Als ik het vergelijk met mijn Pebble Time Steel van geen kant.
Pebble: 1692
Mi band 2: 1259
Dat is een kwestie van gevoeligheid. In sommige apps kun je die zelf instellen. Ik heb het idee dat het meestal wel vrij aardig klopt (ik fiets niet, ik lees dat dit ook stappen zijn en dan klopt er natuurlijk niks van)i2Paq schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:52:
[...]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
i2Paq schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:52:
[...]
Mijn ervaring met de Miband (met 1 en 1S (2 is nog onderweg)) is dat de afstand die bij de stappen wordt vermeld tot op enkele tientallen meters nauwkeurig klopt. Als ik ga hardlopen (10km), dan geeft Runkeeper (met GPS) nagenoeg dezelfde afstand als de stappenteller van de Miband.Marzman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:58:
[...]
Dat is een kwestie van gevoeligheid. In sommige apps kun je die zelf instellen. Ik heb het idee dat het meestal wel vrij aardig klopt (ik fiets niet, ik lees dat dit ook stappen zijn en dan klopt er natuurlijk niks van)
Het is de vraag natuurlijk wel getal het werkelijke aantal stappen het dichtst benaderd (ik ben er vrij zeker van dat beiden niet op de stap nauwkeurig exact zijn)
/▌
Ik vertrouw de Mi band 2 meerMarzman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:58:
[...]
Dat is een kwestie van gevoeligheid. In sommige apps kun je die zelf instellen. Ik heb het idee dat het meestal wel vrij aardig klopt (ik fiets niet, ik lees dat dit ook stappen zijn en dan klopt er natuurlijk niks van)
Het is de vraag natuurlijk wel getal het werkelijke aantal stappen het dichtst benaderd (ik ben er vrij zeker van dat beiden niet op de stap nauwkeurig exact zijn)
Het kan wel hoor, ik heb 3 dagen lang 10.000 stappen gehaald maar dan moet je echt bewust gaan ijsberen. Als je iets luistert op de de computer of kijkt waarbij je het beeld kan missen een beetje rondlopen. Bij telefoongesprekken een beetje rond gaan lopen ipv stil staan of zitten. De auto een kwartier van je werk parkeren is 1500 stappen (x2 natuurlijk want je moet ook weer terug).knakworst schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:02:
Ik ben geswitcht van Fitbit naar Miband 2 en het is schier onmogelijk om het te halen. De Fitbit telde volgens mij veel meer fake stappen.
/▌
Ik werk in de zorg zet >14.000 stappen per werkdag, record is 26.000. Wellicht kan je je laten omscholen?Marzman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:45:
Doen jullie eigenlijk nog moeite om een bepaald aantal stappen te halen? In het begin wilde ik de 10.000 halen maar eigenlijk is dat bijna niet te doen met een kantoorbaan tenzij je gaat lopen ijsberen
Dit is dus niet de oplossing voor onderstaand probleem, is er wellicht nog een andere optie. Of is het nu alleen maar op te lossen door een nieuwe te gaan kopen?RaptorRVL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:03:
[...]
Daar zit je probleem. Je moet inloggen met je andere account. De band is gekoppeld aan je account en zolang deze daar nog niet is unpaired kun je hem niet koppelen aan een ander account.
Nieuw wachtwoord aanvragen voor je oude account wellicht (kan ook inloggen middels telefoonnummer geloof ik)? Is volgens mij de enige oplossing..
RobinFoot schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:27:
Helaas is na een halve crash van mijn telefoon (HTC One M8) de koppeling met mijn MiFit-applicatie en mijn MiBand2 opgehouden. Ik heb geprobeerd om weer in te loggen in de MiFit-applicatie, maar er was geen enkele mogelijkheid, dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Nou krijg ik elke keer de melding dat mijn MiBand2 geunpaired moet worden en dit lukt mij dus niet, aangezien ikzelf de vorige eigenaar ben en nergens opnieuw kan inloggen.
De harde reset werkt ook niet, ik druk de knop 20 seconden in, maar er gebeurt helemaal niets. Wie heeft er andere tips? Ik maak ook gebruik van de MiBand Tools&Notifications-applicatie.
Mijn vrouw loopt stage in de zorg, ze heeft inderdaad geen bandje nodig om haar te vertellen dat ze genoeg beweegtChris.nl schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:46:
[...]
Ik werk in de zorg zet >14.000 stappen per werkdag, record is 26.000. Wellicht kan je je laten omscholen?
/▌
Nou, dat is helaas zowel de oplossing als het probleem. De band zit gekoppeld aan je account. Dus je moet de band ontkoppelen via dat account (voordat deze weer gekoppeld kan/mag worden aan een nieuw account). Maar die heb je op de een of andere manier niet meer. Dat is de beveiliging van Xiaomi...RobinFoot schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:37:
[...]
Dit is dus niet de oplossing voor onderstaand probleem, is er wellicht nog een andere optie. Of is het nu alleen maar op te lossen door een nieuwe te gaan kopen?
[...]
/▌
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 25-11-2016 14:49 ]
/▌
Klopt de HaCCP hygiëne regels/richtlijnen zijn moordend voor sieraden en horloges. Maar omdat ik strakke tijdsafspraken met cliënten moet kunnen maken (betrouwbaar zijn) mag ik de regels ondergeschikt maken aan het nut en belang van een klokje.Marzman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:22:
[...]
Mijn vrouw loopt stage in de zorg, ze heeft inderdaad geen bandje nodig om haar te vertellen dat ze genoeg beweegtIk ben op zich wel nieuwsgierig, maar ze wil hem niet eens een dag om doen (mag ook niet volgens mij, ringen enzo moeten ook uit).
23 dagen met nog 37% te gaan. Bluetooth staat de hele tijd aan. Trilfunctie bij inkomende call. Geen automatische hartslag meting, ik meet mijn hartslag zo nu en dan handmatig danwel per ongeluk.Marzman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:48:
Ik verlies nu trouwens 10 procent per dag aan accu op de band, is dat een beetje normaal? (het is in elk geval al beter dan het was ik haal nu gemakkelijk een week). Synchroniseren gebeurd als ik de app opstart, ongeveer een keer per dag nu. Weet niet of dit bevordelijk is of juist niet (ligt er aan wat de bluetooth doet)
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 26-11-2016 12:19 ]
/▌
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
/▌
Er staan ook wat foto's bij het nieuwtje. Daarnaast schijnt het om een aankomende update te gaan, dus op dit moment nog niet (voor iedereen) beschikbaar.In an recent interview with Xiaomi Ecological Chain CEO Wong, he announced the the Mi Band 2 is about to receive a big update, and that big update is that the Mi Band 2 will now be able to support Chinese Characters! Yey! But wait, what does it has to do with global users??
Now now take it easy, we have something for you, this update will now support Caller ID meaning, when someone calls you up or messaged you, as long as the number is registered to your phone, you shall see the name appear on your band! How cool is that?
Idd, ik zie dat dit al ergens sinds augustus kan, tenminste, op dat moment verteld iemand dit op dit forum. Nouja, het goede van een nieuw software en firmware is dat je nog alles eens doorkijkt of je veranderingen ziet en soms zie je iets dat je daarvoor gemist hebt.....Bor schreef op zondag 27 november 2016 @ 00:24:
Dat kon je toch altijd al kiezen? Volgens mij is dat geen verandering hoor.
Daarmee verschijnt bijv. na het tonen van het e-mail icoontje een nummer van het aantal ongelezen e-mails.- BETA option to display total number of messages (email, chats, ...) (Mi Band 2)
- Custom number notification (Mi Band 2)
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Ik heb de mijne nu 3 weken. Ook ik doe ongeveer even lang met mijn Mi Band (circa 9 dagen). Ik heb bluetooth altijd aan. Langer zou leuk zijn, maar ik kan hier prima mee leven.Marzman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:48:
Ik verlies nu trouwens 10 procent per dag aan accu op de band, is dat een beetje normaal? (het is in elk geval al beter dan het was ik haal nu gemakkelijk een week). Synchroniseren gebeurd als ik de app opstart, ongeveer een keer per dag nu. Weet niet of dit bevordelijk is of juist niet (ligt er aan wat de bluetooth doet)
/▌
Ik heb na 16 dagen nog 56% over.ElisabethM schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:13:
[...]
Ik heb de mijne nu 3 weken. Ook ik doe ongeveer even lang met mijn Mi Band (circa 9 dagen). Ik heb bluetooth altijd aan. Langer zou leuk zijn, maar ik kan hier prima mee leven.
Ja, lift wrist to view info & rotate wrist to view info. Zullen beiden vast en zeker invloed hebben op het batterijgebruik.knakworst schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:47:
[...]
Ik heb na 16 dagen nog 56% over.
Gebruik je één van de opties: lift wrist to view info, rotate wrist to view info, heart rate sleep assisstant?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik gebruik hem enkel voor slaap analyse, stappen-teller & hartslag.Riczun schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:09:
Volgens mij aardig verschil van accuduur tussen verschillende Mi 2 bands.
Mijn scherm gaat alleen even aan om de tijd te zien, trilfunctie soms voor een telefoontje en een wekker/alarm. Hartslag meten deed ik in het begin veel, nu bijna niet meer.
Lijkt mij geen intensieve gebruik van mijn bandje.
[ Voor 87% gewijzigd door rens-br op 02-12-2016 09:58 ]
Beter hier, onder douane bedrag van €22,- en 5,- goedkoper.dotcom87 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:06:
Daarnet ook via ibuygou mijn Xiaomi Mi Band 2 besteld! Omgerekend 27,18 EUR voor betaald.
Kan niet wachten om er mee aan de slag te kunnen!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Jammer, dacht dat ik al een goede deal gedaan hadNeoMe schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:08:
[...]
Beter hier, onder douane bedrag van €22,- en 5,- goedkoper.
http://www.geekbuying.com...and%202&source=ShareAsale
Bij mij hetzelfde, ik heb nu de functie uitgezet dat ik met polsbewegingen door het menu kan scrollen en de tijd kan activeren. Ik zag namelijk het display vaak per ongeluk aan gaan in de auto en in bed. Er zijn pas twee dagen om, maar ik denk dat het veel scheelt bij mij, ik test het even zo tot woensdag. Normaal zit ik dan nog op 30 procent (en is het precies een week geleden dat hij opgeladen is).Riczun schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:30:
Gisteren de Miband 2 moeten opladen, na 9 dagen was die alweer leeg!
Echt jammer dat het zo snel gaat. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf, ik gebruik haast dezelfde functies als de Miband 1, maar ik doe wel bijna 6x zo kort met de accu.
Iemand nog tips om de gebruiksduur te kunnen verlengen?
/▌
Klopt, ik had het ook regelmatig in bed dat het schermpje aanging. Polsbewegingen staan uit, maar merk daarin weinig verschil in accuduur.Marzman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:18:
Bij mij hetzelfde, ik heb nu de functie uitgezet dat ik met polsbewegingen door het menu kan scrollen en de tijd kan activeren. Ik zag namelijk het display vaak per ongeluk aan gaan in de auto en in bed. Er zijn pas twee dagen om, maar ik denk dat het veel scheelt bij mij, ik test het even zo tot woensdag. Normaal zit ik dan nog op 30 procent (en is het precies een week geleden dat hij opgeladen is).
Ik heb ook ergens gelezen dat de telefoon veel uit kan maken waar hij mee synchroniseert (dat is bij mij een Redmi 3, ook Xiaomi).
/▌
Heb deze miband nu 2 dagen in gebruik met Miband Tools en er is slechts 9% van de accu verbruikt.Marzman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:16:
En ik heb de Miband Tools verwijderd (dat scheelde al, want anders haalde ik maar 3/4 dagen).
Ja, het is bij mij van 3 tot 4 dagen naar 9 tot 10 dagen gegaan.ralph075 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:05:
[...]
Heb deze miband nu 2 dagen in gebruik met Miband Tools en er is slechts 9% van de accu verbruikt.
Zie jij echt een verband tussen Miband Tools en erg hoog accuverbruik?
/▌
[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 03-12-2016 22:09 ]
/▌
Nog bedankt voor deze tip, heb er één besteld. Ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voor ik 'em heb.NeoMe schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:08:
[...]
Beter hier, onder douane bedrag van €22,- en 5,- goedkoper.
http://www.geekbuying.com...and%202&source=ShareAsale
https://techrvw.com/
Even een update, het is nog beter dan verwacht. Ik heb nog 80 procent batterij over (ipv 30 %) na een week na het uitschakelen dat mijn display aan moet op polsbewegingen. De display ging dus gewoon veel te vaak (onbedoeld) aan. Nadeel is dat ik nu moeilijker de tijd af kan lezen als ik mijn handen vol heb (gaat ook aan door het aan te raken met je neusMarzman schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:08:
Bij mij is het nu ook 5% per dag of minder, dus het lag echt aan de display die te veel aan ging met bewegingen. Ik denk dat ik zo 20+ dagen moet kunnen halen.
Dat probleem heb ik eigenlijk niet gehad, terwijl ik vaak rond die tijd ga slapen. Ben meestal rond 00.30 thuis van mijn werk en soms ga ik slapen, soms kijk ik nog een serie en soms val ik tijdens die serie in slaap (dus ook rond die tijdda_Mastah schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:24:
Trouwens, een lichtpuntje met het 'aanpassen van de slaaptijd' dat faalde tussen 0.00 en 1.00 (dan versprong de datum en sliep je plotseling 24 uur meer), sinds de wintertijd is dat probleem niet meer ;-)
Vrees alleen dat die Chinezen het issue niet op gaan lossen voordat we weer zomertijd krijgen, want die kennen het concept van DST überhaupt niet :-P
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 07-12-2016 13:01 ]
/▌
Het probleem trad alleen op als je zelf handmatig de begin of eindtijd van je slaap wilt aanpassen (zie eerder in de thread)Marzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:58:
Dat probleem heb ik eigenlijk niet gehad, terwijl ik vaak rond die tijd ga slapen. Ben meestal rond 00.30 thuis van mijn werk en soms ga ik slapen, soms kijk ik nog een serie en soms val ik tijdens die serie in slaap (dus ook rond die tijd)
/▌
Optie A werkte voor mij prima, al je instellingen blijven ook gewoon behouden in de officiële app (ook voor de Tools app). Wees er alleen wel bewust van dat je 1S nog vrolijk met z'n instellingen door blijft gaan zolang hij batterij heeft. (Zo bleef m'n wekker op m'n 1S nog doorgaan volgens schemaJeroenV_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:19:
Vandaag ook mijn mi band 2 ontvangen
Wat is de beste manier om de deze in gebruik te nemen als je nu al een 1s gebruikt, zonder je voortgang te verliezen?
Kan ik beter
a - eerst de 1s unpairen, ver weg leggen en dan de 2 pairen
b - eerst de 2 pairen, en dan daarna pas de 1s unpairen
Wat zijn de ervaringen?
Ik gebruik verder geen wekker oid, heb hem puur alleen voor de stappen- en slaapmeting en zo af en toe hartslag. Maar mooi, dan ga ik het ook zo doen als ie straks opgeladen is.flippiej schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:18:
[...]
Optie A werkte voor mij prima, al je instellingen blijven ook gewoon behouden in de officiële app (ook voor de Tools app). Wees er alleen wel bewust van dat je 1S nog vrolijk met z'n instellingen door blijft gaan zolang hij batterij heeft. (Zo bleef m'n wekker op m'n 1S nog doorgaan volgens schema)
Optie A werkte bij mij prima!JeroenV_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:19:
Kan ik beter
a - eerst de 1s unpairen, ver weg leggen en dan de 2 pairen
b - eerst de 2 pairen, en dan daarna pas de 1s unpairen
Wat zijn de ervaringen?
Die tactiek om met je neus te tijd af te lezen komt me bekend voor, staat niet heel chiqueMarzman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:58:
Nadeel is dat ik nu moeilijker de tijd af kan lezen als ik mijn handen vol heb (gaat ook aan door het aan te raken met je neus) of met handschoenen. Even kijken wat ik belangrijker vind
Dat is niet normaal. Als ik stationair afwas, werk of tafelvoetbal speel ziet de Mi Band 2 geen KM's bij mij.Cheetah_777 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:17:
Vraagje,
Net de Mi band 2 binnengekregen, beetje afwassen en dat soort dingen doen, pols beweegt dan, en de miband denkt dat ik 1.6 KM heb afgelegd terwijl ik stil stond, is er een optie om dat te wissen / in te stellen / te corrigeren? Vrij irritant als er geen moer van klopt.
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 13-12-2016 15:55 ]
/▌
T was idd wel wat spullen wegzetten enzo, instelling is wel om goede arm (links), ik heb em nog te kort (paar uur) om te zien of het daadwerkelijk een afwijking is, anders gaat ie de volgende keer af bij de afwasBor schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:38:
[...]
Dat is niet normaal. Als ik stationair afwas, werk of tafelvoetbal speel ziet de Mi Band 2 geen KM's bij mij.
"Wat heb jij vandaag gedaan?"Cheetah_777 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:17:
Vraagje,
Net de Mi band 2 binnengekregen, beetje afwassen en dat soort dingen doen, pols beweegt dan, en de miband denkt dat ik 1.6 KM heb afgelegd terwijl ik stil stond, is er een optie om dat te wissen / in te stellen / te corrigeren? Vrij irritant als er geen moer van klopt.
Way kloten ik heb in 13 dagen 30% batterij verbruikt. Dus dan kom ik weer rond de 40 dagen uit met een batterijlading..Riczun schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:26:
Ik heb als test alle trillingen uitgezet (alarm/bellen), maar nog ben ik 25% accuduur in 3 dagen kwijt.
Het lijkt erop dat ik alle opties gewoon weer aan kan zetten, het verbruik blijft gewoon hoog.
Moet er maar aan wennen dat ik gemiddeld om de 10 dagen moet laden.
ksborg schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
[...]
"Wat heb jij vandaag gedaan?"
"Ik heb 1,6 km afgewassen!"
Maar zonder gekheid, ik merk ook dat ik mijn armen vrij veel beweeg en dat tikt best wel aan in de regel.
Je telefoon heeft meer bronnen. De miband2 is eigenlijk een hele domme activity tracker.Cheetah_777 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:15:
[...]
![]()
Maar idd, beetje jammer dat een activity tracker er dan zo naast kan zitten: als ik google fit op mijn telefoon heb en die meesleep is ie accurater qua afstand en calorieën dan deze gadget die er speciaal voor gemaakt is.
Dat doet ie hier niet hoor. Als ik mijn armen beweeg worst er geen enkele stap geregistreerd. Volgens mij is de tracker ook weer niet zo simpel. Afgelegde afstand klopt vaak redelijk tot vrij nauwkeurig in vergelijking tot mijn polar m400 (GPS tracking).ksborg schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
[...]
"Wat heb jij vandaag gedaan?"
"Ik heb 1,6 km afgewassen!"
Maar zonder gekheid, ik merk ook dat ik mijn armen vrij veel beweeg en dat tikt best wel aan in de regel.
Nicerobcoenen schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:24:
Welkome toevoeging. Bij een SMS / iMessage kan ik nu de verzender van het bericht zien
Ik denk een truc, maar als je die versie besteld kom je er wellicht achter wat het inhoud. Misschien dat ze er dan een Engelstalige gebruiksaanwijzing bij hebben oid.kjast schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:49:
Ben van plan er een aan te schaffen voor bij mijn redmi Note 3.
Zag dat er een international Version is bij sommige verkopers. Is dat een verkooptruc of is er een wezenlijk verschil? Bij de Redmi's maakt het namelijk wel uit.
^dit^ is de internationale versieChris.nl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:28:
[...]
Misschien dat ze er dan een Engelstalige gebruiksaanwijzing bij hebben oid.
Heb je een zilveren of zwarte bandje gekocht?yannickie111 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 01:12:
Vandaag ook een mi band 2 binnengekregen. Meteen een stainless steel band erbij gekocht, vind ik wat chiquer dan de rubberen
Ik heb de tools app meteen maar gekocht.
Wat zijn tips/instellingen die ik echt niet mag missen op de mi band? Bijvoorbeeld met dragen in de nacht en je slaap bijhouden?
Een zilveren inderdaad. Kan vanmiddag wel een foto maken voor je hoe het er met module uit ziet. Heb de band nu niet omxileS schreef op woensdag 14 december 2016 @ 00:40:
[...]
Heb je een zilveren of zwarte bandje gekocht?
Ik heb namelijk ook een stainless steel band in het zilver, maar dan voor de Mi band 1. Dit oogt idd een stuk mooier/chiquer dan een rubberen bandje. Bij de Miband 1 past zin zilveren stainless steel band mooi bij de module, het lijkt bijna gewoon 1 geheel.
Ik heb zelf (nog) geen Miband 2, maar als ik die haal zou ik ook zo'n vergelijkbaar bandje willen. Alleen denk ik dat een zilveren bandje gaat vloeken bij de zwarte module en dat ik beter voor een zwart bandje moet gaan.
Heb de update gister aangeboden gekregen na een update van de app (op iOS).yannickie111 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:28:
[...]
NiceNu nog bij whatsapp bijvoorbeeld. Hoe/Wanneer krijg je deze update?
Me to!robcoenen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:11:
[...]
Heb de update gister aangeboden gekregen na een update van de app (op iOS).
Maw. heb je whats app er nu ook bij kunnen selecteren?robcoenen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:11:
[...]
Heb de update gister aangeboden gekregen na een update van de app (op iOS).
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Probeer eens uit te zetten dat het scherm aan gaat bij een polsbeweging. Dat was het bij mij, het scherm ging gewoon te veel aan (continu in bed, en in de auto in elke bocht). Als het dat is dan moet je de afweging maken wat je belangrijker vind, de accutijd of de handigheid dat het scherm zo aan gaat (bij mij staat het momenteel uit, ik denk dat ik het zo laat).Riczun schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:26:
Ik heb als test alle trillingen uitgezet (alarm/bellen), maar nog ben ik 25% accuduur in 3 dagen kwijt.
Het lijkt erop dat ik alle opties gewoon weer aan kan zetten, het verbruik blijft gewoon hoog.
Moet er maar aan wennen dat ik gemiddeld om de 10 dagen moet laden.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 14-12-2016 12:40 ]
/▌
Ik heb die helaas al een geruimte tijd uitstaan. Ik merkte inderdaad dat het schermpje teveel aanging.Marzman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:39:
Probeer eens uit te zetten dat het scherm aan gaat bij een polsbeweging. Dat was het bij mij, het scherm ging gewoon te veel aan (continu in bed, en in de auto in elke bocht). Als het dat is dan moet je de afweging maken wat je belangrijker vind, de accutijd of de handigheid dat het scherm zo aan gaat (bij mij staat het momenteel uit, ik denk dat ik het zo laat).
Nu haal ik denk ik ook de 40 dagen wel, hiervoor rond de 10.
Na de firmware update kon m'n mobiel de Mi band niet meer vinden, dus ik moest hem unpairen, bluetooth opnieuw aan en uit doen en weer pairen voor het werkte.Bor schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:26:
Er staat weer een nieuwe versie van de app in de Play Store met een nieuwe firmware versie V1.0.1.28
/▌
[ Voor 44% gewijzigd door nodereef op 15-12-2016 15:48 ]
Zonet ook een Xiaomi MiBand 2 besteld voor € 19,19.yannickie111 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:05:
[...]
Een zilveren inderdaad. Kan vanmiddag wel een foto maken voor je hoe het er met module uit ziet. Heb de band nu niet om
[ Voor 10% gewijzigd door xileS op 15-12-2016 17:25 ]
flippiej schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:29:
[...]
Na de firmware update kon m'n mobiel de Mi band niet meer vinden, dus ik moest hem unpairen, bluetooth opnieuw aan en uit doen en weer pairen voor het werkte.
Ik heb geupdate. Nergens last van. Ook alerts komen gewoon binnen.Marzman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:41:
Ik wacht maar even, in de playstore klaagt ook iemand dat alerts niet meer werken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 41% gewijzigd door coldasice op 16-12-2016 21:58 ]
Nee, want de Mi Band is daar niet slim genoeg voor. Enkel als hij via Bluetooth de opdracht krijgt om te trillen zal ie dat doen. Als je zo'n soort functie wil kan je beter op zoek gaan maar een manier om de mobiel te laten trillen/piepen als ie buiten bereik is. Omgekeerd denken dus...xileS schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:49:
Vroeg mij net af of het dmv 1 van de apps mogelijk is om de Miband hard te laten trillen als die zijn Bluetooth verbinding verliest en dus buiten bereik is.
Dus standaard laten trillen tenzij hij op de Bluetooth zitChris.nl schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:09:
Nee, want de Mi Band is daar niet slim genoeg voor. Enkel als hij via Bluetooth de opdracht krijgt om te trillen zal ie dat doen. Als je zo'n soort functie wil kan je beter op zoek gaan maar een manier om de mobiel te laten trillen/piepen als ie buiten bereik is. Omgekeerd denken dus...
kjast schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:21:
[...]
Dus standaard laten trillen tenzij hij op de Bluetooth zit![]()
Die van mij is onderweg, vooralsnog met plastic bandje.
Is het schermpje een beetje kras vast?
[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 19-12-2016 08:55 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq