Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 853153

Heren advies please...

Kan nu de 55b6v voor 1999 krijgen bij radio von burg.

Wat is handig? Wachten tot eind januari 2017 nadat de nieuwere modellen worden getoond in de 1e week van januari? Zal de 55b6v veel goedkoper worden dan?
Ten tweede: zijn jullie het ergens anders goedkoper tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:40
Diederik-Jan schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:48:
[...]

Als de OLED van nu rond die tijd €1500 kost dan ga ik daarvóór. Maar lijkt me sterk of het zo goedkoop wordt.
Sony komt met een 55inch oled voor 1999, dus tot die tijd zakt die zeker naar 1500

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
D_V schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:54:
[...]

of 2500 bij de mediamarkt! Maar die pakken 'm wel voor je uit voor 100 euro extra dus da's ook een optie!

;)
Zit een beetje gebonden aan een bepaalde winkel als ik hem wil kopen en daar is hij inderdaad ook 2499...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Amaze86 schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:03:
[...]

Sony komt met een 55inch oled voor 1999, dus tot die tijd zakt die zeker naar 1500
Dat is wel heel stellig. Het lijkt er op dat Sony volgend jaar OLED TV's gaat verkopen. Als ze dat doen dan zou het zo kunnen zijn dat deze voor $1999,- retail worden geprijsd. Let wel, US Retail vs EU Retail is ook nu een flink verschil. Daarnaast is US Retail zonder BTW. Om dan nu met zekerheid te stellen dat je een LG OLED "van nu" dan kunt kopen voor €1500 ($1168 US Retail als je alleen BTW verschil rekent) is echt een brug te ver. Natuurlijk is een 55B6 goedkoper op de gemiddelde prijs over 10 maanden, of hij ook dicht in de buurt van de €1500 komt is een tweede. Ik denk eerder rond de €1750.

Zou overigens ook de eerste keer zijn dat Sony zich bewust in de budget-regio positioneert met nieuwe techniek en onder eigen naam.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 20:15

D_V

Ik denk ook niet dat het zo hard zal gaan met de prijsdalingen, ik denk eerder dat de mediamarkten, saturnussen, bcc's en experten van deze wereld een beetje gelijk gaan zitten met de prijzen die nu gebruikt worden bij smitsarnhem, foka e.d.

Prijzen als 5299 euro voor C6 kan dan toch echt niet meer lijkt me.
Phusebox schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:15:
[...]

Zit een beetje gebonden aan een bepaalde winkel als ik hem wil kopen en daar is hij inderdaad ook 2499...
Dat vind ik dan toch wel een erg groot prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D_V schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:44:
Ik denk ook niet dat het zo hard zal gaan met de prijsdalingen, ik denk eerder dat de mediamarkten, saturnussen, bcc's en experten van deze wereld een beetje gelijk gaan zitten met de prijzen die nu gebruikt worden bij smitsarnhem, foka e.d.

Prijzen als 5299 euro voor C6 kan dan toch echt niet meer lijkt me.

[...]

Dat vind ik dan toch wel een erg groot prijsverschil.
Ja daarom ga ik hem vooralsnog niet aanschaffen. Paar dagen geleden was hij daar nog 2099,- maar onderhandelen over de prijs doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
GRUMBLER schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:29:
[...]

Thnx voor de tip, hij is besteld. :)

En bevestigd door hificorner €1995 plus LG 28MT48DF erbij.

Wat een top Black Friday _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
28 november 55B6V ontvangen en gisteren kwam de LG 28" tv/monitor tw van € 159,-.
Dit alles voor € 1995,-
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GRUMBLER schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:18:
[...]

28 november 55B6V ontvangen en gisteren kwam de LG 28" tv/monitor tw van € 159,-.
Dit alles voor € 1995,-
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:03
GRUMBLER schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:18:
[...]

Dit alles voor € 1995,-
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
netjes hoor. veel plezier ermee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Hoe lang hebben jullie eigenlijk op de levering van de tv moeten wachten?

Ik heb de E6V op 25 november bij Apollo gekocht (2299) en wacht helaas nog steeds :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 11:26
Ik kocht de C6 op s'middags 1 dec en de volgende ochtend al netjes binnen bij de fa Foka R'dam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Rebunted schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:15:

Ik heb de E6V op 25 november bij Apollo gekocht (2299) en wacht helaas nog steeds :-(
Maandag besteld, vrijdag in huis.

No guts, no glory!

• the QQQ
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09-2022
KillGhost schreef op donderdag 15 december 2016 @ 06:11:
[...]

Maandag besteld, vrijdag in huis.
Zelfde hier bij Smits besteld zelfde dag gehaald en voor 2299 dus helemaal top

• Phusebox
the QQQ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:22:
[...]

Zelfde hier bij Smits besteld zelfde dag gehaald en voor 2299 dus helemaal top
Wat 2299 voor de 55E5V?

Damn.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Phusebox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:24:
[...]

Wat 2299 voor de 55E5V?

Damn.
Yep, voor die prijs heb ik hem daar ook gekocht. Alhoewel 1 euro meer ;) Echt een mooie prijs voor zo'n televisie.

No guts, no glory!

• Phusebox
KillGhost schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:31:
[...]

Yep, voor die prijs heb ik hem daar ook gekocht. Alhoewel 1 euro meer ;) Echt een mooie prijs voor zo'n televisie.
Ik heb op het punt gestaan dat voor de B6 te betalen, meer zelfs nog.

Hadden ze die stomme speaker maar gewoon demonteerbaar gemaakt.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Phusebox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:38:
[...]

Ik heb op het punt gestaan dat voor de B6 te betalen, meer zelfs nog.

Hadden ze die stomme speaker maar gewoon demonteerbaar gemaakt.
Ik ben eigenlijk best wel blij met die soundbar. Klinkt best OK. Goed genoeg voor het reguliere kijken. Voor de rest ga ik nog wel de surround set aansluiten, maar tot op heden nog niet gedaan. Ik vind het ook best wel mooi geheel zo. Smaken verschillen natuurlijk wel ;)

No guts, no glory!

• Phusebox
KillGhost schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:46:
[...]

Ik ben eigenlijk best wel blij met die soundbar. Klinkt best OK. Goed genoeg voor het reguliere kijken. Voor de rest ga ik nog wel de surround set aansluiten, maar tot op heden nog niet gedaan. Ik vind het ook best wel mooi geheel zo. Smaken verschillen natuurlijk wel ;)
Qua design zou ik er ook mee kunnen leven maar ja niet voor niets 2000 euro in een surround set gestoken vorig jaar... En de soundbar mee laten spelen als opvulling is geen optie volgens mij, althans daar zal het systeem niet op voorbereid zijn.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dat die soundbar niet demontabel is is ook de reden dan ik voor de B6 ben gegaan. Erg jammer idd.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Rebunted schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:15:

Net bericht gekrekgen: vandaag kan ik hem ophalen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Rebunted op 15-12-2016 14:56 ]

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 11:26
Rebunted schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:55:
[...]
Net bericht gekrekgen: vandaag kan ik hem ophalen >:)
Na een paar dagen billen knijpen is het dus zover, gefeliciteerd! 8)

Anoniem: 66797

ik vermoed dat er na de CES 2017 nieuwe merken gaan komen met OLED schermen en verwacht dus dat de prijzen gaan dalen om de volgende redenen:

1. meer merken met OLED panelen equals meer concurentie en scherpere prijzen
2. hogere yields voor OLED panelen, waardoor de OLED panelen goedkoper worden
3. nieuwere modellen waardoor de oudere OLED panelen nog meer gaan zakken in prijs

als je een OLED scherm wil (wie wil dat niet :P) zou ik wachten tot feb/maart 2017

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:50
Tylen schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:23:
Dat die soundbar niet demontabel is is ook de reden dan ik voor de B6 ben gegaan. Erg jammer idd.
Dat gaat ook moeilijk omdat het ook niet alleen een soundbar is , maar de poorten en TV hardware zit ook hierin verwerkt.

• Phusebox
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:34:
ik vermoed dat er na de CES 2017 nieuwe merken gaan komen met OLED schermen en verwacht dus dat de prijzen gaan dalen om de volgende redenen:

2. hogere yields voor OLED panelen, waardoor de OLED panelen goedkoper worden
3. nieuwere modellen waardoor de oudere OLED panelen nog meer gaan zakken in prijs

als je een OLED scherm wil (wie wil dat niet :P) zou ik wachten tot feb/maart 2017
Voordat de nieuwe schermen op de markt zijn is het op zijn minst mei/juni. En dan kosten ze dus gewoon 3000 euro voor budget model en 4000 voor het model daarboven (uitgaande van 55 inch). De betere prijzen zien we niet voor begin november verwacht ik.

Volgend jaar is ook geen evenement waarbij vaak promotieprijzen worden gehanteerd (Olympische Spelen, WK/EK).

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:34:

Bijna al die merken gebruiken panelen van ..jawel .. LG..... dus denk dat het mee (of tegen) zal vallen

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:11
Phusebox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:03:
[...]

Voordat de nieuwe schermen op de markt zijn is het op zijn minst mei/juni. En dan kosten ze dus gewoon 3000 euro voor budget model en 4000 voor het model daarboven (uitgaande van 55 inch). De betere prijzen zien we niet voor begin november verwacht ik.

Volgend jaar is ook geen evenement waarbij vaak promotieprijzen worden gehanteerd (Olympische Spelen, WK/EK).
En ondertussen knijpt Sony in hun handjes met hun 1900 euro voor de 55 inch versie. :)

cardwizard schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:05:
[...]

Bijna al die merken gebruiken panelen van ..jawel .. LG..... dus denk dat het mee (of tegen) zal vallen
op dit moment ja, ik verwacht dat dit gaat veranderen en mogelijk is dit al het geval bij de volgende CES niks is zeker natuurlijk

op de andere punten ben je het eens dat de prijzen snel zullen dalen?

• Phusebox
Ambition88 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:09:
[...]

En ondertussen knijpt Sony in hun handjes met hun 1900 euro voor de 55 inch versie. :)
Ik durf er om te wedden dat die Sony stiekem minimaal 2499 gaat kosten en ik denk zelfs 2999

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:11
Phusebox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:26:
[...]

Ik durf er om te wedden dat die Sony stiekem minimaal 2499 gaat kosten en ik denk zelfs 2999
Dat zou wel raar zijn, kondig je eerst die prijzen aan en dan blijkt er achteraf geen fuck van te kloppen, zou voor mij al gedaan zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ambition88 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:59:
[...]

Dat zou wel raar zijn, kondig je eerst die prijzen aan en dan blijkt er achteraf geen fuck van te kloppen, zou voor mij al gedaan zijn dan.
Al hebben ze iets aangekondigd (volgens mij waren het geruchten) dan nog waren het dollars. Tel daar 21 procent BTW bij en nog wat extra kosten omdat het hier nu eenmaal duurder is en je zit al snel aan die 2500 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_V

D_V

De Sony toestellen komen waarschijnlijk pas laat in 2017 op de markt, dus daardoor zullen de prijzen niet zo 1-2-3 gaan zakken.
LGD will start supplying Sony with panels in Q2 2016, and Sony will start shipping those TVs in Q3 or Q4 of 2017.
De enige andere Oled fabrikant is momenteel het Chinese bedrijf BOE. Die gaan dus onder de naam Metz toestellen uitbrengen in Europa.
Until now, all OLED TVs available on the market have used LG panels but China’s BOE confirms that it has produced the 55” panel that will be used in China’s Skyworth’s new OLED TVs, according to a report by ETNews.

Skyworth recently introduced an OLED TV that uses panels produced by BOE Display. If this is correct, then this is the first TV since 2013 that does not use an LGD OLED panel. According to the report, Skyworth will start shipping these TVs in China and Europe (under the Metz brand) in 2017.
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/58536370b2863/58536370ae73d-BOE_2-1030x533.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

DarkSide

theres no place like ::1

Ben wel benieuwd naar zo'n Chinese oled. Hoe verhoudt die zich met de LG's. En zijn ze (een stuk) goedkoper?
En zo ja hoe verhouden ze zich dan tov de LCD's in die prijsklasse.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkSide schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:27:
Ben wel benieuwd naar zo'n Chinese oled. Hoe verhoudt die zich met de LG's. En zijn ze (een stuk) goedkoper?
En zo ja hoe verhouden ze zich dan tov de LCD's in die prijsklasse.
Van flatpanelshd:
It will probably take some years before BOE can truly challenge LG but it is exciting to see more companies join the race.
En een reactie op die pagina:
LG holds the entire kodak R and D decades old knowledge on Oled and so the Chinese are unlikely to be using WOLED, furthermore from the Oled screen seen in Chinese mobiles,the giant killer,Oneplus 3, the screen isn't as good as Amloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ok.tnx.
Dan is prijs een belangrijke factor.
Prima dat een lg van 2500 een stuk beter is.
Maar als zij voor 15 een goede tv kunnen produceren kan dat best interessant zijn.

De amoled in mijn oneplus 3 is idd niet het beste scherm. Maar slecht is.hij niet en het toestel was slechts 400. Tov 700 die je voor andere highends betaalt.
Dus kan je staks kiezen voor een sony, Samsung, panasonic van rond de 1500 met ips of va panelen. Of een Boe oled die misschien wel beter presteert voor hetzelfde geld.

De 'echte' liefhebbers diehet geld hebben kunnen dan kijken naar de lg oled (of sonys, Philips en panasonic)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afgelopen week ook een Oled 55B6V aangeschaft bij Foka, mooie prijs (2030 incl aflevering) en vlotte afhandeling. Productie datum was Nov 2016.

Schrok wel even toen ik de kabeltv aan had gezet, KPN stuurt toch best een slecht signaal. Kan me niet voorstellen dat het 1080p is. Nadat ik de 4k promo filmpjes op YT had bekeken was ik overtuigd _/-\o_

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

LosGieros schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:52:

Schrok wel even toen ik de kabeltv aan had gezet, KPN stuurt toch best een slecht signaal. Kan me niet voorstellen dat het 1080p is.
Aangeboden tv signaal is maximaal 1080i.
Geldt voor alle providers.
Alleen de bitrate verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

DarkSide schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:27:
Ben ook wel benieuwd naar de vormgeving. De huidige Metz oled's zien er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.startlr.com/wp-content/uploads/2016/10/id520666_1.jpg

En de prijzen zijn momenteel 5000 voor de 55 inch en 7000 voor de 65 inch.
8)7

De Skyworth oled ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://article.fd.zol-img.com.cn/t_s640x2000/g5/M00/02/04/ChMkJlcsVeyIU0ANAF3Lf9OSM7cAARHjwKtsAkAXcuX006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat er een grote kans is dat de prijzen volgend jaar stabiel blijven of gemiddeld zelfs iets stijgen. LG probeert nu de techniek in de markt te positioneren en als andere bedrijven in het top segment stappen (ik verwacht echt geen budget modellen van Sony etc) dan heeft LG minder noodzaak de prijs nog verder te laten zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:04
Phusebox schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:20:
Denk dat er een grote kans is dat de prijzen volgend jaar stabiel blijven of gemiddeld zelfs iets stijgen. LG probeert nu de techniek in de markt te positioneren en als andere bedrijven in het top segment stappen (ik verwacht echt geen budget modellen van Sony etc) dan heeft LG minder noodzaak de prijs nog verder te laten zaken.
Denk het niet, LG verhoogd productie capaciteit met 70% gaat flink leveren aan andere fabrikanten en zal zelf meerdere segmenten gaan invullen dus ook midrange. De markt voor toestellen boven de 1500 euro is gewoon heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik verwacht juist een prijsdaling met de nieuwe modellen. Je ziet het al aan de prijsstelling van de eerste Sony OLED televisies van 2017.

Behoorlijk lager dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
H D R schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:55:
Ik verwacht juist een prijsdaling met de nieuwe modellen. Je ziet het al aan de prijsstelling van de eerste Sony OLED televisies van 2017.

Behoorlijk lager dan ik had verwacht.
Nogmaals, geruchten. En dan nog minimaal 2500 euro voor instap model. Niet echt bijster schokkend.

Ik verwacht geen grote prijsdalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:03
Phusebox schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:15:
[...]

Nogmaals, geruchten. En dan nog minimaal 2500 euro voor instap model. Niet echt bijster schokkend.

Ik verwacht geen grote prijsdalingen.
volgend jaar 3000 euro voor een 65 inch (2017 model) (liefst zonder soundbar) en dan hangt die in het najaar bij mij aan de muur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik haal pas een OLED als het rond de €1500 euro gaat kosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 16-12-2016 22:20 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wil best 3000 betalen voor een 55 inch als het maar zonder soundbar is en 25 ms of lager input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 13:44
Zijn er Tweakers die een LG 55EG910V of G920 voor een bedrag gekocht hebben wat ver onder de laagste prijs uit Tweakers pricewatch ligt?

Ik zie hier vooral B6 prijzen voorbij komen en eigenlijk niet van de EG serie :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Strider schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:17:
Zijn er Tweakers die een LG 55EG910V of G920 voor een bedrag gekocht hebben wat ver onder de laagste prijs uit Tweakers pricewatch ligt?

Ik zie hier vooral B6 prijzen voorbij komen en eigenlijk niet van de EG serie :)
Ik heb de 910v voor 1500 euro gekocht in juni.
Zo laag is de prijs niet meer geweest sindsdien geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

De LG 55EG910V is momenteel te koop voor 1299 bij de Duitse mediamarkt.

http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evanesco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Iemand al een Philips 55POS901F gekocht? Ik zie dat hij op veel plekken op voorraad is voor €3499. Dit is naar mijn mening wel meer dan €1000 teveel in vergelijking met het aanbod van LG. Ik schaal de Philips in op het niveau LG E6.

Ik kan ook nog steeds geen echte reviews vinden. Heb nu een Philips LCD uit 2012 en Ambilight bevalt me zo goed dat ik de OLED van hen ook wel interessant vind. Moeten ze wel wat gedaan hebben aan het brakke/ trage smart gedeelte though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Evanesco schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 08:47:
Iemand al een Philips 55POS901F gekocht? Ik zie dat hij op veel plekken op voorraad is voor €3499. Dit is naar mijn mening wel meer dan €1000 teveel in vergelijking met het aanbod van LG. Ik schaal de Philips in op het niveau LG E6.

