helaas, nipt verslagen ligtlee
Knap om te zien hoe die Engelse haar fiets net dat stukje duwt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wanneer ben je dan een grootmacht...als je nederland verslaat? Man ze spelen gewoon veel beter en compacter.naitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:12:
[...]
5e, 2e, 5e, en 2e. Noem het maar grootmacht. Zou echt een afgang zijn hoor, als ze hiervan verliezen.
[...]
True that. Succes belgen
NL had met het normale spel niet hoeven te verliezen. Ze spelen gewoon beneden niveau vanavond.
Als je een paar significante toernooiwinsten hebt behaald de laatste jaren
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hierna de finale met Büchli op de Keirin.
⏩ PVOutput☀️
tja...en dan tegen Duitsland voor brons...had je ook niet zien aankomen.MikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:16:
NL had met het normale spel niet hoeven te verliezen. Ze spelen gewoon beneden niveau vanavond.
Je begon zelf over grootmacht...zeur dan nietnaitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
Als je een paar significante toernooiwinsten hebt behaald de laatste jarenJe gaat me niet vertellen dat je op basis van één wedstrijd opeens een grootmacht wordt?

Pfft, mentale spanning dit bij de sprint finale op de baan.
⏩ PVOutput☀️
Nederlandse heren zijn al jaren net niet. Had de hoop dat Caldaz ze in het gareel kon krijgen, maar 2 jaar is blijkbaar te kort daarvoor. Maarja, dit is net Londen2012. Eerst gaven ze Engeland klop om de wedstrijd erna te verprutsen. Nu zie je exact hetzelfde. De Belgen willen gewoon liever winnen dan de Nederlanders.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Geweldig wat een race!!
⏩ PVOutput☀️
België was wel wat weggezakt een tijdje toch? (Voor mij) toch wel een verrassing hoe sterk ze hier zijn dit toernooi (al kan ik me wel herinneren dat 'alle' internationals iig dit seizoen weer in de eigen competitie moesten gaan spelen, vast om makkelijk samen te kunnen trainen(?)
bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:11:
Penaltys bij Brazilie- Zweden (vrouwenvoetbal)...Zweden wint!
Ook al een tijdje voorbijapis29 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:50:
[...]
Vlgns mij is de FIFA daar verantwoordelijk voor omdat het anders een concurrent voor de WK is. Wat mij betreft vervangt idd ook zaalvoetbal dit veredelde jeugdvoetbal ... (maar de commercie is weer eens belangrijker)
Bij het damesvoetbal ondertussen weer een penaltyreeks met Zweden erin, nu tegen gastland Brazilië dat daarstraks de tweede goed gestopt zag worden. Opvolgende 3e penalty van Zweden wordt zo ongelooflijk slecht ingeschoten dus was weer gelijk. Nu net wordt de 5e van Brazilië weer goed gepakt maar scoort Zweden vervolgens wel de winnende ...
Brazilië eruit, Zweden door! Zometeen Duitsland - Canada in de andere halve (zal straks vast wel op ARD komen, zie nu Champions League op de ZDF)
Uhm.... Juist jahbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:19:
[...]
Je begon zelf over grootmacht...zeur dan niet![]()

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die belgische keeper staat echt een wereldwedstrijd te keepen....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik speel al 15 jaar niet meer, als ik nu ga fluiten heb ik instant ruzie met al die regelwijzigingen.sambalbaj schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:20:
Die lange corner op de 23 vind ik maar irritant
En klaar. Terechte winnaar van deze wedstrijd. Hebben gewoon te weinig kansen gecreëerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 16-08-2016 23:24 ]
Het is overigens wel echt alles of niet voor Nederland deze OS. Het is óf eerste óf vierde en lager.
Ik heb het idee dat die hockeymannen wel effe dachten over België heen te lopen na die wedstrijd tegen Australië. Dit leek nergens op. Totaal geen passie en strijd.
Ik heb het idee dat die hockeymannen wel effe dachten over België heen te lopen na die wedstrijd tegen Australië. Dit leek nergens op. Totaal geen passie en strijd.
Wel weer een Nederland - Duitsland.
Om brons...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Brinkman heeft helemaal gelijk. Wederom scherpte. Zoals Nederland gefixeerd is op Australië, is België dat op Nederland.
OP zich mee eens. Wel lastig om je er weer voor op te laden.PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
Je kan beter brons winnen, dan goud verliezenZilver in een 1vs1 finale sucks.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Yes yes prachtige avond.
Brons op het omnium voor vrouwen, Jolien.
En een prachtprestatie van de hockeymannen, zilver is binnen, maar voor goud spelen. En vooral een prachtige winst tegen Nederland !!!
Brons op het omnium voor vrouwen, Jolien.
En een prachtprestatie van de hockeymannen, zilver is binnen, maar voor goud spelen. En vooral een prachtige winst tegen Nederland !!!
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Deze avond geeft ook niet veel hoop voor komende nacht.
Zo eens zien of Büchli misschien het tij nog kan keren.
Zo eens zien of Büchli misschien het tij nog kan keren.
De tegenstander heeft ook een halve finale verloren.
Aangezien de Spelen vol met verrassingen zijn, zeg ik, goud voor Büchli!
⏩ PVOutput☀️
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar. Maar ik denk goud voor KennyQuad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:35:
Aangezien de Spelen vol met verrassingen zijn, zeg ik, goud voor Büchli!
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 23:37 ]
NOS stream?bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:36:
[...]
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar
De npo zal wel overschakelen.
⏩ PVOutput☀️
NPO gaat er nu heenbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:36:
[...]
ik gok dat NPO het niet uitzend...BBC dan maar
Die stream loopt zo achter...ik wil iets eerder naar bed
Servië (dames) is bezig Rusland een pak slaag te geven bij het volleybal: 1-0 in sets en 11-5 in de tweede ... Was nog een random loting of je tegen de nummer twee of drie uit de andere poule moest en 'liever niet Rusland' was het dus als die eruit vliegen is het alvast mooi meegenomen.
[ Voor 137% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 23:45 ]
Hopelijk kan hij deze mindere avond goed afsluiten
Jammer, een herstart.
Weg concentratie.
Weg concentratie.
⏩ PVOutput☀️
kunnen ze niet beiden diskwalificeren? 
3/4 kans op medaille is beter dan 3/6
3/4 kans op medaille is beter dan 3/6
[ Voor 31% gewijzigd door M a r c o op 16-08-2016 23:46 ]
Nou jury, doe wat. Lijkt me goed als ze gewoon gaan dq'en
Tja...jury deed niks gisteren tegen Cavendish
Gooi ze er allebei maar uit...

Kenny is als eerste er voorbij, idem voor de Maleisiër.
⏩ PVOutput☀️
Ze kunnen wel goed met losse handen...
De jury durft wss niet de Brit weg te sturen.Quad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:47:
Kenny is als eerste er voorbij, idem voor de Maleisiër.
te zielig voor worden dit...ga je buiten de regels pardon gegeven...
Zoals de commentator als zei: de jury heeft niet zoveel durf. Die overtreding van Cavendish was schandalig en is ook niet bestraft. Nu zouden ze dus beide mannen eruit moeten halen (Kenny en de Maleisiër), maar dat durven ze waarschijnlijk niet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
herstart met alle rijders. Wat een slappe zooi !
Prutsers.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon sportief wraak nemen door te winnen...

Als die Kenny er niet bij was, dan was de Maleisier eruit
Wielrennen en regels, dat is nooit een goede combi.
Fijn voor de sporters, maar slap dat ze niet de regels durven hanteren. Waarvoor heb je dan jury, scheidsrechters, wedstrijdleiding, enz??? Erg stom dat dit mag.
Ajax shirt...?
Dit is wel heel raar. Overduidelijk een overtreding. Snap niet waarom. Schaf dan de regel af....
Haha van twitter:
Kenny krijgt de tijd van Mollema
Kenny krijgt de tijd van Mollema
Fietssport heeft regels, alleen doen ze er niks mee als de renner in kwestie te groot is. Erg jammer.
Nu kun je dus straffeloos wat eerder gaan...
Het is een soort FIA langs de kant.
http://www.uci.ch/mm/Docu...uvessurpisteE_English.PDF
3.2.142 The race will be stopped if one or more riders are at fault or behave in an unsporting manner while being
placed behind the derny. The race will be rerun without the rider(s) at fault, which will be disqualified.
Dus...
3.2.142 The race will be stopped if one or more riders are at fault or behave in an unsporting manner while being
placed behind the derny. The race will be rerun without the rider(s) at fault, which will be disqualified.
Dus...
⏩ PVOutput☀️
Weer afgeschoten...
als ze nu iemand eruit sturen dan is het EPIC fail
die kans is groot
Verwijderd
Wat een aanfluiting...
Meteen uitgezet.. Ik vind dit nog erger dan een gevalletje doping..
Gewoon bang zijn om iemand eruit te halen omdat Meneer te groot zou zijn..
Stelletje lafaards..
Meteen uitgezet.. Ik vind dit nog erger dan een gevalletje doping..
Gewoon bang zijn om iemand eruit te halen omdat Meneer te groot zou zijn..
Stelletje lafaards..
Wel spannend zo...
Als de jury zich nu niet compleet belachelijk/ongeloofwaardig wil maken, halen ze deze er ook niet uit.
Als ze de regels hadden gevolgd waren er nog 3 over.
de wereldkampioen er nu uitsturen is wel heel zuur inderdaad
Misschien doet ie het expres om de jury te fucken.
Pfffffff
Wat gaat de jury nu doen?
Wat gaat de jury nu doen?
Hij was er iig minder ver over dan die anderen
(bij de eerste keer)

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 23:58 ]
Nu al benieuwd naar de volgende poging...
Op een gegeven moment blijft alleen Büchli over

Past dit alleen maar bij.
⏩ PVOutput☀️
Dat zou eigenlijk de enige goede oplossing zijn. Dan maken ze hun fout weer goed.
De Duitser, de Brit en de Maleisiër eruit en de met de overgebleven mannen verder.
Als er nu niet gestraft wordt mag het blijkbaar...
Als het mag, hoef je ook niet af te schieten. Amateurs...
Verwijderd
Tsjaah..
Ik zou zeggen pak een knuppel en sla ze onderweg maar allemaal van hun fiets af....
Alles mag blijkbaar..
Ik zou zeggen pak een knuppel en sla ze onderweg maar allemaal van hun fiets af....
Alles mag blijkbaar..
Geef maar gewoon goud aan die dernyrijder dan zijn we ten minste klaar
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 17-08-2016 00:00 ]
Geen regels meer. Wel zo spannend...
Is dadelijk die fiets leeg
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)