Eurosport en Ziggo Sport hebben helemaal geen rechten. Op de publieken kan je terecht dus NOS, Belgie ("Sporza"), BBC en ARD/ZDF ...
Met dit tijdverschil zou het meeste in de avond op tv moeten komen en daar is natuurlijk geen plaats voor in de NPO programmering (maar voor voetbal blijkbaar geen probleem

). Die multiple streams op de site hebben ze al sinds iig 2008. edit: ik zie toch in het schema dat ze om 13/14u. beginnen met live uitzendingen op tv dus er komt toch het nodige op tv.
Dacht niet lang geleden nog dat Eurosport nu al de rechten had en ik dus mooi m'n Eurosport Player abo kon gebruiken (met hopleijk 720 streams) maar die hebben ze pas vanaf de volgende Spelen. Maar de 576p van de NOS zijn ook goed te doen; misschien is er nog een app met Chromecast ondersteuning? (ja dus: de gewone NOS app
https://androidworld.nl/a...pische-spelen-livestream/)
Nou, je kan het wel aan die Brazilianen over laten om de lelijkste uitvoering ooit van het Argentijnse volkslied te draaien

(dacht even dat ze gewoon expres het verkeerde opzetten).
Ik volg in ieder geval badminton, handbal, rugby, basketbal, mountainbike, (baan)wielrennen sprint/achtervolging & wegtijdrit, zwemmen en dan is het nog steeds wel triest dat die waterpolosters zich niet geplaatst hebben waar ze normaal gesproken medaillekansen hebben. En atletiek niet te vergeten, al is er de laatste weken wel een overdosis van geweest (EK, EJK, WJK) ... Luchtpistool schieten wil ook wel eens interessant zijn

.
[
Voor 35% gewijzigd door
apis29 op 05-08-2016 17:00
]