Ik kan ook nog steeds geen echte reviews vinden. Heb nu een Philips LCD uit 2012 en Ambilight bevalt me zo goed dat ik de OLED van hen ook wel interessant vind. Moeten ze wel wat gedaan hebben aan het brakke/ trage smart gedeelte though.
Reviews:
http://www.techradar.com/...inch-4k-tv-1327621/review

reviews: Philips 901F-uhdtv: 's werelds eerste oled-tv met Ambilight

En nog veel meer. Zoek op 901f.

Weer geen afneembare soundbar... why oh why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evanesco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Die had ik ook gevonden, maar schaar ik niet onder de categorie review. Al die previews zijn van begin september toen hij aangekondigd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Evanesco schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:29:
Die had ik ook gevonden, maar schaar ik niet onder de categorie review. Al die previews zijn van begin september toen hij aangekondigd werd.
In depth reviews kunnen soms maanden duren voordat ze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Die Philips oled met een LG panel ziet er zeer indrukwekkend uit. Alleen een veel te hoge prijs.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evanesco schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 08:47:

er zijn mogelijkheden om ambilight op een niet Philips TV te krijgen.

HaTe in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up"
YouTube: Hyperion Android App - Ambi-TV - Ambilight für HDMI Quellen - 104 Ka...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 13:44
D_V schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 04:18:
De LG 55EG910V is momenteel te koop voor 1299 bij de Duitse mediamarkt.

http://www.mediamarkt.de/...910v-oled-tv-2207383.html
Wat een prijs, wel jammer dat de aanspraak op garantie dan minder makkelijker gaat verlopen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

Strider schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:45:
[...]

Wat een prijs, wel jammer dat de aanspraak op garantie dan minder makkelijker gaat verlopen.
Ik heb m'n vorige plasma van LG ook in Duitsland gekocht, daar moest op een gegeven moment één of ander nieuw board in. LG deed toen helemaal niet moeilijk en stuurde gewoon een reparatieservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V

D_V

Evanesco schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:29:
Hier is een (korte) Duitse review van de Philips 55POS901F van 14-12-2016:

http://www.computerbild.d...F-OLED-Test-15117729.html

en een Duitse review van gisteren:

http://www.spiegel.de/net...ht-im-test-a-1125583.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Diederik-Jan schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:28:
Die Philips oled met een LG panel ziet er zeer indrukwekkend uit. Alleen een veel te hoge prijs.
Hopelijk zakt de prijs na de kerst periode.
Bij release betaal je steeds de volle pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pertinent
  • Laatst online: 14-01 17:06
Bij Foka is de 65B6 te krijgen voor €3.300.

Toch net voor de Sony 65-XD9305 gekozen, €2399 bij Smits in Arnhem (even bellen). Daar moet dan nog de €200 cash back van Sony van af. Onverslaanbare prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pertinent schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:

Toch net voor de Sony 65-XD9305 gekozen, €2399 bij Smits in Arnhem (even bellen). Daar moet dan nog de €200 cash back van Sony van af. Onverslaanbare prijs..
Wat gaf de doorslag voor de Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Phusebox schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:54:
[...]

Wat gaf de doorslag voor de Sony?
Ik gok formaat/prijs , toch 900 euro verschil , want die B6 (met onverslaanbaar beeld) had je voor 3k bij Smits mee kunnen krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door Cardwizard op 18-12-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

pertinent schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:43:

maar geen OLED, dus totaal niet relevant naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Hoi allen ,

heeft iemand ervaring met ArtenCraft .Ze leveren beneluxmodellen. Een Belgisch bedrijf maar ook met een Nederlandse site.

ik vroeg via mail of ik de 65E6V kon kopen met 5 jaar garantie. Meteen mail dat dat mogelijk was maar zonder extra garantie.

groet Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
JanPhilips schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:30:
Hoi alleen ,

heeft iemand ervaring met ArtenCraft .Ze leveren beneluxmodellen. Een Belgisch bedrijf maar ook met een Nederlandse site.

ik vroeg via mail of ik de 65E6V kon kopen met 5 jaar garantie. Meteen mail dat dat mogelijk was maar zonder extra garantie.

groet Jan
Ik zou zeker ook vragen om korting, ik hoefde ze maar te mailen en kreeg al een kortings code van 700 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
This-is-life schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:43:
[...]

Ik zou zeker ook vragen om korting, ik hoefde ze maar te mailen en kreeg al een kortings code van 700 euro!
Ok thanks !

Denk je dat ik lager kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
JanPhilips schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:47:
[...]

Ok thanks !

Denk je dat ik lager kan?
Gewoon aangeven dat je hem bij foka voor 3300 kon kopen dan gaan ze direct mee. Ze checkte het bij mij niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
This-is-life schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:49:
[...]

Gewoon aangeven dat je hem bij foka voor 3300 kon kopen dan gaan ze direct mee. Ze checkte het bij mij niet eens
Weet iemand hoe het zit met garantie als je een beneluxmodel koopt in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pertinent
Verschil van €900 maakt het verschil in beeldkwaliteit tussen LED en OLED niet goed voor mij.

Prijs/kwaliteit vd Sony is gewoon erg goed...

YMMV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Ga je nou werkelijk een discussie aan over beeldkwaliteit tussen (inferieur) led en oled (master race 8) ) in een oled topic dat ook nog eens over prijzen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pertinent
Voor jou geldt NIVEA: Niet Invullen Voor Een Ander. Dus neem nog even de tijd om mijn reactie door te lezen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
pertinent schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:49:
Voor jou geldt NIVEA: Niet Invullen Voor Een Ander. Dus neem nog even de tijd om mijn reactie door te lezen.
De reden waarvoor je voor de Sony gekozen hebt is helder. Dit is echter een prijsdiscussie topic waar gebruikers elkaar kunnen wijzen op winkels waar scherpe prijzen voor OLED televisies mogelijk zijn. Hoe goed de keuze voor jou specifieke geval ook is, dit is niet het juiste topic om daarover te discussiëren.

@Iedereen:
Bij deze het verzoek om niet met modder naar elkaar te gaan gooien en niet op dergelijke posts te gaan reageren. Het voegt niets toe aan het topic en zorgt alleen maar voor vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

* knip *
Je gooit niet met modder maar het is natuurlijk wel off-topic want het heeft niets met het prijsverloop te maken of aanbiedingen van bepaalde winkels op OLED televisies.

[ Voor 74% gewijzigd door S1NN3D op 19-12-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 13:31

wally21

psn: Wally224

*plak* (net gepost in verkeerde topic 8)7 )

Zojuist de 55B6V besteld bij Radio von Burg voor 1.999,- 8)
Ze zijn nog op voorraad maar ze gaven aan dat als ze op zijn ze niet weten wanneer er nieuwe komen aangezien ze al even in bestelling staan. Dus maar vast een aanbetaling gedaan om te garanderen dat ik hem donderdag kan ophalen (symbolisch bedrag van 50,-)

Hier in de omgeving (Tilburg) konden ze deze prijs nergens matchen. Dan maar even op en neer rijden donderdag om een hoop euro's te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wally21 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:13:
*plak* (net gepost in verkeerde topic 8)7 )

Zojuist de 55B6V besteld bij Radio von Burg voor 1.999,- 8)
Ze zijn nog op voorraad maar ze gaven aan dat als ze op zijn ze niet weten wanneer er nieuwe komen aangezien ze al even in bestelling staan. Dus maar vast een aanbetaling gedaan om te garanderen dat ik hem donderdag kan ophalen (symbolisch bedrag van 50,-)

Hier in de omgeving (Tilburg) konden ze deze prijs nergens matchen. Dan maar even op en neer rijden donderdag om een hoop euro's te besparen.
Nice. Goedkoopste waar ik op uit ben gekomen hier in de buurt is 2350 na veel pijn en moeite.
Maar dat ga ik er dus niet voor betalen, anderen hier hebben daar de E serie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Moet het in de buurt zijn?
Voor een paar honderd euro verschil haal ik hem zelf wel ergens uit de buurt op.
Ik praat wel makkelijk met een lease auto. Maar wie weet kan je iets regelen met iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verzenden is toch ook gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Sommige mensen willen Misschien ivm garantie etc iets in de buurt hebben.
Zodat ze makkelijk langs kunnen gaan ipv mail of telefonisch contact op te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
DarkSide schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:01:
Sommige mensen willen Misschien ivm garantie etc iets in de buurt hebben.
Zodat ze makkelijk langs kunnen gaan ipv mail of telefonisch contact op te nemen.
Tegenwoordig komt er meestal (eigenlijk altijd) een monteur bij je thuis om een eventueel probleem te verhelpen , dus in de buurt kopen om die reden is niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

cardwizard schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:10:
[...]

Tegenwoordig komt er meestal (eigenlijk altijd) een monteur bij je thuis om een eventueel probleem te verhelpen , dus in de buurt kopen om die reden is niet echt nodig
Voor mij geen probleem he.
Het maakt mij persoonlijk niets uit waar mijn spul vandaan komt.
Ik hoef zeker niets extras te betalen zodat het maar in de buurt is.

Maar weet wel dat sommige mensen het toch een fijn idee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
cardwizard schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:10:
[...]

Behalve mijn vorige LG tv die min of meer DOA was, en ik moest zelf naar de winkel terug om hem om te ruilen, dat deed LG niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

LG was ook geen partij, die winkel had zijn verantwoordelijkheid moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Phusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:44:
[...]

Nice. Goedkoopste waar ik op uit ben gekomen hier in de buurt is 2350 na veel pijn en moeite.
Maar dat ga ik er dus niet voor betalen, anderen hier hebben daar de E serie voor.
Ik belde Radio von Burg op voor een prijs en kreeg meteen 1.999,-. Dus als je met een ritje Rotterdam een paar honderd euro wil besparen (ik wel :P )zou ik ze even bellen. Daar kan je een hoop kilometers voor rijden :)

En als je op de route zit kan je mee rijden O-) (Tilburg --> Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wally21 schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:55:
[...]

Ik belde Radio von Burg op voor een prijs en kreeg meteen 1.999,-. Dus als je met een ritje Rotterdam een paar honderd euro wil besparen (ik wel :P )zou ik ze even bellen. Daar kan je een hoop kilometers voor rijden :)

En als je op de route zit kan je mee rijden O-) (Tilburg --> Rotterdam)
Nee is niet echt echt een optie voor mij. Besides past ook niet in een Focus denk ik. Mijn 47 inch paste net in de Mondeo die ik hiervoor had.
ago schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:55:
LG was ook geen partij, die winkel had zijn verantwoordelijkheid moeten pakken.
Deed de winkel ook maar ik moest er wel mee terug naar de winkel, en dat is niet zo handig als die 3 uur verderop zit. Opsturen lijkt me niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Phusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:51:
[...]

Behalve mijn vorige LG tv die min of meer DOA was, en ik moest zelf naar de winkel terug om hem om te ruilen, dat deed LG niet.
Zou je ook niet willen want dat duurt weer een tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:58
[quote]Phusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:00:
[...]

Nee is niet echt echt een optie voor mij. Besides past ook niet in een Focus denk ik. Mijn 47 inch paste net in de Mondeo die ik hiervoor had.

=> Paste wel in mijn Honda Jazz, dus in een Focus moet dat ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mrbbs schreef op maandag 19 december 2016 @ 19:43:
[quote]Phusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:00:
[...]

=> Paste wel in mijn Honda Jazz, dus in een Focus moet dat ook lukken.
Offtopic: Een Jazz is wel een stuk praktischer qua ruimte achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Laatst online: 22-05 14:53
In april een 65uh850v gekocht bij platte tv voor 2200€ (2700 - 500 (overname oude tv) )

Nu besloten om over te stappen naar oled. Ik ben niet meer zo tevreden van men huidige tv. Redelijk wat last van backlight bleeding en dit stoor bij het kijken van films.

Het is de 55b6v geworden. (2500€ - 1500€ (overname huidige tv) = 1000€ dat ik moet bijleggen.

Een goede deal of niet?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee. Je krijgt dan duizend euro extra korting voor een tv van 2500.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Laatst online: 22-05 14:53
Wat had ik dan moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
De LG TV heb je elders al kunnen vinden voor 1999 euro of een 100tal euro meer ,
En je hebt 1200 euro verloren door 8 maand die 65" TV te hebben.

Persoonlijk zou ik nog een paar maanden gewacht hebben en toeslaan op een betere deal voor die LG.
Of de 65" TV particulier te verkopen , dan krijg je zeker meer voor.

Maar nu heb je wel een super TV in huis gehaald ! ;)
Dat is pas een kerstcadeau !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wie gaat er nu meer dan 1500 euro voor een tweedehands TV betalen? Denk dat het een best ok deal is, zeker gezien je nu geen 'downtime' hebt of gezeik met irritante marktplaats kopers. Al is de initiële prijs van 2500 wel wat aan de hoge kant wellicht. Had nog wel 200-300 af gekund.

Mijn huidige tv die destijds (eind 2012) 1500 kostte zal nu ook niet meer dan 100 euro opleveren tweedehands. De tv hiervoor van 1200 euro en 5 jaar oud heb ik zelfs gratis weggeven omdat ik hem niet kwijtraakte.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 20-12-2016 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raving
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:17
Ik ben aan het twijfelen om een OLED tv te kopen, kan ik best wachten tot na de CES? of denken jullie dat de prijzen niet echt gaan dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 15:41
Greg1983 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 06:41:
In april een 65uh850v gekocht bij platte tv voor 2200€ (2700 - 500 (overname oude tv) )

Nu besloten om over te stappen naar oled. Ik ben niet meer zo tevreden van men huidige tv. Redelijk wat last van backlight bleeding en dit stoor bij het kijken van films.

Het is de 55b6v geworden. (2500€ - 1500€ (overname huidige tv) = 1000€ dat ik moet bijleggen.

Een goede deal of niet?

Grtz
Geen deal. 55b6v is ongeveer 1950/2000 qua prijs. Je eigen tv op marktplaats zetten. Krijg je een nog wel een mooi bedrag voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
raving schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:07:
Ik ben aan het twijfelen om een OLED tv te kopen, kan ik best wachten tot na de CES? of denken jullie dat de prijzen niet echt gaan dalen.
Je zoekt iemand met een glazen bol, en die heeft echt niemand hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raving
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:17
prijk schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:12:
[...]

Je zoekt iemand met een glazen bol, en die heeft echt niemand hier.
Ik verwacht geen glazen bol hoor :D. Vaak is er een bepaalde trend te zien in deze dingen. Prijzen van oude oleds vallen in prijzen als nieuwe reeksen worden getoond. Soms heb je mensen die veel op de hoogte zijn van alles wat er in de Oled wereld omgaat en een bepaald idee hebben welke richting het uit gaat.
Maarja, dan maar wachten tot na de CES en zien wat er gebeurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
raving schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ik verwacht geen glazen bol hoor :D. Vaak is er een bepaalde trend te zien in deze dingen. Prijzen van oude oleds vallen in prijzen als nieuwe reeksen worden getoond. Soms heb je mensen die veel op de hoogte zijn van alles wat er in de Oled wereld omgaat en een bepaald idee hebben welke richting het uit gaat.
De cashback actie ja 1 Januari afgelopen. Dan duurt het een tijdje en komt er een prijsverlaging die ongeveer gelijk is aan de cashback prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
raving schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:15:
[...]

Als ik even kijk naar een willekeurig model van vorig jaar dan zie ik dat de introductie in juli 2015 was en de prijs pas echt gezakt is rond mei 2016. Daarom verwacht ik persoonlijk ook geen echte dalingen van de 2016 tv's voor komend jaar april/mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:20
Net even gekeken wat ik zou moeten bijbetalen voor een 65b6 met inruil van een Sony 65X8505C, zou 3299 moeten bijbetalen :)

De inruil nog daargelaten maar hier heb ik de 65B6 al voor minder zien langskomen. Als antwoord daarop kreeg ik dat het dan geen LG-dealers zijn en je waarschijnlijk een buitenlands model krijgt die niet in NL gerepareerd kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Malt007 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:42:
Net even gekeken wat ik zou moeten bijbetalen voor een 65b6 met inruil van een Sony 65X8505C, zou 3299 moeten bijbetalen :)

De inruil nog daargelaten maar hier heb ik de 65B6 al voor minder zien langskomen. Als antwoord daarop kreeg ik dat het dan geen LG-dealers zijn en je waarschijnlijk een buitenlands model krijgt die niet in NL gerepareerd kan worden...
Onzin zoals al vaker besproken in dit topic. Bij mijn zoektocht gaven ze ook van aan ja dan moet je nog maar afwachten of je een nieuwe krijgt...

Maar na navraag bij Radio von Burg (met de scherpste prijs) worden er gewoon nieuwe Nederlandse modellen. geleverd. Sommige verkopers worden ook gelijk minder vriendelijk zodra je wil onderhandelen.
Maar gelukkig via dit topic genoeg goede alternatieven waar je jouw toekomstige oled voor een mooie prijs kan ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Idd,Dit zijn gewoon spookverhalen om je bang te maken en er voor te zorgen dat je de TV bij hen koopt.
Er zijn best soms aanbiedingen uit duitsland bv waarbij je problemen met je Ziggo CI kunt hebben.

Maar als jij gewoon aangeeft dat je een NL/Benelux model wilt hebben levert dit echt geen issues op.
Dus gewoon lekker shoppen bij de winkel die het goedkoopst is.
Dan lekker online bestellen. Zodat je eventueel ook gebruik kunt maken van WKOA.
Binnen een paar uur weet je wel of je ziggo kaart werkt zeg maar.

Service vanuit LG is volgens mij gewoon goed. En die doen niet zo moeilijk met land van herkomst.
gekocht in nederland. Service in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 15:37
Fritsvl schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:22:
[...]
De cashback actie ja 1 Januari afgelopen. Dan duurt het een tijdje en komt er een prijsverlaging die ongeveer gelijk is aan de cashback prijzen.
Dat geld voor België, de cashback actie voor Nederland loopt t/m 8 januari.

En Yes, ik heb een 55E6 besteld bij Smits Arnhem! :9~
Ik informeerde eigenlijk of de 55eg950 nog leverbaar was (prijs bij Smits €1799). Toen kreeg ik een mailtje terug dat die helaas niet meer leverbaar was en boden ze me de 55E6 voor €2299 aan.
Blijft toch een boel centjes(ik wilde aanvankelijk een LG 55uh850v) maar een Oled tv is qua beeld een dikke klasse beter. En na 8 januari krijg ik voorlopig die tv niet meer voor deze prijs denk ik.
Weet iemand goede calibratieinstellingen voor de 55E6? Ik heb deze wel voor de 65E6 gezien, maar dat kan voor de 55"maar zo anders zijn.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Pagina: 1 ... 11 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"