Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vlgns mij is de FIFA daar verantwoordelijk voor omdat het anders een concurrent voor de WK is. Wat mij betreft vervangt idd ook zaalvoetbal dit veredelde jeugdvoetbal ... (maar de commercie is weer eens belangrijkerJorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:45:
Dat bedoeld ik toch ook? Er zou geen leeftijdsmaximum aan voetbal moeten zitten op de OS.
Bij het damesvoetbal ondertussen weer een penaltyreeks met Zweden erin, nu tegen gastland Brazilië dat daarstraks de tweede goed gestopt zag worden. Opvolgende 3e penalty van Zweden wordt zo ongelooflijk slecht ingeschoten dus was weer gelijk. Nu net wordt de 5e van Brazilië weer goed gepakt maar scoort Zweden vervolgens wel de winnende ...
Brazilië eruit, Zweden door! Zometeen Duitsland - Canada in de andere halve (zal straks vast wel op ARD komen, zie nu Champions League op de ZDF)
[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 20:56 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
De een zijn dood, de ander zijn....M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:53:
Die Britt die nu bezig is stond net wel erg gemeen te lachen trouwens
Maar hij blijft een held voor mij.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad. Hoop dat hij niets wint.M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:53:
Die Britt die nu bezig is stond net wel erg gemeen te lachen trouwens
In ieder geval geen goud voor hem
En wat maakt jou beter door hem te wensen dat hij niets wint.....Blauwschaap schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:55:
[...]
Inderdaad. Hoop dat hij niets wint.
In ieder geval geen goud voor hem
[ Voor 19% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 21:01 ]
Op zich wel verrassend dat de gedoodverfde favorieten het helaas laten liggen maar dat er wel weer andere Nederlandsche winnaars opstaan:
Geen Epke, wel Sanne
Geen Ranomie, wel Ferdy,
etc...
Ze moeten de zendtijd vooraf bepalen, en dan is het kiezen tussen turnen of baanwielrennen.bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:00:
Waarom blijven ze bij het turnen, als zo Ligtlee op de baan gaat rijden? Hier valt toch niks meer te winnen
Je kan nog altijd een stream op de NOS pakken.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 90% gewijzigd door ScrooLoose op 16-08-2016 21:03 ]
Smiling as the shit comes down...
Neem alles niet zo serieus johbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
En wat maakt jou beter door hem te wensen dat hij niets wint.....
[ Voor 100% gewijzigd door fotografie999 op 16-08-2016 21:06 ]
Jep!fotografie999 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:05:
Schade, hier hebben we ook nog een tweede race toch? Zelfde als de kwartfinals?
⏩ PVOutput☀️
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ah, 576p is 1400kbps en 432p 1000kbps ...
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 21:59 ]
Yup, maar die brit is gewoon rap...alle britten zitten in een flow nu op de baan. Ze worden zelfs beticht van niet normale praktijken, gezien ze vorig jaar niks wonnen op het WKfotografie999 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:05:
Schade, hier hebben we ook nog een tweede race toch? Zelfde als de kwartfinals?
Ja...staan ook boven de chinezen in het medaille klassement...Fiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:07:
Die Britten winnen inderdaad nu bijna alles op de baan.
Dat meen je niet... dat was vier jaar geleden al zo... mogelijk zelfs in 2008?ScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:10:
Zit ik al meer dan een week te klagen dat ik maar moet kijken wat de NOS wil laten zien kom ik er net achter dat je gewoon een stream kan kiezen op de site
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zat waarschijnlijk 4 jaar geleden ook al te klagen... mogelijk zelfs in 2008 ook alDr. Strangelove schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:10:
[...]
Dat meen je niet... dat was vier jaar geleden al zo... mogelijk zelfs in 2008?
⏩ PVOutput☀️
ScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:10:
Zit ik al meer dan een week te klagen dat ik maar moet kijken wat de NOS wil laten zien kom ik er net achter dat je gewoon een stream kan kiezen op de site
HbbTV?apis29 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:13:
[...]
Als je Ziggo hebt met een CI+ module kan je het (als het goed is) zelfs via je tv doen met HbbTV. En idd was het er in 2008 al ...
https://www.ziggo.nl/klan...-radio/digitale-tv/hbbtv/ (las wel ergens dat het voor deze streams alleen bij tv's uit 2013 en jonger werkt vanwege de beveiling op de streams)
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 21:18 ]
Geeft een 500 server in de war error hier.Nu niet meer
Jammer van de crash van Epke. Maar da's (top)sport.
[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 16-08-2016 21:18 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
De rode knop, maar daar kan je toch geen andere stream mee kijken? Wie test het even uit
NOS app, chromecast en gaan!ScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:10:
Zeker wel, tijdens de OS kan je ook kiezen voor alle streams die je ook op NOS.nl kan bekijken. Ideaal hoorbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:17:
[...]
De rode knop, maar daar kan je toch geen andere stream mee kijken? Wie test het even uit
Werkt hier op een Sony w809c van 2015 tenminste prima.
[ Voor 8% gewijzigd door Harmsen op 16-08-2016 21:22 ]
What a fine day for Science! | Specs
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
1 vlucht element overgeslagen dacht ik of niet goed uit gevoerd.Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:22:
Als een val 1 strafpunt is, waarom had ie dan zo'n lage score?
denk dat het niet zo simpel werktSeñor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:22:
Als een val 1 strafpunt is, waarom had ie dan zo'n lage score?
Yup, was ik net mee bezig.
Beachvollybal dames op 55 inch screen.... becuz of reasons
D was iets van 6,9 en uitvoering 7 en een beetje. Punt erbij en uitvoering zou maar een 8 zijn geweest.M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:23:
Hij deed zijn vluchtelementen niet meer in combinatie volgens mij, waardoor de moeilijkheid stuk lager uitviel.
Of je kijkt het op de ARD in echte HD kwaliteitScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:24:
[...]

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 21:32 ]
Pfff, prutser. 65" ftw.ScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:24:
[...]
Maar D zou ook fors hoger zijn geweest, denk wel half puntSeñor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:26:
[...]
D was iets van 6,9 en uitvoering 7 en een beetje. Punt erbij en uitvoering zou maar een 8 zijn geweest.
de amerikanen hebben speciale baanfietsen waarbij de ketting aan de linkerkant zit ipv traditioneel rechts. dan zit het zware deel in de binnenkant van de bocht. op zich ingenieus maar het heeft ze geloof ik niet echt geholpen...bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:06:
[...]
Yup, maar die brit is gewoon rap...alle britten zitten in een flow nu op de baan. Ze worden zelfs beticht van niet normale praktijken, gezien ze vorig jaar niks wonnen op het WK
Tja, amerikanen zijn nooit goed geweest in wielrennenP.O. Box schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
de amerikanen hebben speciale baanfietsen waarbij de ketting aan de linkerkant zit ipv traditioneel rechts. dan zit het zware deel in de binnenkant van de bocht. op zich ingenieus maar het heeft ze geloof ik niet echt geholpen...
Armstrong... Oh wacht die is alles kwijtgeraakt.bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
[...]
Tja, amerikanen zijn nooit goed geweest in wielrennenEn volgens mij al helemaal niet op de baan ...
Ja Medaillekandidaat, puntenrace gaat leuk worden.Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:32:
Ik zie net een Amerikaan fietsen met de ketting gewoon rechts? De Belgen laten nu damesomnium zien.
Alleen jammer dat de rio uitslagen site veel sneller is dan mijn beeld
[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 21:35 ]
[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 21:37 ]
ik heb het ook maar van Gio Lippens ergens afgelopen week op radio 1Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:32:
Ik zie net een Amerikaan fietsen met de ketting gewoon rechts? De Belgen laten nu damesomnium zien.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet er wel eentje die best goed was...bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
[...]
Tja, amerikanen zijn nooit goed geweest in wielrennenEn volgens mij al helemaal niet op de baan ...

Als ik die laatste heat zag vraag ik me af of ze daar de energie nog voor heeft om te knallen.Quad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:41:
Ze heeft nu een poging voor brons, zal spannend worden.
Troostfinale is ook vanavond toch nog?
Pfff. Op de Belg zie je gewoon de Omniumronde van Wild en de heats van de sprint. Bij NOS weer talking heads of reclame.M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:40:
Ligtlee helemaal op, kwam niet eens in de buurt.
Ligtlee was geklopt op het achterste rechte stuk, die spaarde zich erna voor de volgende heat om brons toen ze zag dat het gat te groot was.
[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 16-08-2016 21:47 ]
Poeltje maken...?
De NOS stream loopt ook wel belachelijk achter of ligt dat alleen aan mij?Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:45:
[...]
Pfff. Op de Belg zie je gewoon de Omniumronde van Wild en de heats van de sprint. Bij NOS weer talking heads of reclame.
Ligtlee was geklopt op het achterste rechte stuk, die spaarde zich erna voor de volgende heat om brons toen ze zag dat het gat te groot was.
Ligt eraan, het hoofdkanaal liet het volgens mij niet echt live zien. De stream wel.bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:48:
[...]
De NOS stream loopt ook wel belachelijk achter of ligt dat alleen aan mij?
Nu Buchli op de baan.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 16-08-2016 21:49 ]
⏩ PVOutput☀️
3 - 1Fiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:47:
Straks gewoon een ouderwetse Nederland - België...
Poeltje maken...?

Ja de baan wielrennen stream loopt dus achter tov mijn TVQuad schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:49:
[...]
Ligt eraan, het hoofdkanaal liet het volgens mij niet echt live zien. De stream wel.
Nu Buchli op de baan.
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 21:52 ]
Moet overdag op het werk al te veel Duits aanhorenapis29 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:26:
[...]
Of je kijkt het op de ARD in echte HD kwaliteitIs alweer weg
; en weer terug
iets is gelukkig maar wat relatiefFiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:50:
Alle streams lopen volgens mij iets achter.
⏩ PVOutput☀️
en op een andere scherm Ajax
[ Voor 28% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 21:55 ]
https://www.rio2016.com/e...hedule-and-results/day-16 zelf even tijdverschil uitrekenenM a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:53:
22:40 bronzen finale voor Ligtlee als ik het goed verstond.
Nog vijf minuten om in te zetten...Fiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:47:
Straks gewoon een ouderwetse Nederland - België...
Poeltje maken...?

De Belgen kunnen beter zingen...
[ Voor 36% gewijzigd door Fiber op 16-08-2016 21:58 ]
Daar gaat t toch ook om? Ik bedoel, ik vind deze spelen hierdoor succesvoller dan eerdere spelenbvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:56:
Het is wel een beetje of goud of niets bij TeamNL.... 8 van de 13 medailles is goud
Lekker die organisatie met de volksliederen...
[ Voor 11% gewijzigd door rik86 op 16-08-2016 21:58 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is weer eens wat anders dan het draaien van cassettebandjes mp3's.Ramzzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:58:
Lol @ 2x door de spelers gezongen à capella volksliederen bij het hockey...
Ben benieuwd voor beide wedstrijden met de bal... hopelijk twee keer winst natuurlijk.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
NPO Politiek is NPO SportM a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:59:
waarom zie ik de NPO sport stream niet, maar 2x de NPO 1 stream??
Wat een showman die braziliaan...pas 1 punt gespeeld
[ Voor 35% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 22:03 ]
Is fixed.M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:59:
waarom zie ik de NPO sport stream niet, maar 2x de NPO 1 stream??
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht eigenlijk niks minder...Bastien schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:00:
[...]
Het is weer eens wat anders dan het draaien van cassettebandjes mp3's.
Ben benieuwd voor beide wedstrijden met de bal... hopelijk twee keer winst natuurlijk.

Heb nu volleybal, hockey, Ajax en baanwielrennen/GoT open staan.
⏩ PVOutput☀️
Dat publiek ja, wat een geluid. Jammer dat ze ook negatief lawaai maken, zoals ook bleek bij atletiek.Fiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:04:
Beach volleybal wordt toch best lastig, tegen de thuisploeg Brazilië.
⏩ PVOutput☀️
En staat er een belg in het veld die Denayer heet?
[ Voor 70% gewijzigd door bvbal79 op 16-08-2016 22:10 ]

Statistisch gezien hebben we niks gewonnen in de nacht...dus ik skipFiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:10:
En dan 'moeten' we vannacht ook nog naar Dafne en Sifan gaan kijken...
Vrij veel voor komende Belgische naam...bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
En staat er een belg in het veld die Denayer heet?
Kan erger. Er was eens een Nederland - vs ander land met een videoref uit... het land van de tegenstander.bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:00:
Een argentijnse scheidsrechter in de andere halve finale. Zou bij voetbal nooit mogen
Maar goed, ik kijk op de Belg, hockeycommentaar bij NOS is afschuwelijk. Ook al wordt je onder de zoden gestopt, dan is het alsnog een versierde strafcorner.

Zul je net zien dat het twee keer goud in twee wereldrecords wordt...bvbal79 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:11:
[...]
Statistisch gezien hebben we niks gewonnen in de nacht...dus ik skip

Dat kan gelukkig niet...Daphne loopt de halve finaleFiber schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Zul je net zien dat het twee keer goud in twee wereldrecords wordt...