Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:52
Hoge hartslag meting hier geen probleem, maar je moet je arm wel stil houden (of bandje heel strak hebben denk ik). Ach, is tijdens het rennen nog wel mee te leven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 12:07
Er is een nieuwe software en firmware release beschikbaar. V2.2.3. Één van de nieuwe functie is dat je door het menu kan bladeren door je arm te bewegen ipv de knop te gebruiken.

Helaas is het sync probleem voor de stappen nog niet opgelost.

Hierbij de link naar de APK.
*knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
GreX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:17:
Er is een nieuwe software en firmware release beschikbaar. V2.2.3. Één van de nieuwe functie is dat je door het menu kan bladeren door je arm te bewegen ipv de knop te gebruiken.

Helaas is het sync probleem voor de stappen nog niet opgelost.

Hierbij de link naar de APK.
*knip*
Thnx voor de tip, firmware update werd inderdaad geïnstalleerd. Een andere nieuwe functie is dat je nu hardlopen kan tracken met telefoonGPS en hartslag. 'k Heb het niet getest qua gps, hartslag wordt wel continu gemeten en weergegeven. Voor gebruik krijg je de tip het bandje strak om te doen.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Mi/Screenshot_20161013-192955.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Mi/Screenshot_20161013-193007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Mi/Screenshot_20161013-193132.jpg

2 reviews kunnen wellicht een minpuntje afvinken :+

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Niemand hier last van, blijft bloed, maar dan ook echt bloedirritant:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/komXMcPGe1PfZcIE4waJ9LAt/medium.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H3Oby87ts7Fa5tJOtFu8Vhhv/medium.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 16:00

Pinobigbird

doesn't share food!

CLB schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:03:
[afbeelding] [afbeelding]
En je weet wel zeker dat je echt niet 29 uur aaneen hebt geslapen? :+

Na wat nieuws en reviews gelezen te hebben denk ik er ook over om een Mi Band 2 te bestellen. Een voor die prijs gelijk maar een of twee bandjes erbij.
/tvp O-)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pinobigbird schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:03:
En je weet wel zeker dat je echt niet 29 uur aaneen hebt geslapen? :+
Huh wat... is het al vrijdag...
Yes for sure, ook aanpassen werkt voor geen meter, kan alleen nog 23:59 kiezen, maar dat is een uur te lang.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Niemand hier last van, blijft bloed, maar dan ook echt bloedirritant...
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nog niet, terwijl ik toch regelmatig na 0.00 in slaap val..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
Een begintijd tussen 0:00 en 1:00 gaat fout als je start- of eindtijd gaat aanpassen. Als ik het totaal aantal uren wil corrigeren, dan schuif ik zowel start- als eindtijd dezelfde hoeveelheid minuten of uren op. Dus in plaats van 00:59 - 06:60 maak ik er dan 01:59 - 07:60 van. Als je het nauwkeuriger wilt doen dan maak je er 01:00 - 06:61 van.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm thanks f.v.b! Toch wel ruk allemaal, zoiets is toch gewoon bekend en *plop* patchen maar...
06:60 ofzo is trouwens wat apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat is inderdaad een waardeloze bug, ik slaap elke dag tussen 00 en 01 uur.

Wat is dat voor rare tijdsnotatie met 6:60, werkt die met 100-tallen ipv 60? Of is dat de bug?

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 17-10-2016 11:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Geen idee hoe hij daarbij komt, maar ik kan handmatig 0 tot 59 minuten selecteren... 60 of 61 minuten is echt geen optie. Ik gebruik versie 2.2.3 trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
CLB schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:40:
Hmm thanks f.v.b! Toch wel ruk allemaal, zoiets is toch gewoon bekend en *plop* patchen maar...
06:60 ofzo is trouwens wat apart :)
Marzman schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:46:
Dat is inderdaad een waardeloze bug, ik slaap elke dag tussen 00 en 01 uur.

Wat is dat voor rare tijdsnotatie met 6:60, werkt die met 100-tallen ipv 60? Of is dat de bug?
Chris.nl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:15:
Geen idee hoe hij daarbij komt, maar ik kan handmatig 0 tot 59 minuten selecteren... 60 of 61 minuten is echt geen optie. Ik gebruik versie 2.2.3 trouwens.
Yep typo... In het screenshot stond 06:40 en ik heb het verkeerd overgenomen. Daarna heel nauwkeurig door zitten rekenen met de verkeerde startwaarde. 8)7

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-07 12:11
Chris.nl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Thnx voor de tip, firmware update werd inderdaad geïnstalleerd. Een andere nieuwe functie is dat je nu hardlopen kan tracken met telefoonGPS en hartslag. 'k Heb het niet getest qua gps, hartslag wordt wel continu gemeten en weergegeven. Voor gebruik krijg je de tip het bandje strak om te doen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat is jouw ervaring tijdens het hardlopen? Meet hij correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Heb ik niet getest tijdens hardlopen, in rust komt ie wel precies tot +/- 2bpm overeen met m'n garmin hartslagband. Maar over nauwkeurigheid tijdens hardlopen/inspanning kan ik vooralsnog geen uitspraak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 22:38

Zak

Wat te doen met een Mi band welke is gekoppeld en je beschikt niet meer over het toestel + het telefoonnummer waarmee de band gekoppeld is?

