[OS2016] Olympische spelen 2016

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Hippocampus schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 03:52:
Zeker een top prestatie, dat staat buiten kijf. Ik vraag me wel af waarom dit onderdeel zoveel meer glamour of aanzien heeft dan alle andere atletiek onderdelen.
Eerder in dit topic ging het nog over het zwemmen met het hebben van zoveel onderdelen en het schrappen ervan. Maar waarom doen er zoveel atleten mee aan de 100 meter (8 heats met 8 deelnemers)?
Omdat iedereen 100 m kan sprinten, daar heb je niks voor nodig. Een stukje weg van 100 meter, meer niet Net als voetbal, met een kokosnoot en 4 stukken stof voor de doelen kan je voetballen.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Ik ben op zoek naar het filmpje waarin een wielrenster, volgens mij van Riesen, niet op d'r smoel gaat omdat ze met de fiets tegen de zijwand op rijdt. Ik heb er een foto van gezien maar ik kan het filmpje niet vinden! Anyone?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:53
JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:47:
Ik ben op zoek naar het filmpje waarin een wielrenster, volgens mij van Riesen, niet op d'r smoel gaat omdat ze met de fiets tegen de zijwand op rijdt. Ik heb er een foto van gezien maar ik kan het filmpje niet vinden! Anyone?
Ligtlee en Van Riessen naar halve finales Keirin - http://nos.nl/l/2125332

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Sjurm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Ligtlee en Van Riessen naar halve finales Keirin - http://nos.nl/l/2125332
Tnx :D Kon hem op de NOS niet vinden (wist niet dat het om de halve finale ging). Bizar wat momentum al niet kan doen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Tnx :D Kon hem op de NOS niet vinden (wist niet dat het om de halve finale ging). Bizar wat momentum al niet kan doen.
Ja bizar inderdaad. Je zou daar ook maar in het publiek zitten

Gekke actie van die Franse. Duidelijk geen controle meer, maar lijkt bijna of ze doelbewust de rest van de baan wil duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Joster schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:24:
Voor iedereen die de prestaties tegen vindt vallen, lees deze column maar eens: http://www.ad.nl/dossier-...en-uitschieters~a4db9698/
Zeker niet allemaal onwaar, maar hij haalt GB aan als groot voorbeeld en dan zegt hij:
Als Nederlands sporttalent ben je vooral aangewezen op je ouders. Die moeten betalen voor lidmaatschappen en materiaal, die moeten je door het hele land rijden, die moeten weekend na weekend opofferen voor de sportcarrières van hun kroost. Max Verstappen, Epke Zonderland, Bas Verwijlen: allemaal haalden ze de top omdat hun ouders extreem veel over hadden voor hun sport.
Ik kan je zeggen uit ervaring dat dat in de UK echt niet anders is. Ja, er wordt professioneler met sport omgegaan door de bank genomen maar ook daar staat of valt veel met de ouders. Misschien dat ouders in de UK wat meer genegen zijn om voor hun kroost alles opzij te zetten, dat weet ik niet, maar ze zijn er net zo belangrijk als in Nederland.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Die column laat ook wel zien dat er bijna geen droog brood te verdienen is in de meeste sporten in Nederland. In Engeland laten ze de lotto en gokgelden ten goede komen aan de sport en dat heeft geholpen.

Zie als voorbeeld dit: https://www.nrc.nl/nieuws...e-voorbij-1443337-a961247 Een tophockeyer doet maximaal ~70k/jaar, de beste voetballer heeft dit voor de helft van de week al binnen. ;)

Ik las een andere column dat we alleen nog goed zijn in schaatsen, hockey en korfbal omdat dat lokale sporten zijn, en passant werd er een lijstje van landen gegeven die ook allemaal sterk in hockey zijn. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mag toch hopen dat je voor 70k in het jaar je dromen wel waarheid wil laten worden. Ik denk dat het eerder zit in het traject vóórdat je op dat punt komt. Voordat je op dat niveau zit moet je heel veel opzei zetten maar niemand kan zonder z'n eten en drinken, dat ergens van betaald moet worden.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:47:
en ik zoek een filmpje waar ze over dat incident door de BBC geinterviewd wordt... maar kan het nergens vinden :(
JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:24:
Mag toch hopen dat je voor 70k in het jaar je dromen wel waarheid wil laten worden. Ik denk dat het eerder zit in het traject vóórdat je op dat punt komt. Voordat je op dat niveau zit moet je heel veel opzei zetten maar niemand kan zonder z'n eten en drinken, dat ergens van betaald moet worden.
niet helemaal waar... een voetballer speelt de rest van zijn leven bij elkaar in een paar jaar... een hockeyer zal voor die 70k tegelijkertijd ook zijn carriere na het hockey moeten veiligstellen... dus moeten doorstuderen etc. etc... m.a.w. geen 100% focus op het hockey...

[ Voor 43% gewijzigd door P.O. Box op 15-08-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Het loon van voetballers vind ik dan ook schandalig hoog. En met doorstuderen zie ik niet persé een probleem; ik wil misschien ook wel een nieuwe opleiding gaan doen ondanks dat ik 30+ ben. Daarnaast kun je vaak na je carriere aan de gang in dezelfde wereld als waar je sporter in bent (geweest).

Nee, ik ben absoluut geen voorstander van lonen waar sporters in 2 jaar de rest van hun leven bij elkaar verdienen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:39:
Het loon van voetballers vind ik dan ook schandalig hoog. En met doorstuderen zie ik niet persé een probleem; ik wil misschien ook wel een nieuwe opleiding gaan doen ondanks dat ik 30+ ben. Daarnaast kun je vaak na je carriere aan de gang in dezelfde wereld als waar je sporter in bent (geweest).

Nee, ik ben absoluut geen voorstander van lonen waar sporters in 2 jaar de rest van hun leven bij elkaar verdienen.
Whaha ja. Bankzitters bij degradatiekandidaten in de eredivisie pakken anderhalve ton per jaar ofzo en daar hoeven ze niet dagelijks uren voor te trainen 8)7

Bij tennis -ook best een grote sport- kan alleen de top 500 zo'n beetje rondkomen van de inkomsten, maar bij de onderste regionen gaat het spaargeld op aan reiskosten en coaches.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
FunkyTrip schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:53:
[...]

Bankzitters bij degradatiekandidaten in de eredivisie pakken anderhalve ton per jaar ofzo en daar hoeven ze niet dagelijks uren voor te trainen 8)7
Waarom zouden bankzitters niet hoeven te trainen :?

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:24:
Op basis van modaal kan je met 15 jaar topsport nog geen 25 jaar leven. En dan heb je het over eens per generatie talenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
We zijn wel een beetje verwende zeuren. Nederland doet het heel goed met medailles, zeker gezien het aantal medailles met ons aantal inwoners. De Belgen doen het over het algemeen al heel wat minder en hebben met 4 medailles een zeer goed jaar. Artikel op NOS over de Belgen:

België smult van 'gouden Spelen' - http://nos.nl/l/2125784

[ Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 15-08-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ykathmann schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:57:

Waarom zouden bankzitters niet hoeven te trainen :?
Dat zei ik niet. Maar voetballers trainen geen uren per dag volgens mij. Meestal iets van anderhalf uur ofzo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sjurm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:31:
We zijn wel een beetje verwende zeuren. Nederland doet het heel goed met medailles, zeker gezien het aantal medailles met ons aantal inwoners. De Belgen doen het over het algemeen al heel wat minder en hebben met 4 medailles een zeer goed jaar. Artikel op NOS over de Belgen:

Zeuren doe je op basis van bepaalde verwachtingen gebaseerd op resultaten uit het verleden, en die van Nederland zijn nou eenmaal wat beter dan die van België, dus dat vergelijk maken is zinloos.

Wel moet je je verwachtingen aanpassen aan de situatie. Als er mensen zijn die vooraf gedacht hebben dat 12x goud van Sydney gehaald wordt zoals in die eerder gelinkte column geclaimd wordt, dat is gewoon niet realistisch. Van die 12x goud kwamen er geloof ik 8 of 9 van drie individuele toppers, dat is gewoon bijna niet meer na te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Señor Sjon schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Op basis van modaal kan je met 15 jaar topsport nog geen 25 jaar leven. En dan heb je het over eens per generatie talenten.
70k is 2 keer modaal dus dat moet ruim voldoende zijn. Moet je toch makkelijk een zakcentje voor de toekomst opzij kunnen zetten om eventueel eea op te vangen mócht het nodig zijn. Topsporters kunnen met enig regelmaat ergens anders aan de slag. Van mijn part verdienen ze 90k, daar gaat het niet om. Maar ze hoeven van mij echt geen miljoenen te verdienen.
Sjurm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:31:

De sporters geven hun alles en als dan niet lukt wat wij verwachten dan loopt NL inderdaad te zeuren. Ergens ook wel triest :) Beter zeg je "Jammer joh, goed geprobeerd, volgende keer beter!".

[ Voor 43% gewijzigd door JT op 15-08-2016 13:09 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

JT schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

70k is 2 keer modaal dus dat moet ruim voldoende zijn. Moet je toch makkelijk een zakcentje voor de toekomst opzij kunnen zetten om eventueel eea op te vangen mócht het nodig zijn. Topsporters kunnen met enig regelmaat ergens anders aan de slag. Van mijn part verdienen ze 90k, daar gaat het niet om. Maar ze hoeven van mij echt geen miljoenen te verdienen.

[...]

De sporters geven hun alles en als dan niet lukt wat wij verwachten dan loopt NL inderdaad te zeuren. Ergens ook wel triest :) Beter zeg je "Jammer joh, goed geprobeerd, volgende keer beter!".
Onderschat niet wat voor kosten die gasten allemaal maken. Voor veel sporten moet je nou eenmaal dure dingen aanschaffen of zelfs helpen meeontwikkelen en dat dieet is ook nooit goedkoop. Nog afgezien van het feit dat je naast je werk geen tijd hebt voor andere inkomsten. Daar waar een normaal iemand rustig een tijdje kan doen met 1 tennisracket, gaat er bij profs echt aardig wat materiaal doorheen in 1 jaar. Zelf bekostigen is daar dus erg lastig. En natuurlijk heb je sponsoren, maar het gaat juist zitten in de verborgen uitgaven.

70k voor sporten op olympisch niveau is wat mij betreft erg karig. Wat dat bovenstaande bericht goed vermeld is dat er, door de nodige besparingen, ook weinig nieuw talent aankomt en daardoor de toekomstige inkomsten ook nog eens omlaag halen omdat de sporten niet meer in de picture staan en mensen dus weinig zin hebben om daar geld aan uit te geven. En je hebt ook niks om dan je merchandising mee te verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2016 13:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik had het idee dat we over loon spraken :P Dat is mijn inziens wat anders dan omzet, waar je je kosten ook van betaalt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
sodeju zeg, mooie comeback.
eerste set badminton had ik het idee dat ze ingemaakt gingen worden.
Hebben ze 2e set 4 match points tegen op 16-20, pakken ze de set nog met 22-20!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Yep, Piek & Muskens zijn goed bezig tegen de Koreanen.

Ondertussen is het marathon zwemmen bezig. Die zijn zo'n twee uur bezig.
Hoeveel calorieën jaag je er door met 10 kilometer zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Van Rouwendaal ligt na 2,5km gedeeld 2e op de marathon lees ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
http://nos.nl/rio2016/?stream-id=2120093 de live stream. Maar dit is wel erg lastig om een idee te krijgen wat de stand is. Ik kan niemand herkennen en heb geen idee hoe het klassement eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
walletje-w schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:55:
http://nos.nl/rio2016/?stream-id=2120093 de live stream. Maar dit is wel erg lastig om een idee te krijgen wat de stand is. Ik kan niemand herkennen en heb geen idee hoe het klassement eruit ziet.
Via vpn de bbc stream bekijken dan heb je commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

M a r c o schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:47:
Van Rouwendaal ligt na 2,5km gedeeld 2e op de marathon lees ik net.
Nu al een tijdje eerste. Erg knap. Als ze op het podium komt is dat echt een wereldprestatie.

Ze zijn al anderhalf uur bezig. Ik word al moe als ik ernaar kijk :X

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Maar het is wel oersaai om te kijken :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Bij sommige camerastandpunten lijken ze ook gewoon niet vooruit te gaan.

Voorsprong blijft groeien. Hopelijk stort ze niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:44:
Maar het is wel oersaai om te kijken :X
Boeiend, als er een medaille uit komt vind ik het wel waard om wat meer aandacht te geven imo. Ook al is het niet voor iedereen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Volgens mij komt er een gouden medaille bij!

Edit: Ah ze moeten nog een teringend, zo'n 1KM.. Als ze dat maar volhoudt. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 15-08-2016 15:54 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:31
't commentaar maakt 't nog een beetje spannend/volgbaar

maar waarschijnlijk toch nog een gouden zwemmedaille dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik lees dat het dicht bij elkaar zit met nog 1500m te gaan... klinkt nog niet als goud :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dr. Strangelove schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:55:
Ik lees dat het dicht bij elkaar zit met nog 1500m te gaan... klinkt nog niet als goud :?
Klopt, het is nog niet zeker, maar ze ligt voorop en de rest maakt nog geen aanstalte om haar in te halen.

Man man, alleen al zovaak je armen omhoog doen lijkt me al enorm vermoeiend. Vraag me af of bv de schoolslag niet een stuk makkelijker is hierbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ik vind de coverage van de OS echt bagger.... wat is nu de moeite om bij het open water zwemmen:
1. De afgelegde afstand weer te geven
2. de naam van de nummer 1,2 en 3 weer te geven
maar in plaats daarvan zien we alleen een stom klokje en moeten we de badmutsen maar gokken.

Bij wielrennen ook al, wat is de moeite om:
1. de naam van de leider in beeld te geven als hij in beeld is
2. de naam van de achtervolger(s) in beeld te geven als zij in beeld zijn;
3. het verschil in tijd tussen hen weer te geven.
Het kwam af en toe, maar waarom niet constant?

en zo zijn er vast wel meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

P.O. Box schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:56:
Ik vind de coverage van de OS echt bagger.... wat is nu de moeite om bij het open water zwemmen:
1. De afgelegde afstand weer te geven
2. de nummer 1,2 en 3 weer te geven
maar in plaats daarvan zien we alleen een stom klokje en moeten we de badmutsen maar gokken.

Bij wielrennen ook al, wat is de moeite om:
1. de naam van de leider in beeld te geven als hij in beeld is
2. de naam van de achtervolger(s) in beeld te geven als zij in beeld zijn;
3. het verschil in tijd tussen hen weer te geven.
Het kwam af en toe, maar waarom niet constant?

en zo zijn er vast wel meer dingen.
Mja vooral ook als er maar 4 man meedoet, zie je nog steeds maar de top 3. Van mij mag er ook wel wat meer. Bij F1 zie je ook dat dat de spanning ten goede komt en maakt het voor de kijkers ook een stuk makkelijker om bij te houden als je niet de volle focus op je scherm hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
De NOS kan daar volgens mij niet zoveel aan doen, dat soort data komt via de organisatie van de Spelen en als die dat niet goed hebben geregeld van tevoren dan heb je niets.

Wat wel brak is bij de NOS is dat liveblog, die updates zijn bijzonder matig vaak. Een vriendin van me hield me van de week op de hoogte via Whatsapp en dat was een stuk beter!

[ Voor 34% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-08-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dr. Strangelove schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:58:
De NOS kan daar volgens mij niet zoveel aan doen, dat soort data komt via de organisatie van de Spelen en als die dat niet goed hebben geregeld van tevoren dan heb je niets.

Wat wel brak is bij de NOS is dat liveblog, die updates zijn bijzonder matig vaak. Een vriendin van me hield me van de week op de hoogte via Whatsapp en dat was een stuk beter!
Hij noemt toch NOS ook niet ;)

Maar daar komt echt goud aan. Erg knap hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfft.. Nog een klein stukje maar er is wel een flink gat!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Hehe toch nog een medaille in het water :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Goud! Topprestatie van van Rouwendaal!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Martinspire schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:00:
[...]

Hij noemt toch NOS ook niet ;)

Maar daar komt echt goud aan. Erg knap hoor :Y
Eh ja, ik las een N die er niet was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

GOUD! YES! Top prestatie!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Bam! Goud na 10km :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Weer een feestje in het HHH vanavond dus. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Mja vooral ook als er maar 4 man meedoet, zie je nog steeds maar de top 3. Van mij mag er ook wel wat meer. Bij F1 zie je ook dat dat de spanning ten goede komt en maakt het voor de kijkers ook een stuk makkelijker om bij te houden als je niet de volle focus op je scherm hebt
ik bedoelde eigenlijk vooral de naam van de nr. 1, 2 en 3... maar inderdaad, vooral de naam van degene die in beeld is + bijbehorende positie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tussen al het doemdenkende praten over de spelen2016, eigenlijk gaan de spelen toch best prima voor TeamNL. Met deze gouden plak extra komen we al op 5, dat al aardig in de richting van London2012 gaat qua aantallen.
Natuurlijk heeft Schippers de 100m niet gewonnen maar winst was alleen mogelijk met een dik persoonlijk record. Het lijkt wel alsof men projecteert dat iets makkelijk is en het een kwestie is van laaghangend fruit. Ook bij korte-baan zwemmen was dat het geval, even laaghangend fruit plukken maar de concurrentie staat ook niet stil. Dan valt zoiets tegen maar zekerheden heb je in sport bijna niet.

De olympische spelen zijn alleen beroerd door de verslaggeving; slechte overzichten, weinig live-spul, heul veul talking heads (en suggestieve vragen) en lastig volgen, zoals vandaag de race niet met GPS-trackers live te volgen viel. Maar de sporters doen hun best en bij sport heb je nu eenmaal 1 winnaar en niet altijd kan je (automatisch) winnen. De resultaten tot dusver verdienen de negatieve aandacht van de media en dergelijke IMO niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wow, mooie overwinning. Komt meer tactiek bij kijken dan ik dacht :P. Ligt dat drink-ponton nou zover uit de kortste lijn, of maakt ze meer meters om zo het peloton uit de buurt van het ponton te houden? Vraag me ook af of er daardoor echt zwemsters zijn die een hongerklop hebben opgelopen.

Ook mooi trouwens dat d'r trainingsmaatje het zilver pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Artjuh schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:12:
[kniperdeknip]

Nou, dat ging nog bijna fout ook door tegen de boei aan te zwemmen net voor het aantikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lekker volle tribunes bij paardendansen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Delerium schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:10:
Tussen al het doemdenkende praten over de spelen2016, eigenlijk gaan de spelen toch best prima voor TeamNL. Met deze gouden plak extra komen we al op 5, dat al aardig in de richting van London2012 gaat qua aantallen.
Natuurlijk heeft Schippers de 100m niet gewonnen maar winst was alleen mogelijk met een dik persoonlijk record. Het lijkt wel alsof men projecteert dat iets makkelijk is en het een kwestie is van laaghangend fruit. Ook bij korte-baan zwemmen was dat het geval, even laaghangend fruit plukken maar de concurrentie staat ook niet stil. Dan valt zoiets tegen maar zekerheden heb je in sport bijna niet.

De olympische spelen zijn alleen beroerd door de verslaggeving; slechte overzichten, weinig live-spul, heul veul talking heads (en suggestieve vragen) en lastig volgen, zoals vandaag de race niet met GPS-trackers live te volgen viel. Maar de sporters doen hun best en bij sport heb je nu eenmaal 1 winnaar en niet altijd kan je (automatisch) winnen. De resultaten tot dusver verdienen de negatieve aandacht van de media en dergelijke IMO niet.
Dat komt omdat in de eerste week het judo- en zwemtoernooi wordt gedaan en waarbij men één bronzen medaille haalde, ondanks best wel wat deelnemers met titelaspiraties.

Maar qua verslaglegging helemaal eens.
Bv. Keirin. Zag je alleen de kwalificatieruns en de heats met Nederlanders. Voor de rest niks. Zo heb je geen benul van de sterkte van de tegenstanders en kan je ook niet zien of iemand goed of slecht was. Voordat je de spelregels van een vreemde sport doorhebt, is de coverage alweer voorbij. Tussendoor reclame, veel pratende hoofden en als klap op de vuurpijl een uur Eredivisie tussendoor. We hebben 3 NPO-kanalen plus een plethora aan digitale kanalen. Gebruik dat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 16:44
Welke medailles verwachten de kenners hier nog?

Ik volg het niet echt heel goed dus wellicht maak ik wat missertjes maar ik hoop nog op de volgende plakken:

- Bouwmeester met zeilen vanavond goud.
- Heren Hockey, goud of zilver (die belgen moeten ze kunnen pakken toch?)
- Dames Hockey, niet gevolgd maar minimaal brons lijkt me?
- Schippers brons of zilver op de 200. Er zal vast wel een Amerikaanse of Jamaicaanse sneller gaan.
- Bij de paardensport nemen we vast nog wel hier en daar een plakkie mee, totaal geen verstand van.
- Baanwielrennen, Ligtlee is in topvorm dus wellicht daar nog wat moois bij de sprint?
- Turnen, Epke en wellicht een dame die nog wat moois scoren?

Dit is zo even uit me hoofd waar we nog iets van kunnen verwachten. Mis ik nog ergens grote kanshebbers of sporters die wellicht gaan verassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hippocampus schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Nou, dat ging nog bijna fout ook door tegen de boei aan te zwemmen net voor het aantikken :P
Als haar trainingspartner Aurelie Muller is, dan is die voor zover ik lees gediskwalificeerd overigens.
Muller knokte zich vrijwel letterlijk op zestien seconden van de winnares naar de tweede plaats, maar werd later gediskwalificeerd. Daardoor ging Bruni met het zilver aan de haal en hielp Okimoto het gastland aan een bronzen medaille.

[ Voor 20% gewijzigd door M a r c o op 15-08-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Malt007 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:23:

Ik volg het niet echt heel goed dus wellicht maak ik wat missertjes maar ik hoop nog op de volgende plakken:

- Schippers brons of zilver op de 200. Er zal vast wel een Amerikaanse of Jamaicaanse sneller gaan.
- Bij de paardensport nemen we vast nog wel hier en daar een plakkie mee, totaal geen verstand van.
- Baanwielrennen, Ligtlee is in topvorm dus wellicht daar nog wat moois bij de sprint?

Dit is zo even uit me hoofd waar we nog iets van kunnen verwachten. Mis ik nog ergens grote kanshebbers of sporters die wellicht gaan verassen?
Er zit sowieso nog een beach volleybal team bij de laatste vier en de volleybal dames maken via Zuid-Korea ook wel kans om bij de laatste vier te komen. Dus wie weet kunnen zij verrassen met een medaille :).
M a r c o schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:25:
Als haar trainingspartner Aurelie Muller is, dan is die voor zover ik lees gediskwalificeerd overigens.
Aha, da's dan jammer om zo graag zilver te pakken dat je brons verliest.

[ Voor 11% gewijzigd door Artjuh op 15-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove

Ben geen kenner maar ik schat het wel ongeveer hetzelfde in. Bij de paardjes ligt alles nog open maar wat er tot nu toe gebeurd is geeft reden tot optimisme, met een beetje mazzel twee medailles bij het springen, individueel hebben de Nederlanders goed gereden dus die kunnen in principe allemaal ver komen. Bij de landenwedstrijd staan ze derde, ook niet slecht. Maar daar moet allebei nog veel gebeuren. Bij de dressuur staat er een Hollander op 1 op dit moment maar het halve veld moet nog en er volgt nog een omloop, dus afwachten wat zijn score waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik denk dat je je daar nog wel eens in kan vergissen. Belgie is bij de mannen een wereldtopper die het niet onder doet voor landen als Argentinië, Nieuw Zeeland en India.Wordt een harde dobber.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Sifan Hassan maakt een redelijke kans op een medaille morgenavond op de 1500m.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Wow, mooie overwinning. Komt meer tactiek bij kijken dan ik dacht :P. Ligt dat drink-ponton nou zover uit de kortste lijn, of maakt ze meer meters om zo het peloton uit de buurt van het ponton te houden? Vraag me ook af of er daardoor echt zwemsters zijn die een hongerklop hebben opgelopen.

Volgens Maarten van der Weijden was dat een bewuste taktiek. Veel drinken aan het begin en geen drinken meer ophalen bij de laatste keer waardor ze ver uit de buurt van het ponton kon blijven zodat de concurrentie meer moet zwemmen indien zij wel drinken gingen halen, danwel ook niet drinken bij de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
De Nederlanders in het BMX toernooi zullen toch ook wel een kansje maken op een medaille? Smulders pakte in 2012 brons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
BMX hebben we ook medaille kansen bij de mannen en vrouwen uit mijn hoofd, ik geloof 10K openwater bij de mannen ook (Is uit mijn hoofd de regerende Europees kampioen), Keirin bij de mannen, al zijn die mannen geloof geen echte favoriet, eerder outsider, maarja dat waren we bij de vrouwen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Señor Sjon schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

Dat komt omdat in de eerste week het judo- en zwemtoernooi wordt gedaan en waarbij men één bronzen medaille haalde, ondanks best wel wat deelnemers met titelaspiraties.

Bv. Keirin. Zag je alleen de kwalificatieruns en de heats met Nederlanders. Voor de rest niks. Zo heb je geen benul van de sterkte van de tegenstanders en kan je ook niet zien of iemand goed of slecht was. Voordat je de spelregels van een vreemde sport doorhebt, is de coverage alweer voorbij. Tussendoor reclame, veel pratende hoofden en als klap op de vuurpijl een uur Eredivisie tussendoor. We hebben 3 NPO-kanalen plus een plethora aan digitale kanalen. Gebruik dat dan!
Op zich vind ik de verslaggeving prima. Dat van eredivisie vind ik meer een fout van de organisatie van NPO dan van NOS (als ze geen uitzendtijd op NPO2 krijgen hiervoor, wat ik ook liever had gezien, dan kunnen zij ook weinig). Al vind ik het ook dom om bepaalde zaken te gaan herhalen op NPO1

Ik stoor me eerder aan de vraagstelling. Hoe vaak ik wel niet zie dat ze een vraag stellen die betrekking heeft op oude slechte resultaten (zoals een verloren wk-finale of vorige OS) aan iemand die net een wereldprestatie heeft neergezet vind ik erg zwak. Net als dat ze de keeper van herenhockey gaan vragen over aanval of dat het lekker liep. Vraag hem hoe zijn wedstrijd was en wat ie van zijn eigen reddingen vond, dat is waar ie echt wat over kan zeggen. Liever een reactie op eigen spelen en toekomstige wedstrijden dan telkens oude koeien uit de sloot halen of vragen over waar zij weinig tot geen weet van hebben. Daar kunnen ze wat beter aan doen. Soms doen ze het ook puur om er emoties uit te trekken, wat ik vrij zwak vindt (zeker omdat de NOS veel minder om de kijkcijfers hoeft te werken).

