Man...loopt me beach volleybal stream gewoon 2 punten achter
Pff, bij de Brazilianen vallen de meeste ballen ook net goed.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Op NPO sport wordt beachvolleybal trouwens uitgezonden (Ziggo op 502)
Denk niet dat de Nederlanders dit gaan winnen
Het zijn de nummers 1 en 2 van de plaatsingslijst in de halve finales jammer genoeg.
Wordt inderdaad erg zwaar. maar ik blijf hopen op minimaal een derde set.Sjurm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:20:
Op NPO sport wordt beachvolleybal trouwens uitgezonden (Ziggo op 502)
Rusten ze niet even tussen de sets...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja zonde, gister zei degene in de studio bij de NOS dat eigenlijk de beste 4 allemaal aan dezelfde kant van het schema zaten.Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:20:
Het zijn de nummers 1 en 2 van de plaatsingslijst in de halve finales jammer genoeg.
We hebben inmiddels veel halve finales bereikt.
Nu maar hopen dat we er daar toch een aantal van gaan winnen ook.
Nu maar hopen dat we er daar toch een aantal van gaan winnen ook.
Beachvolleybal is ook de enige sport met volle tribunes.
Smiling as the shit comes down...
Het is te hopen dat de beachvolleyballers een keer hun eigen worp houden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wild op omnium een ronde terug gepakt, 20 punten extra en dicht in de buurt van de medailles!
Goed gevuld, maar niet vol wanneer er geen Brazilianen spelenScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:23:
Beachvolleybal is ook de enige sport met volle tribunes.
Je mag daar niet gewoon dom zoveel mogelijk rondjes rijden? Ik zie elke keer langs de baan een pipo die naar de grond wijst, alsof ze in moeten houden.bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:25:
Wild op omnium een ronde terug gepakt, 20 punten extra en dicht in de buurt van de medailles!
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij wijst hij aan wie de ronde leidQuad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:26:
[...]
Je mag daar niet gewoon dom zoveel mogelijk rondjes rijden? Ik zie elke keer langs de baan een pipo die naar de grond wijst, alsof ze in moeten houden.
Leuk om bij te houden trouwens:
https://www.rio2016.com/e...ns-omnium-points-race-6-6
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 22:31 ]
Potdikkie, de zuiderburen leiden tegen NL met 1-0.
⏩ PVOutput☀️
Het zou verboden moeten worden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Brouwers/Meeuwsen maken zelf geen punten als ze mogen opslaan. Dat is zo zonde.
⏩ PVOutput☀️
De 'Lions'
? Heet de basketbalploeg niet al de 'Lions'? EN dat is twee ...
Die 1-0 kwam voort uit gewoon een domme overtreding
(lijkt de handbalploeg wel in de groepsfase
)
Yay, 1-2
Die 1-0 kwam voort uit gewoon een domme overtreding

Yay, 1-2

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 22:34 ]
Epke sleurt alles en iedereen mee in zijn val.
⏩ PVOutput☀️
Omnium: die Nieuw Zeelandse heeft al 3 rondjes terug gepakt
Wild nu wat verder van de medailles
[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 22:35 ]
Er uit gemept worden door België. Erger kan bijna niet...
2-1! Strafcorners blijven dodelijk van Nederland.
⏩ PVOutput☀️
Beachvolleybal is wel leuk om te zien maar er zit erg weinig variatie in met de aanvallen.
Komt nog wel goed dus. Bij het hockey...
Eruit gemept worden in de laatste 3 seconden, dat vind ik wel iets erger.Fiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:35:
Er uit gemept worden door België. Erger kan bijna niet...
⏩ PVOutput☀️
Beach volley ook bloedstollend overigens...
jammer dat die laatste strafcorner er niet nog in ging
heb nu nog een beetje de angst dat deze "gouden dag" gaat eindigen in een kater.
heb nu nog een beetje de angst dat deze "gouden dag" gaat eindigen in een kater.
[ Voor 43% gewijzigd door M a r c o op 16-08-2016 22:38 ]
Goed voetbal, resultaat wat minder.sambalbaj schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:38:
Och, Ajax speelde ook nog. Ook niet best zo te lezen.
⏩ PVOutput☀️
Gaan ze niet redden met beach ben ik bang. Wat een heksenketel daar
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Spannend bij omnium...Wild bezig om een ronde uit te lopen
Beachvolleyballers die 4 matchpoints wegwerken
Yes, 1-1
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
awesome 
Mentale tik voor de Brazilianen die 4 matchpoints hadden.
Mentale tik voor de Brazilianen die 4 matchpoints hadden.
[ Voor 75% gewijzigd door ScrooLoose op 16-08-2016 22:44 ]
Wow...wat een sportavond. Heerlijk dit. Ook omnium was genieten, helaas 6de voor Wild
Wut, oké het wordt nog een ernstig spannend avondje.