Ik heb nu een windowstelefoon dus de Mi band is nutteloos geworden. Helaas ben ik vergeten deze te ontkoppelen toen ik mijn telefoon bij mijn werkgever inleverde. Stom... Verkopen is dus lastig. Is er een manier om deze los te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kun je hem niet gewoon aan je Windows toestel koppelen? (ik heb verder geen windowstoestel maar er is wel een app https://www.microsoft.com...bind-mi-band/9nblgggxtnkq )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zak schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:55:
Wat te doen met een Mi band welke is gekoppeld en je beschikt niet meer over het toestel + het telefoonnummer waarmee de band gekoppeld is?

Ik heb nu een windowstelefoon dus de Mi band is nutteloos geworden. Helaas ben ik vergeten deze te ontkoppelen toen ik mijn telefoon bij mijn werkgever inleverde. Stom... Verkopen is dus lastig. Is er een manier om deze los te koppelen?
Je kan gewoon de mi app installeren op een ander toestel / tablet en dan inloggen met dat telefoonnummer en wachtwoord toch? Alleen ter activatie van de nieuwe account werd het telefoonnummer geverifieerd, maar daarna kan je er gewoon mee inloggen. Volgens mij kan je daarna aangeven dat die Mi band ontkoppeld moet worden, van die account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-07 14:56
Pfff, 't is al zover, mijn Mi Band 2 (nog geen 3 maand oud) begint kuren te vertonen: hartslagmeter werkt niet meer. De groene leds branden wel bij meting, maar telkens krijg ik het 'kruisje' te zien op het schermpje (mislukte meting). Idem als ik de meting laat uitvoeren via de Mi Fit app.

Ofwel is het toeval, maar het probleem is wel begonnen kort nadat ik in de 'Notify & Fitness'-app de automatische meetfequentie heb verhoogd naar 1 x per 15'. Is er iemand hier die al een soortelijk probleem heeft ervaren? Ik vrees evengoed dat het eerder iets hardwarematig is (sensor kapot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik kreeg vanmorgen een update van de bijbehorende App op Android incl nieuwe firmware versie. De enige releasenotes die er bij stonden waren:

1. Bugfixes

Ik heb tot op heden nog geen wijzigingen gezien anders dan dat de app nu een icoon in de bovenste notificatiebalk zet wanneer de mi band is verbonden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 17:54
Ik heb een Mi Band 2 besteld. Via Aliexpress voor 28,90 dollar. Ik keek ook naar een Fitbit Charge 2 maar vond het prijsverschil wel erg groot.

Eerst maar eens kijken wat dit ding allemaal te bieden heeft. En als ik dan meer functionaliteiten wil kan ik altijd nog verder kijken. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Op de Duitse en Engelse Amazon zag ik ze ook rond die prijs, het voordeel is dat hij dan al in Europa is (zeker geen heffingen)

Ik heb mijn band sinds gisteren, de slaapmeting, stappenteller en hartslagmeting werkt verassend goed, en ook het aangaan bij het kantelen van je pols went snel. Wel vind ik het appart dat Xiaomi 8000 stappen als doel stelt, zouden ze denken dat 10000 (wat iedereen doet) te demotiverend werkt? Ik haal de 8000 al niet eens; kantoorbaan, al dacht ik dat ik redelijk wat liep op een dag.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 830553

Kan deze band ook verbinding maken met mijn tom tom runner 2, zodat ik mijn hartslag op mijn horloge kan aflezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 830553

Dacuuu schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:38:
Heb van de Miband 2 ook maar een video gemaakt. :P

[video]
Kan deze band ook verbinding maken met mijn tom tom runner 2, zodat ik op mijn horloge mijn hartslag kan zien??

Wil je voortaan de 'wijzig'-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

Verder is het niet toegestaan om vragen te gaan crossposten, dus graag hier verder: Xiaomi mi band 2 verbinding maken met Tom Tom runner 2

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 24-10-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 830553 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Kan deze band ook verbinding maken met mijn tom tom runner 2, zodat ik op mijn horloge mijn hartslag kan zien??
Die TTR2 heeft toch al een ingebouwde hartslagmeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenshee13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-02 19:59
Ik twijfel al lang om de TomTom Touch aan te schaffen. Maar kunnen we deze 2 toestellen prijs/kwaliteit wel met elkaar vergelijken? Of is de TomTom of Fitbit merken gewoon veel te duur geprijsd voor eenzelfde of iets uitgebreidere functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij staan in Google fit drie keer zoveel stappen als in de app van xiaomi. Weet iemand hoe dat op te lossen is?

Vrij irritant, ik heb nu 1800 kcal verbrand volgens Google fit en die synct dat weer met myfitnesspall, terwijl dat een een paar honderd kcal hoort te zijn.

Edit:
Het totaal aantal stappen klopt trouwens wel, zo te zien geeft Google Fit het totale aantal kcal weer en wordt dit als exercise opgeteld in Myfitnesspal. Je zou dan je goal op 0 moeten zetten. Een beetje vreemd, misschien dat ik de connectie dan maar weer uit zet.

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 25-10-2016 19:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het veranderd soms, gisterenavond waren de kcal van de stappen opeens weg en stond er een indicatie balkje in myfitnesspal, vandaag is dat weer weg maar staan er veel minder kcal (nog steeds wel iets meer als in de xiaomi app). Misschien wordt er aan gewerkt (hoop ik dan maar, want anders is het een erg buggy feature die continu veranderd)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 08:06
Chris.nl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Mhh ondertussen op v2.2.4 maar dat tracken kan ik toch niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Baffel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

Klopt, het zit niet in de v2.2.4 playstore versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij werkt de slaaptracking erg goed, zelfs als ik s'nachts er uit ga (toiletbezoek) wordt dat geregistreerd met de slaap er omheen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 00:24
Baffel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

bij de startpagina, wanneer je het aantal stappen in het scherm ziet, zie je linksboven een lopend mannetje. Daarmee kom je bij tracken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb net ook een update gedaan, met firmwareupdate. Maar ik denk dat het in de Playstoreversie (is ook 2.2.4) nog niet zit.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 16:58
Ik kreeg zojuist een nieuw firmware (V1.0.0.53) en nieuwe Mi Fit app v 2.2.4 en ik zag daarin een leuke nieuwe feature:
Rotate Wrist to Switch Info
Het knopje hoef je niet meer te gebruiken!

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Blobby op 27-10-2016 09:35 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 11-07 11:08

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mr_Blobby schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:33:
Ik kreeg zojuist een nieuw firmware (V1.0.0.53) en nieuwe Mi Fit app v 2.2.4 en ik zag daarin een leuke nieuwe feature:
Rotate Wrist to Switch Info
Het knopje hoef je niet meer te gebruiken!
Yep, werkt op zich wel OK.

Zal misschien iets meer batterij gaan kosten omdat hij misschien sneller reageert en het scherm activeert.

Om je hartslag te meten dien je nog wel het knopje te gebruiken.

Ik gebruik de arm-lift functie niet.

[ Voor 9% gewijzigd door i2Paq op 28-10-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
i2Paq schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Yep, werkt op zich wel OK.

Zal misschien iets meer batterij gaan kosten omdat hij misschien sneller reageert en het scherm activeert.

Om je hartslag te meten dien je nog wel het knopje te gebruiken.

Ik gebruik de arm-lift functie niet.
Om de hartslag te meten hoef je het knopje niet te gebruiken.
Als je een paar keer heb gedraaid met je pols tot je bij het hartslag icoontje ben, dan wacht je gewoon en gaat die vanzelf meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mr_Blobby schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:44:
[...]
Als je een paar keer heb gedraaid met je pols tot je bij het hartslag icoontje ben, dan wacht je gewoon en gaat die vanzelf meten.
AH!

Je hebt gelijk, waarschijnlijk niet snel/vaak genoeg gedraaid.

Eigenlijk alleen om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

nooberke schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:01:
Sinds eind augustus eigenaar van een Mi Band 2, helaas lijkt mijn exemplaar nu al zijn beste tijd te hebben gehad...

De rand in de band waar je de tracker in schuift heeft aan één zijde losgelaten. Hierdoor blijft de tracker niet goed meer zitten. De tracker schuift met rand en al heen en weer

Zie foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij wie zou ik moeten zijn voor garantie, kan ik dat bij Banggood doen? Of is dat zinloos? Iemand daar ervaring mee?
Kijk ook eens op Aliexpress bij Mijobs store als je een vervanger zoekt.

Ik heb zelf de leren en een 2-tal siliconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mr_Blobby schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:44:
[...]
Een paar keer heen en weer bewegen met je pols? Mij lukt het niet, ik krijg alleen de tijd en die gaat weer uit als ik doorga met bewegen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 555Henny555
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-01 22:23
Sinds de laatste firmware update werkt de 'Lift wrist to view info' niet meer?

Nog mensen met dit probleem..?

Edit:
Na beide opties paar keer af en op te zetten en wat combinaties uit te testen werkt het ineens terug.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door 555Henny555 op 29-10-2016 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Werkt allemaal prima, ook het door het menu scrollen na de laatste update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Wintertijd.....iemand wel al de correcte tijd zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee, had verwacht dat dit automatisch ging.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:07
Yep, netjes op tijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-07 19:40
Bij mij klopt de tijd ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ook hier netjes vanochtend :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
Even Mi Fit openen en syncen en dan staat de tijd weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Marzman schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Een paar keer heen en weer bewegen met je pols? Mij lukt het niet, ik krijg alleen de tijd en die gaat weer uit als ik doorga met bewegen.
Heb je het wel aangezet in de app:
http://en.miui.com/thread-387293-1-1.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RaptorRVL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:25:
Stappen syncen enzo wat hij automatisch doet bij het openen van de app? Dat was bij mij niet genoeg, maar ik heb hem opnieuw gepaired en de tijd staat weer goed.

(Edit) ik ben wel een uur aan stappen (natuurlijk net een wandeling :-p ) kwijt.
Dat was het probleem, ik zie nog wat handige opties die ik nog niet gezien had over wat je allemaal weer kan geven op de band, ik denk dat ik hartslag meten via de knop uitschakel. Dat gaat hij steeds doen onder de douche van het water.

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 30-10-2016 12:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RaptorRVL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:25:
Niet in alle gevallen. Bij mij lijkt dat ook niet goed te gaan. Ik heb al een paar syncs uitgevoerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-07 22:34
*knip*. Hou het dan ook in de V&A.

[ Voor 86% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Hier had de tijd zich zo rond 9 a 10 uur gecorrigeerd.
Syncen was in ieder geval niet de truc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 12-07 16:00

Pinobigbird

doesn't share food!

De Mi Band 2 voor mevrouw Pinobigbird is binnen, vijf dagen levertijd via Amazon.de. Het is nu mijn taak alles uit te zoeken en in te stellen. Even dit topic doorspitten dus.
Op het forum van miui zie ik Mi Fit App v2.2.5 staan. Is dat de nieuwste?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Pinobigbird schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:40:
De Mi Band 2 voor mevrouw Pinobigbird is binnen, vijf dagen levertijd via Amazon.de. Het is nu mijn taak alles uit te zoeken en in te stellen. Even dit topic doorspitten dus.
Op het forum van miui zie ik Mi Fit App v2.2.5 staan. Is dat de nieuwste?
Klopt, vandaag uitgekomen. Bevat alleen bug fixes en geen nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik doe nu ongeveer 5 dagen met de batterij. Hoopte toch minimaal een week te halen. Ik kijk een paar keer per dag hoe veel stappen ik heb gezet, soms in de app soms op het bandje. Bluetooth op mijn telefoon staat altijd aan.

Iemand nog tips om dat te verlengen? (uitdoen bij het douchen zodat de display niet onnodig aan gaat, hartslagmeting bij slaapanalyse uitzetten, ik weet niet wat het meeste invloed heeft).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:02:
Ik doe nu ongeveer 5 dagen met de batterij. Hoopte toch minimaal een week te halen. Ik kijk een paar keer per dag hoe veel stappen ik heb gezet, soms in de app soms op het bandje. Bluetooth op mijn telefoon staat altijd aan.

Iemand nog tips om dat te verlengen? (uitdoen bij het douchen zodat de display niet onnodig aan gaat, hartslagmeting bij slaapanalyse uitzetten, ik weet niet wat het meeste invloed heeft).
ik haal 40 dagen. continue gepaired met mijn telefoon, hartslagmeting bij slaapanalyse staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

groggy schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:05:
[...]

ik haal 40 dagen. continue gepaired met mijn telefoon, hartslagmeting bij slaapanalyse staat uit
Dan moet ik toch iets anders/verkeerd doen? :p

Ik heb er ook nog twee dagelijkse alarmpjes in staan omdat ik op bepaalde tijdstippen iets moet doen. Verder gebruik ik hem (nog) niet voor notificaties enzo. Ik heb hartslagmeting via het knopje ook al uitgeschakeld (kan alleen nog via een App) zodat dit niet per ongeluk steeds onder de douche geactiveerd wordt, maar ik kan hem natuulijk ook uitdoen bij het douchen).

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 05-11-2016 14:12 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
12 tot 14 dagen. Om de 3 minuten hartslagmeting, alleen notificatie voor als mijn telefoon over gaat en de rest van de notificaties uit. Geen HR ondersteuning bij het slapen want dan signaleert die niet wanneer ik wakker ben en als laatste 1 keer per dag pairen. Dat is zo'n beetje het hele gebruik, kortom best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 15:50

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Ik heb het idee dat het tonen van de afstand en de calorieën op de display de batterij tijd ook verkort.
Eerst haalde ik rond de 20 dagen, nadat ik deze heb uitgezet ruim 30. (Maar ook ander firmware, dus dat zou het ook kunnen zijn)
HR bij slaap aan en WA notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Raar die grote verschillen, dat je zelfs 20 dagen kunt halen met de HR aan bij het slapen.

Zou het aantal stappen dat geteld worden nog van grote invloed zijn, ik heb wel mijn best gedaan 10.000 stappen per dag te zetten (2000 stappen is ongeveer een half uurtje lopen, dus dat is nog best lastig met een kantoorbaan).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
Marzman schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:30:
Raar die grote verschillen, dat je zelfs 20 dagen kunt halen met de HR aan bij het slapen.

Zou het aantal stappen dat geteld worden nog van grote invloed zijn, ik heb wel mijn best gedaan 10.000 stappen per dag te zetten (2000 stappen is ongeveer een half uurtje lopen, dus dat is nog best lastig met een kantoorbaan).
Het trillen van kost de meeste energie. Kan het zo snel niet vinden maar iemand had alles gemeten en de hartslagmetingen gebruikten relatief weinig energie. Het aantal tril notificaties zal dus de meeste impact op de batterij duur hebben

[ Voor 6% gewijzigd door R.van.M op 06-11-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreX
ratzz schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:54:
12 tot 14 dagen. Om de 3 minuten hartslagmeting, alleen notificatie voor als mijn telefoon over gaat en de rest van de notificaties uit. Geen HR ondersteuning bij het slapen want dan signaleert die niet wanneer ik wakker ben en als laatste 1 keer per dag pairen. Dat is zo'n beetje het hele gebruik, kortom best tevreden.
Hi Orchidy,

Bij mij staat HR rate sleep assistant aan en hij logt hoeveel minuten ik wakker ben geweest. Wat werkt er bij jou niet als dit aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GreX schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:52:
[...]

Hi Orchidy,

Bij mij staat HR rate sleep assistant aan en hij logt hoeveel minuten ik wakker ben geweest. Wat werkt er bij jou niet als dit aanstaat?
Zie je de awake time ook echt gelogged worden? Ik ben vannacht zelfs nog uit bed geweest om een raam open te doen wat niet is gelogged. De tijd dat ik in slaap val en wakker ben geworden klopt over het algemeen wel maar een korte onderbreking (zelfs met lopen) lijkt de app niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Bor schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
[...]

Zie je de awake time ook echt gelogged worden? Ik ben vannacht zelfs nog uit bed geweest om een raam open te doen wat niet is gelogged. De tijd dat ik in slaap val en wakker ben geworden klopt over het algemeen wel maar een korte onderbreking (zelfs met lopen) lijkt de app niet te zien.
dat gaat bij mij inderdaad ook zo... hij logt begin/eindtijd wel, maar als ik ergens 's nachts opsta, dan mist ie dat nog wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 17:54
LuPo schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:45:
Ik heb een Mi Band 2 besteld. Via Aliexpress voor 28,90 dollar. Ik keek ook naar een Fitbit Charge 2 maar vond het prijsverschil wel erg groot.

Eerst maar eens kijken wat dit ding allemaal te bieden heeft. En als ik dan meer functionaliteiten wil kan ik altijd nog verder kijken. :)
Even mijzelf quoten. Vandaag binnen gekomen en nu aan de oplader. Straks eens uitzoeken hoe dit apparaatje werkt. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Zie je de awake time ook echt gelogged worden?
Hij mist nog steeds geregeld iets maar zonder HR ondersteuning signaleert die in ieder geval al meer dan met. Met HR signaleert hij bij mij nagenoeg niks, zelfs niet als ik een uur loop te spoken of 's ochtends al een uur wakker ben en ik bed lig te woelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Krullebol.nl schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:10:
[...]

dat gaat bij mij inderdaad ook zo... hij logt begin/eindtijd wel, maar als ik ergens 's nachts opsta, dan mist ie dat nog wel eens...
Ditto.

Maakt niet uit of ik een kwartier wakker ben, er uit ga, volgens de Mi 2 slaap ik gewoon... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 11:45

Flappiewappie

Hier nog meer

R.van.M schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:02:
[...]

Het trillen van kost de meeste energie. Kan het zo snel niet vinden maar iemand had alles gemeten en de hartslagmetingen gebruikten relatief weinig energie. Het aantal tril notificaties zal dus de meeste impact op de batterij duur hebben
Bij de eerste keer inschakelen moet je ook aangeven wat hard genoeg trillen voor jou is, kan daar ook niet een groot verschil vandaan komen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

[...]

Dat pakt mijn Mi Band 2 vaak wel op, heeft het niet te maken met een minimum tijd die nodig is om awake te zijn, bijv. langer dan een minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
psychoclown schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:11:
[...]

Dat pakt mijn Mi Band 2 vaak wel op, heeft het niet te maken met een minimum tijd die nodig is om awake te zijn, bijv. langer dan een minuut?
Meestal red ik het niet om in 1 minuut naar de WC te gaan en terug (en dan nog even voor me uit staren) 8)
(maar ik ben ook wel eens langer wakker (sterker nog, een half uur uit bed), en dat pakt 'ie ook niet altijd)

[ Voor 12% gewijzigd door Krullebol.nl op 08-11-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Flappiewappie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:03:
Bij de eerste keer inschakelen moet je ook aangeven wat hard genoeg trillen voor jou is
Nog nooit meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Weet iemand of er een app is die tijdens rennen de average pace weer kan geven op de mi band 2. Tot zover kan de mi band alleen trillen als je onder een bepaalde pace komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Snuurtje schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:18:
Weet iemand of er een app is die tijdens rennen de average pace weer kan geven op de mi band 2. Tot zover kan de mi band alleen trillen als je onder een bepaalde pace komt.
Dat kan niet. Er is wel een app om constant je hartslag te meten. Maar die constant weergeven op de band2 is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flappiewappie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:03:
[...]

Bij de eerste keer inschakelen moet je ook aangeven wat hard genoeg trillen voor jou is, kan daar ook niet een groot verschil vandaan komen?
Heb ik nog nooit hoeven doen. Maar ik heb er twee alarmen in staan, maar die lijken niet meer nodig te zijn. Verder trilt hij als ik een uur op een stoel zit (dus altijd in de auto :p en op mijn werk en soms ook thuis). Ik zal anders alles eens een week uitschakelen om te kijken hoe veel verschil dit maakt al vind ik het wel een fijne functie :)
i2Paq schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:59:
[...]

Ditto.

Maakt niet uit of ik een kwartier wakker ben, er uit ga, volgens de Mi 2 slaap ik gewoon... :F
Als je in bed blijft liggen lijkt me dat logisch. Volgens mij gebruikt die functie ook je telefoon. Het zal vast helpen als je die onder je kussen legt en s'morgens meteen meepakt (op eigen verantwoording met die samsung perikelen ;) ). Bij mij werkt de slaapfunctie meestal perfect, alleen vanacht probeerde mijn vrouw mijn telefoon te pakken voor de flitser (zaklamp). Daardoor lijkt het alsof ik om 4u38 ben opgestaan terwijl ik nog een paar uur geslapen heb.

[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 08-11-2016 12:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Marzman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:50:
[...]
Als je in bed blijft liggen lijkt me dat logisch. Volgens mij gebruikt die functie ook je telefoon. Het zal vast helpen als je die onder je kussen legt en s'morgens meteen meepakt (op eigen verantwoording met die samsung perikelen ;) ). Bij mij werkt de slaapfunctie meestal perfect, alleen vanacht probeerde mijn vrouw mijn telefoon te pakken voor de flitser (zaklamp). Daardoor lijkt het alsof ik om 4u38 ben opgestaan terwijl ik nog een paar uur geslapen heb.
Daarnaast kun je ook de tijd aanpassen als dit niet klopt maar in de paar weken dat ik de Mi Band 2 heb is dat maar een aantal keer nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Chris.nl schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:36:
[...]

Dat kan niet. Er is wel een app om constant je hartslag te meten. Maar die constant weergeven op de band2 is geen optie.
Dankjewel, hoop dat ze dit misschien nog eens invoeren. Zou zeer nuttig zijn voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Marzman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:50:

Wel goed lezen ;)

Ik ga er ook gewoon uit.

Wat ook vreemd is, als ik een uurtje een tukkie doe op de bank ziet de MI2 dat niet.

Of doe ik dan mijn telefoon uit mijn broekzak te halen?

Maar volgens mij opereert de MI2 autonoom, dus zonder telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreX
[...]

9 van de 10 nachten is de Awake time 0 min. Werkt de logging beter als je de heart rate sleep assistant uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Zojuist even Mi Band Tools gekocht, wel echt een must als ik die features zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

psychoclown schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:41:
Zojuist even Mi Band Tools gekocht, wel echt een must als ik die features zie :)
Dat is zeker een handige tool. Wat mij betreft redelijk must have inderdaad en nog vriendelijk geprijsd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Werkt dat nou gewoon goed in combinatie met de normale app?
Ik krijg van vijf apps notificaties 'app' 'app' 'app', daar zou ik graag icoontjes voor zien, maar that's it.
Slapen werkt prima via de normale app, hartslag meten doe ik bijna nooit. Had een los .apk'tje geprobeerd, maar die was natuurlijk niet valid en daarbij werkte alles niet zo mooi, handig, gekke meldingen enzovoort.

Anders koop ik 'm alsnog, wel fijn als ik aan het icoontje kan zien of het mail is of iets anders...
Kan iemand ook een screenshot maken van de huidige Mi Band Tools-icoontjes, die je nu kunt gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-07 12:46
CLB schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:35:
Werkt dat nou gewoon goed in combinatie met de normale app?
Ik krijg van vijf apps notificaties 'app' 'app' 'app', daar zou ik graag icoontjes voor zien, maar that's it.
Slapen werkt prima via de normale app, hartslag meten doe ik bijna nooit. Had een los .apk'tje geprobeerd, maar die was natuurlijk niet valid en daarbij werkte alles niet zo mooi, handig, gekke meldingen enzovoort.

Anders koop ik 'm alsnog, wel fijn als ik aan het icoontje kan zien of het mail is of iets anders...
Kan iemand ook een screenshot maken van de huidige Mi Band Tools-icoontjes, die je nu kunt gebruiken?
U vraagt, wij draaien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0k6ev8o.png

Ik moet zeggen dat ik zelf alsnog in combinatie met verschillende icoontjes ook een verschillend tril signaal in stel. Bij de 1S was dat beter te doen, nu kan je alleen een extra tril signaal voorafgaand aan de daadwerkelijke melding (en icoon weergave) laten plaatsvinden, of de tril extra laten herhalen.

M'n whatsapp berichten die in grote getalen binnenkomen hoef ik niet allemaal te zien (en daar ontvang ik sowieso maximaal 1 melding per minuut van) dus om daar voor elke minuut naar m'n pols te moeten staren is mij nog steeds te veel.
De belangrijkere notificaties (mail, sms mocht ik die ooit krijgen e.d.) krijgen een extra signaal (initial vibration) wat je tevens extra tijd geeft om je mouw op te stropen voor die interessante notificatie. Ik merkte al vrij snel dat enkel de standaard melding met icoon soms te snel voorbij ging om goed te kunnen zien.

Hoe dan ook kan je het dus precies zo instellen als je zelf wil en dat vind ik persoonlijk erg fijn. :)

[ Voor 0% gewijzigd door flippiej op 09-11-2016 17:10 . Reden: ietsje kleiner ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dank! Eens bedenken dan...
Zijn er best weinig, jammer dat je ze niet zelf kunt designen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

In de Play store staat weer een nieuwe versie met bugfixes. Zo te zien geen firmware update deze keer.
O.a. de running functie zit in deze nieuwe versie.

De bijbehorende firmware is nog steeds V1.0.0.53

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 10-11-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bor schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:34:
In de Play store staat weer een nieuwe versie met bugfixes. Zo te zien geen firmware update deze keer.
O.a. de running functie zit in deze nieuwe versie.

De bijbehorende firmware is nog steeds V1.0.0.53
iOS ook, versie 2.2.6.

En inderdaad geen nieuwere Firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen nieuwe firmware inderdaad. Het viel me op dat tijdens het lopen er nu een lopend poppetje zichtbaar is in de linkerbovenhoek. Ik denk dat dit nieuw is (ik heb het in elk geval nog niet eerder gezien :p )

MIjn accu lijkt het een stuk beter te doen nu, ik heb de miband tools ( Google Play: Tools & Mi Band ) gedeinstalleerd en het lijkt daar door te komen. Er is nu maar 15 procent accu af in 3 dagen, waar dit eerder 60 procent of meer was (ik haalde maar 5/6 dagen accutijd). Ik houdt hem ook weer gewoon aan bij het douchen, die paar minuten dat de display af en toe aan gaat van het water was toch niet het probleem :)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 11-11-2016 14:09 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Marzman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:07:
Geen nieuwe firmware inderdaad. Het viel me op dat tijdens het lopen er nu een lopend poppetje zichtbaar is in de linkerbovenhoek. Ik denk dat dit nieuw is (ik heb het in elk geval nog niet eerder gezien :p )

MIjn accu lijkt het een stuk beter te doen nu, ik heb de miband tools ( Google Play: Tools & Mi Band ) gedeinstalleerd en het lijkt daar door te komen. Er is nu maar 15 procent accu af in 3 dagen, waar dit eerder 60 procent of meer was (ik haalde maar 5/6 dagen accutijd). Ik houdt hem ook weer gewoon aan bij het douchen, die paar minuten dat de display af en toe aan gaat van het water was toch niet het probleem :)
Ik heb een batterij van nu al bijna 2 weken, en nog 75%.

Maar ik gebruik hem alleen om te meten, geen notificaties want dat heb ik op mijn Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb zelf een Miband 1, maar aangezien alle mibands hetzelfde Mi Fit app hebben vraag ik het even hier. Hebben jullie ook een aanzienlijk hoger accuverbruik door Bluetooth de afgelopen dagen? Dacht misschien dat dit kan komen door een Mi Fit update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Chris.nl schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:36:
[...]

Heb het getest, maar hij geeft wel je pace weer. Je kan een pace instellen in de app, als je daar onder komt gaat je band trillen en toont hij de huidige pace.

Duidelijk niet ontworpen door lopers, want het kan net zo belangrijk zijn dat je niet te snel loopt, afhankelijk van afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Voor sporters zijn er inderdaad betere horloges (misschien dat je dan zelfs ook gps wilt), maar leuk dat het kan. En mooi dat zo'n borstband tegenwoordig niet meer echt nodig is.

Voor de incidentele loper kan het wel al genoeg zijn (afhankelijk van je eisen), maar het handmatige meten kan ook al genoeg zijn (je kan natuurlijk gewoon een meting starten op het moment dat je wilt kijken, anderen willen achteraf een grafiek terugzien).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Er komt een nieuwe Firmware aan voor de mi-band 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
i2Paq schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:27:
Er komt een nieuwe Firmware aan voor de mi-band 2
Goed verhaal!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 11:29
Ben benieuwd naar de mi band 2, heb deze besteld bij gearbest de 14e voor 22 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er is weer een nieuwe versie beschikbaar in de Play Store inclusief firmware upgrade. Het betreft versie 2.2.7 De releaselijst laat bij mij alleen onderstaande zien:

1. bugfixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bor schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:19:
Er is weer een nieuwe versie beschikbaar in de Play Store inclusief firmware upgrade. Het betreft versie 2.2.7 De releaselijst laat bij mij alleen onderstaande zien:

1. bugfixes
iOS heeft ook dezelfde versie nu.

Alleen werkt het syncen niet meer (ziet wel het aantal stappen?) :|

Edit: Hij wilde een nieuwe firmware installeren _/-\o_

Alles werkt weer!

[ Voor 8% gewijzigd door i2Paq op 21-11-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-07 14:37
Helaas is na een halve crash van mijn telefoon (HTC One M8) de koppeling met mijn MiFit-applicatie en mijn MiBand2 opgehouden. Ik heb geprobeerd om weer in te loggen in de MiFit-applicatie, maar er was geen enkele mogelijkheid, dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Nou krijg ik elke keer de melding dat mijn MiBand2 geunpaired moet worden en dit lukt mij dus niet, aangezien ikzelf de vorige eigenaar ben en nergens opnieuw kan inloggen.

De harde reset werkt ook niet, ik druk de knop 20 seconden in, maar er gebeurt helemaal niets. Wie heeft er andere tips? Ik maak ook gebruik van de MiBand Tools&Notifications-applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
RobinFoot schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:27:
Helaas is na een halve crash van mijn telefoon (HTC One M8) de koppeling met mijn MiFit-applicatie en mijn MiBand2 opgehouden. Ik heb geprobeerd om weer in te loggen in de MiFit-applicatie, maar er was geen enkele mogelijkheid, dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Nou krijg ik elke keer de melding dat mijn MiBand2 geunpaired moet worden en dit lukt mij dus niet, aangezien ikzelf de vorige eigenaar ben en nergens opnieuw kan inloggen.

De harde reset werkt ook niet, ik druk de knop 20 seconden in, maar er gebeurt helemaal niets. Wie heeft er andere tips? Ik maak ook gebruik van de MiBand Tools&Notifications-applicatie.
Daar zit je probleem. Je moet inloggen met je andere account. De band is gekoppeld aan je account en zolang deze daar nog niet is unpaired kun je hem niet koppelen aan een ander account.

Nieuw wachtwoord aanvragen voor je oude account wellicht (kan ook inloggen middels telefoonnummer geloof ik)? Is volgens mij de enige oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-07 14:37
RaptorRVL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:03:
[...]

Daar zit je probleem. Je moet inloggen met je andere account. De band is gekoppeld aan je account en zolang deze daar nog niet is unpaired kun je hem niet koppelen aan een ander account.

Nieuw wachtwoord aanvragen voor je oude account wellicht (kan ook inloggen middels telefoonnummer geloof ik)? Is volgens mij de enige oplossing..
En daar zit het grote probleem, ik heb alle opties geprobeerd. Telefoonnummer, mijn 1e e-mailadres, mijn 2e e-mailadres, telkens account not found. Vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 11:29
dutchnltweaker schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:01:
Ben benieuwd naar de mi band 2, heb deze besteld bij gearbest de 14e voor 22 euro.
Gisteren de mi band 2 binnen gekregen, 1 week en 2 dagen duurde het zo snel had ik nog nooit iets uit china binnen gekregen.

Tot nu toe wat dingen geprobeerd en werkt tot nu toe goed, ook met sleep tracking.

Wat ik alleen af vraag kloppen de getelde stappen soms wel?

• Bor

Bor

dutchnltweaker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:37:
[...]
Wat ik alleen af vraag kloppen de getelde stappen soms wel?
Soms niet maar meestal wel ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.