Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

En nu toch weer opeens 2 Shellders en 1 Rattata, met normale ballen gevangen... Echt een logica kan ik niet ontdekken :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbertDs1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:33:
Deze ochtend een venusaur in het nearby vakje. Ik me snel aankleden, tanden poetsen enz enz enz.
Loop ik naar buiten, weg.... :-(
Aankleden? Tandenpoetsen?? :?

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
Misschien een voor de hand liggende tip, maar als je in het rondje gooit als die klein is krijg je een nice/great/excellent throw wat ook invloed heeft op de vangkans. Als ik een great throw heb zit die er toch vaak wel in 1x in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Floris-K schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:26:
Ook hier zie ik een verschuiving van de Pokemon soorten.
Eerst was Meowth zeldzaam en nu heb ik er elke dag zo ongeveer eentje.
Voltorb is er ook eentje die ineens sinds een dag of 2 op de kaart verschijnt.

Heb zelf dan ook het idee dat er een bepaalde cycle in de minder voorkomende Pokemon zit.

Maar goed.. nog maar 71 stuks in de Pokedex, dus nog even te gaan ! o/
Het lijkt inderdaad wat te verschuiven. Wel fijn.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:32:
En mijn 3e 10KM ei is net uitgekomen. 1e 2 had ik Onix.
3e: Jinx ;(
Hier ook al 2x Nicki Minaj uit een 10km ei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik heb de indruk dat de NEARBY pokemon geen trillingen geven en de pokemon op VASTE spawnpunten (pokevision) WEL vibraties triggeren. Heb al meermaals een pokemon gezien zonder dat er iets trilde. Nog iemand die indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 19:30
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:36:
[...]

Aankleden? Tandenpoetsen?? :?
Gelezen wat ik quote?
Tandenpoetsen kan ook nadat je een beestje gevangen hebt :9

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik kom er net achter dat wanneer je in Pokevision een scan uitvoert je nog een paar keer de marker buiten het scanbereik kan plaatsen en de pokemons in de buurt dan direct zichtbaar worden.

Kan in één keer zomaar heel haarlem eo bekijken. Zie in het Haarlemmermeerse Bos een stuk of 5 pokis die ik nog niet heb: Exeggcute, Growlithe, Squirtle, Lickytung en Machop iig. Maar om er nou voor in de auto te springen van mijn werk gaat echt te ver...

Must resist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dakoina schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:40:
Ik heb de indruk dat de NEARBY pokemon geen trillingen geven en de pokemon op VASTE spawnpunten (pokevision) WEL vibraties triggeren. Heb al meermaals een pokemon gezien zonder dat er iets trilde. Nog iemand die indruk?
Lijkt wel te kloppen wat je zegt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:01
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Gelezen wat ik quote?
Aankleden ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Eximius schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Hier ook al 2x Nicki Minaj uit een 10km ei :(
Niet zeuren... Mijn vriendin cosplayde dat ding een keer... Ik heb haar de hele dag ontweken :D

(en al die tijd Nicki Minaj genoemd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 19:30
Afhankelijk van hoeveel je wilt laten zien en/of waar je woont wel 8)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Gelezen wat ik quote?
Ik had t al aangepast, ik quotte eerst de verkeerde :)

------

Afbeeldingslocatie: http://cdn.teen.com/wp-content/uploads/2012/03/nicki-minaj-pokemon-character-picture.jpg

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Gelukkig is Jynx wel gezegend met talent en enig nut voor de samenleving :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hier geen trilfunctie maar het zou me niet verbazen. Als ik kijk op Pokevision zie je dat een hoop Pokemon niet gezien worden, wellicht is er een bepaalde API die uitgelezen wordt met vaste spawnplekken voor bepaalde Pokemon, maar loopt er daarnaast ook nog een meer random spawn van Pokemon die bijvoorbeeld ook beïnvloedt wordt door een lure module. Deze staan niet op Pokevision en geven wellicht ook geen trilsignaal omdat het random gegenereerd wordt en de trilfunctie ook de standaard API gebruikt voor het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Bij de lures krijg ik (denk ik) wel trillingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hahaha er zijn er meer! _O-

Afbeeldingslocatie: http://images-cdn.moviepilot.com/image/upload/c_scale,h_261,w_500/t_mp_quality/pokemon-tyler-gyarados-10-celebs-that-are-totally-pokemon-in-people-suits-jpeg-169130.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hmm dat is wel interessant, want de lures worden niet gezien op Pokevision (de API). maar dus wel door de trilfunctie, terwijl die andere random spawns niet meekrijgt... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Lucky egg time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
Volgens Pokevision een Mr Mime op 500 meter afstand ...
Helaas op het werk

[ Voor 40% gewijzigd door CappieL op 27-07-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hop Pokevision aan en rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:46:
Hmm dat is wel interessant, want de lures worden niet gezien op Pokevision (de API). maar dus wel door de trilfunctie, terwijl die andere random spawns niet meekrijgt... vreemd.
Worden misschien wel gezien, maar niet geinterpreteerd en weergegeven. Het kan wel namelijk.
In het script wat de ronde gaat, kun je dat soort zaken wel weergegeven laten worden op de map. Gyms kunnen dan ook weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
sugarlevi01 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Worden misschien wel gezien, maar niet geinterpreteerd en weergegeven. Het kan wel namelijk.
In het script wat de ronde gaat, kun je dat soort zaken wel weergegeven laten worden op de map. Gyms kunnen dan ook weergegeven worden.
Ah ok, dus het ontbreekt niet zozeer in de API, het is meer een keuze die ze gemaakt hebben om het niet te doen. Dat verandert de zaak inderdaad, alleen blijft de vraag waarom je soms wel en soms niet een tril signaal krijgt dan nog wel open staan.

Ik moet toch eens een keer de tijd gaan vinden om zelf naar die API te kijken, vind pokevision nog wat brak, en zoals eerder genoemd een lokale oplossing ter vervanging van de 3 stapjes bug lijkt mij prettiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Ah ok, dus het ontbreekt niet zozeer in de API, het is meer een keuze die ze gemaakt hebben om het niet te doen. Dat verandert de zaak inderdaad, alleen blijft de vraag waarom je soms wel en soms niet een tril signaal krijgt dan nog wel open staan.

Ik moet toch eens een keer de tijd gaan vinden om zelf naar die API te kijken, vind pokevision nog wat brak, en zoals eerder genoemd een lokale oplossing ter vervanging van de 3 stapjes bug lijkt mij prettiger.
Gebruikt sinds een paar dagen 1.6.0 van https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ en werkt prima, geen 30sec limiet en draait op android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:52:
alleen blijft de vraag waarom je soms wel en soms niet een tril signaal krijgt dan nog wel open staan.
Zelf developer zijnde: "oeps vergeten te implementeren" 8) Slechte test scenario's misschien óf echt gewild... geen idee. ik gok gewoon "vergeten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:38
Die vibratie-functie viel mij ook op gisteren. Normaal ben ik lekker aan het wandelen en kijk ik alleen op mijn telefoon als ik iets voel trillen. Ik ben dan ook benieuwd hoeveel Pokémon ik gemist heb omdat ik niet op mijn scherm keek :?

Het lijkt mij juist veilig als je telefoon bij elke Pokémon trilt en niet alleen bij vaste spawn plekken.

Verder nog iemand een idee hoe ik aan nieuwe Pokémon kan komen die ik nog niet heb? Ik heb Poké Radar en Poke Radar geïnstalleerd maar weet niet echt of die helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ja inderdaad, soms trilt die inderdaad niet maar had er verder niet zoveel achter gezocht. Zou goed kunnen maar wel lastig om dit uit te zoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
De Rikster schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:41:
Ik kom er net achter dat wanneer je in Pokevision een scan uitvoert je nog een paar keer de marker buiten het scanbereik kan plaatsen en de pokemons in de buurt dan direct zichtbaar worden.

Kan in één keer zomaar heel haarlem eo bekijken. Zie in het Haarlemmermeerse Bos een stuk of 5 pokis die ik nog niet heb: Exeggcute, Growlithe, Squirtle, Lickytung en Machop iig. Maar om er nou voor in de auto te springen van mijn werk gaat echt te ver...

Must resist!
Dat klopt. Daar hebben andere mensen dan recent gescand. Alle scans gaan in een database en als je een gebied opent waar recent gescande Pokémon nog niet gedespawned zijn dan zie je die gewoon staan. Een keer refreshen is vaak wel handig om recent gespawnde Pokémon toe te voegen, natuurlijk.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:55:
omg .. heb ik nou de karmakeizer badge?

}:|

Ik moet echt wat anders gaan doen.. :X
Ja beetje gek ook dat ik 500 karmapunten heb bij de Pokemon Go Plus wearable, terwijl ik nog nooit iets over dat ding gezegd heb :P

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 27-07-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DedSec85 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:56:
Die vibratie-functie viel mij ook op gisteren. Normaal ben ik lekker aan het wandelen en kijk ik alleen op mijn telefoon als ik iets voel trillen. Ik ben dan ook benieuwd hoeveel Pokémon ik gemist heb omdat ik niet op mijn scherm keek :?

Het lijkt mij juist veilig als je telefoon bij elke Pokémon trilt en niet alleen bij vaste spawn plekken.

Verder nog iemand een idee hoe ik aan nieuwe Pokémon kan komen die ik nog niet heb? Ik heb Poké Radar en Poke Radar geïnstalleerd maar weet niet echt of die helpen.
Ik merk helemaal niks van de trilfunctie, hier maakt Pokémon Go gewoon geluid met de battery saver functie aan en scherm zwart :P
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:05:
Hee wisten jullie trouwens dat als je ergens op de map dubbeltapped en op de tweede tap je vinger op t scherm houdt, dan naar boven en naar beneden swiped, dan je dan in- en uitzoomt? :D
(nu pas door!)
Daar kwam ik bij toeval een keertje achter :P
Cwookie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:19:
[...]

Dit komt door een update van Google Maps. Voor zover ik het begreep. Straten die vooral worden gebruikt als looppad en niet als straat (zoals in steden dus) worden niet meer erkend als straat door Google. Heeft niets met Pokemon Go te maken
Enig idee of de eindgebruiker daar iets aan kan doen? Miste hier ook het een en ander gister....

Vanmorgen naar/van de Lidl nog even wat pokéstops bezocht, vang ik onderweg 2 Pokémon die ik nog niet had :D , Magicarp (CP39) en
(CP11)

Eenmaal thuis kwam mijn 1e ei uit: Rhyhorn (CP258).

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Vage dubbelpost, iets verkeerd gegaan met editen.

[ Voor 87% gewijzigd door mark-k op 27-07-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Ja beetje gek ook dat ik 500 karmapunten heb bij de Pokemon Go Plus wearable, terwijl ik nog nooit iets over dat ding gezegd heb :P
*plop* 600 _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik snap toch al niet hoe dat Karma precies werkt, maar misschien heeft dat iets met mijn luiheid te maken, want ik zag ergens wel een FAQ langskomen daarover haha

Edit: ow zie dat ik ook 400 karmapunten voor de wearable heb. Gotta catch em all met karmapunten tegenwoordig 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door spocy op 27-07-2016 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Hoe zit het precies met de lure modules, collega gaf het volgende aan;
Hij kwam bij een punt met 2 lure modules, de ene gaf allemaal troep zoals rattata, pidgey etc, De andere gaf wat leuker spul, zoals doduo, voltorb. Krijg je beter spul als je op een hoger level een lure module gebruikt?
Of is dit gewoon puur toeval geweest..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Aaaah dammit. 450 Eevee in mijn woonkamer. Razz eroverheen, gooi ik mijn eerste Ultraball mis, tweede wel raak - maar Eevee ontstapt en rent weg. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
schaapiej schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:04:
Hij kwam bij een punt met 2 lure modules, de ene gaf allemaal troep zoals rattata, pidgey etc, De andere gaf wat leuker spul, zoals doduo, voltorb. Krijg je beter spul als je op een hoger level een lure module gebruikt?
goeie vraag :)
anders is het verstandig om 1 voor het begin te gebruiken. (om snel te levelelen, evolven enz)
en de anderen voor later gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Volgens mij spawnen bij elke point specifieke beesten. Zo had ik dus gisteren tijdens de lunch een lure aangezet in een van de PokéStops op het plein voor het kantoor en ging daar lekker van de zon en mijn lunch zitten genieten. 4x Magikarp, 3x Staryu, 3x Goldeen en een Dratini. Ook al eens een lure gehad in de stop die er 5m vanaf zit en daar kwam alleen maar crap uit... Dus ik weet nu welke ik moet hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:06:
Aaaah dammit. 450 Eevee in mijn woonkamer. Razz eroverheen, gooi ik mijn eerste Ultraball mis, tweede wel raak - maar Eevee ontstapt en rent weg. :(
Nu je het over Eevee hebt, ik had gisteren nog een hoog CP te pakken. Moet die nog door de IV trekken om te kijken of het wat is eigenlijk.

Omtrend de lures kan ik trouwens weinig toevoegen, heb er nog 5 en nog geen gebruikt. Zou wel prettig zijn als ze meer opleveren op hogere levels, ben inmiddels 21 namelijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Ik schrok al even, maar hij staat gelukkig nog op 500 :P

Jij bent ook een "gotta catch 'em all" aan t doen met de badges? 4x keizer hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Nu je het over Eevee hebt, ik had gisteren nog een hoog CP te pakken. Moet die nog door de IV trekken om te kijken of het wat is eigenlijk.

Omtrend de lures kan ik trouwens weinig toevoegen, heb er nog 5 en nog geen gebruikt. Zou wel prettig zijn als ze meer opleveren op hogere levels, ben inmiddels 21 namelijk :+
Gister een 669 Eevee gevangen met 94-96% Dat kwam mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:41

Nogne

>.<

Zo ver ik weet is het puur toeval, soms komen de standaard pokemons uit de pokestop met lures. De andere keren komt er meer variatie (hier vlakbij is een plek waarbij je 3 pokestops kan pakken vanaf 1 plek, en de randomness is elke dag verschillend). Ik merk wel hoe meer mensen actief zijn rondom de pokestops hoe meer variatie er is, of dit ook klopt geen idee maar dat is wat ik tot nu toe merk.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
YouR schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Gister een 669 Eevee gevangen met 94-96% Dat kwam mooi uit.
Das toch nog iets beter dan mijn 509 Eevee met 58-76%

De mijne wordt denk ik candy :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Zo ver ik weet is het puur toeval, soms komen de standaard pokemons uit de pokestop met lures. De andere keren komt er meer variatie (hier vlakbij is een plek waarbij je 3 pokestops kan pakken vanaf 1 plek, en de randomness is elke dag verschillend). Ik merk wel hoe meer mensen actief zijn rondom de pokestops hoe meer variatie er is, of dit ook klopt geen idee maar dat is wat ik tot nu toe merk.
Waar en wanneer is de eerste Tweakers, Pokestop lure madness meetup? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Das toch nog iets beter dan mijn 509 Eevee met 58-76%

De mijne wordt denk ik candy :X
Het is een mooie flareon van 1645 geworden, men hoogste tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Waar de meeste plaatsen in Nederland een overvloed hebben aan Pigeys en Ratata's, heeft Den Helder en Texel een overvloed aan Magnemites en Voltorbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Pick a place, name the time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Dat is wel een heel goed idee inderdaad! }:O
Met z'n alle een meet up houden @ Tweakers HQ. Ik weet alleen niet of daar wat pokestops zijn te vinden en of de variatie daar een beetje goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 16:05
[...]

Ik vind dat een goed idee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

[...]

Geen idee, maar vondelpark,blauwe theehuis heeft 3 stops met vrijwel 24/7 lures erin. Ik kan ze zien vanaf mijn werkplek, maar niet bereiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeuj, nerd meet-up! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Geen idee, maar vondelpark,blauwe theehuis heeft 3 stops met vrijwel 24/7 lures erin. Ik kan ze zien vanaf mijn werkplek, maar niet bereiken :P.
Nog speciale pokemons in het vondelpark te vinden? Ik was vorige week in het westerpark en heb daar veel squirtles en dratini's gevangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Pick a place, name the time :D
Mijn eerste idee was ook Tweakers HQ, maar geen idee hoe het daar met stops zit, als ik kijk naar mijn persoonlijk belang zou ik in Rotterdam afspreken, daar zijn in de stad zat plekken te vinden met hoopjes pokestops om lures op te gooien (en voor mij lekker dichtbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:48
Volgens mij is het ook puur toeval.

Wij hebben namelijk een pokestop bijna in de tuin 8) en hier zetten we wel eens een lure op wanneer we geen zin hebben om te gaan lopen. Gisteravond kwamen er alleen maar het bekende meuk eruit, maar van het weekend toch een Venamoth van 600+ gevangen. Je moet er ook maar geluk mee hebben. Het zou kunnen dat als er meer mensen bij zitten, dat er wat meer variatie in zit nu ik er over nadenk. Van het weekend waren we met z'n drieën en zagen we wat meer variatie dan gisteravond.
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sloterplas/park is Dratini-heaven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Nog speciale pokemons in het vondelpark te vinden? Ik was vorige week in het westerpark en heb daar veel squirtles en dratini's gevangen 8)
Soms, ik ben er nog niet echt geweest om te vangen, alleen dus af en toe op mijn werkplek even. Meeste is generiek spul, maar toch ook wel wat zeldzamere af en toe. Het is iig makkelijk pokeballs grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Mijn eerste idee was ook Tweakers HQ, maar geen idee hoe het daar met stops zit, als ik kijk naar mijn persoonlijk belang zou ik in Rotterdam afspreken, daar zijn in de stad zat plekken te vinden met hoopjes pokestops om lures op te gooien (en voor mij lekker dichtbij).
Tilburg achter de bart smit/gemeentehuis, staan ook vaak lures aan :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:17:
Sloterplas/park is Dratini-heaven O-)
Dan ga ik daar maandag langs (ik wil zo graag een Dragonite), ik heb maandag een dagje vrij dus heb een Amsterdam "pokestop dag" ingepland :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Dan ga ik daar maandag langs (ik wil zo graag een Dragonite), ik heb maandag een dagje vrij dus heb een Amsterdam "pokestop dag" ingepland :9
Tevens heb ik daar ook een heleboel bulbasaurs gevangen! Goede plek daar Sloterplas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Rpower18 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Tevens heb ik daar ook een heleboel bulbasaurs gevangen! Goede plek daar Sloterplas.
Dat is de enige start die ik nog mis, dus die is ook zeker welkom! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Steffo78 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:14:
Waar de meeste plaatsen in Nederland een overvloed hebben aan Pigeys en Ratata's, heeft Den Helder en Texel een overvloed aan Magnemites en Voltorbs.
Ja dat kun je wel zeggen ja. Iedereen hier heeft het over pidgey's gebruiken met lucky egg. Maar ik kan daar beter magnemite en voltorb voor gebruiken. Regelmatig van beide meer dan 100 candy. Ben nu maar even aan het door sparen voor nog meer zodat ik daar dan maar mijn lucky egg mee doe.

Wel handig als je wat sterke Magnetons en Elektrodes hebt, want dan kun je namelijk redelijk eenvoudig gyms overnemen. Ze doen het namelijk erg goed tegen Lapras, Gyarados en Vaporeon (weet ik uit ervaring >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Dat is de enige start die ik nog mis, dus die is ook zeker welkom! :9~
Check Pokevision daar maar eens een paar keer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:56
Gisteren even met pokescanner op een tweede phone op pad geweest. Dan valt echt op hoe brak die in-game nearby functie is. Meerdere keren meegemaakt dat er iets bijzonders in PGO Nearby stond maar in geen velden of wegen te bekennen op PS. Later zelfde Pokemon op PS gezien, naartoe gelopen en gevangen zonder dat 'ie ook maar op Nearby verscheen. Waardeloos ding, vraag me af of dat nou gerelateerd is aan het uitschakelen van de voetjes of dat het echt broken (by design?) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Met betrekking tot catch rates. Begrijp ik het nu goed dat de grootte van de circel alleen invloed heeft wanneer je hem er daadwerkelijk in gooit? Dus een nice throw in een grote circel is beter dan hem net buiten de circel gooien wanneer hij op z'n kleinst is.

Mijn conclusie was dus dat je kansen het grootst zijn wanneer je leert consistent een curve ball te gooien in een grote-medium circel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Check Pokevision daar maar eens een paar keer :9~
Ik gebruik Pokevision vrij weinig want hier in de buurt (Purmerend) werkt die heel erg brak, ik zie veel pokemons op mijn nearby en via pokevision zie ik alleen maar rattata's en pidgey's. En laat ik die 2 nou al genoeg hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig! De CP multiplier sheet :D

https://docs.google.com/s...ew?sle=true#gid=134545558

Magicrap heeft dus minimaal gemiddeld een CP multiplier van 10+ als je m evolved!

[ Voor 38% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2016 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Rpower18 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Zojuist even gekeken bij Tweakers HQ, maar een eevee en een psyduck en dan heb je het wel gehad, als we dan ooit zo gek zijn de meetup in Amsterdam te doen, dan maar beter sloterplas kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Zojuist even gekeken bij Tweakers HQ, maar een eevee en een psyduck en dan heb je het wel gehad, als we dan ooit zo gek zijn de meetup in Amsterdam te doen, dan maar beter sloterplas kiezen :P
Mwah, blauwe theehuis, grootste terras van NL, midden in het park vol schaars geklede studentes... Biertje erbij, Pokemon vangen en wie weet nog iets IRL ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:28:
Handig! De CP multiplier sheet :D

https://docs.google.com/s...ew?sle=true#gid=134545558

Magicrap heeft dus minimaal gemiddeld een CP multiplier van 10+ als je m evolved!
Doe mij maar zo'n Abra met een multiplier van 13.4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Mwah, blauwe theehuis, grootste terras van NL, midden in het park vol schaars geklede studentes... Biertje erbij, Pokemon vangen en wie weet nog iets IRL ;).
STD's Gotta catch em all!
Maar klinkt opzich best ok moet ik toegeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Kan je vanaf het terras wel pokestops pakken? Ik kom namelijk sinds ik lvl20+ ben, heel veel pokeballs te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:34
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Gisteren was er anders een Blastoise en Wartortle, en Squirtle komt ook best vaak voor. Magnemite en Voltorb komen hier ook vaak voor. Ga je richting het pontje, dan kom je Slowpoke, Goldeen, Magikarp, Poliwag tegen.

Verder kom je ook de gebruikelijke Zubat, Rattata, Pidgey, Weedle tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
vol schaars geklede studentes...
Pokeballs lock&load, ready to go!
Gotta poke catch 'em all! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]

STD's Gotta catch em all!
Maar klinkt opzich best ok moet ik toegeven O-)
I know, vorige week nog gedaan, nou ja een BBQ er vlak naast, met callcentre-collega's :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Maar een Alakazam is veel te zwak :'(
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
chengbondkwok schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Gisteren was er anders een Blastoise en Wartortle, en Squirtle komt ook best vaak voor. Magnemite en Voltorb komen hier ook vaak voor. Ga je richting het pontje, dan kom je Slowpoke, Goldeen, Magikarp, Poliwag tegen.

Verder kom je ook de gebruikelijke Zubat, Rattata, Pidgey, Weedle tegen.
Kijk aan, zitten er stops in de buurt? en regelen jullie wat hapjes en drankjes O-)

Ow en schaars geklede studentes natuurlijk :+

[ Voor 4% gewijzigd door spocy op 27-07-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:34
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Kijk aan, zitten er stops in de buurt? en regelen jullie wat hapjes en drankjes O-)
Er zit een Pokestop bij de Hema. Ik kan vanaf mijn bureau er net niet bijkomen :'( Anders was het unlimited farming geweest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Wel 1 van de sterkste attackers volgens mij, alleen zn defence is brak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
En dan ga je naar Rankings > Offensive Pokemon Per Type > Psychic....kijk eens wie je daar ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Wel de beste aanval, alleen hij en mewtwo kunnen Psycho Cut, DPS van bijna 33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Dat is dan wel over twee evoluties hè... Abra > Kadabra > Alakazam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Dat is dan wel over twee evoluties hè... Abra > Kadabra > Alakazam.
Weet je dat zeker? Want Kadabra staat er ook tussen, en dan zou de minimum dus ook over 2 evoluties zijn, welke 1 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Wel 1 van de sterkste attackers volgens mij, alleen zn defence is brak.
WahWah schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:34:
[...]

En dan ga je naar Rankings > Offensive Pokemon Per Type > Psychic....kijk eens wie je daar ziet
:$ Oops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Weet je dat zeker? Want Kadabra staat er ook tussen, en dan zou de minimum dus ook over 2 evoluties zijn, welke 1 is :P
Dat is dan volgens mij als je een CP10 Abra gaat evolueren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:43
Ha! Na m'n laatste fail attempt spawnde er nu een Lapras paar straten verderop. Op de fiets gesprongen, en hem met gevangen :*) .
Hij is helaas dan wel level 483. Maar met een perfection rate van 85%, dus dat is niet slecht.
Nu nog 10 andere Laprassen vangen zodat ik genoeg candy's heb voor een fatsoenlijk level :/

[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 27-07-2016 11:38 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Laatst online: 22-06 21:25
Welke calculator wordt er gebruikt om uit te rekenen hoe goed een pokemon is/wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
JustTweak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:39:
Welke calculator wordt er gebruikt om uit te rekenen hoe goed een pokemon is/wordt?
Je leest de Topic Warning dus niet voor je post? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:52
Gisteren nog een Blastoise en Gyarados gevangen, mijn dag kon niet meer stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:34:
Ik hoop op een app die je rustig in de achtergrond kan instellen, dat bij zekere pokemon je een berichtje krijgt dat ie in de buurt is.. (zonder gps)

Dus stel ik zit een hele dag in Amsterdam in de Kalverstraat, dan stel ik dat sochtends in, en dat ik een berichtje krijg als er 1 in de buurt spawnt.

Hoeft verder niet getracked te worden :)
Ik had gisteren een artikeltje gezien op AllAboutPhones waarin zoiets wordt besproken, maar die app lijkt nu offline gehaald te zijn? Misschien is dit alternatief wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Nat-Water schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:38:
Ha! Na m'n laatste fail attempt spawnde er nu een Lapras paar straten verderop. Op de fiets gesprongen, en hem met gevangen :*) .
Hij is helaas dan wel level 483. Maar met een perfection rate van 85%, dus dat is niet slecht.
Nu nog 10 andere Laprassen vangen zodat ik genoeg candy's heb voor een fatsoenlijk level :/
Ik kreeg 2x een Lapras uit 10KM ei ;) Mijn Lapras is nu 1814 en kan niet verder levelen, moet dan zelf lvl 21 worden. Heb nog 23 candy 8)

Als je geluk hebt krijg je dus ook een Lapras uit een 10KM ei (of zoals ik 2x) heb je gelijk 30 candy ofzo erbij (ik dan dubbel) ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Kan je vanaf het terras wel pokestops pakken? Ik kom namelijk sinds ik lvl20+ ben, heel veel pokeballs te kort.
Ik ken dat, daarom heb ik 2 bag upgrades gekocht (met coins van gyms)
Zodat ik, als ik bij een stop ben extra kan inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Ik kreeg 2x een Lapras uit 10KM ei ;) Mijn Lapras is nu 1814 en kan niet verder levelen, moet dan zelf lvl 21 worden. Heb nog 23 candy 8)

Als je geluk hebt krijg je dus ook een Lapras uit een 10KM ei (of zoals ik 2x) heb je gelijk 30 candy ofzo erbij (ik dan dubbel) ;)
}:| }:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
RobbertDs1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Ik ken dat, daarom heb ik 2 bag upgrades gekocht (met coins van gyms)
Zodat ik, als ik bij een stop ben extra kan inslaan.
Ik heb ook verschillende bag upgrades gekocht (kan 600 items storen) maar moest gisteren toch echt een stuk of 50 revives en 50 razz berries weggooien om wat ruimte te maken in mijn tas. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Als je echt geluk heb zoals ik, krijg je een Jynx uit je 10km ei. En als ik 1 pokemon veels te veel heb dan is het Jynx wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Laatst online: 10:43
[...]

Totaal vergeten dat je meerdere candy's krijgt bij een ei! Thanks!

(Nu nog een 10Km ei. Ik krijg alleen maar 2 en 5.. :P )

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Ik heb ook verschillende bag upgrades gekocht (kan 600 items storen) maar moest gisteren toch echt een stuk of 50 revives en 50 razz berries weggooien om wat ruimte te maken in mijn tas. :D
Tja als je consequent meer binnen krijgt dan verbruikt helpt een grote bag uiteindelijk niet zo heel veel, heb je een permanent hogere voorraad maar zit je na korte tijd met precies hetzelfde probleem.

Bag upgrades zijn eigenlijk vooral interessant als je soms veel stops hebt en dan weer een tijdje niks. Zelf spaar ik voor nu nog even liever voor incubators. Gotta ei them all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 16:05
net mijn eerste 10km ei uitgekomen!

Een Aerodactyl van 473cp met 23 candys! ben pas level 11 dus ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Tja als je consequent meer binnen krijgt dan verbruikt helpt een grote bag uiteindelijk niet zo heel veel, heb je een permanent hogere voorraad maar zit je na korte tijd met precies hetzelfde probleem.

Bag upgrades zijn eigenlijk vooral interessant als je soms veel stops hebt en dan weer een tijdje niks. Zelf spaar ik voor nu nog even liever voor incubators. Gotta ei them all!
Jup, hoewel en pokemon upgrade ook wel handig zou zijn, krijg nu zo vaak die melding dat het vol is als je spaart voor en lucky egg evolve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ChriSSjuH schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:47:
net mijn eerste 10km ei uitgekomen!

Een Aerodactyl van 473cp met 23 candys! ben pas level 11 dus ben er erg blij mee!
Dat is een mooi eitje geweest inderdaad! Aerodactyl is ook wel een goeie pokemon voor gyms, hij is niet heel sterk maar weet wel genoeg vijanden te verslaan. Ik zou hem alleen niet inzitten bij de verdediging van een gym (tenzij je Mystic/Valor bent dan mag je dat natuurlijk wel doen :p)

Pagina: 1 ... 33 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator