Dat was inderdaad precies welke ik zocht! Thanks!Room42 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:40:
[...]
Check Vehicle-groups Switcher - 'VeGS' eens. Daarmee kun je je voertuigen groeperen en met sneltoetsen (Ctrl+1 t/m 9) snel wisselen binnen die groep. Zo gebruik ik per type voertuig een groep (kleine tractors, grote tractors, combines, vrachtwagens, etc.) en kan zo snel naar het juiste voertuig schakelen.
Daar lijkt wel een mod voor te zijn, zelf nooit getest: [google=fs17 sell fields]Anoniem: 1027057 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:58:
Hallo allemaal,
Kun je in FS17 ook een stuk land verkopen??
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ben opzoek naar een klein joystickje zoals op de saitek side panel.
Dese heb ik gehad, maar dat ding was voor mij onhandig en te plastic. Maar het joystickje was wel handig.
Mijn grote joystick ia dan weer te groot, dus ben op zoek naar een usb joystickje.
Iemand zoiets gezien of heeft en beschikbaar voor een fatsoenlijke prijs??
Heb al wat lopen zoeken, maar of het zijn van die arcade stickjes voor de PI etc, of dure industriele sticks...
Dese heb ik gehad, maar dat ding was voor mij onhandig en te plastic. Maar het joystickje was wel handig.
Mijn grote joystick ia dan weer te groot, dus ben op zoek naar een usb joystickje.
Heb al wat lopen zoeken, maar of het zijn van die arcade stickjes voor de PI etc, of dure industriele sticks...
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Nee, ik heb dezelfde ervaring met de Saitek. Leuk ding maar afzichtelijk door de slechte knoppen en plastic fantastic. Ik heb geen alternatief gevonden en heb de knoppen maar gewoon op mijn stuur gedefinieerd en heb mijn toetsenbord links van het stuur liggen.Renegade666 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:42:
Ik ben opzoek naar een klein joystickje zoals op de saitek side panel.
Ik heb nog wel de intentie om zelf een dashboard te bouwen maar ik heb teveel projecten lopen
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mijn thrustmaster wil ook niet eens met fs17. Pedalen en knoppen wel, maar stuur zelf niet...Room42 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Nee, ik heb dezelfde ervaring met de Saitek. Leuk ding maar afzichtelijk door de slechte knoppen en plastic fantastic. Ik heb geen alternatief gevonden en heb de knoppen maar gewoon op mijn stuur gedefinieerd en heb mijn toetsenbord links van het stuur liggen.
Ik heb nog wel de intentie om zelf een dashboard te bouwen maar ik heb teveel projecten lopen
Maar joystickje is juist zo mooi voor de kraan/arm/frontladers, dus zou mooi zijn dat er zoiets was. Maar ben bang van niet😔
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
@Renegade666 Je zou een (oude) analoge joystick kunnen modden door er zelf een kleinere pook op te zetten.
Welke Thrustmaster heb je trouwens? Ik heb de TX base en die doet het prima.
Welke Thrustmaster heb je trouwens? Ik heb de TX base en die doet het prima.
@Room42
Dat leuk zijn, maar zou even niet weten waar ik moet beginnen om eerlijk gezegt
QUa stuur heb ik de T150 Pro (dus met 3 pedalen). Ik heb het geprobeerd om in testellen. Gas/Rem werkt keurig, maar als ik het stuur in wil stellen, dan reageert/accepteerd hij het niet als instellen..
Want als het wel werkte, kan ik misschien weer over na denken om toch maar weer het side panel te kopen.
Edit; net weer even geprobeerd. blijk toen niet goed gedaan, pakt hem nu wel..
Moet wel even wennen
en ook geen Force Feedback, dat vind ik eigenlijk nog het minst
Dat leuk zijn, maar zou even niet weten waar ik moet beginnen om eerlijk gezegt
QUa stuur heb ik de T150 Pro (dus met 3 pedalen). Ik heb het geprobeerd om in testellen. Gas/Rem werkt keurig, maar als ik het stuur in wil stellen, dan reageert/accepteerd hij het niet als instellen..
Want als het wel werkte, kan ik misschien weer over na denken om toch maar weer het side panel te kopen.
Edit; net weer even geprobeerd. blijk toen niet goed gedaan, pakt hem nu wel..
Moet wel even wennen
[ Voor 17% gewijzigd door Renegade666 op 22-01-2018 19:28 ]
Anoniem: 1032969
Goedenavond.
Sinds een korte tijd spelen wij ook farming Simulator 2017.
Leuk spel echter kleine dingentjes komen we niet helemaal uit.
We hebben suikerriet geplant en kunnen het nu oogsten echter kunnen we het nergens echt kwijt. Weet iemand waar je dit kwijt kan?
Daarnaast in de 2017 versie heb je ook treinen hoe kan je een trein laden? We hebben tot nog toe alleen maar de hendel gevonden om de trein weg te sturen.
Hopelijk heeft een van jullie een antwoord hierop. Alvast bedankt
We hebben suikerriet geplant en kunnen het nu oogsten echter kunnen we het nergens echt kwijt. Weet iemand waar je dit kwijt kan?
Daarnaast in de 2017 versie heb je ook treinen hoe kan je een trein laden? We hebben tot nog toe alleen maar de hendel gevonden om de trein weg te sturen.
Welke map? Goldcrest Valley? Trein laden kan via de trigger die hij het station zit, staat gewoon op de map.
De ene map heeft zelf bestuurbare treinen, de andere heeft zelfrijdende treinen die je inderdaad wegstuurt met de hendel. Je hoeft die laatste treinen niet zelf te laden. Het storten in de stortbak is voldoende. Als je daarna de hendel overhaalt, gaat de trein rijden en als die van de map rijdt krijg je je geld.Anoniem: 1032969 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:58:
[...]
[...]
Niet elke map is beschikbaar voor Suikerriet, maar wat het makkelijkste is: Druk op escape en scroll door de menu-tabbladen, daarin kom je een tab tegen waarbij de prijzen per product staan, zoals de afbeelding hieronder:Anoniem: 1032969 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:58:
Goedenavond.

Bij puntje 1 zie je daar de Suikerriet staan, daaronder in het tabel volgen de prijzen die ze er voor geven.
Als je naar puntje 2 kijkt, zie je kleine symbooltjes. Als je die aanklikt dan licht het symbooltje wit op, en zorgt dat er voor dat je een soort van 'navigatie' naar dat punt hebt. (op de map zie je dan waar je moet zijn).
Om een trein te kunnen laden heb je bepaalde triggers:
1) waar je de goederen kan droppen.
2) waar je de trein kan laden (enkel als je hem zelf ook echt kan besturen)
3) waar je de trein kan lossen om te verkopen
4) Als punt 2 niet op gaat, heb je een triggerpoint waar je de trein weg kan sturen. Zoals eerder gezegd, zodra je trein de map uit rijdt, krijg je de centen.
[ Voor 14% gewijzigd door Heyman op 25-01-2018 09:16 ]
Speelt er iemand FS17 met een xbox one controller en keyboard ?
Ik heb soms geen zin om heel mijn stuurwiel aan te sluiten en zoek een SIM game die ook leuk te spelen is met een controler + muis en keyboard.
Ik heb soms geen zin om heel mijn stuurwiel aan te sluiten en zoek een SIM game die ook leuk te spelen is met een controler + muis en keyboard.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik weet dat Kentucky Farmer met XBO controller speelt. Ik vind zelf het rondkijken tergend traag t.o.v. de muis. Maar het lijkt prima te spelen. Beter dan met alleen toetsenbord en muis, vanwege het sturen.Pykow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:02:
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 27-01-2018 12:18 ]
Ik gebruik zelf een steam controller, met het rondkijken (linker touchpad)op 150%. Werkt perfect wat mij betreft
Ik heb er nu ongeveer 50 uur opzitten met een Xbox One controller en keyboard. Speelt prima, ook meteen een stuk relaxter 'farmen' met een controller tegenover je muis en keyboardPykow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:02:
Alle taken zijn prima uit te voeren, voor sommige mods en controls ontkom je er niet aan om even je toetsenbord aan te raken. Maar je kunt er aardig precies mee werken (frontloader werkzaamheden etc).
Zelf ben ik aan het overwegen om een stuur aan te schaffen of het Saitek wheel speciaal voor Farm Simulator, al lees ik veel negatieve verhalen op internet over de Saitek. Een stuur voegt toch net iets meer toe, lijkt me(als je zin hebt om het aan te sluiten). Wellicht voor het geld van de Saitek een prima ander wiel te vinden met een extra joystick erbij als vervanging voor de complete Saitek set, iemand een suggestie?
“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”
Farmen is voor mij toch even wat te lastig.Cooldevice schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:54:
[...]
Ik heb er nu ongeveer 50 uur opzitten met een Xbox One controller en keyboard. Speelt prima, ook meteen een stuk relaxter 'farmen' met een controller tegenover je muis en keyboard![]()
Alle taken zijn prima uit te voeren, voor sommige mods en controls ontkom je er niet aan om even je toetsenbord aan te raken. Maar je kunt er aardig precies mee werken (frontloader werkzaamheden etc).
Zelf ben ik aan het overwegen om een stuur aan te schaffen of het Saitek wheel speciaal voor Farm Simulator, al lees ik veel negatieve verhalen op internet over de Saitek. Een stuur voegt toch net iets meer toe, lijkt me(als je zin hebt om het aan te sluiten). Wellicht voor het geld van de Saitek een prima ander wiel te vinden met een extra joystick erbij als vervanging voor de complete Saitek set, iemand een suggestie?
Zoveel opties in deze simulatie haha.
Ik blijf wel bij Euro Truck simulator 2
Angelo NL / Global Cargo VTC
Qua stuur zou ik een stuur nemen die ook ergens anders voor gebruik kan worden.Cooldevice schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:54:
[...]
Ik heb er nu ongeveer 50 uur opzitten met een Xbox One controller en keyboard. Speelt prima, ook meteen een stuk relaxter 'farmen' met een controller tegenover je muis en keyboard![]()
Het stuur van saitek is te duur voor wat het is. Geen FFB bv.
Edit:
Fs19 komt er ook aan zo te zien
[ Voor 4% gewijzigd door Renegade666 op 07-02-2018 20:07 ]
Zag de complete set van Saitek voorbij komen voor 165 (tweedekansje), voor dat bedrag wil ik de gok wel wagen om het te proberen/ervaren. Force feedback is voor mij niet heel belangrijk op het moment, mocht het flink tegenvallen kan hij altijd nog retourRenegade666 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:03:
[...]
Qua stuur zou ik een stuur nemen die ook ergens anders voor gebruik kan worden.
Het stuur van saitek is te duur voor wat het is. Geen FFB bv.
[video]
“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”
Heb wel een review (of reviews, op Youtube) waar ze die Saitek testen, maar is echt slechte kwaliteit.
Stuur zelf zit los, rammelt zeg maar, hoog 'plastic fantastic' gehalte. De side-panel was ook wel veel plastic, maar tenminste wel bruikbaar.
Zelf gebruik ik een Logitec stuur, ooit van m'n broer geweest die gebruikte hem voor de Playstation 2 en 3, maar later niet meer en sinds dien gebruik ik die mooi voor Farming Simulator
Later er een cheap-ass Logitec joystick erbij gedaan, is niet helemaal geweldig qua kwaliteit (knuppel gaat wat 'losjes' ) maar werkt verder prima met FS, handig voor een voorlader en dat soort dingen.
Stuur zelf zit los, rammelt zeg maar, hoog 'plastic fantastic' gehalte. De side-panel was ook wel veel plastic, maar tenminste wel bruikbaar.
Zelf gebruik ik een Logitec stuur, ooit van m'n broer geweest die gebruikte hem voor de Playstation 2 en 3, maar later niet meer en sinds dien gebruik ik die mooi voor Farming Simulator
Later er een cheap-ass Logitec joystick erbij gedaan, is niet helemaal geweldig qua kwaliteit (knuppel gaat wat 'losjes' ) maar werkt verder prima met FS, handig voor een voorlader en dat soort dingen.
De Farming Simulator 19: Official CGI Reveal Trailer
Herinner me de vorige CGI nog. Dat was wel even een tegenvaller toen de echte ingame graphics kwamen.Cooldevice schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:43:
De Farming Simulator 19: Official CGI Reveal Trailer![]()
[video]
Maar uiteraard goed nieuws dat er weer een nieuwe komt in deze reeks. Ben benieuwd naar meer info!
Lekkere niks zeggende trailer 
Ben benieuwd
Ben benieuwd
http://www.farming-simula...=en&country=ie&news_id=82
The Farming Simulator series returns this year with a complete overhaul of its graphics engine, offering the most striking and immersive visuals and effects to date, along with the deepest and most complete farming experience ever on consoles and PC, discover more in the Reveal Trailer unveiled today.
...
Ik hoop dat ze heel veel van Courseplay en Seasons mod implementeren... of dat deze mods snel compatible zijn. Zonder Courseplay speel ik sowieso geen FS17, momenteel. Ik ben veel te lui om alles zelf te doen (en die hired workers helpen maar een klein beetje, vergeleken bij Courseplay)
Zeker op de Engelse maps met rare velden is Courseplay (voor mij) onmisbaar. Kijk wel erg uit naar FS19Room42 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:44:
Ik hoop dat ze heel veel van Courseplay en Seasons mod implementeren... of dat deze mods snel compatible zijn. Zonder Courseplay speel ik sowieso geen FS17, momenteel. Ik ben veel te lui om alles zelf te doen (en die hired workers helpen maar een klein beetje, vergeleken bij Courseplay)
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik heb met FS2017 juist veel meer zelf gedaan dan in de vorige delen.
Vorige delen was het al snel bij grote velden "Ach, gooi er wel 2 werkers op om de boel om te woelen en in te zaaien". Bij 2017 eigenlijk amper gedaan (een paar keer in de USA map, maar in het Oostblok map nog niet).
Wel gebruik ik nu 'Followme' mod tijdens hakselen. Kun je tenminste gewoon hakselen zonder een wagen achter de hakselaar aan te doen. Simpele mod, maar werkt prima.
Courseplay heb ik m'n broer wel eens mee zien 'martelen' in het vorige deel. Kan daar zelf geen zin aan krijgen om dat allemaal in te gaan stellen.
Moet zeggen, dat FS2017 het wel beter doet dan de vorige delen. Bij de vorige delen had ik vlak voor de release van de opvolger (of het eerste nieuws ervan) al zoiets van "Ook wel aan iets nieuws toe" , maar bij FS2017 heb ik nog steeds het idee dat het net uit is, en dat ik nog lang niet uitgespeeld ben (al 2 maps met meer dan 300 uur).
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op een Fendt Katana hakselaar (zal waarschijnlijk niet komen...), en had ook nog wat gezien van betaalde DLC gemaakt door fans (select groepje die 'officiele' DLC maken dan), met een paar leuke klassieke trekkers/machines (oude Case Maxxum
).
Nouja, we zien wel, betere graphics zijn altijd welkom (al vermaak ik me prima met hoe het er nu uit ziet, 2017 had veel meer grafische opties dan voorgaande delen, dus je kon al veel meer 'zien' qua viewdistance en dat soort dingen).
Eerst 'even' weer de pedalen van m'n stuur fixen... potmeters zijn (weer) brak en dan werkt het gas niet, of blijft haken, of de rem werkt niet...en zonder stuur/pedalen is FS niet zo leuk om te doen (keyboard turner....yuk
).
Vorige delen was het al snel bij grote velden "Ach, gooi er wel 2 werkers op om de boel om te woelen en in te zaaien". Bij 2017 eigenlijk amper gedaan (een paar keer in de USA map, maar in het Oostblok map nog niet).
Wel gebruik ik nu 'Followme' mod tijdens hakselen. Kun je tenminste gewoon hakselen zonder een wagen achter de hakselaar aan te doen. Simpele mod, maar werkt prima.
Courseplay heb ik m'n broer wel eens mee zien 'martelen' in het vorige deel. Kan daar zelf geen zin aan krijgen om dat allemaal in te gaan stellen.
Moet zeggen, dat FS2017 het wel beter doet dan de vorige delen. Bij de vorige delen had ik vlak voor de release van de opvolger (of het eerste nieuws ervan) al zoiets van "Ook wel aan iets nieuws toe" , maar bij FS2017 heb ik nog steeds het idee dat het net uit is, en dat ik nog lang niet uitgespeeld ben (al 2 maps met meer dan 300 uur).
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op een Fendt Katana hakselaar (zal waarschijnlijk niet komen...), en had ook nog wat gezien van betaalde DLC gemaakt door fans (select groepje die 'officiele' DLC maken dan), met een paar leuke klassieke trekkers/machines (oude Case Maxxum
Nouja, we zien wel, betere graphics zijn altijd welkom (al vermaak ik me prima met hoe het er nu uit ziet, 2017 had veel meer grafische opties dan voorgaande delen, dus je kon al veel meer 'zien' qua viewdistance en dat soort dingen).
Eerst 'even' weer de pedalen van m'n stuur fixen... potmeters zijn (weer) brak en dan werkt het gas niet, of blijft haken, of de rem werkt niet...en zonder stuur/pedalen is FS niet zo leuk om te doen (keyboard turner....yuk
Ik had meer het idee dat FS15 zeker het eerste half jaar na de release van FS17 nog prima voldeed, maar dat hangt volledig af van de map die je speelt.
Mijn laatste map voor FS15 was Hof Bergmann Map - Director´s Cut V1.2 en dat was wat mij betreft by far de beste (productie) map van FS15.
Zeker met de late release van de mod guide voor FS17 heeft het lang geduurd voor er goede mods waren. Zeker omdat ze totaal niet compatible waren met FS15.
Qua FS17 gebruik ik wel de saitek kit. Zeker het sidepanel voegt zoveel toe aan speel plezier. Met de Track-IR is het helemaal af. Gewoon geweldig.
Productie mappen icm seasons vind ik het leukst, dan heb je het hele jaar wat te doen. Alleen het opstarten is een bult werk.
Mijn laatste map voor FS15 was Hof Bergmann Map - Director´s Cut V1.2 en dat was wat mij betreft by far de beste (productie) map van FS15.
Zeker met de late release van de mod guide voor FS17 heeft het lang geduurd voor er goede mods waren. Zeker omdat ze totaal niet compatible waren met FS15.
Qua FS17 gebruik ik wel de saitek kit. Zeker het sidepanel voegt zoveel toe aan speel plezier. Met de Track-IR is het helemaal af. Gewoon geweldig.
Productie mappen icm seasons vind ik het leukst, dan heb je het hele jaar wat te doen. Alleen het opstarten is een bult werk.
sinds fs17 geloof ik niet zo veel meer van de trailers van fs. bij fs 17 werd groot aangekondigt dynamisch vul niveaus uit eindelijk bleken en heleboel van de aangekondigde dingen alleen single player terwijl het nooit gezegd is dat het niet in multiplayer kwam.
Toen de game uit kwam werd het gezien als bug dat het niet in multiplayer werkte pas na een maand of 2 werd er toegegeven dat die dingen nooit in multiplayer gepland waren.
ik speel eigenlijk alleen maar multiplayer en dan is dat toch wel zeer jammer. nou ga ik fs19 toch niet kopen denk ik aangezien ik niet verwacht dat er hele grote wijzigingen gaan komen ik ga naar de concurent toe (daar ben ik al een beetje maar die heeft voorlopig nog geen multiplayer maar die zit wel in de planning)
Toen de game uit kwam werd het gezien als bug dat het niet in multiplayer werkte pas na een maand of 2 werd er toegegeven dat die dingen nooit in multiplayer gepland waren.
ik speel eigenlijk alleen maar multiplayer en dan is dat toch wel zeer jammer. nou ga ik fs19 toch niet kopen denk ik aangezien ik niet verwacht dat er hele grote wijzigingen gaan komen ik ga naar de concurent toe (daar ben ik al een beetje maar die heeft voorlopig nog geen multiplayer maar die zit wel in de planning)
Eerst maar even wachten hoe het gaat komen.hjvg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:46:
sinds fs17 geloof ik niet zo veel meer van de trailers van fs. bij fs 17 werd groot aangekondigt dynamisch vul niveaus uit eindelijk bleken en heleboel van de aangekondigde dingen alleen single player terwijl het nooit gezegd is dat het niet in multiplayer kwam.
misschien dat deze trailer nog wat insight geeft ;P
Cattle & Crops vind ik alles behalve lekk speelbaar in mijn ogen atm.
Hopelijk word dat allemaal beter, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Alles is al bijna een jaar uitgesteld (early access voor steam was gepland vorig jaar maart..) etc.
Dus zal wel 2020 zijn voordat ze klaar zijn, en dan is het allemaal alweer oud nieuws
[ Voor 4% gewijzigd door Renegade666 op 17-02-2018 11:40 ]
PreciesRenegade666 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Eerst maar even wachten hoe het gaat komen.
Cattle & Crops vind ik alles behalve lekk speelbaar in mijn ogen atm.
Hopelijk word dat allemaal beter, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Alles is al bijna een jaar uitgesteld (early access voor steam was gepland vorig jaar maart..) etc.
Dus zal wel 2020 zijn voordat ze klaar zijn, en dan is het allemaal alweer oud nieuws.
Nee, ook naar FS19 gaat pas geld als het zich bewezen heeft.
Ik hoop ook dat ze hun multiplayer-beleid een beetje aanpassen zodat je niet per se een server hoeft te huren of extra licentie moet kopen om een dedicated server te hebben. Dat heeft FS17 MP voor mij verpest.
[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 17-02-2018 11:42 ]
@Renegade666 en @Room42 ik heb wel de early acces versie van cattle and crops maar ga ook zeker geen season pass kopen voor de game uit is.
ik vind de speelbaarheid de afgelopen maand behoorlijk vooruit gegaan. het team is natuulijk niet zo groot als bij farming simulator en vandaar is uitstel ook wel een beetje begrijpelijk. afgelopen week is de game op steam ook uit gekomen en daar word dit aangegeven:
maar goed genoeg over c&c daar hebben we een ander topic voor.
ik ga ook fs19 wel in de gaten houden maar zolang ze niet van engine wijzigen zie ik niet hele grote wijzigingen komen. een graphic update is niet zo moeilijk natuurlijk 9 van 10 mappen gebruiken al eigen graphics voor gewassen enzo
ik vind de speelbaarheid de afgelopen maand behoorlijk vooruit gegaan. het team is natuulijk niet zo groot als bij farming simulator en vandaar is uitstel ook wel een beetje begrijpelijk. afgelopen week is de game op steam ook uit gekomen en daar word dit aangegeven:
en een aantal van de medewerkers hebben toch best al wat laten zien in het verleden wat betreft het maken van mods voor fsHoelang blijft dit spel ongeveer in vroegtijdige toegang?
“The Early Access is estimated to last until May 2019.”
maar goed genoeg over c&c daar hebben we een ander topic voor.
ik ga ook fs19 wel in de gaten houden maar zolang ze niet van engine wijzigen zie ik niet hele grote wijzigingen komen. een graphic update is niet zo moeilijk natuurlijk 9 van 10 mappen gebruiken al eigen graphics voor gewassen enzo
Ik ben het met je eens dat C&C hier off-topic is, maar bovenstaande is natuurlijk nooit een excuus. Onafhankelijk van het team moet de planning gewoon realistisch zijn. Gewoon geen bergen beloven als je met een theelepel moet scheppen.hjvg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:54:
[...] het team is natuulijk niet zo groot als bij farming simulator en vandaar is uitstel ook wel een beetje begrijpelijk. [...]
Helaas is dat gewoon Daggerwin die vooral erg lang van stof is en 100% aan de lippen van Giants hangt. Hij zegt: "Giants has givin me some information..." en leest vervolgens gewoon het marketingbericht op. Deze jongen maakt prima let's plays maar praat daarbuiten pure lucht. Niks van aantrekken.Renegade666 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:36:
[...]
[video]
misschien dat deze trailer nog wat insight geeft ;P
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 17-02-2018 12:14 ]
@Room42 De nl nieuws sites van games ben ik niks over fs19 tegengekomen, en hem volg ik toevallig omdat het soms wel even grappig is. EN niet zo overdreven als de gemiddelde youtuber.
Interessant interview met een aantal goede vragen over Farming simulator 2019.
[YouTube: https://youtu.be/-1e-fcmSOlc?t=1m17s]
[YouTube: https://youtu.be/-1e-fcmSOlc?t=1m17s]
Ben zelf laatst ook helemaal verslaafd geraakt aan FS17
Vond het tot een jaar geleden wel iets om in de gaten te houden, maar het trok me nog niet echt. Maar met FS17 en de nodige YT video's ben ik toch overstag gegaan, maar...man..wàt verslavend zeg! 
Begonnen met de bekende Coldcrest Valley map. Daar velden 5, 20, 31 en 26 erbij kunnen kopen. Lekker m'n ding gedaan, op een gegeven moment 280 schapen gekocht als extra uitdaging en een keer aardappelen op veld 31 gedaan en suikerbieten op veld 5 (maar dat kost zoveel realtime tijd, dat je dat niet nog een keer wil doen
).
Besloten om een andere map te zoeken nadat ik op €1,1miljoen stond in Coldcrest.
Afgelopen weekend alles overgeheveld naar Westbridge Hills map omdat ik naar een map wilde waar ik wat zwaardere tractoren kon gebruiken zoals de Quadtrac van Case en de Bid Bud. Een nog grotere map qua velden wilde ik ook weer niet (zoals Mustang Valley) want dat is te beperkt.
In Westbridge ga ik nu ook voorzichtig beginnen aan het bijhouden van koeien (naast de schapen). Die map ga ik ook een paar weken doen en dan wil ik naar een kleine map waar je dus juist niet met groot spul aan kan komen zakken...wellicht Dusty Cove.
Begonnen met de bekende Coldcrest Valley map. Daar velden 5, 20, 31 en 26 erbij kunnen kopen. Lekker m'n ding gedaan, op een gegeven moment 280 schapen gekocht als extra uitdaging en een keer aardappelen op veld 31 gedaan en suikerbieten op veld 5 (maar dat kost zoveel realtime tijd, dat je dat niet nog een keer wil doen
Besloten om een andere map te zoeken nadat ik op €1,1miljoen stond in Coldcrest.
Afgelopen weekend alles overgeheveld naar Westbridge Hills map omdat ik naar een map wilde waar ik wat zwaardere tractoren kon gebruiken zoals de Quadtrac van Case en de Bid Bud. Een nog grotere map qua velden wilde ik ook weer niet (zoals Mustang Valley) want dat is te beperkt.
In Westbridge ga ik nu ook voorzichtig beginnen aan het bijhouden van koeien (naast de schapen). Die map ga ik ook een paar weken doen en dan wil ik naar een kleine map waar je dus juist niet met groot spul aan kan komen zakken...wellicht Dusty Cove.
Al langere tijd FS15 en FS17 aan het spelen op de Xbox One.
Nu zie ik dat er in Maart een andere "boerderij simulatie" game uitkomt met de titel "pure farming".
Iemand hier al naar gekeken?
Nu zie ik dat er in Maart een andere "boerderij simulatie" game uitkomt met de titel "pure farming".
Heb er volgens mij wel wat van gezien, maar lijkt me niet echt geweldig.wjsiebes schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:34:
Al langere tijd FS15 en FS17 aan het spelen op de Xbox One.
Wat ik zag, is dat het vooral grafisch beter probeert te zijn, maar ze gebruiken geen echte merken (maar look-a-likes, en merknamen die er op lijken) en qua geluid is het meer zoiets als FS2015 en voorgangers (als een machine aangaat, draait ie altijd op volle toeren, geen wisseling in toerental, geen 'load' geluid enz).
Dat is tenminste wat ik zag.
Geen echte merken is voor mij al meteen een no-go. Als je daar niet veel om geeft is het misschien wat.
Klopt met betrekking tot Pure Farming, ze hebben geen officiele dealers die er aan gebonden zijn. Wel meer afwisseling qua werkzaamheden, gewassen, machines, etc. Zelf vind ik het erg spijtig dat er geen merken in zitten en de 'degelijkheid' ontbreekt voornamelijk op dit moment ook nog (staan wel een paar let's play's op youtube). Het voelt wat houterig aan en draait niet geheel soepel, naar mijn mening.
Game die in potentie een goed begin heeft (graphics, map) maar het in de toekomst maar moet gaan bewijzen, zo adverteren ze nu op hun eigen website met:
Game die in potentie een goed begin heeft (graphics, map) maar het in de toekomst maar moet gaan bewijzen, zo adverteren ze nu op hun eigen website met:
Dus zoals ik het lees: Betaal voor veel verschillende extra's, zoals mappen, later vermoedelijk ook machines, missies etc. etc. In mijn ogen gaat dat bij zo'n spel niet werken en is juist de kracht van de FS serie, dat het toegankelijk is voor modders en dat daar heel erg veel mee gedaan wordt in de community.PRE-ORDER PURE FARMING 2018
AND GET THE GERMANY MAP FOR FREE
Pre-order Pure Farming 2018 before it launches on March 13th, 2018 to receive the Germany Map DLC for free! This great additional content will give you access to a brand-new farm featuring region-specific activities and hours of engaging gameplay.
Er zijn ondertussen ook echte merken aan verbonden, al zijn het momenteel niet de grote merken. Maar ze hebben net aangekondigd dat ze mods toelaten, dus de bekende merken zullen wel volgen als modHeyman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:34:
Dus zoals ik het lees: Betaal voor veel verschillende extra's, zoals mappen, later vermoedelijk ook machines, missies etc. etc. In mijn ogen gaat dat bij zo'n spel niet werken en is juist de kracht van de FS serie, dat het toegankelijk is voor modders en dat daar heel erg veel mee gedaan wordt in de community.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
En laat dat nou weer net het probleem zijn op dit moment... Er is een enorm aanbod aan games die op de rol staan:Arator schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:15:
[...]
Er zijn ondertussen ook echte merken aan verbonden, al zijn het momenteel niet de grote merken. Maar ze hebben net aangekondigd dat ze mods toelaten, dus de bekende merken zullen wel volgen als mod
- C&C
- Real Farm
- Pure Farm
etc etc
Maar bovenal FS19 is aangekondigd, is druk bezig met het publiceren van data voor modders etc. Dus ik denk dat er weinig modders over gaan stappen van FS17 naar een ander spel en zich zullen blijven richten (grotendeels in ieder geval) op mods voor de nieuwe FS.
Uiteraard zullen er nieuwe modders opstaan die de nieuwe titels gaan helpen, maar het zal denk ik lang op zich laten wachten om daar een grote modding community mee te starten, zoals FS dat natuurlijk wel al jaren heeft. Maar ik ben benieuwd wat de rest gaat doen!
Inmiddels is er weer wat info vrijgegeven.
Een vergelijking tussen de oude en nieuwe engine.
http://www.farming-simula...=en&country=us&news_id=87
Zelf ben ik vooral benieuwd naar nieuwe functionaliteiten maar goed het oog wil ook wat
Een vergelijking tussen de oude en nieuwe engine.
http://www.farming-simula...=en&country=us&news_id=87
Zelf ben ik vooral benieuwd naar nieuwe functionaliteiten maar goed het oog wil ook wat
Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig aan het worden, ook benieuwd hoe realistisch ze de ondergrond etc. gaan maken.
Wie weet waar/hoe je in de map "American Outback" water kan tappen voor de dieren?
Ik heb een Joskin Q-Big Liner van 32000ltr en wat ik ook probeer, ik kan geen water tappen op deze map. Niet bij de watertoren bij de boerderij, niet in de rivier.
Raar, want in Gold Crest werkte dit perfect met dezelfde setup (zelfde tanker dus), evenals in de map Westbridge Hills.
EDIT: met de kleinere tanker werkt het wel. Raar
Ik heb een Joskin Q-Big Liner van 32000ltr en wat ik ook probeer, ik kan geen water tappen op deze map. Niet bij de watertoren bij de boerderij, niet in de rivier.
Raar, want in Gold Crest werkte dit perfect met dezelfde setup (zelfde tanker dus), evenals in de map Westbridge Hills.
EDIT: met de kleinere tanker werkt het wel. Raar

[ Voor 7% gewijzigd door Tallguy op 30-03-2018 17:52 ]
Al gedaan en ook zo'n pijpje die uit de grond komt. Maar niks accepteert op deze map die grote 32k ltr tanker
Da;s irritant want met bijn 500 schapen (overgezet van Westbridge Hills) is zo'n kleine tank meestal niet afdoende.
@Tallguy Vaag, ja. Is die tanker een mod? Misschien kun je er wat over vinden, of wellicht een nieuwe versie.
Ik heb toen een beetje gecheat door zo'n pomp dichtbij de weide te plaatsen waardoor ik met een kleine tanker niet zover hoefde
Ik heb toen een beetje gecheat door zo'n pomp dichtbij de weide te plaatsen waardoor ik met een kleine tanker niet zover hoefde
Vind het sowieso vreemd waarom je dieren zo water moet geven. Beetje boer heeft gewoon een leiding naar de waterbak of een zelfpomp voor de dieren. En voor in de stal gewoon water bakken met zon dompel ding.
@Renegade666 Het is natuurlijk een spelelement. Op zich zou er dan wel een mod mogelijk moeten zijn die het water altijd op 100% zet.
@Room42 Zal eens kijken. Die tanker is een mod van BlackSheepModding.
EDIT: zo te zien draai ik dezelfde versie, v1.0.0.0
EDIT: zo te zien draai ik dezelfde versie, v1.0.0.0
[ Voor 52% gewijzigd door Tallguy op 31-03-2018 11:27 ]
@Tallguy Misschien een domme vraag, maar heb je wel de juiste versie van de tanker gekocht. Heb de mod geïnstalleerd en zie dat er 3 versies van deze tanker zijn.
- Een voor "liquid fertilizer" in de sprayer sectie van de shop
- Een voor "slurry/digestate?" in de slurry tanks sectie
- Een voor "water" in de animal sectie
- Een voor "liquid fertilizer" in de sprayer sectie van de shop
- Een voor "slurry/digestate?" in de slurry tanks sectie
- Een voor "water" in de animal sectie
@BugWorks terechte vraag, maar ja...het is de Joskin uit de Animal sectie van de shop.
Niet 100% zeker er van of dit de oplossing gaat zijn, maar kan het zijn dat je de "Hose" of "Hose Sytem" mod moet downloaden?! Staat gewoon tussen de mods in game en daar moet je zoeken naar een plaatje met een grote buis/slang afgebeeld. Ik weet dat een aantal mods namelijk wel alleen werken in combinatie met deze mod en de ingame gekocht slang die je moet aankoppelen...Tallguy schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:39:
@BugWorks terechte vraag, maar ja...het is de Joskin uit de Animal sectie van de shop.
@Heyman Hose systeem had ik ook geprobeerd omdat ik die optie ook wilde proberen om het alsnog werkend te krijgen, maar helaas..ook daar werkt die 32k ltr tanker niet. Kan een keer een andere tanker nog proberen, maar 't blijft vreemd.
Anoniem: 1067145
mod-edit: Welkom op Tweakers!
Dit valt helaas wel onder spam / werving voor je website / forum / YouTube kanaal en staan we niet toe.
Lees Het algemeen beleid even door, daarin wordt alles helder uitgelegd.
Dit valt helaas wel onder spam / werving voor je website / forum / YouTube kanaal en staan we niet toe.
Lees Het algemeen beleid even door, daarin wordt alles helder uitgelegd.
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 30-04-2018 00:13 ]
@Anoniem: 1067145 Ja, volgens mij ken ik jullie wel. Leuk dat je je geregistreerd hebt, maar mijn angst is dat dit alleen gedaan is om je site te promoten, dat is natuurlijk jammer (want spam).
Anoniem: 1067145
Hallo,Room42 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:15:
@Anoniem: 1067145 Ja, volgens mij ken ik jullie wel. Leuk dat je je geregistreerd hebt, maar mijn angst is dat dit alleen gedaan is om je site te promoten, dat is natuurlijk jammer (want spam).
Het is niet wat je denkt. Wij zijn niet uit om te spammen.
Het is informatie delen. Heel veel spellers zijn opzoek naar nederlandse mappen.
Ik had ook in de beschrijving vermeld mijn excuses als dit niet is toegestaan.
Ik zie het probleem niet.
MVG,
Op het forum hoef je niet vriendelijk te groeten, dat is niet nodigAnoniem: 1067145 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:20:
[...]
Hallo,
Het is niet wat je denkt. Wij zijn niet uit om te spammen.
Het is informatie delen. Heel veel spellers zijn opzoek naar nederlandse mappen.
Ik had ook in de beschrijving vermeld mijn excuses als dit niet is toegestaan.
Ik zie het probleem niet.
MVG,
Ik zie wel dat jullie behoorlijk mooi werk leveren, ik ken de map Netherlands Rebuild of zoiets en ziet er uit als een hele mooie map. Toch speel ik hem niet, waarom niet?, geen idee, de velden spreken mij niet zo aan eerlijk gezegd. Iets als Terra de Italica en Oakfield farm vind ik dan wel weer leuke maps
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Even een controle vraagje: FS17 ondersteunt toch 4k schermen op de PC versie van de game? Ik weet (lees) dat de PS versie dat al zou doen, dus dan zou de PC versie het toch ook moeten kunnen?
Ik zit te denken aan een 27"of een 32"4K aan mijn GTX1080 G8 te hangen dan.
Ik zit te denken aan een 27"of een 32"4K aan mijn GTX1080 G8 te hangen dan.
@Tallguy Ik draai al een tijdje FS2017 op '4K' (UHD is het voor de puristen, maar 2160P) en dat word inderdaad gewoon ondersteunt.
Echter, niet alle voertuigen hebben 4K textures. Vooral de hergebruikte modellen uit de vorige FS series willen nog wel eens 4K textures missen (Case IH combines bijvoorbeeld), waardoor bepaalde dingen er niet scherper op worden. Zo zijn de knopjes in de cabine bijna niet te herkennen (niet dat het uitmaakt, maar lijkt gewoon niet mooi
).
Nieuwere modellen (of dingen die later uit FS2015 zijn overgezet, bijvoorbeeld Holmer machines) hebben wel gewoon 4K textures en schalen mooi mee.
Dus een 4K scherm kan prima.
Echter, niet alle voertuigen hebben 4K textures. Vooral de hergebruikte modellen uit de vorige FS series willen nog wel eens 4K textures missen (Case IH combines bijvoorbeeld), waardoor bepaalde dingen er niet scherper op worden. Zo zijn de knopjes in de cabine bijna niet te herkennen (niet dat het uitmaakt, maar lijkt gewoon niet mooi
Nieuwere modellen (of dingen die later uit FS2015 zijn overgezet, bijvoorbeeld Holmer machines) hebben wel gewoon 4K textures en schalen mooi mee.
Dus een 4K scherm kan prima.
@Nemesizz welke monitor heb jij in gebruik als ik mag vragen?
Ik gebruik een Samsung TV als 'monitor' , een JU7000.Tallguy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:56:
@Nemesizz welke monitor heb jij in gebruik als ik mag vragen?
Zojuist live de trailer gezien van FS19, ze lieten met name zien;
- John Deere 8400r
- Paarden, honden
- Katoen (denk ik) met bijbehorende harvester
- Geen stage groeiing meer, maar gewoon constante verandering
Zal vast wel iets vergeten zijn, maar heb er zin in!
- John Deere 8400r
- Paarden, honden
- Katoen (denk ik) met bijbehorende harvester
- Geen stage groeiing meer, maar gewoon constante verandering
Zal vast wel iets vergeten zijn, maar heb er zin in!
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Bordje sold bij de boerderij. Misschien mogelijkheid om ingame boerderijen / gebouwen te kopen?
We gaan er in ieder geval de winter wel mee door komen
We gaan er in ieder geval de winter wel mee door komen
Inderdaad katoen, maar ook haver volgens de aankondiging op de site, waar ook de video is terug te zien: https://www.farming-simulator.com/newsArticle.php?lang=en&country=us&news_id=94
Ben toch wel benieuwd naar deze game!
Zijn er nog veel mensen actief die misschien online samen willen spelen?
Geen idee hoe het werkt en wat er van me verwacht word hoor
Zijn er nog veel mensen actief die misschien online samen willen spelen?
Geen idee hoe het werkt en wat er van me verwacht word hoor
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Als ik de filmpjes van Daggerwin zie dan is er online best nog wel een markt te vinden.
FS19 gaat toch wel aardig wat veranderen lijkt het. Stapje FS15 -> FS17 was niet zo heel groot, behalve dat het heel vervelend was voor de mod makers.
Nog mensen actief aan het spelen? Ik ben helemaal verknocht aan Hof Bergmann Reloaded
Nog mensen actief aan het spelen? Ik ben helemaal verknocht aan Hof Bergmann Reloaded
Trailer voor FS19 ziet er strak uit. In ieder geval allerlei nieuwe machines en merken, dus dat beloofd altijd leuk te worden. Daarnaast hebben ze een redelijke upgrade gemaakt zoals het nu lijkt qua graphics, dus zet deze toch wel op het wish-lijstje!
Zo, dat ziet er idd strak uit. Ben heel benieuwd.
en je kunt paardrijden dus hoef je RDR2 ook niet te kopen
Weet iemand van jullie of hier een Steam key bij zal zitten? Vind deze editie voor 49 euro nog wel meevallen. Maar wil hem wel digitaal natuurlijk

Ik vrees dat je de GIANTS-versie krijgt, dus niet de Steam-versie. Maar dit baseer ik puur op het feit dat die versie er altijd was, dus echt echt een vermoede.Alexknl schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:18:
Weet iemand van jullie of hier een Steam key bij zal zitten? Vind deze editie voor 49 euro nog wel meevallen. Maar wil hem wel digitaal natuurlijk![]()
[afbeelding]
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar Giants. Ik laat wel wat weten als ik antwoord heb.Room42 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:43:
[...]
Ik vrees dat je de GIANTS-versie krijgt, dus niet de Steam-versie. Maar dit baseer ik puur op het feit dat die versie er altijd was, dus echt echt een vermoede.
Zag in de trailer al de Krone BigM 450.... kan niet wachten om met dat ding bezig te gaan
Was altijd al dol op de BigM, alleen in de vorige FS's was het altijd de (te grote) BigM 500, en in 2017 zat die helemaal niet in (de mod versie vond ik gewoon slechte, verschillende kleuren textures, geluid niet goed, enz).
Zo'n BigM 400 serie is ook wat je hier in de buurt rond ziet rijden dat vind ik veel mooier.
Nu hopen dat ze ook een leuk en gevarieerd aanbod hakselaars hebben, en niet alleen die 800PK modellen.
Was altijd al dol op de BigM, alleen in de vorige FS's was het altijd de (te grote) BigM 500, en in 2017 zat die helemaal niet in (de mod versie vond ik gewoon slechte, verschillende kleuren textures, geluid niet goed, enz).
Zo'n BigM 400 serie is ook wat je hier in de buurt rond ziet rijden dat vind ik veel mooier.
Nu hopen dat ze ook een leuk en gevarieerd aanbod hakselaars hebben, en niet alleen die 800PK modellen.
@Nemesizz Inderdaad, een beetje nieuwe variatie zou erg welkom zijn. Maar desondanks wel heel erg benieuwd wat het spel verder gaat brengen. Zie genoeg aanknopingspunten dat ze dit jaar toch wel een redelijke vernieuwslag kunnen maken.
Je leest ook vaak op die forums van FS dat mensen ook graag oudere machines willen ipv alleen het grootste van het grootste. En moet zeggen, dat ze in de afgelopen FS (2017) ook wel iets kleinere machines hadden (hakselaars met 8-rij maisbek, voorheen had je alleen een BigX 1100 met 12-rij, wat te groot is voor het leuke).Heyman schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:54:
@Nemesizz Inderdaad, een beetje nieuwe variatie zou erg welkom zijn. Maar desondanks wel heel erg benieuwd wat het spel verder gaat brengen. Zie genoeg aanknopingspunten dat ze dit jaar toch wel een redelijke vernieuwslag kunnen maken.
Nu gebruik ik in FS natuurlijk ook wel gewoon grote machines (combines en trekkers), maar af en toe wil je ook gewoon even met machines bezig die je in je buurt ook rond ziet rijden.
En machines zoals een BigM vind ik ook handig dat je meteen op zwad kunt maaien (zijn wel mod maaiers die dat ook kunnen, maar die heb ik niet).
Met mods kom je toch een heel eind als je oudere machines wil gebruiken? Ik ben zelf een tijdje terug een game gestart met zoveel mogelijk machines zoals die in de jaren '60 ook gebruikt zouden zijn, daarvoor heb ik het modpack gebruikt dat ook al in FS13 beschikbaar was.
Gras maaien met een maaibalk achter de trekker, kleine baaltjes maken met een pers en die dan handmatig in de achterbak van je pickup gooien, het kan allemaal. Beperking is wel dat je voor veehouderij met los stro moet werken omdat er geen oude machine is om strobalen te versnipperen.
Schapen en koeien kun je zonder problemen houden als je enkel de wat oudere machines wilt gebruiken. Je zult geen recordomzet draaien maar het is best vermakelijk
Gras maaien met een maaibalk achter de trekker, kleine baaltjes maken met een pers en die dan handmatig in de achterbak van je pickup gooien, het kan allemaal. Beperking is wel dat je voor veehouderij met los stro moet werken omdat er geen oude machine is om strobalen te versnipperen.
Schapen en koeien kun je zonder problemen houden als je enkel de wat oudere machines wilt gebruiken. Je zult geen recordomzet draaien maar het is best vermakelijk
Ik vind het ook juist leuk om af te wisselen, heb meestal een paar heavy duty maps, met grote(re) machines, waarbij alles draait om bakken met geld zien te verdienen en het upkeepen van zoveel mogelijk dieren. Maar heb ook altijd 1 a 2 maps waarbij ik juist gebruik van de kleinere (zowel oude als nieuwe) machines, die dan ook goed passen op een kleinere map, met wat kleinere velden en smalle straatjes. Dus ik hoop gewoon vooral dat het een mooie afwisseling wordt in FS19 en uiteraard komen de mods er vanzelf wel weer voor, daar twijfel ik niet aan.
Voor de geïnteresseerden betreffende de STEAM key in de (collectors edition) disc versie:
JammerHello Alexander,
Thank you for your email.
Please note that there is no STEAM key included in the DVD version.
If you wish to have a STEAM version, we suggest you to buy the game directly on STEAM.
Best regards,
Janice Nguizani
GIANTS Software Support Team
Kwam de volgende video tegen met in-game footage van de console versie. Opgenomen tijdens Gamescom 2018. Aantal hele vette veranderingen te spotten; transparant menu linksboven, vogels op het land tijdens het oogsten en de nieuwe look voor het kopen van een machine.
Dat nieuwe koopmenu ziet er vet uit. Het is eindelijk niet meer gokken hoe de upgrades eruit zien. En natuurlijk de vogels op het land die het spel in mijn ogen er een stuk beter uit laten zien.
Sowieso de gewassen die ombuigen als je er doorheen rijdt is wel gaaf. Meteen een stuk realistischer, helaas nog niet veel vooruitgang in de ground textures op het land, maar dat was te verwachten...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Anoniem: 1119039
Hallo,
Kan iemand mijn helpen? kan ik stront verkopen? ik heb een machine die zelf kunstmest strooit(of kan ik dit uitzetten).
wat kan ik met kaf??
ik doe farming stimulator 2017 platinum ediution op de ps4.
Kan iemand mijn helpen? kan ik stront verkopen? ik heb een machine die zelf kunstmest strooit(of kan ik dit uitzetten).
wat kan ik met kaf??
ik doe farming stimulator 2017 platinum ediution op de ps4.
Of je manure kan verkopen ligt aan de map. In de default maps kan het meen ik niet.
Kaf kan je kuilvoer (silage) van maken door het in een bunker te dumpen. Ook te vinden via Google
Kaf kan je kuilvoer (silage) van maken door het in een bunker te dumpen. Ook te vinden via Google
Ik vind het er best wel goed uit zien, zeker met de nieuwe croptype's en de komst van nieuwe merken. Map ziet er weer een stukje realistischer en levendiger uit!
Hopelijk komt multiplayer beter uit de verf. In eerste instantie zaten er echt superveel bugs in FS17 MP.Heyman schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:49:
Ik vind het er best wel goed uit zien, zeker met de nieuwe croptype's en de komst van nieuwe merken. Map ziet er weer een stukje realistischer en levendiger uit!
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
hopelijk komt dynamisch vul level nu ook in multiplayerGJP80 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:57:
[...]
Hopelijk komt multiplayer beter uit de verf. In eerste instantie zaten er echt superveel bugs in FS17 MP.
en hebben ze nog wat meer verbeteringen toegevoegd (zoals het joinen)
ik speel de game alleen maar multiplayer en zou mooi zijn dat ze daar ook echt op gefocust hebben in fs19 maar aangezien ze er nog weinig over hebben gepost denk ik het niet
edit: wat ze tot nu toe bekend hebben gemaakt voor multiplayer is dat er meerdere boederijen gerunt kunnen worden los van elkaar in 1 game. nu zie ik dit voor mij niet als een voordeel met veel random mensen die joinen. dus ik hou het bij 1 boerderij waar iedereen wat kan doen
[ Voor 20% gewijzigd door hjvg op 12-10-2018 20:06 ]
mais kun je alleen voeren als het kuilvoer is geworden dus eerst in de silo gooien dan laten fermenteren en dan kun je het voeren.Anoniem: 1129193 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:51:
hoe krijg ik mais in mijn voermeng wagen
in game zit er eigenlijk geen verschil tussen gras en mais wat je in een kuil silo gooit
Even een vraagje, ik heb courseplay pas sinds gisteren ontdekt. en wat ik eigenlijk probeer te doen is om 1 veld een harvester te laten harvesten (barley bv), en dat ik een vrachtwagen automatisch de harvester (combine) laat unloaden en deze ergens anders laat unloaden voor geld.
Ik heb dit voor elkaar gekregen, maar wat vaak gebeurd is dat de vrachtwagen richting de harvester rijd als deze 75% vol zit, en dan tegen de harvester botst. Ze staan dan beiden vast.
Ik heb dit probleem op 3 verschillende velden, en het gaat soms wel goed maar vaak niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
(ik gebruik de basic settings van courseplay, zet alleen aan dat de vrachtwagen start bij 75% ipv 50%).
Ik heb dit voor elkaar gekregen, maar wat vaak gebeurd is dat de vrachtwagen richting de harvester rijd als deze 75% vol zit, en dan tegen de harvester botst. Ze staan dan beiden vast.
Ik heb dit probleem op 3 verschillende velden, en het gaat soms wel goed maar vaak niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
(ik gebruik de basic settings van courseplay, zet alleen aan dat de vrachtwagen start bij 75% ipv 50%).
Je kan instellen hoeveel meter de vrachtwagen van de harvester moet rijden, horizontaal en verticaal. Die staat standaard op auto en gaat soms niet helemaal ok. Daar zou ik even mee spelen als ik jou was.bones schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
Even een vraagje, ik heb courseplay pas sinds gisteren ontdekt. en wat ik eigenlijk probeer te doen is om 1 veld een harvester te laten harvesten (barley bv), en dat ik een vrachtwagen automatisch de harvester (combine) laat unloaden en deze ergens anders laat unloaden voor geld.
[ Voor 66% gewijzigd door Vos op 22-11-2018 08:48 ]
Ok top ga ik proberen, maar is het niet zo dat als ik teveel meter instel dat hij niet meer kan unloaden (omdat de unload arm bijvoorbeeld maar 2 meter lang is?)Vos schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:47:
[...]
Je kan instellen hoeveel meter de vrachtwagen van de harvester moet rijden, horizontaal en verticaal. Die staat standaard op auto en gaat soms niet helemaal ok. Daar zou ik even mee spelen als ik jou was.
Ja dat is wel het geval, maar je verandert het on the fly en de vrachtwagen reageert meteen. Meest handig om dit op een lang recht stuk te proberen.bones schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:49:
[...]
Ok top ga ik proberen, maar is het niet zo dat als ik teveel meter instel dat hij niet meer kan unloaden (omdat de unload arm bijvoorbeeld maar 2 meter lang is?)
Bij de auto instelling zou vrachtwagen ook moeten kalibreren bij de eerste keer van aankomst. Ook dit zou ik op een lang recht stuk veld proberen.
Gebruik je de base tractor en vrachtwagen of mods? Dit kan invloed hebben, sommige mods werken niet goed met cp.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 22-11-2018 08:52 ]
Anoniem: 1217210
Ik heb een probleem met het beeldscherm. De rechtsonder (benzine /snelheid) zijn weg. Ook rechtsboven is weg. Hoe krijg ik dat terug op het scherm???
Dit vroeg je ook al in het FS19 topic. Over welk spel heb je het?Anoniem: 1217210 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:25:
Ik heb een probleem met het beeldscherm. De rechtsonder (benzine /snelheid) zijn weg. Ook rechtsboven is weg. Hoe krijg ik dat terug op het scherm???