Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar goed, Max heeft ongeveer alle mogelijke manieren om bij T1 van de baan te geraken al gehad, dus hij weet nu in ieder geval hoe het tijdens de quali en race níet moet
[ Voor 49% gewijzigd door Migrator op 29-07-2016 16:05 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 96% gewijzigd door Jasphur op 29-07-2016 16:09 ]
[ Voor 96% gewijzigd door TommyGun op 29-07-2016 16:10 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan maar vanuit de Ferrari hospitality kijken op een scherm.
Zal m'n Red Bull polo dan maar thuis laten overigens.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Vettel fan"Rivanov schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:34:
Zit zondag als VIP van Ferrari bij de Spa 24 Hours. Maar stiekem baal ik wel dat ik de F1 moet missen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En je no:5 cap opzettenRivanov schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:34:
Zit zondag als VIP van Ferrari bij de Spa 24 Hours. Maar stiekem baal ik wel dat ik de F1 moet missen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
BBCJenson Button was eighth but was taken to hospital with an eye "irritation".
The 2009 world champion went to Mannheim hospital "to have a precautionary check-up", but later said on social media: "On my way back to Hockenheim from the Mannheim hospital for an eye examination, foreign body found & removed. All good for tomorrow."
Onderstaand lijstje geeft de beste sectortijden uit FP2 weer, opgeteld naar de theoretisch snelste ronde, en het verschil met de werkelijk snelst gereden ronde, en dan de positie die hoort bij die theoretisch snelste ronde. Til er niet al te zwaar aan.

Mogelijk is het voor Ferrari zondag minder lastig om een RBR in te halen in S2 (snelheid in speedtrap)?

[Bron: Petr Hlawiczka]
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 29-07-2016 17:15 ]
Testing, one, two ...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vhNKc0iQ8Qw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pr2Kf2TV67E]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yX2kvPQ7zGk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yCW6SnUpTog]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1D-T8Os3r3w]
[ Voor 39% gewijzigd door RocketKoen op 29-07-2016 18:25 ]
En na de 1e training was het gedrag veranderd. Aan de hand van het artikel van GPupdate waarin zij uitleggen dat Hamilton voorzichtig deed concludeer ik dat de stewards na FP1 hebben aangegeven dat je er een reprimande voor kan krijgen.
De straf voor drie reprimande's in een seizoen is 100 plekken grid-straf.
^^ Ik las het toen ik de tab sloot in het artikel dat ik zelf linkte

[ Voor 9% gewijzigd door ANdrode op 29-07-2016 19:07 ]
100 plekken grid straf? Moeten ze dan buiten het circuit starten?
[ Voor 10% gewijzigd door LA-384 op 29-07-2016 19:12 ]
Is om later quotes te kunnen doen van datgene dat de rijder verteld. Althans, zo heb ik het begrepen.LA-384 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:10:
Even een algemene vraag. Bij die interviews staat er altijd iemand bij die vooral erg moeilijk om zich heenkijkt en een apparaatje zo dicht mogelijk bij de microfoons houdt. Houden die de tijd bij of is het een dictafoon om er zeker van te zijn dat er niets verteld wordt wat niet verteld mag worden? Of is het wat anders?
-
Inderdaad. De teams geven persberichten uit met commentaar van de coureurs. Dat wordt uit deze interviews geknipt en geplakt.Edd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:11:
[...]
Is om later quotes te kunnen doen van datgene dat de rijder verteld. Althans, zo heb ik het begrepen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Race control: Turn 1 sensors recorded 93 track limit violations in FP1. Max Verstappen was responsible for 14 of them. #AMuS #GermanGP #F1
[ Voor 8% gewijzigd door BlauweFles op 29-07-2016 19:48 ]
Toch al ergens #1
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lezen!alwaysleft schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:17:
Als dit echt waar is maakt de FIA en de F1 zich belachelijk. http://nl.motorsport.com/...iefing-zegt-sainz-803553/
Carlos Sainz Jr. verwacht ...
Buiten de quotes die ze eruit vissen kan het natuurlijk ook een onderdeel van de mediatraining zijn.. Na afloop evalueren ze echt niet alleen de race maar óók de opmerkingen/commentaar van de rijders. Zo voorkom je dus dat eventuele versprekingen zo min mogelijk herhaald wordenLA-384 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:10:
Even een algemene vraag. Bij die interviews staat er altijd iemand bij die vooral erg moeilijk om zich heenkijkt en een apparaatje zo dicht mogelijk bij de microfoons houdt. Houden die de tijd bij of is het een dictafoon om er zeker van te zijn dat er niets verteld wordt wat niet verteld mag worden? Of is het wat anders?
100 plekken grid straf? Moeten ze dan buiten het circuit starten?
morgen droog en zondag kans op onweerpilskes schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:46:
Is er al iets over het weer bekend, regen misschien?

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 29-07-2016 21:52 . Reden: foto geplaatst ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gelukkig snapt iedereen wat quotes om een opruiende titel heen betekenen.alwaysleft schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:17:
Als dit echt waar is maakt de FIA en de F1 zich belachelijk. http://nl.motorsport.com/...iefing-zegt-sainz-803553/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ach, het is wel triest dat men graag wil dat de regels aangepast worden omdat er eindelijk weer eens coureur is aangeschoven die de ballen en de wil heeft om te vechten voor een positie.alwaysleft schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:17:
"When you grow up your heart dies"
Net alles even terug gelezen. maar 1 vraag blijft een beetje hangen in de lucht.
Radioverkeer is vrijgegeven (naar publiek en naar rijders toe.) Nu lees ik in diverse posts hier dat er weer gecoached wordt? Moet ik daar een
Ik kon daar vanmiddag in de live App iig geen berichten over terug vinden.
* nachtnet slaat dit weekeinde Fp1, 2 & 3 over omdat er anders te veel blijft liggen van de to-do lijst...

Ik vind het sowieso belachelijk dat ze in de F1 zo bezig zijn om het inhalen of het verdedigen uit het racen te halen.... Ben je sneller, dan moet je een kans pakken, en niet hopen dat je in kan halen door dat de FIA het verbied om te verdedigen.sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:14:
[...]
Ach, het is wel triest dat men graag wil dat de regels aangepast worden omdat er eindelijk weer eens coureur is aangeschoven die de ballen en de wil heeft om te vechten voor een positie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
http://nos.nl/artikel/212...keer-f1-in-duitsland.html
ik wist het niet iig... (misschien vaker de Ziggo voorbeschouwingen kijken.... nah....)
[ Voor 15% gewijzigd door P.O. Box op 30-07-2016 10:29 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
En Max?
Die gaf geen kick. Wat een mannetje is het al!
Bron: BBC
There was also significant debate about Max Verstappen's defence of his position from Kimi Raikkonen in Hungary last weekend. It transpires that all the drivers were in agreement that the Dutchman had behaved unacceptably - they felt his moving in the braking zone was beyond the pale. Verstappen, unsurprisingly, did not agree. The problem for the stewards is that there is no specific rule forbidding that, so it is difficult to know what can be done about it.
Gaat niet gebeuren. Rosberg of Hamilton op 1 en 2. Dan Vettel, Raikkonen, Max of Ricciardo op plek 3 tot en met 6Coennos schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:11:
Ik hoop op een verrassing dat RBR een keer op poll staat,leuk voor de race
Dat het niet netjes is is wat voor te zeggen, maar.... Zolang er dus geen regel is waarin staat dat het niet mag en de inhalende partij zit er niet naast.... Niet zeiken. Kimi heeft er niet één keer naast gezeten, wel heel dicht op de achterkant, getuige het rondvliegende koolstofvezelalwaysleft schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:17:
Ik word hier vrolijk van. Max is een grote man aan het worden. Gisteren is er overleg geweest tussen de coureurs, over de verdedigende acties van Max.
En Max?
Bron: BBC
There was also significant debate about Max Verstappen's defence of his position from Kimi Raikkonen in Hungary last weekend. It transpires that all the drivers were in agreement that the Dutchman had behaved unacceptably - they felt his moving in the braking zone was beyond the pale. Verstappen, unsurprisingly, did not agree. The problem for the stewards is that there is no specific rule forbidding that, so it is difficult to know what can be done about it.
The ramblings of an idiot
Daar heb je weinig aan als je al snel ingehaald gaat worden. alles gaat om de race en nu is de FP3 en om 14u de kwalificatie voor een mooie start plekCoennos schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:11:
Ik hoop op een verrassing dat RBR een keer op poll staat,leuk voor de race
Verwijderd
Vermoedelijk een mislukte poging van Raikonen om Verstappen zijn achterbanden stuk te snijden. Is dat wel eens overwogen..McBoom schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:22:
[...]
[..], wel heel dicht op de achterkant, getuige het rondvliegende koolstofvezel
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Aardje naar zijn paatje en opaatje..alwaysleft schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:17:
En Max?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja hoor, maar of het in de F1 isBensimpel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:28:
Kvyat valt totaal tegen deze fp's... Zien we hem nog racen in f1 in 2017 denken jullie?
Eh, ninja edit of lees ik half
[ Voor 7% gewijzigd door hjs op 30-07-2016 11:30 ]
Kimi is ook nog weleens van de "Death or the gladioli"-acties.. Gisteren zag ik hem ze ook alweer oefenenMcBoom schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:22:
Niet zeiken. Kimi heeft er niet één keer naast gezeten, wel heel dicht op de achterkant, getuige het rondvliegende koolstofvezel
-
Zal hem niet populair maken bij de overige rijders, maar kenmerkt de grote rijders in de sport
Max gaat lekker
Ricciardo wordt gefluisterd bij SkyF1 om de motor te besparen, maybe issues? Raar.Edd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:30:
Waarom heeft RIC nog geen tijd gezet? Volgens mij is hij wel buiten geweest voor een outlap, maar verder heb ik hem niet gezien.
[...]
Kimi is ook nog weleens van de "Death or the gladioli"-acties.. Gisteren zag ik hem ze ook alweer oefenen
Max heeft KERS issues.
Kvyat zijn remmen zijn minder en accu wordt snel heet dit weekendBensimpel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:28:
Kvyat valt totaal tegen deze fp's... Zien we hem nog racen in f1 in 2017 denken jullie?
RIC is nu op de baan.
Overdrijven is ook een kunstalwaysleft schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:36:
Nou, te hopen dat het op te lossen is voor Max anders gaat het een moeilijk weekend worden voor Max.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
top5 stand van nu zal niet veel veranderen denk ikalwaysleft schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:41:
Ferrari zit er vandaag goed bij, gaat spannend worden voor plek 3 tussen Red Bull en Ferrari. Heel close.
Ferrari lijkt wat sneller over 1 rondjesjaool schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:49:
Het gaat vanmiddag nog spannend worden tussen Ferrari en Red Bull.
-
Vrees dat de race pace van ferrari wel een stukje beter zal zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 30-07-2016 11:59 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
39
Lees net bij NOS dat de kaartverkoop zo slecht is en de kaarten tegen dumpprijzen verkocht worden, dus voor degenen die nog zin hebben in een ritje Hockenheim, dit is je kans!
Waiting on the world to change
Verwijderd
Nah..bij Sky Sports vinden ze het allemaal maar niets. Die aktie unsafe release bij Grosean zal ook wel met de mantel der liefde worden bedekt. Nog één reprimande voor Hamilton en hij mag wat plaatsen terug op de startgrid.pinda powerrr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:21:
Die actie van HAM om nog de pits in te komen is wel weer bedenkelijk.... Ok, het is voor het paaltje, maar een willekeurige Manor coureur zou er een straf voor krijgen.
Leuk zo'n artikel maar waar dan? Ik zie ze nergens.pinda powerrr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:21:
Die actie van HAM om nog de pits in te komen is wel weer bedenkelijk.... Ok, het is voor het paaltje, maar een willekeurige Manor coureur zou er een straf voor krijgen.
Lees net bij NOS dat de kaartverkoop zo slecht is en de kaarten tegen dumpprijzen verkocht worden, dus voor degenen die nog zin hebben in een ritje Hockenheim, dit is je kans!
Zeker aan de kassa? Ja daar ga ik even 5 uur voor rijden. Anders was het wel een optie.
Een 10 plaatsen straf voor Hamilton zou mooi zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2016 12:29 ]
http://nos.nl/artikel/212...keer-f1-in-duitsland.htmlPhusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:26:
[...]
Leuk zo'n artikel maar waar dan? Ik zie ze nergens.
Leuk om Hulkenberg vloeiend Nederlands te horen praten
Dan krijgt ie uiteraard nog eens 10 plaatsen.DJTimo schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:33:
Vraag me af, mocht HAM inderdaad een 10 plaatsen worden terug gezet op de grid, zou hij dan meteen een nieuwe PU willen nemen? Heeft 'ie die penalty ook maar vast gehad.
Ja maar goed als ze roepen dat het goedkoop is en je het nergens goedkoop kunt krijgen vraag ok me af wat er van klopt. Weinig dus waarschijnlijk.pinda powerrr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Ik verwacht eigenlijk ook niet dat Hamilton hiervoor een reprimande zal krijgen. Het is eerder een fout van de team dan van de rijder. Hamilton wordt hierin natuurlijk gecoached/gestuurd door het team, omdat hij moeilijk kan zien of er iemand aankomt.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:26:
[...]
Nah..bij Sky Sports vinden ze het allemaal maar niets. Die aktie unsafe release bij Grosean zal ook wel met de mantel der liefde worden bedekt. Nog één reprimande voor Hamilton en hij mag wat plaatsen terug op de startgrid.
Als de FIA/stewards dan consequent zijn (ahum..), geven ze hem een grid penalty van 3 plaatsen. Dit was ook het geval bij Hulkenberg in China, waar een band na zijn pitstop in Q eraf kwam.
-
Waarom kan Hulkenberg Nederlands praten?pinda powerrr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Dat snap ik. Beter 1x 20 plaatsen dan 2x 10 plaatsen straf, dat vroeg ik me af.Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:35:
[...]
Dan krijgt ie uiteraard nog eens 10 plaatsen.
LOL@ Hulkenberg: "Die Nederlandsche komen naar die moffen"
Naar het circuit rijden.pleiadian schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
Ik zou graag last minute naam de race gaan. Via de site van Hockenheim krijg ik helaas geen contact. Wie heeft er een tip hoe ik nog aan kaarten kan komen?
Goeie tip, maar net iets te veel risico. Liever vooraf zeker weten dat ik kaarten heb voordat ik met twee kinderen de auto in stap.
Dit is wat er op de site staat:pleiadian schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
Ik zou graag last minute naam de race gaan. Via de site van Hockenheim krijg ik helaas geen contact. Wie heeft er een tip hoe ik nog aan kaarten kan komen?
Formula 1 - Tickets are available at the box office. Ticket offices are open from 08.00 AM..
WE CAN HELP YOU
+49 (0)6205-950-222
Misschien even bellen naar het circuit, vragen hoe de prijzen er nu voor staan en gaan.
Veel plezier!!!
Omdat hij is opgegroeid in de grensstreek en heeft leren karten op een NL circuit (iets in die richting)
[ Voor 22% gewijzigd door pinda powerrr op 30-07-2016 12:45 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Nico spreekt best goed nederlands!
Nederlandse vriendin gehad? Gestudeerd in NL?
😆 - Denk ook eens om ;)
Heeft een Nederlandse moeder heb ik ooit eens gelezen. En heeft in het begin van zijn carrière veel in Nederland gekart.Bensimpel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij woonde net bij Emmen over de grens en reed vanaf zijn 10e een tijd in Emmen bij Kart teamBensimpel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Volgens mij zullen de prijzen nog steeds duur zijn ivm andere banen. Bovendien helpt het niet dat je met de stadion-tickets nog vrij weinig ziet en je eigenlijk bij de hairpin moet zitten voor de meeste inhaalacties.pinda powerrr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:44:
[...]
Dit is wat er op de site staat:
Formula 1 - Tickets are available at the box office. Ticket offices are open from 08.00 AM..
WE CAN HELP YOU
+49 (0)6205-950-222
Misschien even bellen naar het circuit, vragen hoe de prijzen er nu voor staan en gaan.
Veel plezier!!!
[...]
Omdat hij is opgegroeid in de grensstreek en heeft leren karten op een NL circuit (iets in die richting)
Bensimpel
Positieve meneer
aah, bedankt!Hackus schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Hij woonde net bij Emmen over de grens en reed vanaf zijn 10e een tijd in Emmen bij Kart team
😆 - Denk ook eens om ;)
In het artikel van de NOS hebben ze het al over prijzen voor kinderen van €30 voor het hele weekend. Mwaohh, dat is best redelijk toch?Martinspire schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Volgens mij zullen de prijzen nog steeds duur zijn ivm andere banen. Bovendien helpt het niet dat je met de stadion-tickets nog vrij weinig ziet en je eigenlijk bij de hairpin moet zitten voor de meeste inhaalacties.
(heel slim hebben ze het niet over de prijzen van volwassenen)
Verwijderd
Ach, Hamilton heeft natuurlijk het voordeel dat hij 3-voudig wereldkampioen. Dat zal zeker een rol spelen bij het ver/be-oordelen van zijn akties.Edd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:39:
[...]
[..]
Als de FIA/stewards dan consequent zijn (ahum..), geven ze hem een grid penalty van 3 plaatsen. Dit was ook het geval bij Hulkenberg in China, waar een band na zijn pitstop in Q eraf kwam.
Niet zo best, hij had last van energy harvesting problemen. Toch kwam hij op het einde de baan op voor een langere stint maar die was opmerkelijk langzamer dan die van Vettel wat toch te denken zet dat ze de problemen niet helemaal hadden kunnen oplossen.Hackus schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:55:
Hoe ging de 2e helft van Max, ik heb het laatste deel FP3 gemist
Formula 1 - Tickets are available at the box office. Ticket offices are open from 08.00 AM..PWM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:05:
Maar wat zijn die prijzen? Ik stap zo in de auto met zijn vieren als het betaalbaar is. Voor Silverstone was ik 800pp kwijt ex reis. Dat gaan we dus niet doen.
WE CAN HELP YOU
+49 (0)6205-950-222
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 13:07 ]
Hulkenberg woon(de) dicht bij de nederlandse grends
Geen idee of de prijs nog last minute aangepast zijn maar dit waren de prijzen van de voorverkoop: http://www.hockenheimring...lyer_Apr2016_engl_Web.pdfPWM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:05:
Maar wat zijn die prijzen? Ik stap zo in de auto met zijn vieren als het betaalbaar is. Voor Silverstone was ik 800pp kwijt ex reis. Dat gaan we dus niet doen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1