Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
Vulcan750 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:59:
[...]

Dat geld voor België, de cashback actie voor Nederland loopt t/m 8 januari.

En Yes, ik heb een 55E6 besteld bij Smits Arnhem! :9~
Ik informeerde eigenlijk of de 55eg950 nog leverbaar was (prijs bij Smits €1799). Toen kreeg ik een mailtje terug dat die helaas niet meer leverbaar was en boden ze me de 55E6 voor €2299 aan.
Blijft toch een boel centjes(ik wilde aanvankelijk een LG 55uh850v) maar een Oled tv is qua beeld een dikke klasse beter. En na 8 januari krijg ik voorlopig die tv niet meer voor deze prijs denk ik.
Weet iemand goede calibratieinstellingen voor de 55E6? Ik heb deze wel voor de 65E6 gezien, maar dat kan voor de 55"maar zo anders zijn.
Ik heb voor de E6v nog geen top of the bill instellingen gevonden.
Deze lijken behoorlijk goed!
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/e6/settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 15:37
Fritsvl schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:41:
[...]

Ik heb voor de E6v nog geen top of the bill instellingen gevonden.
Deze lijken behoorlijk goed!
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/e6/settings
Was hier wellicht een tikje offtopic vraag, maar bedankt. Die site kende ik nog niet, maar daar is een hoop interessants te lezen! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Let wel op dat dit algemene instellingen zijn. En dat ieder paneel van een TV anders is.
En dat ook de kijkruimte bij iedereen anders is. Dit heeft als gevolg dat calibratie echt iets persoonlijks is per TV voor die ruimte.

Dit is een algemene guide line waarmee je van start kunt gaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
DarkSide schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:37:
Let wel op dat dit algemene instellingen zijn. En dat ieder paneel van een TV anders is.
En dat ook de kijkruimte bij iedereen anders is. Dit heeft als gevolg dat calibratie echt iets persoonlijks is per TV voor die ruimte.

Dit is een algemene guide line waarmee je van start kunt gaan.
Ja inderdaad, maar het is wel een goede manier om achter de instellingen te komen die er voor zorgen dat je beelden in ieder geval vloeiender worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Kan de kalibratie-theekrans in topic "Oled Televisies" voortgezet worden? Hier willen we alleen maar keiharde knaken voorbij zien vliegen :9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:05
ago schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:15:
Hier willen we alleen maar keiharde knaken voorbij zien vliegen :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TSSJx9GGftlVObewPEsokHx0/full.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Cardwizard op 22-12-2016 00:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:42
Ik heb eerst een poging gedaan om de LG 55E6V bij Foka te bestellen maar na weken aan het lijntje gehouden worden en slechte communicatie van hun kant heb ik in oktober besloten de koop te annuleren. Omdat het toch weer ging kriebelen contact opgenomen met Smits in Arnhem en zonder al teveel moeite de tv voor €2299 inclusief verzending gekregen. Maandag betaald en vandaag binnen. Duidelijke communicatie en vriendelijke service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Orion schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:15:
Ik heb eerst een poging gedaan om de LG 55E6V bij Foka te bestellen maar na weken aan het lijntje gehouden worden en slechte communicatie van hun kant heb ik in oktober besloten de koop te annuleren. Omdat het toch weer ging kriebelen contact opgenomen met Smits in Arnhem en zonder al teveel moeite de tv voor €2299 inclusief verzending gekregen. Maandag betaald en vandaag binnen. Duidelijke communicatie en vriendelijke service.
Top! Mijn 55E6V, ook bij Smits besteld, wordt volgende week bezorgd. Prima zaak en inderdaad vriendelijke verkoper (Maks) Veel kijkplezier met je E6 en ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:26
Iemand een idee of de 55B6 nog voor 1999,- is te krijgen (bij voorkeur in NH)??

En weet iemand of deze te vervoeren is in een vw Golf??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
M@cer schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:28:
Iemand een idee of de 55B6 nog voor 1999,- is te krijgen (bij voorkeur in NH)??

En weet iemand of deze te vervoeren is in een vw Golf??
Bel eens naar Smits Arnhem...!
Wat maakt het uit waar de tv vandaan komt en of die in een auto past, bij de meeste zaken wordt gratis aan huis geleverd. Dan is het vervoer ook niet op jouw risico.
En mocht er in de toekomst een defect optreden, LG komt bij je thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Vulcan750 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:50:
[...]

Bel eens naar Smits Arnhem...!
Wat maakt het uit waar de tv vandaan komt en of die in een auto past, bij de meeste zaken wordt gratis aan huis geleverd. Dan is het vervoer ook niet op jouw risico.
En mocht er in de toekomst een defect optreden, LG komt bij je thuis. :)
Niet altijd. Ik heb in het verleden meegemaakt dat LG niet aan huis kwam en ik de tv zelf weer bij de verkoper moest zien te krijgen. Dan wordt je niet vrolijk van een verkoper die 2 uur verderop zit.

Een dergelijk groot item zou ik niet via internet kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat geldt volgens de LG website alleen voor 36'' of kleiner.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
JvS schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:58:
Dat geldt volgens de LG website alleen voor 36'' of kleiner.
Het was toch echt een 47 inch tv en ook toen waren die voorwaarden al hetzelfde. Ze hebben altijd wel weer uitzonderingen net zoals alle verzekeringen etc die altijd wel een addertje onder het gras hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:23
Al iemand prijzen gezien, besproken van de nieuwe Philips OLED 55POS901F?
Winkel advies is 3500 €, maar denk met wat handelen er toch wel 10 A 15 % afkan?

Wordt in diverse test als prima beoordeeld, en de combi met Ambilight spreekt me erg aan.
Ook de dubbele CI+ en twee satelliet aansluitingen zijn mooie pluspunten. Mis alleen de 3D functie dan zou ik voor een LG 55c6v kunnen gaan, echter mis ik de drie voorgenoemde pluspunten....

[ Voor 15% gewijzigd door dinandus op 24-12-2016 11:20 . Reden: aanvulling tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
dinandus schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:18:
Winkel advies is 3500 €, maar denk met wat handelen er toch wel 10 A 15 % afkan?

Wordt in diverse test als prima beoordeeld, en de combi met Ambilight spreekt me erg aan.
Ook de dubbele CI+ en twee satelliet aansluitingen zijn mooie pluspunten. Mis alleen de 3D functie dan zou ik voor een LG 55c6v kunnen gaan, echter mis ik de drie voorgenoemde pluspunten....
Gezien de LG prijzen zou je zeggen er kan 750 euro vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:14
dinandus schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:18:

had al een linkje geplaatst bij oled, maar misschien heb je die niet gezien. en misschien heb je hier ook wat aan.. ik ben ook ook heel gecharmeerd van ambillight met oled. 3d voor thuis is zo goed als dood, maar ik zou het liefst een 65 inch willen en dan voor 3000/3500..

http://www.displayspecifications.com/en/comparison/fb737e3a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:11
edit: Sorry tis geen oled

[ Voor 113% gewijzigd door alki op 24-12-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Phusebox schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:32:
[...]

Niet altijd. Ik heb in het verleden meegemaakt dat LG niet aan huis kwam en ik de tv zelf weer bij de verkoper moest zien te krijgen. Dan wordt je niet vrolijk van een verkoper die 2 uur verderop zit.

Een dergelijk groot item zou ik niet via internet kopen.
Ik had de vraag of er bij defecten service aan huis wordt gegeven ook gesteld aan Smits Arnhem.
Het antwoord was:"Wij zijn "LG Prefered dealer", dit houdt ook in dat de service aan-huis geregeld wordt."
Verder is m.i. ook een voordeel van kopen via internet dat als er iets niet goed aan is of echt niet bevalt dat je de boel gewoon kan retourneren (WKOA). Gekocht bij een fysieke winkel kunnen ze daar veel moeilijker over doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:23
@harley2009: ja ik ga ook liever voor de 65 inch 901C, stond op de IFA afgelopen september, maar ja die komt (voorlopig) nog niet bij ons beschikbaar...erg jammer want en Curved en 65 inch spreekt me ook net wat meer aan, dan voorlopig maar een 55 er en mocht de 65er dr komen overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Vulcan750 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:15:
[...]

Ik had de vraag of er bij defecten service aan huis wordt gegeven ook gesteld aan Smits Arnhem.
Het antwoord was:"Wij zijn "LG Prefered dealer", dit houdt ook in dat de service aan-huis geregeld wordt."
Verder is m.i. ook een voordeel van kopen via internet dat als er iets niet goed aan is of echt niet bevalt dat je de boel gewoon kan retourneren (WKOA). Gekocht bij een fysieke winkel kunnen ze daar veel moeilijker over doen...
Ga maar even een 55" tv bij het postkantoor op laten sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Phusebox schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:27:
[...]

Ga maar even een 55" tv bij het postkantoor op laten sturen :+
Klantenservice Smits: Ruilen / Retourneren
Voor online gekochte artikelen geldt een een afkoelperiode van 14 dagen na ontvangst van het bestelde artikel.
Als u een product wilt retourneren neemt u dan even contact met ons op, producten dienen volledig onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.
Wij kunnen het product dan bij u laten ophalen, dit gaat via de zelfde transportdienst die het ook in geval van verzending bij u heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Vulcan750 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:42:
[...]

Klantenservice Smits: Ruilen / Retourneren
Voor online gekochte artikelen geldt een een afkoelperiode van 14 dagen na ontvangst van het bestelde artikel.
Als u een product wilt retourneren neemt u dan even contact met ons op, producten dienen volledig onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.
Wij kunnen het product dan bij u laten ophalen, dit gaat via de zelfde transportdienst die het ook in geval van verzending bij u heeft geleverd.
Ik wil toch de eerste webwinkel nog meemaken dit niet gaat zeiken als iemand een tv terugstuurt na 10 dagen ofzo.

Leuk al die wetten en regels maar er zijn maar weinig webwinkels die ze echt respecteren. Ja voor kleine artikelen maar een tv uitpakken in elkaar zetten en uitproberen en dan weer terug inpakken zonder gebruiksporen gaat je niet lukken.

Ach iedereen zijn eigen ding, ik betaal dan liever 100 euro meer bij een lokale winkel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alki
Voor de grens bewoners 55inch curved oled voor 999.
http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Jezus, een oled voor minder dan duizend. Dat ik die dag mee mag maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 12:16
Aanbieding geldt tot morgenvroeg 9 uur - 25/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mooie aanbieding. Heb alleen niks aan full HD wanneer ik de Xbox Scorpio ga halen. Maar voor de mensen die toch alleen tv kijken is het een geweldige aanbieding. Hopelijk dalen alle OLEDS binnenkort naar een dergelijke prijs.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
ago schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:05:
[...]

Jezus, een oled voor minder dan duizend. Dat ik die dag mee mag maken!
Het is niet in NL, en al helemaal niet online voor uit je luie stoel. Maar slecht is het alsnog niet, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Jammer dat in Duitsland lagere prijzen mogelijk zijn in vergelijking met hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:17:
[...]

Ik wil toch de eerste webwinkel nog meemaken dit niet gaat zeiken als iemand een tv terugstuurt na 10 dagen ofzo.

Leuk al die wetten en regels maar er zijn maar weinig webwinkels die ze echt respecteren. Ja voor kleine artikelen maar een tv uitpakken in elkaar zetten en uitproberen en dan weer terug inpakken zonder gebruiksporen gaat je niet lukken.

Ach iedereen zijn eigen ding, ik betaal dan liever 100 euro meer bij een lokale winkel.
Coolblue en Wehkamp , geen enkel probleem mee gehad toen ik dat deed , Mediamarkt is een no go , dat kun je helemaal vergeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op zondag 25 december 2016 @ 09:37:
Mooie aanbieding. Heb alleen niks aan full HD wanneer ik de Xbox Scorpio ga halen. Maar voor de mensen die toch alleen tv kijken is het een geweldige aanbieding. Hopelijk dalen alle OLEDS binnenkort naar een dergelijke prijs.
Jij hebt toch al een Samsung gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Phusebox schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:51:
[...]

Jij hebt toch al een Samsung gekocht?
Nee, bedoeling is dat ik er een ga halen. Maar los daarvan wissel ik een led tv zo om voor een OLED wanneer ze meer brightness produceren en betaalbaarder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Diederik-Jan schreef op zondag 25 december 2016 @ 09:37:
En wanneer ga je de Xbox Scorpio halen? (bij de volgende BTW actie dagen van MM? :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Pascal.A schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:04:
[...]

Aanbieding geldt tot morgenvroeg 9 uur - 25/12
Weet je het zeker? Staat er namelijk nog steeds voor die prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:06:
[...]

Nee, bedoeling is dat ik er een ga halen. Maar los daarvan wissel ik een led tv zo om voor een OLED wanneer ze meer brightness produceren en betaalbaarder zijn.
Ik ruil mijn Ford ook zo om voor een Ferrari wanneer ze zuiniger en betaalbaarder zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Phusebox schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:19:
[...]

Ik ruil mijn Ford ook zo om voor een Ferrari wanneer ze zuiniger en betaalbaarder zijn :+
Met het verschil dat een OLED tv nu al betaalbaar is en enkel goedkoper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
aub weer terug naar discussie over prijzen en de discussie over oled zelf hier : Cardwizard in "OLED televisies" voortzetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Laten we iedereen even in zijn waarde aub. Meningen en personen verschillen. Het gaat hier over OLED tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 12:16
De jong2 schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:16:
[...]

Weet je het zeker? Staat er namelijk nog steeds voor die prijs
Had mijn info via mydealz.de, maar daar is het nu aangepast. Geldt tot 27/12, 8:00 uur. Maar zeker ben ik dus niet :)

https://www.mydealz.de/de...tv-online-vsk-frei-920280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Pascal.A schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:00:
[...]

Had mijn info via mydealz.de, maar daar is het nu aangepast. Geldt tot 27/12, 8:00 uur. Maar zeker ben ik dus niet :)

https://www.mydealz.de/de...tv-online-vsk-frei-920280
Oké top, dankjewel. Weet iemand toevallig of deze aanbieding ook gewoon in de winkels geldig is? Dan rij ik morgen maar even naar Nordhorn, heb zelf al een oled staan maar mijn ouders hebben ook wel interesse en die hebben nu een 55 inch VT60 plasma staan die ook nog wel aardig wat zal opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 18-05 14:30
De jong2 schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:09:
[...]

Oké top, dankjewel. Weet iemand toevallig of deze aanbieding ook gewoon in de winkels geldig is? Dan rij ik morgen maar even naar Nordhorn, heb zelf al een oled staan maar mijn ouders hebben ook wel interesse en die hebben nu een 55 inch VT60 plasma staan die ook nog wel aardig wat zal opleveren.
Deze tv is tot nu toe nog steeds te bestellen voor 999: http://www.mediamarkt.de/...04l238qj3&affmt=2&affmn=2

Ondanks dat de huidige tv nog goed functioneert en nog maar 5 jaar oud is, heb ik deze oled toch maar besteld. Ik ben namelijk erg gecharmeerd van het zeer goede contrast en perfecte kijkhoek. Over 2-4 werkdagen mag ik de tv afhalen.

Als ik jou was zou ik de tv alsnog bestellen voor de prijs van 999, anders kan het morgen zomaar voorkomen dat ie een andere prijs heeft of niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 20:15

D_V

De 65B6 is momenteel weer 2999 euro bij de Saturn in Duitsland.

http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled65b6d-2103805.html

[edit] Helaas bijna nergens af te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door D_V op 25-12-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 21:48
Eindelijk de LG 55B6V aangekocht :D

Kunnen aankopen bij Plattetv.nl voor 1999 EUR :)

Twee maand geleden kon ik hem ook meekrijgen voor deze prijs tegen inruil van mijn 8 jaar oude Samsung UE40D6200

Nu ff slim gespeeld en eerst gevraagd wat hun beste prijs was. Voor 2199 EUR zeiden ze eerst.
Ik zo van jammer...andere winkels doen hem weg voor 1999 EUR en per direct ook meegegaan met deze prijs :D
Toen vroeg ik of er nog extra korting mogelijk was met inruil van oude TV maar dat ging niet meer.
Fijn voor mij dus, behoud oude TV voor op andere kamer of te verkopen op 2dehands.

Ook een nieuwe reciever aangekocht bij hun. De Marantz NR 1607 van 529 EUR naar 499 EUR kunnen krijgen. Geen echte dealbreaker maar wil ik HDCP 2.2 en HDR had ik geen andere keuze.
Domme aankoop geweest van mij (niet toekomstgericht nagedacht, enkel naar 4K passtrough gekeken dom dom)

Voor inruil met de Pioneer VSX-S510 (die nog tss 359 en 449 geprijsd staat) konden ze de prijs laten zakken naar 449 EUR. De livechat-medewerkster gaf zelf aan deze beter te verkopen op 2dehands haha :D

Duur grapje wel als je HDR en 4K wil. Nieuwe TV, nieuwe AV-reciever, en mss ook nog een nieuwe GFX card in HTPC (weet niet of GTX 960 HDR ondersteund, HDCP 2.2 wel normaal). Oja een PS4 pro ook nog om het helemaal af te maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 17:27
Net de folder van de Expert in de bus en daar kost die 1599€, flink verschil.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Laatst online: 21:24
Nostordici schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:32:
[...]

Deze tv is tot nu toe nog steeds te bestellen voor 999: http://www.mediamarkt.de/...04l238qj3&affmt=2&affmn=2

Ondanks dat de huidige tv nog goed functioneert en nog maar 5 jaar oud is, heb ik deze oled toch maar besteld. Ik ben namelijk erg gecharmeerd van het zeer goede contrast en perfecte kijkhoek. Over 2-4 werkdagen mag ik de tv afhalen.

Als ik jou was zou ik de tv alsnog bestellen voor de prijs van 999, anders kan het morgen zomaar voorkomen dat ie een andere prijs heeft of niet op voorraad is.
Neem aan dat je de TV gaat ophalen?
Welk adres heb je dan ingevuld?

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtim500
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:18
wezep schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:43:
[...]

Ik heb er ook voor gekozen om deze tv op te halen. Ik heb men eigen (NL) adres ingevuld, alleen bij de postcode ipv twee letters op het eind een extra cijfer toegevoegd. Bevestiging is inmiddels binnen dat ik hem binnen 2 tot 4 werkdagen kan komen halen in Nordhorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
audiojunk schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:31:
[...]

Net de folder van de Expert in de bus en daar kost die 1599€, flink verschil.
Zeker weten, ik heb liever een high end 100 hz HD met perfecte kijkhoek en contrast, dan een brakke 50 hz UHD (waar je momenteel toch nog niks aan hebt, met al die gewone HD uitzendingen) ;)
wezep schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:43:
[...]

Ik heb het adres ingevuld van de Mediamarkt in Papenburg, bestelbevestiging inmiddels al binnen. Nu wachten tot ik de tv mag ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Sunz schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:44:
Eindelijk de LG B655V aangekocht :D

Kunnen aankopen bij Plattetv.nl voor 1999 EUR :)
Euh dit klopt? 65 inch 4k oled tv voor 2000? Ik meende dat dat de prijzen van de 55 inch waren..
Maar als de 65 inch voor 2000 te koop is dan toch maar even een belletje plegen dan..

Me ps4 pro snakt naar een oled tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Anoniem: 302127 schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:11:
[...]

Euh dit klopt? 65 inch 4k oled tv voor 2000? Ik meende dat dat de prijzen van de 55 inch waren..
Maar als de 65 inch voor 2000 te koop is dan toch maar even een belletje plegen dan..

Me ps4 pro snakt naar een oled tv :D
ik gok dat het modelnummer niet goed geschreven is LG B655V --> LG 55B6V

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunz
  • Laatst online: 07-06 21:48
Cardwizard schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:14:
[...]

ik gok dat het modelnummer niet goed geschreven is LG B655V --> LG 55B6V
Sorry aangepast! >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Sunz op 26-12-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Fault
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik ga vandaag proberen de 55B6V te kopen voor 2000,-, ik ga even wat belletjes plegen bij de bovengenoemde winkels waar die voor 2.000,- is weggegaan. Foka, Smits, Plattetv etc. Maakt het nog uit met het zogenoemde 'BeNeLux' modellen verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:25

PK

D-Fault schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:57:
Ik ga vandaag proberen de 55B6V te kopen voor 2000,-, ik ga even wat belletjes plegen bij de bovengenoemde winkels waar die voor 2.000,- is weggegaan. Foka, Smits, Plattetv etc. Maakt het nog uit met het zogenoemde 'BeNeLux' modellen verhaal?
Benelux speelt geen rol. De prijs moet toch langzamerhand naar 1900 kunnen. Succes.
In Italie is die al voor 1599€ te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Vrijdag liep ik even bij Smits Arnhem binnen, daar hangen nu een 65B6 meen ik, een 55E6 (kan ook andersom zijn, de formaten) en iig een 55C6. Op de C6 stond eurosport HD op, op de andere 2 draaide de LG 4K demo reel.

Ik was de enige achter in de zaak. Meneer kan ik u helpen? Ja kan ik evt. een stukje 4K blu ray kijken? (ze hebben daar ook achter in de zaak redelijk verduisterde luister/kijk ruimtes) meneer de demo is ook 4k...daarmee was de kous volgens mij af.

Tja. Ik snap dat niet hoor, ze hebben nu dus drie schermen hangen, hang er 1 in de luisterruimte en sluit een Panasonic blu ray speler aan, kleine moeite en groot plezier toch. Voor mij is dit een hele uitgave. Smits bied verder scherpe prijzen en je kan de hardware zien maar waarom nou niet dat kleine beetje service leveren. Dan wil ik ook nog wel 100 a 200 euro boven de allerscherpste prijs betalen maar zo heb je aan mij geen klant.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dus niet doorgevraagd? Aangegeven dat je wel degelijk interesse hebt etc?
Overigens snap ik je wel hoor. Het is soms bedroevend.
Vroeger echt een aantal luistersessie gedaan bij RAF in Amsterdam om mijn versterker. En luidsprekers uit te zoeken.
Een berg CD's mee en dan luisteren. Switchen. Luisteren.etc.
Dan shortlist gemaakt en afspraak gemaakt voor volgende week.
Heb er zeker 2x 3uur geluisterd. En daarna mijn bestelling gedaan.

Even later toch spijt van mijn versterker keuze want geen DTS en dat kwam net op.
Dus gevraagd of ik na 3 maanden mijn versterker kon omruilen. Niet het volle pond terug gekregen.
Maar wel iets van 95%. Altijd goede service gehad daar. En betaalde daar idd liever wat meer dan bij een BCC.
Tegenwoordig met webshops is dat bijna niet meer te doen (Ze bestaan ook niet meer volgens mij, terwijl vroeger "bijna de hele rijnstraat van RAF was)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Niet meer doorgevraagd, de toon was wel duidelijk en ik had helemaal geen zin in een worstelpartij met een verkoper (bovendien hadden ze dus nog helemaal geen demo opstelling in gedachte blijkbaar). Maar Smits heeft de moeite om een fysieke zaak te hebben, er hangen nu zelfs 3 current gen oleds (en er is vast ook wel een Panasonic 4K bluray deck, en ze hebben verduisterde ruimtes en verkopers met tijd voor je waarom nou niet dat kleine beetje aandacht geven.

Dat terwijl ze dus wel de prijs willen matchen zoals hier vaak is te lezen, een gemiste kans.

Ik schurk nu wel erg tegen off topic aan maar toen ik destijds mijn pio 5080 ging kijken hing het HD ready scherm naast de fullHD, toen ik na tien minuten kijken (op mijn zitafstand) tegen de verkoper zei dat de Full HD toch idd iets scherper leek (en de verkoper zei dat dat juist de HD ready was) toen wist ik genoeg en ik kijk nog steeds met veel plezier naar mijn Pio5080XA :-).

Kijk ik nu naar de OLED's (vooral met een standard HD signaal) dan doen ze me meer aan LCD's denken (scherp hard, hier en daar blurry bij snel bewegende camera) dan aan Plasma's. Daarom wilde ik juist zo graag even kijken, naar de beeldverscherpingsopties, naar een (4K) bluray film etc.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 846491

D_V schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 04:18:
De LG 55EG910V is momenteel te koop voor 1299 bij de Duitse mediamarkt.

En hoe zit het dan met garantie? Iemand daarmee bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Anoniem: 846491 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:38:
[...]

Als het goed is levert LG gewoon Europese garantie op Europese modellen.
Echter...is het eerste aanspreek punt in NL de verkopende partij. En daarna pas de fabriek.
En zijn er punten waarop wij in NL wel iets meer "recht" hebben.
Bv dat je zou kunnen verwachten een tv 5 jaar mee zou moeten kunnen gaan.
Dan zou je ook na de 2 jaar garantie periode aan kunnen kloppen bij de leverancier (en fabrikant?)
Hoe of wat je "rechten" zijn als het toestel niet uit NL komt weet ik niet.

(overigens is gelijk hebben en gelijk krijgen een verschil).
Zelf zou ik er overigens niet zo veel moeite mee hebben om hem uit DLD te halen.
Gebruik geen Ci+ kaart dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
Anoniem: 846491 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:38:
[...]

Hij was tot vanochtend 9 uur nog 999 euro. Hij is al onderweg naar het Duitse Mediamarkt filiaal, ik hoop dat ik de tv morgen mag afhalen.

Garantie verloopt inderdaad gewoon via LG zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_V

D_V

Afbeeldingslocatie: https://static.mydealz.de/live/threads/full_screen/yvtah/914274.jpg

Kijk, da's pas een nette prijs... :9~

In Zwitserse Franks, omgerekend dus zo'n 2500 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Inmiddels is de LG 55eg910 oled weer 999 bij Mediamarkt Duitsland! Hoe lang dit geldig is zie ik niet duidelijk staan, maar doe er je voordeel mee, indien je dicht bij de Duitse grens woont. Al is het verschil met Nederland zo groot dat het wel kan lonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nostordici schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:32:
[...]

Hij was tot vanochtend 9 uur nog 999 euro. Hij is al onderweg naar het Duitse Mediamarkt filiaal, ik hoop dat ik de tv morgen mag afhalen.

Garantie verloopt inderdaad gewoon via LG zelf.
Bedankt voor je reactie!
Voor mijn beeldvorming: je hebt 'm online besteld en een filiaal naar keuze mogen opgeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
Anoniem: 846491 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:18:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Voor mijn beeldvorming: je hebt 'm online besteld en een filiaal naar keuze mogen opgeven?
Ja en je kunt betalen in het filiaal naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Nostordici schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:17:
Inmiddels is de LG 55eg910 oled weer 999 bij Mediamarkt Duitsland! Hoe lang dit geldig is zie ik niet duidelijk staan, maar doe er je voordeel mee, indien je dicht bij de Duitse grens woont. Al is het verschil met Nederland zo groot dat het wel kan lonen :)

Tot 9u morgenvroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20
D_V schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:08:
[afbeelding]

Kijk, da's pas een nette prijs... :9~

In Zwitserse Franks, omgerekend dus zo'n 2500 Euro.
Inderdaad mooie prijs. Nu nog de platte uitvoering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
* knip * Neem contact op met de winkel.

De moeite om een mailtje te sturen. Benelux-model.

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 28-12-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Die heb ik vorige week gemaild en vroegen 2200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Wat is de beste prijs dat iemand voor de LG 65B6V gevonden heeft?
Ik lees dat de Saturn (duitsland) deze in aktie had voor 2999 eur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
mrgoolie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 06:58:
Wat is de beste prijs dat iemand voor de LG 65B6V gevonden heeft?
Ik lees dat de Saturn (duitsland) deze in aktie had voor 2999 eur?
Hij staat daar regelmatig voor 2999 ik heb hem daar gekocht. Art en craft bied hem voor 3200 euro aan als je om korting vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Laatst online: 15-06 12:20
2950 euro heb ik hier ook al voorbij zien komen. Was het bij Foka of Smits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nostordici schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:21:
[...]

Ja en je kunt betalen in het filiaal naar keuze.
Zojuist gekocht!
Bedankt voor de tip. _/-\o_
Ben wel benieuwd of ie in mijn Golf 5 drs past :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
Anoniem: 846491 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:42:
[...]

Zojuist gekocht!
Op het dak! ;)
Goedkoper zal die nergens meer worden, gefeliciteerd ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
[...]

Zojuist gekocht!
Ik heb ook besteld. Is gisteren richting mediamarkt duisburg gegaan. Hoop de tv vrijdag op te halen en hopen dat ie past in een clio estate....

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

+
Denzis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:25:
Hoop de tv vrijdag op te halen en hopen dat ie past in een clio estate....
_O-

wij zijn ook erg benieuwd naar de foto's :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:20
Ik ga van het weekend dan toch eindelijk een 65B6 halen, iemand recent nog een mooie aanbieding gezien? Ik ga even bellen met Foka, Smits en die toko in Rotterdam en laat hier wel weten wat het geworden is.

Heb begin dit jaar een Sony 65" gekocht en deze paste in een clio estate trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denzis
Fraggert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:00:
[...]

+

[...]

_O-

wij zijn ook erg benieuwd naar de foto's :+
Voor de mensen die de afmetingen wil weten van de doos.

AFMETINGEN
Verpakking 1435 x 812 x 225 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

Denzis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:25:
[...]

Ik heb ook besteld. Is gisteren richting mediamarkt duisburg gegaan. Hoop de tv vrijdag op te halen en hopen dat ie past in een clio estate....
Toch niet Duisburg-Marxloh hoop ik? Daar wordt 'ie buiten op straat tijdens 't rijden uit je auto gejat als je niet uitkijkt...

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Remmerde
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-10-2021
Gewoon van binnen op slot doen dan toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De LG E6 ziet er in het echt best indrukwekkend uit. Mooier dan de B6 in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:07
Bedoel je qua uiterlijk of qua beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

ppatrick schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:40:
Bedoel je qua uiterlijk of qua beeld?
Uiterlijk, zeer mooi design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
D_V schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:02:
[...]

Toch niet Duisburg-Marxloh hoop ik? Daar wordt 'ie buiten op straat tijdens 't rijden uit je auto gejat als je niet uitkijkt...

_O-
Jawel die mediamarkt! Neem wel een dekentje mee anders ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Denzis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:45:
[...]

Jawel die mediamarkt! Neem wel een dekentje mee anders ;w
Ik denk dat je meer aan een honkbalknuppel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
MillanO schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat je meer aan een honkbalknuppel hebt.
Is het zo erg daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Als ie de Mediamarkt uitloopt zijn de wielen van z'n wagen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Malt007 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:14:
Ik ga van het weekend dan toch eindelijk een 65B6 halen, iemand recent nog een mooie aanbieding gezien? Ik ga even bellen met Foka, Smits en die toko in Rotterdam en laat hier wel weten wat het geworden is.

Heb begin dit jaar een Sony 65" gekocht en deze paste in een clio estate trouwens.
Radio von Burg bedoel je. Neem Apollo Almere ook mee in je afbelrijtje ;)
Hou de 3000 euro echt aan als bovengrens, anders kun je beter even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Laatst online: 21:24
Zie dat de 55EG910V bij de Mediamarkt in Duitsland nog steeds 999 euro is:

Ik heb de TV vanmorgen besteld en hoop deze snel in Nordhorn te kunnen ophalen.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

• D_V

D_V

Nah, valt wel mee, je kan parkeren op het parkeerdek aan de achterkant, van daaruit loop je zo de mediamarkt binnen. Maar als je je auto bij de vooringang neerzet moet je eerst voorbij de aldi waar groepen vervelend volk rondhangen, die wellicht heel geïnteresseerd die grote doos bekijken.

;)

Parkeerdek achterkant:
Afbeeldingslocatie: https://www.parkinglist.de/image?file=4-Parkhaus-Marxloh-Center-Duisburg-3302.jpg

Chaos aan de voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://bc03.rp-online.de/polopoly_fs/1.2503401.1318470576!httpImage/3775345747.jpg_gen/derivatives/d950x950/3775345747.jpg

Maar voor deze mooie prijs kun je wel een risico'tje nemen toch? (on topic zinnetje)
Succes!
;)

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Duisburg is een pauperstad maar de suggestie dat het daar een soort no-go Bronx zou zijn is volkomen krankzinnig. Laat staan dat een paar junks met je onhandelbare 55"-Oledpakket aan de haal zouden gaan. Voor die € 999 zou ik echt niet twijfelen.

[ Voor 11% gewijzigd door prijk op 29-12-2016 10:11 ]

• Denzis
prijk schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:09:
[...]

Duisburg is een pauperstad maar de suggestie dat het daar een soort no-go Bronx zou zijn is volkomen krankzinnig. Laat staan dat een paar junks met je onhandelbare 55"-Oledpakket aan de haal zouden gaan. Voor die € 999 zou ik echt niet twijfelen.
Ik heb naar aanleiding van de reacties vanmorgen toch nog een andere besteld en die laat ik bezorgen in Nordhorn. Die andere ga ik annuleren zodra ik zekerheid heb dat de tweede bestelling is geleverd in Nordhorn.

Is ook iets dichterbij dus dat scheelt ook weer!

Overigens is de tv nu weer 1299.

• demosselman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 21:29
Is het mogelijk om een 55 inch tv te vervoeren in een peugeot 107 of gaat dat absoluut niet passen ? :+
Ik overweeg zelf ook een ritje naar duitsland, hopelijk is hij binnenkort weer voor 999 te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
demosselman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:55:
Is het mogelijk om een 55 inch tv te vervoeren in een peugeot 107
:X _O-

• ago

ago

demosselman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:55:
Is het mogelijk om een 55 inch tv te vervoeren in een peugeot 107 of gaat dat absoluut niet passen ? :+
Ik overweeg zelf ook een ritje naar duitsland, hopelijk is hij binnenkort weer voor 999 te koop....
Heb je er dakdragers op? :+
Leen een grote leasebak uit je omgeving joh. Heb je ook geen benzinekosten ;)

• AV1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:46

AV1

Is het gelukt? Ben zelf afgelopen zaterdag goed geslaagd bij VonBurg in 010. 55B6V voor 1999. Prima geholpen daar. Prachtige tv ook.. Succes!

• Malt007
Heb zojuist de laatste 65B6 gereserveerd bij Smits voor 3150.

Von Burg was 3399 de uiterste prijs, verder niet gebeld omdat ik eigenlijk wel goede ervaringen met Smits heb en ook nu weer uiterst vriendelijk te woord werd gestaan.

Alleen 1 probleem, zal de 65" in een audi a4 station passen? Bezorgen ging dit jaar niet meer lukken namelijk. Iemand ervaring met de doos van een 65"?

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Konden we maar een B6 uit Italië importeren voor €1500 euro :').

• demosselman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 21:29
wezep schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:20:
Zie dat de 55EG910V bij de Mediamarkt in Duitsland nog steeds 999 euro is:

Ik heb de TV vanmorgen besteld en hoop deze snel in Nordhorn te kunnen ophalen.
Is het mogelijk om een soort 'alert' in te stellen via de duitse mediamarkt pagina of een andere duitse site? Ik was er helaas te laat bij om hem voor 1000 euro te kopen.

• Cardwizard
Malt007 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:35:

Alleen 1 probleem, zal de 65" in een audi a4 station passen? Bezorgen ging dit jaar niet meer lukken namelijk. Iemand ervaring met de doos van een 65"?
55 inch past met moeite in een Vectra c (geen station) de 65 inch past met nog iets meer moeite in een Kia Sportage (daarna valt er bijna geen lucht meer te halen omdat je vast achter het stuur zit)

Wil je zekerheid , meet de beschikbare ruimte even op (kleine moeite) en kijk even naar de maat van de doos (nee die ga ik niet op meten) dat is te vinden bij de specificaties

• Malt007
Cardwizard schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:06:
[...]

55 inch past met moeite in een Vectra c (geen station) de 65 inch past met nog iets meer moeite in een Kia Sportage (daarna valt er bijna geen lucht meer te halen omdat je vast achter het stuur zit)

Wil je zekerheid , meet de beschikbare ruimte even op (kleine moeite) en kijk even naar de maat van de doos (nee die ga ik niet op meten) dat is te vinden bij de specificaties
thx, beloofd niet veel goeds dus want een a4 is niet veel groter dan een A4 vrees ik.

• Cardwizard
Malt007 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:08:
[...]

thx, beloofd niet veel goeds dus want een a4 is niet veel groter dan een A4 vrees ik.
Het scheelt een hoofdletter :o

Anoniem: 853153

Eindelijk heb ik de OLED 55b6v binnen voor een prijs van 1650 euro ( prijs was 1999 maar heb met een handig trucje 350 euro kunnen besparen:).

Top bedrijf die Radio von Burg in Rotterdam..
Man man man...wat een beeld.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

oh, nou, fijn dat je een handig truucje hebt. Wel meedelen maar niet delen. Bewaar het dan voor je Lief Dagboek..

39

Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"