Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Oef. De game verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
ChrisTum schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:24:
Ik heb even op google gezocht, maar kan je met de PC multi player samen spelen met bijvoorbeeld een PS4 multi player? Dat je dus in dezelfde wereld/lobby/team zit.

Ik kreeg hier helaas niks goeds over gevonden op google.

Als iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven zou ik dat waarderen.
nee dit is helaas niet mogelijk :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:38
Aardappel rooi missie op veld 20, krijg je (hou je vast) 391,11 minuten de tijd voor :P
Kan me niet indenken dat iemand zoiets vrijwillig gaat doen. Verdient wel 187K euro, maar volgens mij kun je in 391 minuten veel meer verdienen met andere werkzaamheden.

Als je zelf zo'n veld hebt, kun je er voor kiezen om af en toe een stukje te doen, maar bij zo'n missie moet je in 1x alles afwerken. Is gewoon een 'endurance race' van een paar uur haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugWorks
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:05
Nemesizz schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:14:
Aardappel rooi missie op veld 20, krijg je (hou je vast) 391,11 minuten de tijd voor :P
Kan me niet indenken dat iemand zoiets vrijwillig gaat doen. Verdient wel 187K euro, maar volgens mij kun je in 391 minuten veel meer verdienen met andere werkzaamheden.

Als je zelf zo'n veld hebt, kun je er voor kiezen om af en toe een stukje te doen, maar bij zo'n missie moet je in 1x alles afwerken. Is gewoon een 'endurance race' van een paar uur haha.
Courseplay gebruiken, missie starten en dan zelf wat anders doen (niet in het spel). Af en toe checken of het nog goed gaat, gemakkelijk verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
Daar is ook een moneymod voor, komt op hetzelfde neer..Niks doen maar wel geld binnenhalen. Niet mijn stijl, maar voor ieder zijn eigen stijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Hammie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:59:
Daar is ook een moneymod voor, komt op hetzelfde neer..Niks doen maar wel geld binnenhalen. Niet mijn stijl, maar voor ieder zijn eigen stijl ;)
Ik haal ook m'n geld liever door dingen zelf te doen (oogsten, missies). Al is een missie waar je een paar uur aan vast zit toch net iets té veel van het goede ;) (ik ga die missie ook niet doen, wacht wel tot er weer een ander gewas op komt dan aardappelen).

Heb maar even weer 20 koeien erbij gekocht, zit nu op 71 totaal. Langzaam maar zeker uitbreiden tot er fatsoenlijk geld mee te verdienen is. Verdien nu (net voordat ik die 20 koeien erbij kocht) 18K per dag aan melk...waarvan 10K opgaat aan kosten (onderhoud en dergelijke).
Gewassen spaar ik voorlopig nog even op, prijzen zijn niet echt geweldig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de koeienstal uitmesten? Geraak niet in de stal met men tractor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Gaat vanzelf. Alleen zo nu en dan nieuw stro geven.
De vaste mest komt buiten in een opslag die kun je gebruiken om je tomaten te laten groeien of om over je land uit te rijden.

[ Voor 55% gewijzigd door wilco1985 op 10-01-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilco1985 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:36:
Gaat vanzelf. Alleen zo nu en dan nieuw stro geven.
De vaste mest komt buiten in een opslag die kun je gebruiken om je tomaten te laten groeien of om over je land uit te rijden.
Merci ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:33:
Hoe kan ik de koeienstal uitmesten? Geraak niet in de stal met men tractor :|
De mest komt inderdaad in een aparte bunker terecht.
Al het stro afval komt voor de voederbak te liggen en moet je opruimen met je tractor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
Voor de voederbak komt geknoeid gras te liggen. Dit kun je opruimen met je voorlader of shovel.
Door dat op te ruimen gaat je cleanliness balkje weer naar 100% Dit gras kun je weer gewoon in de voederbak gooien. Maar hiervoor hoef je de stal niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 21:27

Vos

AFCA

Of koop een Lely Juno en het gaat automatisch :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
Je hebt er ook een mod voor:
http://www.farming-simula...mod_id=59493&title=fs2017

Maar zelf een beetje met de hand werken heeft toch wel zijn charme in fs vindt ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjp
  • Laatst online: 08:42

bjp

Ik gebruik gewoon een transportband... met courseplay rijdt hij van voor naar achter... alles wat hij oppikt, zet hij terug in de voederbak.

Altijd netjes, kost bijna niets, ook niet in onderhoud :)

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Gisteren gras ingekuild bij de BGA, en had daar dus last van een irritante bug.
Op bepaalde plekken in de silobak, kun je met geen mogelijkheid 'chaff' (dit geval gras) dumpen. Meerdere plekken in de silo is dat het geval. Kan de plekken ernaast wel dumpen, krijg je een hele berg, maar op de bepaalde plekken wil niks liggen. Met de shovel nog geprobeerd aan te drukken, komt overal terecht behalve in die 'gaten' . Nu heb ik dus een bult met kraters erin.
Ook kreeg ik de laatste 5 liter niet uit de silagewagen, op geen enkele plek in de silobak wilde die de laatste 5 liter eruit gooien. Uiteindelijk dus maar in die rooie dump schuur gedaan bij de boerderij.

Heb inmiddels weer aardig wat geld bij elkaar gespaard, en zit te denken om die Holmer bietenrooier te kopen.
Kan ik alvast bieten opsparen voor als ze een keer in de high demand zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

bjp schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:51:
Ik gebruik gewoon een transportband... met courseplay rijdt hij van voor naar achter... alles wat hij oppikt, zet hij terug in de voederbak.

Altijd netjes, kost bijna niets, ook niet in onderhoud :)
De transport band kan je ook via CP bedienen? Nog nooit aan gedacht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjp
  • Laatst online: 08:42

bjp

Vos schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:27:
[...]

