Zoals ik al eerder aangaf, Engeland heeft een andere stekker dus heb je daar niks aan en Italië is net wat te ver om er naartoe te rijden. Het ging er mij met name om dat er om Nederland heen er goede deals te vinden zijn, maar binnen Nederland valt het keer op keer tegen. Zo kost de 49KS7000 bijvoorbeeld nu 800 euro. Hier vragen ze er 1100 euro voor. En 2K voor een B6 wat blijkbaar een stuk goedkoper kan zijn vind ik niet indrukwekkend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 18:40
Diederik-Jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:31:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf, Engeland heeft een andere stekker dus heb je daar niks aan en Italië is net wat te ver om er naartoe te rijden. Het ging er mij met name om dat er om Nederland heen er goede deals te vinden zijn, maar binnen Nederland valt het keer op keer tegen. Zo kost de 49KS7000 bijvoorbeeld nu 800 euro. Hier vragen ze er 1100 euro voor. En 2K voor een B6 wat blijkbaar een stuk goedkoper kan zijn vind ik niet indrukwekkend hoor.
Nou niks aan is natuurlijk totaal overdreven, je hebt voor een paar euro een verloopje om, hem gewoon hier te gebruiken, doet niets af aan de kwaliteit van deze tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:31:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf, Engeland heeft een andere stekker dus heb je daar niks aan en Italië is net wat te ver om er naartoe te rijden. Het ging er mij met name om dat er om Nederland heen er goede deals te vinden zijn, maar binnen Nederland valt het keer op keer tegen. Zo kost de 49KS7000 bijvoorbeeld 8000 euro nu. Hier vragen ze er 1100 euro voor. En 2K voor een B6 wat blijkbaar een stuk goedkoper kan zijn vind ik niet indrukwekkend hoor.
Zou in 1 van die landen gaan wonen , levensonderhoud is ook stukken goedkoper over het algemeen in die landen , maar dan verdien je weer minder dan in NL ..... hmm misschien een verband ?

En we zitten hier op Tweakers "een andere stekker" kan toch niemand tegenhouden lijkt me

Hoe dan ook een zinloze discussie , ik zou zelf nooit een buitenlands model aanschaffen dus ook al zijn ze daar wat goedkoper , slim lijkt het me niet om daar aan te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:14
Ik zie bij de saturn nu inderdaad dat je korting krijgt wanneer je hem in je winkelmandje wilt afrekenen.
Zelf was ik aan het kijken naar de Samsung ue60ks7000. Deze kost dan Netto nog: €1509,58.

Toch nog maar eens over denken om dit te doen.
Zit er verschil tussen het Duitse model en NL model?

*Edit* zie dat het dus om de UE60KS7090 gaat in DU. mocht iemand het verschil kunnen aanwijzen graag!

[ Voor 14% gewijzigd door BekSide op 03-01-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Cardwizard schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Zou in 1 van die landen gaan wonen , levensonderhoud is ook stukken goedkoper over het algemeen in die landen , maar dan verdien je weer minder dan in NL ..... hmm misschien een verband ?

En we zitten hier op Tweakers "een andere stekker" kan toch niemand tegenhouden lijkt me

Hoe dan ook een zinloze discussie , ik zou zelf nooit een buitenlands model aanschaffen dus ook al zijn ze daar wat goedkoper , slim lijkt het me niet om daar aan te beginnen
Levensonderhoud goedkoper in Engeland? Welk spul rook je ;). Het is gewoon raar dat er hier krampachtig gedaan wordt met het geven van korting, terwijl ze overal om ons heen daarin veel makkelijker in zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
BekSide schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:37:
Ik zie bij de saturn nu inderdaad dat je korting krijgt wanneer je hem in je winkelmandje wilt afrekenen.
Zelf was ik aan het kijken naar de Samsung ue60ks7000. Deze kost dan Netto nog: €1509,58.

Toch nog maar eens over denken om dit te doen.
Zit er verschil tussen het Duitse model en NL model?

*Edit* zie dat het dus om de UE60KS7090 gaat in DU. mocht iemand het verschil kunnen aanwijzen graag!
De overeenkomst is in ieder geval dat ze geen OLED zijn en je dus in het verkeerde topic zit -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Levensonderhoud goedkoper in Engeland? Welk spul rook je ;). Het is gewoon raar dat er hier krampachtig gedaan wordt met het geven van korting, terwijl ze overal om ons heen daarin veel makkelijker in zijn.
"over het algemeen" gemist ? .... ga er verder niet meer op in .... heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Cardwizard schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:44:
[...]

"over het algemeen" gemist ? .... ga er verder niet meer op in .... heeft geen zin
Dan klopt de inhoud van je zin niet, aangezien je expliciet aangeeft in 1 van die landen. En het is verre van "over het algemeen". Het klopt namelijk niet. Maar goed deze discussie heeft inderdaad geen zin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Modbreak:Heren, ik adviseer jullie nadrukkelijk om te stoppen met het constante zinloze gemekker en gediscussieer. Zowel hier als in OLED televisies. Wat mij betreft gaan de eerstvolgende hoofdrolspelers maatregelen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:20
* knip *

Bericht hierboven misschien gemist?

[ Voor 92% gewijzigd door S1NN3D op 03-01-2017 23:18 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

* knip *

Zie Vulcan750 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

[ Voor 75% gewijzigd door S1NN3D op 04-01-2017 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenBvd
De LG 55EG910V kost nu helaas geen 999 meer, maar nu 1299 euro, inclusief Mediamarkt.de-tegoedbon van 150 euro:

Heb m toch maar besteld, jammer dat het niet voor 300 minder lukte doordat ze toen niet wilden afleveren in de winkel, maar nog steeds een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
JeroenBvd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:39:
De LG 55EG910V kost nu helaas geen 999 meer, maar nu 1299 euro, inclusief Mediamarkt.de-tegoedbon van 150 euro:

Heb m toch maar besteld, jammer dat het niet voor 300 minder lukte doordat ze toen niet wilden afleveren in de winkel, maar nog steeds een mooie deal :)
Aangezien ie nu al een paar keer naar 999 is gegaan binnen een maand, zal de volgende keer niet lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499970

JeroenBvd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:39:

Ik ga deze tv morgen ophalen in Duitsland, ben benieuwd :) Had geluk dat ik hem net op tijd had besteld en de optie ophalen toen nog beschikbaar was. Ik ben het met de vorige poster eens, als er geen haast achter zit zou ik het even afwachten. Mogelijk gaat hij binnenkort weer richting de 1000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Beter wacht hij drie maanden en koopt de B6 voor €1750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wie zegt dat de B6 1750 wordt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
Anoniem: 499970 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:31:
[...]

Ik ga deze tv morgen ophalen in Duitsland, ben benieuwd :) Had geluk dat ik hem net op tijd had besteld en de optie ophalen toen nog beschikbaar was. Ik ben het met de vorige poster eens, als er geen haast achter zit zou ik het even afwachten. Mogelijk gaat hij binnenkort weer richting de 1000,-.
Wanneer heb je hem besteld, ik wacht nog op mijn ophaal bericht namelijk , afgelopen zaterdag ochtend besteld en maandag bericht dat hij verstuurd was vanaf centraal magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sinovenator schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Wanneer heb je hem besteld, ik wacht nog op mijn ophaal bericht namelijk , afgelopen zaterdag ochtend besteld en maandag bericht dat hij verstuurd was vanaf centraal magazijn
Ik heb ook op 30-12 en 31-12 een bestelling geplaatst en maandag een mail gehad dat ze onderweg zijn naar filiaal Huckelhoven maar verder nog niks gehoord.
Nog even geduld hebben.....helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
Anoniem: 857803 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:11:
[...]

Ik heb ook op 30-12 en 31-12 een bestelling geplaatst en maandag een mail gehad dat ze onderweg zijn naar filiaal Huckelhoven maar verder nog niks gehoord.
Nog even geduld hebben.....helaas
Net even gebeld, die van mij komt morgen binnen bij het filiaal :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinovenator
Kunnen we de korte lontjes gewoon even wegstoppen en het leuk houden, er zijn meer mensen die dit topic lezen en die het graag to the point willen houden.... (dus stop het persoonlijk maken)

Alvast bedankt !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 16-06 17:56
Kleine opmerking; de pricewatch laat enkel de prijzen zien waarvoor je producten direct kan bestellen.
Echter is gebleken (en hierbij spreek ik uit ervaring) dat de prijzen die online/in de winkel getoond worden veelal voor (VEEL) minder over de toonbank gaan ;)

Zo wordt de LG 55E6V nog altijd a €2800 aangeboden waar o.a. ik deze voor €2300 heb mogen overnemen.

[ Voor 19% gewijzigd door S1NN3D op 04-01-2017 15:55 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:03
Een paar maanden is misschien wat voorbarig, maar als je over een jaar rond november(speculatie uiteraard) de b7 voor 2000/2100 op de kop kan tikken dan mag je er toch vanuit gaan dat de b6 maximaal 1700kost. Waarom zou je anders nog voor een ouder model gaan?

anyhow, we gaan het leren met de tijd. :+

[ Voor 27% gewijzigd door S1NN3D op 04-01-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ambition88 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:00:
[...]

Een paar maanden is misschien wat voorbarig, maar als je over een jaar rond november(speculatie uiteraard) de b7 voor 2000/2100 op de kop kan tikken dan mag je er toch vanuit gaan dat de b6 maximaal 1700kost. Waarom zou je anders nog voor een ouder model gaan?

anyhow, we gaan het leren met de tijd. :+
Als de B6 dan nog wel verkrijgbaar is ergens. Zie ook de samsung modelen. Probeer nu maar ergens een 2015 model te krijgen nog. Dus ja, alles word goedkoper, maar winkels boeit het dan niet meer denk ik en gaat het uit de collectie want iedereen wil toch de nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:03
bvbal79 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Als de B6 dan nog wel verkrijgbaar is ergens. Zie ook de samsung modelen. Probeer nu maar ergens een 2015 model te krijgen nog. Dus ja, alles word goedkoper, maar winkels boeit het dan niet meer denk ik en gaat het uit de collectie want iedereen wil toch de nieuwste.
Dat valt ook allemaal best mee, de LG910V uit 2015 kan je echt nog overal kopen en die is toch ook aardig in prijs gedaald gedurende het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ambition88 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Dat valt ook allemaal best mee, de LG910V uit 2015 kan je echt nog overal kopen en die is toch ook aardig in prijs gedaald gedurende het jaar.
Met het verschil dat het om een full HD paneel betreft en LG van zijn overschot afwilt. Want ze produceren het niet meer. Vandaar dat er daarmee meer gestunt kan worden en er meer voorraad is :).

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-01-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
sinovenator schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:22:
[...]

Net even gebeld, die van mij komt morgen binnen bij het filiaal :D
Heb je met het filiaal of met de webshop zelf gebeld? :)

Volgens LG newsroom gaat LG morgen 3 nieuwe Oled tv's op CES 2017 presenteren:: SJ9500, SJ8500 en SJ8000. Ben benieuwd naar de prijzen :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 13:55
Strider schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:23:
[...]
Volgens LG newsroom gaat LG morgen 3 nieuwe Oled tv's op CES 2017 presenteren:: SJ9500, SJ8500 en SJ8000. Ben benieuwd naar de prijzen :)
Dat zijn de nano lcd tvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
Strider schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Heb je met het filiaal of met de webshop zelf gebeld? :)

Dit nummer: +49 221 22243 333 (webshop)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Modbreak:De meeste recente "juweeltjes" zijn verwijderd. Hopelijk komt er weer eens rust in de OLED topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Ik kom via EBay.de een aanbieding tegen van een Duitse HiFi shop t.b.v. de 65EF950V a 2699 EUR. Zo te zien een strakke prijs!

http://www.ebay.de/itm/29...=1149115473582&rmvSB=true

Voor de liefhebber.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:29
Ibidem schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:11:
Ik kom via EBay.de een aanbieding tegen van een Duitse HiFi shop t.b.v. de 65EF950V a 2699 EUR. Zo te zien een strakke prijs!

http://www.ebay.de/itm/29...=1149115473582&rmvSB=true

Voor de liefhebber.
Lijkt er anders op dat dit gewoon bij Smits Arnhem is die al vaker scherpe aanbiedingen hebben gegeven als je er naar vraagt. Desalniettemin wel een leuke prijs.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik had afgelopen weekend nog eens geïnformeerd bij mijn lokale winkel of ze inmiddels wat meer met de prijs konden doen maar ze zeiden tegen mij dat de B6 niet meer leverbaar is. Zou dat betekenen dat de 7 serie dit jaar eerder komt?

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 05-01-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Zou het niet interessant zijn om in de TS een overzichtje te plaatsen met de verschillende modellen en telkens de adviesprijs, pricewatch prijs en courant bekomen prijs met korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:25:
Ik had afgelopen weekend nog eens geïnformeerd bij mijn lokale winkel of ze inmiddels wat meer met de prijs konden doen maar ze zeiden tegen mij dat de B6 niet meer leverbaar is. Zou dat betekenen dat de 7 serie dit jaar eerder komt?
Dit zou zo maar eens kunnen kloppen , als je de pricewatch bekijkt zie je dat de B6 al bij veel winkels niet meer te krijgen is ... ben wel blij dat de B7 (behalve de helderheid) niet veel nieuwe dingen heeft , zodat oa ik niet heel veel mis loop :9

Ben ook erg benieuwd of we een heel goede deal hebben gekregen de laatste tijd (55 inch voor 2k en 65 inch voor 3k) of dat de B7 zo een stuk lagere adviesprijs zal gaan krijgen dan de B6 had

[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 05-01-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:48

wally21

psn: Wally224

Cardwizard schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:49:
[...]

Dit zou zo maar eens kunnen kloppen , als je de pricewatch bekijkt zie je dat de B6 al bij veel winkels niet meer te krijgen is ... ben wel blij dat de B7 (behalve de helderheid) niet veel nieuwe dingen heeft , zodat oa ik niet heel veel mis loop :9

Ben ook erg benieuwd of we een heel goede deal hebben gekregen de laatste tijd (55 inch voor 2k en 65 inch voor 3k) of dat de B7 zo een stuk lagere adviesprijs zal gaan krijgen dan de B6 had
Inderdaad zo is het minder erg om "maar" een 2016 model te hebben. :+

Qua leverbaarheid, van radio von brug begreep ik toen ik mijn tv ging halen dat de toestellen sowieso moeilijk leverbaar zijn en de voorraden dus laag zijn. Maar goed ik dat is van horen zeggen. Exacte details heb ik natuurlijk niet ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"