Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wanneer ben je dan een grootmacht...als je nederland verslaat? Man ze spelen gewoon veel beter en compacter.naitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:12:
[...]
5e, 2e, 5e, en 2e. Noem het maar grootmacht. Zou echt een afgang zijn hoor, als ze hiervan verliezen.
[...]
True that. Succes belgen
Als je een paar significante toernooiwinsten hebt behaald de laatste jaren
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
⏩ PVOutput☀️
tja...en dan tegen Duitsland voor brons...had je ook niet zien aankomen.MikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:16:
NL had met het normale spel niet hoeven te verliezen. Ze spelen gewoon beneden niveau vanavond.
Je begon zelf over grootmacht...zeur dan nietnaitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
Als je een paar significante toernooiwinsten hebt behaald de laatste jarenJe gaat me niet vertellen dat je op basis van één wedstrijd opeens een grootmacht wordt?
⏩ PVOutput☀️
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
⏩ PVOutput☀️
bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:11:
Penaltys bij Brazilie- Zweden (vrouwenvoetbal)...Zweden wint!
Ook al een tijdje voorbijapis29 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:50:
[...]
Vlgns mij is de FIFA daar verantwoordelijk voor omdat het anders een concurrent voor de WK is. Wat mij betreft vervangt idd ook zaalvoetbal dit veredelde jeugdvoetbal ... (maar de commercie is weer eens belangrijker)
Bij het damesvoetbal ondertussen weer een penaltyreeks met Zweden erin, nu tegen gastland Brazilië dat daarstraks de tweede goed gestopt zag worden. Opvolgende 3e penalty van Zweden wordt zo ongelooflijk slecht ingeschoten dus was weer gelijk. Nu net wordt de 5e van Brazilië weer goed gepakt maar scoort Zweden vervolgens wel de winnende ...
Brazilië eruit, Zweden door! Zometeen Duitsland - Canada in de andere halve (zal straks vast wel op ARD komen, zie nu Champions League op de ZDF)
Uhm.... Juist jahbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:19:
[...]
Je begon zelf over grootmacht...zeur dan niet![]()
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik speel al 15 jaar niet meer, als ik nu ga fluiten heb ik instant ruzie met al die regelwijzigingen.sambalbaj schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:20:
Die lange corner op de 23 vind ik maar irritant
En klaar. Terechte winnaar van deze wedstrijd. Hebben gewoon te weinig kansen gecreëerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 16-08-2016 23:24 ]
Ik heb het idee dat die hockeymannen wel effe dachten over België heen te lopen na die wedstrijd tegen Australië. Dit leek nergens op. Totaal geen passie en strijd.
Om brons...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
OP zich mee eens. Wel lastig om je er weer voor op te laden.PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
Je kan beter brons winnen, dan goud verliezenZilver in een 1vs1 finale sucks.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Brons op het omnium voor vrouwen, Jolien.
En een prachtprestatie van de hockeymannen, zilver is binnen, maar voor goud spelen. En vooral een prachtige winst tegen Nederland !!!
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Zo eens zien of Büchli misschien het tij nog kan keren.
⏩ PVOutput☀️
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar. Maar ik denk goud voor KennyQuad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:35:
Aangezien de Spelen vol met verrassingen zijn, zeg ik, goud voor Büchli!
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 23:37 ]
NOS stream?bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:36:
[...]
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar
De npo zal wel overschakelen.
⏩ PVOutput☀️
NPO gaat er nu heenbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:36:
[...]
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar
Die stream loopt zo achter...ik wil iets eerder naar bed
[ Voor 137% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 23:45 ]
Weg concentratie.
⏩ PVOutput☀️
3/4 kans op medaille is beter dan 3/6
[ Voor 31% gewijzigd door M a r c o op 16-08-2016 23:46 ]
⏩ PVOutput☀️
De jury durft wss niet de Brit weg te sturen.Quad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:47:
Kenny is als eerste er voorbij, idem voor de Maleisiër.
Your Friendly Neighborhood Moderator
⏩ PVOutput☀️
3.2.142 The race will be stopped if one or more riders are at fault or behave in an unsporting manner while being
placed behind the derny. The race will be rerun without the rider(s) at fault, which will be disqualified.
Dus...
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Meteen uitgezet.. Ik vind dit nog erger dan een gevalletje doping..
Gewoon bang zijn om iemand eruit te halen omdat Meneer te groot zou zijn..
Stelletje lafaards..
Wat gaat de jury nu doen?
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 23:58 ]

Past dit alleen maar bij.
⏩ PVOutput☀️
Dat zou eigenlijk de enige goede oplossing zijn. Dan maken ze hun fout weer goed.
De Duitser, de Brit en de Maleisiër eruit en de met de overgebleven mannen verder.
Verwijderd
Ik zou zeggen pak een knuppel en sla ze onderweg maar allemaal van hun fiets af....
Alles mag blijkbaar..
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 17-08-2016 00:00 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)