[OS2016] Olympische spelen 2016

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2n697x5.jpg

Van vrijdag 5 augustus tot en met zondag 21 augustus vinden in Rio de 28e olympische zomerspelen plaats!

Rio ligt 5 uur achter op de Nederlandse tijd!

Namens Nederland doen er maar liefst 242 sporters mee die uitkomen op 21 verschillende disciplines!
https://teamnl.org/artikelen/2016/07/gekwalificeerden-os

Wellicht dat we hier kunnen praten/discussiëren over de sporten waar normaal minder aandacht voor is.
En een eigen topic voor atletiek, zwemmen.

Programma
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2uhvgub.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2415qub.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/106xa1x.jpg

Nederlanders in actie
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/34fcx9v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2l9ihkx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/25s4u9k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1zqyfdj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2u6nwrc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/etw1vc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25hhn2v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2jg8rhw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/33e3guc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/106iy52.jpg

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Dank voor de uitgebreide OP!! Ik ga zeker een schema voor mijzelf maken wanneer ik wat kijk! Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dank!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 09:10
Begrijp ik het uitzendschema van de NOS goed als ik zeg dat er in principe geen sporten worden uitgezonden op tv, maar dat er tot wel 12 livestreams via internet beschikbaar zijn en dat er op NPO1 willekeurige live verslagen, praatprogramma's ("Studio's") en hoogtepunten zijn? Niet dat ik dat vervelend vind, maar dan moet ik mijn ouders nog even uitleggen hoe ze hun browser op de tv krijgen (en weer terug naar de monitor :P ).

En ik moet nog flink aan de bak om uit te vogelen wanneer ik wat wil kijken :X

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Volgens mij begrijp je het goed ja :)
Al heb je natuurlijk ook nog Eurosport die waarschijnlijk weer andere sporten uitzendt en de Duitse tv bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 09:10
Thanks, dat bestaat natuurlijk ook. Misschien doet Ziggo Sport er ook nog wat mee. Met al die zenders moet er evengoed veel te zien zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik wil zoveel mogelijk zien maar vind het vrij lastig te bepalen hoe ik dat kan doen. Er is zoveel aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Eurosport en Ziggo Sport hebben helemaal geen rechten. Op de publieken kan je terecht dus NOS, Belgie ("Sporza"), BBC en ARD/ZDF ...
Met dit tijdverschil zou het meeste in de avond op tv moeten komen en daar is natuurlijk geen plaats voor in de NPO programmering (maar voor voetbal blijkbaar geen probleem :+ ). Die multiple streams op de site hebben ze al sinds iig 2008. edit: ik zie toch in het schema dat ze om 13/14u. beginnen met live uitzendingen op tv dus er komt toch het nodige op tv.
Dacht niet lang geleden nog dat Eurosport nu al de rechten had en ik dus mooi m'n Eurosport Player abo kon gebruiken (met hopleijk 720 streams) maar die hebben ze pas vanaf de volgende Spelen. Maar de 576p van de NOS zijn ook goed te doen; misschien is er nog een app met Chromecast ondersteuning? (ja dus: de gewone NOS app https://androidworld.nl/a...pische-spelen-livestream/)

Nou, je kan het wel aan die Brazilianen over laten om de lelijkste uitvoering ooit van het Argentijnse volkslied te draaien O-) (dacht even dat ze gewoon expres het verkeerde opzetten).

Ik volg in ieder geval badminton, handbal, rugby, basketbal, mountainbike, (baan)wielrennen sprint/achtervolging & wegtijdrit, zwemmen en dan is het nog steeds wel triest dat die waterpolosters zich niet geplaatst hebben waar ze normaal gesproken medaillekansen hebben. En atletiek niet te vergeten, al is er de laatste weken wel een overdosis van geweest (EK, EJK, WJK) ... Luchtpistool schieten wil ook wel eens interessant zijn :7 .

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 05-08-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Hoe heette die gozer ook alweer, die in '12 zeer dichtbij een boogschieten plak was? Die wil ik in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Max_NL
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:12
Sjah schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:05:
Hoe heette die gozer ook alweer, die in '12 zeer dichtbij een boogschieten plak was? Die wil ik in de gaten houden.
Rick van der Ven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Sjah schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:05:
Ik heb dit topic opgezocht om even een opmerking te plaatsen over het handboogschieten en zie dat iemand mij al voor was.;)

Ik was zo hyped toen hij speelde. En het is zo treurig dat de NOS geen aandacht aan deze mooie sport besteedt. Ik ga het iig niet missen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 12:14
Heujjj een Rio topic!

Ik doe zelf aan atletiek dus ga dit ook het meeste volgen maar ik vind het ook leuk om de andere sporten te volgen dus denk dat ik m'n leef ritme wat ga aanpassen om toch wel wat stukjes live te gaan zien. Kan best als ik vakantie heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik had eigenlijk een heel ander programma verwacht voorafgaand aan de opening. Niet dat dit met Mart Smeets en Andre Bolhuis niet interessant is, maar ik had meer gerekend op Henry Schut.

Ben wel benieuwd hoe het straks gaat. Het lijkt wel of elk land dat de Spelen mag organiseren problemen heeft voorafgaand aan de Spelen. Infrastructuur die niet af is; armoede en omkoping, enz. Dat geldt misschien wel het meest voor tweede- en derdewereldlanden.

Mooie Samsung-reclame trouwens met al die volksliederen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 06-08-2016 00:59 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Awesome. We missen de intro door reclame. Well done NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb ik Nederland gemist bij de H?
De tv heeft even uitgestaan namelijk. Ik dacht bij N wel The Netherlands te zien te krijgen, maar niet dus...?

Edit: Ah! Pays-Bas. Ik was al bang dat ik tot de T van The Netherlands moest gaan wachten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jorgen op 06-08-2016 03:15 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De H van Nederland zeker :+ . Het gaat nu op alfabet met de Portugese naam van de landen (meestal op de Franse naam?), Países Baixos was het dus.
In de weinig shots die we te zien krijgen zie ik toch nog wel een aantal bekende gezichten uit de minder bekende sporten (je herkent natuurlijk veel eerder sporters uit sporten waar je meer bekend mee bent maar er vallen mij toch opvallend veel badmintonners op bij de closeups O-) , bij Groot-Britannië met nauwlijks closeups ook allemaal in de closeup en net weer bij Oekraine :D . Van NL ook gespot, één van die drie iig ..., Denemarken allemaal, Frankrijk, Polen ... Maar van China bijv. dan weer niet, als ze er al zijn tenminste ...)

Brazilië als laatst en gekleed door ... C&A!

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 06-08-2016 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Bij verslaggeving zijn veel dingen een kwestie van opvatting, smaak en doel. Maar op tijd beginnen en NIET dwars door een volkslied praten zou toch geen discussie over moeten zijn, mag ik hopen?

De Spelen zijn net begonnen en de NOS heeft de plank alweer keihard misgeslagen. Gelukkig hebben we de Beeb en de Belg ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:11

SuBBaSS

-has Ryzen

Mooie OP!!
Wellicht een goede toevoeging: http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/

Duidelijk overzicht van wat er wanneer op welk (stream-)kanaal wordt uitgezonden.

Eindelijk is het begonnen! Dacht vannacht de openingsceremonie nog "even" mee te pikken maar dat was ijdele hoop. :P
Vandaag al meteen een paar interessante onderdelen die ik wil kijken, oa. de wegwedstrijd wielrennen voor mannen, handbal, hockey, handboogschieten en vanavond tegen middernacht basketball met team usa. Altijd weer leuk om te zien of en hoe de show-bo's het lastig kunnen krijgen tegen stug spelende ploegen (en hoe vaak ze "travelling"-overtredingen krijgen aangezien ze daar in de bakermat van het basketball niet zo streng op fluiten).
In de praktijk zullen het ongetwijfeld vooral weer walk-overs worden omdat velen van de tegenstanders zo onder de indruk zijn van hun helden dat ze zich gewillig naar de slachtbank laten leiden. Hoe dan ook erg tof om te zien hoe die helden ipv. tegen nu met elkaar samen mogen spelen en daar overduidelijk veel lol in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Zo meteen het handboogschieten, landenwedstrijd met Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Niveau van Nederland is wel goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Ziet er idd goed uit!

En door!

[ Voor 22% gewijzigd door Sargan op 06-08-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
En wat hebben ze dan gedaan dat ze nu tegen Zuid-Korea moeten in de volgende fase? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Leuk weer. NOS lult meer dan ze sporten laten zien.

Nederlandse boogschieters hebben geen kans tegen Z Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
apis29 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:50:
En wat hebben ze dan gedaan dat ze nu tegen Zuid-Korea moeten in de volgende fase? |:(
Geen goeie kwalificatie gehad gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:11

SuBBaSS

-has Ryzen

PjotrStroganov schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:56:
Leuk weer. NOS lult meer dan ze sporten laten zien.

Nederlandse boogschieters hebben geen kans tegen Z Korea.
Nevermind, anders zet ik de andere stream op de achtergrond even uit. :z

[ Voor 32% gewijzigd door SuBBaSS op 06-08-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sargan schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:07:
[...]Geen goeie kwalificatie gehad gisteren.
Zag gisteren helemaal geen livestream op het programma staan dus had ook niet het idee dat er überhaupt nog wat plaatsvondt :+ . Blijkbaar als negende geëindigd in de kwalificatie http://nos.nl/teletekst#628

Ondertussen al een eerste verrassing: Noorwegen verliest van Brazilië bij het dameshandbal met 31-28. Nu is het toch enkel de groepsfase en zie ik ze nog wel als eerste eindigen (Montenegro lijkt me de enige concurrentie in die poule http://nos.nl/teletekst#626_2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:56
Dames Rugby 7s is tot zo ver weinig verrassend. Spanje geklopt door Frankrijk. En Nieuw Zeeland walst op dit moment genadeloos over Kenia heen. De eerste try al na 14 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Weet iemand of NOS ook een stream van het wielrennen met commentaar heeft? Hoor nu alleen motors en helikopters :P

Hmm ondertussen zit alleen Mollema er nog bij. Teleurstellend, dacht dat het echt een sterk team was.

Nu al 20 minuten geen nederlander meer gezien :-(

Gelukkig hebben de buren hem dan gewonnen! Wat een race van Van Avermaet, gefeliciteerd Belgen :) !

[ Voor 56% gewijzigd door Goron op 06-08-2016 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:36
Dat beeld van die turner had ik inderdaad niet hoeven zien op de NOS :-(

[ Voor 9% gewijzigd door rik86 op 06-08-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Je bedoelt die Fransoos met dat been? Ik zag hem op de Duitser, zonder waarschuwing, pfff, been lag er haast af.

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 06-08-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:36
Klopt ja, NOS waarschuwde wel dat t erg schokkend zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Ouch, dat zag er heel pijnlijk uit inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Die streams van de nos blijven toch maar matig. Zeker bij snelle beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja een trieste 1600kbps maar ... 1500 misschien wel als de audio daar al bij meegeteld was. Snelle beweging blijft toch altijd lastig, ook met hogere bitrate en zeker als er veel in beeld is. Dat zag je gister zelfs bij de tv uitzending toen de snippers verstrooid werden, kreeg je dit effect: YouTube: Why Snow and Confetti Ruin YouTube Video Quality

Eerste goud voor Rusland: judo mannen -60kg ... Beslan Mudranov. Beide finalisten geen Japanner tegengekomen 'dus' die hebben/heeft al van mindere tegenstanders verloren. Zie net bij het eindfilmpje een Japanner voorbij komen dus die had nog brons gepakt in de eerste wedstrijd om brons (die ik niet gezien had).

[ Voor 69% gewijzigd door apis29 op 06-08-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
rik86 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:07:
Klopt ja, NOS waarschuwde wel dat t erg schokkend zou zijn
Had het geluid op mute staan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Van Avermaet ! :)B

Waarschijnlijk onze enige gouden medaille :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NOS zendt voetbal uit, want JA er is eigenlijk nu niks bezig bij de Olympische Spelen. 8)7 :F (en anders zitten ze onderling in de studio een beetje te lullen)

Voetbal heeft net het EK gehad en krijgt de rest van het jaar ook al superveel aandacht.

Onbegrijpelijk hoe ze de logica verzinnen daar.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Anderzijds zie je het hier ook de 1e dag en een beetje voorprogramma zit er op, een prachtige openingsshow en er zijn slechts 39 posts.

Na de 1e wedstrijd van het ek waren er hier al veel veel meer.

Maar soit ik ben blij Greg die de 1e gouden medaille heeft binnen gehaald, hopelijk halen we onze 3 medailles even goed als de vorige keer.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het leven van een niet-cruiseschipafhurende olympische atleet: https://vrouw.nl/artikel/...n_30_feestjes_sla_ik_over Susan Kuijken in dit geval (atletiek). Herinner nog dat ze ooit naar Florida of Florida State University ging; dat is dan nog wel een mooie optie bij atletiek (en zwemmen) als Europeaan om daar een scholarship te krijgen en te trainen/ studeren 8) .

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 07-08-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
enchion schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:52:
NOS zendt voetbal uit, want JA er is eigenlijk nu niks bezig bij de Olympische Spelen. 8)7 :F (en anders zitten ze onderling in de studio een beetje te lullen)

Voetbal heeft net het EK gehad en krijgt de rest van het jaar ook al superveel aandacht.

Onbegrijpelijk hoe ze de logica verzinnen daar.
Vergeet niet dat dit de spelen van de nacht zijn gezien het tijdsverschil. Maar goed wel veel gelul in de studio inderdaad. Vergeet alleen niet dat er ook live beelden op NPO sport zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 21:57
Zo vanavond voor de eerste keer de wekker zetten, benieuwd of we vanavond 'onze' eerste medaille gaan pakken (4x100 meter estafette).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Minuscule dames gewicht zien heffen boven 90kg. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zo de estafette dames gaan zo beginnen! Krijgen we dan de eerste (gouden) medaille te zien voor Nederland?

Teleurstellende plek 4, 1 sec van plaats 3 en maarliefst 3 seconden van plaats 1.

[ Voor 28% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2016 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Gynnad schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 04:25:
Zo de estafette dames gaan zo beginnen! Krijgen we dan de eerste (gouden) medaille te zien voor Nederland?

Teleurstellende plek 4, 1 sec van plaats 3 en maarliefst 3 seconden van plaats 1.
Het was dan ook niet de verwachting dat ze daar even een medaille gingen ophalen, laat staan goud. Vierde is teleurstellend inderdaad, maar niet slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
rik86 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:43:
Dat beeld van die turner had ik inderdaad niet hoeven zien op de NOS :-(
inderdaad... als het live gebeurd dan kan ik er nog mee leven... maar wat mij betreft hadden de beelden van de turner op het brancard ook wel voldoende geweest.
Gynnad schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 04:25:

wat ik niet snap (maar ben niet zo thuis in het wedstrijdzwemmen) is dat de NOS het volgende kopt "Tactische gok met Steenbergen pakt verkeerd uit op estafette".... hoe kun je bij zwemmen 4x 100 vrij nou überhaupt een tactiek hebben? het is toch gewoon een kwestie van 4 x zo hard als je kan zwemmen? De enige tactiek die ik kan bedenken is dat degene die het beste op het startschot reageert, om die te laten starten... en degenen die het beste kunnen wisselen die te laten wisselen... en mocht daar overlap zijn, dan reken je de snelste variant uit.... wat kan er verder voor tactiek spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Mooi prestatie van Kirsten Flipkens, Venus Williams naar huis spelen, alhoewel ik niet denk dat het tot een medaille zal leiden maar soit altijd leuk als je zo'n topper weg ziet gespeeld worden door een landgenote.

Waar is de tijd dat we zelf zo'n toppers hadden Kim Clijsters & Justine Henin.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
P.O. Box schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:11:

[...]

wat ik niet snap (maar ben niet zo thuis in het wedstrijdzwemmen) is dat de NOS het volgende kopt "Tactische gok met Steenbergen pakt verkeerd uit op estafette".... hoe kun je bij zwemmen 4x 100 vrij nou überhaupt een tactiek hebben? het is toch gewoon een kwestie van 4 x zo hard als je kan zwemmen? De enige tactiek die ik kan bedenken is dat degene die het beste op het startschot reageert, om die te laten starten... en degenen die het beste kunnen wisselen die te laten wisselen... en mocht daar overlap zijn, dan reken je de snelste variant uit.... wat kan er verder voor tactiek spelen?
Zal psychologisch zijn denk ik. Als nummer 1 niet de sterkste is kan dat voor de rest moeilijker zijn omdat de druk hoger wordt of omgekeerd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Daarentegen zijn er ook weer zwem(st)ers die juist wél sterk zijn in inhaalraces. Telt allemaal mee in de startvolgorde.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Rio Live: Herhalingen van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Was vannacht ook, om 12 uur begon Rio Live en het eerste uur waren alleen maar herhalingen, heb hem toen maar afgezet, beetje jammer dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik lees dat de BBC live commentaar heeft op de meeste streams. Misschien toch maar eens via een VPN iPlayer opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Man man man, ik denk even kijken wat er nu op NPO1 aan de gang is, zijn ze een samenvatting aan het uitzenden van Bertens, dat is al bijna 24 uur geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik heb Ziggo replay, wat is het beste npo programma voor de herh. van de nacht?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 07-08-2016 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
Sjah schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:26:
Ik heb Ziggo replay, wat is het beste npo programma voor de herh. van de nacht?
Npo1 ik zie daar alleen maar herhalingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:44:
Ik lees dat de BBC live commentaar heeft op de meeste streams. Misschien toch maar eens via een VPN iPlayer opzoeken.
Vlgns mij klopt dat dan niet, wel is de kwaliteit stukken beter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Laatst online: 10-09 22:59
De BBC heeft speciaal voor de spelen 7 (8 in de avond) vrij te ontvangen SD en HD zenders via sateliet. Alle streams zijn voorzien van commentaar. Dit zijn de iPlayer/Red button streams.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W27O1PTl.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Red Griffin op 07-08-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

twitter staat vol met klachten aangaande nos sport. en terecht. wat een blamage. :{
veel te weinig live, onevenredige aandacht voor wielrennen, teveel herhalingen. was gister ook al het geval.

[ Voor 40% gewijzigd door dawg op 07-08-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:16

Pierre

Van nature lui!

Nee dan het Ziggo kanaal geloof 501 wat een slechte kwaliteit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zowaar gaan we naar een live wedstrijd van het hockey kijken. Lelijk tenue heeft Nederland trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
Iemand een tip om alle NOS livestreams netjes naast elkaar te krijgen? Ik zit nuy met meerdere chrome schermen te prutten, dat is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:27:
Zowaar gaan we naar een live wedstrijd van het hockey kijken. Lelijk tenue heeft Nederland trouwens.
Alle Adidas teams/spelers hebben zoiets aan (of je bedoelt de kleur?) [voetbal niet trouwens nu ik er aan denk] ... Mooi is anders idd overigens.

Een stream zonder geouwehoer kan er ook weer niet van af :/ . Maar Zweden - Duitsland handbal is toch wat interessanter :7

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 07-08-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Je weet wel weer waar de prioriteiten van de NOS liggen: bij het EK voetbal werden twee kanalen opgeofferd om tegelijkertijd 2 wedstrijden te laten zien terwijl Nederland niet eens mee deed.

Nu maar een kanaal, terwijl er toch echt Nederlandse dames :)F aan het hockeyen en wielrennen zijn (op Nederland 3 de Gay kanaal parade daar kan ik wel inkomen maar de -in middels niet meer- moderne kunst op NL 2 kan toch wel even wachten denk ik dan).

Zometeen natuurlijk weer voetjebal omdat die pauperige eredivsie nu al moet beginnen:het gaat natuurlijk weer om de (reclame)inkomsten bij de "publieke" omroep. }:|

NOS :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Vos die bidons haalt. Gaat hem dus niet winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
apis29 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:50:
[...]

Vlgns mij klopt dat dan niet, wel is de kwaliteit stukken beter ...
Er zijn doorgaands 10 tot 12 streams live op iplayer. 1 is de normale uitzending. 1 is de bbc4 uitzending en de rest is een selectie uit de officiële stteams met commentaar. Idd, ik heb me een maandje ingeschreven op een vpn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Potentieel 2 medailles, bij de fietssters. :)

OMG Neeeeee. ;(

[ Voor 18% gewijzigd door enchion op 07-08-2016 20:53 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nee nee neee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

O mijn God... O-)

[ Voor 61% gewijzigd door Fiber op 07-08-2016 21:00 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:49
Als die nog leeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 21:29
Oh nee ... Die ligt er niet goed bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Die lag er ook niet goed bij zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van Vleuten letterlijk over de kop terwijl ze op koers voor goud lag.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zou Van der Breggen nog wat kunnen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Dan zullen ze toch een keer aan moeten zetten, 40 seconden is toch nog vrij veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 20:53

Qu3st

Brrrr wat een crash. Zag er echt vreselijk uit dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22

Pinobigbird

doesn't share food!

Ze laten ook geen herhaling zien. Wat een verschrikkelijke beelden, zag er heel slecht uit.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Vooral ook dat ze precies hetzelfde lag toen Abbott voorbij kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56

Hupske

AFCA

Kruiswijk, Mollema, waar houdt het op met Nederlanders en dalen?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ze vloog echt meters door de lucht als ik het goed zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ze gaan die Mara Abbot nog pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het gaat nog spannend worden, maar is van den Breggen dadelijk niet leeg als ze er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dan wordt ze derde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van der Bregge kan nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

bloedstollend...

Goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Toch nog GOUD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Goud! ! !

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wauw! Wat een rit! GOUD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Maar hoe is het met Van Vleuten?

Die kan wel dood zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fiber schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:07:
Maar hoe is het met Van Vleuten?

Die kan wel dood zijn...
Ik hoop snel daar wat over te horen! Brrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hier nog de beelden van van Vleuten: http://nos.nl/rio2016/liv...ce-twee-nederlandsen.html

Brr die valt toch wel vervelend zeg..

[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Waardeloze sportjournalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

Mooi gedaan, laatste kilometer lekker achterin gehangen en zodra Abbott voorbij gereden werd vanachteruit de winst pakken!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik kan nog niet echt blij zijn zonder goed nieuws over Van Vleuten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Yesyesyes

Hopen dat er niets ernstig aan de hand iz met Van Vleuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Van Vleuten is ok volgens NOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
@GazetteDesSport van vleuten is ok , medical rescue is on the way. #vanvleuten #Olympics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Je vraagt je toch af of ze ook gevallen was als die (camera)motor haar niet had bijgehaald ... maar nu ik het terug zie snijdt ze de bocht gewoon helemaal verkeerd aan.

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 07-08-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Als medical rescue nodig is dan ben je niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

II denk OK omdat ze aanspreekbaar is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Marianne Vos heeft in ieder geval een mooie opvolgster!

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste