Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik vraag me af of het verstandiger is om mijn magic carp (100%) met lage cp van 55 te uppen met candies en dust tot rond de 150 cp en dan evolven naar een 1975+ cp Gyarados. Of toch meteen evolven naar een 701+ Gyarados en die dan uppen. Of kost dat net zoveel dust en candies en maakt dat dus geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:26:
[...]

heeft een gyarados maken puur met je lvl te maken? als een 158CP zo hoog kan worden..
Geen idee hoe het precies werkt, mijn eerdere, toch enkele levels lager was dacht ik 139 en werd 1650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:15:
[...]

Dat werkt in heel veel Android apps, niet alleen bij pokemon.
ja op iPhone ook, alleen nooit gedacht het in Pokemon te gebruiken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:28:
Ik vraag me af of het verstandiger is om mijn magic carp (100%) met lage cp van 55 te uppen met candies en dust tot rond de 150 cp en dan evolven naar een 1975+ cp Gyarados. Of toch meteen evolven naar een 701+ Gyarados en die dan uppen. Of kost dat net zoveel dust en candies en maakt dat dus geen verschil?
Uiteindelijk net zoveel, boeit niet :)

Je kan t evt wel eerst boosten om je IV waarde zo accuraat mogelijk te zien van je Magicrap. (als dat bij jou er toe doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:32:
[...]

ja op iPhone ook, alleen nooit gedacht het in Pokemon te gebruiken :')
Op de fiets wel handig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha jepp, zat al te kloten met twee handen (mijn fiets kan niet zonder handen..)

Zit jij ook nog zo weinig in t PS4 topic? :+

Sinds Pogo heb ik de PS bijna niet meer aangeraakt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:34:
[...]

Uiteindelijk net zoveel, boeit niet :)

Je kan t evt wel eerst boosten om je IV waarde zo accuraat mogelijk te zien van je Magicrap. (als dat bij jou er toe doet)
die IV waarde blijft op 100% staan (heb hem net 3x geboost om te kijken of die % veranderde). Dus het aantal candy en stardust blijft gelijk of ik nu die carp alvast up of kies voor een lagere Gyarados en die dan up. Naja dan kies ik wel voor een lage Gyarados en up die dan wel met candies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vanavond rondje gelopen, zagen we opeens een Gyarados op de nearby lijst verschijnen. Even later kwamen er een paar jongens aangefietst die, na het vangen van de Gyarados, terug gingen naar de 3 lures verderop. Niet gek veel later stonden er zeker 30 - 35 man daar om de Gyarados te vangen. En dan is het mooi om mensen enthousiast te horen roepen "Ja! Ik heb hem!" of juist "Aaaah, hij is gevlucht".

Wat een impact heeft dit spel, ben benieuwd hoeveel langer de hype blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Ambition88 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:26:
[...]

heeft een gyarados maken puur met je lvl te maken? als een 158CP zo hoog kan worden..
Kort antwoord: Ja. Je hebt nu eenmaal een CP cap voor je player level.

Lang antwoord: Max CP bij evolven/uppen is 80x je level IIRC. Max CP voor vangen in het wild is 40x je level. Maar ik vermoed dat het wel 'schaalt' met het max CP van een type (Mewtoo kan 4144.75 worden, tegen 2688.89 voor een Gyrados).

Grof rekenwerk geeft me een 'genormaliseerd' CP van 3000 als max. Gyrados kan ~89,63% van max CP worden op max level. L24 x 80 = 1920 max CP, 89,63% daarvan is 1720,9. Dat komt verdomd dichtbij de 1707 CP die SuidAkrA's Gyrados kreeg bij evolven.

Kanttekening: hij moet tussen de 1595 en 1864 CP worden, dus ik kan het ook helemaal fout hebben. Als iemand dit kan bevestigen of ontkrachten, graag. Zeker is wel dat er een aan je level gebonden CP cap is bij uppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cio op 27-07-2016 00:54 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xPhantom schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:49:
Vanavond rondje gelopen, zagen we opeens een Gyarados op de nearby lijst verschijnen. Even later kwamen er een paar jongens aangefietst die, na het vangen van de Gyarados, terug gingen naar de 3 lures verderop. Niet gek veel later stonden er zeker 30 - 35 man daar om de Gyarados te vangen. En dan is het mooi om mensen enthousiast te horen roepen "Ja! Ik heb hem!" of juist "Aaaah, hij is gevlucht".

Wat een impact heeft dit spel, ben benieuwd hoeveel langer de hype blijft bestaan.
Maar had je m? En hoe groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 01:03:
[...]

Maar had je m? En hoe groot?
425CP, 158.8kg en 5.45m
Ben zelf level 17, iemand die mee was heeft hem met 505CP en is level 8 (CP ??? tijdens de encounter).

Edit;
Volgens de IV calculator:
Average perfection: 67.5%, Minimum perfection: 62.2%, Maximum perfection: 73.3%.

[ Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 27-07-2016 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wisten jullie trouwens al wie het eerst vangt krijgt de hoogste cp? Echt irritant af en toe, maat van me had electabuzz boven de 400cp en ik maar 82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:50

Thompson

Beeromaniac

roflexx schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 01:41:
Wisten jullie trouwens al wie het eerst vangt krijgt de hoogste cp? Echt irritant af en toe, maat van me had electabuzz boven de 400cp en ik maar 82.
Waar baseer je dit op? Ik heb al regelmatig hogere CP pokemon gevangen dan vrienden (en andersom) terwijl de ander de pokemon eerder had aangeklikt.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Eigenlijk altijd zo meegemaakt, terwijl ik hoger level heb. Ook een keer met kadabra op m'n werk 3 collega's waaronder ik had em , eerste had hoogste cp, 2e wa lager en 3e nog lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ik vang een 12cp dratini. Mijn vrouw 1 minuut later een 278cp.

Ik ben lvl 19.. Zij is 13.

Myth Busted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 13:50

Thompson

Beeromaniac

Ik zag vandaag in een gym trouwens een trainer lvl 29... Hoe de fuck?
Ik heb vrij veel gespeeld sinds het spel uit is, ben lvl 23. Dat er mensen zijn die 2/4/25 of zelfs 26 zijn kan ik prima begrijpen. Maar 29? Tering...

Een veel betere/andere tactiek dan veel pokemons opsparen voor evoluties tijdens een lucky-egg is er niet toch? Dat is iig hoe ik aan het grootste deel van m'n XP kom. De rest deels van pokemons vangen/pokestops en als ik een hoge lvl gym tegenkom (liefst 6+) die slopen, levert toch ook gauw 2,5k XP op.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXzombie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
Thompson schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 02:46:
Ik zag vandaag in een gym trouwens een trainer lvl 29... Hoe de fuck?
Ik heb vrij veel gespeeld sinds het spel uit is, ben lvl 23. Dat er mensen zijn die 2/4/25 of zelfs 26 zijn kan ik prima begrijpen. Maar 29? Tering...

Een veel betere/andere tactiek dan veel pokemons opsparen voor evoluties tijdens een lucky-egg is er niet toch? Dat is iig hoe ik aan het grootste deel van m'n XP kom. De rest deels van pokemons vangen/pokestops en als ik een hoge lvl gym tegenkom (liefst 6+) die slopen, levert toch ook gauw 2,5k XP op.
2 vrienden zitten inmiddels op 30 en 31 en ik zit zelf op 28. De 31er spammed 24/7 lucky eggs en spelen het nu al vanaf de release in Australië. Het is dus wel haalbaar.. Pokemons vangen levert ook xp op dus ook daar is een lucky egg handig en verder gyms aanvallen voor xp op een moment dat je bij een lure zit te wachten op de volgende spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXzombie
  • Laatst online: 17:34
Temujin schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 01:56:
[...]

Ik vang een 12cp dratini. Mijn vrouw 1 minuut later een 278cp.

Ik ben lvl 19.. Zij is 13.

Myth Busted!
Het is level based. Je level bepaalt welke CP je krijgt, 2 mensen van level 20 zullen dus dezelfde spawn krijgen terwijl een level 19 hoger of lager kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Goedemorgen allemaal, hopelijk vandaag weer een leuke vangst voor iedereen. Ik ga maar were growlithes zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11
Gisteravond een Tentacruel van 1100+ misgelopen :(

Later op die avond nog een tegengekomen en gevangen van cp1320 *O*

40% perfectie maar goed, het is niet dat ik daar dust in ga proppen ;)

Ps: gisteren een Eevee evolved op de juiste manier met Pyro -> Vaporeon cp1575 :/
Ik had ik al 2 betere 1950 ish...
Of het naamtrucje werkt dus niet wanneer je er al 1 hebt. Al had ik gistermiddag ook een 2e Rainer -> Vaporeon. Kan puur geluk zijn of wellicht dat het uitmaakt of je huidige Eevelution thuis of in de Gym zit?

Dan maar mijn cp1000ish Flareon upgraden 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 27-07-2016 06:45 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 06:28:
Ps: gisteren een Eevee evolved op de juiste manier met Pyro -> Vaporeon cp1575 :/
Ik had ik al 2 betere 1950 ish...
Of het naamtrucje werkt dus niet wanneer je er al 1 hebt. Al had ik gistermiddag ook een 2e Rainer -> Vaporeon. Kan puur geluk zijn of wellicht dat het uitmaakt of je huidige Eevelution thuis of in de Gym zit?

Dan maar mijn cp1000ish Flareon upgraden 8)7
Hier is het vanochtend ook 'mis' gegaan. Had de naam van een Eevee aangepast naar Rainer.
Klik op Evolve en wat krijg ik, een Flareon! :p (tussendoor de app gesloten en opnieuw gestart)

Op zich niet heel erg, mijn vorige Flareon was <1000 en de nieuwe zit rond de 1450.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
schaapiej schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:43:
[...]

Hier is het vanochtend ook 'mis' gegaan. Had de naam van een Eevee aangepast naar Rainer.
Klik op Evolve en wat krijg ik, een Flareon! :p (tussendoor de app gesloten en opnieuw gestart)

Op zich niet heel erg, mijn vorige Flareon was <1000 en de nieuwe zit rond de 1450.
Maar goed. Echt hoge Eevee's met hoge potentie (hoger dan huidige) zijn wellicht nog de moeite om te evolueren. De rest gebruik ik gewoon om te upgraden. Voorlopig nog niet genoeg snoepjes om een betere pokemon te bouwen. 2x Dratini gevangen tot nu toe en heb nu ong. 100 Magicarp snoepjes. Ben nu lvl 23.

Wel heb ik een plek in de buurt gevonden waar veel water spul zit. Met een Pokestop bij het kasteel in het dorp -> Lure plaatsen komt er dus ook waterspul op af. Gisteren veel Poliwag / Magikarp /Goldeen / Psyduck en dus een Tentacruel van cp1320, overigens niet zeker of die van de Lure was of gewoon spawn... Iedereen aanwezig had hem in elk geval :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Thompson schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 02:46:
Hier in de wijk heb je op drie plekken pokestops die misschien 20 meter van elkaar zitten.

Stop daar 2 lure modules in, start een incense en een lucky egg. Dan kun je non stop pokemon vangen. Had zelf gewoon constant 3-4 Pokémon om me heen.

Zo kun je ze snel opsparen en daarna evolven met een lucky egg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:42:
[...]

Haha jepp, zat al te kloten met twee handen (mijn fiets kan niet zonder handen..)

Zit jij ook nog zo weinig in t PS4 topic? :+

Sinds Pogo heb ik de PS bijna niet meer aangeraakt _O-
Pokeballs gooien op de fiets is ook een kunst. :o
Ja precies, kan m wel verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
Video is prive, kan niet worden geopend..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007

FREAKJAM

"MAXIMUM"

782CP :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:50
dutchgio schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Pokeballs gooien op de fiets is ook een kunst. :o
A skill you have to master >:)

Gister het nodige (trainen op de Mountainbike) gecombineerd met het aangename (pokemons vangen in nabijgelegen dorp). Helaas daar geen vulpix, maar wel oa een Magneton, Scyther, Exxegcute en nog wat pokemon die mij een evolutie geven weten te verzamelen. Verder uit 2 10km eggs nog een Pinsir (CP1005) en Hitmonchan (CP808) gekregen, dus was een goede avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 18-09 10:21
Mistymo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:28:
Het maakt geen verschil behalve dan dat je bij de magicarp niet weet wat voor een aanvallen die gaat krijgen na zijn evolutie dus vandaar dat je m beter eerst kan evolueren zodat je dat weet dan pas te uppen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ik heb sinds vanochtend dat mijn kaart in PoGo sommige fiets/wandelpaden niet meer laat zien. Hebben meer mensen hier last van?

Heeft iemand toevallig ook hier een verklaring voor. Ik vond het wel mooi om zo de paadjes in verschillende parken te volgen, dat is nu wat lastiger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
;( Ik heb afscheid genomen van mijn starter Squirtle... Omdat ik een 3x zo sterke heb gevangen.

Net ook een powerlevelsessie gedaan. 62k+ exp erbij want twee evoluties waren nieuw (Starmie en Dewgong) en ik had achteraf nog wat tijd over om een Caterpie en een Rattata te vangen :'). Die Dewgong is een 1207 geworden, staat nu bovenaan in mijn lijst vlak achter mijn toppertje een 1220 Vaporeon. :D Ben nu mijn verzameling Pokémon aan het opruimen om alle trash van het powerlevelen door de shredder te halen. Nu level 21,9 dus inderdaad nog niet eens een level erbij na die sessie. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 27-07-2016 09:01 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
MLPN schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:59:
Ik heb sinds vanochtend dat mijn kaart in PoGo sommige fiets/wandelpaden niet meer laat zien. Hebben meer mensen hier last van?
Viel mij ook op inderdaad, achter mijn huis loopt een fietspad en die stond er vanmorgen niet meer op, daarvoor altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24

Heeft iemand toevallig ook hier een verklaring voor. Ik vond het wel mooi om zo de paadjes in verschillende parken te volgen, dat is nu wat lastiger :(
Ik heb hetzelfde, loop/fietspaden lijken wel weg te zijn. Als ik nu over een brug fiets, fiets ik door het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05

Heb dit ook sinds gisteren. Opeens waren er allemaal wegen weg achter mijn huis. Moest ff goed kijken waar ik nou was op de kaart en of dit wel klopte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:40
Ik ben nog geen ontbrekende paden tegengekomen, maar hier (Amsterdam-Zuid) is opeens de hele kaart een stukje opgeschoven, waardoor 1 van de 3 stops die ik op weg naar mijn werk tegenkom sinds vanmorgen opeens aan de andere kant van de weg zit waardoor ik er niet meer bij kan.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
The_Ghost16 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:10:
[...]

Heb dit ook sinds gisteren. Opeens waren er allemaal wegen weg achter mijn huis. Moest ff goed kijken waar ik nou was op de kaart en of dit wel klopte 8)7
Ik dacht al dat mijn telefoon zijn GPS aan het trippen was, maar iedereen heeft er dus last van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Landslides zonder aardbeving >:) alien pokemon invasion

[ Voor 8% gewijzigd door Dakoina op 27-07-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Dakoina schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:12:
Landslides zonder aardbeving >:) alien pokemon invasion
Nah zijn gewoon diglet en dugtrio die lekker alle wegen kapot hebben gemaakt. Hier komt het eerste Pokemon Go event "take back our roads!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 18-09 21:40
Quincy5 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:11:
Ik ben nog geen ontbrekende paden tegengekomen, maar hier (Amsterdam-Zuid) is opeens de hele kaart een stukje opgeschoven, waardoor 1 van de 3 stops die ik op weg naar mijn werk tegenkom sinds vanmorgen opeens aan de andere kant van de weg zit waardoor ik er niet meer bij kan.
Volgens mij heeft het te maken met de kaartlagen die gebruikt worden (bijvoorbeeld in google maps waar je fietspaden aan / of uit kan zetten). Wat mij opviel is dat de orientatie van de kaarten (noord) ook is verschoven (beetje vergelijkbaar met de verschuiving van de pokestops :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:34
Gisteren als een lvl 6 trainer een 356 CP Seaking gevangen, dat was toch wel leuk! Wat me wel opviel is dat mijn Pokeballs allemaal ontzettend naar links of rechts curvden, waardoor ik vrij spastisch moest gooien om uberhaupt raak te hebben. Maargoed, het is gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Kaart ziet er prima uit (vondelpark). Is het nou ook zo dat je op lvl 20 meer Pokemon tegenkomt opeens? Gisteren lvl 20 geworden, opeens elke keer 3-4 pokemon tegelijk. Nu hier op werkplek ook een stuk drukker..

Wel irritant lastig vangen nu hoor, Pidgeys die 4 great balls openbreken :{.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Viccers schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:19:
Gisteren als een lvl 6 trainer een 356 CP Goldking gevangen, dat was toch wel leuk! Wat me wel opviel is dat mijn Pokeballs allemaal ontzettend naar links of rechts curvden, waardoor ik vrij spastisch moest gooien om uberhaupt raak te hebben. Maargoed, het is gelukt :P
Golduck of Seaking? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:34
Seaking, aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Viccers schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:19:
Gisteren als een lvl 6 trainer een 356 CP Goldking gevangen, dat was toch wel leuk! Wat me wel opviel is dat mijn Pokeballs allemaal ontzettend naar links of rechts curvden, waardoor ik vrij spastisch moest gooien om uberhaupt raak te hebben. Maargoed, het is gelukt :P
Volgens mij haal je 2 Pokemon door elkaar...Golduck en Seaking? Welke van de 2 heb je nou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Het 'curven' heeft volgens mij gewoon temaken dat de Pokémon wat lastiger te vangen is. Moet zeggen dat het voor lvl6 een flinke vangst is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
AFCAjax schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:22:
[...]

Het 'curven' heeft volgens mij gewoon temaken dat de Pokémon wat lastiger te vangen is. Moet zeggen dat het voor lvl6 een flinke vangst is ;)
Dat was toch een AR bug? Ik dacht dat hier te lezen, maar het werkte bij mij wel. Gewoon dat AR switchje even omzetten(ik heb em sowieso altijd uit staan) en daarna was het gelijk weer een rechte worp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

_O- 8 Pokemon in 20 min.... is de Lure-fabriek ontploft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Terranova schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Dat was toch een AR bug? Ik dacht dat hier te lezen, maar het werkte bij mij wel. Gewoon dat AR switchje even omzetten(ik heb em sowieso altijd uit staan) en daarna was het gelijk weer een rechte worp.
Ook met AR uit heb ik die bug ook. Vreselijk irritant dat er een curve ball komt, terwijl je gewoon recht gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:20:
Is het nou ook zo dat je op lvl 20 meer Pokemon tegenkomt opeens? Gisteren lvl 20 geworden, opeens elke keer 3-4 pokemon tegelijk. Nu hier op werkplek ook een stuk drukker..
}:|
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:27:
_O- 8 Pokemon in 20 min.... is de Lure-fabriek ontploft ofzo?
}:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Sito schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:34:
[...]

Ook met AR uit heb ik die bug ook. Vreselijk irritant dat er een curve ball komt, terwijl je gewoon recht gooit.
is ook afhankelijk van hoe je gooit en hoe hard je gooit.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Voor mensen uit die regio: https://www.facebook.com/PokemonGoHeerde/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik snap het ook niet, gisteren tijdens het "voetbal" ook de hele tijd spawns. Nu dus ook hier opeens enorm druk. Niet echt geweldige Pokemon verder, veel kost ook een zooi ballen of ontsnapt evengoed, maar waarom het nou opeens zo druk is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:50
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Ik snap het ook niet, gisteren tijdens het "voetbal" ook de hele tijd spawns. Nu dus ook hier opeens enorm druk. Niet echt geweldige Pokemon verder, veel kost ook een zooi ballen of ontsnapt evengoed, maar waarom het nou opeens zo druk is.....
Ik merk geen toename van spawns (ook net lvl 20), dus denk dat het vooral aan locatie gebonden is en niet met lvl te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier lijkt t juist tegenovergestelde..

Waar eerder een paar nests op elkaar zitten, spawnt er sinds gisteren vrijwel niets meer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Hogader schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Ik merk geen toename van spawns (ook net lvl 20), dus denk dat het vooral aan locatie gebonden is en niet met lvl te maken heeft.
Kan, maar dit zijn echt de 2 plekken (werk/buurt thuis) waar ik al weken een beetje grind, en zo druk als gisteren en vandaag is het sinds de 11e dat ik speel hier zeker niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 15:23
Kan iemand even uitleggen hoe je precies kunt weten hoe goed de IV van je pokemon is? Ik dacht dat na een power-up de calculator dit preciezer zou moeten berekenen? Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/62597674/Knipsel.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
c337n schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:45:
Kan iemand even uitleggen hoe je precies kunt weten hoe goed de IV van je pokemon is? Ik dacht dat na een power-up de calculator dit preciezer zou moeten berekenen? [afbeelding]
Verander de naam op de tweede regel in "Eevee 1" zoals in de sheet wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kun je pas zien nadat je een paar boosts er eerst tegenaan hebt gegooid.. dan wordt dat nummer steeds accurater..

Nu is alles nog mogelijk, van 57-95%..

Ik zou eens proberen die 412 even 1-2-3x te boosten.. Kan zijn dat je na 1x al bijv 60-75% krijgt.. dan zou ik even kijken naar de 397..

Edit: ik zie nu pas dat t dezelfde is :)

Gewoon blijven boosten dus totdat t zich verkleint..
De Rikster schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:46:
[...]

Verander de naam op de tweede regel in "Eevee 1" zoals in de sheet wordt uitgelegd.
Hoezo? Dat hoeft echt niet.. Dat doe ik ook niet.. Het is gewoon voor je eigen administratie als je dat doet..

[ Voor 45% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Gisteren door Pokevision een:
Dragonair
Magmar (3x)
Porygon
gevangen. Goeie vangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33
Sito schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:34:
[...]

Het is dan ook niet gerelateerd aan AR, maar je kunt het oplossen met AR, als je random curveballs krijgt even AR aanzetten, paar seconden wachten, en weer uitzetten, dan is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook gemerkt dat great balls een kortere swipe nodig hebben.. als je die gooit zoals een rode, dan wordt t vaak een curveball.

(Afgezien van het AR verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:53:
Ik heb ook gemerkt dat great balls een kortere swipe nodig hebben.. als je die gooit zoals een rode, dan wordt t vaak een curveball.

(Afgezien van het AR verhaal)
snel swipen maar niet te ver zorgt voor afstand terwijl hij gewoon recht gaat bij een greatball, swipe je langzaam en lang dan krijg je een curve ball ja.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Het is dan ook niet gerelateerd aan AR, maar je kunt het oplossen met AR, als je random curveballs krijgt even AR aanzetten, paar seconden wachten, en weer uitzetten, dan is het opgelost.
Bedankt voor de tip!

Sorki#2242

Acties:
  • +5 Henk 'm!
omg .. heb ik nou de karmakeizer badge?

Ik moet echt wat anders gaan doen.. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Pffff, op PokéVision de Pidgey, Weedle, Rattata, Caterpie, Spearow en hun evoluties uitgezet - is er in de wijde omgeving helemaal niets meer te zien. :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:56:
Pffff, op PokéVision de Pidgey, Weedle, Rattata, Caterpie, Spearow en hun evoluties uitgezet - is er in de wijde omgeving helemaal niets meer te zien. :/
Ondertussen zijn bij mij ook psyduck starmie goldeen eruit, al genoeg van gevangen en hoef ik niet perse te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Meer random spawns zou geen kwaad kunnen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja erg is dat he? ik heb er nog 118 aan staan.. meeste van de tijd helemaal nada ;w

haha nee zo te zien heb jij de badge _O- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
The_Ghost16 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:10:
[...]

Lange na niet de enige. Ik heb al een beetje gegoogled en blijkbaar hebben nog meer mensen er last van, maar ik heb nog geen verklaring van de verdwenen paden kunnen vinden.
Iemand van jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:55:
omg .. heb ik nou de karmakeizer badge?

Ik moet echt wat anders gaan doen.. :X
Hoe haal je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Ja erg is dat he? ik heb er nog 118 aan staan.. meeste van de tijd helemaal nada ;w

Ik heb er 136 aan staan. Ook de Golbat/Zubat en Gastly/Haunter uitgezet. Heb ik al en geen interessante beesten verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Door veel te veel hier in t topic te zitten spammen en door mensen +1 te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
Weet iemand welk topic op tweakers het meeste posts heeft? Ik zie Pokemon Go wel de meest favoriete op Tweakers worden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

ijdod schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Meer random spawns zou geen kwaad kunnen.
Nog meer Ratatas en Pidgeys:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Jij hebt de karmakeizer badge voor de nintendo pokemon go plus, niet voor pokemon go, daar heerst nog altijd Albantar ;)

Hoe is je ervaring met de go plus eigenlijk? dat topic heb ik nog niet veel in gekeken moet ik toegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door spocy op 27-07-2016 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
JustTweak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:01:
Weet iemand welk topic op tweakers het meeste posts heeft? Ik zie Pokemon Go wel de meest favoriete op Tweakers worden XD
Het grote World of Warcraft Topic zit inmiddels op deel 283, Pokemon Go op 2. Nog wel wat in te halen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Kan, maar dan moet het denk ik wel snel een beetje uitgebreid worden. Nu ik lvl 20 ben begint het allemaal wel erg als grinden aan te voelen, 50000XP halen met extreem lastig te vangen Pidgeys blijft geen weken leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Kan, maar dan moet het denk ik wel snel een beetje uitgebreid worden. Nu ik lvl 20 ben begint het allemaal wel erg als grinden aan te voelen, 50000XP halen met extreem lastig te vangen Pidgeys blijft geen weken leuk denk ik.
Ik ben nu bij level 19, maar ik heb het zelfde gevoel erover... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
[...]

Je kan ook opnieuw beginnen met dan level 20 worden met alleen pikachu ;)
Puur levelen op pokestops 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Jij hebt de karmakeizer badge voor de nintendo pokemon go plus, niet voor pokemon go, daar heerst nog altijd Albantar ;)

Hoe is je ervaring met de go plus eigenlijk? dat topic heb ik nog niet veel in gekeken moet ik toegeven.
Hahah ja dat had ik gelukkig al gezien :D

Ik heb dus nog een leven! *O*

maar geen idee wat die badge dan is.. ken t topic ook niet, en volgens mij ook nooit naar gekeken :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Wie de Pidgey niet eert is de Snorlax niet weert.

Of zo. :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
Goemies schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Het grote World of Warcraft Topic zit inmiddels op deel 283, Pokemon Go op 2. Nog wel wat in te halen dus ;)
Ah ja. Dat scheelt nog wel wat 8)7 . Zo'n lang leven is pokemon go ook niet beschoren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Goemies schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 339 <- Deel 339

Als is PO GO meestal wel het drukste. Maar soms kijk ik weer eens en heeft PO GO 100 extra posts, en GKMT 200+ nieuwe posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
[...]

Ik ben ondertussen lvl 21 en ik begin moe te worden van pidgeys, rattata's, spearows etc. Aan de andere kant heb ik nu het idee dat er wel andere pokemons komen, zo had ik net een Kabuto. Gisteren uit een egg een 90% Electabuzz gekregen en ik moest meteen denken aan de animatie en geluid van een Electabuzz (youtube) :)

Het viel mij op dat een Electabuzz best sterk is! Mijn 1191 verslaat in een gym met redelijk gemak een machamp van 1500 en daarna een garydos van 1900 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Het viel mij op dat een Electabuzz best sterk is! Mijn 1191 verslaat in een gym met redelijk gemak een machamp van 1500 en daarna een garydos van 1900 :P
Huh hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
Het is een electric tegen een water type. Dan is die electabuzz in het voordeel.

En goed ontwijken helpt ook. Dan is het vrij makkelijk om een tegenstander met honderden cp meer te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Spreekt voor zich:
Pokemon Go Plus uitgesteld naar September

http://www.pu.nl/artikele...itgesteld-naar-september/

[ Voor 16% gewijzigd door Ralphoman op 27-07-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

[...]

Ik vind het spel element zelfs praktisch non-existent . Ik zie dit puur als tijd verdrijf als ik toevallig aan het lopen/fietsen ben. Het verzamelen is op zich geinig maar verder...ik word niet getriggerd om echt de staat op te gaan om te gaan "spelen"

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Thysiej schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Ik ben ondertussen lvl 21 en ik begin moe te worden van pidgeys, rattata's, spearows etc. Aan de andere kant heb ik nu het idee dat er wel andere pokemons komen, zo had ik net een Kabuto. Gisteren uit een egg een 90% Electabuzz gekregen en ik moest meteen denken aan de animatie en geluid van een Electabuzz (youtube) :)

Ik vind het opzich niet erg, hoe meer Pidgeys etc, hoemeer Evolvegrind-voer. Maar als ik er 5 great balls tegen aan moet gooien en dan ontsnapt een CP10 nog, dan gaat het allemaal wel erg lang duren.

Ik zie wel meer en meer schaduwen van voor mij onbekende Pokemon, maar echt vinden lukt nou ook niet echt.

Dus ja, een beetje sneller meer functies uitrollen zou wel fijn zijn om het een beetje spannend te houden, er wellicht nog een beetje sleutelen aan de stats her en der om het wat evenwichtiger te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:17

Nogne

>.<

Ik speel vaak Pokemon maar die armband gaat mij toch wel iets te ver :P Dan maar een extra powerbank en dan voel ik mijn telefoon wel trillen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

westergas schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:20:
[...]

Ik vind het spel element zelfs praktisch non-existent . Ik zie dit puur als tijd verdrijf als ik toevallig aan het lopen/fietsen ben. Het verzamelen is op zich geinig maar verder...ik word niet getriggerd om echt de staat op te gaan om te gaan "spelen"
Nee, inmiddels niet echt meer. De hype is ook een beetje op zijn beloop, dus het constant met andere mensen kleppen loopt ook terug.

Ik vind het echt nog wel grappig hoor, maar zie mezelf dus niet nog een maand grinden zonder echt doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Ik speel vaak Pokemon maar die armband gaat mij toch wel iets te ver :P Dan maar een extra powerbank en dan voel ik mijn telefoon wel trillen.
Idem ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik wacht wel op een PokéVision app voor mijn Pebble Time Steel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ook hier zie ik een verschuiving van de Pokemon soorten.
Eerst was Meowth zeldzaam en nu heb ik er elke dag zo ongeveer eentje.
Voltorb is er ook eentje die ineens sinds een dag of 2 op de kaart verschijnt.

Heb zelf dan ook het idee dat er een bepaalde cycle in de minder voorkomende Pokemon zit.

Maar goed.. nog maar 71 stuks in de Pokedex, dus nog even te gaan ! o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:17

Nogne

>.<

Voltorb verschijnt sinds kort vaak op mijn Nearby map, maar heb al vele kilometers omgelopen maar nogsteeds niet tegengekomen. Aanstaande maandag een dagje Amsterdam ingepland dus dan hoop ik weer wat extra pokemons te vangen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier zit ie steeds in de buurt van het crematorium (Tilburg).
Maar vind het beetje raar om daar te gaan lopen zoeken.

Zeker in de avonduren wanneer de schoorsteen rookt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Floris-K schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:26:
Ook hier zie ik een verschuiving van de Pokemon soorten.
Eerst was Meowth zeldzaam en nu heb ik er elke dag zo ongeveer eentje.
Voltorb is er ook eentje die ineens sinds een dag of 2 op de kaart verschijnt.

Heb zelf dan ook het idee dat er een bepaalde cycle in de minder voorkomende Pokemon zit.

Maar goed.. nog maar 71 stuks in de Pokedex, dus nog even te gaan ! o/
Van mij mag het ook wel wat (gaan) rouleren.
Heb hier om de zoveel uur een Charmander op de hoek van de straat.
Eevee's stikt het van
Machop staat 12 keer per dag in mijn woonkamer. (heb 175 snoepjes...)

Daarentegen heb ik nog geen een heleboel anderen nog geen enkele keer in de buurt gezien.

En mijn 3e 10KM ei is net uitgekomen. 1e 2 had ik Onix.
3e: Jinx ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Deze ochtend een venusaur in het nearby vakje. Ik me snel aankleden, tanden poetsen enz enz enz.
Loop ik naar buiten, weg.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
RobbertDs1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:33:
Deze ochtend een venusaur in het nearby vakje. Ik me snel aankleden, tanden poetsen enz enz enz.
Loop ik naar buiten, weg.... :-(
Volgende keer eerst naar buiten en dan tanden poetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop op een app die je rustig in de achtergrond kan instellen, dat bij zekere pokemon je een berichtje krijgt dat ie in de buurt is.. (zonder gps)

Dus stel ik zit een hele dag in Amsterdam in de Kalverstraat, dan stel ik dat sochtends in, en dat ik een berichtje krijg als er 1 in de buurt spawnt.

Hoeft verder niet getracked te worden :)
Pagina: 1 ... 32 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator