Ik wacht altijd even met nieuwe patches, eerst even kijken of er geen gekke 'gremlins' inzitten (m'n broer is nu proefkonijn

).
Heb wel sinds kort ineens last van dat m'n game altijd 1x minimaliseert (of naar de achtergrond verspringt, net alsof je van venster wisselt), vooral als ik met de cruise control rijdt.
Soms gebeurt het al na 10 minuten, soms pas na 1,5 uur, maar is uitermate vervelend.
Had eerst Windows op 1080P en de game op 2160P en dan kreeg ik een zwart scherm, na veel 'alt tab' kwam ik uiteindelijk wel weer terug in de game. Nu heb ik zowel Windows als de game op 2160P, en dan verdwijnt alleen het geluid (en de besturing) en met 1 alt-tab zit ik weer in de game.
Maar wat het nou veroorzaakt....geen idee. Windows log staat niks in op het tijdstip dat het gebeurt (ik vermoedde de virusscanner...maar niks te zien in de logs om dat tijdstip). Log van de game zelf ook niks te zien (wel dat ie dingen opnieuw laad...maar als ik in de log van m'n broer kijk gebeurt hetzelfde, maar hij heeft geen last van dat de game ineens minimaliseert / naar de achtergrond verspringt).
En het gebeurt ineens, geen nieuwe mods (wel wat, maar vlak daarvoor begonnen de problemen al, en ook als ik die mods eruit knikker blijft het probleem), geen gekke updates, noppes. En heb al ruim 300 uur in 1 map, en inmiddels al 130 uur in een andere map en nooit problemen gehad, en nu plots iedere dag 1x dat het gebeurt (als dat eenmaal is gebeurt doet die dat de rest van de sessie niet weer).
FS forums al nagekeken, maar zoals gebruikelijk niks te vinden daar (nu zijn veel mensen ook knap onhandig met het beschrijven van hun problemen en de meeste draaien zo extreem veel onofficiële mods dat het geen wonder is dat de boel crashed).
Is vooral vervelend als je op CC rijdt, richting een plas water, en je ineens de controle kwijt bent omdat de game van venster wisselt...

of tijdens een missie dat je het veld afrijdt en de missie faalt.