De transport band kan je ook via CP bedienen? Nog nooit aan gedacht :)
voor schapen en varkens kan je er gewoon een of twee parkeren... deze nemen alles al van de grond op, en heeeel af en toe, als ze vol zijn, moet je ze leegmaken. Voor koeien moet je er wel meerdere hebben, en daar is CP beter ;)

Volgens de bug collection thread op de officiele forums, is er ook een bug met de schapen: als je enkel hooi zou voeren, kunnen ze proper eten :D (wat in de volgende patch zal gefixt worden)

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Werkt inderdaad mooi met CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:29
Zijn er nog mensen met een private server? Ben wel benieuwd om vanavond/morgen samen iets op te bouwen. In bezit van headset etc. Opzoek naar PC serv/multiplayer sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-08 19:54
Hallo,

Mijn Jeu de Boules maatje uit Duitsland heeft farmer simulator 17 op zijn pc staan, met alles er op en aan. Mu vroeg hij zich af of de schermpjes die op het hoofdscherm erbij staan om data weer te geven van dit hoofdscherm af kunnen en op andere monitor neergezet kunnen worden. Ik heb gisteren extra scherm achter zijn pc geplaatst en onder windows werkt dat perfect. maar ik kan in Farmer simulator geen optie vinden om extra monitor aan te sturen. Wie weet hoe en of dit wel kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je kan geen apart info scherm op een andere monitor tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag, ik speel fs 17 op de ps4. en heb de season pass gekocht, weet iemand ook hoeveel mods je krijgt in die season pass en zit die john deere er ook bij want die mis ik wel. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:08
Heerlijk die oude mappen. Daar word de laadwagen gelukkig wel geleegd als ik door de silo rijdt :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je het volgende probleem oplost: Ik wil m'n zaadmachine bijvullen met een pallet, maar nu krijg ik de melding dat er teveel pallets zijn en ik er eerst moeten verkopen maar ik heb helemaal geen pallets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
mvdb26 Sta je wel met je zaaimachine in de buurt van de pallets om te kunnen vullen? De melding die je krijgt lijkt er verdacht veel op dat er bij de shop heel erg veel pallets klaar staan. Als ik jou was zou ik daar een kijkje nemen, welke map speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a4KnzJEQFaQ]
Wat is dit een lekker nummer, zeg! Schattig stemmetje, gave melodie.
Breathless van de Electro Dance-radio in-game. Drop is ook wel vet, trouwens.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zit er zoveel vet in drop dan? Valt wel mee dacht ik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08 09:54
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:54:
Weet iemand misschien hoe je het volgende probleem oplost: Ik wil m'n zaadmachine bijvullen met een pallet, maar nu krijg ik de melding dat er teveel pallets zijn en ik er eerst moeten verkopen maar ik heb helemaal geen pallets...
staat er niet iets op de plek waar normaal de nieuwe voorwerpen komen, waardoor er geen plek is voor nieuwe pallets. Ik zou even naar de store gaan en zorgen dat er genoeg vrije ruimte is rond de plek waar nieuwe voorwerpen verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Luxicon schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:53:
Zit er zoveel vet in drop dan? Valt wel mee dacht ik.
Ah ja, dat schijnt wel mee te vallen, ja. Apart, ik vind het wel een dik nummer :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sCiFabLp0fU]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Rattlesnake valley is (eindelijk) uitgekomen (een map 4x zo groot als standaard). Vanavond maar eens proberen!
Link:
https://farming-simulator...mod_id=63815&title=fs2017

[ Voor 29% gewijzigd door pwillemske op 06-02-2017 17:36 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Nieuwe DLC aangekondigd:
KUHN DLC voor 14,99: https://farming-simulator.com/dlc-detail.php?dlc_id=fs17kuhn
Ik vind het zelf nogal tegen vallen de DLC, had toch op iets anders gehoopt meer gewassen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
Best prijzig. De meeste content is ook wel via mods te downloaden. Enkel het wrappen van vierkante balen vindt ik een leuke toevoeging, verder is het veel van het zelfde. Er is standaard al genoeg keuze aan zaaimachines, cultivators en sproeiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Vind de DLC ook tegenvallen. Best prijzig voor wat implements, waarvan ik de meeste toch niet zal gebruiken.

Had gehoopt op extra voertuigen of iets dergelijks, dan had ik er nog wel geld voor over gehad, maar voor alleen een paar implements...nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik ben met de GPS-mod aan het klooien om deze op een 'controller' werkend te krijgen. (Ik gebruik Monect op een tablet). Het lukt me alleen niet om sneltoetsen te vinden voor het naar links/rechts verplaatsen van de baan (Course Shift). Ik kan in de config (zowel de GUI als de XML-file) geen optie vinden hiervoor.

Iemand dit al eens aan de hand gehad? Ik gebruik de GPS Mod 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 15:48
Is er toevallig ook een Tweakers multiplayer van FS17?

Mij lijkt dit wel leuk aangezien andere games dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik speel FS sinds 2 dagen maar ik kom er niet uit hoe ik mijn water bij moet vullen om het over het land uit te spuiten. ik zag wel al op het forum dat als je mest nodig bent je koeien moet nemen en deze vanzelf mest produceren?

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:08:
Hallo,

ik speel FS sinds 2 dagen maar ik kom er niet uit hoe ik mijn water bij moet vullen om het over het land uit te spuiten. ik zag wel al op het forum dat als je mest nodig bent je koeien moet nemen en deze vanzelf mest produceren?

}:O
Water spuit je niet op je veld. Water heb je alleen nodig bij dieren (koeien, schapen, varkens) en in de kassen, als je die gebouwd hebt.
Maar water vul je in je watertankaanhanger bij een bron, watertoren bij het spoor of door je aanhanger in/bij de rivier/vijver te rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Roobje op 10-02-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt maar ik heb een watertand achterop de tractor die opengeklapt kan worden wat kan ik daar dan wel mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:00
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:42:
Oké bedankt maar ik heb een watertand achterop de tractor die opengeklapt kan worden wat kan ik daar dan wel mee doen?
Die moet je vullen met fertilizer. Dit kan je bij de shop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb nu steeds dat workers er na 1 a 2 baantjes mee ophouden. "Worker X has completed their task". Echt irritant. Hoe fix it dat? Sweep erover? :P

Zou het een mod-issue zijn? Ik heb nu deze mods actief:
Load mod: FS17_DCK_FollowMe (Version: 1.1.0.35)
Load mod: FS17_DCK_QuickCamera (Version: 1.0.0.17)
Load mod: FS17_DCK_RoundBalerAutoUnload (Version: 1.0.2.21)
Load mod: FS17_ForRealModule02_TireDirt (Version: 1.0.1.0)
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse (Version: 1.0.0.0)
Load mod: FS17_FuelUsageDisplayV2 (Version: 2.0.0.0)
Load mod: FS17_lizardFloodLightTrailer (Version: 1.0.0.0)
Load mod: FS17_newHollandBalerPack (Version: 1.0.0.1)
Load mod: FS17_repairVehicles (Version: 1.4)
Load mod: ZZZ_GPS (Version: 5.01)

[ Voor 66% gewijzigd door Room42 op 11-02-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
Room42 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:51:
Ik heb nu steeds dat workers er na 1 a 2 baantjes mee ophouden. "Worker X has completed their task". Echt irritant. Hoe fix it dat? Sweep erover? :P

Zit je op een modded map?

Heb je velden zelf groter gemaakt met een ploeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nee, de map is Sosnovka.
Heb je velden zelf groter gemaakt met een ploeg?
Niet dat ik weet O-) Kan dat?
Maar het is op elk veld dat ik heb. En sinds kort. Eerder werkte het naar behoren. Qua mods is er in de tussentijd niks verander, geloof ik. Ik zal nog even testen zonder mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
Heb ik ook op originele maps. Met inzaaien halverwege omdraaien e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugWorks
Room42 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:51:

Dat probleem met je workers komt waarschijnlijk door de recentelijk uitgebrachte patch. Er zijn namelijk meer spelers die er last van hebben.

Enkele mogelijke opties die ik tegengekomen ben om het te verhelpen zijn bijv. om het veld waar je het probleem me hebt zelf te cultiveren of aan de andere kant van het veld beginnen. Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hmm daar was ik al een beetje bang voor maar ik kon het nog niet vinden. Het was inderdaad nadat ik een update voorbij heb zien komen. Kun je me wijzen waar dit besproken wordt en wat de prognose is wanneer het opgelost wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugWorks
Waar het besproken wordt is onder andere op de reddit van FS17 (klik), daar heb ik het gelezen.

Je kun ook het forum van Giants (makers van FS17) bezoeken, daar worden meer bugs en dergelijke gemeld en besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik had het zelfde probleem gisteren met mijn Pottinger MEX-5. Met m'n Vario 700 ging het prima, maar met de T Series stopte hij elke keer net voor dat hij een nieuwe baan moest gaan hakselen, hij had dus wel gedraaid. Heel raar en vooral irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
Room42 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:26:
[...]
Nee, de map is Sosnovka.

[...]

Niet dat ik weet O-) Kan dat?
ja, dat kan: je moet als je aan het ploegen bent op y drukken en je maakt zo gratis extra land (staat ook benoemd in de F1 sneltoetsenhulp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nljordi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Gekeken op de site's zoals hierboven genoemd maar niet kunnen vinden of meer mensen het volgende probleem hebben:
Gebruik veel de Selfline Compact voor het voeren van de moeien. Ik vul deze met een loopband werkte tot voorheen super. Nu wil de Selfline helemaal geen gras meer oppakken. Zowel met de machine niet, voorlader niet als met de loopband.

Iemand een idee? Hebben jullie er ook last van?

Probleem al gevonden!!! Er moet hooi in, dus een schudder gekocht en t werkt weer

[ Voor 9% gewijzigd door nljordi op 13-02-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Er is vandaag weer een update uitgekomen: 1.4.2:

Changelog:
[small]• Fixed direct sowing machines to work properly with the same fruit (1.4.2)
• Fixed helper with the Lemken Solitair 12 (1.4.2)
• Fixed helper with the Joskin Modulo (1.4.2)

• Added color selection in the shop for the Goldhofer STZ-VP 3 (1.4.2)
• Improved all-wheel steering for the Holmer TerraDos (1.4.2)
• Increased overloading speed of Holmer Terra Felis (1.4.2)
• Mirrored text on Joskin Tornado (1.4.2)
• Fixed trees from placeables and planted trees going invisible when releasing the tension belts at the train (1.4.2)
• Fixed reverse sound in multiplayer when turning off the motor (1.4.2)
• Fixed log error message in multiplayer (e.g. with Lemken Gigant 10): Validity check failed in TransformGroup_setDirection: Direction is zero (1.4.2)
• Fixed log message "Static actor moved" with savegames that have placeable trees (1.4.2)
• Seeds and fertilizer trigger now don't close the tool covers automatically (1.4.2)
• The farm silo trigger now automatically opens the trailer covers (1.4.2)
• Fixed crash when attaching/detaching trees on the train while a vehicle is close (1.4.2)
• Increased width of Lely Tigo xr 75 pickup (1.4.2)
• Fixed weeder when running over grass windrows (converted them into silage foil) (1.4.2)
• PS4/XB1: Fixed crash with the ForReal Ground Response mod (PS4 error code CE-34878-0) (1.4.2)
• PS4/XB1: Fixed deactivation of the ForReal mods without fully restarting the game (1.4.2)
• Fixed mods dynamically creating pallets (e.g. Fabrikscript) (1.4.2)
• Fixed maximum camera rotation for Tobii EyeX (predecessor to Tobii Eye Tracker 4C) (1.4.2)

Ben benieuwd of dit wat uithaalt.

edit:
Ja! Het worker-probleem is opgelost! En deze is ook wel fijn: ;)
[Small]• The farm silo trigger now automatically opens the trailer covers (1.4.2)

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 13-02-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dijkstraat schreef op dinsdag 8 november 2016 @ 00:29:
[...]

De minimale eisen voor een eigen server zijn:
  • Microsoft Windows 7, Windows 8, Windows 10 and Windows Server 2008, 2012 with 64-bit architecture
  • A separate Farming Simulator 17 license is needed for each Dedicated Server. You can't play with the same license key as a client on a server.
  • 2.4 GHZ CPU (Intel or AMD)
  • 2 GB RAM
  • 6 GB free hard disk space
  • Fixed IP address and permanent Internet connection
  • No graphics or sound card required
Dus een videokaart is niet nodig.
Ik kom hier dus net pas achter, nadat ik een Windows Server ingericht heb :'(
Belachelijk! En ouderwets. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
Room42 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:53:
[...]

Ik kom hier dus net pas achter, nadat ik een Windows Server ingericht heb :'(
Belachelijk! En ouderwets. :N
Wat ik kan aanraden als je een dedicated server wilt om deze bij nitrado.net te huren. Deze zijn heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
SkylerNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Wat ik kan aanraden als je een dedicated server wilt om deze bij nitrado.net te huren. Deze zijn heel goedkoop.
Heb ik gezien, inderdaad. Je komt altijd rond de 4 euro per maand uit (voor 4 players). Echter kun je het spel voor ~18 euro kopen, dus dan heb je de aanschaf er in 5 maanden uit. Maar het is toch gewoon een belachelijk business model om op die manier te willen verdienen aan multiplayer? Echt sneu, Giants! :O

Wel heb ik gisteren Courseplay ontdekt. Nog niet mee gespeeld maar het ziet er heel vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
Room42 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:53:
[...]

Heb ik gezien, inderdaad. Je komt altijd rond de 4 euro per maand uit (voor 4 players). Echter kun je het spel voor ~18 euro kopen, dus dan heb je de aanschaf er in 5 maanden uit. Maar het is toch gewoon een belachelijk business model om op die manier te willen verdienen aan multiplayer? Echt sneu, Giants! :O

Wel heb ik gisteren Courseplay ontdekt. Nog niet mee gespeeld maar het ziet er heel vet uit!
Voor mij was dat geen optie opdat ik zelf geen server heb staan thuis. Maar het is inderdaad te gek voor woorden dat ze het op die manier gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
Ik probeer nu een Nitrado server in te richten. Met een standaard map gaat het goed echter met Canada National 6 krijg ik errors. Ik begon met 9 maar heb er nu nog 1:
Invalid UTF-8 encoding in modDesc.xml. Convert modDesc.xml to UTF-8

Ik heb de desbetreffende bestanden al geopend met Notepad++ en gecontroleerd of ze inderdaad UTF-8 zijn. Dit is het geval. Echter werkt het nog steeds niet. Kan ik nog iets anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
Marcosw87 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:54:
Ik probeer nu een Nitrado server in te richten. Met een standaard map gaat het goed echter met Canada National 6 krijg ik errors. Ik begon met 9 maar heb er nu nog 1:
Invalid UTF-8 encoding in modDesc.xml. Convert modDesc.xml to UTF-8

Ik heb de desbetreffende bestanden al geopend met Notepad++ en gecontroleerd of ze inderdaad UTF-8 zijn. Dit is het geval. Echter werkt het nog steeds niet. Kan ik nog iets anders proberen?
Vreemde error inderdaad. Hij ziet niet dat die file utf-8 is. Moet er een regel bij dat die specifiek aangeeft dat het XML document utf-8 encoding gebruikt?

Misschien kan je die file van een andere mod map bekijken of je iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik loop te stoeien met Course Play. Ik probeer mijn silage te verkopen op de map Sosnovka maar de tractor stopt steeds op het punt dat ie moet unloaden. Met de unloading debug aan zie ik dan rode strepen naast/achter de unload target.

Ik heb al geprobeerd (zoals in de screenshot te zien is) om met cross points een hogere dichtheid te genereren. Ik heb getracht het waiting point voor de unload een stap naar achter te plaatsen maar ik krijg het niet voor mekaar! Ik heb het ook met een JCB getest maar die heeft hetzelfde probleem.

Wat doe ik hier fout?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IVG4WZw.jpg
Klikbaar

edit:
Ik heb nu een vergelijkbare setup gemaakt op Goldcrest Valley en daar werkt het wel, mogelijk doordat hij wat meer ruimte heeft om recht op de trigger af te rijden:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mTkTq6P.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 03-03-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik ben nu opnieuw begonnen op Goldcrest Valley en daar werkt CoursePlay tot nu toe veel makkelijker. Ik ga later op zoek naar een mooie custom map.

Voor nu was ik op zoek naar een 'Reminder' mod. Eentje die me waarschuwt als er weer gefertilized kan worden en zo. Lijkt me superhandig! Heeft iemand die al eens gezocht/gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
SkylerNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:03:
[...]

Vreemde error inderdaad. Hij ziet niet dat die file utf-8 is. Moet er een regel bij dat die specifiek aangeeft dat het XML document utf-8 encoding gebruikt?

Misschien kan je die file van een andere mod map bekijken of je iets kan vinden.
Heb de error opgelost. Heb de desbetreffende file weer geopend met Notepad ++ ditmaal met XML tools plugin. Deze gaf de fouten aan: spaties en 'puntjes op de i/u'. Nadat ik deze had gewijzigd kreeg ik geen foutmelding meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Room42 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:36:

Voor nu was ik op zoek naar een 'Reminder' mod. Eentje die me waarschuwt als er weer gefertilized kan worden en zo. Lijkt me superhandig! Heeft iemand die al eens gezocht/gevonden?
denk niet dat deze er is.

je kunt iedere keer als er een groeistadium of bewerking is gedaan weer fertilzen. en het hoeft normaal maar 3x per gewas.

hoe wij het nu doen op onze multiplayer server is: gewas er af halen fertilizer gebruiken culivateren of ploegen weer fertilizer gebruiken dan zaaien met fertilizer of na het zaaien fertilizer er over heen. dan heb je hem 3x gedaan en hoef je er niet meer overheen wanneer het gewas is opgekomen.

wat wij hier als voordeel aan vinden is dat je niet op het land hoeft terwijl het product is opgekomen en het dus beter kunt zien als je alles raakt. en in multiplayer is er vaak een desync van de groeistadiums waardoor het ook niet altijd goed gaat.

btw als er nog mensen zin hebben ons te komen helpen op onze boerderij dan kan dat we spelen op de map sandybay en best wel een aantal costum mods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
hjvg schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:49:
[...]

denk niet dat deze er is.

je kunt iedere keer als er een groeistadium of bewerking is gedaan weer fertilzen. en het hoeft normaal maar 3x per gewas.

hoe wij het nu doen op onze multiplayer server is: gewas er af halen fertilizer gebruiken culivateren of ploegen weer fertilizer gebruiken dan zaaien met fertilizer of na het zaaien fertilizer er over heen. dan heb je hem 3x gedaan en hoef je er niet meer overheen wanneer het gewas is opgekomen.
Ah, ja dat heb ik inderdaad ook gevonden. Werkt goed!
wat wij hier als voordeel aan vinden is dat je niet op het land hoeft terwijl het product is opgekomen en het dus beter kunt zien als je alles raakt. en in multiplayer is er vaak een desync van de groeistadiums waardoor het ook niet altijd goed gaat.
Vooral ook met Crop Destruction aan is dat wel fijn, ja. Heb ik niet, overigens ;)
btw als er nog mensen zin hebben ons te komen helpen op onze boerderij dan kan dat we spelen op de map sandybay en best wel een aantal costum mods
Ik ben er nu nog niet aan toe, maar binnenkort wil ik wel eens 'met vreemden' spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
hjvg schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:49:
[...]

....

Ik heb wel interesse! waar/hoe kan ik me aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat is het forum voor FS17, waar ook een beetje actieve moderatie is? Het forum van Giants zelf komt nogal ongestructureerd over ;)

(En hier loopt het ook niet echt storm, jammer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
justinfrey schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Ik heb wel interesse! waar/hoe kan ik me aanmelden?
we hebben hem sinds kort open staan voor iedereen geen wachtwoord dus en iedereen kan joinen.

servernaam is: des-clan.nl to download mods 
hier zijn alle mods die we gebruiken te downloaden http://des-clan.nl/ (giants heeft het weer iets gesloopt in de server waardoor je alleen met admin wachtwoord mods kunt downloaden dus vandaar maar even op mijn website gehost)
Room42 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:03:
Wat is het forum voor FS17, waar ook een beetje actieve moderatie is? Het forum van Giants zelf komt nogal ongestructureerd over ;)

(En hier loopt het ook niet echt storm, jammer!)
klopt het Giants forum word niet gemodereerd of bijna niet het duitse gedeelte is wat beter dan het Engelse gedeelte daar maar veder zal ik ook geen plek weten sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mod-tip: Commodity Prices FS 17

Dit is een mooie mod voor het bijhouden van de huidige max sales-prijzen. Handig als je je resources wilt verkopen!

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.fsmods17.com/wp-content/uploads/2016/12/Commodity-Prices-FS-17-3.jpg

Uitleg bij de kolommen:
Afbeeldingslocatie: http://www.fsmods17.com/wp-content/uploads/2016/12/Commodity-Prices-FS-17-1.jpg

Sneltoetsen:
Afbeeldingslocatie: http://www.fsmods17.com/wp-content/uploads/2016/12/Commodity-Prices-FS-17-2.jpg

Normalized prices is vooral handig om te bepalen welk gewas het beste verkoopt. Normaal heb ik deze echter uit staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 06-03-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
vind zelf die mod niet echt nodig. weet zelf ook wel ongeveer wat de max prijzen van een product zijn.

we hebben hem volgens mij wel bekeken (of een mod die er op leek) maar of hij kon niet op multiplayer of we vonden het geen toevoeging maar durf zo niet te zeggen welke van de 2 het was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind het vooral gemakkelijk. Ik ben zelf enigszins dyslectisch, vooral met cijfers, dus die prijzentabel duizelt soms wat. Dan is zo'n lijstje wel fijn ;)

En Courseplay is ook echt een monster-mod! Wat supergaaf om naast je eigen trekker nog 5 workers te zien rijden over de map. :D Als je er nog niet bekend mee bent, is dit een goede tutorial-serie: Youtube Playlist

En dan gebruik ik natuurlijk Glance om alle workers in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
klopt courseplay is een mooie mod voor singel player maar ik speel alleen maar multiplayer. dus ja dan hoop je gewoon dat er genoeg mensen online zijn om het werk te doen.

de mods die ik gebruik zijn costum map (sandy bay 17) en daarnaast veel trekkers met IC (dus dat je raampjes enzo kunt los zetten) en wat aanhangers

[ Voor 31% gewijzigd door hjvg op 08-03-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Gisteren weer een mooie vracht silage verkocht aan de BGA (iets van 350K euro :P ) en zo'n mooie JCB Fast Trac 8000 gekocht, en een giertank (had al een giertank, de Holmer, maar daar kun je geen grasland mee bemesten).

Lekker toeren met dat ding, effe bijgevuld bij de BGA, weer terug naar de boerderij, en toen viel me al op dat de voorkant nogal glibberig werd.... zelfde verhaal had ik ook bij de MF7700 met een 3 asser trailer erachter.
Ondanks dat er 2300KG gewicht voor hangt, komt de voorkant toch nog van de grond, en dat is jammer.
Ook wel raar, want de tank die ik kocht was niet eens zo'n grote, sterker nog het is een van de kleinste waar zelfs een 150PK trekker voldoende had moeten zijn (heb nu 310PK ervoor). Beetje jammer.

Een iets grotere trekker (bijvoorbeeld de Fendt 900) heeft er niks geen problemen mee, en zit ook gewoon een 2300KG blok voorop.

Nouja, iets rustiger rijden dan maar, al koop je daar natuurlijk geen FAST Trac voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Nemesizz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:09:
Gisteren weer een mooie vracht silage verkocht aan de BGA (iets van 350K euro :P ) en zo'n mooie JCB Fast Trac 8000 gekocht, en een giertank (had al een giertank, de Holmer, maar daar kun je geen grasland mee bemesten).

Lekker toeren met dat ding, effe bijgevuld bij de BGA, weer terug naar de boerderij, en toen viel me al op dat de voorkant nogal glibberig werd.... zelfde verhaal had ik ook bij de MF7700 met een 3 asser trailer erachter.
Ondanks dat er 2300KG gewicht voor hangt, komt de voorkant toch nog van de grond, en dat is jammer.
Ook wel raar, want de tank die ik kocht was niet eens zo'n grote, sterker nog het is een van de kleinste waar zelfs een 150PK trekker voldoende had moeten zijn (heb nu 310PK ervoor). Beetje jammer.

Een iets grotere trekker (bijvoorbeeld de Fendt 900) heeft er niks geen problemen mee, en zit ook gewoon een 2300KG blok voorop.

Nouja, iets rustiger rijden dan maar, al koop je daar natuurlijk geen FAST Trac voor ;)
yup het lijkt er soms op dat sommige modellen niet zwaar genoeg zijn in de game waardoor dit gebeurt.

kan gewoon een bug zijn dat ze een getalletje in gewicht missen. maar ja voor ze zo iets fixen bij Giants duurt even. ik heb het nu ook bij een mod de fendt 1050 die lijkt ook een beetje aan de lichte kant en glijd daardoor moet nog eens kijken naar de mod als ik zin heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
hjvg schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:06:
klopt courseplay is een mooie mod voor singel player maar ik speel alleen maar multiplayer. dus ja dan hoop je gewoon dat er genoeg mensen online zijn om het werk te doen.
Courseplay doet nu toch ook multiplayer? Zelf nog niet getest, hoor.

Single player vind ik Courseplay ook bij missies een zegen... :o
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ssanQaR.jpg
Courseplay, doe je best. Ik ga slapen ;)

Ik probeer me ook wat in te lezen over het modden en dan vooral de code-kant (3D modelling is niks voor mij). Maar dat valt me tegen hoe weinig beginners guides er zijn. Ik wil (om te beginnen) een mod maken die de lichten automatisch inschakelt als het >19:00 uur en <7:00 uur is :)

Nog tips waar een compleet overzicht van alle objecten en mogelijkheden te vinden is? Of hoe ik die kan 'printen' (in de log dus) zodat ik dit zelf kan achterhalen?

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 10-03-2017 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Room42 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 02:47:
[...]
Courseplay doet nu toch ook multiplayer? Zelf nog niet getest, hoor.
zou maar zo kunnen hoor maar vind het niet echt een toevoeging op multiplayer.

Ik probeer me ook wat in te lezen over het modden en dan vooral de code-kant (3D modelling is niks voor mij). Maar dat valt me tegen hoe weinig beginners guides er zijn. Ik wil (om te beginnen) een mod maken die de lichten automatisch inschakelt als het >19:00 uur en <7:00 uur is :)

Nog tips waar een compleet overzicht van alle objecten en mogelijkheden te vinden is? Of hoe ik die kan 'printen' (in de log dus) zodat ik dit zelf kan achterhalen?
zelf niet zo heel veel ervaring met mods aanpassen. maar mischien kun je hier wat info vinden dit forum lijkt redelijk actief op modding gebied http://fs-community.nl/forums/viewforum.php?f=15

edit:
hjvg schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:10:
[...]

yup het lijkt er soms op dat sommige modellen niet zwaar genoeg zijn in de game waardoor dit gebeurt.

kan gewoon een bug zijn dat ze een getalletje in gewicht missen. maar ja voor ze zo iets fixen bij Giants duurt even. ik heb het nu ook bij een mod de fendt 1050 die lijkt ook een beetje aan de lichte kant en glijd daardoor moet nog eens kijken naar de mod als ik zin heb
vanmorgen eens gekeken naar die mod van de 1050 mist in iedergeval 3000kg 8)7 aan gewicht in de trekker maar kan ook 6000kg zijn hier ben ik nog niet helemaal uit

[ Voor 51% gewijzigd door hjvg op 10-03-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
@hjvg Heb nu zo al 2 trekkers (gewoon standaard trekkers van de game zelf) die er last van hebben.
De Massey Ferguson 7700 serie en de JCB 8000 ook, beide moeten ruim voldoende zijn voor die taken (giertank, 3 asser wagen), maar beide krijgen ze last van dat de voorkant glibberig word (inderdaad te licht qua gewicht waarschijnlijk) waardoor ze erg moeilijk te besturen zijn.

Had het overigens ook al bij de Zetor Proxima 120, met een kunstmest strooier, voorkant kwam regelmatig van de grond (ondanks dat er voldoende gewicht aan de voorkant hing). Wel een beetje raar, want als je geen kunstmest strooier kan dragen, wat dan nog wel? :P

Lees er eigenlijk zo niks van terug op het officiële forum van Farming Simulator, maar me dunkt, dit moet toch wel meer mensen opvallen?

Andere taken werkt overigens wel prima, en 2 asser wagens (ookal zit die bijvoorbeeld stampvol bieten) is geen probleem. Maar pak je een giertank of een 3-asser en je vult die > misse boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
@Nemesizz
volgens mij heb ik het al meerdere keren in bug sectie voorbij zien komen maar alle oude bugs zijn verwijderd van het forum.

want Giants zegt alle bugs voor 1.4 zijn gefixd in 1.4 (echter blijkt daar niet heel veel van waar te zijn)

wij hebben zelf een mod ingame die de gewichten realisties maakt FS17_fillTypeMassAdjustment_realistic.zip normaal waar door gewicht wijzigt met wat er in de wagen zit de game zelf heeft dit niet.

weet niet welke kunstmeststrooier je gebruikte maar de amazon (grootste in de hef is ook erg zwaar 2000l inhoud) als je die optilt zie je bij de meeste trekkers de druk op de voorbanden afnemen

edit:

goede morgen,

vandaag (vermoedelijk beginnen we in de loop van de morgen) gaan we op de server land 20 maaien ongeveer 20ha op harken en in balen met folie doen. 
ook zijn er nog een aantal landen die gecombined kunnen worden dus al met al werk genoeg voor vandaag en morgen.

dus mocht je zin hebben om eens een kijkje te nemen kom vandaag eens langs.

de mods zijn hier http://des-clan.nl/mods.php of/en hier http://84.245.22.53:9000/mods.html?lang=en te downloaden

hier kun je zien als er al mensen op de server zijn http://des-clan.nl/live.php

hopelijk tot vandaag

[ Voor 29% gewijzigd door hjvg op 11-03-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk waarom er geen John Deere's in het spel zitten?? Ze hebben namelijk wel erg mooie tractoren en combine's. Hoop eigenlijk dat de volgende uitbreiding een JD voertuigen pack is :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
pwillemske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:38:
Weet iemand eigenlijk waarom er geen John Deere's in het spel zitten?? Ze hebben namelijk wel erg mooie tractoren en combine's. Hoop eigenlijk dat de volgende uitbreiding een JD voertuigen pack is :P
omdat john deere geen licenites verkoopt van hun spul ze hebben een eigen game.

volgende dlc is al bekend dat word de BIG BUD DLC

[ Voor 6% gewijzigd door hjvg op 19-03-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:44
Even een vraagje: heb je perse een ps4 plus abonnement nodig om de mods te installeren ? Dat je niet multiplayer kan spelen snapk. Maar of de mods gewoon beschikbaar zijn kan ik niet ergens terug vinden. Wil het spel kopen en singleplayer spelen , met beschikbare mods voor de ps4 maar mn ps plus abonnement is verlopen en ga deze pas na de zomer weer aanschaffen denk ik.

Ik hoop dat iemand dit weet ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
lord_fh schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:43:
Even een vraagje: heb je perse een ps4 plus abonnement nodig om de mods te installeren ? Dat je niet multiplayer kan spelen snapk. Maar of de mods gewoon beschikbaar zijn kan ik niet ergens terug vinden. Wil het spel kopen en singleplayer spelen , met beschikbare mods voor de ps4 maar mn ps plus abonnement is verlopen en ga deze pas na de zomer weer aanschaffen denk ik.

Ik hoop dat iemand dit weet ! :)
geen ps4 hier.

dus kan je vragen niet beantwoorden

wat ik wel weet is dat het aantal mods op concoles aardig beperkt is (in iedergaval dat zie ik op het forum staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Minder dan PC idd, maar heb youtube filmpjes zitten kijken en ondertussen zijn er aardig wat leuke dingen beschikbaar. dus ik heb hem in ieder geval gekocht ! vanavond kijken of de mods te downloaden zijn :) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Is er al een square bale wrapper, buiten de Kuhn DLC om? Ik weiger een beetje de DLC te kopen (voor 15 euro) omdat ik het beleid rond multiplayer stom vind. Maar de square bale wrapper mis ik wel, omdat square bales zoveel makkelijker zijn.

Ik kan er op de modsites nog niet zoveel over vinden. Alleen mods voor versie 2015.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 28-03-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Room42 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:28:
Is er al een square bale wrapper, buiten de Kuhn DLC om? Ik weiger een beetje de DLC te kopen (voor 15 euro) omdat ik het beleid rond multiplayer stom vind. Maar de square bale wrapper mis ik wel, omdat square bales zoveel makkelijker zijn.

Ik kan er op de modsites nog niet zoveel over vinden. Alleen mods voor versie 2015.
zo ver ik weet is die er nog niet. ik heb ze in ieder geval nog niet gezien. sowieso komen er op moment niet heel veel mods uit heb ook een beetje het idee dat dit te maken heeft met de mod contest dat mensen daar willen submiten en dus wachten zodat de concurrentie het niet namaakt.

fs17 heeft veel nieuwe functies beloofd zoals dynamische vul levels echter toen de multiplayer uit kwam bleek dat er veel van die dingen niet in multiplayer zaten en ook niet gaan komen.

waar ik opmoment de meeste hekel aan heb is dat het patchen zo traag gaat sinds 1.4 kunnen ik en mijn broertje gewoon niet meer max settings draaien in multiplayer (met een i7 + ati 280x en ryzen + gtx1080) want dan stottert het allemaal en hier zijn meer reports van op hun forum. maar een nieuwe patch laad al een maand op zich wachten.

ook voor de kuhn dlc nog geen enkele update al zijn er toch behoorlijk wat machines met bugs gereport. gelukkig gebruiken wij alleen de ronde en vierkante balen makers + wikkelaar en zijn daar geen hele grote bugs mee.

ik heb voor mij zelf ook al besloten dat ik de bigg bud dlc niet ga halen. hopen date de beta van cattle and crops tegen die tijd ongeveer uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
hjvg schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:27:
[...]

ik heb voor mij zelf ook al besloten dat ik de bigg bud dlc niet ga halen. hopen date de beta van cattle and crops tegen die tijd ongeveer uit is :D
All on board on de Cattle and crops hype train :Y oOo

Ik heb getwijfeld om het te pre-orderen maar dat durf ik toch niet. Dan maar wachten op de eerste video's en dan als nog kopen als die goed zijn.

Zijn er trouwens mensen behoefte hebben aan een Cattle en crops topic? En zijn er ook mensen die mee willen schrijven aan een GoT Cattle and crops topicstart. Ik ben best bereid wat mee te schrijven, maar heb de komende 2 weken erg weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
sjoerdpolder schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:34:
[...]

All on board on de Cattle and crops hype train :Y oOo

Ik heb getwijfeld om het te pre-orderen maar dat durf ik toch niet. Dan maar wachten op de eerste video's en dan als nog kopen als die goed zijn.

Zijn er trouwens mensen behoefte hebben aan een Cattle en crops topic? En zijn er ook mensen die mee willen schrijven aan een GoT Cattle and crops topicstart. Ik ben best bereid wat mee te schrijven, maar heb de komende 2 weken erg weinig tijd.
ik heb wel gepreorderd vorig jaar al voor €27,- durfde ik de gok wel aan (beta + final game).

het ziet er wat mij betreft veel belovend uit het modder/mais haksel filmpje van vorig jaar. voorlopig is de beta uitgesteld tot nader order. een eigen topic kan leuk zijn. en wil je best een beetje helpen de start post te onderhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
@hjvg
Over ongeveer een week heb ik wel tijd om een begin te maken. Ik wil hier best aan werken, maar als er maar 2 mensen geïnteresseerd zijn heb ik er geen zin in. Zijn er hier meer mensen die aan het wachten zijn op CnC (Cattle and Crops)? En moet daar een apart topic voor komen?

Poll: Ziet u graag een apart topic voor CnC
Ja, graag
Nee, niet nodig
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398586&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Voorlopig post ik hier de laatse updtates van CnC. Er is namelijk een een roadmap online gekomen hoever ze zijn met elk onderdeel. Veel onderdelen zijn al voorbij de 70%, de grens die ze zichzelf hebben gelegd voor de E.A. Er zijn enkel nog een paar kritieke onderdelen die moeten verbeterd worden. hier een korte lijst van dat forum (link: http://forum.cattleandcrops.com/thread/247-roadmap/)
Seeding - 65% - Needed
BGA filling - 60% - Needed
Sale of animals - 50% - Needed
Telehandler - 30% - Not needed, because we have the frontloader
Streetsystem - 60% - this is a so and so, if you still need to make initial key road systems etc then it's needed if not then no
Launcher & Updater - 65% - Needed
Download Server - 25% - Needed
Steam Support - 50% - Needed
Physical Terrain effect 65% - Needed
Dynamic Fill Planes - 30% - if the game works without this element then we don't need it for initial but if not then needed
Modding Tutorials - 0% - not needed
Het forum daar verwacht met die resultaten eind deze maand de release van de E.A
De link naar de roadmap: https://cattleandcrops.com/roadmap

Edit: de 1 april grap van CnC vind ik één van de grappigste van dit jaar. Hier is Moon farming
Oh what a glorious day for all of us!

About a year ago we established a special section within the company - a black ops operation, so to speak - that has been developing a secret project in parallel to Cattle and Crops. After long and tedious work, surprisingly many employees that disappeared mysteriously, diplomatic sanctions, way too much caffeine usage and just the right amount of exhaustion, we can finally lift the curtain today: replacing Cattle and Crops, we’ll give you a new simulator.

We present to you, the future of hardcore low-G cultivating: Moon Farming!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VVWwcBIm.jpg

Why all of of this? You can’t imagine the complexity of a simulation system that involves different physical elements, a multitude of soil types, weather effects and bull excrements. Therefore we’ve decided for the moon as the optimal farming ground. No stupid rain, much lower gravity, and a vastly improved gas mileage (see the MB Trac 140000 with nucular HyperPubbleFluxPowerTec jets). And the best thing? Nothing’s gonna grow on the moon (sorry, Mr. Watney) anyway, meaning we don’t have to take care of some stupid vegetation simulation. Win-win.

For all additional information, visit moon-farming.com. Happy jumping!

[ Voor 27% gewijzigd door sjoerdpolder op 01-04-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Wat mij betreft hoeven posts over CnC niet hier, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Misschien is 15 euro wat veel voor deze dlc, maar ik ga 'm kopen :P

Inhoud van de BigBud dlc:
https://farming-simulator...ntry=nl&dlc_id=fs17bigbud

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
De DLC is wel interessanter dan de vorige maar.... nee, ik ga deze ook niet aanschaffen.

Ik (ver)wacht eigenlijk nog steeds op een Fendt Katana hakselaar, hoop toch zo dat die nog komt (standalone DLC ofzo, net als de New Holland FR in de vorige FarmingSimulator). Daar zou ik wel een paar euro's aan willen spenderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
vind de big bud dlc juist minder interessant
lijkt leuk dat grote spul maar de meeste mappen zijn er niet geschikt voor

en ja het is wel raar dat er geen fendt hakselaar in zit de combines zijn direct bij de release als mod vrij gegeven maar de fendt 1050 mist ook nog steeds dus van dat zal het mij niet verbazen als er een fendt dlc komt in de toekomst
Room42 schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:22:
offtopic:
Wat mij betreft hoeven posts over CnC niet hier, hoor.
we zijn bezig een topicstart te maken dus er komt een eigen topic binnenkort

edit hij is er al [PC] Cattle and Crops

[ Voor 11% gewijzigd door hjvg op 05-04-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Zag gister avond op youtube een filmpje dat de Fendt 1050 er al is voor de PC (mod denk ik) en dat die ook naar PS4/XB komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
lord_fh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:13:
Zag gister avond op youtube een filmpje dat de Fendt 1050 er al is voor de PC (mod denk ik) en dat die ook naar PS4/XB komt :)
ja er zijn meerdere mods van de 1050 (pc) maar die zijn nog niet van een hele goede kwaliteit. De gene die ik nu gebruik lijkt wat te zweven boven het land waar door hij soms wat rare dingen doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
LOL! Dit zijn nog eens tips :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ben ik de enige die helemaal hondsdol wordt van dat kippengeluid? Vooral de eindeloos herhalende 'tooook-tok-tok-tok-tok-tok-tooook-tok-tok-tok-tok-tok-etc' hing me echt de keel uit :o

Maar daar is een oplossing voor: Haal alle kippen weg! Kost je een paar eieren, maar dat boeit niet zo. Open in je savegameX (X is het nummer van je save) de Vehicles.xml:

C:\Users[username]\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\savegame1\vehicles.xml

Zoek naar 'Animals_chicken' en zet numAnimals0 en numAnimals1 naar 0:
XML:
1
    <onCreateLoadedObject saveId="Animals_chicken"  numAnimals0="0" numAnimals1="0" newAnimalPercentage="0" cleanlinessFactor="1" dirtToDrop="0" numActivePickupObjects="0"/>

Als je nu de save weer laadt, heb je 0 kippen en 0 hanen en is het lekker rustig op de boerderij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Room42 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:00:
Ben ik de enige die helemaal hondsdol wordt van dat kippengeluid? Vooral de eindeloos herhalende 'tooook-tok-tok-tok-tok-tok-tooook-tok-tok-tok-tok-tok-etc' hing me echt de keel uit :o

Maar daar is een oplossing voor: Haal alle kippen weg! Kost je een paar eieren, maar dat boeit niet zo. Open in je savegameX (X is het nummer van je save) de Vehicles.xml:

C:\Users[username]\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\savegame1\vehicles.xml

Zoek naar 'Animals_chicken' en zet numAnimals0 en numAnimals1 naar 0:
XML:
1
    <onCreateLoadedObject saveId="Animals_chicken"  numAnimals0="0" numAnimals1="0" newAnimalPercentage="0" cleanlinessFactor="1" dirtToDrop="0" numActivePickupObjects="0"/>

Als je nu de save weer laadt, heb je 0 kippen en 0 hanen en is het lekker rustig op de boerderij. :)
Handig, kippen zijn inderdaad erg luidruchtig. Ik spendeer niet zoveel tijd op die boerderij (vaker wat verder van de kippen verwijderd) , maar inderdaad als je even op de 'main farm' rond loopt hele tijd dat getok van die kippen. En....eieren zijn ook geen fluit waard, dus daar hoef je ze ook niet voor de hebben.

Heb in Farming Simulator (volgens mij 2013) een keer de kippen ren omgeploegd. Zo'n kleine oude trekker met een kleine 1 of 2 schaar ploeg over het hek gegooid met een shovel, en toen de ren omgeploegd. Vervolgens mais in gezaaid, was er van de ren niks meer te zien >:) (ja nutteloos, net als gewassen verbouwen op het strand....gewoon omdat het kan :P ).

Wat me wel opviel, moest laatst even m'n brandstof voorraad bijvullen, dat de brandstof prijs sinds de laatste patch behoorlijk omhoog is gegaan. Voorheen was het al niet goedkoop met 2 euro per liter (ik vul die ~3500L mobiele brandstoftank bij), maar nu is het ruim 3,5 euro ofzo per liter! (was iets van 12000 of 13000 euro kwijt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Vandaag is de Big Bud DLC uitgekomen, prijs 14,99 ik vind het zelf vrij prijzig maar de trekkers zien er wel gaaf uit :p https://farming-simulator...ail.php?dlc_id=fs17bigbud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MultiPlayer

Dag,
Kan iemand mij vertellen hoe ik een spel speel met een Multiplayer?? Ik kan alles invullen maar vervolgens niet starten. Het wordt niet geregistreerd...
Wat doe ik niet goed??
Hermansfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:46:
MultiPlayer

Dag,
Kan iemand mij vertellen hoe ik een spel speel met een Multiplayer?? Ik kan alles invullen maar vervolgens niet starten. Het wordt niet geregistreerd...
Wat doe ik niet goed??
Hermansfarm
kan nou niet echt zeggen dat deze post uitblinkt in info. hoe moeten wij dan iets zeggen??

gebruik je pc of console?
wil je zelf hosten of wil je joinen?

wat geeft hij aan als je op multiplayer drukt?

[ Voor 4% gewijzigd door hjvg op 25-05-2017 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ff klaar met Tweakers

[ Voor 83% gewijzigd door Room42 op 07-08-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Room42 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:28:
We need this! :o

[afbeelding]

Ik speel nu sinds heel kort met de Seasons mod maar ik ben nog niet eens het eerste jaar door, dus het is nog even aftasten.
Dit ding zit in de Kuhn DLC, in ieder geval de Kuhn variant ervan. Heb hem veel gebruikt maar ben overgestapt op rechthoekige balen die wat makkelijker stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
fdisk schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Dit ding zit in de Kuhn DLC, in ieder geval de Kuhn variant ervan. Heb hem veel gebruikt maar ben overgestapt op rechthoekige balen die wat makkelijker stapelen.
ik denk meer dat hij bedoelt dat je kunt door rijden. bij de meeste ronde balen persen moet je stoppen om de baal te lossen voor je hem kunt wikkelen de balen pers in het filmpje heeft een voorraadkamer waardoor je kunt door rijden onder het lossen van de baal naar de wikkelaar
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste