The Eagle schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:49:
Weet niet wat het verschil qua leaseprijs is, maar als de 150 pk 1.4 TSI in budget zit zu ik daar zeker voor kiezen. Is niet alleen handig voor de vakantie
Tip: Zet er een verlagingsset onder, dan stuurt en veert ie ook als een Audi (stukje stugger dus, lekker in bochten). En voor de mooi een RS spoiler. Beiden zijn dealeropties
redfoxert schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Bekijk het Tech pakket ook eens. Dan krijg je ook 18" velgen. Misschien kan je met de dealer regelen dat zij er dan de Pictoris voor in de plaats op kunnen leggen?
Ik ga er nog een nachtje over slapen. Gevoelsmatig zit ik qua bijtelling al aan de dure kant (ben tot nu toe verwend met 7% en 14% ) - zeker gezien ik niet bijzonder veel lange stukken rijd of kilometers maak (<20.000).wd200 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:32:
Doe je zelf een groot plezier, zeker voor op de vakanties neem de DSG automaat Je hoeft dan zelf niet te zoeken naar de juiste versnelling dat doet de automaat je. Op vakantie kan het ook prima alleen het blokje zal wat hoger in toeren lopen en wat vaker moet op / terug schakelen maar daarvoor mijn tip voor de automaat.
Skoda heeft dacht ik nu een actie dat deze slechts 900 euro duurder is.
Ik moet dus afwegen wat het voor mij waard is voor dat kleine beetje wat ik ermee rijd. Al wil ik straks ook niet 4 jaar lang een net-niet gevoel hebben natuurlijk
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.