Wel fijn is dat ze vrijwel overal aanwezig lijken te zijn waar Nederlanders zijn en dat er toch nog wat aandacht is voor minder populaire sporten. Al zie je weinig van de overige strijd als de Nederlanders eenmaal zijn verslagen. Maar op zich mogen we niet klagen als ik hoor hoe het in het buitenland gaat. Extra internetkanalen schelen in ieder geval een hoop. Kan ik zelf toch wat meer focus leggen op de lichamelijk inspannende sporten en lekker de paardensport laten voor wat het is (wat die op de spelen doen al die jaren is me nog steeds niet duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bah, Hassan gezien en toen door de rest heen geslapen.... Heeft iemand een goede link naar de finale van de 100m? YouTube heeft brakke links en op de NOS Rio website kan ik hem niet starten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
Maar wat moet je dan wèl vragen of zeggen als verslaggever, net na de wedstrijd?

-Gefeliciteerd (lijkt me logisch)
-Hoe voel je je? (dat schijnt niet meer te mogen, schijnt een onnozele vraag te zijn.)
-Hoe ging het? (sjezus, dat hebben we net met zo'n negentien miljard mensen live kunnen zien)
-Heel nederland leefde met je mee! (hoe weet hij dat nou?)
-Wat zat het dicht op elkaar! (ja duh, de hele wereldtop traint al jaren voor deze (ene) wedstrijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Señor Sjon schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat het aan de ene kant vrij logisch is, redelijk veel sporten vallen samen wat natuurlijk logisch is bij zo veel sport in zo'n korte periode, vooral in de avond, waardoor je dan al snel een schakel programma krijgt, waarbij logischerwijs de meeste aandacht is voor de Nederlanders en wat buitenlandse prominenten. Er is enorm veel sport, dus kan je niet alles laten zien. Verbeterpuntje imho wel voor de volgende keer, commentaar bij de streams. Dan zou je als liefhebber van sport X gewoon de volledige uitzendingen goed kunnen volgen en zijn ook de voorbeschouwingen en analyses soms wat minder irritant (als er ook andere sport bezig is die je graag wil zien) en inderdaad minder reclame, al zal dat natuurlijk mogelijk nodig zijn voor het budget, geen idee hoe dat in andere landen gaat.

Verder heb je natuurlijk ook te maken met de andere omroepen op de 3 hoofdkanalen, ik kan me goed voorstellen dat die het opgeven van 1 volledige zender wel genoeg vinden 2+ weken lang. Tijdens een EK of een WK voetbal zie je natuurlijk wel aan het einde van de poule fase wedstrijden op meerdere kanalen, maar dan hoeven ze maar een paar uur af te staan en geen hele dagen. Voetbal had van mij wel op een ander kanaal gemogen, maar ik weet natuurlijk ook niet of dat bijv. contractueel vastgelegd is dat dit op Ned 1 moet of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
High recommended: badminton stream 1, wel bijna afgelopen maar badminton dubbelspel in optima forma inclusief levendig publiek.
En weer een favoriet naar huis!
Op badminton stream 2 een andere topper aan de gang en dat gaat de goede kant op met weer een hoger geplaatst paar dat eruit gaat vliegen, in dit geval van China (ze winnen alles maar herendubbel kunnen ze niet daar en verdienen er ook geen medaille op. En met elke andere favoriet die eruit vliegt stijgt die kans natuurlijk O-) )
Korenaren laten hun voorsprong glippen en geven de set weg. Derde en beslissende nu ...

Ik ben overigens zeer tevreden over commentaarvrije streams en zou het standaard als tweede audiospoor willen

[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 15-08-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Het irriteerde me ook steeds meer hoe vaak ze tegen Inge Dekker over die baarmoederhalskanker begonnen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nu wel een stream gevonden die werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

zetje01 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:12:
Maar wat moet je dan wèl vragen of zeggen als verslaggever, net na de wedstrijd?

-Hoe voel je je? (dat schijnt niet meer te mogen, schijnt een onnozele vraag te zijn.)
-Hoe ging het (sjezus, dat hebben we net met z'n negentien miljard mensen live kunnen zien)
-Wat zat het dicht op elkaar! (ja duh, de hele wereldtop traint al jaren voor deze (ene) wedstrijd)
Nou gewoon, helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfft het niveau verschil bij kogelslingeren is echt immens. De Poolse scoort een wereldrecord met ruim 82 meter, de nummer twee volgt met een ruime 76 meter, gigantisch gat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

zetje01 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:12:

-Hoe ging het? (sjezus, dat hebben we net met zo'n negentien miljard mensen live kunnen zien)
Hoe het ging kan anders best interessant zijn vanuit het oogpunt van de spelers. Die zien sommige zaken toch echt anders. Verder een specifiek ding aanhalen over de wedstrijd (goede actie @ moment x). Indien niet de laatste wedstrijd een kijk op de komende wedstrijd en misschien nog iets extra's. Misschien iets van voor of na de wedstrijd. En iets over de sport zelf kan ook geen kwaad (ze zijn tenslotte ambassadeurs).

Dingen als "ja tijdens het vorige WK hebben jullie met 6-1 van ze verloren" doen er op de spelen totaal niet toe. Krijg je ook meteen het riedeltje "andere ploeg, we denken er niet meer aan, etc". Al dat negatieve gedoe om er maar emotie uit te persen. Emotie moet van zichzelf komen, dan is het het mooist. Niet als een verslaggever gaat harken naar een quote of een traan, zo goedkoop is dat. Als iemand iets kwijt wilt, komt dat toch wel.

Ik wil een reactie die meerwaarde biedt, ook al hebben we zelf de wedstrijd gezien. Iemand moet zijn ei kwijt kunnen en ik heb het idee dat ze de interviews toch veel teveel sturen en vooral naar dingen vragen die weinig interessant zijn (en waar dan ook vaak een standaard riedeltje uit komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De huidige commentator bij de NOS op het turnen, heerlijk om naar te luisteren. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:18
Inderdaad en iemand met verstand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kwam mij wel bekend voor, is natuurlijk Hans van Zetten:

Haha, je merkt aan alles hoe die geniet van de sport tijdens het becommentariëren.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 15-08-2016 20:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43

SuBBaSS

-has Ryzen

Ook wel spectaculair om te zien dat pegasushoppen bij het mannenturnen! Heel aantal originele sprongen erbij weet die Van Zetten te vertellen. Hij zat ook even met z'n mond vol tanden omdat hij de naam van de sprong(en) niet kende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Weet iemand of er ergens een langere samenvatting van de 10km zwemmen van vandaag te vinden is? Die samenvatting van de nos van de laatste 100m heb je natuurlijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Wat een gedoe daar bij het zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Wat een heerlijk commentaar!

Goede oefening ook van Sanne Wevers!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Ooh, wat is die balk spannend zeg.
Zit bijna ademloos te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Echt, turnen vind ik buiten ringen en stok om niet zoveel aan, maar met van Zetten is het echt fantastisch.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
15.466 en op de eerste plaats nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Echt knap _/-\o_

Commentaar ook trouwens, vol met passie voor de sport die man.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zo te horen een fantastische score. oOo

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

M a r c o schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:25:

[...]
Ja, blijkbaar heeft ze Bruni (Italië) opzettelijk gehinderd bij de finish. Het is voor mij niet goed te zien op de beelden, maar de officials zagen er genoeg in om Muller te schrappen uit de uitslag.

Wederom heeft onze staatsomroep er niks over te melden en kwaken ze alleen over t goud voor van Rouwendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De oefening van Sanne was heel mooi, net zoals het commentaar van Van Zetten. Geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Inderdaad! Die oefening en dat commentaar. Maakt het spannend om te luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Zou echt te gek zijn als Wevers goud pakt, maar ook brons zou al zeer netjes zijn natuurlijk. Supermooie oefening, mooie meid, mooi verhaal en mooie babbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Mooi dit, Van Zetten weer gepassioneerd.

Dit wordt wel een medaille waarschijnlijk, zeker nu de topfavoriete laag heeft gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hele goede kans op goud, zou je zeggen. We weten zo iig zeker of er een medaille is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Tranen van Van Zetten zijn goud waard, hoop nu ook letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Inmiddels is Hans van Zetten trending op Twitter. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Oei, dit was eem sterke oefening...

.... Maar niet goed genoeg

[ Voor 30% gewijzigd door Sjurm op 15-08-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Yes, minimaal brons! 15.333 voor de Amerikaanse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iig brons! Hoogstwaarschijnlijk minimaal zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fBSKIDm.jpg

:D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Damn, spannend zo met die trage jury :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Hans trekt de punten er live vanaf :P

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Deze gaat hem ook niet worden, lijkt in elk geval al zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Rhapsody schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:12:
Hans trekt de punten er live vanaf :P
Tsja, als je eenmaal weet wat waarvoor gegeven wordt, dan kan je dat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hernández tekent protest aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
En minimaal zilver inderdaad: 14.600 voor de Franse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Quad schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

Tsja, als je eenmaal weet wat waarvoor gegeven wordt, dan kan je dat.
Ja dat snap ik. Hij doet dit ook al jaren. Maar zojuist ging het even van "dat kan maar zo 0.3 punt aftrek zijn.... dat is een halve punt aftrek".

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
rejected

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste