Ik heb mijn Mi band 2 nu een klein maandje. Van het begin af aan werkt de whatsapp notificatie niet ondanks dat hij wel aan staat in de mi fit app. Ik gebruik de band in combinatie met een iPhone 6.
Ik kocht hem bij de Xiaomi online shop op AliExpress , maar ben er door communicatie over mijn probleem met de Xiaomi Global Suport achtergekomen dat de verkoper op AliExpress geen officiële dealer is. Ik kan ook nergens op het doosje een label vinden waarmee ik kan controleren of ik een origineel product heb. De kans is dus groot dat ik een niet origineel product heb, maar goed, voor €20,- kan dat misschien ook niet.
Nu kom ik met de helpdesk van de AliExpress-shop ook niet verder. Ze zijn niet echt bereid me een oplossing te bieden.
Nu heb ik de band een weekje links laten liggen en toen ik hem weer ging gebruiken werkte de hartslagmeters niet meer. Er is in de tussentijd een update geweest voor de iOS Mi Fit app en ik krijg het idee dat dit ermee te maken heeft.
Er zijn, bij mijn weten, twee iOS apps , Mi Fit en Mi HR en met die laatste krijg ik mijn hartslagmeter weer wel aan de praat. Misschien is dit een tip voor anderen die ook met dit probleem zitten. Kanttekening, ik heb de gratis app maar 10 min kunnen gebruiken, hierna moet je eenmalig €4,49 betalen om de app te kunnen blijven gebruiken.
Ik heb een nog paar vraagjes :
- heeft iemand een oplossing voor het niet werken van de whatsapp notificatie (ik heb al veel geprobeerd, maar tot op heden werkt het niet )
- zijn er fitness apps voor iOS die goed samenwerken met de Mi band2
[
Voor 4% gewijzigd door
Lian1966 op 23-07-2017 19:05
]