Is er een manier om met de Mi band de camera te bedienen ?
Black & YellowRubiks schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:18:
[...]
Welke kleur heb je ? Ben namelijk benieuwd hoe de blauwe en groene er in het echt uit zien. 🤔
Volgens mij niet rechtstreeks.Rubiks schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:23:
Is er een manier om met de Mi band de camera te bedienen ?
Maar via Mi Band Master kan je een commando naar Tasker sturen, en via die omweg moet het natuurlijk wel mogelijk zijn om een foto te nemen bvb.
526735
Ik heb gisteren mijn Mi Band 2 binnen gekregen. Als ik mijn hartslag meet met de knop en dan synchroniseer met mijn telefoon, zegt hij dat hij het 1 uur later heeft gemeten. Als ik mijn hartslag meet met de app, zegt hij wel gewoon de goede tijd. De tijd op de Mi Band 2 klopt ook gewoon.
Bedankt. Heb even gekeken naar tasker. Maar is erg ingewikkeld...nog tips?kontroll schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:43:
[...]
Volgens mij niet rechtstreeks.
Maar via Mi Band Master kan je een commando naar Tasker sturen, en via die omweg moet het natuurlijk wel mogelijk zijn om een foto te nemen bvb.
De Mi Band 2 via Aliexpress besteld (Banggood was uitverkocht). 5 Euro extra betaald voor verzending met DHL. Of dat een slimme keuze was?
Vooralsnog is er 6 dagen na de bestelling nog niks gebeurd. Volgens de verkoper heb ik mijn naam niet opgegeven..Dat komt voort uit een leeg vakje op het verzendformulier van DHL. Via een bericht mijn naam en adres (just for sure) doorgegeven.
Mijn ervaringen met DHL kennende zijn de voortekenen op een snelle levering verkeken.
Vooralsnog is er 6 dagen na de bestelling nog niks gebeurd. Volgens de verkoper heb ik mijn naam niet opgegeven..Dat komt voort uit een leeg vakje op het verzendformulier van DHL. Via een bericht mijn naam en adres (just for sure) doorgegeven.
Mijn ervaringen met DHL kennende zijn de voortekenen op een snelle levering verkeken.
@raginus3: en aangezien bij de waarde van het pakket ook de verzendkosten worden gerekend, kom je waarschijnlijk boven de EUR 22,- uit. DHL kennende geven die dit altijd bij de douane aan, waardoor je effectief bijna het dubbele mag aftikken als je pech hebt.
Ik doe tegenwoordig bijna alles via Ali, laatst 8 dagen van bestellen tot bezorgen, gratis China post. Met DHL/UPS heb ik sowieso geregeld gezeur (zakelijk): pakketjes die een week de halve wereld overgaan, terwijl je betaald voor NextDay...
Ik doe tegenwoordig bijna alles via Ali, laatst 8 dagen van bestellen tot bezorgen, gratis China post. Met DHL/UPS heb ik sowieso geregeld gezeur (zakelijk): pakketjes die een week de halve wereld overgaan, terwijl je betaald voor NextDay...
Hoi! Iemand enig idee of je bij websites zoals Aliexpress ook een Europese uitvoering van de Mi Band 2 krijgt? En zo niet, kan je dan wel gewoon de Europese applicatie gebruiken en dergelijke?
Ik heb de Chinese uitvoering en deze werkt prima met de Engelse Mi Fit app. Ik heb nog geen enkel probleem gehad, werkt goed allemaalMajorThom schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:25:
Hoi! Iemand enig idee of je bij websites zoals Aliexpress ook een Europese uitvoering van de Mi Band 2 krijgt? En zo niet, kan je dan wel gewoon de Europese applicatie gebruiken en dergelijke?
Ah oké! Ben benieuwd.BlazeMuis schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:27:
[...]
Ik heb de Chinese uitvoering en deze werkt prima met de Engelse Mi Fit app. Ik heb nog geen enkel probleem gehad, werkt goed allemaal
Iemand ook nog tips waar ik hem een beetje voordelig kan aanschaffen (<€20)?
Lightinthebox heb ik hem vandaan.. was op dat moment het goedkoopst.. iets van € 21 incl. versturenMajorThom schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:39:
[...]
Ah oké! Ben benieuwd.
Iemand ook nog tips waar ik hem een beetje voordelig kan aanschaffen (<€20)?
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik lees trouwens geruchten van dat er misschien een Mi Band 3 spoedig komt. Misschien dat het dan bij nader inzien wel verstandiger is om daarop te wachten.
Hm, dat is leuk nieuws. Ben momenteel echter dik tevreden met mijn Mi Band 2.MajorThom schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:50:
Ik lees trouwens geruchten van dat er misschien een Mi Band 3 spoedig komt. Misschien dat het dan bij nader inzien wel verstandiger is om daarop te wachten.
Nu 2 weken op vakantie, non-stop aangehad, nog 37% batterij. Heeft zout- en chloorwater ook gewoon overleefd (meerdere uren in beide gedobberd, ja zo'n vakantie is het). De fitbit van mijn vriendin (om en nabij 130 euro nieuwprijs) ligt ongebruikt in de kast van ons hotel.
Heb mijn Mi Band 2 nu net iets langer dan een half jaar, beetje last gehad van overgevoelligheid van het bandje. Jammer dat hij geen hartslag kan meten tijdens sporten, maar dat weet je van tevoren en wat wil je met deze prijs. Verder dik tevreden. Enige nadeel van t ding is dat ik de komende week een witte streep op mn pols heb.
Het zou wel tijd worden voor een Band 3
, ik vraag me dan wel af wat die toe gaat voegen. Het kan vooral wat mooier denk ik, features mis ik niet echt (geen die wel in andere goedkope bandjes zitten).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is in dit topic al heel vaak voorbij gekomen, lees al een lange tijd mee. We hebben hier al drie Mi Band's 2 liggen, mijn vrouw was begonnen met de Band 1.MajorThom schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:50:
Ik zie het nu stiekem zelf ook wel zitten om er eentje te kopen, maar de Tweaker in mij, zegt dan weer even te wachten, vanwege de geruchten van een Band 3.
Waiting on the world to change
Die volgens mij ook weer een stuk duurder wordt. Nu kan je de 2 regelmatig voor een klein bedrag aanschaffen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
35 euro gok ik, dat was bij alle voorgaande banden de prijs. Maar iets duurder en kwalitatief beter zou ook best mogen.
/▌
Anoniem: 959725
Zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ben zo bang dat ik de verkeerde bestel, wil een Mi Band 2 bestellen. Heeft iemand misschien n link waar ik dat het beste kan doen...
Sinds vorige week in het bezet van de Mi Band 2, alleen krijg ik sleep tracking niet aan de praat, als ik slaap wordt er niets gerigisteerd. Wie weet wat te doen?
Gearbest.com vorige week die van mij binnen gekregen.Anoniem: 959725 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:54:
Zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ben zo bang dat ik de verkeerde bestel, wil een Mi Band 2 bestellen. Heeft iemand misschien n link waar ik dat het beste kan doen...
Zo DHL wil mij een oor aan naaien. Of ik even het volgende aan DHL wil betalen:
BTW bedrag
EUR 24,99
Administratieve kosten
EUR 14,50
BTW Administratieve kosten
EUR 3,05
Totaal te betalen bedrag
EUR 42,54
Kan ik nog enige actie ondernemen tegen dit absurde bedrag?
Update 16:05 je kan DHL bellen, serieus en dan wordt je te woord gestaan. Ook nog op een prettige manier.
Het pakket heeft een waarde van 95 euro aldus de verkoper. DHL de schuld geven helpt dan niet. Voor 17:00 uur een correcte factuur (waarin verzendkosten en productkosten uitgesplitst) mailen die DHL dan door kan sturen naar de belastingdienst zou er voor kunnen zorgen dat er een correctie plaats vindt. (pakket komt vandaag in Europa en als het eenmaal in Europa is kunnen de kosten niet meer gewijzigd worden).
Uitgesplitste factuur heb ik niet van aliexpress dus dat is een printscreen geworden.
Fingers Crossed
BTW bedrag
EUR 24,99
Administratieve kosten
EUR 14,50
EUR 3,05
Totaal te betalen bedrag
EUR 42,54
Kan ik nog enige actie ondernemen tegen dit absurde bedrag?
Update 16:05 je kan DHL bellen, serieus en dan wordt je te woord gestaan. Ook nog op een prettige manier.
Het pakket heeft een waarde van 95 euro aldus de verkoper. DHL de schuld geven helpt dan niet. Voor 17:00 uur een correcte factuur (waarin verzendkosten en productkosten uitgesplitst) mailen die DHL dan door kan sturen naar de belastingdienst zou er voor kunnen zorgen dat er een correctie plaats vindt. (pakket komt vandaag in Europa en als het eenmaal in Europa is kunnen de kosten niet meer gewijzigd worden).
Uitgesplitste factuur heb ik niet van aliexpress dus dat is een printscreen geworden.
Fingers Crossed
[ Voor 54% gewijzigd door raginus3 op 23-08-2017 16:15 ]
--> [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2araginus3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:41:
Zo DHL wil mij een oor aan naaien. Of ik evenher volgende aan DHL wil betalen:
BTW bedrag
EUR 24,99
Administratieve kosten
EUR 14,50
EUR 3,05
Totaal te betalen bedrag
EUR 42,54
DHL blijft er alles aan doen om gehaat te worden door de consument en daar slagen ze dit keer wederom in. (ja naïef van mij om te kiezen voor verzending met DHL. Ik wilde de band te graag te snel hebben).
Kan ik nog enige actie ondernemen tegen dit absurde bedrag? (belastingdienst geeft aan een bedrag van 22 euro ZONDER verzendkosten is zonder invoerheffing en BTW).
Als het te belasten bedrag klopt heb je gewoon pech en moet je betalen. Ik weet niet wat je gekocht hebt en voor hoeveel, maar als dat meer kostte (exclusief verzendkosten) dan € 22,- ben je inderdaad wettelijk verplicht belasting af te dragen. En die administratieve kosten zijn extreem hoog ja, ook bij postNL (€ 13).
Wel gelezen, geen reactie nodig dacht ik.
Band 2 kost 19,- en verzendkosten 5,50 euro. Dus onder de 22 euro, immers verzendkosten staan er los van. Bewust op gelet niet boven de 22 euro uit te komen. Daarom ook uit gesplitste factuur sturen naar DHL/ Douane.
Wie weet zit het mee en corrigeert de douane en vervallen de kosten.
Band 2 kost 19,- en verzendkosten 5,50 euro. Dus onder de 22 euro, immers verzendkosten staan er los van. Bewust op gelet niet boven de 22 euro uit te komen. Daarom ook uit gesplitste factuur sturen naar DHL/ Douane.
Wie weet zit het mee en corrigeert de douane en vervallen de kosten.
[ Voor 8% gewijzigd door raginus3 op 23-08-2017 18:21 ]
Blijkbaar geloof je niet wat ik schreef: "aangezien bij de waarde van het pakket ook de verzendkosten worden gerekend".raginus3 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Wel gelezen, geen reactie nodig dacht ik.
Hier de bron.
U berekent de btw (omzetbelasting) bij invoer over de waarde van de goederen die u laat invoeren, inclusief commissies, vervoerskosten, eventuele verzekeringskosten tot de plaats van bestemming.
Een fout corrigeer je, dit is volgens het boekje gegaan. Betalen of afzien van je pakketje, dat is de keuze die je hebt. Snuit afvegen, je bent een ervaring rijker.Wie weet zit het mee en corrigeert de douane en vervallen de kosten.
Klopt, ik lees hier wat anders in reken voorbeeld 1.
https://www.belastingdien...edrijven/rekenvoorbeelden
https://www.belastingdien...edrijven/rekenvoorbeelden
@raginus3 en @Joepla
Is de prijs van je producten (geen verzendkosten) bij elkaar <=22 euro, dan betaal je niks.
Is de prijs van je producten (geen verzendkosten) >22 en <=150, dan betaal je alleen btw. Deze bereken je over de combinatie product+verzendkosten
Bij >150 bereken je eerst de btw, en vervolgens bereken je de invoerkosten over de combinatie productprijs+verzendkosten+btw
De drempel is dus alleen gebaseerd op de prijs van de producten, maar zodra je over die 22 euro gaat en btw moet betalen, dan betaal je ook btw over de verzendkosten. Dat is ook precies wat je terugziet in de rekenvoorbeelden.
Het lijkt mij dat je dus inderdaad niet hoeft te betalen wanneer je aan kan tonen dat het pakket zelf <=20 euro waard is.
Zie ook de 'digitale assistent':
Is de prijs van je producten (geen verzendkosten) bij elkaar <=22 euro, dan betaal je niks.
Is de prijs van je producten (geen verzendkosten) >22 en <=150, dan betaal je alleen btw. Deze bereken je over de combinatie product+verzendkosten
Bij >150 bereken je eerst de btw, en vervolgens bereken je de invoerkosten over de combinatie productprijs+verzendkosten+btw
De drempel is dus alleen gebaseerd op de prijs van de producten, maar zodra je over die 22 euro gaat en btw moet betalen, dan betaal je ook btw over de verzendkosten. Dat is ook precies wat je terugziet in de rekenvoorbeelden.
Het lijkt mij dat je dus inderdaad niet hoeft te betalen wanneer je aan kan tonen dat het pakket zelf <=20 euro waard is.
Zie ook de 'digitale assistent':
Douane zegt: Uit welk land wilt u een product kopen?
U zegt: een land dat geen lid is van de Europese Unie EU
Douane zegt: Hoeveel moet u voor het totale pakket betalen? (kosten van de goederen, exclusief vervoerskosten, afgerond op hele euro's)?
U zegt: 1. Minder dan 22 euro
Douane zegt: U betaalt geen belasting voor uw internetaankoop.
[ Voor 160% gewijzigd door Heedless op 24-08-2017 00:49 ]
Vandaag mijn Mi Band 2 binnen gekregen. 4 augustus besteld via lightinthebox voor € 21.76 inclusief verzenden. Er zat een gele sticker op het pakketje met de tekst: “Goods not fulfilling the conditions prescribed by Articles 9 and 10 of the Treaty establishing the European Economic Community”.
Maar geen Douane kosten gepresenteerd gekregen. Toch lijkt het een soort van steekproef te zijn: https://xiaomikopen.nl/20...ticle-9-and-10-betekenis/
Met Postnl geleverd overigens.
Bijna opgeladen en dan kan ik er eindelijk mee aan de slag. Ben benieuwd!
Maar geen Douane kosten gepresenteerd gekregen. Toch lijkt het een soort van steekproef te zijn: https://xiaomikopen.nl/20...ticle-9-and-10-betekenis/
Met Postnl geleverd overigens.
Bijna opgeladen en dan kan ik er eindelijk mee aan de slag. Ben benieuwd!
Anoniem: 224360
Nog steeds tevreden over de kwaliteit? En alles blijft stevig zitten? Komen er ook 2 deze kant op.
Ben hem nog niet kwijt geraaktAnoniem: 224360 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:04:
[...]
Nog steeds tevreden over de kwaliteit? En alles blijft stevig zitten? Komen er ook 2 deze kant op.
Ik kreeg 'm vandaag ook binnen. Op 14 augustus via Gearbest voor 22,14 Euro besteld. Verzending via PostNL en geen stickers of extra kosten.ViNOK16Bit schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:13:
Vandaag mijn Mi Band 2 binnen gekregen. 4 augustus besteld via lightinthebox voor € 21.76 inclusief verzenden.
Inmiddels heb ik de mi band ruim een jaar, altijd goed gewerkt. De laatste tijd echter opeens problemen met het connecten. Soms dagen lang dat de app geen verbinding kan maken en dan opeens uit het niets werkt het weer een aantal dagen.
Ik heb inmiddels al de band laten leeglopen, gereset, applicatie opnieuw geinstalleerd maar helaas blijf ik deze problemen houden. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik heb inmiddels al de band laten leeglopen, gereset, applicatie opnieuw geinstalleerd maar helaas blijf ik deze problemen houden. Heeft iemand anders hier ook last van?
@Philflow ik gebruik het bandje in combinatie met Sleep as Android, maar dat gaat eigenlijk best wel prima. Ik kan natuurlijk lastig verieren of het allemaal klopt. Maar als de app zegt dat ik kort / brak heb geslapen dan klopt dat ook.
Het enige wat stelselmatig niet klopt is de hoeveelheid keer dat je wakker wordt. Ik wordt sommige nachten best vaak wakker en dat wordt dan niet geregistreerd. Ik vind dat ook niet heel erg vreemd, want wanneer ik wakker wordt lig ik natuurlijk gewoon hetzelfde als wanneer ik slaap. Je kan echter ook slaapmonitoren en de hardslag combineren, waardoor dit wellicht wel wordt opgemerkt. Maar ik vind dat dat teveel van de accu trekt, dus ik doe dat niet.
Het enige wat stelselmatig niet klopt is de hoeveelheid keer dat je wakker wordt. Ik wordt sommige nachten best vaak wakker en dat wordt dan niet geregistreerd. Ik vind dat ook niet heel erg vreemd, want wanneer ik wakker wordt lig ik natuurlijk gewoon hetzelfde als wanneer ik slaap. Je kan echter ook slaapmonitoren en de hardslag combineren, waardoor dit wellicht wel wordt opgemerkt. Maar ik vind dat dat teveel van de accu trekt, dus ik doe dat niet.
@rens-br dankje voor je reactie. Als je 100% stil blijft liggen bij het wakker worden dan zou het wel kunnen dat ie het niet merkt, maar ik zou verwachten dat als je wakker wordt je ook wel een keer draait, jij niet? dan zou ie het toch moeten opmerken.
Verder zie ik hier wel goed onderbouwde meningen dat er wellicht wel wat aan schort:
Verder zie ik hier wel goed onderbouwde meningen dat er wellicht wel wat aan schort:
i2Paq schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:34:
[...]
Mijn slaapmonitor van de Mi band detecteert niet dat ik wakker ben en soms het bed uit ga.
Mijn Garmin ziet veel beter of ik wakker ben of zelfs gelopen heb.
Over Deep en Light Sleep detectie maar te zwijgen.
productreview: Xiaomi Mi Band 2 review door jandeman63Een dingetje waar ik absoluut niet over te spreken ben en ik hem wel mede voor gekocht had is de slaap monitoring. Kort gezegd klopt hier geen hout van. ik vertrouwde de data niet en omdat ik de oude nog heb en ik die monitoring wel vertrouwde heb ik de bandjes meerdere keren samen snacht`s gedragen. Yep, heel veel verschil in meting. Ik heb een foto bijgevoegd van een nacht waarop je de verschillen extreem ziet. Links de mi band2, rechts de 1. De inslaapvaltijd klopt maar de wektijd niet. De band 1 ziet dat altijd perfect. Ook de lichte en diepe slaap klopt niet. Normaal ziet de band2 meer diepe slaap maar nu een extreem verschil de andere kant op. Bij metingen de eerste maand gaf per nacht ongeveer 30 minuten extra diepe slaap weer. Na een firmware update juist veelste weinig. Heb ik een "pitstop snacht`s dan ziet de band1 het altijd en nauwkeurig, de band2 ziet het nooit.
Nope, zelfs toiletbezoek merkt ie niet op.Philflow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:57:
@rens-br dankje voor je reactie. Als je 100% stil blijft liggen bij het wakker worden dan zou het wel kunnen dat ie het niet merkt, maar ik zou verwachten dat als je wakker wordt je ook wel een keer draait, jij niet?
Terwijl er wel stappen geregistreerd zijn.
Duidelijk, dan moet ik dus een andere tracker hebben.hjs schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:09:
[...]
Nope, zelfs toiletbezoek merkt ie niet op.
Grappig, die van mij heeft daar geen moeite mee.hjs schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:09:
Nope, zelfs toiletbezoek merkt ie niet op.
Alleen als ik 's ochtends in bed wat met m'n telefoon lig te spelen wordt dat gezien als lichte slaap.
Kreeg vandaag ook de Mi Band 2 binnen. Besteld bij Gearbest voor 12 euro. Voor de verandering ook maar eens betaald voor verzending via PostNL. Dat loont, binnen 7 dagen was hij al binnen. Kom van een Mi Band 1S, waarvan het armbandje was versleten. Koppelen ging makkelijk. Eerst oude Mi Band unpairen, nieuwe pairen. Klaar.
Wat ik wel meteen opmerkte is dat als je je pols ook gewoon recht optilt als je zit het scherm al aangaat. Bij de Mi Band 1 moest je echt vanuit een staande beweging je Mi Band optillen alsof je een horloge wil aflezen om de bewegingssensor er toe te bewegen de LEDs te laten knipperen. Dus ik heb het automatisch aangaan bij optillen van je pols maar afgezet in de settings. Snel even tikken op de button is zo gedaan.
Heb ik nog twee vragen:
- De activities tab in de app. Is dat nu nieuw bij de Mi Band 2? Of is dat sinds de update van de app erbij gekomen. Kan het me niet meer herinneren
- Daarop aansluitend: wat is nu het nut van het activeren van GPS voor activities? Laat hij een route zien of is dat puur voor het meten van afgelegde afstand met de fiets?
Wat ik wel meteen opmerkte is dat als je je pols ook gewoon recht optilt als je zit het scherm al aangaat. Bij de Mi Band 1 moest je echt vanuit een staande beweging je Mi Band optillen alsof je een horloge wil aflezen om de bewegingssensor er toe te bewegen de LEDs te laten knipperen. Dus ik heb het automatisch aangaan bij optillen van je pols maar afgezet in de settings. Snel even tikken op de button is zo gedaan.
Heb ik nog twee vragen:
- De activities tab in de app. Is dat nu nieuw bij de Mi Band 2? Of is dat sinds de update van de app erbij gekomen. Kan het me niet meer herinneren
- Daarop aansluitend: wat is nu het nut van het activeren van GPS voor activities? Laat hij een route zien of is dat puur voor het meten van afgelegde afstand met de fiets?
dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door ZuinigeRijder op 30-08-2017 23:01 ]
Zal wel 21 euro zijn geweest?Tigerblood schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:04:
Kreeg vandaag ook de Mi Band 2 binnen. Besteld bij Gearbest voor 12 euro. Voor de verandering ook maar eens betaald voor verzending via PostNL. Dat loont, binnen 7 dagen was hij al binnen. Kom van een Mi Band 1S, waarvan het armbandje was versleten. Koppelen ging makkelijk. Eerst oude Mi Band unpairen, nieuwe pairen. Klaar.
Activity tab zat al in de Mi Fit 2.x versie voor hardlopen, in de Mi Fit 3.x versie is fietsen erbij gekomen.Heb ik nog twee vragen:
Activeren van GPS op je telefoon heeft als voordeel dat de hele route wordt gevolgd en achteraf kun je op een kaartje zien welke route er gevolgd is. En hoe hard je gegaan bent op welke stukken. De hartslag kun je ook aanzetten en je kunt zelfs een waarschuwingsdrempel instellen voor de hartslag (de mi band gaat dan trillen). Hij meet de hartslag dan om de paar minuten. Maar afhankelijk hoe goed het polsbandje zit, is de hartslag betrouwbaar of niet. Je kunt dan ook achteraf zien over de tijd hoe hoog je hartslag was.
Dat klopt inderdaad, maar in je slaap zelf draai je ook. Dus zonder het algoritme te kennen valt er eigenlijk weinig te concluderen over de methode.Philflow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:57:
@rens-br dankje voor je reactie. Als je 100% stil blijft liggen bij het wakker worden dan zou het wel kunnen dat ie het niet merkt, maar ik zou verwachten dat als je wakker wordt je ook wel een keer draait, jij niet?
De meeste hebben een aantal referentie materialen, waarbij ik alleen de Mi Band 2 zelf heb. Persoonlijk heb ik wel het gevoel dat het klopt, maar goed ik combineer het dan ook met Sleep as Android en wellicht gebruiken die een ander algoritme.Verder zie ik hier wel goed onderbouwde meningen dat er wellicht wel wat aan schort:
[quote]ZuinigeRijder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:00:
[...]
Zal wel 21 euro zijn geweest?
[...]
Nee hoor, zelf ook bij GB gekocht voor 12 euro met een code.
[...]
[...]
Waar haal je die code vandaan?Noppesnada schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:52:
[quote]ZuinigeRijder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:00:
[...]
Vaak staan die aanbiedingen op pepper.com, maar die code werkt helaas niet meer. Dus je zult even geduld moeten hebben als je hem wilt kopen in de aanbieding.Philflow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:13:
Waar haal je die code vandaan?
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 31-08-2017 12:22 ]
Klopt, via Pepper gevonden.
Code komt iedere paar weken een keer langs. Dit is mijn 3e bandje wat ik besteld heb.
Code komt iedere paar weken een keer langs. Dit is mijn 3e bandje wat ik besteld heb.
Ik heb die eerste besteld. Wordt verzonden rond 15 september, ik heb er verder ook geen haast mee. Maar ik zal wel laten weten of het was is. Vond de prijs in ieder geval prima.
Het was inderdaad 12 euro en wat centen. Was een speciale actie met een coupon. Kon de 1,60 voor verzending nog wel bijZuinigeRijder schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:00:
[...]
[...]
Activity tab zat al in de Mi Fit 2.x versie voor hardlopen, in de Mi Fit 3.x versie is fietsen erbij gekomen.
Activeren van GPS op je telefoon heeft als voordeel dat de hele route wordt gevolgd en achteraf kun je op een kaartje zien welke route er gevolgd is. En hoe hard je gegaan bent op welke stukken. De hartslag kun je ook aanzetten en je kunt zelfs een waarschuwingsdrempel instellen voor de hartslag (de mi band gaat dan trillen). Hij meet de hartslag dan om de paar minuten. Maar afhankelijk hoe goed het polsbandje zit, is de hartslag betrouwbaar of niet. Je kunt dan ook achteraf zien over de tijd hoe hoog je hartslag was.
Bedankt voor de uitleg. Ik heb de activity tracking eigenlijk nog nooit gebruikt. Vanmorgen in de sportschool geprobeerd om hartslagmeting te doen tijdens hardlopen op loopband. Geen success. Te veel trilling ook al probeer je je arm waar je de band om draagt recht te houden. Ik zal volgende keer eens kijken wat hij allemaal laat zien als ik treadmill kies onder activities.
Thanks, hoor het graag.rens-br schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:14:
[...]
Ik heb die eerste besteld. Wordt verzonden rond 15 september, ik heb er verder ook geen haast mee. Maar ik zal wel laten weten of het was is. Vond de prijs in ieder geval prima.
Mijne is wel aan vervanging toe, ook al is dat minder te zien op de foto:

Komt er trouwens niet al binnenkort een nieuwe MiBand uit? Is namelijk weer een tijdje geleden.
Zou goed kunnen. Als ik google op Mi Band 3 heeft de eerste site het over geruchten van sept 2017.xileS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:41:
[...]
Komt er trouwens niet al binnenkort een nieuwe MiBand uit? Is namelijk weer een tijdje geleden.
Die zit er inderdaad wel aan te komen. Banggood heeft ook al een listing gemaakt.xileS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:41:
Ik kreeg vanmorgen al een e-mail dat het bandje verzonden is, volgens de website echter is het nog steeds pre-order. Maar we zullen we zien wanneer die aankomt.xileS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:41:
Thanks, hoor het graag.
[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 01-09-2017 09:57 ]
@rens-br Dat is precies de reden geweest dat ik niet gepreordered had. Straks krijg ik hem pas binnen als Miband 3 uit is ;p.
Voor het geval als je nog niet wist. Bij Banggood kan je bij een gratis verzending altijd de track & trace achterhalen en die bv in de 17track app/site volgen. Trackinginformatie zal niet heel nauwkeurig zijn, maar je hebt dan wel een idee waar die ongeveer bevindt en of die al verzonden is.
Om de trackingcode te achterhalen, moet je naar het het ordernummer pagina op die Banggood site en in de broncode (f12 in chrome) zoeken naar "a00" dan zie je de complete tracking nummer als het goed is.
Dit werkt ook op chrome op mobiel, maar moet ie wel op de desktop site zitten en "view-source:" ervoor typen.
Voor het geval als je nog niet wist. Bij Banggood kan je bij een gratis verzending altijd de track & trace achterhalen en die bv in de 17track app/site volgen. Trackinginformatie zal niet heel nauwkeurig zijn, maar je hebt dan wel een idee waar die ongeveer bevindt en of die al verzonden is.
Om de trackingcode te achterhalen, moet je naar het het ordernummer pagina op die Banggood site en in de broncode (f12 in chrome) zoeken naar "a00" dan zie je de complete tracking nummer als het goed is.
Dit werkt ook op chrome op mobiel, maar moet ie wel op de desktop site zitten en "view-source:" ervoor typen.
@xileS ach ik zie wel
Heb nu nog het standaard bandje en die is opzich prima en op het moment dat de Mi Band 3 uitkomt ga ik toch niet meteen overstappen.
Ik heb besteld zonder trackingsinfo en hij geeft ook aan dat er geen tracknummer is. Maar ik heb jou tip even gedaan en het werkt inderdaad
Thx!
Momenteel op:
Ik heb besteld zonder trackingsinfo en hij geeft ook aan dat er geen tracknummer is. Maar ik heb jou tip even gedaan en het werkt inderdaad
Momenteel op:
Flyt Express's sorting centre, Guangzhou, Item in transit
DHL, was eens en niet weer. Dus via MP een Miband2 gekocht. Levertijd 2 dagen, incl zondag 😉
Continu hartslag met de Mi HR app is nog geen succes. Strava laat bij vertrek wel een hartslag zien, na afloop is het hartslag veld leeg. Tijdens het fietsen ook eens op de Miband zelf de hartslag geraadpleegd maar die kwam totaal niet overeen met mijn Garmin fietscomputer icm borstband.
Voordeel, het scherm is ook met handschoen aan te activeren.
Continu hartslag met de Mi HR app is nog geen succes. Strava laat bij vertrek wel een hartslag zien, na afloop is het hartslag veld leeg. Tijdens het fietsen ook eens op de Miband zelf de hartslag geraadpleegd maar die kwam totaal niet overeen met mijn Garmin fietscomputer icm borstband.
Voordeel, het scherm is ook met handschoen aan te activeren.
Hartslag tijdens activiteit meten is niet de sterkste kant van het ding.
Net een uur circuittraining gedaan, dus veel bezig maar weinig lopen. Light activity noemt de app dat.
Nou IK NIET !!
Net een uur circuittraining gedaan, dus veel bezig maar weinig lopen. Light activity noemt de app dat.
Nou IK NIET !!
Lijkt me ook logisch, dat weet dat ding niet (en is het ook niet voor gemaakt qua software). Er is wel een andere app voor de mi band met veel meer sporten erin. Geen idee hoe die het doet, maar daar zou je eens naar kunnen kijken of zoiets als dit erbij staat.
Ik gebruik de band tijdens het hardlopen, ofwel buiten ofwel binnen op de band, en daar doet ie het perfect. Maargoed, de MiFit software is dan ook wel op hardlopen gericht..
Ook hartslag in het begin wel eens getest met een borstband erbij en dat kwam gewoon overeen.
Wat wel belangrijk is bij mij is dat ik tijdens het rennen de band een tikje strakker doe. Heb deze normaal vrij los zitten (met een beetje kracht gewoon rond te draaien om m'n pols), tijdens het rennen dan 1 gaatje verder.
Ik gebruik de band tijdens het hardlopen, ofwel buiten ofwel binnen op de band, en daar doet ie het perfect. Maargoed, de MiFit software is dan ook wel op hardlopen gericht..
Ook hartslag in het begin wel eens getest met een borstband erbij en dat kwam gewoon overeen.
Wat wel belangrijk is bij mij is dat ik tijdens het rennen de band een tikje strakker doe. Heb deze normaal vrij los zitten (met een beetje kracht gewoon rond te draaien om m'n pols), tijdens het rennen dan 1 gaatje verder.
ik heb na software updates van de app weer nieuwe meldingen op mijn phone, maar connecten lukt dus nog steeds niet. Behoorlijk karig als je je bedenkt dat ik hm ongeveer een half jaartje heb kunnen gebruiken en het nu op geen enkele manier aan de praat krijg. Ik weet niet of ik nog een nieuwe xiaomi band ga kopen. Ben over het algemeen wel tevreden over hun producten, maar hier heb ik helemaal niets aan.
Ik gebruik zelf de app Mi Band Master nadat ik ook connectie problemen met de Mi Fit app had.
Het is een betaalde app maar wat mij betreft zeer de moeite waard. Meer mogelijkheden om notificaties e.d. in te stellen en om bijvoorbeeld vaker je hartslag te meten.
Het is een betaalde app maar wat mij betreft zeer de moeite waard. Meer mogelijkheden om notificaties e.d. in te stellen en om bijvoorbeeld vaker je hartslag te meten.
Dat is wel een nadeel van iOS. Dergelijke apps zoals Mi band master zijn er niet voor iOS (ik begreep dat er een Android app is waarmee je zelf functies toe kan voegen?).
Eigenlijk ken ik maar 2 iOS Mi band apps. Mi Fit en MI HR.
Eigenlijk ken ik maar 2 iOS Mi band apps. Mi Fit en MI HR.
Dat zijn inderdaad de enige iOS apps helaas, dus al die andere fixes zijn voor ons niet beschikbaar.
Ik kende deze app nog niet. Ziet er goed uit. Alleen jammer dat die dan weer niet samenwerkt met Sleep as Android. Dat doet Mi band & Tools wel weer.Timmy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:51:
Ik gebruik zelf de app Mi Band Master nadat ik ook connectie problemen met de Mi Fit app had.
@l3art en volgens mij heeft die app ook geen ondersteuning voor Tasker, terwijl de Mi Band & Tools dat ook heeft. Kan handig zijn voor custom notificaties.
Klopt, deze ziet er net iets beter uit maar qua functionaliteit is er volgens mij niet al te veel verschil.l3art schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:58:
Ik kende deze app nog niet. Ziet er goed uit. Alleen jammer dat die dan weer niet samenwerkt met Sleep as Android. Dat doet Mi band & Tools wel weer.
Ik heb echter redelijk snel afscheid genomen van Mi Band omdat de verbinding te vaak mislukte.
Die van mij is nog steeds onderweg. Geen track & trace dus rustig afwachten wanneer hij op de mat valt. Apps zijn in ieder geval al geïnstalleerd.Timmy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:43:
[...]
Klopt, deze ziet er net iets beter uit maar qua functionaliteit is er volgens mij niet al te veel verschil.
Ik heb echter redelijk snel afscheid genomen van Mi Band omdat de verbinding te vaak mislukte.
Nadat ik er 1 had besteld voor m'n dochter (voornamelijk bedoeld als waterdicht horloge en waarschuwing als er gebeld wordt en haar geluid staat uit), heb ik er nog 2 besteld voor m'n zoon (voornamelijk horloge en stappen teller) en m'n schoonvader van 79, die vind het een erg leuk ding
.
Na de aanschaf van een smartphone nu ook een stappenteller, als motivatie om elke dag een bepaald aantal stappen te hebben gedaan.
Na de aanschaf van een smartphone nu ook een stappenteller, als motivatie om elke dag een bepaald aantal stappen te hebben gedaan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Helaas alweer expiredTigerblood schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:20:
Hij is in de aanbieding bij Banggood vandaag trouwens.
€14.40 met gebruik van coupon: mi32bd2
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Vandaag stond hij weer in de email van Banggood.
$16.99 met code 32mbd97
Helaas: This coupon can only be used 1000 times. Zal me ook eens aanmelden voor de nieuwbrief
[ Voor 38% gewijzigd door Pubbert op 08-09-2017 14:05 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heb er net nog een besteld, zag weer een code langskomen op pepper. De persoon voor wie die is mist regelmatig een telefoontje omdat ze hem niet hoort, lijkt me wel handig voor haar dat ze de armband voelt trillen bij een beller
Ik krijg mijn Miband 2 ook niet meer aan de praat met iOS.
Maar hij is in de aanbieding bij GB voor €10,10:
coupon wssband2
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html
Nog net iets goedkoper
coupon wssband2
Nog net iets goedkoper
Ik zou ook bijna een nieuwe bestellen aangezien het langer duurt om telkens apps te installeren en andere phones proberen om dat ding aan de praat te krijgen. Maarja, als ik dan vervolgens een nieuwe koop die ook nooit meer verbind na een paar maanden, dan heb ik er weer precies niets aan.
En weer expired helaas, ik pis telkens net naast de potdfrenner schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:17:
Ik krijg mijn Miband 2 ook niet meer aan de praat met iOS.
coupon wssband2
Nog net iets goedkoper
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Waren maar 150 exemplaren...Pubbert schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:45:
[...]
En weer expired helaas, ik pis telkens net naast de pot
Heb de mi band 2 nu 1 dag om gehad zeker een aanrader behalve ik vind het jammer dat je in combinatie met een iPhone je niet kan zien wat er is geschreven als je een whatsapp bericht binnen krijgt
@S_Chief standaard wel inderdaad. Maar als je Google Play: Tools & Mi Band (of andere apps) gebruikt, kun je instellen dat je de hele berichten op het scherm krijgt. Zulke alternatieve apps zijn er voor iOS niet.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 13-09-2017 08:07 ]
Ik heb contact gezocht met Xiaomi support, maar kreeg een standaard bericht terug over hoe ik moest koppelen, alsof ik dat zelf niet wist. Ze lezen de mail dus niet echt, want daar had ik duidelijk in gezegd dat ik allerlei opties al had geprobeerd (zelfs een opsomming gemaakt). Achja...
Wat ik jammer en komisch tegelijk vind is het feit dat het display knopje als een gek afgaat als je onder de douche staat. Iedere keer als er een druppel op valt gaat hij aan of schakelt hij van functie. Voel ik ineens een trilling, is m'n hartslag gemeten terwijl ik niks aan heb getikt
Daarom heb ik hartslag via het knopje uitgezet, als ik die wil meten (bijna nooit) start ik wel de app.Tigerblood schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:33:
Wat ik jammer en komisch tegelijk vind is het feit dat het display knopje als een gek afgaat als je onder de douche staat. Iedere keer als er een druppel op valt gaat hij aan of schakelt hij van functie. Voel ik ineens een trilling, is m'n hartslag gemeten terwijl ik niks aan heb getikt
/▌
Dan nog gaat het scherm aan zodra er een druppel op het display knopje valt. Vallen er drie of vier achter elkaar op dan zit je bij afstand of batterijpercentageMarzman schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:03:
[...]
Daarom heb ik hartslag via het knopje uitgezet, als ik die wil meten (bijna nooit) start ik wel de app.

Dat is waar, maar daar is weinig aan te doen en minder iritant als dat hij gaat trillen vanwege een mislukte meting.Tigerblood schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:09:
[...]
Dan nog gaat het scherm aan zodra er een druppel op het display knopje valt. Vallen er drie of vier achter elkaar op dan zit jhttps://gathering.tweakers.net/e bij afstand of batterijpercentage
/▌
Grappig dat je hem nu al ontvangen hebt, terwijl die pas rond 15 september verzonden zou worden ;p. Ik zie dat die ook niet meer op pre order staat. Jouw bandje zier er wel minder hoekig uit dan de mijne die ik nu heb maar is zo te zien ook best shiny en niet echt zwart. Hoe zit de module aan onderkant vast eigenlijk? Op jouw foto lijkt het alsof die niet helemaal vlak tegen de bovenkant zit.rens-br schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:54:
[...]
Bandje is inmiddels binnen en het er echt een stuk beter uit dan het standaard bandje. En zit ook een stuk lekkerder, voor 4,50 geen slechte deal. Een Foto:
[afbeelding]
Weet niet hoe je op 4,50 komt trouwens, want ik zie hem te koop staan voor 6,29.
Waarschijnlijk ga ik hem ook bestellen, thanks voor de herinnering
Vind ik inderdaad ook. Dat stond ook bij de pre-orderxileS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:11:
Grappig dat je hem nu al ontvangen hebt, terwijl die pas rond 15 september verzonden zou worden ;p.
Hij is inderdaad best shiny, viel mij een klein beetje tegen, maar na een paar minuten viel het mij niet eens meer op.Jouw bandje zier er wel minder hoekig uit dan de mijne die ik nu heb maar is zo te zien ook best shiny en niet echt zwart.
De bovenkant en de module zelf zit gewoon op één lijn dus dat is lekker strak. Hij zit gewoon geklemd in het bandje, net zoals met de originele.Hoe zit de module aan onderkant vast eigenlijk? Op jouw foto lijkt het alsof die niet helemaal vlak tegen de bovenkant zit.
Overigens nog wat beter foto's gemaakt:

@rens-br thanks ziet er goed uit, ga hem straks ook maar bestellen. Ziet er op de foto's beter uit dan mijn bandje (waarvan de magneetjes al beginnen los te laten, waarmee module wordt geklemd) en nog goedkoper ook.
De variant met leren bandje is nog wel in de aanbieding zo te zien. Hmm dat is ook nog een optie. Gaat volgens mij om hetzelfde module houder. Alleen een andere bandje, dus ik denk dat ik zelfs mijn huidige bandje erin kan doen aangezien ze met pushpins vast zitten.
De variant met leren bandje is nog wel in de aanbieding zo te zien. Hmm dat is ook nog een optie. Gaat volgens mij om hetzelfde module houder. Alleen een andere bandje, dus ik denk dat ik zelfs mijn huidige bandje erin kan doen aangezien ze met pushpins vast zitten.
Lijkt inderdaad om dezelfde houder te gaan.xileS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:37:
De variant met leren bandje is nog wel in de aanbieding zo te zien. Hmm dat is ook nog een optie. Gaat volgens mij om hetzelfde module houder.
Nou. Heb hem ook. En de tools app aangeschaft. Nu maar eens kijken hoe eea werkt. Wil enkel berichtjes van mijn familie doorkrijgen op dat ding en alarm. Daar wil ik dus de betaalde app voor gebruiken.
Heb dus Tiools $ Mi Band en heb ook nog Tasker. Ben nu heel benieuwd wat ik allemaal op dat ding tevoorschijn krijg.
Heb dus Tiools $ Mi Band en heb ook nog Tasker. Ben nu heel benieuwd wat ik allemaal op dat ding tevoorschijn krijg.
[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 22-09-2017 10:32 ]
@maartend dat wordt wel veel instellen. Voor zover ik weet kan je namelijk alleen of alle Whatsappjes binnen krijgen of geen. Je kan niet instellen dat je alleen van persoon x,y en z binnen wilt krijgen.
Bijzonder, want ik heb iets gevonden dat ik bij contacten kon instellen van wie ik iets wilde horen. Ik ging er van uit dat dit alles is ; telefoon, whatsapp, mail, enz.rens-br schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:40:
@maartend dat wordt wel veel instellen. Voor zover ik weet kan je namelijk alleen of alle Whatsappjes binnen krijgen of geen. Je kan niet instellen dat je alleen van persoon x,y en z binnen wilt krijgen.
Dan heb ik mij wellicht vergist. Ik gebruik dezelfde combinatie als jou, maar kan het helaas niet vinden. Waar staat deze optie?maartend schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:42:
Bijzonder, want ik heb iets gevonden dat ik bij contacten kon instellen van wie ik iets wilde horen. Ik ging er van uit dat dit alles is ; telefoon, whatsapp, mail, enz.
In Toosl en Mi Band, klik op 3 streepjes links (menu) kies contacten, druk op +, kies specifieke groep of contact. Zo kwam ik er. Weet nog niet of het werkt, gezin is aan het werk.rens-br schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:43:
[...]
Dan heb ik mij wellicht vergist. Ik gebruik dezelfde combinatie als jou, maar kan het helaas niet vinden. Waar staat deze optie?
Dat zijn de instellingen voor de bel notificatie zo te zien. Je kan dus instellen dat je alleen van sommige contacten notificatie wilt krijgen als je gebeld wordt.maartend schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:45:
In Toosl en Mi Band, klik op 3 streepjes links (menu) kies contacten, druk op +, kies specifieke groep of contact.
He, jammer.rens-br schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:48:
[...]
Dat zijn de instellingen voor de bel notificatie zo te zien. Je kan dus instellen dat je alleen van sommige contacten notificatie wilt krijgen als je gebeld wordt.[/]
Wellicht kan je via de Content Filter nog wat instellen, maar daar ben ik nooit echt ingedoken.
Sinds kort heb ik een andere telefoon (S8). Daarvoor een S5 met LineageOS. Sinds ik de S8 heb, kan ik na verloop van tijd niet meer sync'en tussen de Mi Fit app en de Mi Band2. Ik moet bluetooth uit- en aanzetten en dan werkt het wel weer even. Bij mijn vorige telefoon heb ik hier nooit problemen mee gehad. Heb alles al verwijderd, opnieuw gepaired etc, maar geen permanente fix. Mijn vrouw heeft hetzelfde bandje en een stock S7 dus met dezelfde Android versie en nooit problemen.
Iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik had hetzelfde met mijn bluetooth koptelefoon en een S7. Ik had de accubesparing op "MID" staan, en dus vaak bluetooth aan en uit moeten zetten om te kunnen pairen. Pas toen ik deze accustand op UIT zette, werkte het wel fatsoenlijk.biobak schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:03:
Sinds kort heb ik een andere telefoon (S8). Daarvoor een S5 met LineageOS. Sinds ik de S8 heb, kan ik na verloop van tijd niet meer sync'en tussen de Mi Fit app en de Mi Band2. Ik moet bluetooth uit- en aanzetten en dan werkt het wel weer even. Bij mijn vorige telefoon heb ik hier nooit problemen mee gehad. Heb alles al verwijderd, opnieuw gepaired etc, maar geen permanente fix. Mijn vrouw heeft hetzelfde bandje en een stock S7 dus met dezelfde Android versie en nooit problemen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dat was het probleem niet, maar had er wel mee te maken. Blijkbaar werd de app door het energiebeheer steeds afgesloten terwijl deze in de achtergrond moet blijven draaien. Dus je bericht bracht me wel op het goede spoor.Pubbert schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:02:
[...]
Ik had hetzelfde met mijn bluetooth koptelefoon en een S7. Ik had de accubesparing op "MID" staan, en dus vaak bluetooth aan en uit moeten zetten om te kunnen pairen. Pas toen ik deze accustand op UIT zette, werkte het wel fatsoenlijk.
Mijn vrouw heeft nieuwe telefoon gekregen, dus ik probeer de Band te unpairen op de oude telefoon: couldn't unpair
Van alles geprobeerd, maar kreeg het nier voor elkaar.
Na nog meer zoeken heb ik oplossing gevonden om hem geforceerd opnieuw te pairen op een ander apparaat: sluit hem aan op computer/laptop. Als dan het schermpje aangaat, zoek je op je (nieuwe) telefoon naar een band om te pairen. Dan vind die hem en klaar
Het schijnt wel dat het even zoeken kan zijn welk moment je moet gaan zoeken. De timing kan nogal verschillen. Bij mij lukte het in 1 x iig
Na nog meer zoeken heb ik oplossing gevonden om hem geforceerd opnieuw te pairen op een ander apparaat: sluit hem aan op computer/laptop. Als dan het schermpje aangaat, zoek je op je (nieuwe) telefoon naar een band om te pairen. Dan vind die hem en klaar
Het schijnt wel dat het even zoeken kan zijn welk moment je moet gaan zoeken. De timing kan nogal verschillen. Bij mij lukte het in 1 x iig
Ik heb hem nooit geunpaired toen ik van telefoon switchte. Kon eerst zelfs ook niet toen ik last had van de welbekende Bootloop op mijn N5X, ik tijdelijk mijn N5 weer gebruikte en daarna overging op de OP5.TheovdS schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:20:
Mijn vrouw heeft nieuwe telefoon gekregen, dus ik probeer de Band te unpairen op de oude telefoon: couldn't unpairVan alles geprobeerd, maar kreeg het nier voor elkaar.
Met iets van 4-5 toestel swaps sinds ik mijn MiBand heb ik nooit geunpaired, dat was ook niet nodig blijkbaar.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.