Hij mist wel totaal dat er protest is aangetekend, maar inmiddels ook rejected.
Grote fout bij de Braziliaanse, dat zou voldoende moeten zijn
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
We mogen alvast een feestje gaan vieren.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat een geweldige prestatie zeg! Het commentaar erbij is ook goud waard
Flickr PSN ID= cheironnl
Sanne Wevers ligt op koers voor goud... Minimaal zilver.Malt007 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:23:
Welke medailles verwachten de kenners hier nog?
[...]
- Turnen, Epke en wellicht een dame die nog wat moois scoren?
[...]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Woops, jammer joh!
Je hoeft er niet af te pleuren maar dat je even flink wankelde mag je nog wel een keer doen meisje!
Je hoeft er niet af te pleuren maar dat je even flink wankelde mag je nog wel een keer doen meisje!
Van Zetten is wel sportief.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Duurt lang zeg..
[ Voor 80% gewijzigd door Gynnad op 15-08-2016 21:20 ]
Mooi, 'maar laten we wel ons respect houden' Hans van Zetten.
LOL Hans is wel zeker van z'n zaak. Prachtig dit allemaal zeg!
Holy crap goud... die zag ik NIET aankomen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Inquiry van de Franse..
Wat houd dat in ?
Smiling as the shit comes down...

Nu snel door naar het zeilen voor de volgende?! Toch afgelast.
[ Voor 8% gewijzigd door Artjuh op 15-08-2016 21:27 ]
Goud voor Sanne Wevers!
Knap hoor!!
Of kan dat Franse protest toch nog roet in het eten gooien?
Of kan dat Franse protest toch nog roet in het eten gooien?
[ Voor 74% gewijzigd door Rhapsody op 15-08-2016 21:24 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik vind dit wel een hele speciale medaille voor Nederland eigenlijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hans van Zetten doet een Olav Molletje... Prachtig!
Super prestatie. Is dit ooit eerder door een Nederlandse dame gedaan...?Gynnad schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:23:
Goud voor Sanne Wevers!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Daar zat ik net aan te denkenGynnad schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:24:
Sterk spul!
Volgens mij van Van Zetten al eerder bekend geworden toen bij de gouden Epke Zonderland
[ Voor 5% gewijzigd door Rhapsody op 15-08-2016 21:26 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Johee!
Johooo!
Jofúckingho wat bizar!
Johooo!
Jofúckingho wat bizar!

⏩ PVOutput☀️
Echt een hoogtepunt, geweldig!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgens het turnen komt die dan inderdaad op naam van Van Zetten.Rhapsody schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:25:
[...]
Volgens mij van Van Zetten al eerder bekend bij Epke Zonderland
Zo te zien eerste Nederlandse vrouwelijke medaille ooit en zelfs de tweede (gouden) medaille voor Nederland: Wikipedia: Lijst van olympische medaillewinnaars gymnastiek (turnen)Fiber schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:24:
[...]
Super prestatie. Is dit ooit eerder door een Nederlandse dame gedaan...?
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Gynnad op 15-08-2016 21:29 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
4 jaar geleden toch? Bepke Zonderland (of zoets)Fiber schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:24:
Is dit ooit eerder door een Nederlandse dame gedaan...?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha. Wel goed om die gouden medailles een beetje te spreiden, we hebben er al twee vandaagM a r c o schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:27:
Medal Race Bouwmeester alsnog afgelast.
reden: Te veel wind
Hij haalde een aantal namen door elkaar?Gynnad schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:24:
Toch wel grappig dat de "kleinere" sporten de medailles bij elkaar moeten sprokkelen itt het zwemfiasco (afgezien van het langeafstand zwemmen natuurlijk)
Als de zwemmers er deze OS vaart in hadden, stonden we nu gewoon 4de in algemeen klassement. Fijn dus dat we nog andere mensen hebben die er wel zin in hebben
Turnen is zeker geen kleine sport...vhal schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:29:
Toch wel grappig dat de "kleinere" sporten de medailles bij elkaar moeten sprokkelen itt het zwemfiasco (afgezien van het langeafstand zwemmen natuurlijk)
En de zwemmers hadden er geen zin in...?PWM schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:31:
Als de zwemmers er deze OS vaart in hadden, stonden we nu gewoon 4de in algemeen klassement. Fijn dus dat we nog andere mensen hebben die er wel zin in hebben

Voor de simpele zielen die denken dat het alleen maar om het zwemmen gaat wel
De zwemmers verzopen zichzelf en van Gelder bezoop zichzelf. Verschil moet er wezen.
⏩ PVOutput☀️
Het zijn wel allemaal hele kleine meisjes
alles kan off-topic
American Sandwich with a golden heart!
om even een scoreboard journalistiek tegen de vorige scoreboard journalistiek omtrent ditzelfde onderwerp erin te gooien: sjonge wat een succesvolle spelen voor nederland met al net zoveel goud als in londen...
Wel fijn dat we bij het uitzoeken van een locatie voor het OS gekeken word naar het weer ter plekke. Sprak net iemand die woont in Rio, die aangaf dat het weer (wind vooral) nu zelfs nog beter is dan normaal voor de plekken waar ze spelen. Of het is niks, of het is keihard.
Ik kijk uit naar beachvolleybal. Met een beetje geluk waait de bal wel het stadion uit.
Jammer dat de medalrace niet door kon gaan, hadden we zomaar 3x goud op 1 dag in 3 totaal verschillende onderdelen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In ander nieuws:
Iemand die volgens mij al uitgeschakeld was en naar huis kon, moet alsnog naar huis. Of zoiets http://mobile.reuters.com...twitter&utm_medium=Social
EDIT:
Zat nog even te kijken naar het goud van eerder vandaag. Maar 2 uur zwemmen op die manier.... Ongelooflijk wat een bikkels.
Iemand die volgens mij al uitgeschakeld was en naar huis kon, moet alsnog naar huis. Of zoiets http://mobile.reuters.com...twitter&utm_medium=Social
EDIT:
Zat nog even te kijken naar het goud van eerder vandaag. Maar 2 uur zwemmen op die manier.... Ongelooflijk wat een bikkels.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 15-08-2016 22:02 ]
In 2008 hadden we daar bij de mannen een gouden plak.
Bikkels inderdaad, ik ben moe na een paar baantjes in het zwembad
Bikkels inderdaad, ik ben moe na een paar baantjes in het zwembad
Over dat beachvolleybal hè, ik heb geen voorkeur, dat de beste moge winnen. Maar wie zouden de beste zijn om de halve finale te kunnen overleven?
⏩ PVOutput☀️
Brouwer/Meeuwsen werd er gezegd door die expert bij NOS
Ik heb ook wel het idee dat die het meest solide zijn.ScrooLoose schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:17:
Tot dusver is het erg spannend!
20/20 1e set.
20/20 1e set.
⏩ PVOutput☀️
Lol, mazzel balletje
32kg
En ze zijn door.ScrooLoose schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:17:
⏩ PVOutput☀️
Wow, historisch goud op de balk
Dit dus.
Historisch inderdaad. Heel mooie oefening en dik verdiend als je het afzet tegen de andere 7 dames.
Mooie naam voor een gewichtheffer trouwens: Bartomiej Bonk voor Polen.
Mooie naam voor een gewichtheffer trouwens: Bartomiej Bonk voor Polen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Inderdaad een ongelooflijke prestatie, goud op de balk.
Mooi ook dat ze dit toernooi iedere oefening haar PR verbeterde.
Mooi ook dat ze dit toernooi iedere oefening haar PR verbeterde.
Het boksen laat weer zien waarom je jury-sporten zo verrot zijn. Die Rus krijgt alle hoeken van het canvas te zien en krijgt de winst unaniem toegekend
.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is op geen enkele stream te zien hier
De atletiekbaan staat helemaal blank, kan je nagaan hoe het hockeyveld erbij ligt. (Hockey)Stadion zat vol, stortbui en halve stadion leeg
. Er is daar ook helemaal niks overdekt, zelfs de commentaar posities niet blijkbaar ...
Goud voor Sanne Wevers is toch ook niet zó'n verrassing?? Een medaille zat toch iig wel in de verwachting bij mij aangezien ze bij het WK vorig jaar al tweede werd met de hoogste moeilijkheidsgraad (al viel toen de een na de ander eraf
) en bij de kwalificatie hier heel solide.
De score van vandaag is wel een heel stuk hoger, zie hem overal als 'foutloos' beschreven maar bij de landing was nog wel een stapje/hupje
...
De atletiekbaan staat helemaal blank, kan je nagaan hoe het hockeyveld erbij ligt. (Hockey)Stadion zat vol, stortbui en halve stadion leeg
Goud voor Sanne Wevers is toch ook niet zó'n verrassing?? Een medaille zat toch iig wel in de verwachting bij mij aangezien ze bij het WK vorig jaar al tweede werd met de hoogste moeilijkheidsgraad (al viel toen de een na de ander eraf
De score van vandaag is wel een heel stuk hoger, zie hem overal als 'foutloos' beschreven maar bij de landing was nog wel een stapje/hupje
[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 02:03 ]
Cavendish had ook wel gediskwalificeerd mogen worden: http://nos.nl/rio2016/art...r-kamikaze-cavendish.html Had ik nog wel verwacht te horen eigenlijk maar zie hem al met een medaille om z'n nek
. Was ook al met nog 108/9 ronden te gaan zie ik nu ...

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 02:18 ]
Eensch, Cavendish is ook op de weg een gevaar. Helaas durven juries tegenwoordig niet veel, dergelijke brokkenpiloten moet je gelijk DQ doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Pfff.
Hockeydames maken het nog spannend...
Zie de 3-3 nou ook nog wel vallen in de laatste 7 minuten
.
En wij klagen wel eens over de voetbal scheidsrechters in Nederland, nou.... deze scheidsrechter bij deze hockey wedstrijd is helemaal om van te janken.
Hockeydames maken het nog spannend...
Zie de 3-3 nou ook nog wel vallen in de laatste 7 minuten
En wij klagen wel eens over de voetbal scheidsrechters in Nederland, nou.... deze scheidsrechter bij deze hockey wedstrijd is helemaal om van te janken.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 02:52 ]
Hoppa en door ! knap gewerkt van de hockeydames
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Verwijderd
Helemaal mee eens.Gri77ie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:00:
Hoppa en door ! knap gewerkt van de hockeydames
Vond bijna alle dames een puike wedstrijd spelen, vond alleen Van As een zeer zwakke wedstrijd spelen.
Veel onnodig balverlies en onnodige foutjes..
Hoop dat ze tegen Duitsland haar normale niveau weer haalt.
Hopelijk dan met een normale scheidsrechter....
Tja die scheids.... maar ja... daar heb je als het goed is allebei last van.... als het goed is...Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:03:
[...]
Helemaal mee eens.
Vond bijna alle dames een puike wedstrijd spelen, vond alleen Van As een zeer zwakke wedstrijd spelen.
Hoop dat ze tegen Duitsland haar normale niveau weer haalt.
Hopelijk dan met een normale scheidsrechter....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Verwijderd
Van As loopt het hele toernooi al te prutsen, ben ik van haar niet gewend.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:03:
[...]
Helemaal mee eens.
Echt te bizar voor woordenHopelijk dan met een normale scheidsrechter....

Hoe komt het toch dat bijna al die Jamaicanen zo hard kunnen lopen bij de mannen en de vrouwen? Als er nu 2 of 3 zo sterk zijn, maar in bijna elke discipline tot 400m, inclusief de horden, rennen de Jamaicaanse heren en dames voorop. Amerikanen zitten in die disciplines daar dan net achter. Net als de Kenianen op de lange afstand zo goed zijn. Ik vind het wel apart. Is rennen de nationale sport in Jamaica?
Bij hockey trouwens wel bijzonder dat er op een gegeven moment wel 3 Nederlandse dames op de strafbank zaten.
Bij hockey trouwens wel bijzonder dat er op een gegeven moment wel 3 Nederlandse dames op de strafbank zaten.
Verwijderd
Hier gaan nog vragen over gesteld wordenJorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:06:
...

Net als Stef Clement een goede toevoeging was in het NOS-programma over de Tour de France, vind ik Gregory Sedoc wel echt een fijne spreker als het om de hardloopanalyses gaat. Welbespraakt, inhoudelijk, je leert er wat van.
Verwijderd
Ik ben sowieso erg verbaasd over de toevoegingen deze olympische spelen.Jorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:09:
Net als Stef Clement een goede toevoeging was in het NOS-programma over de Tour de France, vind ik Gregory Sedoc wel echt een fijne spreker als het om de hardloopanalyses gaat. Welbespraakt, inhoudelijk, je leert er wat van.
Sedoc.
Fatima.
Die van de Beachvolleybal
Die van het zwemmen.
Ankie van Grunsven
De mooie gastvrouwen van het Turnen
Robin van Galen
Edith Bosch
Erben Wennemars
(Alle gasten die voorbij komen in Studio Rio..)
En ik mis er echt nog wel een handvol
(Enige waar ik me aan ergerde waren de Wielren commentatoren.....)
De presentatoren zelf(behalve Autocue Egbers.....).
Ik kijk met plezier naar de uitzendingen van NOS en RIO.....en dat is wel eens vaker anders geweest
Ik vind Fatima ook wel prima bij de Hockey. Babbelt lekker door, vooral toen de 3e kwart ging beginnen was het op de seconde gevuldJorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:09:
En die interviews nadien, gezellige boel daar
Vooraf had ik weinig verwacht van deze dag, maar uiteindelijk toch mooie wedstrijden gezien.
Ja, het is gewoon extreem populair (na cricket het populairst volgens mij) en gecombineerd met een paar keer wat succes krijg je een enorme positieve feedbackloop. Net als met Nederland en schaatsen, Brazilië en voetbal, Ierland en hurlingJorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:06:
Hoe komt het toch dat bijna al die Jamaicanen zo hard kunnen lopen bij de mannen en de vrouwen? Als er nu 2 of 3 zo sterk zijn, maar in bijna elke discipline tot 400m, inclusief de horden, rennen de Jamaicaanse heren en dames voorop. Amerikanen zitten in die disciplines daar dan net achter. Net als de Kenianen op de lange afstand zo goed zijn. Ik vind het wel apart. Is rennen de nationale sport in Jamaica?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het schijnt ook met hun genen te maken hebben.Jorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:06:
https://www.theguardian.c...letics-commonwealth-games
Woohoo, go Hockey dames
. Alleen dat geel voor een duwtje? Dafuq?
Vraag me alleen altijd af of die nu geen last van hun krijgen van dat gebogen rennen de hele tijd. Aardige sport om zo naar te kijken (en de dames natuurlijk ook
).

Vraag me alleen altijd af of die nu geen last van hun krijgen van dat gebogen rennen de hele tijd. Aardige sport om zo naar te kijken (en de dames natuurlijk ook
Blijkbaar is hij niet gediskwalificeerd omdat niemand een protest heeft ingediend:gambieter schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 02:22:
Eensch, Cavendish is ook op de weg een gevaar. Helaas durven juries tegenwoordig niet veel, dergelijke brokkenpiloten moet je gelijk DQ doen.
The incident put Cavendish's medal in doubt but the result stood because none of his rivals submitted a protest that could have resulted in him being disqualified.
En de uiteindelijke winnaar vond het blijkbaar ook wel meevallen:
"It's not his fault," Viviani said. "The Korean guy was halfway on his wheel to the right - normally you stay on the wheel.
"Cav was in the front and changed direction so it's all normal. It's a normal crash on the track."
Bron: http://www.bbc.com/sport/olympics/37087768
Zelf vond ik het er inderdaad ook bizar uitzien en heb me er zeer over verbaasd dat hij niet gediskwalificeerd werd...
Wat een reden om iemand niet te diskwalifeceren. "Omdat niemand een protest indient". Daar heb je toch juryleden en scheidsrechters voor? Ik heb de wedstrijd en de daaropvolgende discussie niet gevolgd, overigens. Edit: ondertussen wel even gezien in de korte samenvatting op de NOS-website. Bah, wat een actie van Cavendish zeg. Dit is niet gewoon afsnijden of hinderen, dit is gewoon je fiets als mes gebruiken en je concurrenten de baan af werken. Hij had zonder meer gediskwalificeerd moeten worden. Dat andere wielrenners niks durven zeggen vanwege zijn status, zijn team of zijn karakter, doet niet ter zake. De jury/scheidsrechters hadden de andere renners in bescherming moeten nemen. Zeer medaille-onwaardig.
Nederlanders op de OS vandaag:
http://nos.nl/rio2016/art...-dinsdag-16-augustus.html
Nederlanders op de OS vandaag:
http://nos.nl/rio2016/art...-dinsdag-16-augustus.html
[ Voor 44% gewijzigd door Jorgen op 16-08-2016 13:10 ]
Ik vraag me af of Viviani het filmpje gezien heeft...Blauwschaap schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:06:
[...]
Blijkbaar is hij niet gediskwalificeerd omdat niemand een protest heeft ingediend:
The incident put Cavendish's medal in doubt but the result stood because none of his rivals submitted a protest that could have resulted in him being disqualified.
En de uiteindelijke winnaar vond het blijkbaar ook wel meevallen:
"It's not his fault," Viviani said. "The Korean guy was halfway on his wheel to the right - normally you stay on the wheel.
"Cav was in the front and changed direction so it's all normal. It's a normal crash on the track."
Bron: http://www.bbc.com/sport/olympics/37087768
Zelf vond ik het er inderdaad ook bizar uitzien en heb me er zeer over verbaasd dat hij niet gediskwalificeerd werd...
Die Cavendish heeft in het weg peloton ook al niet zo'n goede naam. Maar ja die "mindere" wielrenners durven geen protest in de dienen tegen een renner van Sky want daar zouden ze in de toekomst wel voor willen rijden.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Maar daar heb je dus wedstrijdleiding, scheidsrechters en jury voor. Dan hoeft een renner niet te vrezen voor represailles e.d, maar kunnen ze gewoon in bescherming genomen worden tegen dit soort overtredingen in de wedstrijd.SnowDude schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:03:
Die Cavendish heeft in het weg peloton ook al niet zo'n goede naam. Maar ja die "mindere" wielrenners durven geen protest in de dienen tegen een renner van Sky want daar zouden ze in de toekomst wel voor willen rijden.
Iedereen, altijd en overal. Daarom bestaat wielrennen bij de NOS ook niet en kijkt iedereen naar SporzaVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 03:18:
(Enige waar ik me aan ergerde waren de Wielren commentatoren.....)
Cav fietst al sinds 2013 niet meer voor Sky.SnowDude schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:03:
[ Voor 39% gewijzigd door Shabbaman op 16-08-2016 13:22 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vond, "Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen" Smeets toch altijd wel fijn om naar te luisteren. En vroeger was Nelissen (nee niet Danny maar zijn oom Jean) ook altijd op dreef. Maar goed ik ben ook al een beetje een ouwe zak.Shabbaman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
Iedereen, altijd en overal. Daarom bestaat wielrennen bij de NOS ook niet en kijkt iedereen naar Sporza
Ik vind ook nog steeds dat ze Zonneveld om moeten scholen naar (co) commentator, maar daar heeft hij vast geen zin in.
My bad, hij rijdt inderdaad voor Dimension Data. Maar dan nog steeds is dat wel een probleem, niet allen bij Cavendish maar gewoon bij alle grote landen wedstrijden zoals de OS en het WK wielrennen. Die jongens worden betaald door de grote Pro-Tour ploegen en daardoor zie je gewoon dat soms in die wedstrijden de pro-tour ploeg belangrijker is dan het land waar ze voor rijden.Cav fietst al sinds 2013 niet meer voor Sky.
[ Voor 27% gewijzigd door SnowDude op 16-08-2016 13:30 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Heb ff de 10KM open water mannen erop gezet, die Australiër zwemt inmiddels mijlenver voor op de rest. Maar ze moeten nog zo'n 7.5KM, dus het zegt nog niks.
De Nederlander Weertman zwemt op 20e positie, ruim 1 minuut en 5 seconden op de Australiër.
Alleen dat veld ligt nog ernstig dicht op elkaar, dat kan nog wel makkelijk wijzigen.
Hopen op een top3 klassering.
De Nederlander Weertman zwemt op 20e positie, ruim 1 minuut en 5 seconden op de Australiër.
Alleen dat veld ligt nog ernstig dicht op elkaar, dat kan nog wel makkelijk wijzigen.
Hopen op een top3 klassering.
[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 16-08-2016 14:35 ]
⏩ PVOutput☀️
Dus de rest ligt nog ergens voor de start?Quad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:32:
Heb ff de 10KM open water mannen erop gezet, die Australiër zwemt inmiddels mijlenver voor op de rest. Maar ze moeten nog zo'n 7.5KM, dus het zegt nog niks.
Ik vind het mooi dat we gister goud wonnen, maar zal persoonlijk niet de 10km kijken. Evenals de marathon en andere langere nummers, kun je naar mijn idee de hele wedstrijd ook samenvatten naar de laatste 500m

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Pfoe spannend, Ligtlee wint de eerste race in de kwartfinale.
Nog eentje winnen en dan halve finale.
Handbal is spannend, bij volleybal lopen de dames uit op Zuid-Korea.
1e set is binnen voor de volleybaldames!
Handbalsters leiden tegen Brazilië met nog 5 minuten te gaan in de eerste set met 10-7.
Nog eentje winnen en dan halve finale.
Handbal is spannend, bij volleybal lopen de dames uit op Zuid-Korea.
1e set is binnen voor de volleybaldames!
Handbalsters leiden tegen Brazilië met nog 5 minuten te gaan in de eerste set met 10-7.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 16-08-2016 15:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Hoe zit het nu met het zwemmen dan? Laatste wat ik zag is dat die austalier in zijn eentje vooruit zwom maar de commentator gaf aan dat deze man het in principe niet gaat volhouden tot de finish.
Die moet nog kwalificeren voor halve finale.Sjah schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:35:
Is ligtlee finale vanavond al?
Heeft haar eerste race gewonnen tegen de Russin.
⏩ PVOutput☀️
Volgens het liveblog heeft de Australiër nog 45 seconden over. Dat was eerst anderhalve minuut.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.