OK, maar je nieuwe telefoon kan hem dan toch niet vinden? Dat was bij mij het geval iig. Hij kan geen band vinden om te pairen, omdat die nog gepaird was.
Interessant. Hoe doe je dit precies?TheovdS schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:20:
Mijn vrouw heeft nieuwe telefoon gekregen, dus ik probeer de Band te unpairen op de oude telefoon: couldn't unpairVan alles geprobeerd, maar kreeg het nier voor elkaar.
Na nog meer zoeken heb ik oplossing gevonden om hem geforceerd opnieuw te pairen op een ander apparaat: sluit hem aan op computer/laptop. Als dan het schermpje aangaat, zoek je op je (nieuwe) telefoon naar een band om te pairen. Dan vind die hem en klaar
Het schijnt wel dat het even zoeken kan zijn welk moment je moet gaan zoeken. De timing kan nogal verschillen. Bij mij lukte het in 1 x iig
Bedoel je me aansluiten op de laptop via de USB lader? Of via bluetooth pairen aan de pc?
Of begrijp ik het goed als je bedoelt dat de band2 in de USB lader aan de computer moet (opladen dus?) en dan zodra scherm oplicht te pairen op het nieuwe device? Let me know, want de mijne wilt niet pairen meer.
Dat dus.The Inquisitor schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Of begrijp ik het goed als je bedoelt dat de band2 in de USB lader aan de computer moet (opladen dus?) en dan zodra scherm oplicht te pairen op het nieuwe device? Let me know, want de mijne wilt niet pairen meer.
Interessant. Ik ga het vanavond/morgen even proberen. Zou leuk zijn als het succes oplevert.
Ik heb hem ook eindelijk ontvangen. Op het eerste oog lijkt mij dit een prima bandje voor zijn prijs. Ik heb in het verleden voor soortgelijk bandjes meer betaald. Aan achterkant van dit bandje zit dus rubber (waar module in kan), dat is veel praktischer dan al die andere gekke mechanismes. Dat was vaak altijd een priegelwerk om weer erin te krijgen, alhoewel bij het laatste bandje wel meeviel omdat het met magneetjes vast zat. Alleen als module ging trillen, hoor je de trilling heel luid aangezien het tegen metalen stukjes trilt. Mijn kapster zat om zich heen te kijken waar het geluid vandaan kwamrens-br schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:21:
[...]
Vind ik inderdaad ook. Dat stond ook bij de pre-orderDe prijs is inderdaad anders, maar hij was goedkoper in pre-order.
[...]
Hij is inderdaad best shiny, viel mij een klein beetje tegen, maar na een paar minuten viel het mij niet eens meer op.
[...]
De bovenkant en de module zelf zit gewoon op één lijn dus dat is lekker strak. Hij zit gewoon geklemd in het bandje, net zoals met de originele.
Overigens nog wat beter foto's gemaakt:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Trillen gaat hier ook prima inderdaad. Ik kan alleen wel concluderen dat het bandje redelijk vlug beschadigd en dat is wel jammer.xileS schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:24:
Ik heb net even snel getest hoe dat met dit bandje zit, maar volgens mij pakt de rubbertjes aan de achterkant de trillingen wel goed op.
Mja, het zal denk ik idd snel gaan krassen enzo. Dat was met mijn vorige bandje ook. Ik had het liever ook matzwart gehad, dan zo'n glimmend ding.rens-br schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:26:
[...]
Trillen gaat hier ook prima inderdaad. Ik kan alleen wel concluderen dat het bandje redelijk vlug beschadigd en dat is wel jammer.
Dat klopt inderdaad. Gisteren langs een muur af gegaan en nu zitten er paar dikke krassen op, maar goed dat blijf je houden.xileS schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:28:
Mja, het zal denk ik idd snel gaan krassen enzo. Dat was met mijn vorige bandje ook.
Dat had ook mijn voorkeur, maar dit went wel snel moet ik zeggen (en ziet er best mooi uit).k had het liever ook matzwart gehad, dan zo'n glimmend ding.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 05-10-2017 19:48 ]
Mijn mi band trilt niet meer bij inkomende sms. Bij gebeld worden wel.
Ik gebruik de standaard app van Xiaomi.
Heb ge-unpaired en dan opnieuw pairen maar dat doet niks.
Iemand een oplossing? Is verbonden met oneplus3T
Ik gebruik de standaard app van Xiaomi.
Heb ge-unpaired en dan opnieuw pairen maar dat doet niks.
Iemand een oplossing? Is verbonden met oneplus3T
Mijn gele rubberbandje wordt een beetje viezig oranje. Ik weet niet of het door mijn kleding komt (suede jas) of dat het aan het bandje ligt maar ik ga maar weer op zoek naar een opvolger. Neem toch weer zo'n metalen bandje denk ik, dat is wat minder plomp als dat rubber.
Is het wel een aanrader of kun je beter voor dat oudere iets duurdere bandje gaan met dezelfde look en magnetische sluiting?rens-br schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:31:
[...]
Dat klopt inderdaad. Gisteren langs een muur gelopen en er een keer langsaf gegaan paar dikke krassen er nu op, maar goed dat blijf je houden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb ze beide en heb deze nieuwe met rubberen achterkant al bijna al een week om. Ik zou voor deze nieuwe gaan. Qua looks is het een upgrade, werkt praktischer en trillingen voelen/klinken beter. Denk ook dat deze wat duurzamer is dan die met magnetische sluiting. Een aantal magneetjes zitten al los (zal vast makkelijk te lijmen zijn, maar alsnog). Ik denk niet dat deze rubberen achterkant snel stuk zal gaan.Marzman schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:46:
Mijn gele rubberbandje wordt een beetje viezig oranje. Ik weet niet of het door mijn kleding komt (suede jas) of dat het aan het bandje ligt maar ik ga maar weer op zoek naar een opvolger. Neem toch weer zo'n metalen bandje denk ik, dat is wat minder plomp als dat rubber.
[...]
Is het wel een aanrader of kun je beter voor dat oudere iets duurdere bandje gaan met dezelfde look en magnetische sluiting?
Denk tot nu toe beste bandje wat ik heb gehad, sluiting van metalen bandjes van de xiaomi Miband 1 was veel meer gepriegel. Over deze nieuwe type bandje lijkt wat beter over nagedacht.
Dat oudere bandje heb ik niet, dus ik kan daar helaas geen vergelijking mee maken. Maar persoonlijk vind ik dit voor zijn prijs een prima bandje! Hij zit stevig en goed en laat met geen mogelijkheid los (de standaard rubbere bandjes wel).Marzman schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:46:
Is het wel een aanrader of kun je beter voor dat oudere iets duurdere bandje gaan met dezelfde look en magnetische sluiting?
Ik loop altijd hard met de Runkeeper app op mijn OnePlus 5, en zou best wel graag ook daar hartslaggegevens van mijn Mi Band 2 bij willen hebben, en hem dus als hartslagmeter te willen gebruiken. Nou had ik zelf al een beetje gezocht en was ik uit gekomen op de MI HR app, heb er zelfs voor betaald, alleen blijkt deze dit dus alleen te kunnen voor de iPhone versie.. Iemand tips voor een alternatief?
Ben aan het twijfelen om de Mi Band 2 aan te schaffen, echter is deze alweer een tijdje uit & ben ik benieuwd of er een opvolger hiervan is (kan echt niks erover vinden op the internets).
Reden waarom ik er een zou willen aanschaffen, is omdat ik zelf de Sleep Cycle Alarm app gebruik. Vind een telefoon in bed, naast mijn hoofd, niet zo prettig en wil kijken of er een wearable is die alsnog mijn slaap kan tracken & mij kan wekken in mijn lichte slaap. Probleem is dat het mij niet duidelijk is of de miband 2 dit nu wel of niet kan. En of ik misschien dus moet kijken voor een andere wearable. Hopelijk kunnen jullie mij hier voorzien van antwoorden!
Reden waarom ik er een zou willen aanschaffen, is omdat ik zelf de Sleep Cycle Alarm app gebruik. Vind een telefoon in bed, naast mijn hoofd, niet zo prettig en wil kijken of er een wearable is die alsnog mijn slaap kan tracken & mij kan wekken in mijn lichte slaap. Probleem is dat het mij niet duidelijk is of de miband 2 dit nu wel of niet kan. En of ik misschien dus moet kijken voor een andere wearable. Hopelijk kunnen jullie mij hier voorzien van antwoorden!
De Miband 2 kan het wel, maar niet bijster goed.
Ik heb het maar een paar keer geprobeerd, dus wellicht wordt hij beter over tijd.
Bij mij zag hij niet dat ik 's nachts even naar de wc ging (ik sliep volgens hem gewoon door), maar hij heeft wel de stappen meegeteld
Ik heb het maar een paar keer geprobeerd, dus wellicht wordt hij beter over tijd.
Bij mij zag hij niet dat ik 's nachts even naar de wc ging (ik sliep volgens hem gewoon door), maar hij heeft wel de stappen meegeteld
In mijn ogen kon hij dit. In de nieuwe interface (Android) kan ik nergens meer de optie vinden om me te wekken in mijn lichte slaap...Smobbo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:54:
De Miband 2 kan het wel, maar niet bijster goed.
Waar zou deze dan zitten?
Ik dacht ook dat het er in zat, misschien in de oude interface of het was toch de miband tools. Ik heb het nooit gebruikt, zowel mijn bandje als telefoon gaan trillen als wekker en daar wordt ik toch wel rustig wakker van.
/▌
Mi Band Tools heeft inderdaad de early bird optie voor je wekker. (Android only) Ik gebruik de optie zelf niet meer, maar je kan gewoon een normale tijd voor je wekker instellen en dan via early bird een tijdsbestek ervoor waarin hij je al wakker kan maken als je slaapritme zo uit komt.Marzman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:14:
of het was toch de miband tools.
Ik heb het alweer meer dan een halfjaar niet gebruikt, maar hij wekte me wel daadwerkelijk op verschillende tijden daarmee. Al is het de vraag hoe accuraat hij dat deed natuurlijk
Oke thanks voor jullie antwoorden. Het is inderdaad dan wel belangrijk dat hij accuraat is, anders heb je er nog niks aan (en werkt een normale wekker het beste). Is er misschien een ander merk wat dit beter zou kunnen doen dan?
Ben sinds kort overgestapt van de Mi Band 1s naar de Mi Band 2.
De eerstgenoemde ging tussen de 30-35 dagen mee voor hij opgeladen moest worden.
De Mi Band 2 zou ongeveer 20 dagen meegaan. Maar wat schets mijn verbazing hij haalde zelfs 57 dagen en had nog 5% over.
In ieder geval geen spijt van deze aankoop.
De eerstgenoemde ging tussen de 30-35 dagen mee voor hij opgeladen moest worden.
De Mi Band 2 zou ongeveer 20 dagen meegaan. Maar wat schets mijn verbazing hij haalde zelfs 57 dagen en had nog 5% over.
Dat redt die van mij bij lange na niet. Maar dat zal ook te maken hebben met ieder half uur de hartslag meten 's nachts.Von Henkel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:13:
Ben sinds kort overgestapt van de Mi Band 1s naar de Mi Band 2.
De Mi Band 2 zou ongeveer 20 dagen meegaan. Maar wat schets mijn verbazing hij haalde zelfs 57 dagen en had nog 5% over.![]()
Ik heb het vermoeden dat de sleep tracker niet heel erg nauwkeurig is. Heb ik voor mijn gevoel goed geslapen dan heb ik volgens het ding te weinig diepe slaap gehad, maar andersom is ook het geval. Wakker zijn dat merkt hij sowieso niet, ook al ga ik er midden in de nacht uit om naar de wc te gaan.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik was ook nog een tijd in het bezit van een ander bandje DayDay Band. ooit eens gratis gekregen en die accu hield het amper 7 dagen uit..
Maar alle 3 de bandjes gaven mij een diepe slaap van 2,5 tot 3,5 uur. Dan zal dit wel kloppen neem ik aan.
De hartslag functie gebruik ik niet. wel voor BBM en telefoontjes, dan trilt hij na 4 sec.
Maar alle 3 de bandjes gaven mij een diepe slaap van 2,5 tot 3,5 uur. Dan zal dit wel kloppen neem ik aan.
De hartslag functie gebruik ik niet. wel voor BBM en telefoontjes, dan trilt hij na 4 sec.
Dat haalt de mijne ook zeker niet. Een dag of 10/15 haalt die wel. Maar ik merk dat slaapmonitor in combinatie met Sleep As Android best veel acuu vraagt. Daarnaast worden bijna alle notificaties naar de Mi Band gestuurd, dus dat kost ook veel accu. Maar goed de accuduur vind ik meer dan prima eigenlijk en het ding is ook zo vol.Von Henkel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:13:
Ik doe er zo'n vier weken mee. Toen ik hem net had vier dagen, het maakt heel veel verschil welke apps je inderdaad laat connecten en welke functies je aan zet. Zo gaat het klokje altijd aan onder de douche, daarom heb ik de functie voor het meten van de hartslag uitgezet in het menu van de band (kan het nog wel doen via de telefooon) zodat hij niet onder de douche mijn hartslag meet, ook dat meten van de hartslag tijdens de slaap heb ik uitgezet (merk geen verschil in de slaapstatistieken), en de functie dat het klokje aan gaat als je je pols draait is wel fijn maar in de auto gaat hij dan elke bocht aan. Ik vind accutijd ook wel belangrijk, een echte smartwatch die dagelijks opgeladen moet worden zou ik denk ik zo beu zijn. Twee weken lijkt me wel het minimum wat het moet halen.
/▌
Klopt inderdaad. Ook continue hartslag meten, zoals je kan aanzetten in Mi Band & Tools, vergt enorm veel accu. Ik heb dat een tijdje aangehad, maar in praktijk bleek ik er toch nooit naar te kijken.Marzman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:10:
Ik doe er zo'n vier weken mee. Toen ik hem net had vier dagen, het maakt heel veel verschil welke apps je inderdaad laat connecten en welke functies je aan zet.
Inderdaad een fijne functie, maar die werkte hier niet echt super geweldig. Op het moment dat ik mijn arm draaide ging het scherm met een vertraging aan, waardoor ik met de knop eigenlijk altijd sneller was.en de functie dat het klokje aan gaat als je je pols draait is wel fijn
Het is voor mijn doeleinde ook een prima ding, het scherm had alleen net wat groter mogen zijn. (Maar goed dan ga je weer accuduur inleveren)
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 18-10-2017 08:13 ]
Voor mij ook, ik gebruik hem vooral om de tijd te zien, mijn stappen bij te houden en als alarm. Het is een ideaal alarm omdat ik het altijd merk en de mensen om me heen niet gestoord worden. Alleen het design had wat mooier gemogen.
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 18-10-2017 08:17 ]
/▌
Alarm werkt inderdaad prima. Mijn vriendin is er ook erg blij mee. Ik wordt wakker van het getril van de band en zet dan de wekker uit (waardoor deze geen geluid maakt) en mijn vriendin kan nog een half uur doorslapen.Marzman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:17:
Voor mij ook, ik gebruik hem vooral om de tijd te zien, mijn stappen bij te houden en als alarm. Het is een ideaal alarm omdat ik het altijd merk en de mensen om me heen niet gestoord worden. Alleen het design had wat mooier gemogen.
Design vond ik ook niet geweldig, maar met het nieuwe bandje ziet het geheel er al een stuk beter en strakker uit.
Dat bandje is ook onderweg naar mij, ik had ook dat oudere duurdere metalen bandje maar die is kapot (pushpin is kwijt). Op plaatjes ziet het er verder hetzelfde uit. Met zo'n metalen bandje lijkt het al meer op een horloge (wel snel een dames horloge, maar in het zwart valt dat mee).
Het gele rubberbandje wat ik nu heb zag er leuk uit toen het nieuw was, maar het wordt steeds viezer en meer oranje, maar dat is denk ik een normale eigenschap van gekleurd rubber. Werkt verder nog wel goed (zou ook officieel Xiaomi bandje zijn). Ik kan altijd nog terug switchen naar het originele zwarte bandje.
Het gele rubberbandje wat ik nu heb zag er leuk uit toen het nieuw was, maar het wordt steeds viezer en meer oranje, maar dat is denk ik een normale eigenschap van gekleurd rubber. Werkt verder nog wel goed (zou ook officieel Xiaomi bandje zijn). Ik kan altijd nog terug switchen naar het originele zwarte bandje.
/▌
* KrazyJay meldt zich aan bij dit topic.
Heb zojuist de Mi Band HRX ontvangen uit India. Was wat uitdagend om die hier te krijgen aangezien Amazon.in en Mi India enkel binnen India verzenden, maar het is het waard. Ik heb het niet zo op hartritmesensoren, en zeker niet als die een bump geven aan de onderkant, en deze heeft een zogezegd een betere stappenteller dan de Mi Band 2 zelf. Helaas is deze dus enkel in India te koop, zelfs Chinese websites leveren deze niet. Het totaal aan kosten was 17 Euro voor de HRX op amazon.in, en nog eens 16 Euro forwardingnaar België met DHL Express via Shoppre, totaal dus wel wat duurder dan de Mi band 2 via een Banggood ofzo, maar aan de andere kant gelukkig geen douane of BTW naheffing gehad. Heeft in totaal een week geduurd, dus vergelijkbaar met China. Hij ligt nu aan de lader, ik ben benieuwd naar hoe ik de HRX ga ervaren.
Heb zojuist de Mi Band HRX ontvangen uit India. Was wat uitdagend om die hier te krijgen aangezien Amazon.in en Mi India enkel binnen India verzenden, maar het is het waard. Ik heb het niet zo op hartritmesensoren, en zeker niet als die een bump geven aan de onderkant, en deze heeft een zogezegd een betere stappenteller dan de Mi Band 2 zelf. Helaas is deze dus enkel in India te koop, zelfs Chinese websites leveren deze niet. Het totaal aan kosten was 17 Euro voor de HRX op amazon.in, en nog eens 16 Euro forwardingnaar België met DHL Express via Shoppre, totaal dus wel wat duurder dan de Mi band 2 via een Banggood ofzo, maar aan de andere kant gelukkig geen douane of BTW naheffing gehad. Heeft in totaal een week geduurd, dus vergelijkbaar met China. Hij ligt nu aan de lader, ik ben benieuwd naar hoe ik de HRX ga ervaren.
Ik wist niet eens dat er een variant was. Weet je ook wat er beter werkt aan de stappenteller? Op mijn band2 werkt die naar mijn idee heel goed behalve als ik mijn handen naar voren houd (zoals bij een winkelwagen of kinderwagen), ik denk dat dit is om fietsen niet als stappen te tellen.
/▌
Ja die is een tijdje geleden aangekondigd: http://www.mi.com/in/mi-band-hrx/.Marzman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:10:
Ik wist niet eens dat er een variant was. Weet je ook wat er beter werkt aan de stappenteller?
Zelfde bandje hier, maar mijn vrouw bezeerde zich nogal eens aan de scherpe randen (NB: ik ben de dragerrens-br schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:51:
[...]
Design vond ik ook niet geweldig, maar met het nieuwe bandje ziet het geheel er al een stuk beter en strakker uit.
@Marzman Geen idee, ik ben van de reviews en de website zelf uitgegaan.
Dat klinkt inderdaad bekend. Daarom gaat (lees moet) het bandje ook af in bedfloriz87 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:18:
Zelfde bandje hier, maar mijn vrouw bezeerde zich nogal eens aan de scherpe randen (NB: ik ben de drager).
Hmm, dat is wel een groot nadeel eigenlijk. Mijn andere metalen bandje daar kreeg ik nooit klachten over van mijn vrouw. Is het scherp door slechte afwerking? Misschien kan ik van twee bandjes één goede maken.
/▌
Het is niet echt scherp, maar het is gewoon staal en als je dat over iemand huid wrijft doet dat zeer / wekt irritant op. Dat zul je met alle bandjes hebben (maar ook met alle andere horloges met een RVS band.)Marzman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:32:
Is het scherp door slechte afwerking?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 18-10-2017 10:38 ]
Het afdekplaatje op het slotje heeft scherpe hoeken, dat was de voornaamste boosdoener. Als drager merk je er dan ook niks van. Maar wie weet heeft jouw vrouw er geen last van, de ene persoon is de andere nietMarzman schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:32:
Hmm, dat is wel een groot nadeel eigenlijk. Mijn andere metalen bandje daar kreeg ik nooit klachten over van mijn vrouw. Is het scherp door slechte afwerking? Misschien kan ik van twee bandjes één goede maken.
NB: goed te zien in deze foto (van @rens-br ). Het gaat dus om het vierkante plaatje bovenaan het bandje op deze foto.
Maar dan zou bij mij de laatste reden vervallen om de MiBand te gebruiken, aangezien ik dan mijn slaap niet meer kan analyseren. En dan kan ik net zo goed gewoon een horloge dragen. Misschien moet ik dat maar gaan doenrens-br schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:22:
[...]
Dat klinkt inderdaad bekend. Daarom gaat (lees moet) het bandje ook af in bed
[ Voor 9% gewijzigd door floriz87 op 18-10-2017 11:42 ]
Hij moet af in bed, maar gaat weer om als we gaan slapenfloriz87 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:40:
Maar dan zou bij mij de laatste reden vervallen om de MiBand te gebruiken, aangezien ik dan mijn slaap niet meer kan analyseren.
rens-br schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:53:
[...]
Hij moet af in bed, maar gaat weer om als we gaan slapen![]()
Ja, dat sowieso (uberhaupt een moodkiller, ook met dat rubberen bandjerens-br schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:53:
[...]
Hij moet af in bed, maar gaat weer om als we gaan slapen![]()
Komt er een nieuwe mi band uit denken jullie. Wil namelijk iets nieuws de band 2 is leuk en komt aardig mee met de concurrentie. alleen ben toe aan iets anders.
Die band in het Xiaomi horlogetopic is wel tof (band met groter kleurenscherm) en een goede opvolger, maar die heeft alleen een Chinese firmware. Ook zou het fijn zijn als de bandjes verwisselbaar blijven want dat is het enige dat slijt/kapot gaat bij mij.
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 18-10-2017 19:26 ]
/▌
Bij banggood zag ik al een paar maanden de miband 3 staan, met de opmerking comming soon, dus ik heb het vermoeden dat er wel een aankomt;)
https://m.banggood.com/Or...d-Bracelet-p-1145408.html
Persoonlijk heb ik meer interesse in de amazfit versie, dat is een duurder maar ook uitgebreider ding.
https://m.banggood.com/Xi...SmartWatch-p-1146292.html
Zelf heb ik een miband 2 gehad, maar die ben ik een keer onderweg verloren:( helaas niet meer terug gevonden.
Persoonlijk heb ik meer interesse in de amazfit versie, dat is een duurder maar ook uitgebreider ding.
Zelf heb ik een miband 2 gehad, maar die ben ik een keer onderweg verloren:( helaas niet meer terug gevonden.
Er zijn wel veel verschillende varianten van de amazfit. Welke nu de echte is....??? Of er zijn gewoon in de tussentijd veel varianten uitgebracht. Op aliexpress sowieso al 3 verschillende varianten tegen gekomen.mainvoid schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:12:
Bij banggood zag ik al een paar maanden de miband 3 staan, met de opmerking comming soon, dus ik heb het vermoeden dat er wel een aankomt;)
Edit:
Ah, op bangood staan ook de andere varianten onder de amazfit die gelinkt wordt
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 19-10-2017 07:52 ]
Deze bedoelde ik https://m.gearbest.com/sm...465.html?utm_source=tt_de , ziet er heel mooi uit maar op het horloge/band zelf alleen in het Chinees. Hij connect denk ik met dezelfde app als de Miband 2.mainvoid schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:12:
Die Miband 3 is zonder plaatjes (plaatjes zijn gewoon de achterkant van een band 2) en als het er al een paar maanden op staat zal het van hun kant ook een gok zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 19-10-2017 08:26 ]
/▌
Ik heb m'n band sinds een week of twee binnen, maar ben er niet heel tevreden over. Het aantal stappen telt hij wel erg overdreven (ik zit op meer dan 2x zoveel als volgens Samsung health), en de app die erbij zit loopt bij mij continu vast (S7 edge). Als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en ik geef dit aan, kan ik hem niet uitzetten. App loopt compleet vast en ik moet hem geforceerd uitschakelen. Zijn er ook alternatieven voor?
Even je mi fit app afsluiten, opnieuw opstarten en dan laten syncen.
Hoe bedoel je de mi fit app afsluiten?emnich schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 07:40:
[...]
Even je mi fit app afsluiten, opnieuw opstarten en dan laten syncen.
Als ik hem uit mijn openstaande apps gooi en opnieuw opstart, synct ie wel maar de tijd is niet aangepast.
Afsluiten, Bluetooth uit, terug aan en app weer opstarten zodat hij connecten en gaat syncen werkte voor mij.
/▌
Bij mij ook vanzelf😃Suli schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:07:
Heb het gesynct, tijd bleef verkeerd. Liet het gewoon zo. Kijk ik net weer, klopt het uit zichzelf
Eindelijk mijn bandje van Banggood binnen (deze).

Toch wel een flinke upgrade na altijd met het standaard bandje gelopen te hebben

Toch wel een flinke upgrade na altijd met het standaard bandje gelopen te hebben
Blijft de MB2 er goed in zitten?Bigf00t schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:29:
Eindelijk mijn bandje van Banggood binnen (deze).
[afbeelding]
Ja hoor, past perfect. Er zitten 2 rubberen blokjes waar je hem vanaf de achterkant in klemt.maartend schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:30:
Blijft de MB2 er goed in zitten?
Thnx. Wacht ik even op een bon en bestel er dan 2.Bigf00t schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:32:
[...]
Ja hoor, past perfect. Er zitten 2 rubberen blokjes waar je hem vanaf de achterkant in klemt.
Ik veronderstel dat je tevrden bent over de kwaliteit. Anders zet je het hier wel neer.
Ik heb die inmiddels al een aantal weken. Bandje is echt een stuk moooier en zit een stuk lekkerder.maartend schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:46:
[...]
Thnx. Wacht ik even op een bon en bestel er dan 2.
Ik veronderstel dat je tevrden bent over de kwaliteit. Anders zet je het hier wel neer.
Kwaliteit is prima, al slijt bij mij het sluitclipje wel behoorlijk en de houder is beschadigd (keer tegen een onbewerkte muur aangelopen):

Kwaliteit van de sluitclip is dus niet top, maar verder ben ik wel zeer tevreden. Die krassen in de houder zelf vind ik mijn eigen schuld. (Normaal horloge zou waarschijnlijk ook beschadigd zijn)
Schoonvader was maanden lang helemaal blij met zijn deluxe stappenteller, maar sinds vorige week wil hij de wintertijd instellen, want dat gebeurde niet automatisch. Vreemd, maar bij nadere controle bleek dat hij allang niet meer met zijn smartphone (Oneplusone) verbonden was. Nu was dat ook niet het grote probleem, hij kijkt nooit op die app, maar wil wel de tijd goed hebben. Dat lukt echter alleen wanneer de MiBand2 verbonden is met zijn telefoon. Nu heb ik zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik krijg de band niet meer gesynced met de telefoon. Heb app er al afgegooid en opnieuw geinstalleerd, een nieuwe useraccount aangemaakt, bluetooth aan / uitgezet, de telefoon de band laten 'vergeten' bij bluetooth instellingen, telefoon opnieuw opgestart, maar niets heeft effect. Iemand een idee hoe dit nog te fixen is? Eventueel met een quick fix waar alleen de tijd op de band weer wordt goed gezet?
Deze app wordt vaak genoemd: Google Play: Fix-it for Mi Band 2.Brammos85 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:55:
Schoonvader was maanden lang helemaal blij met zijn deluxe stappenteller, maar sinds vorige week wil hij de wintertijd instellen, want dat gebeurde niet automatisch. Vreemd, maar bij nadere controle bleek dat hij allang niet meer met zijn smartphone (Oneplusone) verbonden was. Nu was dat ook niet het grote probleem, hij kijkt nooit op die app, maar wil wel de tijd goed hebben. Dat lukt echter alleen wanneer de MiBand2 verbonden is met zijn telefoon. Nu heb ik zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik krijg de band niet meer gesynced met de telefoon. Heb app er al afgegooid en opnieuw geinstalleerd, een nieuwe useraccount aangemaakt, bluetooth aan / uitgezet, de telefoon de band laten 'vergeten' bij bluetooth instellingen, telefoon opnieuw opgestart, maar niets heeft effect. Iemand een idee hoe dit nog te fixen is? Eventueel met een quick fix waar alleen de tijd op de band weer wordt goed gezet?
Heeft hij de opo nog? Denk dat je de miband eerst zou moeten unpairen met dat toestel voor je met een andere kan pairen. Als hij dat toestel niet heeft, kan dat dan niet via de mi-account die hij daarvoor gebruikt heeft?
Top, ga ik eens proberen!rens-br schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:17:
[...]
Deze app wordt vaak genoemd: Google Play: Fix-it for Mi Band 2.
Raden jullie aan de Mi Band 2 bij Aliexpress te bestellen, of bij Bangood? En wat is ongeveer de levertijd? Ik neem daarnaast aan dat deze ook gewoon met een Sony telefoon werkt?
De laatste tijd is aliexpress best snel met de leveringen.
Maar ik zou als ik jou was aanbiedingen in de gaten houden. Gearbest heeft de miband vaak in de aanbieding. Kijk anders even op pepper of daar nog een aanbieding staat voor de miband.
Maar ik zou als ik jou was aanbiedingen in de gaten houden. Gearbest heeft de miband vaak in de aanbieding. Kijk anders even op pepper of daar nog een aanbieding staat voor de miband.
Ik heb hem zojuist bij Gearbest besteldStefan22 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:09:
Raden jullie aan de Mi Band 2 bij Aliexpress te bestellen, of bij Bangood? En wat is ongeveer de levertijd? Ik neem daarnaast aan dat deze ook gewoon met een Sony telefoon werkt?
16,40€ ( + 80ct verzenden )
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html
Flashsale van een paar dagen
Als het een niet te oude telefoon is, vanaf Android 4.4 dacht ik ivm de bluetooth.Stefan22 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:09:
/▌
Ah thx, heb er gelijk een besteld! Was heel lang aan het twijfelen of ik zou wachten tot een miband 3, maar voor 17 euro laat ik deze niet liggen om beetje mee te klooien haha.FreshMaker schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:30:
[...]
Ik heb hem zojuist bij Gearbest besteld
16,40€ ( + 80ct verzenden )
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html
Flashsale van een paar dagen
Same here, maar de geruchten bleven maar aanhouden, dus voorlopig hier mee doen.darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:35:voor 17 euro laat ik deze niet liggen om beetje mee te klooien haha.
Als ik het goed begrijp kan je dus maar een aantal standaard dingen doen/tracken met de miband. Zijn er eigenlijk ook andere features die je zou kunnen doen ermee dmv tweaks of andere applicaties? Kan er niks over vinden op de eerste pagina van deze post.
Zoals? Het is een tracker, ik gebruik hem als alarm, stappenteller en als ik gebeld, gemald, geapped wordt geeft hij een notificatie.
/▌
Notificaties volledig doorsturen mbv. verschillende apps. Muziek pauzeren / starten / stoppen dmv. verschillende apps.darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:54:
Als ik het goed begrijp kan je dus maar een aantal standaard dingen doen/tracken met de miband. Zijn er eigenlijk ook andere features die je zou kunnen doen ermee dmv tweaks of andere applicaties? Kan er niks over vinden op de eerste pagina van deze post.
Het kost €15,39 met code 11.11GBNL04 . Alleen duurt de verzending echt lang. Komt met de trein. Volgens mij is jouw bestelling ook met Railway.darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:35:
[...]
Ah thx, heb er gelijk een besteld! Was heel lang aan het twijfelen of ik zou wachten tot een miband 3, maar voor 17 euro laat ik deze niet liggen om beetje mee te klooien haha.
Google Play: Notify & Fitness for Mi Band is een leuke app voor de Miband2, je kunt er veel mee registreren en instellen (zoals hierboven ook staat, notificaties, etc)darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:54:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Oh cool, ook muziek pauzeren etc? Das wel echt super handig ja! Hij komt over week of 4 binnen, leuk kerst cadeau voor mijzelf haharens-br schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:18:
[...]
Notificaties volledig doorsturen mbv. verschillende apps. Muziek pauzeren / starten / stoppen dmv. verschillende apps.
Pauzeren, apps starten, tasker intergratie. alles.darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:57:
[...]
Oh cool, ook muziek pauzeren etc? Das wel echt super handig ja! Hij komt over week of 4 binnen, leuk kerst cadeau voor mijzelf haha
Muziek pauzeren? Werkt dat met elke speler? En hoe? Ik luister vooral podcasts, maar wel veel uren per dag (gebruik het als radio)
/▌
Jep. Met bijv: Google Play: Mi Band 2 Music&Camera Control. Double tap is pauze, single tap is volgend nummer, etc.darkfujita schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:57:
[...]
Oh cool, ook muziek pauzeren etc? Das wel echt super handig ja! Hij komt over week of 4 binnen, leuk kerst cadeau voor mijzelf haha
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 08:18 ]
Misschien handig om de volgende keer de code en een directe link naar de webshop te postenhjs schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:55:
Op pepper.com staat nu code dat hij om 13:00 onder een tientje is.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Op Fok! staan ook kortingscodes voor de Mi Band 2 via GearBest. Heb er vandaag ook een besteld voor 10,35 (9,55 + 0,80 verzendkosten). Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd wanneer je die binnen krijgt. De levertijden van GB zijn vaak nogal lang...
Hoe heb je dat dan gedaan. Codes 1111NLSI023 en 1111NLSI026 krijg ik niet voor elkaar...MortalPiso schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:13:
Op Fok! staan ook kortingscodes voor de Mi Band 2 via GearBest. Heb er vandaag ook een besteld voor 10,35 (9,55 + 0,80 verzendkosten). Ik ben benieuwd
Om 11:25 besteld met de code die vanaf 11:00 actief werd.Liquid schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:07:
Hoe heb je dat dan gedaan. Codes 1111NLSI023 en 1111NLSI026 krijg ik niet voor elkaar...
De 026 is pas vanaf 18:00 actief he? Dus gewoon om 18:00 proberen met die code.
Gaat inderdaad via het spoor. Waarschijnlijk zo lang dat ik het in de tussentijd vergeten ben dat ik 'm besteld hebTrichoglossus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:05:
Ik ben benieuwd wanneer je die binnen krijgt. De levertijden van GB zijn vaak nogal lang...
Ik zou gezworen hebben dat hij bij mij eerst wachtte tot de originele app verbinding maakte met de miband. Zal nog wel met een oudere versie geweest zijn dan.Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 05:00:
[...]
Ik heb het echt alleen via de Mi Notify & Fitness app gedaan, zelfs bij 2 bandjes. Ik heb de Mi Fit app niet eens geinstalleerd op de telefoon. Helemaal in het begin van de ontwikkeling van de app moest je ze nog wel samen hebben draaien.
Zie ook hier in de informatie van de app:
Alle Mi Band ondersteund: 2, 1S, 1S, 1 ....
Officiële app is NIET vereist.
- NIEUW!! Hartslagmeter:
* plan hartslagmeting in
* exporteer je data naar spreadsheet
* sync data met Google Fit
* hartslagwidget
* krijg melding bij te hoge of te lage hartslag
- Stappenteller met grafiek
- NIEUW!! Workoutsessies; analyseer elke workoutsessie (stappen, calorieën, etc)
Het is al heel lang zo. Maar maakt niet uit. Je kan Ieder geval zonder problemen de mi fit app verwijderen.l3art schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:39:
[...]
Ik zou gezworen hebben dat hij bij mij eerst wachtte tot de originele app verbinding maakte met de miband. Zal nog wel met een oudere versie geweest zijn dan.
Is er iemand die een te koop heeft in Belgie toevallig? Heb de deals net mislopen blijkbaar...
Hiervoor hebben we Vraag & Aanbod. Het forum is hier niet voor bedoeld.
Hiervoor hebben we Vraag & Aanbod. Het forum is hier niet voor bedoeld.
[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 13-11-2017 18:29 ]
Op banggood is de minband 2 voor 20€ te koop oid. 3a4 euro meer dan de aanbiedinglaurens87 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:10:
Is er iemand die een te koop heeft in Belgie toevallig? Heb de deals net mislopen blijkbaar...
Met discount code €14.31 bij Gearbest.
Ik ben miband fan van het eerste uur, en heb speciaal de code voor mede tweakers aangevraagd.
*knip*. Dit wordt gezien als spam.
Ik ben miband fan van het eerste uur, en heb speciaal de code voor mede tweakers aangevraagd.
*knip*. Dit wordt gezien als spam.
[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 15-11-2017 13:14 ]
De 'Pause' knop ingedrukt houden! Dan verschijnen 2 opties, kies voor 'End'Knul schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:52:
Ik heb m'n band sinds een week of twee binnen, maar ben er niet heel tevreden over. Het aantal stappen telt hij wel erg overdreven (ik zit op meer dan 2x zoveel als volgens Samsung health), en de app die erbij zit loopt bij mij continu vast (S7 edge). Als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en ik geef dit aan, kan ik hem niet uitzetten. App loopt compleet vast en ik moet hem geforceerd uitschakelen. Zijn er ook alternatieven voor?
Mijn zwart-metalen bandje is deze week ook binnen gekomen. Ziet er inderdaad netjes uit met de rubbertjes waartussen het ding geklemd wordt. Zo kan het wel weer even, een heel andere aanblik dan mijn rubberen gele bandje dat vies zwart oranje aan het worden was.
Misschien is je band kapot, of doe je rare dingen met je armen. Meestal slingert je arm een beetje bij elke stap en ik heb het idee dat dit gebruikt wordt om te registreren want als ik mijn handen naar voren houdt registreert hij niks (winkelwagen/kinderwagen duwen/vuilnis op smalle trap voor me houden etc).
Gisteren weer een update gehad van de app en firmware, verder geen verschil opgemerkt. Wel netjes dat ze dat blijven updaten. Ik denk dat er weinig alternatieven zijn voor deze prijs die zo veel en lang updates krijgen.
Appart, ik heb de band al best lang en mijn zus heeft al verschillende banden gesloopt/kwijt gemaakt van andere merken maar ik merkte dat de Miband 2 dan juist minder stappen registreerde (niet dat ik hem er op betrapte dat het niet klopte overigens.Knul schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:52:
Misschien is je band kapot, of doe je rare dingen met je armen. Meestal slingert je arm een beetje bij elke stap en ik heb het idee dat dit gebruikt wordt om te registreren want als ik mijn handen naar voren houdt registreert hij niks (winkelwagen/kinderwagen duwen/vuilnis op smalle trap voor me houden etc).
Gisteren weer een update gehad van de app en firmware, verder geen verschil opgemerkt. Wel netjes dat ze dat blijven updaten. Ik denk dat er weinig alternatieven zijn voor deze prijs die zo veel en lang updates krijgen.
/▌
Linkje?Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
Mijn zwart-metalen bandje is deze week ook binnen gekomen. Ziet er inderdaad netjes uit met de rubbertjes waartussen het ding geklemd wordt. Zo kan het wel weer even, een heel andere aanblik dan mijn rubberen gele bandje dat vies zwart oranje aan het worden was.
Dat gevoel heb ik ook zo wat. Vrouw heef een Fitbit Charge HR, en bij een zelfde activiteit gaat het bij haar toch een stuk sneller qua aantal stappen. Een deel valt vast wel te verklaren doordat ik grotere stappen zet dan zij, al valt het wel op dat zij sneller aan 10k stappen zit dan ik aan 8k bij een zelfde activiteit...Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
Appart, ik heb de band al best lang en mijn zus heeft al verschillende banden gesloopt/kwijt gemaakt van andere merken maar ik merkte dat de Miband 2 dan juist minder stappen registreerde (niet dat ik hem er op betrapte dat het niet klopte overigens.
Heb ik ook al ondervonden. Gras afrijden, uurtje heen en weer stappen, amper iets geregistreerd.Lijkt dus idd dat die slingerbeweging vrij essentieel is.Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
+1Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
https://www.banggood.com/...576.html?cur_warehouse=CN
Deze, ik had eerder een bandje dat er hetzelfde uitzag met een magnetische sluiting maar daar is een pinnetje van kwijt. Deze sluiting is hetzelfde idee als bij een rubberen bandje het wordt geklemd tussen twee rubbertjes.
/▌
wat betreft die slingerbeweging, ik heb hem nu in mijn broekzak zitten, voor de notificaties en stappentellen en ik heb het idee dat die dan de bewegingen zelfs beter registreert. hij pakt ook mijn fiets bewegingen. of het nou echt super nauwkeurig is, weet ik niet, maar mijn band is kapot gegaan en sindsdien in het kleine zakje van mijn spijkerbroek en als notificatie/trusted device werkt die plek erg goed.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik heb sinds pas een nieuwe telefoon (OnePlus 5T), maar ik heb problemen met de Bluetooth. Hij gaat steeds automatisch aan en uit, wat dus erg irritant is. Ik had bij het koppelen ook al problemen, als ik het eerst ontkoppel en opnieuw probeer te koppelen lukt het niet via de 5T. Ik krijg wel de melding op de Miband dat ik op de knopje moet drukken, maar daarna zegt die mislukt. Wel is het gelukt om het eerst met mijn oude telefoon (OP3) te koppelen en opnieuw in te loggen op de nieuwe telefoon, maar Bluetooth lijkt een beetje te flippen met de OnePlus 5T. Ik had met de OnePlus 3 geen problemen hiermee. Iemand misschien suggesties?
Volgens mij ligt het niet aan mijn telefoon, aangezien een Bluetooth speaker wel gewoon verbonden blijft.
Volgens mij ligt het niet aan mijn telefoon, aangezien een Bluetooth speaker wel gewoon verbonden blijft.
[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 23-11-2017 14:38 ]
Je moet eerst ontkoppelen op je oude telefoon. Bluetooth die aan uit gaat is misschien iets met energiebesparing. Overigens is dat ook niet zo erg want als je de app opstart is hij in 10 seconden weer verbonden en de band houdt zelfstandig alles bij en synced dat dan naar de app.
[ Voor 71% gewijzigd door Marzman op 24-11-2017 07:39 ]
/▌
Het koppelen ging zeer moeizaam, omdat Bluetooth steeds uit schakelt. Als ik het nu weer ontkoppel, zal het waarschijnlijk weer moeizaam gaan. Wat wel beter werkte is eerst op mijn oude telefoon koppelen en dan op nieuwe telefoon inloggen, dan lukte het opeens weer wel.Marzman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:38:
Je moet eerst ontkoppelen op je oude telefoon. Bluetooth die aan uit gaat is misschien iets met energiebesparing. Overigens is dat ook niet zo erg want als je de app opstart is hij in 10 seconden weer verbonden en de band houdt zelfstandig alles bij en synced dat dan naar de app.
Dat lijkt dus niet het geval, dat die alles bij houd, want ik zie geen slaap gegevens meer. Ook gebruik ik de Mi Band voor meldingen (via Mi Band Tools), die doen het nu dus ook niet meer altijd aangezien die niet altijd verbonden is.
Hierbij een schermopname wat er steeds gebeurd.
Waar ik achter ben gekomen is dat dit bij mij eigenlijk altijd gebeurd, behalve als ik vliegtuigmodus aan doe, met alleen Bluetooth aan. Zodra ik WiFi (met vliegtuigmodus nog aan) aan zet (ook al is die niet met een netwerk verbonden) gebeurd het weer.
Dit gebeurd dus ook als alle Bluetooth apparaten ontkoppelt zijn. Ik weet niet of hier toevallig een andere Mi Band 2 gebruiker is, die ook sinds pas een OnePlus 5T heeft en ook problemen ervaart? Want ik weet nu niet of het bv een defect van mijn telefoon kan zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 24-11-2017 17:16 ]
Wie kan mij helpen.
In Mifit kan ik screen unlock niet meer uitschakelen.
In de instellingen kan ik alleen de range instellen, maar niet uitschakelen.
Iemand een idee?
(V 1.0.1.59)
Edit:
Al gevonden. Moet in de instellingen van android zelf onder schermbeveiliging, geavanceerd.
Dus kan niet in de app zelf. Was voorheen volgens mij wel zo...
In Mifit kan ik screen unlock niet meer uitschakelen.
In de instellingen kan ik alleen de range instellen, maar niet uitschakelen.
Iemand een idee?
(V 1.0.1.59)
Edit:
Al gevonden. Moet in de instellingen van android zelf onder schermbeveiliging, geavanceerd.
[ Voor 34% gewijzigd door Rubiks op 03-12-2017 01:22 ]
Het hangt een beetje van je telefoon af. Maar die instelling heeft te maken met Smart Unlock en dat is toch echt een instelling van Android zelf.Rubiks schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:29:
Hoe doet de stappenteller van jullie het? Bij mij véél te laag, bij iemand anders op zelfde stuk tweemaal zo hoog. En ook op mijn iphone veel hoger aantal. Ervaringen mee?
Vandaag ontvangen...ofwel een maand om per trein in Nederland aan te komenTrichoglossus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:05:
meteen maar even opgeladen en de app geïnstalleerd. Ben benieuwd wat voor statistieken eruit komen
Wat mij opviel is dat ie aardig gaat spacen onder de douche. Je doet zo al snel 300-400 stappen onder de douche en een aantal hartslag metingen.Arcadius schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:25:
Hoe doet de stappenteller van jullie het? Bij mij véél te laag, bij iemand anders op zelfde stuk tweemaal zo hoog. En ook op mijn iphone veel hoger aantal. Ervaringen mee?
[ Voor 35% gewijzigd door MortalPiso op 13-12-2017 13:22 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.