Zet er dan Aldi op jaMikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:52:
Sowieso vreemd dat een retailer een merk sponsort wat ze nieteens verkopen.
MikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:52:

Jawel hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door Tleilaxu op 29-07-2016 12:55 ]
http://www.lidl.de/de/car...chTrackingOrigPageSize=36MikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:52:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haha de lidl in Nederland is inderdaad bagger op dat gebied, in Duitsland vind je wel alle merken en etc terugMikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:52:
Zullen vast nog wel meer landen zijn waarbij de Lidl redbull verkoopt.
Voorkant vind ik nu wel met die stickers op een laptop van een alternatieveling lijken, wat een rommeltje zeg haha.
Maar goed, voor hun betekent elke sticker een flink bedrag dus waarom ook niet
Dat doen ze wel vaker hoor.hjs schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:39:
Ah, vandaar dat ze een rondje gingen fietsen ipv wandelen.
(Lidl sponsort ook wielerploeg)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lidl is in Nederland echt een goedkope supermarkt. In Duitsland is het redelijk vergelijkbaar met een C1000.MikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:52:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het was in ieder geval niet hetzelfde merk fiets als waar de wielerploeg mee rijdhjs schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:39:
Ah, vandaar dat ze een rondje gingen fietsen ipv wandelen.
(Lidl sponsort ook wielerploeg)
Huh? Lidl id Duitsland is (nog) goedkoper dan die in Nederland. Wel een iets beter assortiment, maar zeker niet vergelijkbaar met C1000, die overigens al een jaar niet meer bestaat.Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Lidl is in Nederland echt een goedkope supermarkt. In Duitsland is het redelijk vergelijkbaar met een C1000.
Het 'probleem' van dubbel geel tijdens de kwalificatie is ook opgelost. Vanaf nu wordt er als er een dubbel geel situatie is de kwalificatie direct gestopt met code rood.
bron: http://www.skysports.com/...d-for-double-yellow-flags
Dus in de vrije trainingen mag er nog altijd gewoon bijna volgas langs een dubbel geel gereden worden. Goede oplossingDijkstraat schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:17:
Het 'probleem' van dubbel geel tijdens de kwalificatie is ook opgelost. Vanaf nu wordt er als er een dubbel geel situatie is de kwalificatie direct gestopt met code rood.

Of in de race. Had gewoon Rosberg een straf gegeven, dan was het voor iedereen duidelijk.Baumans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Dus in de vrije trainingen mag er nog altijd gewoon bijna volgas langs een dubbel geel gereden worden. Goede oplossing
Dus bij elke spin waar een auto deels op / vlak naast de baan staat, rode vlag? Dat gaat vast iets oplossen ja....Dijkstraat schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:17:
Het probleem is dat ze maar 0,5 seconde boven hun beste sector tijd hoeven te rijden onder dubbel geel. Verder zijn de sectoren veel kleiner dat de sectoren voor de tijd meting.__fred__ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:28:
[...]
Of in de race. Had gewoon Rosberg een straf gegeven, dan was het voor iedereen duidelijk.
Hierdoor kon Rosberg een paarse sector rijden terwijl daarin op een klein stuk dubbel geel werd gezwaaid.
Ze moeten gewoon bij dubbel geel op de pitlimiter rijden, ben je overal vanaf.
Volgens mij ging het erom dat ie op de racelijn staat. Dat gebeurt gelukkig niet zo heel vaakHoogie2004 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Dus bij elke spin waar een auto deels op / vlak naast de baan staat, rode vlag? Dat gaat vast iets oplossen ja....
behalve als het heeft geregendMartinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Volgens mij ging het erom dat ie op de racelijn staat. Dat gebeurt gelukkig niet zo heel vaak
Meh, in de VT is er geen noodzaak om de lap af te maken.Baumans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Dus in de vrije trainingen mag er nog altijd gewoon bijna volgas langs een dubbel geel gereden worden. Goede oplossing
Rosberg zat op het beste moment in zijn hotlap. Dat is wel een andere situatie.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat gaat toch ook niet werken. Zeker niet als het dan een beetje regenachtig is. In Hongarije hadden we al 5 rode vlaggen geloof ik. Dit worden er dan 7 of 8Dijkstraat schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:17:

Daarbij ben je dan ook verplicht om naar de pits te gaan, dus verlies je nog eens de tijd die je kwijt bent om bij het starten van de sessie over start/finish te gaan. Bij dubbel geel blijven ze rijden en moeten ze in de dubbel-geel sector gewoon de pitlimiter erop gooien. Ben je overal vanaf EN je heb veel meer kans om nog een tijd op de klok te kunnen zetten.
Wat laat het circuit zich toch fantastisch mooi en overzichtelijk filmen. Helikopter view that is
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2016 14:04 ]
vrije training is op n-tv (fta via schotel)
Everything is better with Bluetooth
Dat was vorige week ook al toen ze nog wat proefstarts vanuit de pits deden bij het rijden naar de grid. Toen stond er zo een klaphark met camera bijna in de auto van een aantal.
Haha ja ik zag het. Het persoon viel toch flink hard op de bips. Zal de schrik misschien geweest zijn.
Ligt het aan mij is maakt ROS bij zijn rondjes echt uber maximaal gebruik van de curbs en tracklimits?
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2016 14:16 ]
Dat zal je weer meer gaan zien; de tracklimits zijn vrij gegeven. En dan met name de uitloop in de bochten enzo.Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Haha ja ik zag het. Het persoon viel toch flink hard op de bips. Zal de schrik misschien geweest zijn.
Ligt het aan mij is maakt ROS bij zijn rondjes echt uber maximaal gebruik van de curbs en tracklimits?
Ik kan het niet terugvinden, maar heb het ergens gelezen.
[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-07-2016 14:23 ]
niet voor bocht 1, daar zitten sensors in de kerbsStealthyPeanut schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Dat zal je weer meer gaan zien; de tracklimits zijn vrij gegeven. En dan met name de uitloop in de bochten enzo.
Ik kan het niet terugvinden, maar heb het ergens gelezen.
Raar eigenlijk dat ze de pers aan de binnenkant van de bocht zetten. Als ze die nou aan de linker kant zetten dan kan elke fotograaf een mooi plaatje schieten zonder in de weg te staan.Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:13:
[...]
Dat was vorige week ook al toen ze nog wat proefstarts vanuit de pits deden bij het rijden naar de grid. Toen stond er zo een klaphark met camera bijna in de auto van een aantal.
Of mag dat niet omdat ze dan 'het gevaar' niet zien aankomen?
Dat zou kunnen inderdaad; bochten met asfalt uitloopstroken blijven met sensor, maar de curbs mogen volledig gebruikt worden.ArtG schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:24:
[...]
niet voor bocht 1, daar zitten sensors in de kerbs
Wow RAI 1:16.512
En ik net maar vechten voor een 1:18:250 in F1 2015
ROS 1:15.614MikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:32:
En ik net maar vechten voor een 1:18:250 in F1 2015

RIC, machtig vonken
[ Voor 4% gewijzigd door The_Scarabial op 29-07-2016 14:34 ]
in de eerste training reden ze 1:15:5.... waarom is dit dan Wow als ik mag vragen?Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:31:
Wow RAI 1:16.512
Was even 5 minuten niet aan het kijken. Ik kijk weer even en het is ineens 1:15. Dat deed even 'wow' reactie oproepen bij mijP.O. Box schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:36:
[...]
in de eerste training reden ze 1:15:5.... waarom is dit dan Wow als ik mag vragen?
Stel je voor dat Rosberg dit weekend de snellere blijkt, dan wordt de conclusie natuurlijk direct gemaakt dat het komt door de hulp die hij nu wel krijgt via de radio.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ah ok... ik vroeg me al af of ik een regenbui gemist had ofzo hahaJasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Was even 5 minuten niet aan het kijken. Ik kijk weer even en het is ineens 1:15. Dat deed even 'wow' reactie oproepen bij mij
Dat weten we toch al? ROS wordt elke bocht gecoached en per keer wordt bekeken wanneer te remmen, sturen etc..Wom schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:40:
Stel je voor dat Rosberg dit weekend de snellere blijkt, dan wordt de conclusie natuurlijk direct gemaakt dat het komt door de hulp die hij nu wel krijgt via de radio.
Lijkt wel weer spannend te worden tussen Ferrari en RB.
Dat klopt zeker, maar het zal de 'glans' dan eventueel iets weghalen. Dat terwijl hij zonder de regelverandering misschien evengoed sneller was geweest. Komt toch een beetje over alsof hij aan de hand moet worden meegenomen terwijl zijn concurrent dat niet hoeft. Beetje die beeldvorming bedoelde ik.StealthyPeanut schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:46:
[...]
Dat weten we toch al? ROS wordt elke bocht gecoached en per keer wordt bekeken wanneer te remmen, sturen etc..
Overigens zijn de Ferrari's en Red Bulls mooi aan elkaar gewaagd zo lijkt het. Straks de langere runs eens vergelijken met elkaar.
Iedereen nu op SS banden ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat wel inderdaad. Ik vind het dan ook wel erg jammer dat het coachen weer mag. Er was een stap dichter bij het pure racen, maar nu gaan we er 2 terug.Wom schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Dat klopt zeker, maar het zal de 'glans' dan eventueel iets weghalen. Dat terwijl hij zonder de regelverandering misschien evengoed sneller was geweest. Komt toch een beetje over alsof hij aan de hand moet worden meegenomen terwijl zijn concurrent dat niet hoeft. Beetje die beeldvorming bedoelde ik.
Overigens zijn de Ferrari's en Red Bulls mooi aan elkaar gewaagd zo lijkt het. Straks de langere runs eens vergelijken met elkaar.
Impressive that Max Verstappen have so many fans already. ( Brundle)
Mwoah, ik snap dat men dat graag wil zien en daardoor die beeldvorming ontstaat. Maar volgens mij won Rosberg 7 wedstrijden op rij zonder coaching.. dus flauw zou dat wel zijn...Wom schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Dat klopt zeker, maar het zal de 'glans' dan eventueel iets weghalen. Dat terwijl hij zonder de regelverandering misschien evengoed sneller was geweest. Komt toch een beetje over alsof hij aan de hand moet worden meegenomen terwijl zijn concurrent dat niet hoeft. Beetje die beeldvorming bedoelde ik.
Die regels zijn er het hele seizoen toch al? Ik meen me te herinneren dat Rosberg tot nu toe het grootste deel aan de leiding is gegaan. Goed, ze hebben gewacht tot ze hem eindelijk een keer konden straffen, om Ham nog maar eens te helpen. Maar volgens mij deed Rosberg het prima zonder radiohulp...Wom schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:51:
[...]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Absoluut, maar ik zie de nabeschouwingen al komen waarin dit wordt aangehaald. Vandaar mijn opmerkingMoofnor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:55:
[...]
Die regels zijn er het hele seizoen toch al? Ik meen me te herinneren dat Rosberg tot nu toe het grootste deel aan de leiding is gegaan. Goed, ze hebben gewacht tot ze hem eindelijk een keer konden straffen, om Ham nog maar eens te helpen. Maar volgens mij deed Rosberg het prima zonder radiohulp...
MRT boven aan in de speedtrap. En een sauber voor de mercedes van rosberg en hamilton haha mooi om zo die verschillen te zien. https://twitter.com/F1/status/759007517145837569/photo/1
(als iemand me kan vertellen hoe ik snel een twitterplaatje kan embedden dan is er een nieuwe held voor mij op aarde)
(als iemand me kan vertellen hoe ik snel een twitterplaatje kan embedden dan is er een nieuwe held voor mij op aarde)
[ Voor 24% gewijzigd door Fugitive2008 op 29-07-2016 15:01 ]
Tracklimits zijn dus nog niet helemaal afgeschaft:
Whiting confirms ‘three strikes’ rule in place at Turn 1
Whiting confirms ‘three strikes’ rule in place at Turn 1
-
Max meerdere malen buiten tracklimits gegaan in T1. Wat voor gevolgen zou dat kunnen hebben?
Bensimpel
Positieve meneer
disqualificatie, na 3 waarschuwingen. Maar tijdens fp niks.Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:01:
Max meerdere malen buiten tracklimits gegaan in T1. Wat voor gevolgen zou dat kunnen hebben?
😆 - Denk ook eens om ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Even quoten uit het artikel:Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:01:
Wat denken jullie.. Die 'one driver'.. Zou dat Max zijn geweest?A note to teams said: “During P1 many drivers appeared to make little or no effort to stay on the track on the exit of Turn 1, in fact one driver left the track 14 times.
-
dat lijkt me heel sterk....Bensimpel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:02:
[...]
disqualificatie, na 3 waarschuwingen. Maar tijdens fp niks.
tijdens Q: tijd wordt ongeldig verklaard (maar je andere tijden niet... dus geen DQ) bij uberhaupt 1 overschrijding
tijdens R: stop-and-go achtige straf na 4e overtreding
Nu nog niks.Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:01:
Kan me ook wel voorstellen dat Max gewoon de rondes uitkiest dat hij er buiten gaat en steeds een stukje verder. Op die manier weet hij precies wat wel en niet mag.
Welcome to Free-Practise.
Niet waar, tijdens FP2 en FP3 ook rapport aan wedstrijdleiding.Bensimpel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:02:
[...]
disqualificatie, na 3 waarschuwingen. Maar tijdens fp niks.
http://www.motorsport.com...ace-at-turn-1-803378/?s=1
Kan dus wel degelijk straf op staan voor het niet proberen te volgen van de baan
Er was 1 coureur die zelfs 14 keer bocht 1 de track limits heeft overschreden.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-07-2016 15:05 ]
Op Sky Sports zeiden ze dat meerdere mensen hebben gezegd dat het inderdaad Max was.Edd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Even quoten uit het artikel:
[...]
Wat denken jullie.. Die 'one driver'.. Zou dat Max zijn geweest?
Waarom verbaasd me dat nu niet..RHPJS schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:06:
[...]
Op Sky Sports zeiden ze dat meerdere mensen hebben gezegd dat het inderdaad Max was.
-
Bensimpel
Positieve meneer
Dat bedoelde ik, tijdens Q wordt de tijd geschraptP.O. Box schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:04:
[...]
dat lijkt me heel sterk....
tijdens Q: tijd wordt ongeldig verklaard (maar je andere tijden niet... dus geen DQ) bij uberhaupt 1 overschrijding
tijdens R: stop-and-go achtige straf na 4e overtreding
Tijdends FP niks,
😆 - Denk ook eens om ;)
Eigenlijk zou t overzichtje van de snelste tijden even moeten worden geschrapt en de tijden van de longruns erbij worden gepakt. Weet t nu wel ongeveer maar het is een beetje gissen wat dat betreft waar wie staat.
Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:21:
Eigenlijk zou t overzichtje van de snelste tijden even moeten worden geschrapt en de tijden van de longruns erbij worden gepakt. Weet t nu wel ongeveer maar het is een beetje gissen wat dat betreft waar wie staat.

[ Voor 17% gewijzigd door albino71 op 29-07-2016 15:26 ]
Het is daarbij ook jammer dat je met een betaald account bij formula1.com deze details niet kunt vinden (enkel de laatste ronde en snelste ronde kun je terug vinden).Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:21:
Heb hier de app openstaan, en zie continu de melding "Car XX () OFF TRACK AND CONTINUED AT TURN 1" voorbijkomen. 
Volgens die app gaan er ook verhalen dat Button in het medical center zit trouwens.
Volgens die app gaan er ook verhalen dat Button in het medical center zit trouwens.
Ik zag 'm tijdens een interview met Stoffel van Doorne op de achtergrond al rennen uit de pits.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:26:
Button bij de medical centre?
Gevalletje racek*k?
Stukje taart van Alonso wat verkeerd is gevallen?albino71 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Ik zag 'm tijdens een interview met Stoffel van Doorne op de achtergrond al rennen uit de pits.
Gevalletje racek*k?
-
Max zet een goede racepace neer zo te zien trouwens!
Hoop voor Button dat het niks ernstigs is. Toch wel de meest fitte man on track, lijkt me. Hij kan zo door naar Rio!
Waiting on the world to change
Met Dumoulin mee tijdrijdenpinda powerrr schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:29:
Hoop voor Button dat het niks ernstigs is. Toch wel de meest fitte man on track, lijkt me. Hij kan zo door naar Rio!
Hij is naar het Medical Centre.Danielson schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:29:
Wat is er gebeurd dan met Button? Heb ik wat gemist?
Waiting on the world to change
Hij voelde iets ''bekneld'' zitten in zijn lijf..
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2016 15:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Waarom heeft Riccardo zon doekje bij de mond
daar zit zijn microfoon inFormula one schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:35:
Waarom heeft Riccardo zon doekje bij de mond
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2016 15:43 ]
Tijdens de FP2 klaagde 'ie over hitte in de cockpit; Volgens Sky, die navraag deed bij het team is er niets met de auto aan de hand, dus hij heeft ergens last van en het is nog niet helemaal duidelijk waarvan.
Heeft iemand een overzicht van het aantal keren dat elke coureur bij T1 buiten de baan is geraakt?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik zou het terug kunnen vinden in de berichten van de app (en bij elkaar op kunnen tellen), maar daarvoor vind ik het als statistiek toch iets te nutteloos.
Nja als ik zo verschillende redenen zie denk ik aan ontlasting?Migrator schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Tijdens de FP2 klaagde 'ie over hitte in de cockpit; Volgens Sky, die navraag deed bij het team is er niets met de auto aan de hand, dus hij heeft ergens last van en het is nog niet helemaal duidelijk waarvan.
Heeft iemand een overzicht van het aantal keren dat elke coureur bij T1 buiten de baan is geraakt?
Zat iets dwars in het lichaam? - keutel?
Kreeg het warm? - hoge nood?
Moest rennen? - racekak?
Iets met teveel vette worsten gegeten ofzo?
Maar, eerste bocht tricky, als we naar een paar races terugkijken dan kan dat wel leuke situaties opleveren zondag?
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 29-07-2016 15:47 ]
Wat een topper is Max toch ook in de interviews!
Radioregels zijn positief voor de fans, want dan horen ze wat er aan de hand is.
Ted geeft aan dat Jenson een oogprobleem heeft. Moet naar het ziekenhuis.
Is Stoffel in de buurt?
Radioregels zijn positief voor de fans, want dan horen ze wat er aan de hand is.
Ted geeft aan dat Jenson een oogprobleem heeft. Moet naar het ziekenhuis.
Is Stoffel in de buurt?
[ Voor 27% gewijzigd door MikeyMan op 29-07-2016 15:48 ]
Oogontsteking (Button)
[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 29-07-2016 15:49 ]
Ik zie dat argument regelmatig voorbijkomen, maar vind het maar kul. Wat schiet een fan ermee op als hij weet dat Rosberg knop X naar standje Y moet draaien?
Ja dat is de kunst, iets antwoorden wat iedereen al weet (moet ook..)..MikeyMan schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:47:
Wat een topper is Max toch ook in de interviews!
Vind ik wel leuk aan interviews altijd, antwoorden heb je vrijwel nooit iets aan haha.. Meestal is het een gevalletje: duhhhhh
Maar goed veel meer mogen ze natuurlijk ook niet zeggen he
Nou ik hoor liever dat soort zaken als dat het stil is of de ''presentator'' namen van coureurs door elkaar gooit.Arrne schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:48:
Ik zie dat argument regelmatig voorbijkomen, maar vind het maar kul. Wat schiet een fan ermee op als hij weet dat Rosberg knop X naar standje Y moet draaien?
Er wordt nu redelijk veel geluld, maar er zijn ook wel regelmatig dode momenten die mooi opgevangen kunnen worden door dit.
Geen gezwets over Justin Bieber die daar zijn entree doet, nee gewoon lekker 100% race.
[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 29-07-2016 15:51 ]
Kun je ook mij even op afstand checken, wonderdokter?Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:48:
Oogontsteking (Button)
Iets met zijn oog, hij is naar een ziekenhuis in Mannheim. Dat is alles wat we weten....
Als hij morgen niet kan rijden, is Stoffel Vandoorne dan aan de beurt? Of is dat te kort dag, en had dat eerder aangegeven moeten worden?
obstipatie> neem paar eetlepels slaoliealbino71 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Kun je ook mij even op afstand checken, wonderdokter?![]()
Iets met zijn oog, hij is naar een ziekenhuis in Mannheim. Dat is alles wat we weten....
Zo! Dat zou ie leuk vinden denk ik! (Vandoorne)Arrne schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:51:
Als hij morgen niet kan rijden, is Stoffel Vandoorne dan aan de beurt? Of is dat te kort dag, en had dat eerder aangegeven moeten worden?
Hmm volgens mij heb jij een hersenschudding opgelopen kijkend naar jouw foto?albino71 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Kun je ook mij even op afstand checken, wonderdokter?![]()
Nee echt?Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:52:
[...]
Zo! Dat zou ie leuk vinden denk ik! (Vandoorne)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het kan/magArrne schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:51:
[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 29-07-2016 15:54 ]
Volgens de url ist mark webber maar zou zweren dat het vettel is!spartacusNLD schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:36:
[...]
daar zit zijn microfoon indat is zun balaclava (zeg ik dat goed?). Hij praat in de microfoon om verslag uit te brengen aan het team over de auto enzovoort..
[afbeelding]
lol
Tja, staat in mijn geheugen gegrift die 1 mei helaas....LopendeVogel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Hmm volgens mij heb jij een hersenschudding opgelopen kijkend naar jouw foto?
Als Button last heeft van obstipatie, dan stopt hij er maar een kurk in :-)
Juncto schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:55:

https://www.thuisarts.nl/...-heb-last-van-verstopping
bij obstipatie is die kurk niet echt nodig volgens mijJuncto schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:55:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is het probleem van Max...overal de beste in willen zijn
Je kan het record maar op je naam hebben staan.albino71 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:59:
[...]
Dat is het probleem van Max...overal de beste in willen zijn
Ook niet miepen dan als 'ie daarvoor een straf krijgt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1