[F1] Seizoen 2016-12 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Max net op Sky F1 in Paddock Uncut over de situatie met Raikkonen en Vettel: "I was a bit in a sandwich and then I was eaten". :)

Hij laat zijn rijgedrag in ieder geval niet beïnvloeden door de commentaren op het www en dergelijke. Dat is in ieder geval goed om te horen. Hij was in ieder geval behoorlijk nucht in zijn commentaar op de vragen van Ted.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

alexbl69 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Over die lekkere dive-bomb van Kimi in de 1e ronde bedoel je. Het is dat die Sauber (weet niet wie het was) een beetje oplet, want anders hadden ze er allebei naast gelegen. Kimi had zijn auto daar niet onder controle.

Ga voor het bewuste fragment naar 7:15:

[video]

En later maar miepen over Max. Deze actie was rijp voor een DT of 5s penalty.
Haha deze had ik nog niet eens gezien! Met een beetje pecht hadden ze er allebei af gelegen 8)7

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:34
p0st schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:24:
[...]

Haha deze had ik nog niet eens gezien! Met een beetje pecht hadden ze er allebei af gelegen 8)7
Zo, inderdaad zeg, wat een kamikaze actie. Iedere interviewer had hier naar moeten vragen wanneer Kimi over Max durfde te beginnen als je dit ziet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:21

koli-man

Bartender!!!!

Joster schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:27:
[...]

Zo, inderdaad zeg, wat een kamikaze actie. Iedere interviewer had hier naar moeten vragen wanneer Kimi over Max durfde te beginnen als je dit ziet.
Mwa.....karting style. Als Max het had gedaan was het goed 😉
Gewoon een snelle inhaalactie. Toont voor mij aan dat Kimi nog F1 waardig is.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Bottas en Massa zijn bemeten en fair imo, als ik dat zo lees. Zij vinden het dus gewoon 'prima maar agressief' en vinden daar niets mis mee. Dat lijkt me een redelijk uitgaanspunt :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
krvabo schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Bottas en Massa zijn bemeten en fair imo, als ik dat zo lees. Zij vinden het dus gewoon 'prima maar agressief' en vinden daar niets mis mee. Dat lijkt me een redelijk uitgaanspunt :)
Mooie woorden van Massa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:34
koli-man schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Voor mij dat ie z'n auto niet onder controle had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Joster schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:54:
[...]

Voor mij dat ie z'n auto niet onder controle had.
Als Max deze actie zou doen:

Agressieve en gedurfde inhaalactie met het bewijs van stuurmanskunst dat hij zijn auto nog zo onder controle kan houden in die situatie. DIT is wat de F1 nodig heeft!!

:+

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-07-2016 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Wat moet Max anders dan zijn schouders ophalen? Ze rijden daar niet om dikke vrienden met elkaar te worden en thee te drinken. Toch!? :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Massa zegt het goed: je moet extra oppassen als je hem in wil halen. En dat werkt hetzelfde bij het ingehaald worden. Beetje gezonde angst inboezemen kan echt geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:34
Hackus schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:52:
Dat Max door (collega) rijders word aangesproken lijkt me niet fijn. Hij kan daar denk ik niet mee omgaan als hij nu al zegt "Ik heb daar niets te melden"
Zo wat ik hoor uit de media hebben aardig wat rijders daar een andere mening over
Volgens mij kan hij er prima mee omgaan als hij zegt dat hij ze niets te melden heeft. Max weet ook wel dat je van lieden als Massa een waslijst van domme acties en eenzijdige ongelukken kan opstellen om hem huilend die persconferentie te doen verlaten. Worden die jongens ongetwijfeld ook op gecoacht en getraind. Of zoals Jenson Button eerder dit jaar zei in een interview met Murray Walker; met Jacques Villeneuve had ik eindelijk eens een teamgenoot die psychologische spelletjes wou spelen, dus kon ik weer eens iets nieuws leren :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Niks aan de hand gewoon doorgaan Max,hij was niet snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat gaat nog leuk worden dan, op Hockenheim kan je lekker met de auto gooien bij de haarspeldbocht.

"Sergio, people are faster than you" ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik hoop dat Verstappen, of welke driver dan ook die zijn plek wil behouden gewoon lekker voor z'n plek wil blijven vechten en daarbij de grenzen van alle regeltjes opzoekt.

Die coureurs die er zo over lopen te janken moeten misschien maar gewoon in een klasse gaan rijden waar de topsnelheid niet boven de 30 ligt in wagens gemaakt van zachte kussens met vooraf besproken inhaalacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

RoyK schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:32:
Wat moet Max anders dan zijn schouders ophalen? Ze rijden daar niet om dikke vrienden met elkaar te worden en thee te drinken. Toch!? :)
Tja, dit inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
[Vimeo: https://vimeo.com/176658608]

[YouTube: https://youtu.be/9ENGReaYAnQ]

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 29-07-2016 07:38 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
alexbl69 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Over die lekkere dive-bomb van Kimi in de 1e ronde bedoel je. Het is dat die Sauber (weet niet wie het was) een beetje oplet, want anders hadden ze er allebei naast gelegen. Kimi had zijn auto daar niet onder controle.

Ga voor het bewuste fragment naar 7:15:

[video]

En later maar miepen over Max. Deze actie was rijp voor een DT of 5s penalty.
Zo he! Dat was een tricky situatie. Dan is dat van Max echt niks. Ze zullen dit wel gezien hebben als 'per ongeluk'.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Wel grappig dat ze bij de track verkenning allemaal met een fietshelmpje op over de baan fietsen. En dan Max met een petje en zijn telefoon in de hand.
Hij heeft dan wel vooral in België gewoond, maar dat is echt typisch Nederlands ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:32:
Wel grappig dat ze bij de track verkenning allemaal met een fietshelmpje op over de baan fietsen. En dan Max met een petje en zijn telefoon in de hand.
Hij heeft dan wel vooral in België gewoond, maar dat is echt typisch Nederlands ;)
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/istxpb2akzqe_wd640.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

koli-man schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Precies, valt ook weinig van te zeggen zonder de beelden vanaf de Sauber te zien. Kimi was er mogelijk al een stuk voorbij.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:41
En die slappe radioregels zijn weg. Al die regels elk jaar maar weer denk dat vele fans daar wel een beetje klaar mee zijn...

http://www.gpupdate.net/n...ban-per-direct-opgeheven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

We are no sundaydrivers... drie mail raden wie dat gezegd heeft. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:13
Louis van Gaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:39:
Toto Wolff? :+ >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:39:
Ik dacht juist: dat zijn jullie nu net wel! Elke race is op zondag tenslotte. 8)
Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:24:
En die slappe radioregels zijn weg. Al die regels elk jaar maar weer denk dat vele fans daar wel een beetje klaar mee zijn...

Ik vind het maar een slappe hap. Ik ben er juist wel klaar mee dat de regels om de haverklap aangepast worden, liefst op het laatste moment. Die drivethrough straf is welgeteld één race gebruikt nu. 8)7 Wat mij betreft waren de regels dit seizoen zo gebleven, en hadden we voor volgend seizoen nog eens goed overwogen wat wel en wat niet kan, en wat daarop de sanctie zou moeten zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door ATS op 29-07-2016 09:45 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Toto is geen coureur hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:44:
[...]

Toto is geen coureur hè. ;)
:o echt?! Ik dacht dat HAM het teamhoofd van Mercedes was. :P

Ik ben benieuwd naar de FP1. Hoe is het met het weer daar? Zet de regen een beetje door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Maar goed het is ons eigen petje pitamientje natuurlijk. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:04
Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:24:

Ik wel in ieder geval. Waar ik me aan stoor is dat er een regelverandering wordt doorgevoerd en dat vervolgens dit binnen een of twee races alweer teruggedraaid wordt. (herinneren we nog de hernieuwde kwalificatie opzet eerder dit jaar?). Dit wekt bij mij de suggestie dat men een beetje paniekvoetbal aan het spelen is. Komt de sport in ieder geval niet ten goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het betekent natuurlijk ook dat de FIA luistert naar de coureurs en de teams. Het is wel een samenwerkingsverband die er voor moet zorgen dat het publiek en de kijker een mooie show voorgeschoteld krijgen.

En ik zie paraplu's. :)

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 29-07-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:58:
… Het is wel een samenwerkingsverband die er voor moet zorgen dat het publiek en de kijker een mooie show voorgeschoteld krijgen.

En ik zie paraplu's. :)
Als het ook voor het publiek is. Dan mag van mij persoonlijk die hele regel van < 1sec. DRS ook veranderd worden naar gewoon altijd DRS wanneer in de zone. Ongeacht de pace. Voor zowel de aanvaller als de verdediger. Nu is de verdediger 9 van de 10 keer (Max heeft die 1 van de 10 keer al meerdere malen laten zien) kansloos en word ingehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fugitive2008
Ja dat klopt maar goed het is als een balletje in een flipperkast met alle regels over motoren, tokens, banden en radio. Het beperken van de motoren levert niet meteen meer geld op aangezien ze wel misschien minder motoren gebruiken maar goed ze stoppen net zoveel technologie etc in zo een krachtbron zoals turbo batterijen en die oplader. Vraag me serieus af of dat ze daar geld mee besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Als het ook voor het publiek is. Dan mag van mij persoonlijk die hele regel van < 1sec. DRS ook veranderd worden naar gewoon altijd DRS wanneer in de zone. Ongeacht de pace. Voor zowel de aanvaller als de verdediger. Nu is de verdediger 9 van de 10 keer (Max heeft die 1 van de 10 keer al meerdere malen laten zien) kansloos en word ingehaald.
De grap is juist dat de DRS is ingevoerd om inhalen makkelijker te maken ivm de "vuile" lucht. Als de verdediger dat ook mag gebruiken dan wordt inhalen weer helemaal onmogelijk en zien we weer een optocht.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
De conclusie is denk ik dat het heel gemakkelijk is om te roepen wat er allemaal niet moet, maar heel lastig is om de juiste beslissingen te maken.

We hadden extreem saaie races met < 5 inhaal acties, dus kwam DRS. Hiermee wordt er wel veel meer ingehaald, maar het is wel wat kunstmatig en de verdediger maakt vaak geen kans, wat weer weinig met racen te maken heeft. Aan de andere kant was dat nou net het doel, anders wordt er weer niet ingehaald.

De radio regels kwamen, omdat rijders zo'n beetje per bocht gecoached werden over hoe ze het beste konden rijden. Dat vonden we met zijn allen niet nodig en zou aan de rijder overgelaten moeten worden was de conclusie. Bij effect is echter de huidige situatie, waarna er straffen volgen, waarna de regels weer aangepast worden.

De sport werd onbetaalbaar voor kleine teams en langzaam aan bleven er geen teams meer over. Om te voorkomen dat je straks een veld hebt van 6 auto's werd er een poging gedaan om een budgetcap in te stellen(wat mislukte). Vervolgens werden er allerlei regels ingevoerd om de kosten te beperken.

Iedere regel afzonderlijk is heel gemakkelijk vanaf de zijlijn af te schieten met de standaard borrelpraat "Ze moeten gewoon ...", maar de praktijk bestaat altijd uit veel meer belangen en factoren.

En het is ook niet uniek voor de F1, ook in de WEC, WRC, WTCC zie je soms regelwijzigingen langskomen waarvan je denkt, moet dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Snowhite0901 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:11:
[...]

De grap is juist dat de DRS is ingevoerd om inhalen makkelijker te maken ivm de "vuile" lucht. Als de verdediger dat ook mag gebruiken dan wordt inhalen weer helemaal onmogelijk en zien we weer een optocht.
Hmm. Dat is dan ook wel weer zo. Kan er dan niet iets met het 6,6 seconden duurdere KERS boost gedaan worden? Als in: geen DRS meer alleen die boost.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2016 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Snowhite0901 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:11:
[...]

Eens. Snap ook niet wat Olav Mol altijd bazelt over dat verdediger en aanvaller allebei DRS zouden moeten krijgen. Dan kun je het net zo goed gewoon afschaffen? Het is juist bedoelt als hulpmiddel voor de aanvallende partij omdat autos met aero van tegenwoordig elkaar nou eenmaal lastig inhalen. Maar goed, Olav zit er wel vaker naast zullen we maar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Eens. Snap ook niet wat Olav Mol altijd bazelt over dat verdediger en aanvaller allebei DRS zouden moeten krijgen. Dan kun je het net zo goed gewoon afschaffen? Het is juist bedoelt als hulpmiddel voor de aanvallende partij omdat autos met aero van tegenwoordig elkaar nou eenmaal lastig inhalen. Maar goed, Olav zit er wel vaker naast zullen we maar zeggen..
Naja wanneer ze beide geen DRS hebben ze wel verschillende vleugels en bij de grote teams heb je daar meer geld in zitten dan bij de kleinere teams wanneer je 2 DRS vleugels hebt heb je eigenlijk twee dezelfde achtervleugels, of is dat een rare gedachtengang. (ik ben overigens niet olaf mol, hoor voor het eerst hierover kijk altijd namelijk naar skyf1 :> )

[ Voor 5% gewijzigd door Fugitive2008 op 29-07-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oops, verslapen :+ Heb ik wat gemist al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tleilaxu schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:16:
De conclusie is denk ik dat het heel gemakkelijk is om te roepen wat er allemaal niet moet, maar heel lastig is om de juiste beslissingen te maken.

We hadden extreem saaie races met < 5 inhaal acties, dus kwam DRS. Hiermee wordt er wel veel meer ingehaald, maar het is wel wat kunstmatig en de verdediger maakt vaak geen kans, wat weer weinig met racen te maken heeft. Aan de andere kant was dat nou net het doel, anders wordt er weer niet ingehaald.

De radio regels kwamen, omdat rijders zo'n beetje per bocht gecoached werden over hoe ze het beste konden rijden. Dat vonden we met zijn allen niet nodig en zou aan de rijder overgelaten moeten worden was de conclusie. Bij effect is echter de huidige situatie, waarna er straffen volgen, waarna de regels weer aangepast worden.

De sport werd onbetaalbaar voor kleine teams en langzaam aan bleven er geen teams meer over. Om te voorkomen dat je straks een veld hebt van 6 auto's werd er een poging gedaan om een budgetcap in te stellen(wat mislukte). Vervolgens werden er allerlei regels ingevoerd om de kosten te beperken.

Iedere regel afzonderlijk is heel gemakkelijk vanaf de zijlijn af te schieten met de standaard borrelpraat "Ze moeten gewoon ...", maar de praktijk bestaat altijd uit veel meer belangen en factoren.

En het is ook niet uniek voor de F1, ook in de WEC, WRC, WTCC zie je soms regelwijzigingen langskomen waarvan je denkt, moet dat nou?
We hebben dit jaar best mooie races gezien, dus het lijkt niet verkeerd te zijn nu.
DRS is soms wat kunstmatig, aan de andere kant zorgt het ervoor dat je als snellere rijder niet te lang vast zit achter iemand.

Ik vind het wel jammer dat de banden zo'n grote rol spelen. Die houden aanvallend rijden tegen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
De auto van Max lijkt te schuin te staan
The sparks are flying on track as Max Verstappen chases his first timed lap of the day. The Red Bull is running a severe rake this morning with the front end almost buried into the tarmac.

It's so severe, in fact, that Verstappen reports he is struggling to see out of the car!
----

And it seems Verstappen's RB12 is probably running a little too close to the ground, the Dutchman reporting he can't see going down the straights. Always a worrying problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Dat zwart-wit geblokte op voorvleugel van de Ferrari's mogen ze van mij elke keer wel gebruiken. Vind het best fraai staan.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Grimmie187 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Waar Doornboos ook al eens voor pleitte: Iedereen heeft gewoon 1 DRSmogelijkheid per ronde, aanvallend of verdedigend. Dat gaat hele tactische en gaaf geplande manoeuvres opleveren.

Of beter nog: een beperkt aantal DRS per race, aanvallend of verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Naja wanneer ze beide geen DRS hebben ze wel verschillende vleugels en bij de grote teams heb je daar meer geld in zitten dan bij de kleinere teams wanneer je 2 DRS vleugels hebt heb je eigenlijk twee dezelfde achtervleugels, of is dat een rare gedachtengang. (ik ben overigens niet olaf mol, hoor voor het eerst hierover kijk altijd namelijk naar skyf1 :> )
Het ontwerp van de achtervleugel wordt alleen behoorlijk begrensd door de regels dus ik weet niet of je daar veel verschil kan maken.

Bovenstaande reactie was trouwens niet zozeer tegen jou bedoelt hoor. Begin me alleen steeds vaker te ergeren aan Olav(f?), vandaar de toon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:27
Verstappen na 1 ronde zijn softs al aan gort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
En nog meer problemen voor Max
Nine laps for Max Verstappen and his soft tyres are already running into problems:

"My rear tyres are gone already."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bigfoot schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:29:
De auto van Max lijkt te schuin te staan

[...]
dat snap ik niet... als de voorkant laag staat zou je juist toch heel veel moeten kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat is er met de wagen aan de hand joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
P.O. Box schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:35:
[...]

dat snap ik niet... als de voorkant laag staat zou je juist toch heel veel moeten kunnen zien?
Als ie schuin voorover staat zit je naar het asfalt te kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Gelukkig is dit de eerste training. Kunnen ze nog even goed knutselen aan de wagen van Max. Weet iemand van Daniel dezelfde problemen heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Tleilaxu schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:36:
[...]

Als ie schuin voorover staat zit je naar het asfalt te kijken ;-)
Dan moet Max misschien niet zon rare zithouding aannemen met zn koppie zover naar beneden? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Max komt nu net binnen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:37:
Gelukkig is dit de eerste training. Kunnen ze nog even goed knutselen aan de wagen van Max. Weet iemand van Daniel dezelfde problemen heeft?
Het commentaar op F1.com heeft het alleen over VES die problemen heeft met de auto en nu dus de banden, dus het lijkt me van niet.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:32:
En als HAM met zijn opgevoerde brommer motor zonder helm+beschermende kleding op het parkeerterrein rond rijdt dan is het een schande :+ (niet helemaal vergelijkbaar, maar toch)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wie spinde net in de bocht, Massa toch ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:43:
Bottas geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:47
Volgens mij Bottas.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Laatst online: 11-09 11:40
Volgens mij Bottas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

alesandro_46 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:41:
En als HAM met zijn opgevoerde brommer motor zonder helm+beschermende kleding op het parkeerterrein rond rijdt dan is het een schande :+ (niet helemaal vergelijkbaar, maar toch)
Als we ons om dat soort zaken druk maken, dan gaat het eigenlijk best goed met de F1. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zeker weten Bottas :Y)
http://www.formula1.com/en/f1-live.html
10:33 - Yellow flags - Bottas has a spin at Turn 6 but gets going again.

[ Voor 34% gewijzigd door Migrator op 29-07-2016 10:45 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Was 1e wat ik zag van de FP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alonso is wel duidelijk met zijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:50:
Alonso is wel duidelijk met zijn mening
Que? (geen geluid op het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Lijkt de blauwe f1 bolide nou echt zo klein? :? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://adn.gpupdate.net/large/290051.jpg

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ook Ricciardo blijft met vonken strooien. Staan die wagens zo ontzettend laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
wizai schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:54:

[afbeelding]
Wow dat ziet er zeer vreemd uit 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ricciardo zijn 100e GP deelname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Auto lijkt klein, ja
Vertekening, uiteraard. Daarom zijn teksten en afbeeldingen op de weg ook zo langgerekt geschilderd.
Een fiets of het woord BUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
wizai schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:54:

[afbeelding]
Lijkt wel een vreemde Photoshop.. Verhoudingen kloppen totaal niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
D-Ed schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Lijkt wel een vreemde Photoshop.. Verhoudingen kloppen totaal niet in ieder geval.
Dat is persepsie, als beide auto's van de zijkant bekenen worden zijn ze even lang.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Nasr moet opletten dat hij niet in de sidepod wordt gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Lekker dat mclaren weer meedoet aan de voorkant van het middenveld, ja het zijn maar vrije trainingen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
niet ! de Sauber is echt wel veel kleiner !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Die Mercs staan weer op lichtjaren afstand zeg... jaja FP maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
kevlar01 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:18:
Ook deze race hoop ik stiekem weer op een "Barcelonaatje" :')
En daarbij is het mij om het even of Daniel of Max wint. Hek, van mij mag Haryanto eens een podium plek krijgen

Afbeeldingslocatie: http://bitcast-a.v1.sjc1.bitgravity.com/f1tata/tv_images/2016/12_GER/Friday%20Practice%20Session/fripic3.jpg
Alonso is jarig

[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-03-2022
Als Red Bull weer niet zo goed kan omgaan met de banden als Ferrari zijn ze dit weekend wel de klos. Het is veel makkelijker inhalen dan in Hongarije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

GRO door het grind en dan niet even remmen buiten de baan om het grind daar te laten, nee vol op de racelijn.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
kevlar01 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:18:
Ja als het weer zoals in Hongarije gaat waar HAM gewoon aan het sparen van zn motor is dan is de wedstrijd gereden. Naja leuk gevecht met RedBull - Ferrari is dan toch nog steeds wel mooi om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

gRosjean is echt arrogante rijder zeg. boeit hem niks dat hij alles onder smeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Dat deed Marquez tijdens de MotoGP van frankrijk ook toen vielen de steentjes nog uit zn motor toen hij samen met iannone onderuit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ze staan mooi gesorteerd per team qua tijden...
Mercedes, Ferrari, RedBull, McLaren, Torro Roso, dan één Sauber, dan Williams, één Haas, en dan de Force India's. Daarna wel wat gemengd, behalve natuurlijk de Manor bezemwagens achteraan.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Ze zijn nu al een seconde sneller als 2 jaar geleden de pole-tijd :)

Ben wel benieuwd, voor vanmiddag is er geloof ik wat regen voorspeld, morgen misschien ook een bui, zondag droog...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Hoogie2004 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:36:
Ze zijn nu al een seconde sneller als 2 jaar geleden de pole-tijd :)

Ben wel benieuwd, voor vanmiddag is er geloof ik wat regen voorspeld, morgen misschien ook een bui, zondag droog...
Jammer, ik heb liever een droge qualli. Een natte is mij te veel een tombola. Een natte race is wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Fugitive2008 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Ja als het weer zoals in Hongarije gaat waar HAM gewoon aan het sparen van zn motor is dan is de wedstrijd gereden. Naja leuk gevecht met RedBull - Ferrari is dan toch nog steeds wel mooi om te zien
Lullige voor Mercedes is dat ze op deze manier nauwelijks in beeld komen terwijl de andere teams juist wel veel in beeld komen door de onderlinge gevechten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Christian Horner is wel eerlijk in de meeste interviews, of het nu om Halo gaat of nu radiocontact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:53:
Christian Horner is wel eerlijk in de meeste interviews, of het nu om Halo gaat of nu radiocontact
Zou je deze kunnen uitleggen. Ik heb hier geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jasphur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Zou je deze kunnen uitleggen. Ik heb hier geen geluid.
Was een redelijk lang interview met CH net op Sky, waar Martin Brundle en nog iemand hem interviewde over verschillende zaken.

Hij vind als het Halo ingevoerd gaat worden dat het beter getest moet worden, maar eigenlijk ziet ie het liever niet. Hij zegt je kunt een MotoGP racer ook niet in een kooi laten racen.

[ Voor 23% gewijzigd door Hackus op 29-07-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Was een redelijk lang interview met CH net op Sky, waar Martin Brundle en nog iemand hem interviewde over verschillende zaken.
dat is geen uitleg he.... vertel dan wat hij zei.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat zou de gedachtegang zijn van Force India om met medium te testen ?
vanmiddag zou er regen vallen, de rest van het weekend is de voorspelling droog

[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 29-07-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:07:
Omdat Force India het enige team is met 3 setjes Mediums? Misschien dat ze een 1-stopper gaan proberen in de race?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net achter Mercedes en Ferrari, niet slecht voor Hockenheim

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 12-09 18:27
Lange stint eerst? Nu was het droog, heb je die er vast opzitten, weet je wat die band doet in de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Als je kijkt naar RBR en McLaren die al naar een paar rondjes klagen over hun softs, dan is de gok naar een pitstop minder en rijden op mediums misschien niet eens zo gek

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Ik weet niet of het bij jullie al bekend was, maar RBR heeft voor dit weekend een nieuwe sponsor.. Lidl..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CodIQEgXEAAWGAd.jpg

Wat zouden ze bij de Jumbo hiervan vinden? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ah, vandaar dat ze een rondje gingen fietsen ipv wandelen.
(Lidl sponsort ook wielerploeg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ik vind de combo tussen Aston Martin en Lidl ook wel apart :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zou mooi zijn als Force India zo in de top6 kan eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sowieso vreemd dat een retailer een merk sponsort wat ze nieteens verkopen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:43:
Ik vind de combo tussen Aston Martin en Lidl ook wel apart :>
Ik vind 'm wel logisch. Het zijn allebei net-niet merken :+

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
Het is wel een oerlelijke combinatie van logo's zo, met name door het vierkante Lidl logo met randje eromheen :P
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1