Ik zie de vrouwen dansen en springen. Feest vieren, huilen en denk: Zo, die goudenplak is dus lekker binnen.
Is het een kwartfinale
Nouja, ook mooi denk ik
Is het een kwartfinale

Tegen topfavoriet en thuisland Brazilië, mag wel even blij zijn dan jaPWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:28:
Ik zie de vrouwen dansen en springen. Feest vieren, huilen en denk: Zo, die goudenplak is dus lekker binnen.
Is het een kwartfinaleNouja, ook mooi denk ik
En ook nog eens ingemaakt. Dat alleen al is reden voor een dansjeykathmann schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Tegen topfavoriet en thuisland Brazilië, mag wel even blij zijn dan ja
En over in een groep van 4, waarvan er 3 een medaille gaan krijgen. De kansen nemen toeykathmann schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 16:40 ]
Yeah en op het laatst gewoon afgemaakt, niks minder.ykathmann schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Ik kijk zoArtjuh schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:33:
Iedereen die via het werk zat te kijken is maar vast naar huis gegaan?
Kan me wel voorstellen dat de NOS verrassend veel verkeer krijgt met zoveel sport tegelijkertijd tijdens kantooruren.
Wat is je scherm wazig zeg, zo kan je toch niet werkenPWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:35:
[...]
Ik kijk zo
[afbeelding]
Ik pak jullie MB's niet af
Duidelijk geen retina displayViper® schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:37:
[...]
Wat is je scherm wazig zeg, zo kan je toch niet werken
[ Voor 12% gewijzigd door SnowDude op 16-08-2016 16:40 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Alleen set 5 jaMikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:
Hoe zit dat dan met die puntentelling joh? Dacht dat in de laatste set er maar tot 15 gespeeld hoefde te worden? Of geldt dat alleen voor set 5?
[ Voor 16% gewijzigd door PickleRick op 16-08-2016 16:40 ]
JaMikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:
Hoe zit dat dan met die puntentelling joh? Dacht dat in de laatste set er maar tot 15 gespeeld hoefde te worden? Of geldt dat alleen voor set 5?
Dat is alleen set 5MikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat geldt alleen voor set 5, nu dus tot 25MikeyMan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:
[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2016 16:44 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bedenk zelf is een iets wat blijft zitten onder alle omstandigheden....Martinspire schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:52:
Waarom gebruiken ze bij atletiek nog steeds van die opgespelde papiertjes? We hebben anno 2016 toch wel de techniek en middelen om dat eens fatsoenlijk te maken?
In het shirt drukkenbaronruud schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:55:
[...]
Bedenk zelf is een iets wat blijft zitten onder alle omstandigheden....
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die dingen vliegen toch altijd los, gaan de sporters irriteren en het lijkt me ook niet echt heel lekker zitten. Het ademt ook niet. In de kleding drukken (wat zeker moet kunnen met de naam van de sporter), lijkt me een veel makkelijkere oplossing. En eventueel kun je met iets als verf die nummers er ook nog wel op spuiten.naitsoezn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:56:
Technologie niet omdat het moet maar omdat het kan? If it ain't broke, don't fix it....
[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 16-08-2016 17:12 ]
[ Voor 50% gewijzigd door apis29 op 16-08-2016 17:27 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2016 17:56 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die heeft ze al. Het gaat om de kleur.Tito129 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:13:
Hup Marit! Graag 2de medaille van vandaag!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
⏩ PVOutput☀️
Pessimist! Ruime overwinningHan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:29:
Gaat hem helaas niet worden, zit te veel achterop...
Vooral de vrouwen doen het goed!M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:35:
Hoezo slechte spelen?
Als je naar goud kijkt nu de op 1 na beste spelen ooit volgens mij.
⏩ PVOutput☀️
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Toch 2 gouden zwem medailles andersMoofnor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:37:
We kunnen prima zonder slecht presterende zwemmers en judoërs
Volgens mij zijn er 2 van zwemmers.Moofnor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:37:
We kunnen prima zonder slecht presterende zwemmers en judoërs
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Hé, doe eens niet
Die kakelkip? Volgens mij zag die vent voor het eerst in zijn leven een zeilwedstrijd, dat gekakel van hem sloeg echt helemaal nergens op.PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:34:
Die commentator heeft tranen in zijn ogen. Weer goud
alles kan off-topic
en knappe nu is dat iedere goude medaille door een andere sporter is gehaald... puur scoreboard kijkend zijn "we" in de breedte beter gewordenM a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:35:
Hoezo slechte spelen?
Als je naar goud kijkt nu de op 1 na beste spelen ooit volgens mij.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 18:56 ]
Ik lees en hoor dat allemaal heel veel, maar vind het REUZE meevallen. Het was weer even een nieuw onzinnig speerpuntje van onze media deze week.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:54:
Ene week worden de sporters door de mensen afgezeken (Door de mensen die opeens plotseling overal fan van zijn en overal verstand van hebben en maar 2 weken per 2 jaar..beetje dezelfde mensen die opeens fan zijn tijdens een voetbal EK.....Sorry....Erger me aan zulke mensen)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 16-08-2016 19:15 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2016 19:38 ]
Dan moeten we Cricket olympisch makenMartinspire schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:33:
Ik zit net, naar aanleiding van de nieuwe medailles, even te kijken naar welke landen nog geen medaille hebben. Kom ik daar India tegen, het land met het grootste inwonersaantal ter wereld
Mja, veel inwoners zegt niet direct iets over een goed topsportklimaat natuurlijk. Goed, de kans zou best groter moeten zijn, maar als er niet in geïnvesteerd wordt houdt het op.Martinspire schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:33:
Ik zit net, naar aanleiding van de nieuwe medailles, even te kijken naar welke landen nog geen medaille hebben. Kom ik daar India tegen, het land met het grootste inwonersaantal ter wereld
Mag van mij. Net als rugby dan in een variant, Twenty20 bijvoorbeeld.
[ Voor 52% gewijzigd door Bastien op 16-08-2016 19:38 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Een variant? Zoals rugby sevens? Ze hebben naar je geluisterdBastien schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:37:
Mag van mij. Net als rugby dan in een variant, Twenty20 bijvoorbeeld.
Ik bedoelde die ook als voorbeeld hoe rugby dit jaar is toegevoegd. Dan voor cricket dus Twenty20.Dido schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:44:
[...]
Een variant? Zoals rugby sevens? Ze hebben naar je geluisterd
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ah! Ik weet van beide sporten geen ruk, zoals blijkt. Ik las je opmerking duidelijk andersBastien schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:47:
[...]
Ik bedoelde die ook als voorbeeld hoe rugby dit jaar is toegevoegd. Dan voor cricket dus Twenty20.
En dat terwijl die wedstrijd op dat moment waarschijnlijk pas een week of twee bezig wasDido schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:51:
[...]
Ah! Ik weet van beide sporten geen ruk, zoals blijkt. Ik las je opmerking duidelijk anders
Enige wat ik ooit meekreeg van cricket was dat mijn Indiase collega's me 's ochtends felicteerden omdat Nederland Engeland had verslagen op een cricket WK. Ik wist niet eens dat we een nationaal team hadden
Your Friendly Neighborhood Moderator
Inderdaad, van mij part in plaats van gewoon veldvoetbal.ScrooLoose schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:41:
Zaalvoetbal zou wel leuk zijn om te zien op een Olympische spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-08-2016 20:08 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 23% gewijzigd door ScrooLoose op 16-08-2016 20:15 ]
Die had blijkbaar niet opgelet tijdens het uurtje mediatraining.Martinspire schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:11:
Die reactie van Polman is wel briljant trouwens:
http://nos.nl/rio2016/art...op-het-juiste-moment.html
"fuck alles" en "schijt aan"
Dan zouden de competities in Europa uitgesteld moeten worden, daarnaast is het voetbalseizoen al slopend genoeg met alle verplichtingen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:07:
Gewoon voetbal heeft geen moer te zoeken op de OS in zijn huidige vorm. Daar horen de beste sporters te staan, period.
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 16-08-2016 20:35 ]
Wat is dat nu weer voor onzin? Je kunt een bepaalde sport leuk / niet leuk vinden, maar waarom zou voetbal er niet bij horen?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:07:
Zaalvoetbal is een uitstekend idee. Technisch hoogstaand, veel doelpunten. Erg aantrekkelijk om te zien, ook voor voetbalhaters.
Gewoon voetbal heeft geen moer te zoeken op de OS in zijn huidige vorm. Daar horen de beste sporters te staan, period.
Omdat er met B/C elftallen word gespeeld, niet de beste teams.
Omdat de leeftijdslimiet 23 jaar is (met een aantal dispensatiespelers). Oftewel, er staan een hoop jonkies, en absoluut niet de beste spelers ter wereld. Het is dus eigenlijk een slap aftreksel van het "echte" voetbal (dwz, de wereldtoppers).Jorgen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:36:
[...]
Wat is dat nu weer voor onzin? Je kunt een bepaalde sport leuk / niet leuk vinden, maar waarom zou voetbal er niet bij horen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq