Held! Nu is de 1e kleine icoon boven idd weg en die grotere wel aanwezig, zoals hoe het voor Oreo wasflippiej schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Nog even terugkomend op je verhaal weer, na een update van Tools doet bij mij de notificatie het weer gewoon en het icoontje komt niet standaard in de statusbalk te staan.
Kijk eens hoe je prioriteit staat ingesteld bij de notificaties van de app.
(Settings -> Apps -> Application List -> Mi Band Tools)
Ik heb Status bar nu op low priority staan en Status bar (high priority) op medium, waarbij vooral die eerste belangrijk is.
Ik heb sinds een enkele week de Mi Band 2, maar ik twijfel heel erg. Houden of terug sturen (mag namelijk nog). Wat ik er belangrijk aan vind is de hart meting, aantal stappen en slaap. Zeker hartslag wil ik accuraat hebben. Maar het valt mij op dat dit niet het geval is. Omdat ik al jaren bij cardioloog loop (veel extra- en overslagen), wil ik het inzichtelijk hebben. Maar zo'n "Truus" als ik ben... schiet door de Mi Band in de stress (naja, da's ook weer te overdreven).
Ik heb div apps erbij geinstalleerd, zoals Mi Fit, Mi heart Rate en sinds een enkele dag Mi Band Master (pro versie).
Met enige regelmaat (zeg paar keer in het uur, soms ook uren niet), zegt ie dat mijn hartslag bij 42, 48 of 52 is, erg laag dus. Soms ook 166, terwijl ik niets doe. Nu ik aan het typen ben, vliegt ie ook naar de 56.
Heel vreemd. Gisteravond heeft mijn man hem eens op gedaan, en ook hij had een enkele keer 47 er tussen zitten.
Hoe ervaren jullie de nauwkeurigheid van de Mi Band? Ik heb de Mi Band Master staan op elke paar minuten meten. En soms doe ik ook een langere tijd meten via de heart rate app. En dan kom je er dus achter. Daarbij komt een enkele keer "Cadence" met een bepaalde waarde er te staan. (mi heart rate app). Geen flauw idee wat dat in houdt.
Ook de nauwkeurigheid van het aantal stappen is niet goed. Dat vind ik echt jammer.
Wellicht kan iemand mij iets meer vertellen.
Ik heb div apps erbij geinstalleerd, zoals Mi Fit, Mi heart Rate en sinds een enkele dag Mi Band Master (pro versie).
Met enige regelmaat (zeg paar keer in het uur, soms ook uren niet), zegt ie dat mijn hartslag bij 42, 48 of 52 is, erg laag dus. Soms ook 166, terwijl ik niets doe. Nu ik aan het typen ben, vliegt ie ook naar de 56.
Heel vreemd. Gisteravond heeft mijn man hem eens op gedaan, en ook hij had een enkele keer 47 er tussen zitten.
Hoe ervaren jullie de nauwkeurigheid van de Mi Band? Ik heb de Mi Band Master staan op elke paar minuten meten. En soms doe ik ook een langere tijd meten via de heart rate app. En dan kom je er dus achter. Daarbij komt een enkele keer "Cadence" met een bepaalde waarde er te staan. (mi heart rate app). Geen flauw idee wat dat in houdt.
Ook de nauwkeurigheid van het aantal stappen is niet goed. Dat vind ik echt jammer.
Daar is de prijs ook na.. wat wil je voor 20 a 30 euro, het is algemeen bekent dat de hartslag meter van de mi band 2 (ik heb hem ook) een geinig iets is wat er op zit maar klopt 50% van de tijd niet... Dit is al meer bekent en zoals jij aangeeft wil je jouw hartslag accuraat gemeten hebben zal je toch wat meer geld neer moeten leggen naar iets professioneler, zoals een fitbit of andere sporthorloge.Deb1972 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:25:
Ik heb sinds een enkele week de Mi Band 2, maar ik twijfel heel erg. Houden of terug sturen (mag namelijk nog). Wat ik er belangrijk aan vind is de hart meting, aantal stappen en slaap. Zeker hartslag wil ik accuraat hebben. Maar het valt mij op dat dit niet het geval is. Omdat ik al jaren bij cardioloog loop (veel extra- en overslagen), wil ik het inzichtelijk hebben. Maar zo'n "Truus" als ik ben... schiet door de Mi Band in de stress (naja, da's ook weer te overdreven).
Hopelijk heb je hier iets aan? Heb je nog vragen vraag maar.
Ik vraag me af of een fitbit voor het doel zelfs goed genoeg is. Beter kun je een apparaat kopen met een of andere medische certificeren zoals bloeddrukmeters ook kunnen hebben. Ik heb bij de mijne de hartslag uitgezet zodat ik hem niet meer per ongeluk kan activeren (onder de douche gebeurde dat regelmatig, kan hem nog via de app bedienen).
[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 14-02-2018 18:46 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik begrijp heel goed dat de prijs er ook naar is. Toch vraag ik me dan af wat het voor een nut heeft om de Mi Band te dragen... Hartslagmeter is niet nauwkeurig. Stappenteller ook niet. De slaapmeting is leuk/grappig, maar of dit ook echt klopt... kan geloof ik niemand vertellen.
Bij benadering geeft het allemaal wel een idee
Ik gebruik de stappenteller om wat actiever te zijn, de hartslagmeter en slaapmeting niet. Voornamelijk gebruik ik hem eigenlijk om te kijken hoe laat het is, als subtiel alarm en om mijn telefoon te unlocken. Ideaal zou voor mij zijn als ze het in de looks van een normaal horloge stopten voor een paar tientjes (ik ben ook niet zo van de dure horloges en dit soort dingen worden ook wat te snel ingehaald door de techniek). De Fossil horloges komen wel in de buurt van wat ik wil, maar ik weet daar verder niks van hoe goed die werken, hoe vaak je die op moet laden en ben er nog nooit echt achteraan gegaan ook omdat mijn Band 2 op zich wel voldoet en ik niet zo modebewust ben.
/▌
Modebewust ben ik wat dat betreft ook niet. Fossil... nooit van gehoord. Zal ik me (ook?) eens in verdiepen. Je hebt wel hartslag horloge's en banden, maar die houden, volgens mij, de stappen weer niet bij...
Maar ja, dat doet de Mi Band wel, alleen totaal niet nauwkeurig...
Maar ja, dat doet de Mi Band wel, alleen totaal niet nauwkeurig...
Stappenteller is opzich oke en alle andere dingen zijn er wel maar niet echt ja.. super om te noemen.Deb1972 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:37:
Ik begrijp heel goed dat de prijs er ook naar is. Toch vraag ik me dan af wat het voor een nut heeft om de Mi Band te dragen... Hartslagmeter is niet nauwkeurig. Stappenteller ook niet. De slaapmeting is leuk/grappig, maar of dit ook echt klopt... kan geloof ik niemand vertellen.
Zal als je echt hartslag wil meten een professioneel device kopen.
Er zijn smartwatches en sporthorloge die veel nauwkeuriger meten maar toch is het niet hetzelfde als medische apparatuur..
Nuttigst is de tijd bij je hebben en het trillen als je gebeld wordt voor als je je foon weer es niet hoort.
Dat trillen als m'n telefoon gaat heb ik niet, maar ik gebruik hem wel als wekker 's morgenshjs schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:31:
Nuttigst is de tijd bij je hebben en het trillen als je gebeld wordt voor als je je foon weer es niet hoort.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Klopt het dat met iOS/iPhone je de Mi band niet als wekker kan gebruiken?Wailing_Banshee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:24:
[...]
Dat trillen als m'n telefoon gaat heb ik niet, maar ik gebruik hem wel als wekker 's morgens
Ik zou niet weten, ik heb een Windows 10 Mobile telefoon...Slaut schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:08:
[...]
Klopt het dat met iOS/iPhone je de Mi band niet als wekker kan gebruiken?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Als daar dezelfde Mi Fit op draait als op Android wel, via de Mi Fit app kan je namelijk gewoon wekker instellen.Slaut schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:08:
De verschillende externe tooltjes zijn alleen niet te krijgen voor iOS. (Google Play: Notify & Fitness for Mi Band en Google Play: Tools & Mi Band bijv.)
[ Voor 35% gewijzigd door rens-br op 15-02-2018 11:20 ]
Nee klopt niet, ik heb een iphone en gebruik de miband als wekker. We(r)kt prima....Slaut schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:08:
[...]
Vincere Per Belli
Ik heb vandaag ook de Mi Band 2 binnen gekregen. Gebruiken jullie de offciele app of heeft een andere de voorkeur?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik gebruik hem vooral voor notificaties, en kan snel de waarde van de Xrp (cryptomunt) bekijkenDeb1972 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:37:
Cool, hoe krijg je die (crypto) erop?Dacuuu schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Ik gebruik hem vooral voor notificaties, en kan snel de waarde van de Xrp (cryptomunt) bekijken
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb er drie apps op staan:Erik1805 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:03:
Ik heb vandaag ook de Mi Band 2 binnen gekregen. Gebruiken jullie de offciele app of heeft een andere de voorkeur?
- De Officiele (alleen nog voor firmware upgrades)
- Google Play: Notify & Fitness for Mi Band: Voor de notificaties e.d.
- Google Play: Tools & Mi Band voor Sleep as Android intergratie.
Ik maak gebruik van de app Notify & Fitness for Mi Band, hiermee kan je custom dingen op je miband laten verschijnen, De app Tasker download de gegevens van de kraken (crypto exchange) api en dit laat je dan weergeven op de miband.
[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 19-02-2018 10:17 ]
Sleep as Android, hoe werkt dat nu precies en heeft de N&F tegenwoordig niet ook Sleep as Android integratie?rens-br schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:14:
[...]
Ik heb er drie apps op staan:
- De Officiele (alleen nog voor firmware upgrades)
- Google Play: Notify & Fitness for Mi Band: Voor de notificaties e.d.
- Google Play: Tools & Mi Band voor Sleep as Android intergratie.
Hoe het precies werkt weet ik niet. Maar Sleep as Android heeft een stuk geavanceerde algoritmes als het standaard Mi Fit algoritme. In de documentatie zal vast het eea. daarover staan.schumi2004 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:49:
Sleep as Android, hoe werkt dat nu precies
Ik kan die optie in ieder geval niet terugvinden in N&F en hier link hij naar Google Play: Tools & Mi Band. Vind ik wel heel jammer, want ik vind N&F veel fijner met notificaties en opties en het zou dus fijner zijn als ik maar één extra app nodig heb.en heeft de N&F tegenwoordig niet ook Sleep as Android integratie?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 19-02-2018 13:20 ]
Ik zal die docu eens doornemen, thanks.
Integratie vind je onder More Options bij Sleep.
Ik zou ook graag een Mi Band 2 willen, maar ben er geen fan van dat al mijn gegevens de cloud in gekieperd worden. Is het al mogelijk om de Mi Band 2 te gebruiken zonder cloud account?
Voor de Mi Fit app heb je (volgens mij) altijd een account nodig, het is alweer een hele tijd geleden dat ik die heb geïnstalleerd. De Mi Band kan ook werken zonder Mi Fit app met de Notify & Fitness app, maar volgens mij moet de eerste koppeling altijd lopen via de Mi Fit app.Frank!in schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
Ik zou ook graag een Mi Band 2 willen, maar ben er geen fan van dat al mijn gegevens de cloud in gekieperd worden. Is het al mogelijk om de Mi Band 2 te gebruiken zonder cloud account?
Ik kan die optie niet terugvinden. Wanneer ik onder Slaap (Sleep) druk op 'Meer opties' (More Options), dan opent die het linkerzij paneel en daar kan ik geen optie 'Integratie' vinden. Ook bij 'Instellingen' geen optie voor integratie.schumi2004 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
Mijn N&F app staat ingesteld in het Nederlands overigens.
[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 19-02-2018 13:44 ]
Hoe vaak meten jullie je hartslag? Dit voor maximale accu tijd.
Zelde, heb het ook uitgezet op bandjeErik1805 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:24:
Ik heb het onder Android nooit kunnen vinden, en een account kreeg ik ook al niet gemaakt (het mailtje om te bevestigen kwam nooit aan). Dus ik gebruik geen Android app.Frank!in schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
Interessant! Misschien moet ik ik de Mi Band 2 maar gewoon een keer bestellen als deze in de aanbieding is.
@Wailing_Banshee Hoe stel jij je Mi dan in zonder app (wekker, notificaties enz) en jij leest um uit met een andere app?
@Wailing_Banshee Hoe stel jij je Mi dan in zonder app (wekker, notificaties enz) en jij leest um uit met een andere app?
https://www.microsoft.com...bind-mi-band/9nblgggxtnkqFrank!in schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:40:
Interessant! Misschien moet ik ik de Mi Band 2 maar gewoon een keer bestellen als deze in de aanbieding is.
Soms heeft het wel voordelen om een Windows 10 Mobile OS te hebben op je telefoon
(notificaties gebruik ik nooit, staan ook op m'n telefoon allemaal uit)
1 keer per minuut.Erik1805 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:24:
Doe 'm wel af bij 't hardlopen, dan zijn de metingen toch niet correct.
Wat me wel tegenvalt: hartslagmeting bij een workout in N&F gaat ook niet lekker als ik op de crosstrainer sta. Na een paar metingen 'vergeet' de app verder te meten lijkt het. De stappenteller gaat wel vrolijk verder.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
2x per 5 minuten(1 vermelding, maar dubbele meting zodat de waarde goed is), daarnaast krijg ik overdag notificaties van specifieke whatsappgroepen/hangouts/mail/gebeld worden via Tools and Mi band. Daarnaast heart rate check voor betere slaaptracking aan in Mi Fit zelf. M'n accu gaat met al die dingen en continu bluetooth sync zo'n 8 dagen mee.Erik1805 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:24:
Ik heb gisteren voor het eerst de slaaptracking geprobeerd. Wat me opvalt aan de N&F app is dat deze dus niet geregistreerd dat je bijvoorbeeld in de nacht naar de wc gaat en dus wakker bent.
Moet je binnen de N&F app nog wat instellen om dat preciezer te krijgen?
Vreemd, dat doet hij bij mij wel. Even de jongste dochter midden in de nacht helpen naar de WC en ik zie 's ochtends dat ik 4 minuten 'wakker' was....Erik1805 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:14:
Ik heb gisteren voor het eerst de slaaptracking geprobeerd. Wat me opvalt aan de N&F app is dat deze dus niet geregistreerd dat je bijvoorbeeld in de nacht naar de wc gaat en dus wakker bent.
Ik heb de slaapmodus ingesteld op hartslagslaapmodus (3x woordwaarde!!), misschien dat dat het verschil is?
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Gaat het om de omcirkelde instelling?TheOmen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:22:
[...]
Vreemd, dat doet hij bij mij wel. Even de jongste dochter midden in de nacht helpen naar de WC en ik zie 's ochtends dat ik 4 minuten 'wakker' was....
Ik heb de slaapmodus ingesteld op hartslagslaapmodus (3x woordwaarde!!), misschien dat dat het verschil is?

Yep.Erik1805 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:26:
[...]
Gaat het om de omcirkelde instelling?
[afbeelding]
Top, ga ik die even proberen. bedankt.
Nog iets, op mijn Android telefoon zie ik bij smartlock de Mi Band niet staan. Moet ik dat ergens instellen? Bijvoordeeld in de N&F app?
Ook krijg ik geen naam op de Mi band bij een inkomende oproep of whatsapp. Ik heb dit wel ingesteld, iemand daarvoor nog een tip?
Alvast bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door Erik1805 op 21-02-2018 09:44 ]
Erik1805 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:29:
[...]
Nog iets, op mijn Android telefoon zie ik bij smartlock de Mi Band niet staan. Moet ik dat ergens instellen? Bijvoordeeld in de N&F app?
Ook krijg ik geen naam op de Mi band bij een inkomende oproep of whatsapp. Ik heb dit wel ingesteld, iemand daarvoor nog een tip?
Alvast bedankt
- Smartlock heeft wat voeten in aarde, heb het net even ingesteld.
In het Extra-menu: Mi Band zichtbaar instellen en Koppel met Bluetooth apparaat aantikken. Dan kom je vanzelf op een scherm waar je de Band als veilig apparaat kan instellen - Ik moest de aangepaste firmware installeren (er zit een video tutorial in de app) en daarna instellen dat je namen wilde zien: let wel, groepsapps worden niet met naam getoond!
Dank je. Zie als ik op aangepast klik een hele rij. Welke moet ik hebben dan?TheOmen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:09:
[...]
- Smartlock heeft wat voeten in aarde, heb het net even ingesteld.
In het Extra-menu: Mi Band zichtbaar instellen en Koppel met Bluetooth apparaat aantikken. Dan kom je vanzelf op een scherm waar je de Band als veilig apparaat kan instellen- Ik moest de aangepaste firmware installeren (er zit een video tutorial in de app) en daarna instellen dat je namen wilde zien: let wel, groepsapps worden niet met naam getoond!
Heb je de tutorial gevolgd?Erik1805 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:37:
[...]
Dank je. Zie als ik op aangepast klik een hele rij. Welke moet ik hebben dan?
Tik op het hamburger menu, dan op Test Displaytekst, daar kan je de juiste tutorial bekijken via Open Tutorial.
TL;DW: Font - English moet je hebben.
Perfect. Werkt nu. Dank voor je hulpTheOmen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Heb je de tutorial gevolgd?
Tik op het hamburger menu, dan op Test Displaytekst, daar kan je de juiste tutorial bekijken via Open Tutorial.
TL;DW: Font - English moet je hebben.
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een Mi Band 2. Hij bevalt goed. Mijn vriendin vind hem stiekem toch wel leuk en begon te vragen of ik niet eentje voor haar kon kopen. Zo gezegd zo gedaan. Vandaag de tweede Mi Band 2 in mijn handen en wat mij opvalt is het schermpje. De eerste is een stuk donkerder dan die vandaag binnen is gekomen. Het lijkt wel alsof de eerste een LCD scherm is met een warme tint en de andere OLED met een koude tint en is ook ietsjes scherper qua beeld. Erg vreemd dat er zoveel verschil zit qua beeldkwaliteit ondanks dat ze vlak achter elkaar zijn gekocht.
Qua scherpte zie je eigenlijk weinig verschil op de foto maar in het echt lijkt die met het heldere scherm scherper.

Qua scherpte zie je eigenlijk weinig verschil op de foto maar in het echt lijkt die met het heldere scherm scherper.

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-02-2018 22:27 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Die van mijn vriendin is ook donkerder en wat minder scherp dan die van mij. Ook is mijn accuduur beter. Er zijn dus inderdaad soms aantoonbare verschillen.Sir_Hendro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:18:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een Mi Band 2. Hij bevalt goed. Mijn vriendin vind hem stiekem toch wel leuk en begon te vragen of ik niet eentje voor haar kon kopen. Zo gezegd zo gedaan. Vandaag de tweede Mi Band 2 in mijn handen en wat mij opvalt is het schermpje. De eerste is een stuk donkerder dan die vandaag binnen is gekomen. Het lijkt wel alsof de eerste een LCD scherm is met een warme tint en de andere OLED met een koude tint en is ook ietsjes scherper qua beeld. Erg vreemd dat er zoveel verschil zit qua beeldkwaliteit ondanks dat ze vlak achter elkaar zijn gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat verschil is wel behoorlijk duidelijk inderdaad. Heb je wel een originele? Als ik mij niet vergis zit er op elk Xiaomi apparaat een stikker waarmee je de echtheid kan nagaan.Sir_Hendro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even een vraag, ik gebruik de app Notify & Fitness for Mi Band maar kan ik ook ergens instellen dat ik de notificatie niet krijg? Die staat er continu.
Zie afbeelding

Gevonden
Zie afbeelding

Gevonden
Ze komen beide van Alternate (Duitsland). Aan de zijkant zat wel een lange sticker met wat soort serienummer. Had hem eraf gehaald en verder niks mee gedaan, Ze plakken nog op mijn bureaurens-br schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:
[...]
Dat verschil is wel behoorlijk duidelijk inderdaad. Heb je wel een originele? Als ik mij niet vergis zit er op elk Xiaomi apparaat een stikker waarmee je de echtheid kan nagaan.
Hangt er vanaf welke stikker je bedoeld, maar zoals je op deze pagina kan zien (optie 1). Zit er altijd een stikker op:Sir_Hendro schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:30:
Ik neem aan dat dit dus die controle stickers zijn?

Ik weet alleen niet meer 100% zeker of die ook op de Mi Band 2 zat. Op de Power Banks zitten die in ieder geval wel.
rens-br schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:53:
Ik weet alleen niet meer 100% zeker of die ook op de Mi Band 2 zat. Op de Power Banks zitten die in ieder geval wel.

Op de mijne in ieder geval niet.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Zover ik mij herinner ziet er niet zo een sticker op de doos maar wel een lange dunne sticker op de zijkant van de Mi Band 2 unit zelf die je moet verwijderen voordat je hem in de band plaatst.
Ik ga vanavond even kijken zodra ik thuis ben.
Ik ga vanavond even kijken zodra ik thuis ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-02-2018 10:07 ]
iemand hier met ervaring met de Xiaomi Amazfit Cor (Midong)? Zeker in vergelijk met de Miband 2?
Ik zit te denken om die te gaan proberen. Ik wil graag iets meer dan de Miband 2, vooral in scherm en afleesbaarheid. Ik heb ooit de Amazfit Pace geprobeerd maar die was te groot. De Amazfit Bip vind ik lelijk en lijkt me ook wat te groot.
Ik zit te denken om die te gaan proberen. Ik wil graag iets meer dan de Miband 2, vooral in scherm en afleesbaarheid. Ik heb ooit de Amazfit Pace geprobeerd maar die was te groot. De Amazfit Bip vind ik lelijk en lijkt me ook wat te groot.
Eerste teken via Bluetooth certificatie dat de Mi Band 3 er aan zit te komen!
Ik ben opzich nog prima tevreden met m'n Mi Band 2, maar als de opvolger een stuk leesbaarder schermpje heeft voor in het zonlicht met nog een paar bonus features ga ik hem waarschijnlijk wel kopen
Ik ben opzich nog prima tevreden met m'n Mi Band 2, maar als de opvolger een stuk leesbaarder schermpje heeft voor in het zonlicht met nog een paar bonus features ga ik hem waarschijnlijk wel kopen
Alleen als de batterij net zo lang mee gaat als die van de 2. Want dat is de hoofdreden dat ik de 2 heb gekocht, fantastisch lange batterij duur.flippiej schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:27:
Eerste teken via Bluetooth certificatie dat de Mi Band 3 er aan zit te komen!![]()
Heb sinds gister ook de Mi band 2. Gisterochtend begaf mijn Pebble classic het. Ik had de Mi Band 2 al als "opvolger" in gedachten. Omdat ik het enorm handig vind om notificaties op een horloge te ontvangen heb ik meteen bij bol.com een Mi Band 2 besteld, en met de optie "bezorging op dezelfde dag" was ie er gisteravond al.
Wat zijn nu echt de must-have apps? Ik begrijp dat er heel veel 3th party apps zijn? Ik heb nu Mi Fit en Mi band Tools.
Wat zijn nu echt de must-have apps? Ik begrijp dat er heel veel 3th party apps zijn? Ik heb nu Mi Fit en Mi band Tools.
Bij mijn Mi Band 2 is de helderheid erg achteruit gegaan. Een half jaar terug kon ik het display nog prima aflezen buiten (bij zonnig weer wat minder goed), maar nu is hij zelfs bij bewolkt weer niet meer afleesbaar. Even googelen leert dat hier heel veel klachten over zijn, maar helaas geen oplossing. Als iemand wat weet, houd ik me aanbevolen.
Samen met de Bluetooth-certificatie van de Mi Band 3 zou hij er wel eens snel aan kunnen komen. Zelf ben ik benieuwd wat voor extra sensoren ze erin zouden kunnen krijgen.
Ben wel heel benieuwd. Ik heb mijn Mi Band 2 inmiddels vervangen door de Amazfit Bip, mede vanwege het grotere scherm. Als de Mi Band 3 ook een groter scherm krijgt / heeft, dan lijkt mij het een prima opvolger.Balance schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:Samen met de Bluetooth-certificatie van de Mi Band 3 zou hij er wel eens snel aan kunnen komen. Zelf ben ik benieuwd wat voor extra sensoren ze erin zouden kunnen krijgen.
Even voor mensen die misschien een upgrade voor de miband 2 zoeken.Timminator schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:04:
iemand hier met ervaring met de Xiaomi Amazfit Cor (Midong)? Zeker in vergelijk met de Miband 2?
Ik heb nu een week de Xiaomi Amazfit Cor (voor €38 via Ali) en ben zeer tevreden.
De miband 2 heb ik een jaartje ongeveer gehad, prima ding maar ik irriteerde me aan de afleesbaarheid van het schermpje, vooral buiten. Ik gebruik de miband 2 vooral als melder van mijn telefoon (whatsapp, mail, telefoon, sms) tijdens mijn werk als telefoon op stil staat. Ook gebruik ik veel de wekker. Stappen tellen is ook wel iets waar ik naar kijk. Sporten doe ik niet dus dat tracken boeit me niet. Slaap monitoren vond ik in het begin wel leuk maar toen ik merkte dat de miband 2 niet door heeft als ik wakker ben 's nachts ben ik daar minder in geïnteresseerd geraakt.
Ik heb een tijdje geleden ook nog even de Amazfit Pace geprobeerd maar die heb ik na een week verkocht, die zat niet lekker en het scherm van de Pace vond ik ook matig afleesbaar. GPS was wel leuk maar gebruikte ik niet (sport niet).
Nu dus de Cor.
- goede bouwkwaliteit, zeker een upgrade in vgl. met de miband 2. Ook prettigere oplader dan de miband 2.
- pasvorm goed, ik voel hem net zo min zitten als de miband 2 terwijl de Cor flink groter is.
- waterdicht, afgelopen weekend veel gezwommen. Gaat goed, alleen wel scherm locken anders veel valse aanrakingen.
- stappen tellen vergelijkbaar met miband 2
- slaap monitor idem, dus mijn inziens matig, de Cor heeft ook niet door als ik wakker word 's nachts.
- afleesbaarheid scherm super! Appjes zijn redelijk leesbaar (ik gebruik Amazfit tools), ze worden wel iets afgekapt soms maar zeker beter/meer leesbaar dan bij de miband 2. Mailtjes zie ik als afzender+onderwerp, ook prima.
- accu minder dan de miband 2 ik heb nu nog 40% na een week gebruik. Ik vermoed dat ik 12-13 dagen ga halen op 1 lading. Vind ik geen probleem.
- leuke extra's zoals weerbericht, stopwatch, timer, watchfaces
zonder meer zeer tevreden over de Amazfit Cor. De prijs is 3x miband 2 maar ik vind het dat waard.
Vandaag deze jongens ontvangen voor de missus:
Voelen heel degelijk, zien er netjes uit. Niet gek voor dat geld.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zo'n lichtbruine heb ik ook gekocht. Voor als ik een keer wat netters aan heb waarbij de zwarte siliconenband misstaat.RobIII schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:57:
Vandaag deze jongens ontvangen voor de missus:
Voelt inderdaad kwalitatief goed aan. Kreeg 'm in een plastic doosje, met wat screenprotectors erbij.
Is het iemand gelukt om je hartslagmeting te koppelen met Endomondo?
Oke.... Was dus niet zo heel moeilijk... Had de zichtbaarheid van de miband nog uitgeschakeld staan

<betweter-modus>
@bas_1981 Pas dan je oorspronkelijke bericht even aan via 'Wizjig' ipv een nieuwe reactie te maken.
</betweter-modus>
Vraag over de N&F: sinds een paar dagen zie ik de slaap-statistieken pas een dag later.
Oorspronkelijk kon ik 's ochtends m'n telefoon aanzetten en een sync starten en zag ik direct de stats van de nacht. Vandaag (3/4) zie ik alleen de stats van 2/4, die van 3/4 zie ik morgen....
Iemand die dit ook heeft en/of er een oplossing voor heeft?
@bas_1981 Pas dan je oorspronkelijke bericht even aan via 'Wizjig' ipv een nieuwe reactie te maken.
</betweter-modus>
Vraag over de N&F: sinds een paar dagen zie ik de slaap-statistieken pas een dag later.
Oorspronkelijk kon ik 's ochtends m'n telefoon aanzetten en een sync starten en zag ik direct de stats van de nacht. Vandaag (3/4) zie ik alleen de stats van 2/4, die van 3/4 zie ik morgen....
[ Voor 6% gewijzigd door TheOmen op 03-04-2018 09:31 . Reden: Vraag toegevoegd ]
Hier geen problemen mee.TheOmen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:54:
<betweter-modus>
</betweter-modus>
Vannacht heeft mijn dochter wel een keer de Mi band 2 om gehad omdat ik graag wou zien hoe laat ze sliep en hoe lang. Ze is gisteren rond 19:30 uur naar bed gegaan en de Mi band geeft aan dat ze pas sliep om 23:15 uur terwijl ik met zekerheid weet dat ze in de tussentijd wel heeft geslapen. Vanaf welk tijdstip zit de Mi band 2 slaap echt als slaap ipv niet bewegen?
iemand die al weet of er iets uitkomt in Mi Band3? en of deze een dedicated GPS heeft? Zodat ik niet weer 2-3 kwijt raak tijdens intensief gebruik. En dus bijvoorbeeld met last GPS location kan tracen??
Er is nog niet erg veel bekend naast waarschijnlijk dit filmpje met nieuwe swipes op de touchscreen.theduke1989 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:58:
iemand die al weet of er iets uitkomt in Mi Band3? en of deze een dedicated GPS heeft? Zodat ik niet weer 2-3 kwijt raak tijdens intensief gebruik. En dus bijvoorbeeld met last GPS location kan tracen??
Gps hoop ik zelf ook op, maar is ook nog niet confirmed.
Net kwam de nieuwe versie van de N&F app binnen op m'n telefoon. Kreeg nu wel weer de slaapdata van vannacht op 't scherm.TheOmen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:54:
Zelfde probleem met 2 verschillende mi bands en 2 iPhones.Terko schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:14:
Na de update naar iOS 11 geeft mijn MiBand 2 geen meldingen van Whatsapp of Email door. De meldingen van het bellen gaan prima, maar de andere dus niet. Op iOS 10 heeft die het altijd prima gedaan..
Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en de MiBand al volledig ge-unpaired van mijn telefoon, echter werkt het allemaal niet..
Heb mijn telefoon nog NIET opnieuw geïnstalleerd, maar twijfel of dit überhaupt zal gaan werken.
Mijn telefoon is een iPhone 5s.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Notificaties aan en uit gezet via de 2 apps. Ontkoppelen en weer koppelen maar het werkt allemaal niet.
Ik loop er nu al maanden mee maar krijg het niet meer aan de praat. Andere notificaties zoals bellen, Snapchat enzo werken wel.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen N&F werkend te krijgen met Sleep for Android?
Instructies al paar keer nagelopen maar het doet helemaal niets of moet je persee Tools & MiBand hebben?
https://sleep.urbandroid....ion/integration/wearable/
Notify & Fitness schijnt ook te moeten werken.
Instructies al paar keer nagelopen maar het doet helemaal niets of moet je persee Tools & MiBand hebben?
https://sleep.urbandroid....ion/integration/wearable/
Notify & Fitness schijnt ook te moeten werken.

Volgens mij heeft de ontwikkelaar van Tools & MiBand samen met de ontwikkelaars van Sleep As Android de integratie mogelijk gemaakt. De ontwikkelaars van N&F heeft het volgens mij op eigen houtje gedaan / gebaseerd op de implementatie van Tools & MiBand, vandaar dat N&F niet genoemd wordt op de website van Sleep as Android.schumi2004 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:32:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen N&F werkend te krijgen met Sleep for Android?
Ik heb geen ervaring met deze combinatie met de Mi Band 2, maar met de Amazfit Bip. (gebruikt dezelfde techniek en achtergrond) was het zo dat ik eerst Tools moest verwijderen voordat Sleep doorhad dat de data van een andere app af kwam. Ook meen ik dat je de Sleep as Android beta moet draaien.
Bij welke stap gaat het niet goed?
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 06-04-2018 08:13 ]
Ik draai de beta en ik heb geen Tools draaien maar zie verder niets gebeuren.
Geen idee ook wat er zou moeten gebeuren eigenlijk, moet het real time werken of pas na een sync geen idee.
Vanmiddag maar even verder uitzoeken nu even werken
Geen idee ook wat er zou moeten gebeuren eigenlijk, moet het real time werken of pas na een sync geen idee.
Vanmiddag maar even verder uitzoeken nu even werken
Heb sinds gisteren ook en Miband 2 en de eerste dag is me prima bevallen. Zit prettig om de pols, geeft een mooi gemiddelde van mij hartslag, uiteraard moet je niet elke meting vertrouwen, de metingen tijdens mij slaap lijken prima.
Ik gebruik de originele app en Mi Band tools. Ik zie geen noodzaak om ook nog die notifications app te installeren? Er is niets wat ik mis eigenlijk nu.
Heb ook de sleep as Android beta, die heeft mijn eerste nacht volgens mij prima opgenomen.
Ik gebruik de originele app en Mi Band tools. Ik zie geen noodzaak om ook nog die notifications app te installeren? Er is niets wat ik mis eigenlijk nu.
Heb ook de sleep as Android beta, die heeft mijn eerste nacht volgens mij prima opgenomen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Denk dat ik ook maar de Mi Band Tools aanschaf, geen zin in gehannes op deze manier.
Sleep As Android detecteert niet automatisch of je slaapt of niet, je zal wel een slaapanalyse moeten starten. In het hoofdmenu van Sleep moet je op de halve maan drukken. Hij zal vervolgens je Mi Band gaan zoeken en daarna beginnen met analyseren.schumi2004 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:54:
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 06-04-2018 09:11 ]
Werkt het op die manier ?
Vanavond eens proberen dan.
Vanavond eens proberen dan.
Ja zeker. Sleep As Android is een enorm uitgebreide app en verbruikt ook behoorlijk wat energie (de Mi Band ook overigens tijdens het tracken). In ieder geval is dat (een van) de redenen waarom je handmatig moet aangeven dat je gaat slapen. Na het tracken kun je de statistieken zien en die zien er dan zo uit:schumi2004 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:02:
Werkt het op die manier ?

Dit was dus afgelopen nacht, gemeten in combinatie met de Bip. Die rode lijn is de hartslag.
In het begin deed het tracken het niet goed, omdat de andere apps in de weg zaten en dan ziet de tracking er zo uit:

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 06-04-2018 09:10 ]
Sinds gister ook eigenaar van een Mi Band 2, icm een iPhone loop ik toch wel tegen heel wat beperkingen aan. de apps die jullie bescrijven zoals de tools app zijn niet beschikbaar voor de iPhone.
Wat ik graag zou willen is elke 5 minuten de hartslag laten meten, en deze opslaan in apple health. De communicatie met Apple Health is mogelijk en werkt ook, de handmatige metingen komen er namelijk wel in te staan.. Zijn hier voor Apple gebruikers ook oplossingen voor? of moet ik het doen met hoe het nu is?
Wat ik graag zou willen is elke 5 minuten de hartslag laten meten, en deze opslaan in apple health. De communicatie met Apple Health is mogelijk en werkt ook, de handmatige metingen komen er namelijk wel in te staan.. Zijn hier voor Apple gebruikers ook oplossingen voor? of moet ik het doen met hoe het nu is?
Voor iOS zijn er helaas geen andere tools en zal je het dus moeten doen met Mi Fit. Helaas heeft de Mi Fit geen optie voor interval hartslag.Supermuskusrat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:46:
Intens jammer, maar helaas. Deze functie is voor mij wel een must, dus dan neem ik weer afscheid van dit (oprecht goed uitziende) bandje.rens-br schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:03:
[...]
Voor iOS zijn er helaas geen andere tools en zal je het dus moeten doen met Mi Fit. Helaas heeft de Mi Fit geen optie voor interval hartslag.
https://www.kruidvat.nl/bluetooth-fitness-tracker/p/4297105
Iemand deze al in de winkel gecheckt?
Lijkt mij wel een Xiaomi band 2 te zijn voor 14,95
Iets dergelijks is al eerder langs gekomen. Bleek een fakie te zijn.Fopstra schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:30:
als je 'm in Nederland wilt bestellen, is via iBood wellicht een optie:Fopstra schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:30:
http://www.ibood.com/nl/n...d-2-activity-tracker.html
Wel duurder, maar dan heb je een echte.
7- 10 dagen standby, lijkt me een fake zijn met zo'n korte accuduur.Fopstra schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:30:
Tevens zou kruidvat wel een merk als Xiaomi erbij noemen lijkt me (niet zeker).
Ik heb het in de winkel bekeken en er staat synologie op de doos. Ook lijkt de doos totaal niet op de Xiaomi doos. Het is inderdaad een fake. Ik heb wel op een paar chinese webshops gekeken maar kwam daar geen fakes tegen. Ging er toen vanuit dat het wel eens een Xiaomi kon zijn.Fopstra schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:30:
Al heel vaak gezwommen met mijn Miband 2, ging altijd goed, tot gisteren. Ik zag opeens druppeltjes achter het scherm en het scherm liet ook niks meer zien. Bandje werkt nog wel, via de app worden stappen gewoon doorgeteld, hartslag meten werkt gewoon, etc.
Inmiddels, na bijna 24 uur drogen geeft het scherm ook weer beeld, maar vocht is er nog niet helemaal uit. Dit bandje ga ik dus maar niet meer tijdens het zwemmen dragen, aangezien hij niet meer waterdicht is. Ik kijk nog wel even aan hoe lang hij het blijft doen en als hij definitief de geest geeft bestel ik wel een nieuwe (of misschien de Miband 3, als die in de tussentijd uitkomt).
Overigens zwemmen mijn vrouw en oudste zoon nog wel met het bandje, zij hebben (nog) geen probleem met de waterdichtheid ervan. (mijn bandje is ook de oudste van de drie)
Inmiddels, na bijna 24 uur drogen geeft het scherm ook weer beeld, maar vocht is er nog niet helemaal uit. Dit bandje ga ik dus maar niet meer tijdens het zwemmen dragen, aangezien hij niet meer waterdicht is. Ik kijk nog wel even aan hoe lang hij het blijft doen en als hij definitief de geest geeft bestel ik wel een nieuwe (of misschien de Miband 3, als die in de tussentijd uitkomt).
Overigens zwemmen mijn vrouw en oudste zoon nog wel met het bandje, zij hebben (nog) geen probleem met de waterdichtheid ervan. (mijn bandje is ook de oudste van de drie)

Can you guess what it is?
Mogelijk komt binnenkort de aankondiging voor de Mi Band 3?
Edit

[ Voor 27% gewijzigd door flippiej op 30-04-2018 10:46 . Reden: of toch niet, stelletje trollen ]
Serieus...flippiej schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:14:
[afbeelding]
Heb vanochtend net twee Amazfit Cor's besteld. Ben benieuwd wat het gaat worden!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ben benieuwd, mn 2 begint aardig beschadigd te raken.
Hoop wel dat de 3 beter leesbaar is in de zon.
Hoop wel dat de 3 beter leesbaar is in de zon.
Dan wacht ik nog wel even met bestellen. Wilde een miband kopen voor mijn zoon. (Lijkt me wel handig aangezien hij zijn telefoon nooit "hoort" als hij buiten speelt en naar binnen moet)flippiej schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:14:
[afbeelding]
Ze hebben zelf op hun bericht gereageerd.Tiwazz schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:31:
[...]
Serieus...
Heb vanochtend net twee Amazfit Cor's besteld. Ben benieuwd wat het gaat worden!
Mi - Answer: It is our beautiful Mi Band 2! Would you like one to help with your fitness goals?
Lekker aan het trollen bij Mi lijkt het, dus wie weet kan het toch nog wel even duren voor de 3 komt.

Haha, kan er wel om lachen.flippiej schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:46:
[...]
Ze hebben zelf op hun bericht gereageerd.
Mi - Answer: It is our beautiful Mi Band 2! Would you like one to help with your fitness goals?
Lekker aan het trollen bij Mi lijkt het, dus wie weet kan het toch nog wel even duren voor de 3 komt.
Ben benieuwd of ze het toch niet binnenkort gaan aankondigen ze zullen dit toch niet voor niets doen lijkt me.
Ook een manier om de geruchten op gang te brengen natuurlijk
Dat is geen miband 2 
Ziet er appart uit, een groter display zo te zien (dat is ook wel welkom), ik ben benieuwd of er dan ook verwisselbare bandjes voor zijn.
Ziet er appart uit, een groter display zo te zien (dat is ook wel welkom), ik ben benieuwd of er dan ook verwisselbare bandjes voor zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 30-04-2018 12:54 ]
/▌
Ik heb mijn Mi Band nu een week en dit valt me ook op!Anoniem: 221425 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:16:
Ik heb een raar probleem.
Sinds 05-04 worden mijn stappen 'op twee manieren' geteld.
Op het beginscherm staat het aantal wat mijn Mi Band ook aangeeft:
[afbeelding]
Als ik dan daarop verderklik, kom ik op het gedetaileerde staafgrafiekje uit. Maar daar staat een ander getal!
[afbeelding]
Het getal op het tweede plaatje is altijd lager...
Gisteren heb ik de Mi Band ontkoppeld, Mi Fit verwijderd, Mi Fit weer geïnstalleerd en de Mi Band weer gekoppeld. Helaas zonder resultaat...
Iemand een idee?
Gisteravond had ik meer dan 8000 stappen (gezien op mijn bandje èn op het scherm in de app) en nu blijkt dat ie er toch maar 7300 heeft gemeten gisteren (m'n goal niet gahaald
Hmm, ja, het gladde gedeelte (en dus ook de display) leek groter op die foto.
/▌
Ik heb het zelfde probleem sinds de laatste firmware update van een paar weken geledensprankje schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:27:
[...]
Ik heb mijn Mi Band nu een week en dit valt me ook op!
Gisteravond had ik meer dan 8000 stappen (gezien op mijn bandje èn op het scherm in de app) en nu blijkt dat ie er toch maar 7300 heeft gemeten gisteren (m'n goal niet gahaald)
Even een update na een ruime anderhalf jaar. Ik draag de Mi band 2 nog steeds dagelijks en over de gehele linie bevalt het apparaatje nog steeds goed. Er zijn wel ene paar puntjes naar boven gekomen in die tijd:
- De batterijduur is vrij drastisch gedaald. Waar ik voorheen makkelijk 25 dagen op een volle accu haalde, zit ik nu nog op een krappe 14 dagen. Ik kan niet achterhalen of dit komt door nieuwe firmware of doordat de batterij domweg achteruit gaat.
- De leesbaarheid van het schermpje is beduidend minder dan in de eerste maanden. Nu moet ik met zelfs maar een klein beetje daglicht al moeite doen om überhaupt nog iets te kunnen lezen op het scherm.
- Rondom het apparaat, precies op de naad waar de plastic behuizing overgaat in het glas, lijken allemaal kleine barstjes te zitten. Ik ben dan ook niet meer overtuigd van hoe waterdicht hij nog is in de praktijk
Evengoed, voor een apparaat van ongeveer 25 euro heeft het wel al mijn verwachtingen er van ruimschoots behaald en is daar ver voorbij gegaan. Zoals ik al zei, ik ben er nog steeds superblij mee, maar ik verwacht niet veel langer dan 2 jaar met de band 2 te kunnen doen. Als Xiaomi binnen een half jaar met de 3 komt ben ik in ieder geval weer blij!
- De batterijduur is vrij drastisch gedaald. Waar ik voorheen makkelijk 25 dagen op een volle accu haalde, zit ik nu nog op een krappe 14 dagen. Ik kan niet achterhalen of dit komt door nieuwe firmware of doordat de batterij domweg achteruit gaat.
- De leesbaarheid van het schermpje is beduidend minder dan in de eerste maanden. Nu moet ik met zelfs maar een klein beetje daglicht al moeite doen om überhaupt nog iets te kunnen lezen op het scherm.
- Rondom het apparaat, precies op de naad waar de plastic behuizing overgaat in het glas, lijken allemaal kleine barstjes te zitten. Ik ben dan ook niet meer overtuigd van hoe waterdicht hij nog is in de praktijk
Evengoed, voor een apparaat van ongeveer 25 euro heeft het wel al mijn verwachtingen er van ruimschoots behaald en is daar ver voorbij gegaan. Zoals ik al zei, ik ben er nog steeds superblij mee, maar ik verwacht niet veel langer dan 2 jaar met de band 2 te kunnen doen. Als Xiaomi binnen een half jaar met de 3 komt ben ik in ieder geval weer blij!
@michaelvink
Ik heb de Mi Band 2 nu ook een ruime anderhalf jaar. De batterij duur is bij mij echt lang, nou moet ik wel zeggen dat ik geen heart rate sleep assistant gebruik en de laatste tijd zelfs notificaties heb uitgezet buiten een SMS notificatie. Haal ruim 35 dagen.
Bij mij is de leesbaarheid nog perfect, een tweede die ik heb is wel minder geworden. Lijkt dus een beetje wisselend.
Zelf heb ik nu al mijn bandjes versleten waardoor ik de mi band niet meer om heb. Kon een nieuw bandje bestellen maar uiteindelijk tweemaal de Amazfit Cor besteld, hoop daar een goede vervanger in te vinden. Had gehoopt dat die vandaag zou arriveren maar dat wordt waarschijnlijk morgen..
Ik heb de Mi Band 2 nu ook een ruime anderhalf jaar. De batterij duur is bij mij echt lang, nou moet ik wel zeggen dat ik geen heart rate sleep assistant gebruik en de laatste tijd zelfs notificaties heb uitgezet buiten een SMS notificatie. Haal ruim 35 dagen.
Bij mij is de leesbaarheid nog perfect, een tweede die ik heb is wel minder geworden. Lijkt dus een beetje wisselend.
Zelf heb ik nu al mijn bandjes versleten waardoor ik de mi band niet meer om heb. Kon een nieuw bandje bestellen maar uiteindelijk tweemaal de Amazfit Cor besteld, hoop daar een goede vervanger in te vinden. Had gehoopt dat die vandaag zou arriveren maar dat wordt waarschijnlijk morgen..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.