Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 11:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/u1Wt3Qn1FyMeR0Dn9cTb9YKR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7RCQJCTMe4l5ME3GAD8JBJax/full.jpg

Farming Simulator is een game waarbij je je eigen boerderij runt. Je verdient geld door gewassen te verbouwen op het land, door missies te doen of door dieren te houden. Met het geld dat je daarmee verdient, kun je nieuwe machines, velden of dieren kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9FYU4cO0DNDUpkmq5Bn4THh2/full.jpg

Farming simulator komt uit op 25 oktober 2016 voor PS4, Xbox One, en PC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uOse01ZzxaWFai6ktSwP4EoD/full.jpg
  • Nieuwe gewassen waaronder zonnebloemen.
  • Nieuwe voertuigen AGCO brands Challenger, Fendt, Valtra, and Massey Ferguson.
  • Mods voor pc en consoles.
  • mod-supported, multiplayer – 6 farmers voor consoles en 16 voor de PC! .
  • boerinnen :) eindelijk kun je boerin worden
  • Voertuigen leasen
  • Ploegen is verplicht
  • Zelf met treinen rijden
Nieuwe map Goldcrest Valley

Een noord Amerikaanse map met een stad genaamd Maple leaf.
Je kunt gouden munten zoeken over heel de map.
Zelfs een potje basketbal is mogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qWKIvjmqJRaVhekxRZaBkB2a/full.jpg

Nieuw missiesysteem

Je kunt nu kiezen om een veld te kopen of dit veld te bewerken als een missie.
Je moet ploegen, zaaien, sproeien en oogsten binnen een bepaalde tijd.
Doe je al deze taken binnen de tijd of sneller krijg je geld en een tijdsbonus.
Je krijgt ook een loyaliteits bonus van de boer. Als je hoog staat aangeschreven bij de boer kun je zijn land goedkoper kopen.

Nieuwe gewassen:

Sunflowers

Brighten up your farm with a crop of sunflowers! These iconic plants make an appearance in Farming Simulator 17, offering more options for farmers looking to make their money in the fields.
Unique to sunflowers, their colorful heads follow the sun’s movements across the sky. In order to harvest sunflowers, you’ll need to use unique headers all-new to Farming Simulator 17!

Soybeans
Poplars

Poplars fall somewhere between forestry and crops. You can harvest poplars with the help of a forage harvester and special header in conjunction with a trailer, in order to obtain a plethora of woodchips.
These woodchips can then be converted into energy, by transporting them to the McLean Biogas biomass heating plant in Goldcrest Valley.

Oilseed Radishes

Oilseed radish is a special crop, as you don’t harvest it at the end of its cycle. Instead, you dig it in. Once the plants are visible, use a cultivator on the field in order to utilize it as a green manure crop.
This offers an alternate way for you to fertilize the field, increasing the next yield by 30%!

Dieren:

Dieren hebben water en voer nodig. Je moet ook de stallen regelmatig schoon maken.
Varkens zijn nieuw en hebben wel wat verzorging nodig.
Het perfecte voer voor de varkens bestaat uit:
50% Base food: Corn
25% Grain: Wheat or Barley
20% Protein: Canola or Sunflowers or Soybeans
5% Root crops: Potatoes or Sugar Beets

Je kunt dit ook in zakken kopen maar dan moet je dit wel zelf naar je boerderij vervoeren.

Transport via het spoor!

Er zijn meerdere stations, je kunt dus lossen aan een station en als de trein vol is rij je zelf met de trein naar het verkooppunt. Je kunt de trein ook gebruiken als storage.

Overal lossen:

Je kunt nu overal lossen en naderhand terug laden met shovels en conveyer belts.

Nieuwe DLC aangekondigd met dank aan @geennl.
De prijs is 14,99€

https://farming-simulator.com/dlc-detail.php?dlc_id=fs17kuhn

Deze topicstart zal verder aangevuld worden als het spel uit komt.
Tips altijd welkom.

07-08-2016 topic bijgewerkt.
21-08-2016 nieuwe gewassen toegevoegd.
13-09-2016 Informatie over treinen toegevoegd.
11-02-2017 nieuwe dlc toegevoegd.

[ Voor 57% gewijzigd door Maffie500 op 11-02-2017 12:05 . Reden: Nieuw filmje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Het lijkt er op dat ze gewoon FS15 hebben gekopieerd en alleen andere voertuigen er in hebben gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 08:00
Idd, oude game engine weer uit de kast gepakt. Echt tijd voor een nieuwe engine. Fs11,13,15 en nu 17 allemaal look-a-likes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb geen een fs op de pc. Alleen op mn ipad nu ik op vakantie ben en zonder internet een spel kan spelen (fs 14, misschien koop ik 16 voor 5 euro). Nooit gedacht dat het zo verslavend zou kunnen zijn :P

Dus de kans is groot dat ik het ook voor de pc ga kopen wanneer die uit is. Tuurlijk wel een vraagje; zijn er op de pc veel meer mogelijkheden dan op de ipad?? Of zijn het alleen de betere graphics en meer voertuigen??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
De zonnebloemen draaien mee met de zon. toch iets meer realisme dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Benieuwd of het een beetje relaxt speelt op de console of ik toch a
Maar voor de pc versie moet gaan.. Op ps4 gamen is wel chiller in het algemeen en heeft me voorkeur maar op de pc is mods downloaden makkelijk en het aanbod groot, iemand console ervaring hiermee? Ik weet dat je mods toe kan voegen op console maar net zoveel en makkelijk als op pc ? Gratis? Of moet je gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Farming simulator 17 is de eerste versie die mods ondersteund op consoles.
Anoniem: 302127 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 03:10:
Benieuwd of het een beetje relaxt speelt op de console of ik toch a
Maar voor de pc versie moet gaan.. Op ps4 gamen is wel chiller in het algemeen en heeft me voorkeur maar op de pc is mods downloaden makkelijk en het aanbod groot, iemand console ervaring hiermee? Ik weet dat je mods toe kan voegen op console maar net zoveel en makkelijk als op pc ? Gratis? Of moet je gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Keek erg uit naar FS17. Alleen toen de gameplay trailer kwam zakte alles in. Jammer dat ze niet een wat grotere stap hebben gemaakt qua graphics. Volgens mij konden ze makkelijk overstappen naar een nieuwe engine. Gezien hun budget ook...
Zag het er maar uit zoals in de CGI trailer :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Misschien gaat dit een goed alternatief worden; https://www.facebook.com/cattleandcrops# ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Bedankt voor de tip!

Ziet er zeker goed uit maar gaat die dit jaar nog uit komen?
Ze zeggen in 2016 maar ze zitten nog in pre alpha?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
Gamescom Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Maffie500 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Bedankt voor de tip!

Ziet er zeker goed uit maar gaat die dit jaar nog uit komen?
Ze zeggen in 2016 maar ze zitten nog in pre alpha?
Ja daar ben ik ook bang voor, ben na het zien van fs17 op zoek naar een goed alternatief. Fs17 gaat wel een goedkope ripoff worden van fs15.. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
inderdaad maar het zal me toch weer uurtjes bezighouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105134

1-09 moet Farm Expert 17 uitkomen op steam.. 16 was niet echt een succes maar toch ben ik erg benieuwd naar 17!

Staan meerdere beta gameplay filmpjes op youtube!
Zeker iets om in de gaten te houden :)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 105134 op 17-08-2016 21:25 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Maffie500 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:17:
De zonnebloemen draaien mee met de zon. toch iets meer realisme dan :)
Maar zonnebloemen draaien helemaal niet mee met de zon :/

Jammer inderdaad dat het gewoon FS15 is met een nieuwe naam, want FS is toch wel een van mijn guilty pleasures. Lekker semi-hersenloos akkertjes ploegen, zaaien, bemesten, dingen oogsten, dingen wegbrengen. Heerlijke game om even te relaxen.

Maar, gelukkig geen hype-train-achtige-toestanden zoals bij No Man's Sky :+

People as things, that’s where it starts.

• Maffie500
[quote]RobinHood schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

Maar zonnebloemen draaien helemaal niet mee met de zon :/

Ze draaien echt wel mee met de zon hoor.
"overdag draait de bloemknop op zonnige dagen mee met de zon. 's Nachts keert de bloemknop terug naar de oostelijke stand. Deze dagelijkse beweging wordt bewerkstelligd door ongelijke groei/celstrekking van de bloeistengel" Bron wikipedia.

• Hammie
Pure farming 17 is ook een mooi alternatief als ik de trailers zo bekijk. Keer leuke extra dingen als koffieplantages ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Hammie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:01:
Pure farming 17 is ook een mooi alternatief als ik de trailers zo bekijk. Keer leuke extra dingen als koffieplantages ed.
Gelukkig komt er wat meer concurrentie aan. Zo gaat iedereen hopelijk wat meer zijn best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:23
Haribo112 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:47:
Het lijkt er op dat ze gewoon FS15 hebben gekopieerd en alleen andere voertuigen er in hebben gezet
Dat was met de laatste 5 versies niet anders... Andere map, andere voertuigen en opnummeren. De enige echte toevoeging in FS15 ten opzichte van vorige versies is bomen kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Nou ik vond FS15 ook wel echt een enorme grafische verbetering ten opzichte van FS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al een release date bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
staat gewoon in de starttopic :+
Farming simulator komt uit op 25 oktober 2016 voor PS4, Xbox One, en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 732657

Ook deze game is natuurlijk NIET zonder Steam te verkrijgen helaas.
Ik ben wel een beetje klaar met dat Steam.
Dus koop ik het maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Anoniem: 732657 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:48:
Ik moet zeggen dat ik dat eerst ook altijd vond. Ik had niks met dat digitale. Maar nu? Ik vind het heerlijk. Altijd alle games bij de hand, je kunt ze zo installeren, geen defecte of bekraste schijfjes meer en in de sale kun je voor prima prijzen leuke games halen.
De doosjes van tegenwoordig stellen toch niks meer voor, een handleiding er bij doen is vaak al teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dan de eerste x? Ik heb ook geen steam account, ben een ps4 gamer, maar speelde dit nog wel eens op de laptop. Maar heb daar in de vorige delen dus nooit een steam account bij nodig gehad?

Ga hem overigens toch voor de ps4 halen maar waarschijnlijk ook voor de pc ivm het grotere aanbod van (gratis)mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05 10:49

Estoque

Turbobrick Owner

Ik heb alle delen eerst illegaal gespeeld, maar toen de grotere patches uitkwamen heb ik zowel FS13 als later FS15, legaal via Steam gekocht.

Het hele gedoe om illegaal een spel te verkrijgen, te cracken, te patchen zodat ook de nieuwste mods werken is mij die 30 euro die ik bespaar niet meer waard. Ik koop hem wel gewoon.

FS17 denk ik dat de eerste FS wordt die ik voor de Xbox koop (vanwege de Mod-support).

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Uhh steam is juist ideaal, gewoon in je bibliotheek en nooit geen gedoe meer met codes bij een reinstall. Als er ook workshopsupport zou komen voor FS zou dat helemaal nice zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Steam is voor mij een beetje haat/liefde relatie. Aanschaffen vanuit je luie stoel, even downloaden en installeren en je kunt spelen, vind het ideaal.

Maar bij vlagen is hij langzaam, zeker het browsen door de winkel, het is raar, voelt al jaren niet af, er zitten al jaren dezelfde bugs in, slechte vertalingen naar Nederlands in menu's en dergelijke. Gebruiksvriendelijkheid is ver te zoeken.

Sommige spellen koop ik nog altijd op disc, gewoon voor de heb.

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 21-10-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Ok nooit op gelet eigenlijk :) Met een beetje mazzel is er binnenkort weer een steam sale en kan dit spel ook met korting meegepakt worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evoluzione
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:51
De game is, net als alle voorgaande delen, ook gewoon via Giants en in de winkel te koop hoor.

Kijk hier maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Evoluzione schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

De game is, net als alle voorgaande delen, ook gewoon via Giants en in de winkel te koop hoor.

Kijk hier maar eens ;)
en dan activeren via steam zeker ? of werkt dit anders ? stel de pc versie word vandaag al verkocht kan je hem dan gelijk spelen of moet je dan wachten op dinsdag ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik heb de collectors edition op preorder staan bij BOL, hopelijk komt deze dinsdag binnen.
Op de streams ziet het er goed uit, ik heb FS15 grijs gespeeld dus ik zal me met FS17 ook wel vermaken.
We hebben inmiddels een dedicated server geregeld, dus dat gaat lekker nolifen worden met wat vrienden :)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evoluzione
  • Laatst online: 16:51
taker1987 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

en dan activeren via steam zeker ? of werkt dit anders ? stel de pc versie word vandaag al verkocht kan je hem dan gelijk spelen of moet je dan wachten op dinsdag ?
Nee, helemaal niets via steam. Je koopt eigenlijk een serial, die je bij de downloadpagina van giants invult, zodat je beschikking krijgt over de downloadlinks van de game en eventuele preorderbonussen.

Nadat je de game geinstalleerd hebt, deze serial nog een keer invullen en je hebt beschikking over de volledige game, inclusief multiplayer en alles.

Als je hem vandaag koopt, kan je hem op de dag van release downloaden en spelen. Koop je hem na 25 oktober, dan kan je hem meteen downloaden. De "gewone" versie kan je vaak sochtends al downloaden, terwijl de steam release vaak pas speelbaar is rond 19.00 uur. Dit zal te maken hebben met het tijdsverschil met de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Heb de eerste afleveringen van daggerwin op Youtube even bekeken en zitten toch wel weer heel wat leuke toevoegingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05 10:49

Estoque

Turbobrick Owner

Heeft iemand al enig idee hoe ze mods gaan toepassen op de Xbox?
of zullen ze alleen betaalde mods uitbrengen op de Xbox?

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maffie500
Estoque schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:09:
Heeft iemand al enig idee hoe ze mods gaan toepassen op de Xbox?
of zullen ze alleen betaalde mods uitbrengen op de Xbox?
Mods op XBOX zijn ook gratis.
Er komt een MOD-HUB waar mods op geplaatst kunnen worden. Nieuw toegevoegde mods zullen eerst in beta status terecht komen. Als deze ok bevonden is, wordt deze in de passende categorie geplaatst.
Meer info hier. https://business.facebook...og-mods/10154222137358778

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 18:56
taker1987 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

PC Editie die je Boxed koopt of een Online Download kun je spelen vanaf het moment dat je het hebt. Boxed Editie moet zo ver ik weet morgen bij ieder pre-order binnen zijn. Mijne is al door Bol.com vanmiddag verstuurd en morgen komt die binnen.

Download versie kun je als goed is vanaf 12 uur vannacht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

is er een soort upgrade voor mensen met FS15 mogelijk.
Ik vond die best lollig, maar om nu weer de volle $$ over te maken voor wat upgrades ?
Weird, me is juist klaar met games zonder steam.

Geen gezeik meer met codes zoeken, kwijtgeraakte disken of codes, updates etc..

[ Voor 57% gewijzigd door heuveltje op 24-10-2016 18:08 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ben toch wel blij met de release van het spel, hoewel zoals hier al eerder vernoemd werd het is inderdaad wel jammer dat ze nog steeds op dezelfde crappy engine runnen. Nu desondanks denk ik hier toch nog wel flink wat uren plezier uit te halen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
heuveltje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:53:
is er een soort upgrade voor mensen met FS15 mogelijk.
Ik vond die best lollig, maar om nu weer de volle $$ over te maken voor wat upgrades ?
Deze vraag kwam tig keer voor toen FS 13 uit kwam en ook toen FS 15 uit kwam.

En de antwoord op deze vraag blijft nog steeds het zelfde hoe erg je het ook vindt :)

Er is geen mogelijkheid om te upgraden. Het is een ander spel dus je zou het gewoon moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
weet iemand hoelaat de game te spelen is als je hem via steam gekocht heb ?

Laat maar :)

Beschikbaar: 25 oktober
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 uur

[ Voor 41% gewijzigd door taker1987 op 24-10-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:12
Hij is te downloaden.
Als je je tijdzone een paar uurtjes vooruit zet en je logt in met je key (als je hem aangeschaft hebt) kun je hem al downloaden.
Bij mij word ie nu binnen gehaald :D

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46

Vos

AFCA

23:00 was volgens mij gewoon de bedoeling hoor :). Stond althans op Steam.

Ik begin er morgen wel aan...bedtijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:12
Ah, nu ik de tijdzone terug gezet heb kan ik er nog steeds bij inderdaad.
Dacht dat ie pas de 25e online kwam.
Blijkbaar toch een uurtje eerder dan :P

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Rensjuh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:10:
Ah, nu ik de tijdzone terug gezet heb kan ik er nog steeds bij inderdaad.
Dacht dat ie pas de 25e online kwam.
Blijkbaar toch een uurtje eerder dan :P
hoe dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Zo, mijn eerste FS spel voor de pc (heb 14 en 16 op de ipad) dus ben benieuwd. Een aantal filmpjes van Squirrel en Daggerwin heeft mij over de streep getrokken, dus vanavond maar ff downloaden, eerst werken :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Vanavond even checken hoe de multicontroller support is. Driving Force GT + Saitek X55 + TrackHat IR Tracking :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Zijn er alleen betaalde servers? Anders misschien een tweakers server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Laatst online: 01-05 07:13
Mijn PS4 had FS17 gisteren al gedownload en geïnstallateerd, maar bij het starten werd slechts de countdown timer tot 0h00 vannacht weergegeven. Heel hinderlijk :P. Vanmiddag direct na het werk maar snel naar huis en spelen maar. Meer Tweakers die op de PS4 spelen?
Ik heb trouwens het packet met Season Pass gekocht, ik hoop dat de aankoop zich loont. Ach ja, no risk no fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
lllustrious schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
Zijn er alleen betaalde servers? Anders misschien een tweakers server?
er zijn gratis servers, maar dan moet de host online zijn , ik wil eventueel wel host zijn , ben grotendeel overdag altijd thuis . :)

op pc neem ik aan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door taker1987 op 25-10-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
taker1987 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

er zijn gratis servers, maar dan moet de host online zijn , ik wil eventueel wel host zijn , ben grotendeel overdag altijd thuis . :)

op pc neem ik aan ;)
FS 17 ook een 2e key nodig voor server? Dit is eigenlijk enige wat ik niet weet. Ook niet echt naar gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Zijn er mensen die weten of bij multiplayer iedereen ondertussen het geld ziet dat er is. Want vroeger was het zo dat enkel de main host ziet hoeveel geld er is.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

SnowBigQ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:58:
[...]

Deze vraag kwam tig keer voor toen FS 13 uit kwam en ook toen FS 15 uit kwam.

En de antwoord op deze vraag blijft nog steeds het zelfde hoe erg je het ook vindt :)

Er is geen mogelijkheid om te upgraden. Het is een ander spel dus je zou het gewoon moeten kopen.
Maar toen was ik er niet, ik ken dit pas sinds FS2015 ergens in een steam sale.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SnowBigQ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

FS 17 ook een 2e key nodig voor server? Dit is eigenlijk enige wat ik niet weet. Ook niet echt naar gezocht.
nee hoor , voor de pc heb je 2 keuzes , of een gratis server aanmaken waar alleen de mensen in kunnen als ik bijvoorbeeld de mp heb opgestart , iedereen kan dan joinen of met een wachtwoord beveiligen .

keuze 2 is betalen voor een dedicated server waar iedereen altijd kan joinen met een wachtwoord of zonder wachtwoord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
taker1987 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

op pc neem ik aan ;)
Ik zit idd op pc. Zou jij er eentje willen starten? Lijkt me een leuke game om ook samen te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 166% gewijzigd door taker1987 op 25-10-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Hmm, ik denk leuk mijn G920 aan te sluiten, stuurt ie in-game precies de andere kant in (dus als ik naar rechts dtuur, stuurt ie in-game naar links) Dit heb ik ook zo met gas en remmen (gas = remmen en remmen = gas). Weet iemand wat het probleem kan zijn??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

pwillemske schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:12:
Hmm, ik denk leuk mijn G920 aan te sluiten, stuurt ie in-game precies de andere kant in (dus als ik naar rechts dtuur, stuurt ie in-game naar links) Dit heb ik ook zo met gas en remmen (gas = remmen en remmen = gas). Weet iemand wat het probleem kan zijn??
Ik had dit ook, gewoon bij het instellen gas/rem en sturen andersom instellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
ik klik hier op Multiplayer -> join game -> maak character en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1gDDH3f.jpg

edit: Na verder onderzoek blijkt dat de loginservers down zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door XaeonBE op 25-10-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik voel me erg dom... De great plains seeder krijg ik niet bijgevuld met zaden. De kunstmest gaat er prima in, maar hoe krijg ik het zaad er in!? Er staat 'zaaimachine bijvullen' met knop R, ik doe dat maar er gebeurt niets.

Dus....om een of andere manier stond ik er niet goed voor. Hij wilde steeds de mest bijvullen maar die was dus al vol.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 25-10-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
XaeonBE schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:50:
ik klik hier op Multiplayer -> join game -> maak character en dan krijg ik dit:

[afbeelding]

edit: Na verder onderzoek blijkt dat de loginservers down zijn.
welke server?

de server van mij (tweakers ) is alleen open op t moment dat ik zelf ook ingame zit. handige is als je mee wilt doen dat je dit even laat weten via pb met je steam naam , dan voeg ik je toe en kan je makkelijker de game joinen als de server aan staat . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
hoe vervoer ik die seed bigbags ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 821611

XaeonBE schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:03:
hoe vervoer ik die seed bigbags ?
je bedoeld de zaad paletten of heb ik het mis?

3 eenvoudige manieren:

-met een vereiker in je achterbak van je pickup plaatsen
-met de vereiker van de winkel naar je boerderij rijden met het palet
-op een hooitrailer al de palets zetten en deze nadien vastzetten en vervoeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De laatste methode gebruik ik. Zie ook dit filmpje voor wat info: YouTube: Let's Play Farming Simulator 2017 | Goldcrest Valley | Episode 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:15
Intussen heb ik gisteren ook een aantal uur gespeeld. Nadat ik FS 15 helemaal grijs gespeeld heb zijn er toch wel een hoop nieuwe zaken aan toegevoegd zoals nieuwe gewassen, het meerdere keren bemesten tijdens de diverse groeifasen en het regelmatig moeten ploegen van velden om een hogere opbrengst te kunnen ontvangen.

Sommige dingen zoals de treinen, het oppakken van houtstukken en het wieden van velden heb ik nog niet geprobeerd. Het spel voelt vooralsnog net als een nieuw model van VW; Ze roepen van de daken dat het een nieuw model is, eigenlijk is het gewoon een grondige update.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
dat ploegen kan je beter zelf doen dan door een werker, ze vergeten elke keer het laatste stukje , soms ook met het strooien van nieuw zaad word ook niet altijd alles gepakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de nieuwe toevoeging voor dieren vind ik wel een goede toevoeging.
je moet echt naar de veemarkt rijden om daar koeien of varkens te gaan kopen om deze nadien naar je boerderij te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ben gister gestopt met het mappen van mn controls. Erg jammer dat ik het niet fatsoenlijk in-game kan aanpassen en dan direct testen wat ik gemapt hebt en of het lekker werkt :(

Wel gaaf dat ik door mijn setup (X-55 + Driving force GT) de mogelijkheid hebt om iedere control te mappen :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:31
Weet iemand of er in de multiplayer ook missie's naar voren komen?
Gister met een maat 3 uurtjes gespeeld, maar ze werden niet aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Cornelisjuh schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:09:
Ben gister gestopt met het mappen van mn controls. Erg jammer dat ik het niet fatsoenlijk in-game kan aanpassen en dan direct testen wat ik gemapt hebt en of het lekker werkt :(

Wel gaaf dat ik door mijn setup (X-55 + Driving force GT) de mogelijkheid hebt om iedere control te mappen :D
Echt ideaal idd, heb de shifter van m'n G29 ook functies gegeven zoals laten zakken van de tool. Ideaal en leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ook wel cool inderdaad :). Alleen op een trailer past wat meer :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
TweakTom92 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:31:
Weet iemand of er in de multiplayer ook missie's naar voren komen?
Gister met een maat 3 uurtjes gespeeld, maar ze werden niet aangeboden.
volgens mij krijg je geen missie idd in de mp .

btw , als er mensen zijn die op de tweakers server mee willen spelen , stuur me dan even een pbtje.

[ Voor 14% gewijzigd door taker1987 op 26-10-2016 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vos schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:58:
[...]

Ook wel cool inderdaad :). Alleen op een trailer past wat meer :p.
ja dat wel :p ik heb deze mod om ze te plaatsen gaat met die vorken in 1,2,3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 08:45
Misschien leuk voor de mensen die géén gold of collectors edition hebben: je kunt de tractoren uit dat pack ook gewoon als mod downloaden in één pakket: wel even unzippen in je modmap ;-) http://www.farming2015mod...cks/fs17-bonus-mods-pack/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
Even een klein maar handig overzicht gemaakt voor diegene die een veld willen kopen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/liTXcnw.png

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Een vraag voor de spelers van dit spel. Mijn neefje heeft dit spel gekocht en nu speelt hij niet op zijn pc (Intel Q6600, 4GB en NVidia 9600gt). Nu heeft hij 2 opties, of een nieuwe videokaart of een nieuwe CPU/Moederbord/geheugen.

Mijn voorkeur gaat naar optie 2, want zijn CPU heeft ook dringend een update nodig. Dus ik dacht een Intel G4500 en 8GB DDR4 te kopen. Dit G4500 heeft een Intel HD Graphics 530 onboard.

Is het spel te spelen met een Intel HD Graphics 530? Zijn monitor gaat niet verder dan 1366 x 768. Hij is absoluut niet veeleisend dus hij is al blij als hij voertuigen kan rond rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
maniak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:35:
Een vraag voor de spelers van dit spel. Mijn neefje heeft dit spel gekocht en nu speelt hij niet op zijn pc (Intel Q6600, 4GB en NVidia 9600gt). Nu heeft hij 2 opties, of een nieuwe videokaart of een nieuwe CPU/Moederbord/geheugen.

Mijn voorkeur gaat naar optie 2, want zijn CPU heeft ook dringend een update nodig. Dus ik dacht een Intel G4500 en 8GB DDR4 te kopen. Dit G4500 heeft een Intel HD Graphics 530 onboard.

Is het spel te spelen met een Intel HD Graphics 530? Zijn monitor gaat niet verder dan 1366 x 768. Hij is absoluut niet veeleisend dus hij is al blij als hij voertuigen kan rond rijden.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Via daar kun je spel zoeken en dan laat die zien wat je huidige systeem aan kan en wat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
SnowBigQ schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Via daar kun je spel zoeken en dan laat die zien wat je huidige systeem aan kan en wat niet :)
Die site is alleen voor je eigen PC.. maar weet niet goed of zulke websites het altijd goed hebben. Vandaar mijn post hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
maniak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Die site is alleen voor je eigen PC.. maar weet niet goed of zulke websites het altijd goed hebben. Vandaar mijn post hier.
Stuur je de link naar je neefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Roobje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:24:
[...]

Stuur je de link naar je neefje
Dat snap ik, maar zoals ik al zei in mijn post.. ik twijfel tussen een GPU update of een CPU update. Hij heeft niet veel geld. Als Farming Simulator 2017 op de Intel HD 530 draait dan raad ik hem aan om voor de CPU upgrade te gaan. Dus ik kan de link niet uitvoeren omdat hij nog draait in zijn oude configuratie :)

[ Voor 9% gewijzigd door maniak op 27-10-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
maniak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Dat snap ik, maar zoals ik al zei in mijn post.. ik twijfel tussen een GPU update of een CPU update. Hij heeft niet veel geld. Als Farming Simulator 2017 op de Intel HD 530 draait dan raad ik hem aan om voor de CPU upgrade te gaan. Dus ik kan de link niet uitvoeren omdat hij nog draait in zijn oude configuratie :)
Ik denk dat je dit beter in een hardware topic kunt vragen, dan kunnen we het hier weer inhoudelijk over FS17 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
maniak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Je zou eerst moeten weten waar het probleem vandaan komt.
Even kijken hoeveel belasting het spel geeft op de CPU en hoeveel belasting op de GPU.

Daarnaast, staan de instellingen niet gewoon te hoog? Op low zou het spel eigenlijk op elke computer wel te spelen moeten zijn.
Of zijn er andere programma's die tegelijk draaien waardoor er niks meer overblijft voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is er eigenlijk vr ondersteuning voor deze game? Lijkt me wel gaaf om met een vive of rift deze game te spelen. Helemaal als je een stuurtje of iets dergelijks hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Chrosser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:49:
Is er eigenlijk vr ondersteuning voor deze game? Lijkt me wel gaaf om met een vive of rift deze game te spelen. Helemaal als je een stuurtje of iets dergelijks hebt :P
volgens een post op hun forum is er geen VR support maar wel Track-ir.
https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?t=93649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
maniak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Deze heeft het 100% goed. Dat kan ik met zekerheid zeggen.

Op site in database zijn gegevens ingevoerd die aangegeven zijn bij games die je minimaal nodig bent en die je nodig bent om op high te spelen.

Hij voert een scan op je pc uit en pakt jouw hardware en vergelijkt met wat makers van game hebben aangegeven.

En de reden dat ik deze site geef is, dat je het uitvoert en ziet wat die laat zien bij CPU en GPU etc.

Zo krijg je het te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6xG9vZpgnbBx8Jqp8AjcWTHr/thumb.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:28
En weer terug op topic.

Ik kom er nog niet uit met het fertilizen. Heb net 4 velden besproeid nadat ze in de 2e groeifase kwamen (waarbij de planten voor het eerst zichtbaar zijn). Als ik nu op de map kijk dan staan 3 van deze nog steeds als 'needs plowing' ipv 'fertilized'.
De 4e staat wel als fertilized, met als toevoeging dat deze wel geploegd is en de andere niet.

Blijkbaar zit er ook nog een specifieke volgorde óf een vereiste van ploegen aan het fertilizen van je velden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Je kan rechts op dat rode icoon van Plowing klikken, en dan zie je de fertilizer levels. Idem voor dat Fertilizer icoon rechts, kan je ook uitzetten.

Het rode van Plow komt jammer genoeg boven het blauwe van Fertilizer te staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Jump op 27-10-2016 15:00 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

MuddyMagical schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:56:
En weer terug op topic.

Ik kom er nog niet uit met het fertilizen. Heb net 4 velden besproeid nadat ze in de 2e groeifase kwamen (waarbij de planten voor het eerst zichtbaar zijn). Als ik nu op de map kijk dan staan 3 van deze nog steeds als 'needs plowing' ipv 'fertilized'.
De 4e staat wel als fertilized, met als toevoeging dat deze wel geploegd is en de andere niet.

Blijkbaar zit er ook nog een specifieke volgorde óf een vereiste van ploegen aan het fertilizen van je velden.
Ploegen is wat anders dan fertilizen. Ploegen kan maar hoeft niet, het zorgt voor 10% extra 'yield'. Ploegen moet om de 3 oogsten gedaan worden.

Zoals ik het doe:
1 Ploegen
2 Zaden + Fertiliseren (met een zaaimachine die beide doet)
3 Fertiliseren bij tweede groeifase (dan zie je crops te voorschijn komen)
4 Fertiliseren bij derde groeifase
5 Oogsten

Daarna:
1 Cultivaten
2 Zaden + Fertiliseren
3 etc etc

En zoals vermeld, plowing valt over fertilizer heen als het nog nodig is. Dus dan zie je de fertilize status niet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 27-10-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Vos schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

Ploegen is wat anders dan fertilizen. Ploegen kan maar hoeft niet, het zorgt voor 10% extra 'yield'. Ploegen moet om de 3 oogsten gedaan worden.

Zoals ik het doe:
- Ploegen
- Zaden + Fertiliseren (met een zaaimachine die beide doet)
- Fertiliseren bij eerste groeifase
- Fertiliseren bij tweede groeifase
- Oogsten

Daarna:
- Cultivaten
- Zaden + Fertiliseren
...etc etc
Ik ken het verschil tussen ploegen en fertilizen. :>

Wat ik probeer aan te geven is dit niet werkt
- Cultivaten
- Zaaien
- Fertilizen in de eerste groeifase

Wat blijkbaar wel werkt:
- Ploegen
- Cultivaten
- Zaaien
- Fertilizen in de eerste groeifase.

En dat verbaast me aangezien ik dacht dat ploegen optioneel was.
Jump schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:00:
Je kan rechts op dat rode icoon van Plowing klikken, en dan zie je de fertilizer levels. Idem voor dat Fertilizer icoon rechts, kan je ook uitzetten.

Het rode van Plow komt jammer genoeg boven het blauwe van Fertilizer te staan.
Bingo! Had je reactie even gemist, maar dit is het inderdaad.
Vreemde manier inderdaad aangezien je de fertilizer er pas na het ploegen overgooit.

[ Voor 22% gewijzigd door MuddyMagical op 27-10-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha ok.

Bij mij werkt dit wel gewoon overigens.

Ah je hebt het :) stond ook in mijn edit.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 27-10-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey jongens,

ik heb al veel uren aan fs2017 versleten de laatste tijd.
nu ik eindelijk een hakselaar heb gekocht kan ik veel meer doen.
de laadwagens om gras op te nemen vind ik zelf niet zo leuk om te doen en wil dit vervangen door te gaan grashakselen.
enkel kan ik hier geen arbeider voor inhuren.
iemand van jullie misschien zin om te helpen?
ik heb drie laadwagens en ook drie tractors en een hakselaar.
als ik weet dat er veel personen komen kan ik al verschillende velden klaarmaken om te hakselen.
laat maar weten voor intresse! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jump
Man man, harvest missie op veld 5. Ben je even met bezig. Gisteren stond er een missie voor aardappelen te rooien. Denk dat je gerust een ganse avond bezig bent dan.

Edit: 153 minuten bezig geweest. 63711 als rewards, met een bonus van 57185. Juist geen 121k voor dat ene veld.
Tijd die ik kreeg was 224 minuten. Met bieten/aardappelen op het veld was dat iets van 500 minuten :D

[ Voor 39% gewijzigd door Jump op 28-10-2016 00:15 ]

internix.be

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 08:56
Over rooien gesproken, paar uurtjes geleden met een paar maten van mij het bieten rooien grondig uitgetest. Ik had een savegame waar ik wat geld in had gecheat om al het grote geschut te testen. Dit was de schuur vrij aan het begin :
Afbeeldingslocatie: https://i393.photobucket.com/albums/pp19/WillemJWZ/Mobile%20Uploads/IMG_20161028_020939_zpsrb9w09xo.jpg

Eindresultaat:
Afbeeldingslocatie: https://i393.photobucket.com/albums/pp19/WillemJWZ/Mobile%20Uploads/IMG_20161028_020942_zpsrnmjqoa5.jpg

Hele avond druk mee geweest. 3x holmer rooiers aan het werk + 2 trekkers met wagens. Ik raad trouwens iedereen het gebruik van die conveyorbelts sterk af. Duurt enorm lang om trailers te vullen etc. Na een tijdje zat er niet genoeg snelheid in en zijn we direct in de schuur gaan kiepen en met de shovel de bieten aan schuiven. Overigens vonden we het wel een leuk werkje en is zeker leuk om een keertje uit te proberen!

Hi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Jump schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:53:
Man man, harvest missie op veld 5. Ben je even met bezig. Gisteren stond er een missie voor aardappelen te rooien. Denk dat je gerust een ganse avond bezig bent dan.

Edit: 153 minuten bezig geweest. 63711 als rewards, met een bonus van 57185. Juist geen 121k voor dat ene veld.
Tijd die ik kreeg was 224 minuten. Met bieten/aardappelen op het veld was dat iets van 500 minuten :D
Huh? Ik heb aardappels gerooid op veld 26 gisteren. Kreeg er 220 minuten voor geloof ik en was na een 1,5 uur klaar: €95k voor het werk en iets van €100k bonus.

Volgens mij gewoon standaard difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb 'm (nog) niet gekocht maar probeer de Lets Play serie van daggerwin op Youtube bij te houden :P

Ik vind die tijd bonus een beetje raar "Oh wauw, dat heb je goed gedaan, hier is 2x zoveel geld als wat ik je eigenlijk zou betalen" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 04-06 06:14
FastFred schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:51:
Ik heb 'm (nog) niet gekocht maar probeer de Lets Play serie van daggerwin op Youtube bij te houden :P

Ik vind die tijd bonus een beetje raar "Oh wauw, dat heb je goed gedaan, hier is 2x zoveel geld als wat ik je eigenlijk zou betalen" :S
Singleplayer is relatief gemakkelijk op alle moeilijkheidsgraden vanwege de missies en goldnuggets.
Ik speel zelf met wat vrienden MP op HARD en dat is echt wel zweten hoor. Je moet echt bij iedere euro nadenken waaraan je hem gaat uitgeven. :9

Op MP heb je namelijk geen missies en goldnuggets. :)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Gisteren een tijdje gespeeld. Weet iemand hoe je de stallen moet schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 08:56
Maffie500 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:01:
Gisteren een tijdje gespeeld. Weet iemand hoe je de stallen moet schoonmaken?
Hogedrukspuit? Haha, effe zonder gekheid. Als je stront moet opruimen doe je dat met een bak en frontlader(lijkt me logisch). Als het over dat cleanliness gaat, je moet stro in de hokken doen met een straw blower. Om de zoveel tijd moet je de stal uitmesten en nieuw stro erin doen.

Trouwens, vraagje: Hoe zit dat met de cleanliness bij schapen? Daar kan ik geen stro in de hokken kwijt...

Hi !!

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste