Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwoon_Paul
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:08
RoyK schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:11:
Dat klinkt wel grappig. En je ziet dit ook gebeuren?
Hoezo zie ik dit gebeuren? Ik speel nu met kippen, koeien en schapen. Dus ik zie het wel gebeuren jah :-)

Ik snap nu wat je bedoelt :-P Je ziet de beesten rondlopen idd, bij de voer- en waterbak, of in het hok. En de wol stapelt zich op op pallets

[ Voor 21% gewijzigd door gwoon_Paul op 27-11-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:35
Koeien melken gaat overigens wel automatisch, je hoeft de zien handmatig te melken of in de melkrobot te drukken ofzo.

Afhankelijk van hoe goed je ze verzorgt (voeding, water, schoonhouden) produceren ze melk dat automatisch in een melktank gaat en 1x per dag word verkocht.

Zit nu zelf aan 72% productie (gras, hooi, stro en water, heb nog geen power-food).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Vos schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:58:
[...]

Is niet officieel van CP team. Is waarschijnlijk wederom een fs15 versie die werkend is gemaakt voor fs17. Er was al eerder een versie gemaakt, die gebruik ik tot op heden met redelijk succes. Game crasht af en toe wel.

Heb deze nog niet geprobeerd.
Vraagje he, ik heb een route ingesteld om gras op de plek voor kuilvoer te lossen. Alleen rijdt de tractor er door heen zonder te lossen. Ik heb 2 routes gecombineerd, 1 voor het veldwerk en 1 om te lossen. Weet jij wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

De manier van lossen is wat anders in 17 dan in 15, wellicht is dat het. Maar er zit wel gewoon een tip trigger, dus het zou moeten werken zou je zeggen. Ik ga het ook wel ff proberen en laat het je wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Ik heb het geprobeerd met een kipper en met een laadwagen. Beide keren lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik krijg het helaas ook niet voor elkaar. Wilde dat in 15 wel? Ik heb CP voor dit soort zaken nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Vos schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:26:
Ik krijg het helaas ook niet voor elkaar. Wilde dat in 15 wel? Ik heb CP voor dit soort zaken nooit gebruikt.
Ja, als je dan door de silo reed loste hij automatisch de vracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ow wacht ik las verkeerd. Je bedoelt lossen bij bijvoorbeeld de bga? Ik dacht lossen bij dieren.

Dat wil inderdaad nu niet meer, dat heb ik in 15 ook altijd gedaan. De manier van dumpen is nu anders. Je hebt nu de 'dump hier' functie en die bga silo's hebben geen tip trigger. Hopelijk komt die functie in de nieuwe CP wel terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Beste kenners, als papa van een enthousiast farming simulator speler heb ik een vraag aan jullie. Ik ben zelf totaal niet van games dus heb ook werkelijk geen idee wat een goede grafische kaart is. De computer van mijn zoon is goed genoeg voor Farming Simulator 2017 op de grafische kaart na. Hij heeft nu een Celeron G1610 met 4 gb geheugen. Wat voor grafische kaart adviseren jullie zodat de game soepeltjes draait voor een redelijk budget. Liefst tussen de 100 á 150 euro, liever nog wat goedkoper indien mogelijk

Alvast bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien wel handig om te vertellen wat voor GFX-kaart je nu hebt ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavemania
Ja idd, het is een onboard card dus zal niet veel soeps zijn denk ik. Heeft 512mb geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:12
Cavemania schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:05:
Ja idd, het is een onboard card dus zal niet veel soeps zijn denk ik. Heeft 512mb geheugen.
Ik zou met dat budget persoonlijk iets uit deze lijst kiezen, dat zijn de instapkaarten uit de nieuwe series van zowel nVidia als AMD.:
categorie: Videokaarten

Daarmee moet je het spel prima kunnen spelen.

Ik denk dat je zoon bijvoorbeeld prima uit de voeten zou moeten kunnen met de Grafische Kaart uit het instapgamesysteem uit de Best Buy Guide van september:
pricewatch: Sapphire Radeon RX 460 2G D5
of als alternatief, met wat meer keuze qua aanbieders:
pricewatch: XFX Radeon RX 460 2GB

[ Voor 46% gewijzigd door Wild Chocolate op 27-11-2016 22:16 . Reden: Opbouw wat logischer gemaakt ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 07:13
Afgelopen dagen redelijk wat uurtjes in het spel gestopt (PS4). Moet zeggen, de controls voor front loader enzo krijg ik eindelijk in de vingers. Heb ook alle Nuggets gevonden, wel lekker 1 M€ maar 100% 'eerlijk' vind ik het zelf niet. Nu wat nieuwe machines gekocht voor houthakken en wat extra landbouwmachines.
Wat mij trouwens op viel is dat ik gisteren aardig wat frame drops had op de PS4. Wellicht omdat er 4 machines in het bos stonden met allemaal hun schijnwerpers aan. en toen met de trailer met hout ging rijden... Jammer.

Vraagje, gisteren liet ik een helper mijn velden inzaaien. Nadat hij klaar was zat er nog steeds voor 100% zaad in. Begon ik de eerste 4 meter op een ander veld werd het direct 99% maar toen de helper klaar was met het veld was het nog steeds 99%. Gebruikt de helper geen zaad? Want goed ingezaaid waren de velden wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:08

Player1S

Probably out in the dark

RoyK schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:48:
[...]

Ja al best veel gekeken, maar eigenlijk nog nergens gestuit op zaken doen met dieren in de game. Ik heb daar ook niet specifiek op gezocht als ik eerlijk ben. Ondanks de vele youtube videos ben ik nog steeds "on the edge" of dit nou mijn game is. Het is denk ik typisch zo een game die je gewoon moet doen. Zo heb ik jaren lang Minecraft beschouwt als een saaie duffe game met lelijke graphics. 5 maanden geleden toch even gesnoven aan de game, immers houd het miljoenen mensen bezig over de hele wereld. En boem, wat een game! De diepgang is verassend. Misschien is dat ook met deze game zo. 8)7
YouTube: DieselDesigns

Volg dit kanaal maar even. Hij gaat ook dieren houden. Weet het (IMHO) ook leuk te brengen.
Roobje schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:44:
Afgelopen dagen redelijk wat uurtjes in het spel gestopt (PS4). Moet zeggen, de controls voor front loader enzo krijg ik eindelijk in de vingers. Heb ook alle Nuggets gevonden, wel lekker 1 M€ maar 100% 'eerlijk' vind ik het zelf niet. Nu wat nieuwe machines gekocht voor houthakken en wat extra landbouwmachines.
Wat mij trouwens op viel is dat ik gisteren aardig wat frame drops had op de PS4. Wellicht omdat er 4 machines in het bos stonden met allemaal hun schijnwerpers aan. en toen met de trailer met hout ging rijden... Jammer.

Vraagje, gisteren liet ik een helper mijn velden inzaaien. Nadat hij klaar was zat er nog steeds voor 100% zaad in. Begon ik de eerste 4 meter op een ander veld werd het direct 99% maar toen de helper klaar was met het veld was het nog steeds 99%. Gebruikt de helper geen zaad? Want goed ingezaaid waren de velden wel.
In instellingen kun je instellen of de helper z'n eigen zaad en kunstmest koopt of niet. Dit heb jij waarschijnlijk aan staan.

[ Voor 37% gewijzigd door Player1S op 28-11-2016 09:50 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:22
RoyK schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:48:
[...]

Ja al best veel gekeken, maar eigenlijk nog nergens gestuit op zaken doen met dieren in de game. Ik heb daar ook niet specifiek op gezocht als ik eerlijk ben. Ondanks de vele youtube videos ben ik nog steeds "on the edge" of dit nou mijn game is.
Volg de serie van Daggerwin maar eens, zit genoeg dieren verzorging in. Zeker in de laatste 5 afleveringen is genoeg daarover te zien.

Serie is echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
L1nt schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:49:
[...]

In instellingen kun je instellen of de helper z'n eigen zaad en kunstmest koopt of niet. Dit heb jij waarschijnlijk aan staan.
Bedankt voor de tip. Geeft dat een verschil in de prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 20-04 22:08
Ik dacht dat de prijs *1.5 ging als de helper zijn eigen zaad moet kopen.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Jump schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:24:
Ik dacht dat de prijs *1.5 ging als de helper zijn eigen zaad moet kopen.
Goed om te weten, bedankt. Vanavond maar kijken in de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 16:57
Heb dat zelf uit staan, beetje bijzonder dat brandstof, zaad ed. Via een onzichtbare wijze in de machines komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavemania
Wild Chocolate schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:14:
[...]Heel verhaal over grafische kaarten
Dank voor je uitgebreide reactie. Ik zal eens gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-06 17:30

RoyK

Hobby tekenaar

Iemand een tip hoe ik de game automatisch op een 2e scherm kan laten opstarten?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dacht slim te zijn. Wilde wat gaan doen met Silage dus eerst getest met wat gras. Vervolgens op alle 5 de velden Tarwe (iirc) gezaaid. Tijdens oogsten ingesteld dat ie het stro laat liggen.
Ondertussen de grootste raapwagen (50.000L) gekocht.
Zit de eerste lading erin (veld 24 en dan nog niet eens de helft). Ik naar de biofabriek gereden en wil de zooi dumpen....kan niet. 8)7

Toen maar gewoon verkocht voor €3400 ongeveer per lading.
Volgende ronde maar 1 veld met gras en dat paar keer maaien om goede lading te krijgen in de silage O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 16:57
Hehe ja stro fermenteert niet al te best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Ik gebruik zelf zo'n hooischuur om hooi en stro op te slaan (ipv ergens een bult neer te gooien).
Ding staat gewoon onder 'placeables' en is echt ideaal.

Metname voor stro. Ik heb niet altijd zin/velden om een gewas te verbouwen dat stro leverd (graan), maar wil wel genoeg stro hebben voor de koeien. Dus zaai af en toe een (groot) veld in met een graansoort die stro oplevert, raap dat op en gooi dat in die schuur.

Als je het weer uit de schuur wil hebben, gewoon aan de andere kant gaan staan, op 'R' drukken, stro (of hooi) aanklikken, en wagen vullen, klaar. Geen gedoe met lopende banden of met een voorlader opscheppen (en dan net naast de wagen gooien omdat je niet goed de diepte kan inschatten :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-06 21:44
Heeft iemand ooit geprobeerd om beets (of ander gewas) direct in een trein te laden met stortbak en transport band? Trein rails loopt praktisch overal langs en je kan gigantische hoeveelheden snel vervoeren.

Als ik weer een beetje geld heb sowieso zelf ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:47
Dit een keer op YouTube gezien. Het werkt! :-)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Wat een geniaal idee, zelf nog niet aan gedacht. Vooral handig idd voor de velden die verder van de hoofdboerderij afliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
wuppie007 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:24:
Heeft iemand ooit geprobeerd om beets (of ander gewas) direct in een trein te laden met stortbak en transport band? Trein rails loopt praktisch overal langs en je kan gigantische hoeveelheden snel vervoeren.

Als ik weer een beetje geld heb sowieso zelf ff proberen
Ik had wel ergens gelezen dat als je transportbanden gebruikt dat je dan bij elke band zon 10% verlies hebt.
Dat is dan wel een beetje zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Dat las ik ook op reddit. Wel beetje erg veel verlies vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Mocht je veel gebruik maken van de silo's om je gras/hooi in te dumpen maar krijg je deze niet 100% leeg, ik heb de oplossing!

Je hebt zo'n autootje die mengvoer maakt voor dieren. Deze kar kan je zelf besturen en hij kan zelf zijn eigen kuilvoer en stro oppakken met zijn giek om te vullen.

Dit apparaatje gebruik je om je silo's mee schoon te maken, is het niet voor bedoeld, maar hij kan straks langs de randen en daardoor krijg je hem weer op 0% en dus is hij weer bruikbaar.

Op de Pc heb je hier mods voor om de silo's leeg te krijgen, op de ps4 nog niet, bij deze is het dus in elk geval mogelijk, moet je wel zo'n wagentje hebben, kost iets van 120.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Anoniem: 302127 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:34:
Mocht je veel gebruik maken van de silo's om je gras/hooi in te dumpen maar krijg je deze niet 100% leeg, ik heb de oplossing!

Je hebt zo'n autootje die mengvoer maakt voor dieren. Deze kar kan je zelf besturen en hij kan zelf zijn eigen kuilvoer en stro oppakken met zijn giek om te vullen.

Dit apparaatje gebruik je om je silo's mee schoon te maken, is het niet voor bedoeld, maar hij kan straks langs de randen en daardoor krijg je hem weer op 0% en dus is hij weer bruikbaar.

Op de Pc heb je hier mods voor om de silo's leeg te krijgen, op de ps4 nog niet, bij deze is het dus in elk geval mogelijk, moet je wel zo'n wagentje hebben, kost iets van 120.000
Voerwagen noemen ze zo'n ding ;)

Zelf gisteren (eindelijk) begonnen met mais hakselen. Was het eerst van plan in te kuilen voor de koeien, maar toch besloten het naar de BGA te brengen. Gezien koeien hooi/kuilvoer als hetzelfde zien (en ik meer dan genoeg hooi op voorraad heb) gaat de mais straks lekker de BGA in.

Zat wel eerst even te kijken hoe dat ging met het lossen van de wagen, want je moet echt de dump here optie gebruiken (zit geen tip point in de silo zelf). Had alleen niet zo snel door, dat je dan ook zelf 'dump here' weer uit moet zetten, was alweer terug gereden naar het mais veld en kwam ik erachter dat m'n laadklep nog open stond..... oeps :P Nouja, gelukkig geen vracht verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

De CP beta voor 17 is uit!

https://github.com/Courseplay/courseplay/issues/1375

Ik ga hem nu proberen :)
New features:

New Turn System: for mode 4 and 6 (Stage 1: Turn system for lanes only. Headlands will come in stage 2)
New Save System; Each course is saved in there own files now and is not linked to the savegame it self anymore, but to the map id in it's own CoursePlay_Courses folder.
Mode 7: Combine self unloading -> can now create heaps as well. This is done by adding 2 waiting point instead of 1 (which is used to unload into an trailer). One for the heap start and one for the end of the heap. The combine will adjust the unload speed by it self while doing that.
Mode 9: Shovel Fill and Empty -> This is now adapted to the new bunker type.
Lights: Now switch on an off based on it's situation. When working on the field all lights are turned on. When driving on an recorded route or unload/refill route, it will use normal street light without the work lights.
De 'turn on field' functie is wel leuk, op krappe velden keert het voertuig dan op het veld.

Lossen in de BGA krijg ik helaas nog niet voor elkaar.

[ Voor 92% gewijzigd door Vos op 01-12-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Ik heb deze gedownload en in de mods map gezet. Maar hij verschijnt niet in de mods-lijst in het spel. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Laatst online: 16-06 10:00
gwoon_Paul schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:33:
Ik heb deze gedownload en in de mods map gezet. Maar hij verschijnt niet in de mods-lijst in het spel. Weet iemand hoe dit kan?
Heb je het juiste bestand gedownload? Je moet deze download link op deze pagina hebben:
http://courseplay.github.io/courseplay/

Niet de source code vanaf Github. Als het goed is zet je een ZZZ_courseplay.zip bestand in je mods folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Verkeerde bestand idd. Maar nu ik de juiste heb gedownload zie ik hem er ook niet tussen staan. Beetje vreemd.

Ik heb ook het idee dat de versie die jij aangeeft voor FS15 is en niet voor FS17.

[ Voor 28% gewijzigd door gwoon_Paul op 03-12-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvdheijden
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 02:54
Is er iemand die hier toevallig weet welke port ik moet forwarden om de dedi app werkend te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

gwoon_Paul schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:05:
Verkeerde bestand idd. Maar nu ik de juiste heb gedownload zie ik hem er ook niet tussen staan. Beetje vreemd.

Ik heb ook het idee dat de versie die jij aangeeft voor FS15 is en niet voor FS17.
De versie is 5. nog wat. Zeker wel voor 17 :)

Meer info over installatie hier: https://m.reddit.com/r/fa.../courseplay_beta_release/

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 03-12-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugWorks
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:49
gwoon_Paul schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:05:

Heb je de bestandsnaam ook in het goede format? Je mag bepaalde tekens niet gebruiken.

Tevens wat geeft je "log" bestand aan m.b.t. deze mod? Deze kun je vinden in de map van Farming simulator in je "Documenten" map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
BugWorks schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:21:
[...]

Heb je de bestandsnaam ook in het goede format? Je mag bepaalde tekens niet gebruiken.

Tevens wat geeft je "log" bestand aan m.b.t. deze mod? Deze kun je vinden in de map van Farming simulator in je "Documenten" map.
In de log staat dat hij de mod ZZZ_courseplay.zip heeft geladen. Maar toch kan ik de mod niet opstarten in het spel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
gwoon_Paul schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:50:
[...]

In de log staat dat hij de mod ZZZ_courseplay.zip heeft geladen. Maar toch kan ik de mod niet opstarten in het spel zelf.
Ik las op reddit dat mensen het hebben kunnen verhelpen door alles uit te pakken, en opnieuw in te pakken onder een andere naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoe krijgen jullie het gras of mais zo gelijkmatig in de kuil? Ik pers het elke keer tot 100% maar echt gelijkmatig verdeeld is het dan niet.

En daarnaast vroeg ik mij af hoe ik aan krachtvoer kan komen, is iemand dit al gelukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Vos schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:52:
[...]

De versie is 5. nog wat. Zeker wel voor 17 :)

Meer info over installatie hier: https://m.reddit.com/r/fa.../courseplay_beta_release/
Thanks voor je hulp. Uiteindelijk is het gelukt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Om nog ff terug te komen op het idee van conveyorbelts icm de trein. Een "auger wagon" leent zich daar ook prima voor, maar heb je dan ook dat verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 20-04 22:08
Hmm. daarjuist met de bailtrailer uit de ITRunner mod uit de bocht gegaan. Gelukkig kan je, al is die volgeladen, met die JCB die toch terug recht krijgen.
Gebruiker jullie een autostacker voor bails, of doen jullie het liever zelf manueel?
saert schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:26:
Hoe krijgen jullie het gras of mais zo gelijkmatig in de kuil? Ik pers het elke keer tot 100% maar echt gelijkmatig verdeeld is het dan niet.

En daarnaast vroeg ik mij af hoe ik aan krachtvoer kan komen, is iemand dit al gelukt?
De voermixer kopen, en dan de juiste verhoudingen er in kieperen.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben op dit moment aan het nadenken om een Dedicated Server op te gaan zetten. Mochten er mensen zijn hier met interesse om mee te doen, ik heb een Discord channel gemaakt, praat stukken makkelijker buiten FS om!
https://discord.gg/n86Ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:13
Jump schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:48:
Hmm. daarjuist met de bailtrailer uit de ITRunner mod uit de bocht gegaan. Gelukkig kan je, al is die volgeladen, met die JCB die toch terug recht krijgen.
Gebruiker jullie een autostacker voor bails, of doen jullie het liever zelf manueel?
Ik maak gebruik van een autstacker kost wat maar ik vind het stukken makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Inmiddels maar aan de Moo Cows gegaan. Heb er nu 14 rond huppelen.
Nog even zorgen dat ik voldoende voer voor die beesten heb. Gras hebben ze. Stro ligt inmiddels ook op de vloer. Nu nog hooi en silage roggelen.

Die Lely Juno 150 is trouwens mooie oplossing. De reinheid is nu mooi 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Gisteren toch maar de New Holland T9 gekocht (zwaarste uitvoering uiteraard >:) ).

Vond die trekker in FS2015 al geweldig, veel gebruikt (en daar was het geen overbodige luxe, gezien normale trekkers daar amper heuveltjes op konden komen).

Had nog wel eerst even wat dingen uitgeprobeerd op m'n 'test savegame' , even de T9, Challenger en Case quadtrack met elkaar vergeleken, en vond de T9 toch de leukste (ja...hele foute manier van machines aanschaffen, normaal ga je voor de beste ik ga voor de leukste :P ).

Nog een beetje overkill voor de machines wat ik heb, al heb ik al wel een redelijk formaat cultivator en zaaimachine. Het geld was er (gewoon legaal, geen cheats), dus waarom ook niet?

Ook een ploeg gekocht om wat velden uit te breiden (heb verplicht ploegen uitstaan, niet mijn favoriete bezigheid).
Ging meteen al een beetje mis, wilde een mooi stuk erbij ploegen, zitten er van die bulten rondom het veld (bijna niet zichtbaar vanwege het gras), en dan van die kuiltjes erin waar de ploeg met geen mogelijkheid bij kan. M'n autistische trekjes kunnen slecht tegen zulke imperfecties in het veld, dus game maar niet opgeslagen, opnieuw de game geload en die bulten maar vermeden.

Ander veld (zonder bulten er langs) ook wat uitgebreid. Met ploegen krijg je dan vaak van die hoekjes, wat niet helemaal mooi loopt zeg maar, dus heb die roller gekocht waarmee je velden kan fixen/resetten (als je dat omgeploegd hebt met 'create fields' ) en heel voorzichtig langs de randjes de imperfecties weg werken.
Resultaat: groter veld, zonder kartel randjes :)

Nu dus 'even' weer wat missies doen om wat geld terug te verdienen, de T9 heeft me mooi bijna 500K gekost (ietsje minder, maar scheelt niet veel) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Weet iemand hoe stro bij de varkens kan worden aangevuld? Er staat dan namelijk dat dit hier niet geaccepteerd wordt. Dit telt namelijk ook voor mais.

[ Voor 12% gewijzigd door saert op 08-12-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Laatst online: 16-06 10:00
saert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:23:
Weet iemand hoe stro bij de varkens kan worden aangevuld? Er staat dan namelijk dat dit hier niet geaccepteerd wordt. Dit telt namelijk ook voor mais.
Aan de andere kant van het verblijf tegenover de stalling die daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuwe update geweest.

Silo bug is nu opgelost schijnt.

En de game is aangepast voor mensen die hem spelen op de ps4 pro zoals ik :)

Lijst met wijzigingen:

Added PlayStation®4 Pro Option: Screen Resolution. Full HD (2K/1080p), Quad HD (3K/1440p) and Ultra HD (4K/2160p) are available.
Added PlayStation®4 Pro Option: Render Quality. “Enhanced” is only available in Full HD (2K/1080p) and enable a greater Draw Distance.
Added global game settings (can be adjusted ingame)
Added camera sensitivity option
Fixed bunker silos (shovels and other tools not removing material inside walls)
Fixed trees falling through ground
Fixed multiple selling of same vehicle (Direct Selling)
Fixed loca issues
Fixed GUI issues (overlaps, money unit update, etc)
Fixed loading of removed vehicle configurations
Fixed vehicle issues (graphic issues, triggers, particles)
Fixed station crane
Fixed map issues (terrain, collisions, etc)
Fixed animal breeding stats saving (Achievements now also reached when reloading a savegame)
Fixed various issues with helpers
Various bug fixes and improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwoon_Paul
Ik hoop dat ze ook iets doen aan de manier hoe laadwagens lossen in een silo. Met courseplay heb ik nu een stop in gesteld vlak voor de silo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:31
Mensen, een vraagje,

Zou het mogelijk zijn om dit spel met 10 mensen als een soort van lan party te spelen op een 8mbit lijn?

Zo niet, is er een mogelijkheid om het spel LAN te spelen?

mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hoop dat de silobug opgelost is. Van het weekend voor ruim 750.000 ton aan silage gemaakt. Eerst flink wat sidemissions gedaan en toen de New Holland Hakselaar gekocht en op bijna alle velden mais gepoot.

Miste op dat moment wel iets als courseplay op de xbox :X

Snap overigens nog steeds niet wat de echte aantrekkingskracht is van deze game. Nu dik 70-80 uur in zitten en Forza Horizon 3, FIFA 17, Fallout 4, Far Cry Primal, Assassin's creed Unity, Life is strange en andere spellen lopen stof te vergaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:19

Blucky

Still tweaking my profile

Ik begrijp ook niet echt hoe mensen dit kunnen blijven spelen overigens.
Farming simulator 2016 heb ik ook op een natte zondagmorgen gespeeld,
maar ook daar verloop ik snel mijn geduld en interesse.

Wat is voor de meeste mensen nu een aanleiding om dit spel te spelen? kan iemand mij dit uitleggen? :F

Feeling lucky...Phunk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij omdat het een best relaxt spel is. Niet echt veel druk. Zet de tijd op realtime en je hebt alle tijd om je velden te oogsten, cultiveren en zaaien en je dieren te onderhouden. Vervolgens knal je de tijd naar 120x en herhaalt het riedeltje weer.

Gewoon totaal wat anders dan de gemiddelde (online) shooter of racegame of FIFA met de bekende "bug" waar een halve ster elftal opeens een wereld keeper heeft en Ursais Bolt als spelers en zodoende elke kans van jou 5 sterren team om zeep weet te helpen en uit 1 goede counter scoort.

Weinig tot geen frustratie dus ideaal als je hele dag gewerkt hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Blucky schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:54:
Ik begrijp ook niet echt hoe mensen dit kunnen blijven spelen overigens.
Farming simulator 2016 heb ik ook op een natte zondagmorgen gespeeld,
maar ook daar verloop ik snel mijn geduld en interesse.

Wat is voor de meeste mensen nu een aanleiding om dit spel te spelen? kan iemand mij dit uitleggen? :F
16 was er alleen voor mobiel enzo, dat is wat anders dan 17.

Maar een ieder zijn ding hé, waarom spelen zoveel mensen Pokémon? Dat snap ik dan niet ;).
Het gaat mij om het groeien, steeds meer en betere voertuigen en tools. En meer grond en meer dieren.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-12-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

hoe spelen jullie de game? doen jullie de veldjes helemaal zelf? ik heb dat na een baan of 3 wel weer gehad haha. Misschien is het uit de cockpit view wat leuker? ik heb mn eertste korenveld geoogst.. het zit in de silo. ik merk dat ik nog niet de drive voel. Misschien moet dat nog komen. Ik gun de game een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik doe dat ook niet zelf, gebruik ik Courseplay voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
RoyK schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:02:
hoe spelen jullie de game? doen jullie de veldjes helemaal zelf? ik heb dat na een baan of 3 wel weer gehad haha. Misschien is het uit de cockpit view wat leuker? ik heb mn eertste korenveld geoogst.. het zit in de silo. ik merk dat ik nog niet de drive voel. Misschien moet dat nog komen. Ik gun de game een kans.
Ik huur eigenlijk altijd werkers in voor dat soort dingen.
Alleen in het begin rij ik nog wel eens zelf op een neer om geld te besparen.

Meestal zet ik een werker aan op een veld en in de tussentijd doe ik dan andere klusjes zoals de dieren eten geven of gras maaien. Anders is het inderdaad wel eentonig.

Maar voordat je alle aspecten van het spel hebt gedaan ben je wel een hele tijd verder (dieren, oogsten, bioplant, bomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ploegen, cultiveren, zaaien huur ik iemand voor in.
Graan oogsten met stro aan huur ik ook iemand voor in. Van het weekend voor het eerst een hakselaar gekocht en gebruikt en daar ook een werker voor gehuurd terwijl ik zelf steeds op en neer reed met de volle aanhangers.
De rest oogst ik zelf. Maar wel op de cheatmanier. Erg leuk met die CR10.90 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Ik laat het meeste door werkers doen, zo ver ze dat kunnen. Oogsten, cultiveren, zaaien en mesten/sproeien etc. Ook ploegen, maar daar moet je meestal aan het eind nog even aan het begin en einde wat weg ploegen wat de werker heeft overgeslagen. Verder doe ik alle klusjes er om heen.

Zelf alles doen is inderdaad eentonig, doe het alleen voor missies dat ik lekker snel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Ik doe juist het meeste allemaal zelf.

Nu is cultiveren en inzaaien wel wat saai (op die enorm grote velden), maar heb gewoon groot spul gekocht (grote cultivator, grote zaaimachine) en dan wil het ook nog wel.

Bij die vorige farming simulator (2015) liet ik het uiteindelijk wel vaak doen door werkers, maar dan had je ook van die enorm grote velden. Een keer zelf rond het veld, en dan 2 werkers erop om het grotendeels af te maken.

Misschien dat ik daar uiteindelijk hier ook wel weer op uitkom (als ik ooit al die grote velden gekocht heb) maar zover is het nog lang niet en kan het tot nu toe nog prima zelf aan met het formaat velden wat ik nu heb.

Grote velden oogsten doe ik ook liever niet in 1 stuk door (zoals bij missies helaas wel moet). Gewoon stukkie doen, dan even weer wat anders, dan weer stukkie oogsten, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1nt schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:11:
Volgens mij omdat het een best relaxt spel is. Niet echt veel druk. Zet de tijd op realtime en je hebt alle tijd om je velden te oogsten, cultiveren en zaaien en je dieren te onderhouden. Vervolgens knal je de tijd naar 120x en herhaalt het riedeltje weer.

Gewoon totaal wat anders dan de gemiddelde (online) shooter of racegame of FIFA met de bekende "bug" waar een halve ster elftal opeens een wereld keeper heeft en Ursais Bolt als spelers en zodoende elke kans van jou 5 sterren team om zeep weet te helpen en uit 1 goede counter scoort.

Weinig tot geen frustratie dus ideaal als je hele dag gewerkt hebt.
Precies dit!

Ik speel of BF1 of Fifa maar na de zoveelste frustratie moet ik even rustig op me trekker rond rijden zonder gezeur van anderen :P

• Nemesizz
Anoniem: 302127 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:54:
[...]

Precies dit!

Ik speel of BF1 of Fifa maar na de zoveelste frustratie moet ik even rustig op me trekker rond rijden zonder gezeur van anderen :P
Wel oppassen met (open)multiplayer sessies, zijn in farming simulator helaas ook grief-players, die alleen lol halen uit dingen voor anderen te verzieken.

Zelf speel ik gewoon singleplayer, of een closed-multiplayer (met m'n broer), maar zag soms ook topics voorbij komen op het FS forum over grief-players.

Die gaan dan opzettelijk je velden (gewassen) vernielen, je voertuigen in een meer rijden, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gister de scorpion king gehuurd om wat bomen bij de boerderij te kappen. Vervolgens zo'n woodchipper gehuurd om ze tot houdsnippers te vermalen.
Krijg ik dat kreng met geen mogelijkheid aan de praat. Zoeken zoeken zoeken. Geen knop om aan te zetten. Youtube erbij en daar sprong ie gelijk aan als een stam in de buurt kwam.

Blijkt dat ik beter moest lezen want je had minimaal 250PK nodig en dat had mijn NH T6 niet. 8)7
Toen maar snel de Lambo ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Iemand op de PS4 die vanavond zin heeft om een multiplayer game te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:06
L1nt schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:37:
Blijkt dat ik beter moest lezen want je had minimaal 250PK nodig en dat had mijn NH T6 niet. 8)7
Ik dacht dat hij daar een melding op gaf wanneer je hem probeert te starten vanuit je trekkert. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik kreeg iig geen melding te zien. Of gewoon niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857379

Weet iemand hoe je een aardappel pootmachine kan vullen? Ik heb het geprobeerd met schovel klein en groot en lopende band maar ik krijg er maar 5% in met een shovel en voorlader. Met lopende band werkt het zowiezo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857379 schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:42:
Weet iemand hoe je een aardappel pootmachine kan vullen? Ik heb het geprobeerd met schovel klein en groot en lopende band maar ik krijg er maar 5% in met een shovel en voorlader. Met lopende band werkt het zowiezo niet
Je bedoeld om nieuwe aardappelen te kunnen zaaien? Gewoon hetzelfde als hoe je een normale zaaier ook bijvult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stammy100
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-08-2020
Hallo allen,
Ik probeer de online Multiplayer aan de praat te krijgen voor mijn zoontje, Echter krijg ik steeds dat ik geen verbinding kan krijgen met de server. Ik ben een beetje een newbee wat Steam betreft.
Moet je een account bij Steam hebben voor de MP.
Of kan iemand uitleggen wat je precies moet doen om FS17 MP te spelen. We spelen de PC versie.
Heb ook geprobeerd de Host te zijn maar ook dat werkt niet
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Speel je via steam of de cd versie? Indien cd versie, als er een code bij zit, probeer deze op steam te activeren :) Dan kun je sowieso mp spelen (heb ik self ook, maar ik had de rechtstreekse download van steam).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stammy100
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-08-2020
Ik heb een eigen install via CD. Hoe activeer je dat dan? Ik heb inmiddels wel een account aangemaakt bij Steam. Maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Heb je de client al geïnstalleerd?? Zoja, staat er helemaal links boven een menu wat je aan kan klikken, als je daar op klikt zie je een aantal opties, waaronder eentje waar je een code kan invoeren. (geen idee hoe precies het er staat, dit is uit mijn hoofd..)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:12
stammy100 schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:20:
Ik heb een eigen install via CD. Hoe activeer je dat dan? Ik heb inmiddels wel een account aangemaakt bij Steam. Maar dan?
In de Steam-client:
- Menu "Spellen"
- "Product activeren op Steam".
- Voorwaarden accepteren,
- CD code invoeren.

Spel komt dan in je bibliotheek, waar je het uit de lijst kan kiezen en dan de knop installeren kan aanklikken. Rest wijst zich vanzelf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127 schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:12:
[...]

Je bedoeld om nieuwe aardappelen te kunnen zaaien? Gewoon hetzelfde als hoe je een normale zaaier ook bijvult?
Ik ben bij een bult gaan staan met de zaai poot machine maar kreeg nergens de melding te zien druk op L3 om bij te vullen.. en er zijn ook geen pallet voor te koop of moet ik een pallet zelf maken en die dan met lepels op de zaai/poot machine zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857379 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:33:
[...]

Ik ben bij een bult gaan staan met de zaai poot machine maar kreeg nergens de melding te zien druk op L3 om bij te vullen.. en er zijn ook geen pallet voor te koop of moet ik een pallet zelf maken en die dan met lepels op de zaai/poot machine zetten?
Wat voor bult? Heb je het al eens geprobeerd op dezelfde manier als een gewone zaaier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij een bult met aardappelen. Als ik een normale zaaimachine vul dan doe ik 2 pallets achter in me auto en rij ik naar de machine toe alleen dat werkt niet bij een aardappelmachine. Verder snap ik het hele spel alleen dat niet hahahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugWorks
Als je de pootmachine wilt vullen met aardappelen dien je ze erin te doen met een (front)loader. Je kunt de pootmachine ook vullen zoals elk andere zaaimachine door naast een pallet met zaden te staan, je zou dan de normale optie moeten krijgen om de machine bij te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BugWorks schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:29:
Als je de pootmachine wilt vullen met aardappelen dien je ze erin te doen met een (front)loader. Je kunt de pootmachine ook vullen zoals elk andere zaaimachine door naast een pallet met zaden te staan, je zou dan de normale optie moeten krijgen om de machine bij te vullen.
Ik heb de aardappelzaaier gewoon gevuld met zo'n krat zaad wat je kunt kopen.
Overigens gelijk weer verkocht nadat ik dik 300.000 aardappels had verkocht voor, IMHO, te weinig geld.

Ook lijkt einde beetje in zicht voor mij. Tijd om toch weer even andere games te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BugWorks schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:29:
Bedankt met een voorlader aan de trekker is het gelukt💪🏿 Had al met verreiker en shovel geprobeerd alleen die bakken zijn te groot denk met voorlader werkt het prima;) nogmaals dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz
Tijdje geleden in weer eens een dolle bui, vroeg ik me af of je ook een grote cultivator (de op een na grootste, de Lemken) ook achter een hakselaar of combine kon doen.

"Hoe kom je daar nou op?" zul je je afvragen, nou, achter een hakselaar en sommige combines zit een aansluiting voor een trailer of header-trailer. Dezelfde aansluiting zit ook op sommige cultivators, zoals de Lemken (ik gebruik die zelf, met een trekker met genoeg PK's, maar kwam er mee aan het denken).

Dus, naar m'n 'test savegame' (waar ik soms rare dingen uit probeer en genoeg geld heb) en even een paar hakselaars en combines gekocht en getest of je daarmee kon cultiveren.

En waarachtig, het kan! De hakselaar in elk geval allemaal (behalve als je de BigX1100 mod hebt, die kan niet), en gewoon met een snelheid van 16KM/h net als een trekker met voldoende PK's.
Ik had ook nog een kleinere Horsch cultivator geprobeerd, maar dan kun je maar 10KM/h.

Qua combines kon het niet met allemaal, sommige hebben geen aansluiting voor een header-trailer (de kleinere Axial flows bijvoorbeeld), maar zoals de 'kleine' Massey Ferguson of Rostelmash combines kunnen het wel.

"Maar waarom zou je zoiets nou willen?" vraag je je nu af.
Nou, in het begin van de game heb je vaak niet veel geld, niet voor een dure 350+ PK trekker.
Maar vaak gaan je eerste zuur verdiende centjes (bij mij in elk geval wel) in een grotere combine. Zelfs de relatief kleine combine, zoals de Massey Ferguson hebben al genoeg PK's om een grote culitvator te trekken. Een grote cultivator werkt een heel stuk fijner dan een klein 3 of 6 meter gevalletje.

Zo kun je dan toch genieten van een grote cultivator, zonder een grote dure trekker te moeten hebben.

Ja ik weet het, het slaat nergens op. Net als zonnebloemen verbouwen op het strand (kan ook :+ ), maar soms heb ik van die dingen waar ik me afvraag "zou het kunnen?" of het nou echt nut heeft of niet, is het toch grappig om eens zoiets te proberen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

Een korte vraag. Ik zag op het doosje dat deze game volledig in het Nederlands is. Kun je hem ook in het Engels spelen? Ik bedoel dan de PS4-versie. Ik heb al een beetje rondgekeken, maar de antwoorden die ik tegenkom zijn niet echt eenduidig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 08:56
Anoniem: 190312 schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:19:
Een korte vraag. Ik zag op het doosje dat deze game volledig in het Nederlands is. Kun je hem ook in het Engels spelen? Ik bedoel dan de PS4-versie. Ik heb al een beetje rondgekeken, maar de antwoorden die ik tegenkom zijn niet echt eenduidig.
In het main menu kun je geloof ik instellen in welke taal je hem wilt spelen.

Hi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857061

hoe wie kan mij vertellen hoe je met zn 2 en farming kunt spelen dus op 2 verschillende computers dus tegelijk in 1 spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Anoniem: 857061 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:53:
hoe wie kan mij vertellen hoe je met zn 2 en farming kunt spelen dus op 2 verschillende computers dus tegelijk in 1 spel
Je bent lekker bezig met je interpunctie, jelle123456. Beetje aandacht voor je post zou netjes zijn.

Anyway, volgens mij is jouw vraag hoe je met 1 licentie het spel 2x kan spelen? Dat kan, denk ik, niet. Je kunt met Steam Family wel andere Steam-gebruikers autoriseren om jouw library te gebruiken op een computer, maar dan nog kun je het spel niet 2x starten, meen ik. Dat kun je natuurlijk wel proberen, maar reken er niet op. Dan zit er niks anders op dan het spel 2x te kopen.

Of bedoel je samen dezelfde boerderij beheren? Dat heet toch gewoon Multiplayer?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee gaat wel met 2 verschillende licenties mn zoontje speelt om zn comp en zn vriendje ook ze willen graag bij elkaar in de game dus met 2 tractors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja met multiplayer maar hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
[google=farming simulator 2017 multiplayer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Ik heb een vraag over het vullen van zaaimachines van vorige week. Gaat het uitsluitend met aardappelpootmachines of ook met gewone? Heb het gisteren met frontlader en graan, maar daar wilde de schep niet legen. (1 meter er naast wel.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Je wil graan in in een zaaimachine doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BugWorks
@Roobje
Dat gaat uitsluitend met de aardappelpootmachine, alle andere zaaimachines dien je te vullen met de zaden pallets die je koopt in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:31
Meer mensen die last hebben dat ze geen multiplayer kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FFFFFFUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Net even Forza 6 gedaan wil ik vervolgens nog ff farming sim doen. Game gestart, savegame gestart. Even wat zitten doen want moest toch wachten tot het gewas gegroeid was. Knalt de xbox naar het hoofdscherm. Ik de game weer opstarten, savegame corrupt!!!!

100 uur weg.

mmm de andere is ook corrupt zegt ie....

[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 28-12-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Maakt de xbox zijn backups? De pc versie wel namelijk.

• Roobje
Vos schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:38:
Je wil graan in in een zaaimachine doen?
Ja
BugWorks schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:47:
@Roobje
Dat gaat uitsluitend met de aardappelpootmachine, alle andere zaaimachines dien je te vullen met de zaden pallets die je koopt in de winkel.
Okay thanks!.

Dan een andere vraag. Is er een aanhanger waarbij je je pallet kan zekeren? Ik heb het met een hooiwagen geprobeerd, maar daar kreeg ik ze niet vast. Geen zin om elke keer met 1 of 2 pallets te rijden. Rij dus nu altijd met zaaimachine etc. naar de shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Met de Fliegl platte trailer kan je het vast zetten met spanbanden.

• ChrisTum
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 17:56
Ik heb even op google gezocht, maar kan je met de PC multi player samen spelen met bijvoorbeeld een PS4 multi player? Dat je dus in dezelfde wereld/lobby/team zit.

Ik kreeg hier helaas niks goeds over gevonden op google.

Als iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven zou ik dat waarderen.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik kan de game locatie niet vinden op mn mac. Ik heb een andere locatie gekozen tijdens de instal weken geleden.

Ik wil graag wat mods installeren alleen moet ik wel de mod map hebben 😂

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste