“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Waarschijnlijk kan hij de 21% omzetbelasting aftrekken omdat hij 'm zakelijk koopt. Zo'n handig trucje dus ook weer niet en als hij 'm enkel privé gebruikt ook hartstikke illegaal.Fietsbel schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:39:
oh, nou, fijn dat je een handig truucje hebt. Wel meedelen maar niet delen. Bewaar het dan voor je Lief Dagboek..
Lijkt me een ontzettend slecht idee .... ik zou het niet aandurvenTylen schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:57:
[...]
Zonder doos misschien. Maar met doos gaat dat niet passen
Waarschijnlijk idd. Maar verder wel mee eens dat als je zoiets meldt dat je ook moet zeggen hoe.Fuwor schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:07:
[...]
Waarschijnlijk kan hij de 21% omzetbelasting aftrekken omdat hij 'm zakelijk koopt. Zo'n handig trucje dus ook weer niet en als hij 'm enkel privé gebruikt ook hartstikke illegaal.
Nu voegt het niets toe, niemand die er wat van heeft. En komt het meer over als kijk mij eens lekker minder betalen dan jullie.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-12-2016 19:20 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Deze staan gewoon op de site van LG heb ik ook even opgezocht voor ik mijn 55B6 ging halen. Staat bij product specificaties.TFDev schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:58:
Afmetingen van de doos zoeken en gaan meten?
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED65B6V-oled-tv
Dat moet toch makkelijk passen in een A4 station?ppatrick schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:53:
Afmetingen met doos 1663 x 927 x 212
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED65B6V-oled-tv
[ Voor 3% gewijzigd door ppatrick op 29-12-2016 21:21 ]
Posthistorie 2 berichtenAnoniem: 853153 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:35:
Eindelijk heb ik de OLED 55b6v binnen voor een prijs van 1650 euro ( prijs was 1999 maar heb met een handig trucje 350 euro kunnen besparen:).
Top bedrijf die Radio von Burg in Rotterdam..
Man man man...wat een beeld.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Off-topic reactie die niets toevoegt
[ Voor 87% gewijzigd door S1NN3D op 30-12-2016 09:46 ]
[ Voor 94% gewijzigd door S1NN3D op 30-12-2016 09:46 ]
Nette prijs toch? of verwachten jullie dat het ergens goedkoper kan?
Volgens mij kun je het voor €2200 meenemen. Probeer een andere winkel.Josduppen schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:04:
Ik heb een aanbieding van Art&Craft voor 2500€ voor de 55E6V
Nette prijs toch? of verwachten jullie dat het ergens goedkoper kan?
[ Voor 57% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-12-2016 23:16 ]
Daar is toch niks mis mee? Daar maken we allemaal gebruik van.Diederik-Jan schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:17:
Maar dan wel gebruik maken van de info in dit topic om (het onder andere bij Radio von de Burg) goedkoper te kunnen krijgen.
[ Voor 85% gewijzigd door S1NN3D op 30-12-2016 09:47 ]
Je vergelijkt appels met peren. Het is heel goed mogelijk om een consumentengoed zoals een televisie te kopen in Italië en te versturen naar Nederland. Dit in het kader van vrij verkeer van goederen. Er zitten verder geen wettelijke accijnzen of importheffingen op dit product. Het probleem zit volgens mij bij de gemaakte afspraken tussen de fabrikanten/distributeurs/retailers. Hierin wordt o.a. afgesproken dat product x dat bestemd en afgestemd is voor regio a niet buiten die regio verhandeld mag worden.FirePuma142 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:34:
[...]
Een halve liter bier kost in EU land Roemenië 70 cent. Dus waarom hier meer betalen? Een BMW 3 serie is in bijna alle EU landen 10 tot 30% goedkoper. Dus waarom hier meer betalen?
Het is heel simpel, de verkoopprijs in de winkel bestaat uit per land verschillende componenten en zelfs al bestond het uit dezelfde componenten dan wegen ook de economische omstandigheden van het land van verkoop mee. Zou deze prijs hier mogelijk moeten zijn, ja, maar dan moet er iemand anders dan de winkel water bij de wijn doen (distributeur/LG/groothandel, wat de supply chain ook is). Of dacht je dat er voor 1999,- nog steeds een dikke 15% marge op zit voor de NL winkel? Ik denk eerder een procentje of 5.
Ik denk dat er momenteel op OLED televisies een behoorlijke marge zit. Wanneer in Italië dezelfde televisie voor 1650 verkocht wordt, terwijl die hier voor minimaal 2000 over toonbank gaat, dan is dat een verschil van 17,5%. Mijn advies hierin zou zijn, zoek een Italiaanse winkel die bereid is om het product te versturen naar Nederland of kijk op eBay.
< dit stukje webruimte is te huur >
[ Voor 84% gewijzigd door S1NN3D op 30-12-2016 09:47 ]
Er is ook niemand die beweert dat dat niet kan? Reken gerust op €150 verzendkosten overigens.aex351 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:02:
[...]
Je vergelijkt appels met peren. Het is heel goed mogelijk om een consumentengoed zoals een televisie te kopen in Italië en te versturen naar Nederland. Dit in het kader van vrij verkeer van goederen.
Dat zeg ik, zoals afspraken over de prijs. Onder andere gerelateerd aan de economische omstandigheden in het land van verkoop.Er zitten verder geen wettelijke accijnzen of importheffingen op dit product. Het probleem zit volgens mij bij de gemaakte afspraken tussen de fabrikanten/distributeurs/retailers.
Klopt. Werkt niet heel goed hoor, ik tik dit vanaf een Google Pixel. Of loop eens bij een Action binnen.Hierin wordt o.a. afgesproken dat product x dat bestemd en afgestemd is voor regio a niet buiten die regio verhandeld mag worden.
Zoals ik al zei, het verschil in prijs kun je in NL niet bij de retailer vinden. Of dacht je dat een NL retailer bij verkoop van een B6 voor €2000 er minimaal €510 aan overhoudt?Ik denk dat er momenteel op OLED televisies een behoorlijke marge zit. Wanneer in Italië dezelfde televisie voor 1650 verkocht wordt, terwijl die hier voor minimaal 2000 over toonbank gaat, dan is dat een verschil van 17,5%. Mijn advies hierin zou zijn, zoek een Italiaanse winkel die bereid is om het product te versturen naar Nederland of kijk op eBay.
Een B6 voor 1950 kan in NL met een of twee telefoontjes. Een B6 voor 1650 uit Italië plus 150 verzendkosten komt op 1800, geen garantie van LG NL, service 0,0 want de winkel zit 1000 kilometer verderop. Nee, een OLED uit Italië laten versturen is een heel slecht plan.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
In duitsland is hij weer te koop voor 999, ik heb er zojuist een besteld. Heeft iemand enig idee hoelang ze de televisie voor je vasthouden? In het ideale geval zou ik hem 14 januari pas ophalen maar dat duurt nog even.
Inderdaad hij is nu weer 1299... Tot vanmorgen 09:00 was hij 999. Goed opletten, misschien is hij vanaf vanavond/vannacht tot morgenochtend 09:00 wel weer in de aanbieding. Ik heb in ieder geval mijn afhaalbewijs waar 999 opstaat
Blijkbaar niet want ik heb in 3 maanden tijd nog geen prijs onder de 2200 gekregen.FirePuma142 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:07:
[...]
Een B6 voor 1950 kan in NL met een of twee telefoontjes.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat verwacht je dan ook van een Philips 9000 series karma koningago schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:39:
Hmmmz geen overtuigende stem wellichtDe E6 kun je al voor 2200 meekrijgen.
Zelf geen idee. Maar als ik dit topic moet geloven krijgen meerdere hem toch voor zo'n 2000,- mee.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat is de B6, hij noemt nu net de E6 voor 2200..DarkSide schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:42:
[...]
Wat verwacht je dan ook van een Philips 9000 series karma koning![]()
Zelf geen idee. Maar als ik dit topic moet geloven krijgen meerdere hem toch voor zo'n 2000,- mee.
Zelf nergens geïnformeerd overigens, ik wacht op Philips oleds voor 2000 euro, we kijken volgend jaar wel verder.. (zou mooi zijn als er ook een modelletje zonder soundbar komt)
Even Apollo of Foka mailen/bellen. Ik had de B6 voor 1999,- en kon de E6 meenemen voor 2300. (heb de B6 gekocht)Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:35:
[...]
Blijkbaar niet want ik heb in 3 maanden tijd nog geen prijs onder de 2200 gekregen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik bedoel ook gewoon de B6 hoor, heb nog nergens een prijs onder de 2200 gekregen. Ik weet niet hoe jullie onderhandelen, maar ik ben gewoon duidelijk en zeg: "ik wil die tv kopen, wat is je laagste prijs?". Antwoord meestal rond de 2350. En dan zeg ik dat het te duur is en dan zakt het naar maximaal 2200 waarop ik afhaak.frankyboy707 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:57:
[...]
Dat is de B6, hij noemt nu net de E6 voor 2200..
Zelf nergens geïnformeerd overigens, ik wacht op Philips oleds voor 2000 euro, we kijken volgend jaar wel verder.. (zou mooi zijn als er ook een modelletje zonder soundbar komt)
Als ik hem in de regio (max. 1 uur rijden) voor 1950-2000 had kunnen kopen had ie hier al gestaan. Nu staat CES op de stoep en hoeft het voor mij voorlopig even niet meer, want verouderd en de prijs mag dus nog wel wat verder omlaag.
En het dus jammer is dat ze hem nu niet meteen mee kunnen nemen.
Voor mij is het ook nog even wachten op CES.
Maar dan voornamelijk om te kijken of er nog wat meer af kan van de B6.
Er komen nog meer kosten aan en wil ook nog mijn Hue uitbreiden.
Je hebt een extra conditie: binnen een uur rijden van je woonplaats. Alweer een geografisch prijsissuePhusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:35:
[...]
Blijkbaar niet want ik heb in 3 maanden tijd nog geen prijs onder de 2200 gekregen.
Zonder dollen, en dat heb je hier zelf ook vaak genoeg gezien denk ik, Smit, Apollo, FOKA, Von Burg en PlatteTV verkopen of hebben verkocht voor die prijs.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Klopt maar waar user X, Y en Z zeiden heb hem bij plattetv.nl besteld voor 2000 euro kreeg ik een laagste prijs van 2300 destijds, dezelfde dag waarop iemand anders hem besteld had voor 2000.FirePuma142 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:36:
[...]
Je hebt een extra conditie: binnen een uur rijden van je woonplaats. Alweer een geografisch prijsissue![]()
Zonder dollen, en dat heb je hier zelf ook vaak genoeg gezien denk ik, Smit, Apollo, FOKA, Von Burg en PlatteTV verkopen of hebben verkocht voor die prijs.
Dus helaas zijn de winkels of verkopers nogal willekeurig met hun prijzen.
Hij paste redelijke makkelijk gelukkig, hoefde niet eens scheef.Tylen schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:57:
[...]
Zonder doos misschien. Maar met doos gaat dat niet passen
Apart, wellicht dat die mensen werkzaam zijn bij zo'n bedrijf (en dus stiekem reclame)? Want ik neem aan dat wanneer je langsgaat of belt een aangeeft dat persoon A die televisie voor bedrijf X mee heeft gekregen jij een vergelijkbaar of beter aanbod zou moeten krijgen.Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:39:
[...]
Klopt maar waar user X, Y en Z zeiden heb hem bij plattetv.nl besteld voor 2000 euro kreeg ik een laagste prijs van 2300 destijds, dezelfde dag waarop iemand anders hem besteld had voor 2000.
Dus helaas zijn de winkels of verkopers nogal willekeurig met hun prijzen.
Winkeliers zullen soms ook op gevoel iets wel of niet doen.
Of de een kan inderdaad net even wat beter babbelen om net even wat meer korting te krijgen.
Misschien was de laatste prijs dus 2200,-ppatrick schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:55:
Platte tv geeft de laatste prijs garantie ( andere misschien ook maar van hun weet ik het toevallig )
Verder geen idee of ze de laagste prijs garantie hebben.
Uit verzoeken uit het verleden valt dat wel mee volgens mij.
Maar als dat dus echt zo is, dan zou het dus geen probleem moeten zijn om hem voor 1999,- mee te krijgen. Aangezien er meerdere schops hem voor die prijs geleverd hebben.
Tenzij er in de kleine letters staat dat ze kijken naar de webprijzen omdat ze de toevallige korting aan 1 persoon via de telefoon niet kunnen valideren (iets wat ik me overigens goed voor kan stellen).
[ Voor 32% gewijzigd door DarkSide op 30-12-2016 17:00 ]
Anoniem: 853153
Inderdaad is mijn posthistorie 2 berichten. Op mijn eerste bericht met vraag heb ik helaas nooit een antwoord kunnen krijgen. Maar bij mijn tweede bericht brak opeens de hel los omdat ik het voor 1650 euro heb kunnen krijgen?? Jullie hadden me ook gewoon kunnen vragen hoe ik dat heb geflikt ipv te zeiken....ruikt naar misgunning!
Ik heb achteraf inderdaad 350 euro kunnen besparen maar heb nu geen zin meer om dat uit te leggen. Nee niet met 21% btw!!
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu genieten van mn OLED en op naar de Bose Soundtouch 300 😊
Veel plezier ermee in ieder geval
Niet iedereen is hier zuur hoor...je hebt er gewoon een paar die een beetje op de voorgrond staan. Al met al doe je de rest er wel een plezier mee ipv je naar dat niveau te verlagenAnoniem: 853153 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:18:
[...]
Inderdaad is mijn posthistorie 2 berichten. Op mijn eerste bericht met vraag heb ik helaas nooit een antwoord kunnen krijgen. Maar bij mijn tweede bericht brak opeens de hel los omdat ik het voor 1650 euro heb kunnen krijgen?? Jullie hadden me ook gewoon kunnen vragen hoe ik dat heb geflikt ipv te zeiken....ruikt naar misgunning!
Ik heb achteraf inderdaad 350 euro kunnen besparen maar heb nu geen zin meer om dat uit te leggen. Nee niet met 21% btw!!
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu genieten van mn OLED en op naar de Bose Soundtouch 300 😊
Anoniem: 853153
Oei...jij komt wel heel erg in de buurt😉Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:35:
Waarschijnlijk een kennis met personeelskorting of een tripje naar Italië
Veel plezier ermee in ieder geval
Thanks...
onderhandelen was absoluut niet nodig , Smits in Arnhem reageerde op mijn vraag "wat kost de 55B6 ?" met het antwoord 2000 euro , geen gezeur niks , zo waren er wel meer zakenPhusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:14:
[...]
Ik bedoel ook gewoon de B6 hoor, heb nog nergens een prijs onder de 2200 gekregen. Ik weet niet hoe jullie onderhandelen, maar ik ben gewoon duidelijk en zeg: "ik wil die tv kopen, wat is je laagste prijs?". Antwoord meestal rond de 2350. En dan zeg ik dat het te duur is en dan zakt het naar maximaal 2200 waarop ik afhaak.
Als ik hem in de regio (max. 1 uur rijden) voor 1950-2000 had kunnen kopen had ie hier al gestaan. Nu staat CES op de stoep en hoeft het voor mij voorlopig even niet meer, want verouderd en de prijs mag dus nog wel wat verder omlaag.
Vaag. Ik heb zelfs zaken gehad die niet onder de 2499 wilden gaan.Cardwizard schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:21:
[...]
onderhandelen was absoluut niet nodig , Smits in Arnhem reageerde op mijn vraag "wat kost de 55B6 ?" met het antwoord 2000 euro , geen gezeur niks , zo waren er wel meer zaken
Vanochtend opgehaald in Huckelhoven.wezep schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:04:
Iemand al de 55EG910V opgehaald bij een MediaMarkt in Duitsland?
Ben er erg tevreden over, groot en mooi beeld.
Ook Ziggo kabel tv pakt ie gewoon (alleen ongecodeerd geprobeerd, heb geen Ziggo abbo).
Het prijsverschil was me het ritje wel waard.
Die ervaring heb ik ook bij Smits Arnhem. Belletje met de vraag wat kost de 65B6V? €3200 Meneer, poging tot onderhandelen gedaan naar €3K maar daar was het antwoord heel duidelijk op; Nee meneer €3200 is de laagste prijs, anders verkoop ik hem aan meneer B, C of D, ze zijn niet aan te slepen en gaan als warme broodjes over de toonbank.
Duidelijke info en een dag later gekocht voor €3200. Fijne lui bij Smits Arnhem.
Maanden daarvoor heb ik een 55B6V bij plattetv gekocht en daar moest ik praten als brugman om de prijs van €2699 naar €2250 te krijgen met allemaal praat over benelux modellen en aansmeren van dode pixel garantie en voor prijs eert overleggen met vertegenwoordiger LG etc. Hele andere gang van zaken dan bij Smits Arnhem. Als ik voor de aanschaf van mijn 55B6V gehoord had van Smits Arnhem dan had ik beide tv's daar gekocht.
zeker vaag , ik wou al langer een OLED , maar te duur , toen stuit ik op dit topic en zag al die prijzen : bellen en voila voor de bakker , een week later weer ingepakt en een 65 inch gekocht , top service ! Smits Arnhem +1Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:34:
[...]
Vaag. Ik heb zelfs zaken gehad die niet onder de 2499 wilden gaan.
Plattetv is geen fijne zaak op dit gebied is mijn ervaring inderdaad , met inruil van mijn 8 maand jonge Sony led tv was de totaal prijs nog hoger dan bij Smits zonder inruildr_dreey schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:42:
@Cardwizard,
Die ervaring heb ik ook bij Smits Arnhem. Belletje met de vraag wat kost de 65B6V? €3200 Meneer, poging tot onderhandelen gedaan naar €3K maar daar was het antwoord heel duidelijk op; Nee meneer €3200 is de laagste prijs, anders verkoop ik hem aan meneer B, C of D, ze zijn niet aan te slepen en gaan als warme broodjes over de toonbank.
Duidelijke info en een dag later gekocht voor €3200. Fijne lui bij Smits Arnhem.
Maanden daarvoor heb ik een 55B6V bij plattetv gekocht en daar moest ik praten als brugman om de prijs van €2699 naar €2250 te krijgen met allemaal praat over benelux modellen en aansmeren van dode pixel garantie en voor prijs eert overleggen met vertegenwoordiger LG etc. Hele andere gang van zaken dan bij Smits Arnhem. Als ik voor de aanschaf van mijn 55B6V gehoord had van Smits Arnhem dan had ik beide tv's daar gekocht.

[ Voor 58% gewijzigd door Cardwizard op 30-12-2016 21:45 ]
+31264426995 alvast even opslaan ! Smits ArnhemPhusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:48:
Ach ja nu wordt het wachten tot oktober volgend kaar vooraleer de prijzen van de 2017 modellen op een acceptabel prijsniveau liggen.
Haha ja. Nu nog een 2016 model kopen voelt verkeerd, teveel betalen voor een 'oud' model.Cardwizard schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:52:
[...]
+31264426995 alvast even opslaan ! Smits Arnhem
Ja ik ben zo iemand die iets moet kopen binnen een maand van de release anders kan ik mezelf er niet meer van overtuigen dat het nog het geld waard is.
[ Voor 16% gewijzigd door ppatrick op 30-12-2016 22:05 ]
Ik kreeg vanmiddag om 2uur een mailtje dat de LG klaar stond in Nordhorn.pelican schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:36:
[...]
Vanochtend opgehaald in Huckelhoven.
Ben er erg tevreden over, groot en mooi beeld.
Ook Ziggo kabel tv pakt ie gewoon (alleen ongecodeerd geprobeerd, heb geen Ziggo abbo).
Het prijsverschil was me het ritje wel waard.
Om 4 uur lag die in de auto. Ik was niet de enige Nederlander ;-)
Wat een beeld. Heel stuk beter dan de 42" Philips led die er eerst stond.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Voor dat bedrag dat die te koop waren zijn het geweldige tv's ! zeker voor films en series ! ....... wat een nutteloze opmerking zeg , laat iedereen in zijn waardeDiederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:12:
Een 1080P OLED zonder HDR vind ik persoonlijk zonde van het geld, vooral wanneer je er series en films erop wilt kijken. Voor de reguliere tv is het natuurlijk wel gewoon geschikt.
Veel succes dan volgend jaar. Ook dan duurt het vanaf oktober maar 3 maanden tot de volgende CES en is de 7 serie al weer verouderd.Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:01:
[...]
Haha ja. Nu nog een 2016 model kopen voelt verkeerd, teveel betalen voor een 'oud' model.
Ja ik ben zo iemand die iets moet kopen binnen een maand van de release anders kan ik mezelf er niet meer van overtuigen dat het nog het geld waard is.
Gezien er volgend jaar meerdere fabrikanten met OLED komen is de kans natuurlijk ook groter dat er ook al eerder nieuwe OLEDs te krijgen zijn. Volgensmij komen bij alle (Sony, Philips) de panelen ook uit de fabrieken van LG, dus ik neem aan dat die ook min of meer identiek aan elkaar zullen zijn en je minder naar het paneel hoeft te kijken om een keuze te maken. Daardoor kan het dus best mogelijk zijn om in het voorjaar al een Sony of Philips OLED te kopen, met hetzelfde beeld als een LG die pas in oktober uit komt.ebis schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:24:
[...]
Veel succes dan volgend jaar. Ook dan duurt het vanaf oktober maar 3 maanden tot de volgende CES en is de 7 serie al weer verouderd.
Nee, jij maakt een nutteloze opmerking. Heb je niet door hoe tegenstrijdig je wel niet bent. Het over het in de waarde laten hebben en dan zelf oordelen terwijl ik duidelijk aangeef dat ik het nutteloos vind. Hypocrisie ten top. Echt de laatste tijd is het hier een kansloze bedoeling waarbij mods keer op keer moeten ingrijpen omdat mensen te snel op hun teentjes zijn getrapt (en daardoor kinderachtig gedrag beginnen te vertonen).Cardwizard schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:17:
[...]
Voor dat bedrag dat die te koop waren zijn het geweldige tv's ! zeker voor films en series ! ....... wat een nutteloze opmerking zeg , laat iedereen in zijn waarde
[ Voor 15% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-12-2016 22:46 ]
Normaal reageer ik niet eens op dit , ik oordeel niet over jou of iemand ... zulke opmerkingen zijn onnodig en ongewenst , de full HD modellen is niks mis mee , 95% (denk nog wel minder) van de content is nog niet eens in 4K/HDR , dus meer dan prima tv's nog een hele tijdDiederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:41:
[...]
Nee, jij maakt een nutteloze opmerking. Heb je niet door hoe tegenstrijdig je wel niet bent. Het over het in de waarde laten hebben en dan zelf oordelen terwijl ik duidelijk aangeef dat ik het nutteloos vind. Hypocrisie ten top.
Je mening ventileren over een bepaalde resolutie is helemaal niet ongewenst, (al is dit niet het juiste topic voor, maar dat zijn de andere berichten ook niet).Cardwizard schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:46:
[...]
Normaal reageer ik niet eens op dit , ik oordeel niet over jou of iemand ... zulke opmerkingen zijn onnodig en ongewenst , de full HD modellen is niks mis mee , 95% (denk nog wel minder) van de content is nog niet eens in 4K/HDR , dus meer dan prima tv's nog een hele tijd
[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-12-2016 15:16 ]
Gistermiddag opgehaald in Papenburg en vanochtend pas tijd gehad om de tv te plaatsen. Er stond eerst namelijk een 47 inch led tv en nu dus een schitterende 55 inch oled tv. Het beeld is echt fantastisch, de zwartwaarden zijn echt subliem. Ik ben er erg blij mee en dan te bedenken dat de meeste mensen minder goede 4K led tv's kopen voor 999wezep schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:04:
Iemand al de 55EG910V opgehaald bij een MediaMarkt in Duitsland?

Oled is een mooie techniek, wat gelijk opvalt, zelfs zonder HDR. Ik hoop dat je weet dat je voor HDR ook echte HDR content nodig hebt, anders is het zo zonde. Ik kijk er juist films en series op en laat die nu allemaal in FHD zijn opgenomenDiederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:12:
Een 1080P OLED zonder HDR vind ik persoonlijk zonde van het geld, vooral wanneer je er series en films erop wilt kijken. Voor de reguliere tv is het natuurlijk wel gewoon geschikt.
Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit moment UHD zonde is, aangezien er weinig content is. Zelfs als je investeert in UHD blu-ray dan zijn er helaas nog veel films die weinig toevoegen qua UHD en HDR. Het is wel een techniek die je voorbereidt op de toekomst, maar dit kan nog wel even duren. Verder zit er qua prijs (aanbieding van Mediamarkt Duitsland) een flink gat tussen een FHD oled en een UHD oled met HDR, dus zonde is nogal een ruim begrip.
Er is inmiddels voldoende UHD en HDR content. Bovendien is upscaling van FHD naar UHD tegenwoordig ook nice! Dus kunnen we nu weer in topic?Nostordici schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:36:
[...]
Gistermiddag opgehaald in Papenburg en vanochtend pas tijd gehad om de tv te plaatsen. Er stond eerst namelijk een 47 inch led tv en nu dus een schitterende 55 inch oled tv. Het beeld is echt fantastisch, de zwartwaarden zijn echt subliem. Ik ben er erg blij mee en dan te bedenken dat de meeste mensen minder goede 4K led tv's kopen voor 999![]()
[...]
Oled is een mooie techniek, wat gelijk opvalt, zelfs zonder HDR. Ik hoop dat je weet dat je voor HDR ook echte HDR content nodig hebt, anders is het zo zonde. Ik kijk er juist films en series op en laat die nu allemaal in FHD zijn opgenomen
Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit moment UHD zonde is, aangezien er weinig content is. Zelfs als je investeert in UHD blu-ray dan zijn er helaas nog veel films die weinig toevoegen qua UHD en HDR. Het is wel een techniek die je voorbereidt op de toekomst, maar dit kan nog wel even duren. Verder zit er qua prijs (aanbieding van Mediamarkt Duitsland) een flink gat tussen een FHD oled en een UHD oled met HDR, dus zonde is nogal een ruim begrip.
170074
Exact. Ik had ook graag gezien dat het een volledig plat model was.Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:50:
Voor dat geld heb je groot gelijk. Ik had het ook gedaan als het geen curved was geweest. Zie ook nog niet de meerwaarde van 4K en met die prijs kun je hem zonder pijn na 2 jaar vervangen.
In mijn mening is 4K nu nog overbodig, al helemaal als je de diagonaal/kijkafstand in ogenschouw neemt die sommige mensen hanteren. En dan ook nog roepen, "maar ik heb bovengemiddeld goede ogen".
Laat ik het zo stellen, aangezien ik mijn tv ook als pc scherm gebruik (voor oa gaming) ben ik met 4k slechter af als ik 1080p resoluties output. (Pixel perfect / 2x2 nearest neighbor schijnt nog een probleem te zijn, zelfs met duurdere 4K tvs. Ik hoor graag het tegendeel). Resultaat: blurry output.
PreciesPhusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:50:
Voor dat geld heb je groot gelijk. Ik had het ook gedaan als het geen curved was geweest. Zie ook nog niet de meerwaarde van 4K en met die prijs kun je hem zonder pijn na 2 jaar vervangen.
Over de curve had ik ook even twijfels, maar het gaat om een zeer lichte curve en aangezien de tv 55 inch is, valt het mij inmiddels niet eens meer op dat ie curved is. Ik denk dat het een kwestie van wennen is, ging in mijn geval zeer snel.
Voldoende valt wel mee, helaas presteert de huidige content beneden de maat. Aangezien het vaak om 2k materiaal gaat dat vervolgens geupscaled is naar 4K. Kijk hier maar eens naar: YouTube: 4K HDR Blu Ray - Is it worth it? Er zijn helaas niet veel UHD blu-rays die echt iets toevoegen qua HDR. Maar nu ga ik ook off-topic, het is alleen een beetje raar om te reageren in het oled topic, als hier een kleine discussie gaande is.ViNOK16Bit schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:56:
[...]
Er is inmiddels voldoende UHD en HDR content. Bovendien is upscaling van FHD naar UHD tegenwoordig ook nice! Dus kunnen we nu weer in topic?
Hij is wederom 999, dus sla snel je slag! Ik heb de tv nu thuis staan en in één woord: fantastisch! (voor dat geld). http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.htmldemosselman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:50:
[...]
Is het mogelijk om een soort 'alert' in te stellen via de duitse mediamarkt pagina of een andere duitse site? Ik was er helaas te laat bij om hem voor 1000 euro te kopen.
Leuke tv om te bestellen op de laatste dag van het oude jaar
Er zullen ongetwijfeld een heleboel scenario's te bedenken zijn met betrekking tot de reden van de hoogte van een korting. Desalniettemin lijkt het mij gezond verstand dat een winkelier niet persoon A wel korting geeft en persoon B niet. Ik zie ook geen reden waarom een winkelier dit zou doen, tenzij ze dus totaal niets om hun (potentiële) klanten geven. Immers en ik mag aannemen dat potentiële klanten dan ook afzien van de aankoop bij de betreffende winkel.DarkSide schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:16:
Het is geen recht om dezelfde korting te krijgen he.
Winkeliers zullen soms ook op gevoel iets wel of niet doen.
Of de een kan inderdaad net even wat beter babbelen om net even wat meer korting te krijgen.
Aluminium hoedje: En aangezien er toch aardig wat berichten voorbij komen van enkelingen die wel korting krijgen, waarna vervolgens niemand anders dezelfde korting kan krijgen, vermoed ik dat er sprake is van reclame/promotie.
Ik kijk hier op de LG 55EG910V een Full-HD OLED en ik ben het niet eens met jou over dat het zonde geld is en ben van menig dat HDR nog steeds niet wordt ondersteunt het is wel leuk om dit alvast te hebben maar een vereiste is het nog zeker niet en films zien er niet anders uit, ik kijk geregeld naar Netflix en het is gewoon perfect en OLED is gewoon het beste wat er mogelijk is voor nu.Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:12:
Aan HDR/4K UHD hebben we voorlopig niks en is het leuk om alvast voorbereidt te zijn op iets dan misschien binnen een aantal jaren als standaard wordt, maar geloof mij maar tegen die tijd als dat al standaard is zijn die OLED 4K UHD en HDR televisie vele malen goedkoper dan nu een dikke €2499,- neer te tellen.
Waar ik ook heel benieuwd ben voor 2017: wat gaan de prijzen doen van OLED-televisies ik hoop persoonlijk dat de model 2016 LG OLED55B6V in prijs enorm zal dalen en kan heel misschien dan de overstap maken (maar geniet nog steeds wel van mijn OLED) Ook ben ik heel nieuwsgierig of LG met nieuwe modellen uitkomt in 2017 en wat die dan allemaal kunnen en waardoor de OLED-televisies uit 2016 in prijs dalen!
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Werkt een ziggo cl+ module van ziggo ook in de duitse variant?Van der Berg schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:29:
[...]
Waar ik ook heel benieuwd ben voor 2017: wat gaan de prijzen doen van OLED-televisies ik hoop persoonlijk dat de model 2016 LG OLED55B6V in prijs enorm zal dalen en kan heel misschien dan de overstap maken (maar geniet nog steeds wel van mijn OLED) Ook ben ik heel nieuwsgierig of LG met nieuwe modellen uitkomt in 2017 en wat die dan allemaal kunnen en waardoor de OLED-televisies uit 2016 in prijs dalen!
Actie bij de duitse mediamarkt is alweer voorbij!
[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 31-12-2016 10:07 ]
Hoezo?
Alleen als je passieve 3d hebt kom je nu met 4k op een 1080p 3d resolutie.
Als je een active 3d tv hebt dan heb je al 1080p 3d resolutie (op sommige sony's na die een bug hebben).
Nu helaas weer € 1299,- voor € 999,- koop ik hem ook directNostordici schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:02:
[...]
Hij is wederom 999, dus sla snel je slag! Ik heb de tv nu thuis staan en in één woord: fantastisch! (voor dat geld). http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.html
Leuke tv om te bestellen op de laatste dag van het oude jaar
Ik heb de pagina even in cache bekeken, Garantieverlängerung auf 5 Jahre is bij deze actie ook € 100,- in de plaats van € 200,-.
[ Voor 14% gewijzigd door Strider op 31-12-2016 11:00 ]
BlaBlaBla
170074
Ik neem aan dat het algemeen bekend is hier, maar voor de zekerheid:Strider schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:47:
[...]
Nu helaas weer € 1299,- voor € 999,- koop ik hem ook direct
Ik heb de pagina even in cache bekeken, Garantieverlängerung auf 5 Jahre is bij deze actie ook € 100,- in de plaats van € 200,-.
Garantieverlengingen kopen is geld weggooien. Tenzij je geen zin in gedoe hebt natuurlijk. Je hebt zeker 5 jaar recht op kosteloze reparatie / vervanging bij defecten. Zoek op Quelle arrest voor meer info.
Krijg bijna het idee dat ze soms omgeruilde modellen hebben ofzo en dat je dan net geluk moet hebben dat je belt wanneer ze er zo een hebben staan.D-Fault schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:19:
Afgelopen week de 55B6 gekocht voor 1979 bij Smits, zelfde als andere verhalen, geen gezeur, gewoon opgebeld.
Vast niet, en zodra je hem uitpakt zie je dat meteenPhusebox schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:28:
[...]
Krijg bijna het idee dat ze soms omgeruilde modellen hebben ofzo en dat je dan net geluk moet hebben dat je belt wanneer ze er zo een hebben staan.
Refurbs zou ook kunnen, dan zie je er niks van hoor. Probeer de willekeur aan prijzen een beetje te verklaren.Phusebox schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:28:
[...]
Krijg bijna het idee dat ze soms omgeruilde modellen hebben ofzo en dat je dan net geluk moet hebben dat je belt wanneer ze er zo een hebben staan.
Ik heb een Nederlandse variant via Media Markt en daarbij maak ik gebruik van Ci+ smartcard 1.3 + cammodule over de duitse variant weet ik niet hoe het zit en of het zal gaan werkencharrel schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 09:35:
[...]
Werkt een ziggo cl+ module van ziggo ook in de duitse variant?
Actie bij de duitse mediamarkt is alweer voorbij!
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
ze verkopen echt geen refurbs of geretourneerde toestellen , daar hebben ze eBay Duitsland voor , is echt niet de eerste de beste winkel hoor , je wordt gewoon gepiepeld bij de rest als je meer gaat betalenPhusebox schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:28:
[...]
Refurbs zou ook kunnen, dan zie je er niks van hoor. Probeer de willekeur aan prijzen een beetje te verklaren.
Anoniem: 302127
We kijken nu allemaal naar de voordeligste prijs daarvoor zijn we hier in dit topic, maar ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga echt niet om de 2 jaar een nieuwe tv kopen van 1500 euro..
Daarom zit ik nu hier te kijken naar een goede prijs voor een oled tv, maar dan wel met de gedachte, deze aankoop gaat me straks minimaal 5 jaar plezier opleveren. Ik kijk al jaren FUL hd op me plasma tv.
En dan nog dat iemand zijn reactie wordt afgebrand als totaal onzinnig terwijl hij er nog bij zet dit is mijn PERSOONLIJKE mening, MENING!
En dan het gezeik dat er nog te weinig content voor is? Kom op zeg, de ps4 pro is al een tijdje uit hoor.. De nieuwe Xbox komt er straks ook aan.
We zitten hier toch op tweakers.net?
En dan gaan opzoek naar prijzen van tv modellen met een beeldresolutie die al tig jaar oud is..
Ik zal wel weer gezeur krijgen, maar kon het niet laten om dit zeggen.
Verder wil ik je complimenteren dat je er verder niet op in bent gegaan Diederik Jan. Ondanks de meerdere tegen geluiden die je over je heen kreeg.
Sorry, was even in context van de LG's die inderdaad passieve 3D hebben. Voor de duidelijkheid. Je vergeet bijna dat dit het algemene oled tv topic is.DarkSide schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:05:
[...]
Hoezo?
Alleen als je passieve 3d hebt kom je nu met 4k op een 1080p 3d resolutie.
Als je een active 3d tv hebt dan heb je al 1080p 3d resolutie (op sommige sony's na die een bug hebben).
Dat had ik ook begrepen van 'van de Burg'.Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:39:
Grote kans dat een Philips en Sony de LG panelen van 2016 krijgen en LG de beste panelen voor zichzelf bewaard.
Het is gewoon de enorme marge.Phusebox schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:28:
[...]
Refurbs zou ook kunnen, dan zie je er niks van hoor. Probeer de willekeur aan prijzen een beetje te verklaren.
Ik heb voor de grap de mediamarkt gebeld, en die gingen zelfs mee met de prijs van Apollo (3000 euro voor 65B6V).
Alleen niet op voorraad natuurlijk.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Er zijn hier teveel mensen die hun aankoop natuurlijk moeten rechtvaardigen. Maar goed om te lezen dat je dezelfde mening bent toegedaan, wat betreft het investeren in een full HD OLED (zonde van het geld).Anoniem: 302127 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 14:11:
vind het ook geldverspilling als je nu de fullhd oled tv neemt. Ik bedoel je gaat over 2 jaar toch niet weer zoveel geld uitgeven aan een tv? Dus nu iets van 1000-1250 en dan over 1 a 2 jaar weer zo'n bedrag er voor uitgeven? Dan geef ik liever 2000 nu uit voor 1 die meteen klaar is voor de toekomst. Ik snap dat het deels wat offtopic is, maar het is ook ontopic omdat we discuseieren over de prijs.
We kijken nu allemaal naar de voordeligste prijs daarvoor zijn we hier in dit topic, maar ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga echt niet om de 2 jaar een nieuwe tv kopen van 1500 euro..
Daarom zit ik nu hier te kijken naar een goede prijs voor een oled tv, maar dan wel met de gedachte, deze aankoop gaat me straks minimaal 5 jaar plezier opleveren. Ik kijk al jaren FUL hd op me plasma tv.
En dan nog dat iemand zijn reactie wordt afgebrand als totaal onzinnig terwijl hij er nog bij zet dit is mijn PERSOONLIJKE mening, MENING!
En dan het gezeik dat er nog te weinig content voor is? Kom op zeg, de ps4 pro is al een tijdje uit hoor.. De nieuwe Xbox komt er straks ook aan.
En dan gaan opzoek naar prijzen van tv modellen met een beeldresolutie die al tig jaar oud is..
Verder wil ik je complimenteren dat je er verder niet op in bent gegaan Diederik Jan. Ondanks de meerdere tegen geluiden die je over je heen kreeg.
Je kunt inderdaad beter sparen voor een 4K OLED met HDR ondersteuning, dan dat je over een paar maanden of jaar een nieuwe tv moet kopen omdat je bijvoorbeeld niet in 4K kunt gamen. Streaming diensten zoals Netflix en HBO zullen nu ook veel eerder overgaan op 4K.
En als je een gamer bent zoals ik, die weinig naar tv zenders kijkt dan is een hogere resolutie zeker een toegevoegde waarde. De Xbox Scorpio zal native 4K ondersteunen, maar zelfs upscaled 4K ziet er duidelijk mooier uit dan full HD. Daar is de PS4 pro een goede voorbeeld van.
[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-12-2016 15:26 ]
Er is niks met Full-HD en sterker nog je krijg met OLED Full-HD een sterke vooruitgang dan Plasma en zelfs 4K LED! Daarnaast is het niet zo gek idee om nu Full-HD OLED te kopen en is totaal niet zonde van het geld omdat de voortuigang al heel erg groot is. Tegen de tijd dat je al standaard 4K UHD en HDR nodig hebt zijn de prijzen van die televisie enorm gedaald waar je nu €2499 voor betaald, waardoor je jouw huidige Full-HD OLED kan door verkopen en zet je was geld erbij en koop je 4K UHD + HDR OLED. Ik heb gehoord dat ik mijn LG 910V OLED al kan laten bieden vanaf €1.000Anoniem: 302127 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 14:11:
vind het ook geldverspilling als je nu de fullhd oled tv neemt. Ik bedoel je gaat over 2 jaar toch niet weer zoveel geld uitgeven aan een tv? Dus nu iets van 1000-1250 en dan over 1 a 2 jaar weer zo'n bedrag er voor uitgeven? Dan geef ik liever 2000 nu uit voor 1 die meteen klaar is voor de toekomst. Ik snap dat het deels wat offtopic is, maar het is ook ontopic omdat we discuseieren over de prijs.
Toen ik mijn 55 inch LG 910V kocht €1499 moest ik nog eens €1200 bij tellen om een LG 920V te kopen en €1200 voor alleen maar 4K te hebben en je er bijna niks mee kan doen vind ik toch zonde van het geld, vandaar dat ik tussendoor nog een Full-HD OLED heb gekozen
Hier sluit ik me bij aan.ppatrick schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:35:
Misschien is het goed idee dat we het in dit topic alleen over de prijs hebben ipv het nut van wel of niet 4K HDR enz.
https://www.smitsarnhem.nl/55ef950v
De curved ook volgens mij.
Mooie prijs inderdaad, zou denk ik wel voor €1400-1500 euro mee kunnen gaan.Lau_P schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:45:
De 2015 modellen zijn nu echt in de uitverkoop lijkt het. Daar zou nog wel wat vanaf moeten kunnen ("informeer naar de Smits prijs"). 1799€
https://www.smitsarnhem.nl/55ef950v
De curved ook volgens mij.
€ 2299,-
Een toestel gereserveerd en heb deze direct opgehaald (past prima in een Passat station).
Nu aan het genieten van perfect oled beeld.......https://tweakimg.net/g/s/smile.gif
Omdat er tot nu toe bespottelijke marges op die oled's zitten door een monopoliepositie. Sommige winkels lijken wel bankiers, graaien graaien graaien. Smits Arnhem, Radio von Burg, Foka en Apollo Almere zijn wat meer down to earth. Niet omdat ze vrede op aarde wensen, maar met een schappelijke marge kun je lekker omzet genereren.Van der Berg schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:51:
Ik vraag me toch af hoe dat kan dat smit Arnhem zo goedkoop aanbiedt normaal kost de LG B6 al €2499,- via vergelijker
precies dit !ago schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:57:
[...]
Omdat er tot nu toe bespottelijke marges op die oled's zitten door een monopoliepositie. Sommige winkels lijken wel bankiers, graaien graaien graaien. Smits Arnhem, Radio von Burg, Foka en Apollo Almere zijn wat meer down to earth. Niet omdat ze vrede op aarde wensen, maar met een schappelijke marge kun je lekker omzet genereren.
ze verkopen liever 100 tv's met 200 euro winst dan 20 met 1000 euro winst volgens mij ...... en dat vind ik prima
Dan bestel ik hem vanavond nog even...
demosselman schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 19:40:
De 55 Inch is weer voor €999 te koop bij mediamarkt Duitsland! Ik vermoed tot morgenochtend 09:0
[ Voor 75% gewijzigd door charrel op 31-12-2016 20:03 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"