⏩ PVOutput☀️
Na hopen dat het geen teleurstelling wordt. Hou me maar bij. Ik zit op mijn werk. Niet heel veel mogelijkheden om alles te volgen hier. Ben al blij dat ik op tweakers kan....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik zie een Britse, Belgische en een Amerikaanse in beeld. In die volgorde met medailles?bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:44:
Wow...wat een sportavond. Heerlijk dit. Ook omnium was genieten, helaas 6de voor Wild
Belgische 3deSjurm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:46:
[...]
Ik zie een Britse, Belgische en een Amerikaanse in beeld. In die volgorde met medailles?
Yepbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:46:
3de set 15 punten toch?
Mooi man...de nederlanders hebben het MOMENTUM
Inderdaad!bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:46:
3de set 15 punten toch?
Crashed m'n laptop op 20-20...
yup...maar dat gaat hem net wordenM a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:50:
is sprint nu ook weer best of 3?
Yep
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Brazilianen lopen uit bij het beachvolleybal helaas.
De hockeyers proberen wel maar het lukt niet echt en Ligtlee maakt geen kans in de bronzen race.
De hockeyers proberen wel maar het lukt niet echt en Ligtlee maakt geen kans in de bronzen race.
⏩ PVOutput☀️
Ligtlee is leeg, die gaat 4e worden.
Beachvolleyballers verliezen onnodig punten door te serveren in het net of uit. Zo al 3 punten weg.
Hockey: kan elke kant op, NL overtuigt me nog niet.
Beachvolleyballers verliezen onnodig punten door te serveren in het net of uit. Zo al 3 punten weg.
De gold medal race is spannend zeg bij het baanwielrennen, erg mooi!
⏩ PVOutput☀️
Viel me eerder ook al op bij het beach volleybal, maar bah dat publiek... bij elk team dat tegen Brazilië speelt hoor je constant keihard boe-geroep. Bleh, zielige mensen...
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Oioioi, wat spannend. Toch weer op voorsprong
Belgie, is dat niet het IJsland van het hockey nu?Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:54:
ik kan het hockey niet meer volgen....gebeurd daar nog wat?
Pfft zo spannend.
⏩ PVOutput☀️
Man man zo'n balletje op 13-14, geweldig!
Nu 14-14
Nu 14-14
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Matchpoint Brazilië!
⏩ PVOutput☀️
De NOS stream wil hier niet werken. Site overbelast?
Man man man.. balen zeg
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helaas, hier ook nietFleximex schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:59:
Lijkt er weer op inderdaadFleximex schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:59:
verloren
wat een pot
[ Voor 35% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 23:01 ]
2x uit serveren is gewoon dodelijk op zo'n moment.
Damn wat jammer. Maar spannende pot. Dan maar voor brons!
[ Voor 22% gewijzigd door Bastien op 16-08-2016 23:01 ]
Ongekende spanning dit.
En nu is hockey eigenlijk erg saai vergeleken met dit.
En nu is hockey eigenlijk erg saai vergeleken met dit.
⏩ PVOutput☀️
zoals ik al zei, na 2 gouden medailles was het geluk op, en rest een kater avond.
Epke valt, beachv. verliest. Ligtlee waarschijnlijk geen plak, en hockey zie ik ook niet erg zonnig in.
Epke valt, beachv. verliest. Ligtlee waarschijnlijk geen plak, en hockey zie ik ook niet erg zonnig in.
Hassan voor goud heM a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:02:
zoals ik al zei, na 2 gouden medailles was het geluk op, en rest een kater avond.
Inderdaad, toch een waardeloos gevoel nu na deze avond. Die twee gouden medailles lijken alweer een eeuwigheid geleden.M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:02:
Matige dagindeling zo
Derde set niet kunnen zien. Stream klapte er uit en wilde niet meer starten...Bastien schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:01:
Damn wat jammer. Maar spannende pot. Dan maar voor brons!
Jemig...zit je naar het podium van het wielrennen te kijken...zetten ze hele mooie braziliaanse ernaast
Dat moest ook wel
Liever uitserveren...Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:01:
2x uit serveren is gewoon dodelijk op zo'n moment.
Ach we staan toch gewoon achtste in de medaillespiegel: https://www.google.nl/sea...null%2Cnull%2Cnull%2C0%5D
Kijk de landen die om je heen staan. Rijke landen met veel meer inwoners.
En vannacht weer kans op twee medailles. Voor beide hockey teams kan het altijd nog, hoewel het er bij de mannen niet goed uit ziet. Het gaat gewoon prima.
Kijk de landen die om je heen staan. Rijke landen met veel meer inwoners.
En vannacht weer kans op twee medailles. Voor beide hockey teams kan het altijd nog, hoewel het er bij de mannen niet goed uit ziet. Het gaat gewoon prima.
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 16-08-2016 23:07 ]
baanwielrennen stream wil niet openenen hier 
en het is met de hockey ook klaar
en het is met de hockey ook klaar
[ Voor 30% gewijzigd door M a r c o op 16-08-2016 23:08 ]
Fok: 3-1...
Staan straks de Belgen 'gewoon' in de finale...
Staan straks de Belgen 'gewoon' in de finale...

[ Voor 70% gewijzigd door Fiber op 16-08-2016 23:09 ]
Ah jammer. De hockeymannen hebben duidelijk teveel gefeest na die overwinning op Australië. Daar was het allemaal flitsend. Nu is het heel gezapig.
Gvd, snelle goal na rust.
⏩ PVOutput☀️
Noorwegen slacht Zweden af bij het dameshandbal in hun kwartfinale: 25-12 halverwege de tweede halft. Weet niet eens of Frankrijk of Spanje had gewonnen als aankomende tegenstander van NL
...
NOS site ligt weer even plat zo te zien..ik hang gelukkig nog in de baanwielren stream
Wel het laatste team waarvan je wilt verliezen. Sommige Belgische media stookten het anti Holland sfeertje al weer op.
Sinds wanneer is Belgie opeens een Hockey-grootmacht?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Frankrijkapis29 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:09:
Noorwegen slacht Zweden af bij het dameshandbal in hun kwartfinale: 25-12 halverwege de tweede halft. Weet niet eens of Frankrijk of Spanje had gewonnen als aankomende tegenstander van NL...
Sinds de vorige OSnaitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:09:
Sinds wanneer is Belgie opeens een Hockey-grootmacht?
Beetje een deceptie,deze avond zo...
Viel mij ook op. Die Belgen zijn heel gefixeerd op Nederland.D-e-n schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:09:
Wel het laatste team waarvan je wilt verliezen. Sommige Belgische media stookten het anti Holland sfeertje al weer op.
Toen Timmers zilver won op de 100 meter vrije slag riep de Belgische commentator meteen dat ze nu goede kans zouden maken boven Nederland te eindigen op de medaillespiegel van het zwemmen.
Penaltys bij Brazilie- Zweden (vrouwenvoetbal)...Zweden wint!
Toch leuk voor die Belgen? Hebben die ook een keer wat. En vergis je niet, die moeten al het hele jaar in dat land wonen, gun ze ook eens iets.
Ohja, en ze eten friet, terwijl wij gewoon patat krijgen
5e, 2e, 5e, en 2e. Noem het maar grootmacht

True that. Succes belgenPWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:12:
Toch leuk voor die Belgen? Hebben die ook een keer wat. En vergis je niet, die moeten al het hele jaar in dat land wonen, gun ze ook eens iets.
[ Voor 40% gewijzigd door naitsoezn op 16-08-2016 23:13 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht