Smiling as the shit comes down...
Ja, ook wat anders dan jie-bie.ScrooLoose schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:52:
[...]
GB is ook wat anders dan Engeland.
Weinig verschil met NL zeggen.
Het spreekt natuurlijk het makkelijkst uit, maar komt raar over als je het (engelse uitspraak) niet verwacht (te horen).
Yes!! 3-2
En nu WEL verdedigen girls!
Gewoon de bus parkeren. Lekker ritje voor de chauffeur.
[ Voor 10% gewijzigd door SuBBaSS op 19-08-2016 23:02 ]
Toch wel een mooi outfit die zwarte, zo met dat oranje rugnummer erop iig (ook eindelijk wat anders dan blauw of wit als secundaire/alternatieve kleur)
Ja zie het net. Vlgns mij zei de studiogast daarstraks dat het op tijd gebasseerd was (er zit ook een transponder aan de voorvork). Ik had nog de regelementen bekeken en het kwam over of je voor één van vijf tijdmeetmethoden kon kiezen bij een wedstrijd als organisatie en dan zou je dus niet per se fotofinish apparatuur hoeven in te zetten (maar bij iets groots als een OS is het eigenlijk wel vanzelfsprekend dat het aanwezig isMilambur schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:42:
Lijkt er toch op dat alleen de Colombiaan brons krijgt.
[...]
Bron: http://nos.nl/rio2016/art...rovert-zilveren-plak.html

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 19-08-2016 23:06 ]

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Drie doelpunten en nog steeds geen knap schot.Grindtegel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:20:
nederland 25 kansen 3 goals, engeland 4 kansen 3 goals, guess who's gonna win
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
alles kan off-topic
Nederland valt wel aan, maar geen enkel rendement.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Beetje zoals Nederlands voetbal in Europa. Veel balbezit, 100* aanvallen en toch niet winnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Noord-Ieren mogen kiezen of ze voor de Ieren of de Britten uitkomen. Op BBC wordt GB in de medaillespiegel GB & NI genoemdSjah schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:25:
Is GB, nou het grote eiland, zonder Ulster op de Spelen....? Want dat is de definitie, met dat kleine N-Ierland erbij heet het UK.
Dat legt de BBC voor je uit: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-37058920Sjah schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:25:
Is GB, nou het grote eiland, zonder Ulster op de Spelen....? Want dat is de definitie, met dat kleine N-Ierland erbij heet het UK.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doe ik ook wel eens met een racespelletje. Om ander zicht in de spiegel te krijgen, maar dat werkt idd nietGonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:27:
Mooi dat die videoscheidsrechter het perspectief probeert te wijzigen op het beeld door een andere positie in te nemen.
Gelukkig geen strafcorner tegen, dan had je wellicht niet eens kans gehad om shootouts te spelen.
Bensimpel
Positieve meneer
Ach in de toekomst doen ze dat met hologrammen enzoGonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:27:
Mooi dat die videoscheidsrechter het perspectief probeert te wijzigen op het beeld door een andere positie in te nemen.
even een 360 beeld terug spoelen.
😆 - Denk ook eens om ;)
alles kan off-topic
Ik had het met de vorige shootout al niet meer
Smiling as the shit comes down...
Mweh, de keepster lag al stil toen die Nederlander er overheen kukelde. En het ging blijkbaar meer over een overtreding van die verdediger...toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:31:
Nou ken ik nagenoeg geen enkele hockey spelregel, maar ik kan me toch niet voorstellen dat dat geen ovetreding was van die keeper. Geen bal, wel vol de speelster
Edit : verdediger dus, inderdaad niet keeper
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 19-08-2016 23:35 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Pfff zeg dat wel, wat een spanning... Toch kan ik het niet laten.ScrooLoose schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:34:
Ik haak af... ik kijk de uitslag later wel.
Ik had het met de vorige shootout al niet meer
Hou je handen maar even tegen je oren dan de komende minuten want je gaat hem vaak horen (in positieve zin hopelijk).Joster schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:22:
Kan die naam van die keepster echt niet meer horen man.
Hopen op een wondertje dus.
[ Voor 15% gewijzigd door FunkyTrip op 19-08-2016 23:36 ]
Dit dus.
Vlgns mij moeten ze een specifieke overtreding aangeven bij het aanvragen en blijkbaar de verkeerde aangegeven (zogenaamd door de keeper)PWM schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:35:
Grappig dat je nu ziet dat een video ref ook niet heilig is. Ze zit er gewoon naast. En... Denk niet dat dat onbewust is. Toch even je collega dekken.
Jammer dat ZDF weer terug naar het voetbal is, was tenminste eventje neutraal commentaar
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 19-08-2016 23:37 ]
Nou, kans 2. Come on!
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 19-08-2016 23:39 ]
De keepers wel in ieder gevalExocet schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:39:
Trainen ze hier wel op?
Haha dat vraag ik mij ook af. Het oogt vrij klungelig.Exocet schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:39:
Trainen ze hier wel op?
alles kan off-topic
Bij de F-jes wel zo te zien.Exocet schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:39:
Trainen ze hier wel op?
[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 19-08-2016 23:42 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

alles kan off-topic

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Ze scoren toch als ze de kans krijgen? Niks onverdiend aanMikeyMan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:44:
Zelden iemand zo onterecht zien winnen zeg... Zeldzaam

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is gewoon wel matig eraf gaan; kansen zat gehad.
Wel goed dat het alsnog zilver is maar had gewoon goud moeten zijn....
Als je 55 minuten lang wordt weggetikt, verdien je het niet.toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:45:
[...]
Ze scoren toch als ze de kans krijgen? Niks onverdiend aan
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 19-08-2016 23:50 ]
Dat is een manier om het te bekijken ja, maar als je buiten die goals niks hebt in te brengen..toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:45:
[...]
Ze scoren toch als ze de kans krijgen? Niks onverdiend aan
Hoezo onverdiend?MikeyMan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:44:
Zelden iemand zo onterecht zien winnen zeg... Zeldzaam
Ze laten de engelsen zelf 4 keer naar hun doel komen en doen maar een keer de moeite een bal tegen te houden. Dan kun je de tegenstander toch geen verwijten maken.
alles kan off-topic
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nederland had best veel focus juist. Maar ja, alleen op de aanvalPWM schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:46:
Als Nederland gewoon had verdedigd, was er niks aan de hand geweest. Gewoon terechte overwinning van GB. Minder kwaliteit, meer focus.
Dit dus.